Zpět na článek

Diskuze: Za odkladem MSI Big Bang je NVIDIA?

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

sam_217
sam_217
Level 1 Level 1
5. 11. 2009 20:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nvidia je sviňa a kazisvět, všechno dělají jenom ve svůj prospěch, vůbec se netváří, jako nadšenci do technologie a že by je zajímaly ty pokroky v technice...prostě jen propagovat svoje výrobky kvůli svým penězům, ikdyž nejsou nejlepší...ATi v tomhletom ohledu vypadá líp, ta nezakazuje aktivaci crossfire, je li v systému detekována nvidia atd...ikdyž, proč by deska ztrácela svůj smysl? Tim že zakázala SLI se nic nemění ne? Hyra má svůj vlastní driver, jak prpopojuje ty 2 grafiky, na to není potřeba ani SLI, ani crossfire...

Z. Obermaier
Z. Obermaier
PCTuning PCTuning
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
5. 11. 2009 20:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@sam_217 To se pleteš. Driver Lucidu je základní vrstva nad kterou sedí normální driver GeForce nebo Catalyst, bez nich nemůže a nefunguje. V tuto chvíli Hydra funguje jen jako soft přepínač grafik. Pokud bys chtěl dát GTX 260 + GTX 285 potřebuješ k tomu i GeForce driver, sám Lucid driver to neumí, to by si museli nějakou část ovladače od NV "vypůjčit".

Aros
Aros
Level 1 Level 1
6. 11. 2009 00:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier No jo, ale nVidia to fakt všechno kazí... Sabotují úplně všechno kromě vlastního PhysX. Takhle se nikam nedostaneme, pokud to ovšem nevymyslí nVidia sama.

Veyron
Veyron
Level 1 Level 1
6. 11. 2009 00:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier @Aros: A kde je problém túto dosku používať s grafikami od AMD??? Nvidia nechce svoje grafiky na doskách s hydrami, tak ich tam ani nemusí mať a budú sa osádzať karty od AMD...takže kde je problém??? Veď od Nvidie momentálne aj tak nemá zmysel niečo kupovať...ako je pravda, že to stráca pôvodný zmysel ATI+Nvidia na jednej doske, no to sa dalo v prípade Nvidie čakať...veď zakázanie grafického akcelerátora ATI s Nvidia kartou na Physx je skoro to isté, takže toto nie je žiadne prekvapenie ;)

Aros
Aros
Level 1 Level 1
7. 11. 2009 11:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier @Veyron: No dyť to říkám... 2 ATi nebo 2 nVidie umí i dnešní desky pro Core i7. Tohle přidává akorát možnost dvou různých karet ATi(2 nVidie např. v konfiguraci PhysX + grafika valí i dneska), a to je docela málo oproti tomu, co to mohlo být... To je jak dost škoda.

Pyshtone
Pyshtone
Level 1 Level 1
5. 11. 2009 20:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kvuli SLI stornovany Big Bang ??? Je tu jeste Crossfire a tam bych se o podobne omezeni nebal. Cela ta situace kolem Hydry je dost zabavna, 2. generace ocekavaneho produktu a takove zdrzovani, to nebude tim, jak zrovna NV dupe smerem k MSI a Intelu/Lucidu...

Z. Obermaier
Z. Obermaier
PCTuning PCTuning
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
5. 11. 2009 20:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pyshtone No právě že asi ano. Lucid prohlašuje, že jeho řešení na desce MSI je plně funkční a bez chyb, dá se tedy ihned vypustit. MSI se ale dostalo do nějaké tahanice s NV, což je v newsce.

kapa
kapa
Level 25 Level 25
5. 11. 2009 21:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier p. Obermaier, ako pozeram, "dovolenka" v parizi Vam prospela...., bez urazky, myslim to uprimne, ste velmi dobre informovany clovek, no niekedy aj velmi zaujaty a subejktivny...., no potesili ma vase novinky a vase prispevky..... vela zdravia prajem... :)

rotikus
rotikus
Level 1 Level 1
5. 11. 2009 20:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pokud je za tím skutečně nVidia, pak mě tedy zklamala na celé čáře. Ubožáci... Možná mají strach, že by lidi kupovali za skvělý poměry ceny/výkon Radeony a od nich pouze slabší grafárnu na physX. Kdoví, každopádně pokud Hydra nebude, tak to bude skutečně obrovský zklamání... Je mi z nVidie na blití, ale co se dá dělat. Taková už je dnešní doba - za vším jsou a všechno řídí prachy. Zkurv. manažeři, kteří berou velký love těžko budou sdílet nadšení z technologie s lidmi, kteří maj PC jako hobby :(

