Zpět na článek

Diskuze: Recenze Leetgion Hellion – extrémní myš pro náročné

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

cuiviemen
cuiviemen
Level 6 Level 6
21. 11. 2012 14:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Teda to je pekne odpudivej plastovej vzhled :evil: .

nostrom
nostrom
Level 1 Level 1
21. 11. 2012 15:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cuiviemen Ta stribrna vypada opradu lacine, stejne jako vsechno co se trpiti a neni to z kovu, kdyby byla cerna vypada to lepe :roll:

pute
pute
Level 1 Level 1
21. 11. 2012 15:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@nostrom Nemyslím že bych chtěl mít pár hodin položenou ruku na kovovém povrchu ..

AL_
AL_
Level 1 Level 1
21. 11. 2012 16:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@nostrom @pute: mistr mel spis na mysli lacine vypadajici stribrny plast, s cimz souhlasim-cerna by byla lepsi. Kovova mys je samozrejme z komfortniho hlediska nesmysl. Na druhou stranu je treba rict, ze mezi lidma z nejakyho duvodu panuje predstava, ze co je z kovu je lepsi, nez kdyby to bylo z plastu. Namatkou telefony, kde vidim jasne i antipriklad-mam starou nokii E52, kde je kryt baterie z kovu, a je nechutne poskrabanej. Zbytek zadni casti telefonu je z nejakyho tvrdyho plastu, kterej je ale bez znamek nejakyho vyraznejsiho opotrebeni. U veci, ktery bezne nepadaj na zem, mi prijde kvalitni plast ve vetsine pripadu lepsi, nez nejakej bozskej plech)

maxskater
maxskater
Level 1 Level 1
21. 11. 2012 16:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Můžete mi někdo vysvětlit co je na té myši herního? Neergonomický design? Barevné podsvícení? Kýčovitý vzhled? Pozitivní a dokonce i negativní akcelerace? A navíc pokud se nemýlím, tak je tam ten stejný šmejd senzor jako byl u SS Xai - Avago 9500...

Daemonius
Daemonius
Level 0 Level 0
21. 11. 2012 17:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@maxskater Nic. Ten design je relativně ergonomický, záleží spíš na ruce. Ale jinak ne, není to "opravdová" herní myš. Ten sensor není až tak špatný, ale zatím jediný funkční kus sem našel v Logitechu G9x. Zbytek se pohybuje v rozmezí tragédie-komedie. No, trochu přeháním, ale tenhle sensor je prostě náročný na výrobce a ten opravdu musí vědět co dělá.

Tohle je v podstatě další "generická" myš s tímhle sensorem, akorát vylepšená o čudlíky a udělátka. :) Ozone Smog, Xai, GB Ghost atd. těch myší na tomhle sensoru je neskutečné množství, spojovací jmenovatelem kromě Xai je obvykle, že celý vnitřek myši je odněkud z Číny a každý "výrobce" si dodá jen SW a obal myši.

Nicméně v ruce sem to neměl, může to být použitelná myš, jen mi tak moc nepřijde..

Daemonius
Daemonius
Level 0 Level 0
21. 11. 2012 17:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Daemonius Abych nezapomněl, recenze je dobrá. Jen bych nevytýkal výrobci absenci ovladačů v balení, to mi v dnešní době u herní myši přijde leda humorné..

Nazor
Nazor
Level 1 Level 1
21. 11. 2012 17:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Svatá pravda pane Urbánku, tenhle krám si může koupit jen hlupák a ten už opravdu koupí neprohloupí. :D

Pavel Urbánek
Pavel Urbánek
Level 1 Level 1
21. 11. 2012 18:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nazor recenzi jsem se snažil psát objektivně, kdych měl napsal svůj subjektivní názor a preference u myší, tak bych musel pohanit 98 % současných kousků, většinou těch od 1500 nahoru. To ale není cílem, mohl bych napsat nějakou rešerši na toto téma, cílém recenze je spíš představit tuto myš, odhalit a ukázat výhody a nevýhody a nechat samotného uživatele se rozhodnout.

koutlosh
koutlosh
Level 1 Level 1
21. 11. 2012 20:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Konečně recenze myši, kterou psal člověk, který ví, která bije, žádný soubor subjektivních žvástů... hluboký rozbor senzoru, perfektní a na úrovni. Díky!

spirit___
spirit___
Level 1 Level 1
22. 11. 2012 09:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@koutlosh souhlas... ale recenzent mohl uvést zdroj, z kterého čerpal stejně jako jsem to udělal já zde: http://www.playzone.cz/tv/battlelive/battlelive-13 ... jelikož informace o v podstatě nejdůležitější a nejhůře testovatelné části (senzoru), jsou postaveny na měřeních/datech od Skylit-a (mouse-guru)... a ten člověk si to zaslouží... bez něj bychom byli odkázáni napospas marketingu

jinak pojem malá/střední/velká ruka by chtělo nějak přesněji definovat např.: http://www.piransport.cz/img/zbozi/Velikost-ruky-xl.jpg

ono všeobecně... definovat testovací "sestavu"... stejně jako při testování ostatního HW... vytvořit co nejvíce pojítek, kde čtenář má šanci i z těch zdánlivě subjektivních informací vytěžit co nejvíce
1) velikost ruky recenzenta
2) úchop/grip - http://www.razerzone.com/mouseguide/ergonomic/advantage
3) sensitivita hra (dpi/in-game/přip. win, pokud není raw-input; nebo univerzálněji 360°/cm)
4) preference pogumovaný povrch/jiný
5) využívání tlačítek XButton1, XButton2

což, jednak recenzentovi umožní psát s větším důrazem i o ergonomii a zároveň se čtenářovi lépe zprostředkuje "feel"... pokud například zjistí, že výše jmenované proměnné souhlasí s jeho... může s větší jistotou určit zda mu myš bude vyhovovat nebo ne... pravda, využitelnost článku tím asi nevzroste o zilion procent, ale za minimum úsilí ze strany recenzenta k zvýšení použitelnosti článku skutečně dojde

Nazor
Nazor
Level 1 Level 1
22. 11. 2012 18:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dobře, pane Urbánku, že víte, co je cílem recenze. Já v komentářích recenzi nepsal a díky tomu jsem mohl, bez okolků a stylistických omezení, sdělit svůj subjektivní názor založený na základě znalosti problematiky a trhu.

Mimochodem určitě nejsem sám, kdo chápe Razer DeathAdder jako opravdovou ikonu v oblasti herních myší. Nedávno Razer představil model 2013, který má proti minulé generaci vylepšenou ergonomii a sníženou váhu. Obě tyto vedlejší změny s nadšením vítám. Hlavní novinkou je ale optický senzor s rozlišením 6400 dpi. Vymyté mozky marketingem právě zažívají vrchol blaha z pouhopouhého přečtení čísla. Já vidím optický senzor s parametrem dosud neviděným a napadá mě z fleku pár otázek: Jak toho Razer dosáhl? Pokud zbrusu novým senzorem, co od něj lze čekat, ať už v pozitivním či negativním smyslu? Nebo už Razer klesl na úroveň ostatních výrobců, kteří si parametry přikrášlí stupidní softwarovou úpravou a použil starý osvedčený model senzoru?

Berte výše uvedený tip zdarma na opravdové čtenářsky vděčné téma jako dákek ode mne za sprostý výklad smyslu Vašich slov. Každý můj názor je třeba brát s nadhledem, ale příznám se, že bych Vám za recenzi třetí generace DeathAdder utrhnul obě ruce, samozřejmě za podmínky, že byste si dal práci s detailní a kvalitní odpovědí na mé otázky.

Reklama
Reklama