Zpět na článek

Diskuze: Základy "sluchátkologie" 2. - typy sluchátek

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 5. 2007 23:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vystřídal jsem několik sluchátek a napevno zakotvil u značek Koss a Sennheiser. Kos Porta/Sporta Pro jednoznačně doporučuji. Sice trochu nerealisticky zesilují basy, ale je to příjemné. Po prvním poslechu jsem byl v šoku, protože v už ohraných skladbách byly najednou slyšet nové zvuky. U počítačových her se osvědčily, prostorový přednes mě plně uspokojil. Za ty peníze dle mého názoru nelze lépe. I ergonomie je zde superiorní, na LAN párty nebo v práci několik hodin v kuse bez bolení uší. Koss Sporta Pro mám už asi 10 let a zatím jsem jednou v rámci doživotní záruky nechal měnit kabel a molitany. Kdybych si měl koupit další pár sluchátek např. do práce, koupím si ty stejné.
- Steve Estevez

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 5. 2007 07:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Porta Pro su masovky, zvukovo sa uberaju rovnakym smerom ako sluchadla SONY - zvyraznit basy a ludom to vyhovuje. Konstrukcia je trvanliva a mp3 zneju lepsie ako kedykolvek pred tym. Na druhej strane vsak nemaju take ciste podanie a nedokazu tak dobre oddelit jednotlive nastroje ako niektore sluchadla v rovnakej cenovej kategorii.
- Phillip Morris

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 5. 2007 09:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Vcelku souhlas. Kdysi se mi zdály Koss Porta Pro nepřekonatelné, ale od té doby co mám Shure E500 jsem zjistil, že tak dobře nehrají. Jsou oproti E500 jakoby zahuhlené, těžko se rozeznávají jednotlivé nástroje, chybí tomu čistota a některé basy se projevují spíš vibracema než zvukem. Jinak nic proti KPP nemám - za tu cenu jsou úžasný...
- Agca

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 5. 2007 08:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Hovno masovky. Byly tu přece dávno předtím, než vznikl formát mp3. Nikam se jejich směr neubírá, téměř všichni se ubírají směrem k KPP. Ty Divochu, se nás snažíš maličko mystifikovat.

Gratuluju k přehlednému, osvětovému, trochu "polopatě" článku.
- Kuba4

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 5. 2007 08:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace No hodně z vás je nadupaná teorií jak zní sluchátka nebo co by měli předvádět za zvuk a tady ti největší odborníci když jim zavážu oči a přiložím philips SHP 1900 za 200korun
budou mile překvapeni za dokonale čistý a kvalitní zvuk ono vy tupci záleží jaký frekvenční rozsah mají + skreslení.
ps: ještě k tomu magorovi Morrisovy
ty jsi uplný debil co? jak poznáš ve sluchátkách rozdělení jednotlivých nástrojů ? to nejde prostě když nemáš hudební sluch a zakládáš si na hloupostech tak se prostě s tebou o tom nedá diskutovat!nejdříve si o sluchátkách aspoň něco přečti než tu budeš házet machry.
Bavíte se o reálných basech nebo výškách ale kolik z vás je na profi urovni(byli jste někdy ve studiu na music?)aby to rozpoznala? myslím že moc vás nebude chytráci.
ps:v životě bych za sluchátka víc jak 1000,- nedal pak už platíte jen značku ale kvalita zůstává protože tam není co vylepšit už!
- Paja Michaldo

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 5. 2007 10:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Agca: presne tak, ja zase odporucam AKG Acoustics K27i, su sice trochu drahsie ako porta pro, ale zvukovo je to uplne ina liga. Ak niekto nechce prilis utracat, tak odporucam K24, daju sa zohnat za velmi dobru cenu (vyhovovali by aj Romanovi) a zvuk maju lepsi ako porta pro.
- Phillip Morris

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 5. 2007 09:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Paja Michaldo: Já v tom, jak ty říkáš, studiu na music pracuji. A co teď? :-) Philips SHP 1900 tady bohužel nemáme. Možná proto, že sluchátka připomínají jenom vzhledem nikoliv však reprodukcí :-) Když tak se zastav, osobně ti předvedu rozdíl. Pokud by jsi ho náhodou neslyšel, provedu i audiometrické vyšetření tvých sluchovodů, které zajisté odhalí původ tvých "kvalitních" výroků :-)
- Irreversible

