Zpět na článek

Diskuze: Základní deska MSI P4N Diamond pro Pentia 4 s podporou SLI

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
22. 12. 2005 20:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ako zmenit zmenit nasobic procesoru.
CPU ratio sa mi v biose neobjavuje.
Dik za kazdu radu.
- loly

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 9. 2005 11:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A navíc opět potvrzuje moje slova o tom, že nejlepší koupě dneška je Pentium 630 a chipset 955X.

Za méně peněz než u AMD člověk získá nejlepší výkon a hlavně STABILITU.

AMD vždy zaostávalo za Intelem, Athlon 64 se trošku vzchopil, X2 je mimo s cenama, a v roce 2006 bude jasno, Intel o 100% nad výkonem AMD :-)
- Radek Hulán

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 9. 2005 13:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace No tady podle tech testu vidim ze Athlon64 3500+, kterej je sice asi o 800 Kc drazsi nez P4 630, docela P4 utira, az po masivnim pretaktovani P4 na 3.73 GHz ho o neco da, ale verim ze pretaktovany A64 by se mu minimalne vyrovnal. A to samo nemluvim o hrach, kde je prevaha AMD jasna. Nechci nijak samozrjme hanit Intel ale nemuzu se koukat na to, jak nekdo slepe prosazuje Intel v kazdy situaci. Jinak otestovat stabilitu samozrejme muze jen clovek kdo to ma doma dlouhodobe to je jasny, ale myslim ze AMD na tom neni o nic hur nez Intel. Spis zalezi na konkretni desce a jejim vyrobci.

- Orgic

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 9. 2005 14:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Intel @ 3700 MHz - 85 FPS
AMD @ 3500+ - 66 MHz

I kdybys AMD mírně přetaktoval na 3700+, ten náskok Intelu o 19 FPS nemá šanci nikdy dohnat. Intel je tudíž nejlepší na hry.

A samozřejmě 90% času u počítače dělá člověk běžnou práci, a zde Intel díky HT, a lepší implementaci SSE, SSE2 a SSE3 vede o 20-80%.
- Radek Hulán

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 9. 2005 14:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace "A to samo nemluvim o hrach, kde je prevaha AMD jasna. " - tak jasná převaha AMD ve hrách, jo? :-)

http://www.pctuning.cz/ilustrace2/lqf/nf4sli/ienf4_farcry.png
- Radek Hulán

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 9. 2005 07:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Radek Hulán: Nejsem hrač, Intel mi tedy vyhovuje vic, ovšem nepochopim jak je možné, že po zvýšení taktu o 24% dojde k zvýšení rychlosti o 31% - poněkud podivné výsledky
- XXl

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 9. 2005 17:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Radek Hulán: heh, pro 90% lidi je "beznou praci" prace s Outlookem, Ofiicama a Explorerem a jestli tam vede Intel nebo AMD je kazdymu u (.) protoze jestli se Word spusti za 2 nebo 3 sekundy je uplne jedno .)

BTW: nepripadaji ti ty tve argumenty uz ohrane? Ja mam stale AMD ( krome Celeronu 300A na chate, na maily... ) a nikdy sem se stabilitou problem nemel. Nevim, jestli v tvem pripade neni chyba nekde mezi operadlem kresla a monitorem, ale ja se s nicim takovym, co ty vsude popisujes, nesetkal. Sestavil sem x compu pro kamarady a znamy, nedavno i pro jednu firmu ( driv to byly Durony a Athlony XP, ted Semprony a Athlony 64 ) a nikdo nebrecel, ze by jim to padalo. Jasne, uz sem to nekolikrat daval dokupy, ale kdyz tomu nekdo nerozumi a vezme z CD od nejakyho casaku par programu na "jarni uklid PC", tak je jasny, ze to musi skoncit tim, ze budu mit privydelek ke studiu ;) A ze by tam byl Intel by na tom nic nezmenilo....

