@koutlosh
souhlas... ale recenzent mohl uvést zdroj, z kterého čerpal stejně jako jsem to udělal já zde: http://www.playzone.cz/tv/battlelive/battlelive-13 ... jelikož informace o v podstatě nejdůležitější a nejhůře testovatelné části (senzoru), jsou postaveny na měřeních/datech od Skylit-a (mouse-guru)... a ten člověk si to zaslouží... bez něj bychom byli odkázáni napospas marketingu
jinak pojem malá/střední/velká ruka by chtělo nějak přesněji definovat např.: http://www.piransport.cz/img/zbozi/Velikost-ruky-xl.jpg
ono všeobecně... definovat testovací "sestavu"... stejně jako při testování ostatního HW... vytvořit co nejvíce pojítek, kde čtenář má šanci i z těch zdánlivě subjektivních informací vytěžit co nejvíce 1) velikost ruky recenzenta 2) úchop/grip - http://www.razerzone.com/mouseguide/ergonomic/advantage 3) sensitivita hra (dpi/in-game/přip. win, pokud není raw-input; nebo univerzálněji 360°/cm) 4) preference pogumovaný povrch/jiný 5) využívání tlačítek XButton1, XButton2
což, jednak recenzentovi umožní psát s větším důrazem i o ergonomii a zároveň se čtenářovi lépe zprostředkuje "feel"... pokud například zjistí, že výše jmenované proměnné souhlasí s jeho... může s větší jistotou určit zda mu myš bude vyhovovat nebo ne... pravda, využitelnost článku tím asi nevzroste o zilion procent, ale za minimum úsilí ze strany recenzenta k zvýšení použitelnosti článku skutečně dojde