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 5. 2007 09:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Paja Michaldo: No, on je to blábol, ale já ty pitomý sluchátka za 200,- mám taky (koupil jsem je na experimentování s laserovým telefonem) a zjistil jsem, že za tu cenu hrají skutečně dost dobře - až tak dobře, že koupi "pořádných" sluchátek jsem už na moje občasné poslouchání neřešil. A uši opravdu nemám nijak "tupé"...
- Roman

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 5. 2007 08:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Paja Michaldo: To je škoda, že bys nedal za sluchátka více financí, možná bys konečně mohl poslouchat a ne jen trpět hluk, Kulihrášku.
- Kuba4

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 5. 2007 19:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Irreversible: Irreversible ty děláš ale určitě ne ve studiu na music! dělat z lidí debilky ti jde vcelku dobře a to vyšetření si nech pro nahluchlé pro nic jiného se nehodí - hudební sluch je totiž něco jiného pokud ho nemáš nemůžeš posuzovat.
machry machry ale viš o tom ..... normální člověk koupí sluchátka do 1000.- pak ta cena je o něčem jiném protože za 1200 už koupíš kvalitní 2.1 sestavu a nebudeš to řešit předraženýma sluchátkama které mají určitou mez kvality kde ti nepomůže cena např 2500,- protože dál už to nejde frekvenčně a křivkou skreslení.
mimochodem všem jsi ukázal jakýsi analfabet v tomto.
ps: takový tu píšou a neví co no hrůza.
- Paja Michaldo

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 5. 2007 10:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Phillip Morris: Ale didi. Tady je malý testík přenosných typů: [URL=http://www.cdprehravace.wz.cz/sluchatka/sluch7.htm]Test přenosných sluchátek[/URL] Ty doporučované K 24P jsou proti KPP strašné.
- Kuba4

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 7. 2007 18:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Paja Michaldo: Aloha.
Skor by si si mal nieco o sluchatkach a elektronike nastudovat ty!
Ohanas sa tu frekvencnym rozsahom. Ludske ucho je u kazde cloveka rozne citlive na rozne frekvencie, niektory nepocuju nizsie kmitocty, niektory vyssie a ked to spriemerujes tak vsetky sluchatka/reproduktory sa dostanu do pocutelnej hranice a "normalny" clovek v tomto nespozna rozdiel.
Tiez sa tu ohanas krivkou skreslenia, ale ta ti len povie, pri akych frekvenciach kmitaju magnety rovnako ako ich "riadi" prud. Uz tana ti tvoja teoria lancych sluchadiel zaostava, pretoze s tak malymi rozmermi dodrzat co najlepsie vlastnosti sluchadiel pri vsetkych frekvenciach je vyvojovo a vyrobne (na presnost) narocne. Ze sa to nahodou pri nejakom lacnom modely podarilo a ty ho mas doma? Mas stastie. Navyse sa to vzdy mera pri jednej harmonickej f s jednotkovou amplitudou ale co z cievkou spravi zvuk(hudba - mnozstvo harmonickych frekvencii s roznou amplitudou meniace sa s casom) to ti uz tato krivka nepovie.
To prave co rozdeluje sluchatka do kategorii lacnych ("nekvalitnych") alebo drahych ("kvalitnych") je ich membrana. To aky ma tvar, ako je uchytena, cim je uchytena, nacom je uchytena z coho je vorobena, aky material je okolo nej v priestore, ... To vsetko su dolezite sucasti. A preco? Magneticka cievka (ktorej vlastnosti "trosku" popisuju tvoje krivky) rozkmitava membranu a len od membrany zalezi ako rozkmita vzduch ("vytvori" tebou pocutelny zvuk). To uz ale tvoje charakteristiky nedokazu popisat. Toto zistis uz bud posluchom, alebo testami v specializovanych skusobniach z drahou meracou technikou.
Su este dalsie faktory, ktore ti zvuk mozu ovplyvnit, popisovat to snad nemusim, ved ty uz vsetko poznas, ze?
PS: Ta tvoja poznamka o kupe kvalitnej sustavy 2.1 za 1200,- ma strasne pobavila. Cim to asi bude, ze je jzvuk je diskofilny? Dunive basy, vysky siahajuce do nebies a stredovy prednes niekde v nedohladne. Nehovoriac o meniacom sa prednese zvuku s kazdou hlasitostou, uuu. Skus si na takejto repro sustave niekedy popocuvat mozarta. Alebo taky jazz. A potom si este do istoty skus studiove sluchatka ci monitory (to su reproduktory ;) ). A ked nebudes pocut rozdiel, tak potom skoc na usne alebo aspon neurazaj svojou neznalostou ostatnych ;)
- Richard Kuchar