Srandista
Srandista
Level 1 Level 1
5. 11. 2009 21:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rotikus Fakt super... Najprv zakazu pouzitie PhysX s ATInami, teraz Lucid... Uz sa neviem dockat, kedy vlaste vdaka ovladacom uplne vyselektuju HW, na ktorom budu ich produkty behat... Zeby sme sa vratli do dob 3Dfx, len v trochu inom prevedeni? Uz vidim tie marketingove prehlasenia. "Len s nasou grafikou sa vam dostane ultimatneho grafickeho zazitku... Len musite pouzit procesor XY, dosku s chipsetom AB a zvukovku FG... Pokial pouzijete odlisne komponenty, nasa uzastna a najdokonalejsia karta na trhu bohuzial nebude fungovat... Ale to predsa nevadi, vy, nasi zakaznici predsa chcete vzdy len to najlepsie (a to sme my)..." No konec...

Veyron
Veyron
Level 1 Level 1
6. 11. 2009 00:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Srandista Začínam mať pocit, že asi je už fakt najvýšší čas aby Nvidia z trhu odišla, pretože momentálne predstavuje iba obrovskú technologickú brzdu a vlastne takýmto prístupom si myslím, že nič iné ako odchod z trhu ju ani nečaká...pevne dúfam, že bude ubúdať ľudí, ktorý podľahnú marketingu tejto mizernej značky(pamätám si na doby, keď som sa pozeral na Nvidiu ako na úžasnú značku a chcel som mať od Nvidie čo sa len dá, no tá doba je preč a teraz mi to príde ako nejaká čínska zelená sračka...)

SpeedyGT
SpeedyGT
Level 1 Level 1
6. 11. 2009 00:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Srandista @Veyron: No počkej, obrovská technologická brzda to bude, až na trhu zbude jenom ATI a k ní žádná konkurence. Nebude důvod proč se hnát tolik dopředu a navíc by to bylo znát na cenách. Takže zase prr, konkurenční bojiště potřebujeme. :wink:

Veyron
Veyron
Level 1 Level 1
6. 11. 2009 06:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Srandista @SpeedyGT: re Speedy GT: No myslím, že zanedlho Nvidiu ako konkurenta pre AMD nahradí Intel ;) Nie že by som uznával nejakého jeho grafiky, či očakával v každom prípade nejaký veľký boom od Larrabee, ale predsa len má svoje finančné prostriedky a myslím si, že sa mu bude dariť robiť dobrú konkurenciu ku AMD, ak to teda bude chcieť. Takže ako sa hovorí - konkurencia tu bude vždy a keď aj nejaká odíjde, tak sa nájde nejaká ďalšia ;) ...okrem toho tiež si nemyslím, že monopol pre AMD na grafickom trhu by zbrzdil vývoj viac, ako to čo predvádza Nvidia už nejakú dobu - hrnie sa do vlastných uzatvorených štandartov, no v prípade ak skrachuje, či úplne zmení pôsobenie a ostane na trhu iba AMD, tak bude mať voľnú cestu v prípade otvorených štandartov a posúvania vývoja kam len bude chcieť...vznikne jedna malá brzda, no zároveň sa odstráni ďaleko väčšia :wink:

-HERO-
-HERO-
Level 1 Level 1
5. 11. 2009 21:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Podľa mňa sa to dalo čakať. Keď pred časom nVidia vo svojich ovládačoch zákázala použitie súčasne aj grafického akcelerátora inej značky všetci hľadeli len na ATI. Ale zjavne to bolo komplexnejšie keďže Lucid sa v systéme tvári tiež ako obyčajný akcelerátor a tým pádom je vyradený tiež. Chcelo by to nejaký podobný hack. :D

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 11. 2009 06:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=SpeedyGT]No počkej, obrovská technologická brzda to bude, až na trhu zbude jenom ATI a k ní žádná konkurence. Nebude důvod proč se hnát tolik dopředu a navíc by to bylo znát na cenách. Takže zase prr, konkurenční bojiště potřebujeme. :wink:[/quote]

Oni budou muset jit do predu tak jako tak pokud budou chtit aby lidi kupovali. Sice to bude drazsi ale vyvoj bude muset pokracovat.
- Luke10

flyer
flyer
Level 1 Level 1
6. 11. 2009 08:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Spatná zpráva sice ale jinak je to dobre napsane coz byva od obra vzdy ale nekdy je to dokresleno NV omackou coz se tady nestalo, takze jen tak dal (tim nemyslim newsky proti NV ale nezaujaty psani :) ) a mas u me nalepku nestrany redaktor :D. Njn pokud to takhle NV bojkotuje tak doufam ze i zaryti zeleni konecne prokouknou. Skoda ty desky mohlo to bejt fajn nebo spis me lakalo lepsi skalovani vice karet SLI a CF nebo jelikoz mam GTS250 (dareček od BFU :lol: ) ted nez koupim nereferencni 5870 s lepsim chlazenim cekal sem dalsi vyuziti NV karty mno zatim to vypada blbe bohuzel - nejdriv physX a ted i tohle... snad se nekomu rozsviti a vyjde ta deska a vsechno bude slapat.

