Zpět na článek

Diskuze: Hrátky s Unreal Engine Část IV: Skriptujeme s Kismet

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Amrachet
Amrachet
Level 1 Level 1
18. 7. 2010 22:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Díky za super článek. Mám bohužel problém s tímhle postupem. Nevím proč, ale i když dodržím "výrobní postup" při Buildu mi to hodí jako jednu z chyb toto: [i]Package_0 StaticMeshActor_1 Kismet object Package_0.TheWorld:PersistentLevel.Main_Sequence.SeqAct_ToggleHidden_2 will fail to modify Actor referenced through a linked variable: Actor is static[/i] Díky čemuž se potom po výstřelu nic nestane a objekt/terč nezmizí. Nemáte někdo nápad co s tím? :confused:

Cable
Cable
Level 1 Level 1
16. 4. 2011 18:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

po dlhšom čase som konečne spustil moj web o UDK [url]www.udk-site.tym.sk[/url]

n_ck-cz
n_ck-cz
Level 1 Level 1
28. 6. 2010 21:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Absolutne nechapu, jak v kismetu zapojit Camerashake... Spinac funguje, vypisuje koment na obrazovku, ale proste ne a ne a ne. Kdyz prahraji stejnym zpusobem animaci, tak to jde. Ale je to skoda. Stejne tak look At. Ach jo. Takze nezbyva nez matinee.

Shampoo
Shampoo
Level 1 Level 1
29. 6. 2010 19:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Moc se mi líbil další díl, ale stále nemůžu přijít na to, jak aktivovat např. světlo.

Když nejsem v triggeru, tak chci, aby bylo vypnuté a když jsem v něm, tak ho chci zapnout. Zkoušel jsem to s Toggle hiden, ale stále světlo svítí.

Díky za rady.

n_ck-cz
n_ck-cz
Level 1 Level 1
1. 7. 2010 01:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Shampoo Svetlo nechces skryvat. Svetlo se vypina. Takze zapojit do toogle / turn off. Skryva se napr. karta, kterou vezmes na otevreni dveri ze stolu ;)

Shampoo
Shampoo
Level 1 Level 1
1. 7. 2010 11:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@n_ck-cz Díky, ale stejně mi to nejde.
Prostě vložím trigger - dám událost touch, poté akci toggle, nastavím off a on (touch, untouch), target Light_0 např. a nic, stále to svítí, na obrazovce mi to napíše Warning - Light rejected.
Nemusí se světlo vložit jako nějaký Actor, nebo nějaké nastavení?

Také se mi nedaří rozject kameru, např. že pokud vstoupím do triggeru, tak mi kamara zaostří na nějaký předmět, ale nic se neděje. Je to akce Look At?

n_ck-cz
n_ck-cz
Level 1 Level 1
2. 7. 2010 10:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@n_ck-cz @Shampoo: Musi to byt svetlo ktere ma v nazvu toogleable - napr Pointlighttoogleable. Pokud se bude pohybovat, musi byt Moveable.

Mas na to tady tutorial http://udn.epicgames.com/Three/VideoTutorials.html
3dbuzz / lightning / zip obsahuje: 03_-_Lighting__004_Toggleable_Movable.mp4

Dole je link na Titlte. Nechte si to od nekoho prelozit (pokud neovladate eng), budete toho umet mnohem vic. Vysvetluje tam toho opravdu hodne.

Shampoo
Shampoo
Level 1 Level 1
2. 7. 2010 22:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@n_ck-cz @n_ck-cz: Díky moc za radu, už to funguje. Na tutoriály se určitě podívám.

n_ck-cz
n_ck-cz
Level 1 Level 1
6. 7. 2010 22:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@n_ck-cz @Shampoo: Rozhodne nemas za co ;)

n_ck-cz
n_ck-cz
Level 1 Level 1
1. 7. 2010 01:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Shampoo Svetlo nechces skryvat. Svetlo se vypina. Takze zapojit do toogle / turn off. Skryva se napr. karta, kterou vezmes na otevreni dveri ze stolu ;)

Pokud mas u toho staticky mesh s luminescencnim materialem (proste model svetla, kterej vypada ze sviti, jenze neosvetluje okolni predmety - musis zmenit i parametry materialu).

