Zpět na článek

Diskuze: Známe ceny a konečně specifikace nadcházejících procesorů Core i7 "Haswell-E"

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

mibfox
mibfox
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
26. 8. 2014 10:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No konecne, opustim i7-2700k@5ghz a sem zvedavy kolik vytahnu z i7-5960X, na 5 let jen s obmenou grafiky by mohl byt klid po celou dobu.

csjacob1.5
csjacob1.5
Level 1 Level 1
26. 8. 2014 19:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mibfox mibfox: :roll: To já se rozhoduji jen mezi 5820k nebo 5930k ale budu měnit za většího slimáka CORE i7 920i .

dzefo
dzefo
Level 1 Level 1
26. 8. 2014 11:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mibfox prosim ta aku mas voltaz na 2700k na 5ghz
mam take iste cpu

mibfox
mibfox
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
26. 8. 2014 12:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dzefo rovnych 1,5v, load line calibration ultra high a cpu pll a to je moc dulezity dej na 1,79V to je na jistotu pri zatezi, ale fungoval sem dlouhodobe i na 1,65V to uz bude kus od kusu, ale neco mezitim das a jede to pekne. Ramky sem nechal xmp profil, takze zaklad 2133mhz, pri oc ram sem nebyl uspesny, ono ten 16gb kit na 2133 staci, alespon me. Chladil sem to corsair h100 all in one, ktery mi chladil i 3 roky 2600k@5ghz a teploty pri hrani nepresahly 70c. Pasta cool laboratory - tekuty kov. Aplikaci si dobre promyslete, pri cisteni totiz z hs sundate i ty polepy a nevim co na to reklamace. Amd nema proste nic, co by bylo lepsi nez 2600k a novejsi. Cinebench by ti takto mel dat 10.05 +- s i7 2700k@5ghz. A pohadkam o tom, ze si amd nataktujete taky na raketu, na to zapomente. I tak by amd muselo tikat tak 6,5ghz aby se to 2700k@5ghz vyrovnalo. A to mame podle intelu stredni tridu lol. Holt kdyz chces mit nejrychlejsiho compa, musi tam bejt intel, tak to je. Jo a ze je drazsi? To uz tak u lepsich a vykonnejsich znacek byva. Uvidime co prinese od amd rok 2016, rad si zas amd po letech (od core architektury tu amd nic nema) klidne vyzkousim, problem je, ze chci to nejvykonnejsi, jestli amd neco bude mit, to nevim. Ale na ddr4 se tesim! Tu dvacku za procak dam, 16ti vlakno po oc jaj!

Usm82
Usm82
Level 1 Level 1
26. 8. 2014 13:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dzefo @mibfox: no tak sis tu pohonil brko nad tím, jak je AMD na ho-no a jak máš Intel. Ono AMD si je samo vědomo současného stavu, kdy je konkurenceschopné maximálně do nižšího mainstreamu a proto své procesory prodává za ceny, za jaké je prodává.

Ten kdo třeba hojně potřebuje comp na úpravy videa, tak zase rád sáhne po FX-8350, které v tomto ohledu podává podobný výkon jako I7ka, ale tak trochu za jinou cenu :shock:

mibfox
mibfox
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
26. 8. 2014 13:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dzefo @mibfox: a jeste sem zapomnel dodat, ze hyper threading byl u obou cpu zapnuty, takze 8 vlaken se silou intelu na jednom vlaknu x8@5ghz. Proto me amd nezajima, nemaji nic silnejsiho nez intel a ja pritom ty platformy tak rad stridam, ale prece si s amd nepohorsim ne?

mibfox
mibfox
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
26. 8. 2014 13:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dzefo @Usm82: jasne ona i7 stoji 8k a fx 8350 taky 8k, spis 9 s aio vodnikem aby to turbo kratkodobe na jednom jadru jelo tech udavanych 5ghz. No to je vyhra.
Vsichni tu jen strihame filmy a rozbalujeme od rana do vecera archivy s filmama. To je to jediny, v cem je amd dobry a to rikam uprimne. Jenze to ja nepotrebuju a 90% lidi taky ne. My taky hrajeme hry a zatimco intel vydava uspornejsi a cim dal rychlejsi cpu, co vydava amd? "Nove" cpu co podtaktuji, aby se aspon na dohled priblizily spotrebe intelu. To ze jsou tyto "nove" cpu uspornejsi chvalim, ale za cenu toho, ze to podtaktovavaji? Zere to min a jede taky min. Trochu cesta zpatky ne? No uvidime amd v roce 2016, to uz bude intel ale taky jinde. Sou pozadu a minimalne dlouho budou. Ja chci vykon, az ho budou mit, koupim si ho. Zatim je lepsi intel. Muzes nesouhlasit ale... je proste lepsi.