Ale asi takhle: kolik lidi tu ma 3x STAT II a 2x GPU? Ty si to uz mel u Intelu? Ono uz lze mit na Intelu 2x GPU? Ja myslel, ze to pujde az s nForce a pak s tou 975? Dyztak posli sestavu, at se poucim... Kolik lidi tady pousti x veci najednou? Ses si jistej, ze to dobre zasobujes energi? Umis nastavit dobre BIOS?

Ja te nechci nijak omezovat, ale ses si jistej, ze je to tady vhodnej web pro tebe? Kdyz se ti to tu nelibi, tak muzes i jinam, spousta lidi by to tu ocenila ;)
- Jiří Škoda

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 9. 2005 15:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Válek Petr: Hele, já měl za poslední 3 měsíce Pentium 4 3.2@3.8GHz, vynikající věc, AMD Venice 3200+, naprostý výkonnostní odpad (v reálu, ne testech), a X2 4400+, skvělej výkon, ale cena 20.000 Kč není pro každého. Teď mám objednán Pentium D 830.

Lidé, co pořvávají jen AMD či jen Intel jsou většinou teenageři, co mají doma Athlon XP, a zbytek znají jen z prospektů.

Můžeš ty osobně porovnat při několikatýdenní práci top produkty AMD a Intelu? Já ano. A to je jedinej seriózní test, a drtivě jej vyhrává Intel.
- Radek Hulán

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 9. 2005 17:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Radek Hulán: Imho si myslím, že to není až tak uplně docela pravda co tady pořád hlásáš. Už ohledně seriových vs. paralelních odpovědí byly tvé přispěvky okopírované (lehce upravené) časti textu z článku SHW (včetně příkladů OMG :roll:)
Jinak ja mám na tvé poměry docela zastaralou šunku (A64@2400 s754,nF3,2PATA disky,ATi9800XT)ale stabilita je více než vynikající. Taky myslím že X2 není s cenama uplně mimo. Koukni [URL=http://www.anandtech.com/cpuchipsets/showdoc.aspx?i=2484&p=5]sem na anandtech[/URL] a je tam headtohead srovaní cenově srovnatelných CPU.
Co se nF4intel tak tam opravdu nevím a nebudu se o ničem hádat, jestli jsi to měl doma (jak píšeš) tak to asi fakt blbne k tomu není co dodat. Ty v*le ty máš letadlo? Coool:)
------------------------------------------------
Jo a k článku bych chtěl říct že se mi moc libí nový "izometrický" pohled na MB, myslím že to super nápad a je vidět jak jsou jednotlivé komponenty na desce v prostoru. Grats:)
- bYp[NiNR]

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 9. 2005 11:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace No děkuju, každopádně mám za to, že rozhodně je první vstup nVidie do platformy Intel velice povedený.
- Válek Petr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 9. 2005 12:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Off-topic poznámka:

Jinak problém všech testů na PCT.cz a všech dalších médiích je to, že desku máte jen pár dnů, možná i kratší dobu, spustíte pětimunutový test, a hotovo. Za tu dobu se stabilita nedá poznat.

Já jsem měl za poslední rok 8 různých počítačů, teď si místo X2/NFORECE4-SLI kupuji 955X chipset a Pentium 830, a o stabilitě mohu povídat mnohem více než "týdenní testeři" HW. Problém je v tom, že stabilitu nemůže posuzovat skoro nikdo. Kdo měl na dlouhodobou práci na náročných projektech k dispozici AMD/NVIDIA/VIA/INTEL řešení? Já jo :-)
- Radek Hulán

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 9. 2005 12:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Neviděl bych to tak. Na TomsHardware.com byl s NVIDIA4-SLI Intel Edition jeden problém za druhým, NVIDIA chipsety dělat neumí, respektive, na papíru to funkčně vypadá dobře, ale člověk, který chce stabilitu nemá na výběr nic jiného než INtel chipset.
- Radek Hulán