A opravdu nekdo vrazte title na tehle strance nejakymu anglictinarovi http://udn.epicgames.com/Three/VideoTutorials.html Pomuze vam to hodne. ;) Drzim palce.

matejko26
matejko26
Level 1 Level 1
7. 7. 2010 20:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

chcel by som sa spýtať či sa dá v Kismete určiť za cieľ udalosti aj samotnú hernú postavu a ak áno tak ako a ešte či sa niekde dajú zohnať assety z iných hier a ak áno ako ich importovať do UDK

JonnyRobbie
JonnyRobbie
Level 1 Level 1
25. 6. 2010 10:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

moc pěkný článek ...;-)

DukeNukemCZ
DukeNukemCZ
Level 1 Level 1
25. 6. 2010 17:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tady mate nejake videotutorialy v CZ jsem az za terenem a meterialy, bohuzel nastrihat to a publikovat trva dele nez to natacet :(

postaveni mistnosti

cast1:
http://www.youtube.com/watch?v=Sd0vCD4hc84

Cast2:
http://www.youtube.com/watch?v=OxZDRUApp34

Otexturovani mistnosti:
http://www.youtube.com/watch?v=Bf6B9-YT6dE

Content browser:
http://www.youtube.com/watch?v=Bf6B9-YT6dE

Dnes v noci by melo byt dokoncene vysvetleni nasvetleni.

jinak tady kdyby nekdo potreboval poradit

http://terra-empire.ic.cz/

v sekci UDK

Je to na free hostingu dodnes pres rok jsem nebyl schopny to presunou na muj placeny hosting tak mejte ztrpeni kdyby to vypadlo nebo "pretizilo" :D

martin2600
martin2600
Level 1 Level 1
25. 6. 2010 17:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jen tak tál

agentcipisek
agentcipisek
Level 1 Level 1
26. 6. 2010 04:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Výbornej seriál s tutoriálama k UDK 3.Je mě jasný že ty návody jsou teprv na záčátku UDK,ale chtěl bych se zeptat autora p. A.Ulm a DukeNukemCZ jestli se také dočkáme návodu,jak si rozpohybovat a následně ovládat v UDK vlastní postavu s vlastníma animacema (chůze,skok,atd..) vytvořenou v 3DS MAX. UDK sem se naučil za tu dobu tak nějak ovládat z videotut. z ofic. webu jenže mě dost teď brzdí ta skutečnost že nikde nikdo nepopisuje jak si vytvořit vlastní postavu v UDK všude ukazujou jak ji tam dostanu i s texturama,ale co dál je potřeba,to už nikdo nepíše.Pojem PSK a PSA znám,jenže toto na to bych svou postavu ovládal (podotýkám se svejma animacema) prostě netačí. Pokud mě toto někdo dokáže vysvětlit,pak už není nic,co by mě bránilo v tvorbě vlastní hry.Pokud to někdo zvás umí a ví jak na to nampište mi prosím na e-mail agentcipisek007@seznam.cz nebo ICQ 413-840-366 děkuju moc předem!!!!

PS:Pokud jde o tu premii autorovi měla by bejt možnost příhozu tak min po 100,- a ne po 50 hal.. Pač toto jsou informace k nezaplacení. :D

DukeNukemCZ
DukeNukemCZ
Level 1 Level 1
26. 6. 2010 09:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@agentcipisek ja tedy animator nejsem ani coder ale co z UT2004 vim tak myslim ze bylo nutne neco udelat v UC (unreal scriptu) pokud jste si vkladaly vlastni postavy ci automobily a predpokladam ze zde to bude to same, me znalosti codovani ale konci u jednoduchych modu na zbrane (zmenit model, pozmenit parametry atd) tvz mutatory to jsem ale delal do UT2004 v UT3 se zajimam ciste o level building + aby jsem si mohl udelat nejake cinematics sekvence nebo sem tam neco jednoducheho nascriptovat v kismetu.

