Zpět na článek

Diskuze: 3DMark Port Royal: Test ray tracingu na GeForce RTX

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Mac_
Mac_
Level 26 Level 26
1. 2. 2019 20:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To video škube jako blázen, jde vám to někomu plynule? 4K videa běžně z YTB přehrávám v pohodě, tohle ale ne.

Redmarx
Redmarx
Level 1 Level 1
1. 2. 2019 21:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mac_ Taky mi to skube, nechapu cim to je. :lol:

dragonie
dragonie
Level 1 Level 1
1. 2. 2019 23:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx Mac_, Redmarx... vy už do žádné IT diskuze nikdy nic nepište, děláte ze sebe akorát voly. To, že Vám nedojde, že se video seká kvůli FPS a to i s nápovědou od autora: "Abych na závěr potěšil ty škodolibější jedince, kteří o grafice za třicet tisíc neuvažují, můžete se pokochat slideshow z testu v rozlišení 4K:", to je masakr. Pro mě komentáře roku... a to jsme na začátku :lol: :lol: :lol:

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
1. 2. 2019 21:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx Podívejte se na fps :D

Rimis
Rimis
Level 1 Level 1
2. 2. 2019 10:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx @Adam Vágner: Ty fanatickej blazinku, co suk.. NSHITKU do p..... raději se nevyjadřuj, mohl bys to udělat naposledy, huang je sra... a hlář na entou a ty na tom NIC svýma kecama nezměníš :-D

Redmarx
Redmarx
Level 1 Level 1
2. 2. 2019 06:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx @dragonie: Ja zase nechapu, jak muze byt nekdo takovy suchar. Popravde doufam, ze si Mac_ delal srandu, aspon ja jsem to tak pochopil, tak jsem se pridal a pro jistotu jsem za svuj koment dal :lol:, to preci musi byt kazdymu jasne!

Crha
Crha
Level 1 Level 1
1. 2. 2019 22:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx @Adam Vágner: No když jsme u toho sekání, tak bych chtěl vysvětlit v záložce "Standardní a vlastní nastavení a skóre" video č. 1 nazvané: **3DMark port royal demo+test, 1440p, GeForce RTX 2080 Ti + Core i5-8600K@5.0 GHz **
má například v čase 1:30 28snímků za vteřinu.
___________________________________
Ve stejné záložce o pár řádků níž je video č.2 nazvané:
3DMark port royal traditional + rt shadows disabled
má ve stejném čase 1:30 33snímků za vteřinu.

takže raytracing bere podle všeho 5 snímků ?

Pak ale nechápu ty grafy, že po vypnutí RT má karta průměrně 80FPS ?

___________________________________
A poslední věc, pokud si srovnám obraz z 0:55 a 0:55 z obou videí, tak jako promiň, jak může někdo tvrdit, že RT nepřidává kvalitu do her? Jak může tvrdit, že huang podvádí když sníží detaily a rasterizaci aby to vypadalo "jakoby" hůř, když toto huang nedělal? Dělala to prestižní firma zaměřená na benchmarky. Nebo bude mlít nesmysly o tom že future mark po vypnutí RT schválně scénu "zeškaredila" ?
Fakt už mě serou ti idioti co furt něco melou o kvalitě, když se podíváte na tenhle obrázek, tak jsou ty rozdíly viditelné pouhým okem. Ať se jdou bodnout AMD idiotší hypetrainoví hejtři :!:

___________________________________
A v neposlední řadě, jaktože bench takového formátu na RTX2080Ti, která má 8GB si bere jen 5,9GB paměti VRAM ? Takže RTX2060 se 6GB nebude limitována? Stejně jako FF... takže další kec, že 6GB je málo a že víc paměti víc adidas? Nebo je to spíš o tom, že nvidia snížila paměti protože už je tolik díky chybějící rasterizaci , kterou nahradí RT nebude potřebovat?

___________________________________
Solidní odpověď nečekám, jsem zvyklej, že ptačí mozečky jen vřeští ja orangunatni, prskají jak prskavky, nádavají jako dlaždič, kopou kolem sebe jak fotbalisti, jen proto že to jsou chudáci co si nedokážou vydělat ani průměrnou mzdu 30.000 měsíčně a tak brečí, že je všechno drahé, po čecháčkovským vzoru: "*A když já nemám kozu, tak ať sousedovi taky chcípne! *"

Redmarx
Redmarx
Level 1 Level 1
1. 2. 2019 22:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx @Crha: Crho, Crho, stale to nechapes, navic mam smutnou zpravu, to proste nedas.