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 9. 2005 13:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Radek Hulán: Musím souhlasit s pravdomluvným Hulánem. Já sám už vystřídal hodně PC (nejsem totiž ubohej puberťák jak vy všichni tady) a Intel je bomba. Párkrát jsem si zkusil v rámci objektivnosti koupit AMD, jenže to jsem se pořád modlil, aby mi to PC naběhlo a alespoň chvíli fungovalo. AMD je brak. Nemluvě o tom, že když jsem dal k AMD ATI tak mi už počítač vůbec nenaběhl. No prostě AMD a ATI je humus, dnes (vlastně vždy) jen Intel a nVidia! A jestli mi někdo nevěří mám fotky jak píchám modelky na www.i.super.cz/klepy/ :)
- Vincent Vega

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 9. 2005 13:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Radek Hulán: Přečetl sem si Váš článek "Jaký si dnes koupit počítač" a musím říct, že umíte skvěle lézt Intelu a Nvidii do zadku. Nevidět Vás na fotce, tak myslím, že máte uplně hnědou hlavu :-)
- howned

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 9. 2005 20:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Vincent Vega: To je pěkná kravina. Já používám kombinaci AMD+ATI už pěkně dlouho a se stabilitou teda problémy nemám. A koho tady ksakru zajímá, že pícháš nějaký modelky. Takovýhle informace asi patří na trochu jinej server.
- martin2600

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 9. 2005 13:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Vincent Vega: Milý Vincente, jen jestli nebude problém mezi židlí a monitorem. Používám už mnoho let AMD a rozhodně nemívám problémy se stabilitou. Navíc ty Vaše výlev "puberťákům" jen dokazují, jaký máte s Radkem pocity méněcennosti a potřebujete si je léčit na nich.
- Válek Petr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 9. 2005 15:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Válek Petr: Ten problém je v NFORCE4-SLI. Tento chipset je odpad. Poskytuje mraky funkcí, ale jen polovičatě, sdílené IRQ pro 1/2 SATA-II port s NVIDIA LAN a druhou kartou v SLI je katastrofa, způsobuje to moc problémů, protože NFORCE4-SLI v některých situacích neumí IRQ sdílet. Projevuje se to zvláště pokud má člověk 3 až 4 disky na SATA-II se zapnutým NCQv NVIDIA RAID. Potom počítač sám od sebe jen tak zatuhne třeba při spuštění Firefoxu.

Tento problém neexistuje, pokud mám jeden disk, jednu grafickou kartu, a levné Venice, ale s X2, 2xGPU, 3xHDD, je to porod.

Intel zde drtivě vede ve stabilitě, pokud je NFORCE4-SLI, kolabuje, Intel chipset nikoliv.

Na vině jsou i špatné NFORCE4 ovladače, ani verze 6.66, ani 7.13 není 100% funkční.

Ale na to jsou potřeba dlouhodobé znalosti, ne jen krátký test ;-) A ty znalosti já mám :-)
- Radek Hulán

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 9. 2005 15:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Válek Petr: Nepochopils milý petře ironii z Vincentova postu... Zkus si to přečíst znova :)
- Lukáš Bušina

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 9. 2005 22:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Lukáš Bušina: Jo to možná nepochopil, jde mi však o to, že mne hrubě nebaví stále hulánovy výpady typu "teenager je blbec" nebo "AMD je shit". Na druhou stranu, vůbec nemá cenu řešit teenagery, buď se ukážou jako dobrý základ nebo je budu také za pár let proklínat. A "shit AMD". Nechme trh ať nám skutečně ukáže, také za pár let, které procesory patří mezi ty the best a které do kancelářkých kompů (tedy i toho hulánovýho)
- Válek Petr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 9. 2005 11:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nedavno som mal v rukach konkurenta tejto dosky od Asus a to P5WD2 Premium a mozem povedat, ze tato MSI ma ovela lepsi layout.