Mozna bych se na to kouknul, vlozit fyzikalni objekt s kostrou z Maya a nechat to reagovat na fyziku neni problem ale u postavy nebo automobilu asi bude nutne neco codit v UC

Kazdopadne delam na jinych projektech (jedne hre) ktera me dost vysiluje a po dokonceni serie na youtube bude nejaka urcita pauza, pak bych se dystak na vytvoreni postavy podival (pri nejhorsim mam to stesti ze mam 3D engine programatora nadosah) tak by nemusel byt problem v codovani (coz u me osobne by bylo)

Chaythere
Chaythere
Level 1 Level 1
26. 6. 2010 16:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DukeNukemCZ Ano pro vlastní postavu je potřeba v development/src/"složkamódu"/classes vytvořit "definici hry" díky (customgame), které si nastavíte pie (play in editor). Uf nevím jak to napsat pořádně, před týdnem jsem nevěděl co je 3dmax a skripty. :)
No nic, dál je potřeba playercontroller a pawn. Zkus si pogooglit tyhle tři pojmy. jinak s tím characterem v maxu bych ti poradil .. podívej se na animsety v browseru a zapni si zobrazení skeletonu a podle toho se pokus vytvořit vlastní kostru na kterou pak nahodíš svůj char a nebudeš muset řešit animace, sám bych to tak udělal, kdybych na to měl čas. :( No nic vím, že je to zmatek, ale sám ještě nevím jak udělat ten zatracenej aiming. :) DukeNukemCZ ten kóder by se nám hodil, nechceš ho přemluvit k nějakejm pár kouskům?

n_ck-cz
n_ck-cz
Level 1 Level 1
28. 6. 2010 21:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DukeNukemCZ @Chaythere: Aimink uz tam vlastne je. Jen udelat animaci zoomin, zoomout, idle, zoomfire a pouzivat je ve scriptu weaponclass misto zoomu ve sniper modu (podobne to ma delany napr. crysis). Je to funkce altfire (defaultne jako zoom).

n_ck-cz
n_ck-cz
Level 1 Level 1
28. 6. 2010 21:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DukeNukemCZ @Chaythere: Jen dodam par veci. Pokud mas vlastni character, mel by mit stejne animace (a stejne sockety - mista na ktere se prilepuji napr zbrane), jako pouzivaji puvodni charaktery v udk. Pokud ne: potrebujes novy Animtree pro skeletal mesh a umet si to zapojit. Kazda nova animace znamena take akci. Tudiz napsat o jakou akci se jedna (napr vytvorit tridu Myweapon (subclas UTweapon, vytvorit funkci a upravit stavajici)), potom napsat jak tuhle akci ma pouzivat AI (nikdo napr. nechce, aby booti ficeli kolem bez naboju (reload :D)), priradit klavesy k akci (player controler) a pokud mozno delat subclass (rozes*at si napr. MyPawn - nektere veci nejen v kismetu ti nebudou fungovat). Takze vlastne vlastni character s novymi animacemi asi nechces. Unreal script neni tezky. Nicmene potrebuje cas.
http://tinyurl.com/yl4u8bo - tu mas maly tutorial

Chaythere
Chaythere
Level 1 Level 1
26. 6. 2010 19:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DukeNukemCZ @Chaythere: No tohle je lepší vysvětlení http://forecourse.com/2010/01/beginning-your-game-part-1/, teď máš buďto čas a naučís se uscript nebo si ten kód někde potaháš, což je hlazení kimg čong ila bosou nohou.

Chaythere
Chaythere
Level 1 Level 1
28. 6. 2010 22:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DukeNukemCZ @n_ck-cz: JJ, taky díky, jak říkám to všechno bych měl, jenom prostě není čas se naučit uscript, bohužel tak za rok bych ho uměl tímhle tempem. :( Mám vlastní scripty jak pro charakter, vlastní pro zbraň i se sockety, jenom teda zarovnání toho všeho je hnus s tím mám největší problém, protože us prostě neumím. Dál mám take script na input v podstatě vše co k tomu potřebuji, takže děkuju za všechny rady, ale asi je to marné hold se budu muset naučit pořádně script, bez toho ani ránu, což mě přivedlo na myšlenku, nenašel by se člověk, podle facebooku tu musí být spousta lidí a někdo musí být scripter :), co by udělal nějakou odnož tohoto tématu, ale o uscriptu? Případně 3d modelovacím programu, tam se také určitě dá naučit od profíků hodně. Ale jak říkám, uscript asi to nejtěžší pro člověka co nepřišel s kóděním nějak extra do styku. Jinak jsem si našel něco málo na ofic. fóru, no uvidíme jak to půjde, každopádně děkuju. :)

