Pokud si tato služba klade za cíl (kromě ziskovosti) ztlačit ceny obchodníků pro koncového spotřebitele, je to v globálu a dlouhodobém hledisku zbytečný nesmysl, protože tímto se mezi prodejce a nakupujícího dostane další mezičlánek, který odebere prodejcům procenta z marže.
Každý den pracuji v rozhraní Google Adwords, které je mimořádně náročné na rychlost javascriptu (pokud máte obsáhlý účet) a mohu potvrdit, že v IE8 v něm nelze efektivně pracovat - možná s procesorem budoucnosti.
Naproti tomu Chrome a Firefox (Operu nepoužívám) jsou při scrolování stránek plných JS téměř plynulé (Chrome je trochu rychlejší). Porovnávání latence u prohlížeče a CS je naprosto zcestné, stejně tak tvrzení, že vykreslení stránky pod 200ms stačí - to ano, ale při intenzivním používání webových pracovních nástrojů (třeba i Google docs) poznáte, že rychlost webového prohlížeče je naopak velmi zásadní faktor.
@l.jelinek
Ty neveris ze z toho provozujici firma nic nema?
To, ze na Facebooku inzerujou desetitisice firem (vcetne te me) neni zadnym tajemstvim. Facebook s nicim neksefujte, data pouze vyuziva tak, jako treba Google a jini - pro cileni inzerce, coz je naprosto v poradku.
@marek p
Naivní rozhodně není. Naopak, jako největší inzerent na Googlu v ČR si dovolím tvrdit, že ani samotný Google si možná neuvědomuje veškerý potenciál, který Youtube nabízí.