Link na ASUS [URL=http://www.asus.com.tw/products4.aspx?l1=3&l2=11&l3=184&model=493&modelmenu=1]P5WD2 Premium[/URL]

Moje skusenosti s MSI su vsak take, ze na nich nejde nejako extremne taktit (ako na DFI alebo ABIT) a preto ich kupujem len do kancelarskych PC.
- Tomáš Hlatký

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 9. 2005 14:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Docela pěkná recenze, ale stejně si myslím, že na Intel patří jen Intel...
A taký vím z vlastní zkušenosti, že nelze porovnávat stabilitu AMD a Intelu, Intele je prostě podstatně stabilnější, než AMD...
Že jsem kupoval to AMD :( mněl jsem radši vzít toho Celerona...
- Libor Lacina

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 9. 2005 14:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace já bych na Intel taky dal jen Intel, ale s povídačkami o stabilitě Amd vs Intel naprosto nesouhlasím
podle mě je PC buď stabilní nebo není a žádné víc či míň
n
- sid_cz

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 9. 2005 15:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pro srovnání jsme do testu přizvali procesor Athlon 64 3500+ s jádrem Venice. Samozřejmě by bylo lepší použití jádra SanDiego, k podobným testům se však vrátíme v budoucnu v detailnějším testu procesorů

Zde je link na Hulánovu fotku aby každý viděl

uk.mysteria.cz/images/20040830-rADo3.jpg
- Lukáš Bušina

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 9. 2005 17:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace http://i.stratosfera.cz/strato/obrazky/ispy/16190s.jpeg
http://i.stratosfera.cz/strato/obrazky/ispy/36849s.jpeg
http://img.blesk.cz/blesk/imglib/middle/phpY9Kfm1.jpg
http://hulan.cz/corvette/th_vette01.jpg
http://hulan.cz/corvette/th_vette02.jpg
http://hulan.cz/corvette/th_vette03.jpg
http://hulan.cz/corvette/th_vette04.jpg
http://hulan.cz/corvette/th_vette05.jpg
http://hulan.cz/corvette/th_vette06.jpg
http://hulan.cz/corvette/th_vette07.jpg
http://hulan.cz/corvette/th_vette08.jpg
http://hulan.cz/corvette/th_vette09.jpg
http://hulan.cz/corvette/th_vette10.jpg
http://hulan.cz/corvette/th_vette11.jpg
http://hulan.cz/corvette/th_vette12.jpg
http://hulan.cz/corvette/th_vette13.jpg
- Radek Hulán

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 9. 2005 17:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Ale huláne to přece není k tématu :))) zase ti to smažou jako před chvílí :)

Tak co bude to věkové rozpětí kdo je a kdo už není teenager?
- Lukáš Bušina

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 9. 2005 15:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Teenagere, ty jsi ale srandovní pičus, který má ze mě obrovský mindrák. Ano, jsem krásný, bohatý, charismatický. A ty jsi hovno.

Ale jsem přesto moc rád, že jsem pro tebe tak velká celebrita, a tak moc se o mě zajímáš. Těší mě to.

A zde máš pár dalších fotek, abys mohl slintat :-)

Přesně pro takové pičusy jako jsi ty, opovrhuji teenagery...

http://i.stratosfera.cz/strato/obrazky/ispy/16190s.jpeg
http://i.stratosfera.cz/strato/obrazky/ispy/36849s.jpeg
http://img.blesk.cz/blesk/imglib/middle/phpY9Kfm1.jpg
http://hulan.cz/corvette/th_vette01.jpg
http://hulan.cz/corvette/th_vette02.jpg
http://hulan.cz/corvette/th_vette03.jpg
http://hulan.cz/corvette/th_vette04.jpg
http://hulan.cz/corvette/th_vette05.jpg
http://hulan.cz/corvette/th_vette06.jpg
http://hulan.cz/corvette/th_vette07.jpg
http://hulan.cz/corvette/th_vette08.jpg
http://hulan.cz/corvette/th_vette09.jpg
http://hulan.cz/corvette/th_vette10.jpg
http://hulan.cz/corvette/th_vette11.jpg
http://hulan.cz/corvette/th_vette12.jpg
http://hulan.cz/corvette/th_vette13.jpg
- Radek Hulán

