@Mysel_1
Protože IPC ani frekvence procesorů se již nezvedají, je jedinou možností zvýšení výkonu procesorů počet jader. A pokud hry nezvládnou využívat jejich větší počet, už nikdy se nebudou zlepšovat. To mi přijde smutné. 4 jádra tu byla již někdy v době 65nm před devíti lety a dnes nám Intel na 14nm v mainstreamu nabízí opět maximálně 4 jádra. Jako fandovi technologií a pokroku mi to skutečně nepřijde veselé.
@Mysel_1
Protože IPC ani frekvence procesorů se již nezvedají, je jedinou možností zvýšení výkonu procesorů počet jader. A pokud hry nezvládnou využívat jejich větší počet, už nikdy se nebudou zlepšovat. To mi přijde smutné. 4 jádra tu byla již někdy v době 65nm před devíti lety a dnes nám Intel na 14nm v mainstreamu nabízí opět maximálně 4 jádra. Jako fandovi technologií a pokroku mi to skutečně nepřijde veselé.
@PC-hráč
Možná, ale já optimisticky věřím, že tento neblahý stav nevydrží věčně a že se Unreal 4 engine stane velice populárním. A právě proto by mne zajímalo, jak na tom tento asi nejpokročilejší engine je. Kde jsou ty časy, kdy geekové a herní nadšenci čekali na první zmínky o enginech od Tima Sweeneyho či Carmacka jako na smilování boží a hltali každý střípek nové informace? :-)
Je smutné, že většina her v dnešní době není schopna využít více jak 4 jádra. Osobně by mě zajímalo, jak je na tom Unreal 4 engine. Svého času se o něm tvrdilo, že v tomto ohledu bude velice schopný. Neví někdo o nějakém benchmarku, kde by se testoval nárůst výkonu her postavených na Unreal 4 engine dle počtu jader? Pokud vím, nejnovější Unreal Tournament je k dispozici zdarma a ačkoli jde dosud o alfa-verzi, jeho jádro a schopnost využívat vlákna CPU je snad hotové.