Kdyz budu mit prachy na RTX2080Ti, tak budu mit prachy na super 4K monitor a videls tu slideshow? :lol:

Takze k cemu, ze jsou dobry ty RTX efekty? Na hrani na fullHD? :lol:

Nechapes jedinou vec, se spickovou grafikou dnes jde hrat ve 4K s rasterizaci. Za dva roky se rasterizace zase posune a dokaze to co dnes zvladne jen raytracing. Takze ted se da ve 4K hrat jen s rasterizaci a za dva roky to s rasterizaci pujde zase. Kdezto s raytracingem se dnes ve 4K hrat neda a za dva roky se bude moct hrat s raytracingem ve 4K na urovni dnesniho raytracingu. Pokud se raytracing zkvalitni, tak ale zase nebude dostatek vykonu. Takhle se da predpokladat, ze to pujde jeste tak minimalne 5 let mozna klidne 10 let nez dosahne rasterizace sveho maxima a pak se proste na raytracing bude muset prejit, ale ma to more casu. Nikdo nerikal, ze je raytracing k nicemu a ze nezvysuje kvalitu, ale ze na to dnesni grafiky nemaji a to 3D Mark jenom potvrdil.

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
1. 2. 2019 22:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx @Crha: Snažil jsem se to vysvětlit v textu, podle technical guide nemají ty "tradiční" obrazy reprezentovat stávající techniky simulace odrazů.

Vypíná z celé pipeline v podstatě jenom samotné raytracery, ale zbytek pipeline pro připravený pro raytracované odrazy jede.

Nejde o obdobu ray tracing vypnuto a ray tracing zapnuto z battlefieldu.

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
2. 2. 2019 06:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx @Redmarx: dnešní D Mark jenom potvrdil, že to nemáš v hlavě v pořádku ... přesně na tebe Adam mířil tou pověstnou větou o škodolibých idiotech ...

Crha
Crha
Level 1 Level 1
1. 2. 2019 23:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx @Redmarx: :roll: Rudá úderka zas útočí... Já chci vidět tu dnešní rasterizaci. :confused:

Crha
Crha
Level 1 Level 1
1. 2. 2019 22:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx @Adam Vágner: Mohu tě tedy poprosit aby jsi nahrál video standartní dnešní rasterizace aby šla porovnat rasterizace o které mluví pořád tydýt s tombimiminem s raytracingem? Mockrát děkuji. :roll:

V_pro
V_pro
Level 1 Level 1
4. 2. 2019 00:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx @gogo1963: Dam to na zacatek, Adame Vagnere, Ja si velice cenim tveho casu, I OBRA, skarlim Vas, ale mam vas v ucte.

Diky za clanky, .. jinak bych se nemel uznad cim rozcilovat, .. pokracujte, ja vas budu prudit dale. D

DObre , faktem je, ze v prumyslu, co se tyce automobilobeho, jsou K***VA rozdily, ja nacenuju veci, kdy jedna malinka chytra vec stoji co 2x SUV auta(ridici jednotka, HW klic, pristup do databaze... ), a ta automobilka s tim ic neudela, musi drzet hubu, a jen skripat zubama. Co tu vlastne stoji HW , to je uplne CENZURA, co si Ti dodavatele uctujou. Vlastne , idyby tu OBR !) let propagoval HW za 100 000 tyden co tyden, se tu totalne ztrati.

Po pravde, me nezaplati, co ja jim mesicne vydelam, a to sakra nedelam pro ceskou firmu!

Jde o to ze jsme v CR, kde prdi, co, narovihu 93 % neumi napocitat do 100, a vyhrali by cenu v nikdo neni dokonaly, ... to je kurva nase republika, mi tu nemame chytre lidi, jak chces aby to nekdo zaplatil.

