@Bertram
@Bertram Taky mě překvapuje že se žádné další studio nepokusilo například o to co se povedlo hrám ze série Red Faction. Na svou dobu to byla super pecka, dnes už zastaralá. Nebo třeba své doby co dokázal Half Life s fyzikou. Jakoby už nebyl zájem dělat takové hry. Ale ono je to vidět i na polozapomenutém žánru immersive sim kde bylo možné splnit úkoly způsoby na které třeba ani samotní vývojáři nepomysleli. Třeba první Deus Ex. Takových herních klenotů na které by se dalo navázat a všude jen prázdno.
@Dilinozravec
@Dilinozravec Navzdory tomu jak byl Daggerfall zabugovaný na něj nedám dopustit. První téměř 3D RPGčko s úžasnou atmosférou. Arena byla taky fajn, ale spousta převratných RPG mechanik se objevila až v Daggerfallu. Jsem proto zvědavý jestli v případě že vyjde nová hra původním tvůrcům Daggerfallu (Wayward Realms), tak jestli se půjde o podobnou pecku.
Gde Daggerfall? Když bylo tak jednoduché nakydat na Bethesdu za TFS, tak co je třeba pochválit právě za Daggerfall? To RPGčko bylo v mnohém revoluční, svět takových rozměrů se podle mě jinde neobjevil.
Navíc nezmínit na konci článku path tracing a jeho vliv na krásy grafiky - viz Alan Wake 2, je celkem fail.
Jinak z retro her se těším na Dread Delusion - v podstatě Morrowind na tripu, s hodně stylizovanou retro grafikou.