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 9. 2005 16:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Muahahahaaaa Už zase ten tvůj nesmysl s modelkama na i.stratosfera.cz? Už konečně pochop ty hňupe, že každý normální člověk ví, že i.stratosféra je blbost. Dej si fotky na www.stratosfera.cz a pak mudruj. A jestli ještě chvilku budeš vysírat, ty photoshop démone, uvědom si, že se na to Stratosféra nebude dívat jen tak...
- Vincent Vega

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 9. 2005 15:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Hele draku nejsi sam kdo ma moznost srovnavat, a pokud si myslis ze si nejaky king tak trosku brzdi myslim ze by se naslo hodne tech tvich teenageru kteri by te uzemnily a nemeli by s tim problemy
- GAZDOWN

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 9. 2005 15:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Huláne vysvětlil bys mi prosím jaké věkové rozpětí je podle tebe teenager? :) Vím jaké je ve smyslu toho slova ale rád bych slyšel i tvůj názor :))) Hoď jsem rozpětí ať si už konečně uděláme obrázek koho považuješ za teenagera :)

A zpět k tématu. Za jak dlouho můžem ten test procesorů očekávat?
- Lukáš Bušina

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 9. 2005 16:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Lukáš Bušina: hele kámo řeknu ti to takhle - S*R na něj. Všichni vědí co dělá, čim se vytahuje a včem jsou jeho a něčí flejmy úplně u řiti. Tentokrát jsi to byl ty, kdo začal, takže smůla...

p.s. že já jsem schopnej se s nim hádat dva dny je moje věc, já si totiž vod něj nenechám chcát na hlavu
- Fiala Lukáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 9. 2005 15:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Lukáš Bušina: Proč? Já pičusovi Bušinovi říkám pičus, to je sice vulgární, uznávám, ale pravdivé. Chápu, je ti 14 let a závidíš jak malé prase, ale třeba z toho za 10 let vyrosteš :-))
- Radek Hulán

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 9. 2005 16:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Fiala Lukáš: Já k něčemu mířím :) Chtěl jsem aby začal být sprostý a on začal být sprostý :) Cíl jsem splnil. On je hulán moc předvídatelný. :)
- Lukáš Bušina

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 9. 2005 16:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Lukáš Bušina: Chápu, nelíbí se ti být označen za pičuse. Víš, puberťáčku, problém není v tom, že já tě tak označím, ale že ty se tak chováš. ;-)
- Radek Hulán

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 9. 2005 16:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Radek Hulán: tak co bude huláne. dáš nam to věkové rozpětí pro teenagera nebo budeš dále plkat bláboly?

Popravdě mě to co ty tady říkáš je uplně jedno. Ale není mi jedno jakým stylem své názory prezentuješ.

Začínám pomalu litovat že jsi objevil stejnou reality show jako já Lukáš Bušina :)
- Lukáš Bušina

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 9. 2005 15:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zdravim uz dlouho si ctu vase prispevky(a dost dobre se bavim) a ackoli se to tu trochu nehodi chtel bych se zeptat na vas nazor na chipsety od VIA + AMD. diky predem
- Michael Matura

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 9. 2005 16:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Mistr Hulán vám řekne, že AMD je shit, to tedy není úplně pravda, ale VIA je opravdu taková trochu sázka do rulety, vím o čem mluvím, stabilita na 2 věci, stejně tak výkon a přetaktovatelnost... jsou to čipsety do kanclu, do herního PC radši ne. Neřikám vůbec ne, ale radši ne.
- Fiala Lukáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 9. 2005 16:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Tak, VIA funguje docela stabilně jako kancl PC, které má jeden disk, jednu grafiku, není přetaktované, a nic se do něj nepřidává. Pak to docela funguje.