Aleš Ulm
Aleš Ulm
Level 1 Level 1
27. 6. 2010 09:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DukeNukemCZ @Chaythere: [quote=Chaythere]No tohle je lepší vysvětlení http://forecourse.com/2010/01/beginning-your-game-part-1/, teď máš buďto čas a naučís se uscript nebo si ten kód někde potaháš, což je hlazení kimg čong ila bosou nohou.[/quote]

Tenhle blog patří určitě k těm zajímavějším a taky ho doporučuju. Jestli vám jde čistě o import vlastní postavy, doporučil bych prohledat přímo dokumentaci UDK na webu - najdete třeba tohle [url]http://udn.epicgames.com/Three/UT3CustomCharacters.html[/url]. Jinak co se skriptování týká - jestli chcete začít už teď a nepřišel jste vůbec do styku s objektově orientovaným programováním (pojmy jako "třída" nebo "dědičnost" jsou vám úplně neznámé), tak bych opravdu doporučil někde nejdřív načíst alespoň jeho úplné základy, protože jinak budete mít opravdu velké problémy udělat správně složitější editaci existujícího skriptu - natož pak napsat sám cokoliv komplexnějšího. K základům OOP toho na internetu najde spoustu i v češtině...

n_ck-cz
n_ck-cz
Level 1 Level 1
1. 7. 2010 00:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DukeNukemCZ @Chaythere: Pokud chcete pomoct, musite byt akcni. Ucit se, ucit se, ucit se. Pokud to nezvladas (klidne casove), zalozit si klidne forum, nebo nekde cesky vlakno ;) Dnes bychom nebyli nikde, bez sdileni informaci :P

Chaythere
Chaythere
Level 1 Level 1
27. 6. 2010 12:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DukeNukemCZ @Aleš Ulm: Jj, děkuju. Postavu mám naimportovanou i se zbraní, ale bohužel toho kódu je moc a času tak málo, třídy jsem si načetl v popiscích přímo v udkáčku, ale teď už jen najít správné kódy pro input, nastavit animaci aimingu, a nějaké drobnosti. Teď jsem se naučil s 3dmaxem ikdyž to chtělo spíš blender, jak to pude s kódem uvidíme. :)

Chaythere
Chaythere
Level 1 Level 1
3. 7. 2010 12:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DukeNukemCZ @n_ck-cz: Vždyť jsem akční jak Arnold, to bych tu jinak nepsal. :) Jenom jsem podal malej návrh, protože bez znalosti scriptu v udk vlastně tvoříš jenom ut mapu v podstatě. Myslím, že tady je to dobrý místo na hledání kódera, já nemůžu zakládat fóra o věci o které vím prd. :)

n_ck-cz
n_ck-cz
Level 1 Level 1
6. 7. 2010 22:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DukeNukemCZ @Chaythere: Pokud nezvladas kodovani, je na case byt dobrym designerem :D :P Spravny designer je schopen ztopit svuj navrh a nasledujicich dalsich par dni vytvorit novy ;) Co v UDK jde? Napr. nejaka predelavka starych automatovek. Hodis kameru z vrchu v kismetu, das tam auto ze kteryho muzes vylezt a udelat si napr. levely - projizdis a kosis nepratele, pripadne skaces pres prekazky, kosis bose, atd. Skorpion ma super jizdni model, mas tam i mantu, udelas par barevnych variaci, zjistis si, jak je zapojeny(nikoli v Uscriptu, ale Animtree, atd) a udelas jiny model s totoznou kostrou a zmenis tusim jen konfig (ale tohle nevim jiste - DefaultCharInfo.ini). A voala - mas malou automatovou projizdecku, deatmatch, nebo dovezes "vlajku" v jinym provedeni. Muzes vystoupit z vozidla, udelas tam par opustenych vozitek, nechas to v kabate Mad Maxe a je to v suchu. 8) Problem je v tom, ze kazdy dostane do ruky mocny nastroj a hned megalomansti (neboj, ja take :D). Takze se zkrotit a prizpusobit sobe ;)