Bennie
Bennie
Level 1 Level 1
6. 11. 2009 08:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Veyron]A kde je problém túto dosku používať s grafikami od AMD??? Nvidia nechce svoje grafiky na doskách s hydrami, tak ich tam ani nemusí mať a budú sa osádzať karty od AMD...takže kde je problém??? Veď od Nvidie momentálne aj tak nemá zmysel niečo kupovať...ako je pravda, že to stráca pôvodný zmysel ATI+Nvidia na jednej doske, no to sa dalo v prípade Nvidie čakať...veď zakázanie grafického akcelerátora ATI s Nvidia kartou na Physx je skoro to isté, takže toto nie je žiadne prekvapenie ;)[/quote]

To máš naprostou pravdu... 2 radeony by měly fungovat bez problémů.. proto je mi záhadou, proč tu desku nevydají a na NV prostě nezatlačí... musela by se přizpůsobit

flyer
flyer
Level 1 Level 1
6. 11. 2009 08:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bennie Nezatlacej pac NV rekne ze je nenecha delat nektery ze svejch veci

Stratos
Stratos
Level 1 Level 1
6. 11. 2009 09:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@flyer Nvidia si pekne pod sebou reze vetev :) Za chvili bude tak neoblibena ze si od nich nikdo nic nekoupi. Opravdu nechapu tuhle politiku

flyer
flyer
Level 1 Level 1
6. 11. 2009 13:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@flyer @Stratos: ber to tak ze ted NV nema konkurencni karty jeji jedinej marketingovej tahak a vyhoda je physX, NV potrebuje prodavat svoje karty a neni v jejim zajmu aby se jeji karty kamaradili s kartama od ATI, ATI je to burt pac ta tim nic neztrati kdyz vyjde hydra - CF poskytuje beztak zadara. Z moralniho hlediska vuci zakaznikum a MSI je to hnus ale z hlediska bussnisu je to snaha o udrzeni trhu i kdyz mozna nekala ale to vi nejlip NV a MSI

racz
racz
Level 2 Level 2
6. 11. 2009 14:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@flyer @flyer: ale tie ich karty uz kupuju len ludia co nevedia co a ako... "Normalny" clovek to proste nekupi takze je pomerne dost otazne ci im toto kopanie nozickamy prinasa nejaky osoh. Nemyslim ze ludia co PhysX chcu kupuju dnes. Skor pockaju na Fermi. A ty co nevedia co sa deje na trhu nemaju o PhysX ani sajnu.

sam_217
sam_217
Level 1 Level 1
6. 11. 2009 14:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Z. Obermaier]To se pleteš. Driver Lucidu je základní vrstva nad kterou sedí normální driver GeForce nebo Catalyst, bez nich nemůže a nefunguje. V tuto chvíli Hydra funguje jen jako soft přepínač grafik. Pokud bys chtěl dát GTX 260 + GTX 285 potřebuješ k tomu i GeForce driver, sám Lucid driver to neumí, to by si museli nějakou část ovladače od NV "vypůjčit".[/quote]

Aha, ale co v případě ATi+nvidia ? - proto píšu, že kdyby nvidia zrušila SLi, tak by se nemělo nic změnit. Zpočátku usem to chápal tak, že bude možnost využít hybridního multi-gpu, a právě v takovém případě sem si logicky odvodil, že pro spojení grafik 2 různých výrobců bude potřeba vlastní speciální driver, neboť nforce driver neumí crossfire a crossfire driver neumí SLi, v případě že se počítá pouze s vychytávkami jako hybrid SLi jako např.GTX260+GTX285, tak bych chápal, že způsob je nějaká modifikace driveru pro SLi, aby propojil 2 různý grafiky od nvidie, ale nejsem technik ani prográmátor takže nevim....Mě osobně na hydře zaujala možnost multi-gpu nezávislého na výrobci, to by se podle mě hodilo daleko víc, jinak Hydra nemá smysl...

Reklama
Reklama