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
31. 5. 2007 16:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Paja Michaldo: Nemám pocit, že bychom se znali. Marný boj, ale tvůj "přístup" má jednu výhodu. Určitě máš hodně našetřeno :-)
- Irreversible

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
31. 5. 2007 07:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Paja Michaldo: Tvé informace jsou úplně zcestné a můžeš si naklikat souhlasů kolik chceš. Sestava 2.1 nebude kvalitní ani za 20k, spíš za 30k. Ale sluchátka za 6k ji s přehledem přehrají. Ale za litr to prostě nejde. Neurážej, nemystifikuj, neblbni. Frekvenčně i zkreslením lze vylepšovat všechna sluchátka a slyšet to samozřejmě bude. Nechej si bludy pro sebe.
- Kuba4

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 5. 2007 22:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Paja Michaldo: Myslíš, že se dá kvalita zvuku u levných reprodukčních zařízení vyřešit pouze korekcí equalizéru ?
- Dawe111

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 5. 2007 12:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Phillip Morris: Záleží, jestli myslíte sluchátka v režiji nebo v nahr. místnosti. Tam máme AKGčka (obvyklé modely, které dobře "těsní" a nehrajou ven). V režiji Bayerdynamic 990 a hlavně Grado RS1 a to jsou podle mě nejlepší sluchátka mezi dynamickými modely. Pak už jsou jen Staxy, ale to je jiná kapitola.
- Irreversible

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 5. 2007 10:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Kuba4: test som pred tym necital; aj jedny aj druhe AKG tam dost sfukli. Hmmm, mozno som ja hluchy
- Phillip Morris

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 5. 2007 09:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Kuba4: no, moc starsie nie su; kazdopadne KPP su urcene primarne pre prenosne prehravace a tie, ktore prehravali mp3 tu boli podstatne neskor
- Phillip Morris

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 5. 2007 23:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Dawe111: [I]Dawe111 napsal:
Myslíš, že se dá kvalita zvuku u levných reprodukčních zařízení vyřešit pouze korekcí equalizéru ?[/I]

[b]nech si hovori kto chce co chce, EQ mi zvuk vzdy o neuveritelne vylepsili![/b]

momentalne mam v celku kvalitne a slusne vyskove sluchatka DT440(4500sk) a EQ pouzivam tiez(hlavne vysky, lebo este to neni uplne ono - pozor! ja vysky milujem.... ta bozska cistota prejavu och krasa).

nie vsetky skladby/filmy su rovnako robene... a len blazon by pouzival vzdy ine sluchatka, alebo sa zmieril s tym hroznym zvukom.
samozrejme radsej by som ale dal prednost sluchatkam, na ktore nebudem muset pouzit EQ, alebo lepsie povedane... kde EQ staci pouzit len minimalne(dB)

to ze audiophils nechcu pouzivat EQ je len taka ich zaritost/konzevativnost/fobia(vacsinou u tych skor narodenych... kedy pouzivanie EQ bolo naozaj mozno hrozne a tak im to zostalo = fobia - podobne sa tyto ludkovia stavaju aj k deinterlacingu).

basy na audigy4 sli priam bozsky vylepsit. x-fi a basy, tak to uz je problem(tu uz je potrebny Subwofer - nevlastnim)

[B] Irreversible[/B]
na teba ako profika, mam dole jednu otazku ohladne vyskovych sluchadiel... chcem vela vela krasnych vyraznych vysok, za co najmenej money. diiiiky
- feelpain

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 5. 2007 19:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Irreversible: Beyerdynamic 990 jsem měl, je to sice věc názoru, ale tak odporně řezavé výšky, které nelze upravit do poslouchatelného stavu korekcí nemají žádná jiná sluchátka. Často se hovoří o jejich kvalitě, proto by možná neškodila recenze na PCTuningu.
- Dawe111

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 5. 2007 12:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nevím, jestli je nás víc, ale systémy intraaural a Eear-bud, tedy ty, kdy je zdroj zvuku už ve zvukovodu mne nepříjemně otravují a při poslechu vadí. Proto zásadně žádné špunty ani pecky nepoužívám. Jak to vidíte?
- Kuba4

