Zpět na článek

Diskuze: Windows Genuine Advantage vydržela 24 hodin

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 8. 2005 14:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

naštěstí návod na update již mám,vyjádřím se k softu.Microsoft je jedna z nejbohatších firem,její vývojáři jsou nejlépe placenými vývojáři planety a tahle skutečnost se nezmění tím,jestli jsi já koupím-nekoupím jejich operační systém.Za ten předci platí především firmy,které ten legální soft mít musí,protože jim slouží k výdělečné činnosti.Běžný uživatel musí mít taky legální soft,ale když tomu tak není,tak alespoň víme,že ve většině případů na softu doma nevydělává,ale používá ho spíš pro zábavu-třeba hry,multimedia....Kdyby vývojáři dělali všechny hry i pro Linux,viděli by jste sami,jak by se rozběhl trh s Linuxem,ale mám ten pocit,že "někdo" nechce,aby tomu bylo tak a dělá všechno možné,aby tomu zabránil.Takže z mého hledista taky není zrovna fér,i když na jeho straně je zákon a hlavně penízky,že jo?
- neregistrovaný - alfa

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 7. 2005 09:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

no jo, ale záleží na tom, jestli se Microsoft® nepřizpůsobí tak, kdy v případě, že je tato komponenta na ověřování legálnosti vypnutá (ať ručně, nebo JScriptem), prostě nepovolí pokračovat dál a vrátí Vás třeba na home page MS.?!?
- neregistrovaný - DavesMan

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 7. 2005 11:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Ale no tak, skeptiku, vzdyt ta komponenta uz davno koluje i crackla, tj. nic nikde vypinat nemusis a komponenta bezi... :)
- neregistrovaný - Dezo

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 7. 2005 10:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

k tomuto poviem iba lol
- neregistrovaný - palo

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 7. 2005 11:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nejsem nějakej težkej pirát, ale s tímhle fakt souhlasim ;) Banda nenažranců mikrosoftích má snad triliardy dolarů a ještě chtějí víc. Normálka u takovejch hltounů. Ještě že jsou na světě nějací ti schopní hackeři, kteří zajistí, abysme i my obyčejní (chudí) lidi z toho něco měli ;) Třeba jako ten japončík, co rozlouskl DRM ochranu (mě to taky dalo pěkně zabrat :)
- neregistrovaný - BKF.1

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 7. 2005 12:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

netvrdim ze mam originalni windows, ale ty kecy co zde vedete jsou fakt k placi... male deti
- neregistrovaný - igracek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 7. 2005 12:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace no vidíš frajere když máš taky pálený tak nekéruj... prostě pochop že ty prachy co win stojej jsou naprosto neúměrný užitný hodnotě, a nejhorší je to s Officema - kdybych měl firmu tak radši než kupovat 20 licencí na MS Office zvážim použít OpenOffice...
- Fiala Lukáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 7. 2005 12:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Je to pravda, ale kdyz se ohlidnu zpatky, co vsechno uz mam od MS nelegalne (vsechny ty verze a edice a ja nevim co jeste), tak jsem si slibil, ze pri pristi obnove pocitace si koupim legalni OS. Prece jenom je nefer mit to vsechno uplne zadarmo...
- neregistrovaný - antonym

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 7. 2005 12:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @neregistrovaný - antonym: Tak to prostě chodí, SVĚT JE NEFÉR, zvykni si... btw. v uvozovkách """okrádat""" Microsoft, potažmo Billa kterej má prachů že by si moh koupit celou českou republiku, mi nepřijde zas až tak nefér pokud seš chudej student a po koupi herního HW ti nezbyde na Windows a Office...
- Fiala Lukáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 7. 2005 16:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Fiala Lukáš: Jestli jsi chuda studenska socka tak jdi makat! Nikdo te parit nenuti... Chudej clovek si nebude kupovat "herni HW"(rozumnej nejdrazsi), ale koupi si kancelarskej poc s w98 a k tomu Open office, nebo vubec Linux. Kdyz chce parit tak konzoli...
- neregistrovaný - Michal

