profile-image

karelx53n

455 bodů
Zbývá 45 bodů do dalšího levelu
450 500
14. 9. 2025 21:37 Přečtení článku
2 b
14. 9. 2025 21:36 Denní návštěva
4 b
5. 9. 2025 15:27 Přečtení článku
2 b
5. 9. 2025 15:27 Denní návštěva
8 b
Bonus za dva dny v kuse
4. 9. 2025 07:53 Denní návštěva
4 b
3. 9. 2025 21:56 Denní návštěva
4 b
29. 8. 2025 20:57 Denní návštěva
4 b
28. 8. 2025 22:59 Přečtení článku
2 b
28. 8. 2025 22:59 Denní návštěva
4 b
23. 8. 2025 15:16 Přečtení článku
2 b
23. 8. 2025 15:16 Denní návštěva
4 b
12. 8. 2025 16:21 Denní návštěva
4 b
12. 8. 2025 16:21 Přečtení článku
2 b
8. 8. 2025 21:44 Denní návštěva
4 b
8. 8. 2025 21:44 Přečtení článku
0 b
Obsah příliš starý
28. 7. 2025 20:59 Denní návštěva
4 b
26. 7. 2025 08:40 Denní návštěva
4 b
12. 7. 2025 23:30 Denní návštěva
4 b
11. 7. 2025 20:14 Denní návštěva
4 b
9. 7. 2025 10:45 Denní návštěva
4 b
7. 7. 2025 12:23 Denní návštěva
4 b
6. 7. 2025 10:48 Denní návštěva
4 b
2. 7. 2025 17:22 Přečtení článku
2 b
2. 7. 2025 17:22 Denní návštěva
4 b
29. 6. 2025 07:30 Denní návštěva
4 b

Komentáře

X53N
X53N
Level 9 Level 9
15. 6. 2025 09:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak já musím zatím říct, že jsem z konzole překvapen a zatím maximální spokojenost. Myslel jsem, že první hru, kterou si na tom střihnu bude vylepšená verze Pokemon Violet, než vyjdou Z/A, ale samozřejmě mi to nedalo a koupil jsem si ten Cyberpunk 2077 a nejen, že jsem překvapivě chytil nějakou druhou mízu na tu hru, ale já ho na tý konzoli asi fakt dohraju. Běží to na tom opravu parádně, jasný, při rychlé jízdě ty fps padají a Phantom Liberty tomu taky dává celkem čočku, ale v klíčových situacích je to stabilní. Nicméně, teď jsem navíc někde koukal na nějaká detailní porovnání běží to mnohel lépe než na PS4 (což asi není překvapení), ale vlastně si to celkem hezky "vyměňuje údery" s Xbox Series S. Na Xku je ta hra stabilnější, má třeba mnohem huzčí provoz a městský ruch (Nku chybí patrně CPU výkon), ale je celkem překvapení, že Switch má hezčí textury a i když Xko cílí na 1440p a Switch jen na 1080p, tak je Switch i kolikrát ostřejší (Tam Nku zase asi poháhá vyšší RAM 12GB vs 10GB). DLSS tam oproti FSR funguje také lépe, hlavně třeba na vzdálených odrazech, kde je znatelně menší šum. No zkrátka je to překvapující a plnohodnotný zážitek jak si tu hru užít.

X53N
X53N
Level 9 Level 9
17. 5. 2025 19:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@X53N @urbis83 Pravda nezkoušel jsem, ke Switchi mám ten jejich Pro Controler a nemůžu si na něj stěžovat, ale ovladače třetích stran Nintendo podporuje také. Dual Sense je taky skvělý ovladač mám PS5, tak na něm mám taky už několik co nahráno. ​Nicméně Nintendo je primárně o těch jejich hrách, které si teda aspoň legálním způsobem nikde nezahrajete, i když teď by se situace mohla trochu změnit i přes ty ne úplně přesvědčivé první dojmy z Directu to vypadá že ty velké hry na tom poběží celkem dobře, dokonce se má chystat i RDR2. Každopádně brzy se uvidí, předobjednáno mám.

X53N
X53N
Level 9 Level 9
17. 5. 2025 09:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @urbis83 Nintendo škrtí takto HW už posledních pár let tradičně, původní Switch je taky uškrcený původní GPU čip X1 dokáže 1Ghz v Nku běží na 7​86 Mhz na 306 Mhz v handheld režimu. CPU taky dokáže výrazně víc. Teď ty frekvence si nepamatuji úplně přesně, ale ARM11 v 3DSku běží taky na 200 Mhz, ale dokáže 400 Mhz i GPU PICA tam běželo na půl plynu, ARM9 v základním DS běžela taky na nějakých 60 Mhz, ale dokázala přes 100 Mhz. Samozřejmě za tím může stát cokoliv, spotřeba, teploty, stabilita, životnost možná trochu od všeho. Je třeba si uvědomit že Switch je výrazně tenčí než než standartní PC handheldy a původní Switch se pišní tím, že je to neslyšná konzole, to se patrně pokusí dodržet i tady.

X53N
X53N
Level 9 Level 9
17. 5. 2025 19:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@X53N @urbis83 Pravda nezkoušel jsem, ke Switchi mám ten jejich Pro Controler a nemůžu si na něj stěžovat, ale ovladače třetích stran Nintendo podporuje také. Dual Sense je taky skvělý ovladač mám PS5, tak na něm mám taky už několik co nahráno. ​Nicméně Nintendo je primárně o těch jejich hrách, které si teda aspoň legálním způsobem nikde nezahrajete, i když teď by se situace mohla trochu změnit i přes ty ne úplně přesvědčivé první dojmy z Directu to vypadá že ty velké hry na tom poběží celkem dobře, dokonce se má chystat i RDR2. Každopádně brzy se uvidí, předobjednáno mám.