Usm82
Usm82
Level 1 Level 1
26. 8. 2014 13:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dzefo @mibfox: proboha svatýho, nikdo netvrdí, že Intel není lepší :-)) Podívej na ceny AMD procesorů a zjistíš, že oni se snaží konkurovat max. do úrovně I5, proti I7 už nemají co postavit a proti LGA 2011 už tuplem neee.

Na druhou stranu, takový FX-8320 koupíš za 3500 a na základním napětí (tj. při udržení rozumné spotřeby) ho hodíš třeba n 4,3 GHZ. Tenhle procesor rozhodně konkureneschopný je

Usm82
Usm82
Level 1 Level 1
26. 8. 2014 13:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dzefo @mibfox: u AMD je dlouhodobě známo, že mají zbytečně nastavenou defaultní voltáž - viz například u Phenomu II X4 955 měli 1,4V - a na týhle stejný voltáži byl stabilní i na 3,9 Ghz, což je o 700 mhz víc, než byl tovární takt.

Ano, je to chyba AMD - FX-8350 s TDP 95W měli vydat už dávno a neee až po 2 letech

Mimochodem, oháníš se tady hrama - děláš, jako kdyby se na FX procesorech vůbec nedalo hrát. V drtivý většině her (až na prá strategií) hraje prim výkon grafický karty

mibfox
mibfox
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
26. 8. 2014 14:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dzefo @Usm82: Pokud mas omezeny rozpocet, proc ne, mas pravdu. Pokud chces TOP... tak intel. A to je o cem se tu bavim a uznej sam, ze to pentium je proste moc dobry po oc.
amd je druhy jen proto, ze tu neni nikdo treti, to co predvadej na poli cpu, no snad to apu na fb a internet, to bych si koupil taky, ale seriozni hrani vsude a ve vsem, jako treba jednojadrovy wow ti staci pentium. Dokonce mam priklad v okoli, na to wow to pentium fachci ve 2k na ultra vsecko co de, i multisampling x8 a reduce input lag (minus cpu power) a na ostrovech mezi stromama 80-90 fps, ve meste to pod 45 fps nejde. A to je rozhodne lepsi vysledek nez s apu 6850k co tam mel pred tim. Grafika stejna.
Ano, wow tezi z vykonu jednoho jadra hodne, stejne tak wot (pentium amd killer)a v bf4 uz ztraci 20-30% na cpu od amd za 9k. To je moc dobry pomer vykon/cena.

mibfox
mibfox
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
26. 8. 2014 14:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dzefo @Usm82: spravne, je to celkem radikalni chyba od amd, ja sem v te dobe moc chtel bulldozera, tak sem pockal az ho vydali a koupil i7-2600k, pozdeji 2700k a myslim ze na moje hraci potreby sem si oproti fx8350 polepsil.
Cenu sem netahejte, nebo zacnu strasit zase s pentiem. Jsou hry, kde pentium za 1700 korun podava o 20fps mene nez fx amd samozrejme, ale 20% mensi fps by oko za cenu minimalne 2x v pripade top amd vyrobku az 6x vyssi ceny. To neokeca nikdo.
Bulldozer sem si predstavoval jinak a ono to 3 roky je porad stejny, leckde i horsi ze? (apu)

amadjr
amadjr
Level 1 Level 1
26. 8. 2014 11:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

no konecne ma intel osmijadro, ale boze, ta cena....................

Shakall605
Shakall605
Level 1 Level 1
26. 8. 2014 11:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@amadjr A oni jako museli mít 8 jádro aby byli konkurence schopní?

mibfox
mibfox
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
26. 8. 2014 12:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Shakall605 ne, na porazeni amd ve hrach staci pentium oc za 1700,- kc kdyz uz sis rypnul :)

Usm82
Usm82
Level 1 Level 1
26. 8. 2014 13:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Shakall605 @mibfox: ty pohádky o báječném herním přetaktovaném Pentiu si nech pro někoho jinýho

http://www.computerbase.de/2014-07/intel-pentium-g3258-anniversary-uebertakten-test/2/

mibfox
mibfox
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
26. 8. 2014 13:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Shakall605 @Usm82: mam v okoli dve pc co jedou 4,5ghz stabilne a to staci. Tobe prijde OC +1,2ghz malo?
Ja vim s amd das OC 135% ze?