NFORCE4 funguje lépe, ale pokud se použijí její funkce na více než +/- 50%, tedy nevypne se polovina desky, je to nestabilní.

Takže závěr je Intel 955X chipset :-)
- Radek Hulán

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 9. 2005 12:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Radek Hulán: Ach jo Hulane, je to jiste tim ze mas n*****o v rukách. Jinak to nevidím, stovky uživatelů provozují své PC bez problémů, jen ty musíš mít věčně nějakéj problém. Ach jo ať žijou LAMY s blogama.
- Válek Petr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 9. 2005 22:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Radek Hulán: AthlonXP1,46@1,8 palomino na via KT266, ATI R9800SE@XT, vsech 5 PCI plnych, 2xHDD, DVDRW, CDR

AhlonXP1,46@2,2 t-bret na via KT880, ATI R9000PRO, HDD, TV, DVDRW

ALL ROCKSTABLE !
- maestro

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 9. 2005 18:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Radek Hulán: já na své desce mám vyplou jen síťovku a nepotřebný druhý S-ATA řadič, je to přetaktované, 4x512MB paměti, 2PCI karty (DVB-S+Audigy), 2 optické mechny a třetí přes Firewire, 2 disky třetí přes USB, na USB ještě scaner , WIFI, programátor karet a přemýšlím jaktože je to ještě stabilní
- sid_cz

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 9. 2005 20:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @sid_cz: Zajimave asi mam tez dobry board na VIAckym chipsetu, pretaktovano, ctyry disky(2xSCSI 2xIDE)CD,CDRW, vsech pet PCI plnych a dokonce i ty integrovany vecicky pouzivam a vse slape jako hodinky:) zajimave ze? Uznavam ze se asi nemuze merit s intelem ale proste jede:)
- Michael Matura

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 9. 2005 21:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Michael Matura: jede, ale... no prostě je tam to "ale" na který se nesmí zapomínat. Za ty prachy je to rozhodně dobrá volba, ale jinak je lepší si připlatit za Intel nebo nForce
- Fiala Lukáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 9. 2005 17:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tak co bude s tou specifikaci .)
docela by me i zajimalo rozmezi teenageru .)
- Wlk

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 9. 2005 19:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

problem hulanovej X2 nie je v tom, ze by bola na zlom chipsete, ta nForce4 je dobra. Problem je v tom, ze on ten pocitac nema rad, vsade ho ohovara a to PCcko to citi. Keby ho mal rad tak ako Intel, tak by nerozmazaval na internete kazdu blbost, ale by ju vyriesil. Mal by dat ten komp neakemu tenageerovi, ktory ma teraz XPcko a jemu by ta X2 slapala ako svajciarske hodinky. Ta X2 velmi dobre vie, co o nej ten clovek pise, takze sa normalne spravat nebude.
Mozno sa niekomu bude zdat, ze davat hulanovemu PCcku ludske vlastnosti je nezmysel, no me sa zda ako riadna blbost, ked ma Hulan len dvoj-bitovu logiku.
- Phillip Morris

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 9. 2005 19:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace dvojbitová logika je u něj nemoc z povolání...

jinak docela zajímavej názor, co kdybych zkusil všude vykládat jen dobré věci o mém skvělém hy-end čipsetu VIA, o mé supervýkonné grafárně ATi R9550, třeba mi pak počítač pojede líp... i když asi ne, neb já na to nekydám špínu, ale říkám to co je pravda - ten IDE řadič u VIA je fakt otřes...
- Fiala Lukáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 9. 2005 20:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace ja mam zase zakladnu dosku MSI Delta2 Platinum (nForce2 ultra 400) - na internete som na nu este nic dobreho necital, no ja som s nou celkom spokony.
Hulan sa ma opyta, ze preco som si ju potom kupoval:) ...lebo sa mi lubila, tak som to s nou skusil:)
- Phillip Morris

