Díky za super článek. Mám bohužel problém s tímhle postupem. Nevím proč, ale i když dodržím "výrobní postup" při Buildu mi to hodí jako jednu z chyb toto: [i]Package_0 StaticMeshActor_1 Kismet object Package_0.TheWorld:PersistentLevel.Main_Sequence.SeqAct_ToggleHidden_2 will fail to modify Actor referenced through a linked variable: Actor is static[/i] Díky čemuž se potom po výstřelu nic nestane a objekt/terč nezmizí. Nemáte někdo nápad co s tím? :confused:
Díky za super článek. Mám bohužel problém s postupem v minulém díle. Nevím proč, ale i když dodržím "výrobní postup" při Buildu mi to hodí jako jednu z chyb toto: Package_0 StaticMeshActor_1 Kismet object Package_0.TheWorldersistentLevel.Main_Sequence.SeqAct_ToggleHidden_2 will fail to modify Actor referenced through a linked variable: Actor is static Díky čemuž se potom po výstřelu nic nestane a objekt/terč nezmizí. Nemáte někdo nápad co s tím?