@Michal Šimonek
@stihacka: Stíhačko, ty toho o svárech a metodách sváření asi moc nevíš. Ty sváry které tak kritizuješ a k nimž se Stoobi přiznal už v článku, jsou evidentně dělané elektrodou nebo MIGem (poloautomatem) a chtěl bych vidět toho borce - minimálně jednoho znám :) - jak se bude na takovém kousku malovat s housenkou. Není to nemožné, ale žádný svářeč to na takovém kousku dělat nebude. To o čem mluvíš - oblouček za obloučkem - se dá dělat na tak malém prostoru pouze TIGem a ten hned tak někdo nemá a pochybuji, že zrovna ty vůbec víš co je to za metodu. Mám odsvářeno pěkných pár kilometrů ve všech metodách a to většinou na vysokotlakých potrubních systémech a bez přehánění, zrovna takovéhle sváry se na konstrukcích z podobného materiálu objevují nejčastěji a to včetně armádní techniky. Třeba MIGem se směsným plynem ve sprchovém procesu neudělá "oblouček za obloučkem" ani robot a pochybuji, že by to dokázal Pán Bůh všech svářečů. Technologicky to prostě nejde. :wink:
@M-M-X
Samozřejmě casemoding ve stylu steampunku udělat lze, záleží jen na tom kolik na to máš peněz, protože to už vyžaduje opravdu precizní modelářskou a šperkařskou práci. :roll: :D
Soutěž o nejhezčí casemodd by byla zajímavá a to ne jen z pohledu řemeslného zpracování, ale i z pohledu kreativního. Kdyby se taková soutěž nastavila s tím, že case by měla být na nějaký motiv, třeba téma Kartografie, aby to bylo co nejzajímavější a moddeři by měli dost prostoru ke svým kreacím. Takové soutěže bych se dost možná zúčastnil též. ;) :D
S nýty naprosto souhlasím, stačilo je zakamuflovat čepičkami imitujícími hlavu nýtu a hned by case byla o level výše už jen kvůli nýtům použitým na bočnici.
Vyřezání loga i nápisu na čelním panelu je viditelně dělané ručně. Škoda. Nechat si je vyříznout na laseru nebo vodním paprsku, vypadalo by to mnohem lépe a celé spasování by bylo mnohem jednoduší.
Svarům bych nic moc nevytýkal, jen se snad dali udělat TIGem a tím zmenšeně imitovat svary, které se na pancířích běžně vyskytují.
Spodek T v logu použitého jako madlo je ale opravdu tragický a přitom stačilo dát si s tím o trochu víc práce a mohlo to být dokonalé.
Plast na levé bočnici by mě až tak neurážel, kdyby byl lépe nalakovaný a napatinovaný. Připomínal by kovovou žaluzii která se na vejenské technice občas objevuje. Takhle je to tak na půl cesty. Možná by lépe vypadalo použít plochý materiál a z jednotlivých pásků tu žaluzii vyrobit.
Výsledek? Ač je nápad na tuhle case dobrý a většina prvků bezvadná, tyhle drobné detaily - nýty, spodek T, nepřesné/ruční vyřezání - sráží celkový dojem. Myslím že Stoobi měl už povedenější case.