Usm82
Usm82
Level 1 Level 1
26. 8. 2014 13:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Shakall605 @mibfox: můžeš Pentium přetaktovat třeba na 5 Ghz, ale dvě jádra jsou v dnešní době naprosto OUT

Usm82
Usm82
Level 1 Level 1
26. 8. 2014 13:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Shakall605 @mibfox: to je jak do dubu - přečti si jejich závěr. Ačkoli dokázali Pentium přetaktovat na 4,7 Ghz, tak na hry ho v dnešní době jednoznačně NEDOPORUČUJÍ

Zwei Kerne und zwei Threads sind für moderne Spiele zu wenig, der Unterschied zum Core i3 wächst auf 43 Prozent an. Die große Taktsteigerung von 1,5 GHz bringt nur wenig Abhilfe, Crysis 3 ruckelt beispielsweise weiterhin vor sich hin – trotz GeForce GTX Titan im Testsystem.

Přeloženo

Dvě jádra a dvě vlákna nejsou dost pro moderní hry, ztráta na core i3 roste až na 43 procent. Velké zvýšení taktu o 1.5 GHz má malou pomoc, Crysis 3 například zůstalo trhané - i přes GeForce GTX Titan v systému

mibfox
mibfox
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
26. 8. 2014 14:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Shakall605 @Usm82: tak me napada, co to pentium dat dohromady s amd grafikou? mantle dost ustri cpu ne? Nebyl by takovy test zajimavy?

mibfox
mibfox
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
26. 8. 2014 14:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Shakall605 @Usm82: neco podobnyho sem tvrdil kdyz vysel fx bulldozer. Muzete mit amd jader treba 200, ale to vlakno je traga proti intelu.
Proste i7.....

mibfox
mibfox
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
26. 8. 2014 14:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Shakall605 @Usm82: Ano, dve hry sou pomalejsi o 20-30% podle meho mereni, vetsina her nema problem s ohledem na cenu, kdyz clovek nema penize.
2 jadra jsou malo s tim take souhlasim ale za tu cenu? Jsou taky hry, kde ty 2 jadra zostudi 4 od amd, ktere je drazsi.
Je to dost i o skladbe her, to si musi kazdy uvedomit co bude hrat. Jestli je to wow, wot a 90% ostatnich her, tak udelate lip s pentiem nez s apu od amd. Za usetrene penize sezenete grafiku dostatecnou dost na to, abyste na tom byli lip nez s apu. Je to pul roku co se kupoval 6850k s deskou, pak se to prodalo, priplatilo 400,- kc protoze se koupila z-97 deska do budoucna na upgrade, geforce 560OC a zeptat se muzete sami, jak je pan spokojenej. Rozhodne ve wow pozoroval narust vykonu 20-30% nez s apu po OC. Me je to jedno, hlavne kdyz je pan spokojenej.

Routh
Routh
Level 1 Level 1
26. 8. 2014 15:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Shakall605 @mibfox: prostě i5/Xeon... i7 je k ničemu vyjma specifických multithread app (a že jich moc neni)

Routh
Routh
Level 1 Level 1
26. 8. 2014 13:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je to fakt Extreme tudíž do běžných PC k ničemu. Využije to fakt jen někdo kdo s tím pracuje a nedokáže využít k výpočtům grafiku a musí mít CPUčko...

žádné běžně dostupné aplikace pro uživatele na to nejsou co by to využily.

Je to hezký, ale tím jak si Intel drží cenu i prvních SB procesorů tak ani nečekám že bych někdy třeba za 2 roky takové 8 jádro 16 vlákno pořídil to stolního PC, rptože to pořád bude stát aspon 15k. Jinak Pokud je uvedeno že bdue stát $999 což je bez daně a ničeho. V USA nemaj záruku, nemaj dan (minimální) takže u nás se bude nejlevnější pohybovat okolo 25k.