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 7. 2005 13:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Fiala Lukáš: Hehe zacinaji se tady rozmahat komunisticke nazory.
Takze si jdu ukrast auto od nekoho kde maji v rodine 2 protoze ja nemam ani jedno a jsem chudy student a nemam sanci si na nej vydelat. Takto muze uvazovat fakt jenom, z prominutim, autocenzura, nezlobte se na me. Pokud zacnete zpochybnovat pravo na vlastnictvi tak se pak nedivte az nekdo zacne zpochybnovat nejaka vase prava.
- neregistrovaný - Michal Kwolek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 7. 2005 13:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @neregistrovaný - Michal Kwolek: Dovolím si nesouhlasit. V komunismu to bylo legální někomu něco vzít, protože toho má víc než já. Ale tady se mluví o okrádání - někomu něco beru s tím rizikem, že když mě někdo chytí, tak za to budu pikat. Nikdo tu nezpochybňuje právo Microsoftu nechat si zaplatit to co vytvořil, ale tohle je zase okrádání ze strany Microsftu (jsem jedinej instalatér ve měste a proto beru 1500/hod). Microsoft jen sprostě využívá svého postavení na trhu.
Kdyby dal své produkty za lidovější cenu, možná by se divil jak by mu stouply zisky, spousta lidí by si to radši koupila, než mít něco kradenýho.
Tak je to se vším. No řekněte, kdyby HL2, Doom... apod. stály jako novinka 500,- já bych si to s chutí koupil (všechna podpora updaty atd.) Nebo DVD, Kdyby stálo 300,- (výrobní cena? tak 25,-) taky bych to bral, már radši originály, ale co zbývá jiného, jíst musíme.
- neregistrovaný - Lockheart

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 7. 2005 14:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @neregistrovaný - Lockheart: s Michalem Kwolkem souhlasím.. ad - film má těžko výrobní cenu 25Kč, když vezmeš v potaz štáb, reklamu, .. ale jinak souhlasim, že hry jsou předražené ale to je čistě problém v ČR, stačí vyjet za hranice (např. Německo) a hry tam máte o polovic levnější..
- lmarky

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 7. 2005 15:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @lmarky: Pokud vim tak jedine Polsko ma hry vyrazne levnejsi. Treba COD tam stoji cca 600kc a u nas 1200. V nemecku, rakoiusku a slovensku jsou v prepoctu na nase ceny stejne.
- neregistrovaný - anonym

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 7. 2005 12:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tu je postup ako pre IE tak i Firefox

http://www.extended64.com/blogs/rafael/archive/2005/07/27/1026.aspx
- neregistrovaný - exolon

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 7. 2005 14:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vzdyt ten doplnek jde uplne normalne ve vlastnostech MSIE vypnout ;-)
- neregistrovaný - Mirek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 7. 2005 23:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace mám dotázek
kde najdu to vypínání doplňku, když na mým IE není v složce "nástroje" vidět

dá se nějak to okno s doplňky spustit z příkazové řádky?

nebo musím něco nainstalovat, aby bylo okno s doplňky k dispozici?

Díky

P.S. pokud někdo ví hurl@seznam.cz
- neregistrovaný - anonym

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 7. 2005 15:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Sorry, ja to necetl. Trochu me ta M$ lamerina nastvala, protoze novej komp nejdriv testuju, aktualizuju a az uplne nakonec, kdyz je vse ok, tak delam aktivaci. No a tahle blbost po me chtela aktivaci pred aktualizaci :D
- neregistrovaný - anonym

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 7. 2005 21:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @neregistrovaný - anonym: Po tom co mi po instalaci SP2 přestala správně chodit wifina už windows neupdatuju...
- Fiala Lukáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 7. 2005 19:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Fiala Lukáš: Tak tenhle problem taky pamatuju. Nicmene dnes uz je stejne v prodeji jen verze se SP2.
- neregistrovaný - Mirek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 7. 2005 20:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @neregistrovaný - Mirek: já mám Win XP SP1 Professional Corporate version (dá se updatovat bez prověrek ale já neupdatuju)... stačí SP2 prostě nestahovat :-)
- Fiala Lukáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 7. 2005 18:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Patche a updaty bude môcť inštalovať KAŽDÝ, len doplnkový softvér si bude možno stiahnuť až po overení legálnosti inštalácie.
- neregistrovaný - Picasso Pablo

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 7. 2005 23:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Doufam ze povali update na Windows 2003 server(samozrejme warez, kde bych vzal 25k na origos)...to bych byl v piiiiiiiiiip... Chci je instalovat na domaci sitovy server...
- neregistrovaný - Jeffrey

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 7. 2005 00:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No já bych byl klidně ochotný zaplatit za operační systém-třeba i za windovs,ale vysvětlete mi někdo, proč mám platit za něco co, každou chvíli spadne-když nainstaluju nový hardware, tak mi to cpe své nefunkční ovladače, systém. který je evidentně plný chyb. kvůli kterým se mi do PC dostane všelijaká havěť atd.
Firmě Microsoft se bohužel podařilo zavést docela drsný fakt a to ,že software může mít chyby, a to bez nároku na reklamaci. Jakýkoliv výrobek, který by vykazoval tak fatální vady by bylo možné dávno reklamovat...
A ještě poznámku, není pravda, že software mu sí být poruchový-pracuju ve firmě, která se mimo jiné zabývá vývojem ŘS pro průmyslové použití-už vidím jak vysvětlujeme zákazníkovi, že software múže vyjazovat chyby a neodpovídáme za škody tím způsobené ...
- neregistrovaný - lar