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
31. 5. 2007 10:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Podle mě je to o zvyku. Mám Shure E500 a zvykl jsem si asi až po čtrnácti dnech. Před tím mě stále rozptyloval ten tlak, co jsem cítil v uších. Na běhání to ale i tak moc není. Používám teď ty nové pěnové násady a jsou mnohem lepší než ty silikonové. Co především oceňuji je odhlučnění. I v šalině se dá poslouchat při rozumné hlasitosti...
- Agca

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
31. 5. 2007 13:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace O zvyku to není. Sluchátka se musejí na první poslech zvukově líbit ale hlavně na hlavě nevadit. Jen mírné nepohodlí při prvních minutách poslechu se stane s přibývajícím časem peklem.
- Kuba4

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 5. 2007 15:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Při chůzi je vše zcela bez problémů, běh jsem zkoušel a řekl bych, že to jde. Proti velikosti samotných sluchátek je ten hlavový most docela malý a tuhý. Mně sedí dobře, ale moje trochu prskala, že jí ten přítlak malinko vadí. Zvukově jsou fakt dobré, hutné, plastické.
- Kuba4

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 5. 2007 15:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Kuba4: Nevím jak u tohoto modelu, ale u jiných Grado je v krabici leták, že pokud se ti zdá přítlak příliš, máš to normálně vzít a roztáhnout, tak jako Železný Zekon roztahuje kovové pruty :-) Ale tady asi kovová výztuž nebude, což? No každopádně, pokud s tím jde běhat, odkládám Shure špunty a jdu pro iGrado.
- Irreversible

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 5. 2007 16:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Irreversible: cau Irreversible

vedel by si mi poradit nejake hodne vyskove sluchatka? teraz mam beyerdynamic dt440(4500sk), ale chcel by som este neco o dost vyskovejsie.
vysky dt990 poznam(len z grafu a recenzii), ale zaujimal by ma aj tvoj nazor a ine (a mozno aj lacnejsie) tipy

moc moc dik

[I]"Beyerdynamic DT 990 Pro
Tradičně detailní zvuk sluchátek Beyerdynamic řady Premium se opět dostavil. Takže; basy jsou barevné, akční, přesné, optimálně zastoupené. Středy odlehčené, trošku zastřené, ale barevné, reálné, plastické. Výšky jsou zastoupeny ve velkém množství, jsou vtíravé, agresivní, detailní, převažující. Díky tomuto trošku lavorovému kmitočtovému průběhu jsou nahrávky podávány líbivě, akčně, dynamicky, syrově. Prostor je výborný, vzdušný. Neberte má kritická slova příliš vážně, [B]z absolutního hlediska se jedné o sluchátka se zvukem detailním, pestrým, plastickým, [U]velmi rozlišujícím jednotlivé nahrávky, a to zejména díky výškám[/U][/B]."[/I]

takze preto ja rad tolko tych krasnych vysok a sluchatka ako KOSS(sb45) a plno podobnych, nemozem ani citit.

nechapem ako niekto moze pocuvat tak zastrete(vyskovo) sluchatka....... ty ludia co ten zvuk obdivuju, asi cely zivot chodia s turbanom na hlave/usiach a preto im je ten zvuk blizky. FUJ!
- feelpain

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
31. 5. 2007 16:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Kuba4: No já mám pocit, že u mých KPP šel zvuk nějak dolů. Asi na ně šlápnu, ať mi zase vymění všechny části včetně měničů :-) A taky si myslím, že se najdou sluchadla, která hrají lépe - zejména ve spojitosti s lepšími playery, protože mě KPP nejlépe zněly s playery, řekněme, nižší a střední třídy. Když se píchnou do dobrého zesíku, tak se to dle mého názoru nedá poslouchat, ale ono asi záleží na ušiskách. Možná je mám už trochu jeté :-)
- Irreversible

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 5. 2007 19:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @feelpain: Zrovna jsem to napsal výše, Beyerdynamic 990 mají krásný čistý zvuk.. ale ty výšky ! vážně jsou natolik ostré, že jsem je kvůli tomu prodal ..jestli výšky miluješ, ale opravdu velmi -- kup si je !
- Dawe111

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 5. 2007 23:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Dawe111: diky Dawe111, mne urcite budu vyhovovat :)

nechce niekto kupit uplne nove(par dni) [URL=http://www.g-tec.sk/?mid=12&sid=39&vid=2&what=art&id=484&do=info]BEYERDYNAMIC DT 440 Edition 2007[/URL] ? tie sluchatka su vyborne, ale ja chcu tych vysok este o neco viac [URL=http://graphs.headphone.com/graphCompare.php?graphType=0&graphID[]=507&graphID[]=243&graphID[]=591]TU GRAF[/URL]
- feelpain