Redmarx
Redmarx
Level 1 Level 1
2. 2. 2019 06:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx @Crha: Meles a kdyz ti nekdo situaci jasne popise, tak na takove umis akorat utocit, misto jakehokoli vecneho argumentu.
No a co, ze v tuto chvili vypada rasterizace o neco hur, dulezite je, ze ve hrach pomoci rasterizace dosahnu 60FPS misto ubohych 25FPS, co dokaze raytracing. A 3D Mark to jenom potvrdil.

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
1. 2. 2019 23:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx @Crha: Já bych rád, ale tam žádné odrazy nafejkované klasickou cestou zapnout nejde.
Teda co do vzhledu je tomu ten traditional asi podobný (ale ne výkonem).

Ještě tam přes noc dohodím screenshoty se srovnáním jednotlivých nastavení na několika scénách, tam něco málo asi vidět je.

V_pro
V_pro
Level 1 Level 1
4. 2. 2019 00:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx @Redmarx: Ja s Crha ve vsem souhlasim, proc mu beres jeho nazr

Crha
Crha
Level 1 Level 1
2. 2. 2019 09:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx @Redmarx: JÁ MELU, UŽ FAKT DRŽ HUBU KRETÉNE ~~! JÁ CHCI SKARA DOPRDELE VIDĚT TU RASTERIZACI OPROTI RTX, TAK PŘESTAN PAPOUŠKOVAT CO TI ŘEKLI AMD UBOŽÁCI ~~!! Mě ty keci těch magorů nezajímají, chci vidět ten rozdíl o kterým se jen mluví a nikdo jej dodnes neukázal, kromě nějaké pofidérní šmouhy na zdi. :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

Crha
Crha
Level 1 Level 1
1. 2. 2019 23:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx @Adam Vágner: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Tak jako si ze mě děláš prdel nebo co.
Tak napřed napíšeš: "ty "tradiční" obrazy reprezentovat stávající techniky simulace odrazů."
**a pak napíšeš: **
"Teda co do vzhledu je tomu ten traditional asi podobný"

________________________________
1) ano o FPS mi nejde i když teda by mě zajímalo co to je za bench, který neumí zapnout ony dnešní rasterizační techniky aby tedy mohl porovnat nějaký výkon. To jaksi postrádá smysl takový bench.

2) na FPS sere u obrázků pes, jde o to abych mohl tydýtovi a tombiminu omlátit o hlavu slavnou větu o tom : "že raytracing snižuje kvalitu scény"

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
2. 2. 2019 21:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx @Crha: Nežluč nam tady. Radši vstup do řeky a už nevychádzej.

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
2. 2. 2019 00:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx @Crha: Uf. proto je to tradiční v uvozovkách. OK, copy'n'pastnu jsem text, co jsem k tomu psal v článku (ale oni sami k tomu v dokumentaci nic moc neříkají):

*Technická dokumentace testu k tomu praví, že mód traditional nemá reprezentovat nejpokročilejší tradiční techniky pro výpočty odrazů ve hrách, jediné, co dělá, je, že z celé pipeline pro výpočty odrazů vypíná část s ray tracingem, abyste měli představu, jaké režie má samotný DirectX Raytracing.

Při nastavení Disabled pak benchmark deaktivuje celou pipeline pro výpočty odrazů.*

viz jejich brožura na straně 64 https://pctuning.tyden.cz/ilustrace3/vagner/port-royal/3dmark-technical-guide.pdf

A trochu víc do hloubky pak odrazy rozebírají na straně 72.

A ano, nazvali to dost nešťastně, pokud tím míní, že režim Traditional není přímo srovnatelný s odrazy bez ray tracingu.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
2. 2. 2019 09:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx @Adam Vágner: Takže "traditional" podobný dnešní rastirizaci není.
Fajn, ale stále to nevysvětluje těch 5 FPS rozdílu.

tynyt
tynyt
Level 23 Level 23
6. 2. 2019 09:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak benchmark bychom měli...✔
Teď ještě i nějakou gamesku... ❌

..ony se ty benchmarky strašně rychle ohrají a hrozí riziko, že ty krásné nové RTX karty zastarají dřív, než se ti lenoši programátoři rozhoupou.

hnizdo
hnizdo
Level 21 Level 21
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
6. 2. 2019 11:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tynyt Mame tu BFV, SoTR a Metro jsou za dvermi. Asi deset studii nove adoptuje DLSS. 8)
A co ma AMD? RVII ktera se hodi tak na vytop.

Reklama
Reklama