n_ck-cz
n_ck-cz
Level 1 Level 1
6. 7. 2010 23:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DukeNukemCZ @n_ck-cz: Pokud nevite co tvorit, doporucuji http://www.system16.com/ Jedna seo muzejni databazi nekdejsich automatovek. Na boku nahore v seznamu "Museums" je seznam firem, po kliknuti naskoci seznam hardwaru, pro ktery psali hry, po kliknuti vyskociseznam i her s obrazkem. Pak si clovek stahne napr. nejaky emulator starych her - mame32, do toho romku s prislusnou hrou: http://www.romnation.net/ http://www.rom-world.com/dl.php?name=MAME http://www.arcade.estranky.cz/ Na mensi rozjezd a nabrani zkusenosti to bohate staci ;) S velkym skokem si clovek vetsinou rozbije i hodne hubu.
Proc treba nepredelat staryho Froggera? http://www.mamedb.com/game/froggerNekdo by rekl "na mobil s tim", ale nevim zda UDK je na mobilu bez chyb. Tusim ze potrebuje i licenci. Ale to uz je jina otazka, zda unity, apod. Za zadnou cenu nemegalomanstit !!! Spoustu dobrych myslenek ma kazdy. Zpracovat je, umi malokdo ;) Udelat si radsi dopredu prurez hrou (napr. 1 auto, 1character, 1 jednoduchy level) Nezvladnute megalomanstvi, je vetsinou zaklad amaterismu. Vzit papir a delat si ruzny nacrty. Hrat si na kluky kteri si chteji hrat. Nikoli hollywoodskeho producenta :P Drzim palce s tvorbou. Nakonec, kreativita je tak krasna vec. Zkuste prizpusobit to co mate. Vytvaret to co nemate je casove (a vetsinou i financne) hodne narocne ;)

n_ck-cz
n_ck-cz
Level 1 Level 1
6. 7. 2010 23:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DukeNukemCZ @n_ck-cz: Pokud nevite co tvorit, doporucuji http://www.system16.com/ Jedna seo muzejni databazi nekdejsich automatovek. Na boku nahore v seznamu "Museums" je seznam firem, po kliknuti naskoci seznam hardwaru, pro ktery psali hry, po kliknuti vyskociseznam i her s obrazkem. Pak si clovek stahne napr. nejaky emulator starych her - mame32, do toho romku s prislusnou hrou: http://www.romnation.net/ http://www.rom-world.com/dl.php?name=MAME http://www.arcade.estranky.cz/ Na mensi rozjezd a nabrani zkusenosti to bohate staci ;) S velkym skokem si clovek vetsinou rozbije i hodne hubu.
Proc treba nepredelat staryho Froggera? http://www.mamedb.com/game/froggerNekdo by rekl "na mobil s tim", ale nevim zda UDK je na mobilu bez chyb. Tusim ze potrebuje i licenci. Ale to uz je jina otazka, zda unity, apod. Za zadnou cenu nemegalomanstit !!! Spoustu dobrych myslenek ma kazdy. Zpracovat je, umi malokdo ;) Udelat si radsi dopredu prurez hrou (napr. 1 auto, 1character, 1 jednoduchy level) Nezvladnute megalomanstvi, je vetsinou zaklad amaterismu. Vzit papir a delat si ruzny nacrty. Hrat si na kluky kteri si chteji hrat. Nikoli hollywoodskeho producenta :P Drzim palce s tvorbou. Nakonec, krerativita je tak krasna vec. :D ;)

n_ck-cz
n_ck-cz
Level 1 Level 1
6. 7. 2010 23:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DukeNukemCZ @n_ck-cz: Pokud nevite co tvorit, doporucuji http://www.system16.com/
Je to muzejni databaze nekdejsich automatovek.
Na boku v seznamu nahore "Museums" je seznam firem, po jejich kliknuti vetsinou naskoci seznam hardwaru, po kliknuti na nej, je tam seznam i her s obrazkem.
Pak si clovek muze stahnout i mame32, do toho romku s prislusnou hrou:
http://www.romnation.net/
http://www.rom-world.com/dl.php?name=MAME
http://www.arcade.estranky.cz/
Na mensi rozjezd a nabrani zkusenosti to bohate staci ;) S velkym skokem si clovek vetsinou rozbije i hodne hubu :P