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 9. 2005 11:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @howned: Poznam ludi, co maju dosky MSI KT400 a KT600 a niekolko diskov - ziadny problem.
Doska je taky obetny baranok - vzdy, ked nieco blbne, tak sa to dava za vinu doske (a noname 250W zdroj je ok:)
- nenarazam teraz na pripad howned'a

- Phillip Morris

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 9. 2005 12:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Phillip Morris: No jeste aby :-) Mam Fortrona 350W, koupenyho asi pred rokem a pul za 1600,- Kč Vse jde ok. Jedinej problem co mam je ze kdyz nastavim frekvenci fsb napr. na 166MHz tak mi nenajede pc pri jeho restartovani. Kdyz ho vypnu a pak zapnu je to ok. Myslim, ze takhle to komati uz od fsb 160Mhz nebo tak nejak.
- howned

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 9. 2005 00:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

prosim vas, mozete niekto toho hulana uz zabanovat. dufam ze ti nieje nijak zlozite mili admini.je uz ozaj trapne pocuvat o inteli a jeho nehasnucej stabilite. keby aspon pisal k teme ale vzdy je to len intel=stabilita a amd=shit.

- earthquake

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 9. 2005 15:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Naprosto souhlasim! Ocividne nereagovat na nej nepomaha pac seee vzdy najde nekdo kdo odpovi na jeho kecy.A bych pravdu rek uz me p. Hulan fakt vytaci!Jinak jak sem dnes zjistil uz zacal prudit i na czechcomputeru :o)
- Hammer