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
31. 5. 2007 00:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @feelpain: Teď z tvého odkazu vidím, že se jedná o další edici s novými materiály a úpravami, měl jsem starší model, protože 990 se vyrábějí už dlouho, takže si je radši dříve poslechni. Je to značná investice, fakt pozor na ty výšky, co se ti ze začátku zdá jako ostrý průzračný zvuk, se ti může později jevit jinak, jako mě a EQ ty výšky neodstraníš vhodným způsobem, protože zase narušíš celou strukturu zvuku.
Jinak, jsou také velmi příjemné, no, mazlíci..
- Dawe111

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 5. 2007 23:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @feelpain: ta este raz :) [URL=http://graphs.headphone.com/graphCompare.php?graphType=0&graphID[]=507&graphID[]=243&graphID[]=591]TU GRAF[/URL]
- feelpain

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 5. 2007 23:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @feelpain: sakra praca...

http://graphs.headphone.com/graphCompare.php?graphType=0&graphID[]=507&graphID[]=243&graphID[]=591
- feelpain

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
31. 5. 2007 07:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @feelpain: Feelpain nebo Curt27 nebo jak se vsude jmenujes, uvedom si, ze mozna opravdu casem zjistis, ze prevyskovane komponenty podeprene nastavenim EQ na 10k o 12 dB nahoru asi nejsou tim pravym orechovym zvukem. Podle meho nazoru se vykasli na DT990, protoze s K501ckama budes spokojeny a sezenes je levneji.
- Kuba4

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 5. 2007 13:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace No já to používám jen pro in-ear monitoring nebo při běhání. Z jiných důvodůbych to nepoužil.
- Irreversible

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 5. 2007 22:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

http://www.gembird.cn/main.asp?mode=item&N=16572

GEMBIRD AP-860
- Radek Kopřiva

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
3. 6. 2007 16:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já mám polštáře Sharkoon Majestic 5.1 za 2k Kč a nestěžuji si
- Sniper on the roof 42

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 6. 2007 11:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chlapci, neni lepsi samostatny mikrofon a k tomu lepsi sluchatka. Tyto kombinace jsou zbytecne tezke a v teto kvalitativni kategorii s otresnym zvukem. V podstate vyhozene prachy.
- Kuba4

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 5. 2007 15:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ahojte... toto je dotaz mimo téma. Článek pěkný, ale mám dotaz, jestli někdo neví, kde bych mohl koupit sluchátka Boss, bo prodejnu, e-shop a podobně. Nedávno jsem byl v Německu a zaujali mě jedny sluchátka této značky. Děkuji za odpověď

- Martin Veselý

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 5. 2007 18:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace presne tak oni si asi mylia koss s boss
a bose su extremne drahe ... a myslim ze nemaju naa kossy ..ehm ...

- Peter

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 5. 2007 19:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Peter: Zarytý kossák? :-D Popravdě řečeno, Koss udělali jeden, nanejvýš dva pořádné modely (Porta Pro a...). Pořádné sluchátka hrají jinak.
- Irreversible

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 5. 2007 16:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace najdes ich v parfumerii:)

clanok som si este neprecital, ale co sa tyka sluchadiel boss, tak neviem ako v Cechach, ale v SR som ich videl len v jednom audiofilovskom kamennom obchode. Ak mas zaujem o kvalitny zvuk mozes skust aj ine znacky ako AKG Acoustics alebo Sennheiser, ktore maju v SR a CR celkom dobre zastupenie.
- Phillip Morris

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
3. 6. 2007 17:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Peter: Nejlepší jsou bezdráty Pioneer za 16k Kč a vůbec to nejde poznat, že jsou bezderáty! :o)
http://www.losan.cz/katalog/hardware/sluchatka_a_mikrofony/sluchatka/30178-pioneer_se-dir800c_sluchatkabezdratovaprostorova
- Sniper on the roof 42

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 5. 2007 06:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Peter: Omg ,to se nezmuzes na nic jinyho nez "koss sou nejlepsi"? taj se resi kde se daj koujpis boss...
- Vojta Pátek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 5. 2007 17:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No mi se z těch hlavových mostů dělá pleš,ale to mě neodradí používat sluchátka:)
- Vít Kowalczyk

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 8. 2007 01:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

:D luxus
- Petr Šimek

Reklama
Reklama