Vezmu radši Ebay útokem, seženu ES sample za 10k a mám kldině Xeona s 12 jádry... Takže nuda

mibfox
mibfox
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
26. 8. 2014 13:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Routh ja ho za tech 25k chci, upgraduju malo, vetsinou abych mel dostatecny vykon po solidni dobu. Takze toto cpu a gtx 880ti s ddr4 bude moje nove pc. Bavi me to jako auta, nemuzu si pomoct :) a navic ma clovek fakt dlouhou dobu klid, muzete hrat naplno bez omezeni dlouhou dobu. Se soucasnym hw co mam se citim na ultra ve 2k rozliseni "na hrane" bf4 80-120 fps je pro me akorat, ale trosku se stresem, co s tim udela nova hra az vyjde.

Routh
Routh
Level 1 Level 1
26. 8. 2014 13:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mibfox Tak koníček... chápu, když na to jsou finance, proč ne...

Nová hra? nijak... limitace ze strany konzolí a tím že si nemůžou ani dovolit vydat hru co by chtěla víc jak Intel 4 jádro na 3Ghz takže asi tak.

BTW: tady je něco k přečtení.
http://wccftech.com/intel-sandy-bridge-ivy-bridge-haswell-graphics-compared-10-difference-average/
Řeším obměnu PC a tak sem pátral a zjistil že si nijak procesorově nepomůžu. Wattáží ano, taktovat nehodlám, nemá to smysl.

Za bůra Haswell i5 a srát na to, v turbu 3.7Ghz, pořádný chlazení co ma ted na SB drží 4Ghz v idle na 28°C při pokojový 21°C... zátěž max 60°C... takže ten haswell bez vyššího taktu nad 4Ghz bdue držet pěkně.

Užijte si 8 jádro :-)

Hammy
Hammy
Level 1 Level 1
26. 8. 2014 13:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mibfox 80-120fps?!? Tak to už nemá ani cenu hrát. ;-)

CPU bude samozřejmě bezkonkurenční, ale osobně doufám, že se konečné dožiji doby, kdy se nahradí křemík něčím lepším. Tedy aspoň v tom HighEndu a serverech. (aby se to zaplatilo)

IBM a jeho Grafen, prototyp v roku 2015, teoretická frekvence nad 100GHz.

mibfox
mibfox
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
26. 8. 2014 14:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mibfox @Routh: Nojo, kazdeho bavi neco jineho ze? :)
Kamos ma shit pc, nejaky levny amd, na wow se mu s kamosema porad smejem s fps (jedou na pentiich XD) no na bf4 je to zas o fous lepsi, ale bylo drazsi, to je jedno, ale ten si zas kupuje strasne drahy hady. No jemu neni blby dat za hada 120 tisic, me zas 25 za cpu :) to me aspon nepokouse.
Vyvoj se zpomalil ze? Driv to byly jiny fofry :)
Az ho budu mit, hodim nejake vysledky, myslim ze mam slusnou sanci zautocit v cinebenchi s timhle kouskem po oc celkem vysoko. I kdyz, ne ze bych si stezoval na skore 10 r.11.5 s 2700k no, ale tohle bude kotel vykon jaj!

mibfox
mibfox
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
26. 8. 2014 14:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mibfox @Hammy: No ono ma kazdy naroky jinde no, ono se fakt blbe hrajou zavodni hry s 40 fps. Pro me to proste plynule neni, opravdu aspon tech 60fps je uz ale minimum kdy to prodavam a kupuju novy zelezo. Mam holt citlive oci, co nadelam, pod 60fps je mi hrani neprijemne.

AkA 74
AkA 74
Level 1 Level 1
26. 8. 2014 22:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mibfox @mibfox: Ty mas nejaku uchylku, nielen tu, ale este aj na jednom inom webe zhazdujes AMD absolutne trapnymi argumentami :( 1.vec: WOW je jedna z tych prepracovanych hier ako WOT-podpora iba jedneho jadra! 2.vec: amd procesor z oznacenim 6850k NEEXISTUJE!!! Pysali ti to este aj na tom inom webe ale nijak si na to nereagoval, asi si mal dovod ktory by si mohol tam alebo tu objasnit. 3. vec: na hry ti bude to 8-jadro na nic :evil: 4. vec: neporovnavaj a10-7850k kde sa pocita s nasadenim grafiky z procesoru a pentium oc kde musis kupit vlastnu grafiku. Porovnavaj ten pentium s athlonom x4 760k alebo novym x4 860k.
Dufam ze mi na vsetky body odpovies racionalnymi odpovedami ktore ma presvedcia o tom, ze sa mylim :!:

Reklama
Reklama