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 9. 2005 16:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Takze rovnou k veci:deska od spolecnsti MSI je resena velice dobre jen ten vetracek mi tam nejak nepasuje a kdyz se krouti 7000ot\min tak ticha sestava s nim urcite nebude.Overena kombinace procesor a cipova sada je Intel a Intel,AMD a nForce.Velmi se mi nelibi ze upoustite od VIA cipsetu pritom su to velice spolehlive cipsety a na vykone pred svojimi souperi nemaji co dohanet-od argumentu ze se nForce lepe taktuje prosim upustite je to totiz ta stala a ista vymluva.Osobne sem mel tu cest provozovat desky s vice cipovymi sadami od spolecnosti VIA a zadny nestabilny provoz ani vykonovy dopad ktery by az tak nahraval cipsetum od spolecnosti Intel a NVIDIA sem nezaznamenal.Velice by se hodilo porovnat sestavu zalozenou na VIA K8T890 a nForce 4 SLI-vykonovy rozdil by urcite nebyl tak velky protoze vykon neni limitovan procesorem a cipovou sadou-jako je tomu u Intelu ale len ciste procesorem AMD-K8.Cipova sada nForce 4 prinasi v prip.AMD jen vetsi vybaveni a tudiz ono SLI jinak co se tyce vykonu vyuziva AMD svuj vlastny radic na komunikaci s pametmi a tudiz HTT ktery je rychlejsi jak samotne FSB.Uvazoval sem nad sestavou zalozenou na cipove sade nForce 4 ale nasledne sem od toho upustil a proc tak vam to povim-absenece podpory Pentia D 820-je dosti zname ze prave ty nejmene taktovane modely skryvaji v sebe velky vykonostni potencial ktery muzeme dosahnut overlockingem jako je tomu u modelu AMD Athlon64 3000+,dalsi a docela zavazna je chyba o ktere asi kazdy nevi je nasledovna-jedna se o nekorektni spolupraci cipove sady nForce 4 Intel Editon s ostatnymi modely Pentii D vyjimku tvori iba HighEndovy model EE 840.Chyba spociva v tom ze se dvoujadrove Pentium D tvari a zaroven i tak bezi jako jednojadrovy procesor ze zapnutim Hyperthreadingem coz je absence vyuziti one technologie DualCore a nasledne vyhod s tym spojenych.Tem co nepochopili napisu jednoduche vysvetleni-koupite si Pentium D a ono vam pobezi jako normalne Pentium 4 cize napr.model Pentium D 830 na frekvenci 3.0Ghz poda stejny vykon jako procesor ktery tu autor testoval jen za vyrazne drazsi cenu.Co se tyce toho SLI to bych tolik neospevoval sou s nim obecne problemy co se tyce obrazu-vypdavani textur a blikani pri pouzitem rozliseni 1600x1200 a vyssi a stejne za tak vysoke financni naklady neziskate ani 1.5x vykon 2 grafickych kariet zapojenych spolocne-Doom 3 to je jen rozpravka a 3DMark to sou jen synteticke testy co tak pouzit demo z hry F.E.A.R a tudiz tu porovnavate Radeon X800XT PE s dvema Geforce 7800GT v SLI modu coz je podle mne neobjektivni kdyby tam byla len jedna 7800GT dopadlo by to docela jinak.Nakonec sem se rozhod pro Intel 955X a je urcite lepsi jak ona nForce 4 Intel Edition ktera ma ani nelaka svym firewallem a tudiz stupidnymi ovladaci ktere vraj ulehci grafickemu procesoru nForce komunikaci s ATA zarizenymi a tym prepisou stavajici ATA ovladace ve Windowse kdyz sem tak nejen ja udelal ale i jiny tak dochazelo k nestabilite a zatrhnuti-proto ty to asi nejde Radku tak jak ma neinstaluj balicek NVIDIA SW.Clanek je napsan velice dobre-zahrnuje jednoduchost,neobsahuje zbytecne prehnane informace a celkove ma z nej ctenar dobry pocit protoze mu poskytuje informace v takove mire ktere ho dokazou uspokojit ale vzdy je lepsi poohlednotu se po vice strankach a tudiz precist dake te casopisy a poradit se primo s odbornikem.Kdyby nForce 4 nemela celkove problemy s DualCore Pentii D od Intelu nebyl by tu nejmensi problem ale on ja ma,tudiz drivery na ATA nejsou dobre a kdyz priratam absence podpory Pentia D 820 a verim tomu ze podporu tomu procesoru by nebylo tezke dat jenze tu se jedna o trh marketingu,nebilo by cipove sade nForce 4 Intel Edition a jejimu predstaveni pro platformu Intel nic vycitat.Predse ale cipova sada on Intelu je na tom lepe a zachvili pride tez s podporou technologie CrossFire a SLI,tez VIA chysta chipset s podporou renderingu 2xGPU takze budeme mit nabidku cipsetu pro platformu Intel urcite velkou a zaroven lakavou.Jak jsem psal prosil bych ak to bude mozne porovnat VIA K8T890 s nForce 4 SLI dekuji.PS-Radku ty se radsi nevychvaluj s tou koupi stejne je to falesny DualCore a co se tyce AMD nemas pravdu chyba neni v CPU a cipsete ale v cloveku co to sklada-ak to sklada:)a co na tom robi ja osobne sem postaval vice nez 20 zostav zalozenych na platforme AMD64 a problem s nimi nebyl,s jedinym cim byl problem a je to su cipsety od spolecnosti SIS protoze te nielen ze dekraduji vykon CPU ako samotneho,ale maji problem s detekci S-ATA disku a jedu s nimi pomaly,tudiz co do vybavy se nemaji s cim chvalit osobne SIS zatracuji mozna sou to dobre cipsety ale do stavby vykonneho PC za ucelom vyuzitelnosti co do kreslenia grafiky,prace s multimedii a hrani narocnych her se nehodi-tot vse.
- Viliam Vida

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 9. 2005 09:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Viete mi niekto povedať aký výkonný zdroj potrebuje táto doska /P4N Diamond/?
- Miroslav Kasala

Reklama
Reklama