X53N
X53N
Level 9 Level 9
9. 5. 2025 14:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@X53N @Stratos Zatím dost vaříme s vody, ale nehledě na TDP tak Tegra má 1536 shaderů vs 1024 u radeonu 890m (768 u ostatních variant) , takže k tomu aby čistě teoreticky i tu obstaróžní Tegru porazil potřebuje vyšší frekvence a k tomu i nějakou tu šťávu. Zapomeňme na nějaký papírový Specifikace, běží na tom CP2077 dle ohlasů na cca 40 fps, reakce jsou takové, že vlastně to běží a vypadá líp než na steamdecku. Počkejme si na finální specifikace a hlavně pak na nějaký porovnávací videa, kterých se už zanedlouho jistě dočkáme. Nepopírám že Z2 je rozhodně modernější čip atd.. ​​Ale kdyby Tegra byla "mnohem, mnohem" pomalejší jak tvrdíš tak ​to na tom takhle určitě neběží.

X53N
X53N
Level 9 Level 9
9. 5. 2025 09:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratos Dle ofiko stránek je základní TDP Z2 procesorů 28W, konfigurovatelné je pak od 15 (všechny modely) -35W (extreme) tak nevím, kde se berou čísla v článku, ale pokud je to tak, je to slabší verze Z2. Já nevím, kde bereš tu jistotu že to na Tegru stačí, já bych měl zatím docela i pochybnosti jestli i ta extreme varianta bude mít nějak větší výraznější grafický výkon jak Tegra, natož třeba při 20 W nebo dokonce méně.

X53N
X53N
Level 9 Level 9
9. 5. 2025 14:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@X53N @Stratos Zatím dost vaříme s vody, ale nehledě na TDP tak Tegra má 1536 shaderů vs 1024 u radeonu 890m (768 u ostatních variant) , takže k tomu aby čistě teoreticky i tu obstaróžní Tegru porazil potřebuje vyšší frekvence a k tomu i nějakou tu šťávu. Zapomeňme na nějaký papírový Specifikace, běží na tom CP2077 dle ohlasů na cca 40 fps, reakce jsou takové, že vlastně to běží a vypadá líp než na steamdecku. Počkejme si na finální specifikace a hlavně pak na nějaký porovnávací videa, kterých se už zanedlouho jistě dočkáme. Nepopírám že Z2 je rozhodně modernější čip atd.. ​​Ale kdyby Tegra byla "mnohem, mnohem" pomalejší jak tvrdíš tak ​to na tom takhle určitě neběží.

X53N
X53N
Level 9 Level 9
28. 4. 2025 16:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@X53N @Stratos Ano to máš pravdu, ale i třeba ryzen s radeon 890m pro to aby mohl rozhýbat nejnovější tituly potřebuje 54W (v reálu né-li více) a já neříkám výkon je pak super, MSI Claw a ostatní jsou oproti Switch tlustý velký zařízení se dvěma ventilátorama. Stále tu visí ta otázka zda by AMD dokázalo dodat vyšší nebo odpovídající výkon s 2x nižším TDP a v handheld režimu i možná 3x nižším.

X53N
X53N
Level 9 Level 9
28. 4. 2025 11:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@X53N @Stratos Tak to je otázka, kdyby o to Nintendo stálo, taky určitě od nVidie mohli dostat něco novějšího. Co se AMD týká museli by vyrobit opravdu něco na míru, protože teď snad nemají nic co by mohlo mít relativně silný grafický výkon, aby to mělo minimální energetickou náročnost a hlavně kde třeba bereš tu jistotu, že by to bylo levnější než už existující Tegra. Další věc je i zpětná kompatibilita, přeci jen zůstávají na ARM architektuře. ​

X53N
X53N
Level 9 Level 9
27. 4. 2025 09:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratos Jestli se nepletu, tak handheld PC právě AMD, aby jsi si tam vůbec mohl zahrát ty náročné hry tak si musíš to TPD nastavit aspoň na těch 40W+, Nintendo bude cílit někam k max 20W v docku. Počítám, že budou chtít zachovat to, že ta konzole bude úplně tichá stejně jako původní, tam ten ventilátor jde slyšet jenom, když si dáš ucho k výdechu. Přesto dokáže Switch 2 "rozhýbat" CP2077 zvládlo by to za stejných podmínek Ryzen Z? A druhá věc jestli se nemýlím tak na steam decku, nebo klidně i ASUS ROG Ally ten CP2077 o moc lépe neběhá a pokud by sis to připojil na TV bude to minimálně stejně ošklivé.

X53N
X53N
Level 9 Level 9
28. 4. 2025 11:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@X53N @Stratos Tak to je otázka, kdyby o to Nintendo stálo, taky určitě od nVidie mohli dostat něco novějšího. Co se AMD týká museli by vyrobit opravdu něco na míru, protože teď snad nemají nic co by mohlo mít relativně silný grafický výkon, aby to mělo minimální energetickou náročnost a hlavně kde třeba bereš tu jistotu, že by to bylo levnější než už existující Tegra. Další věc je i zpětná kompatibilita, přeci jen zůstávají na ARM architektuře. ​

X53N
X53N
Level 9 Level 9
28. 4. 2025 16:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@X53N @Stratos Ano to máš pravdu, ale i třeba ryzen s radeon 890m pro to aby mohl rozhýbat nejnovější tituly potřebuje 54W (v reálu né-li více) a já neříkám výkon je pak super, MSI Claw a ostatní jsou oproti Switch tlustý velký zařízení se dvěma ventilátorama. Stále tu visí ta otázka zda by AMD dokázalo dodat vyšší nebo odpovídající výkon s 2x nižším TDP a v handheld režimu i možná 3x nižším.

Reklama
Reklama