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 7. 2005 15:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Tak ty Windowsy nepouzivej, kdyz jsou tak hrozny. Nebudes za ne muset platit a nebude ti nic na PC padat - zabijes dve mouchy jednou ranou.
Jinak nevim, co delate za tlaky - OS neni drahej SW (muzu vam ukazat SW, ktery toho umi 100x min a jsou 100x drazsi), navic pocet PC s legalnim OS roste (z duvodu prodeje PC s predinstalovanym systemem, ale hlavne z duvodu prudkyho rustu prodeje notebooku)
- neregistrovaný - anonym

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 7. 2005 20:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace ona ale většinou jediná možnost jsou právě Win - hlavně pokud jde o PC na hry tak na jinym OS je potřeba emulátor kterej trochu ubírá výkon... ne že by teda Windows XP byly decentní co se týče potřeb RAM ale je prostě jednodušší spouštět hry ve WinXP než přes emulátor wine...
- Fiala Lukáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 7. 2005 05:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Kdo chce používat zrovna windows, musí platit. Kdo chce jen používat nějaký operační systém, má možnost se placení za něj vyhnout. Ještě co se týká té chybovosti - jistě není problém napsat hello world aby neměl chyby. Ale OS v té šíři jak ho pojal M$ je úplně jiná váhová kategorie. Opravdu špičkový kód má tak jednu chybu na 10000 řádků. Takže i kdyby win byly takhle kvalitní, tak tam pořád budou stovky chyb.
- neregistrovaný - Tonik

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 7. 2005 04:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Někdo tady psal, že Gates má tolik, že by si moh koupit celou republiku, no zas tolik ne, v přepočtu má zhruba 1,3 biliónu Kč, to je asi tak 1,4 násobek ročního rozpočtu ČR. Takže stojí za to se zamyslet nad tim, jestli si fakt zaslouží, aby microsoftu unikaly zisky za pirátský kopie Windows.... :-)
- neregistrovaný - ghola

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 7. 2005 14:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace hele já jsem jinak velmi citlivej člověk se smyslem pro spravedlnost a rovnováhu, ale to že mám software od Microsoftu nelegální mě prostě vůbec ve svědomí nehlodá... těžko říct proč... za hry mám trochu výčitky svědomí protože vývojáři by měli dostat zaplaceno - jenže když si koupim hru za 1500 tak lidem co jí udělali zbyde maximálně 50 Kč - zbytek putuje z 80% distributorovi.
- Fiala Lukáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
31. 7. 2005 23:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace s temi mikroplatbami primo autorum to nahodou ma podle me budoucnost, docela jsem to promyslel a napadlo me mnoho zpusobu jak to (alespon na prvni ci druhy pohled) rozumne zaridit. Ale bohuzel to ma nekolik 'nevyhod' hlavne jde o odstaveni distribucnich parazitu a jinych vlivnych skupin od koryta, coz tyto zrejme dobrovolne neudelaji... A banky misto rejzovani na prachach mafianu asi taky neuvitaji zavedeni minimalne nebo vubec zpoplatnenych mezinardodnich mikroplateb vylozene s otevrenou naruci..

Jinak jeste k moralnim argumentum pro koupi originalnich windows - HLAVNE ABY TEN CHUDAK BILL GATES NBECHCIP HLADY.. No, ted vazne, kdyz jeho monopolizace trhu s operacnimi systemy vedla k tomu ze si nemohu vybrat a je mi nucen zabuggovany a predrazeny system (linux bohuzel neni alternativa, porad je tu mizerna podpora ze strany HW (proc asi..) a to nemluvim o hrach), tak proste to ze ho 'ukradnu' beru jako opravenou kompenzaci za ujmu na strane spotrebitele za deformaci trhu.

A jste k tomu 'ukradeni' srovnavat to s auty je jaksi ponekud omezene.. KOMU TEN OS ASI BUDE CHYBET??? Copak si ti kreteni opravdu mysli, ze bych si ten smejd koupil kdybych nemel moznost si ho sehnat zadarmo??
- neregistrovaný - anonym

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 7. 2005 20:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @neregistrovaný - anonym: to neni tak jednoduchý, co já vim kde vůbec sídlí ten vývojářskej tým kterej tu hru udělal? bych jim klidně něco poslal, třeba ty dvě srovky... ale stejně, k čemu jim to bude když je to v přepočtu asi 8 dolarů?
- Fiala Lukáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 7. 2005 15:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @neregistrovaný - anonym: A kdo je prosimtebe autorem hry? Nebo chces kazdymu z toho 10ti az 100 clennyho typu poslat 200kc? Nebo kazdymu jinou castku? A kdo delal dulezitejsi praci? Programatri nebo grafici, nebo gamedesigneri?
Nemej strach, kdyby tvurci her zili pod hranici bidy, tak by sli radsi kopat pripojky, takze na tom zas tak spatne nejsou :)
- neregistrovaný - anonym

Reklama
Reklama