Proc treba nepredelat staryho Froggera? :D
http://www.mamedb.com/game/frogger
Nekdo by rekl "na mobil s tim", ale nevim zda UDK je na mobilu bez chyb. A na tuhle platformu tusim potrebuje licenci. Ale to uz je jina otazka, zda unity, apod.

A opravdu nemegalomanstit :P Spoustu dobrych myslenek ma kazdy. Zpracovat je, umi malokdo ;) Udelat si radsi dopredu prurez hrou (napr. 1 auto, 1character, 1 jednoduchy level) Nezvladnute megalomanstvi, je vetsinou zaklad amaterismu :P

Drzim palce ;)

n_ck-cz
n_ck-cz
Level 1 Level 1
6. 7. 2010 22:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DukeNukemCZ @n_ck-cz: Pokud nevite co tvorit, doporucuji http://www.system16.com/
Je to muzejni databaze nekdejsich automatovek.
Na boku v seznamu nahore "Museums" je seznam firem, po jejich kliknuti vetsinou naskoci seznam hardwaru, po kliknuti na nej, je tam seznam i her s obrazkem.
Pak si clovek muze stahnout i mame32, do toho romku s prislusnou hrou:
[code]http://www.romnation.net/[/code]
[code]http://www.rom-world.com/dl.php?name=MAME[/code]
[code]http://www.arcade.estranky.cz/[/code]
Na mensi rozjezd a nabrani zkusenosti to bohate staci ;) S velkym skokem si clovek vetsinou rozbije i hodne hubu :P

Proc treba nepredelat staryho Froggera? :D
[code]http://www.mamedb.com/game/frogger[/code]
Nekdo by rekl "na mobil s tim", ale nevim zda UDK je na mobilu bez chyb. A na tuhle platformu tusim potrebuje licenci. Ale to uz je jina otazka, zda unity, apod.

Ranger666
Ranger666
Level 1 Level 1
27. 6. 2010 12:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

cawte, skušal som sa zabavat s tým Kismet-om a je to celkom sranda, ale jedna vec mi tam nefunguje :/
Napr.: do miestnosti si dám Scorpiona (Content Browser--->v hornej lište Actor Classes--->v zozname najdem [b]Navigation point[/b]---->[b]UDKVehicleFactory[/b]---->[b]UTVehicleFactory[/b]---->[b]UTVehicleFactory_Scorpion[/b])
Ďalej si do hry vložím [b]Trigger[/b] a idem do Kismetu s označeným Triggerom. Tam vytvorím prislušný event a k nej akciu [b]Self Destruct[/b] (New action---> Vehicle---->Self Destruct). Z Eventu vediem spoj z [b]Touched[/b] do [b]In[/b] v akcii Self Destruct + určím objekt, ktory sa má zničit, teda Scorpion (označím si Scorpiona a v kismete dám [b]New Object Var Using UTVehicleFactory_Scorpion_0[/b]) a spojím ho s Target v akcii a tadaaaa nejde to :D :cry: a za boha neviem príst na to, prečo??? píše že tam chýba ešte nejaký spoj, ale ktorý, to neviem :( ...neviete niektooo? :)

nonder
nonder
Level 1 Level 1
26. 7. 2010 21:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

AHOJ. Zakladám CZ/SK web o UDK. Je tam zoznam návodov a fórum a iné veci. Chcel by som aby táto stránka bola takou základňou CZ/SK UDK komunity. http://www.unreal-dev-kit.webs.com/

Odkaz si skopírujte ručne kedže blbne.

Reklama
Reklama