Zpět na článek

Diskuze: Vývoj počítačové hry teoreticky i prakticky s hitem Mafia 2

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Yarissek
Yarissek
Level 1 Level 1
21. 1. 2011 08:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Díky za článek, je moc faines dozvědět se něco více jak o vývoji tak i o samotném vydání Mafie 2 ;)

yuri.cs
yuri.cs
Level 1 Level 1
21. 1. 2011 09:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

DevC++ :roll:

Smaky
Smaky
Level 1 Level 1
21. 1. 2011 10:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nějak jsem dostal chuť na Mafii (1) :)

imploder
imploder
Level 1 Level 1
21. 1. 2011 13:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Výborný článek, těším se na pokračování. Taky se mi líbila Rybkova úvaha o cloudu; ty ostatní jeho úvahy na téma "proč je apple jednička" byly IMHO o ničem. Jen tak dál.

Zaujalo mě tvrzení, že je nutná certifikace od Microsoftu, aby se hra dala vydat - to je jenom kvůli té značce "certifikováno pro windows", je legální vydat hru i tak, ne? Jiná věc samozřejmě je, že vydavatel (a zákazníci?) to určitě požaduje, jako záruku kvality.

shipo
shipo
Level 1 Level 1
21. 1. 2011 15:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je srandovní se dozvědět že za výrazným poklesem Mafie 2 je managment, peníze, osekávání a hlavně ústup od PC (a stejně nakonec použil vlastní engine).

Daemonius
Daemonius
Level 0 Level 0
21. 1. 2011 16:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@shipo Což je přesně to co většina z nás čekala.. snad kromě toho enginu. Proč se nevybodnuli na PS3 a nepoužili U3 engine to nechápu. Hrozná škoda, hlavně proto, že U3 engine je dost otevřenej a neni problém si do něj vyrobit nějakou modifikaci, něco odemknout a hráči by si pak mohli "doladit" hru k obrazu svému. Něco jako Oblivion. :)

sova
sova
Level 1 Level 1
22. 1. 2011 01:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Daemonius Teď se to mluví. Proč jsi jim to neběžel říct před 8 lety? Víš, jaká bomba by z té hry teď byla? 8)

frost.silenec
frost.silenec
Level 1 Level 1
21. 1. 2011 18:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Daemonius To ze se nevybodnul na PS je velmi jasne, asi tak 2x vetsi trh s konzolema v USA nez Evrapa PC+Konzole :)

frost.silenec
frost.silenec
Level 1 Level 1
21. 1. 2011 18:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kdo nepros*l na steamu byla mafia 2 base za 12 dolaru, komplet se vsema DLC packama asi za +- 20 dolaru, takze kdo sleduje Steam to mohl mit za pusinku :)

sova
sova
Level 1 Level 1
22. 1. 2011 01:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je to smutné. Kdyby hoši jedni brněnští začali dělat svůj vlastní engine hned od začátku, ušetřili by spoustu času a tedy i peněz. S tím se pojí to, že všechno, co bylo ze hry odstřiženo, tam zkrátka mohlo být. To byla ta bombózní hra, na kterou se všichni fanoušci těšili. Jenže kdo mohl vědět, že EA odkoupí Criterion Software a vývoj RenderWare enginu zastaví? Hrozná škoda. Někdy hold osud vůbec nepřeje.

Samboush
Samboush
Level 21 Level 21
22. 1. 2011 02:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je to proste rehole.

Iwo
Iwo
Level 1 Level 1
22. 1. 2011 11:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

stoji za starou backoru, ale aspon jsme se dozvedeli duvody, proc tomu tak je a je to velka skoda, vyvojari s tim meli spoustu prace a nakonec je to propadak, to muselo byt velke zklamani. Tak zase ale az tak zklamani byt nemusi, protoze kolik her na svete hrajou lidi este nejakych skoro deset let po vydani (myslim na Mafii 1). :wink:

gage
gage
Level 1 Level 1
22. 1. 2011 13:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ve světle tohoto článku získává vývoj hry [b]Natural Selection 2[/b] od nezávislého studia The Unknown Worlds ještě větší lesk.

Čtyři členové týmu financovaní pouze z peněz, které dostaly za předobjednávky své hry dokázali vytvořit velmi dobře vypadající hru kombinující FPS a RTS.
Pro zájemce více info na [url]http://fakeeverest.cz/775/dojmy-natural-selection-2-mala-beta-revoluce[/url]

Podobný případ indie vývoje hry je Interstellar Marines - sci-fi FPS. Opět minimální vývojářský tým a skvěle vypadající produkt.
[url]http://fakeeverest.cz/593/aaa-indie-aneb-zainvestuj-do-hry-svych-snu[/url]

Samboush
Samboush
Level 21 Level 21
22. 1. 2011 15:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gage tak vzdycky je dobry , kdyz se lidi o neco snazi.
Takovej projektu je plno na
http://www.moddb.com/
a
http://www.indiedb.com/

Satepek
Satepek
Level 1 Level 1
22. 1. 2011 15:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pěkný článek dovolím si upozornit na pár malých chyb: 7 stránka (první fáze produkce) poslední odstavec
Zatímco jednu [b]u[/b] mnoha misí máme hotovou na finální úrovni

a první stránka (úvodem)
poslední odstavec
V současné době však už v 2K [b]Cezch[/b] nepracuje

gage
gage
Level 1 Level 1
22. 1. 2011 16:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Samboush]tak vzdycky je dobry , kdyz se lidi o neco snazi.
Takovej projektu je plno na
http://www.moddb.com/
a
http://www.indiedb.com/[/quote]

Dovolil jsem si vyjmenovat dva kousky, kterým se více věnuji a které se umístili v top 5 na IndieDB v kategorii "Indie of the Year 2010 Players Choice - Upcoming Indie"
[url]http://www.indiedb.com/features/players-choice-upcoming-indie[/url]

Samboush
Samboush
Level 21 Level 21
22. 1. 2011 18:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gage Jo jasne , se mi IM a NS2 taky libi.
Nebo taky zelizko v ohni od nasincu :-) http://www.moddb.com/games/refusion

maugly
maugly
Level 1 Level 1
22. 1. 2011 23:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Perfektny clanok to sa musi uznat vserko je super sa dozvediet o vyvoji hier ako prebieha . Len jedna vec mi chiba na akom hardware sa to musi vyvijat .

nonder
nonder
Level 1 Level 1
9. 2. 2011 22:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@maugly Myslím, že ten hardware bude podobný ako ten ktorý sa používa pri Unreal Engine 3 :

Minimum:

* Windows XP SP2, Windows Vista, or Windows 7
* 2.0+ GHz processor
* 2 GB system RAM
* SM3-compatible video card
* 3 GB free hard drive space

Recommended for Content Development:

* Windows 7 64-bit
* 2.0+ GHz multi-core processor
* 8 GB System RAM
* NVIDIA 8000 series or higher graphics card
* Plenty of HDD space

Reklama
Reklama