Zpět na článek

Diskuze: 4× GF GTX 1050 Ti 4G v testu provozních vlastností

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

dtdpckktlel
dtdpckktlel
Level 1 Level 1
12. 1. 2017 10:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

GTX 1050 Ti nebrat zadnou, RX 470 jsou mnohem lepsi a lip starnou. Tohle zeleno lejn0 bude mit za 2 roky polovicni vykon. :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

Martin C.
Martin C.
Level 45 Level 45
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
18. 3. 2017 10:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dtdpckktlel To ano ale doposud jsem nenarazil na kartu co je kratší než 22cm.
Mám ITX bednu a tam je max. 21cm
Takže RX470 je bohužel venku ze hry škoda.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
12. 1. 2017 14:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dtdpckktlel No někteří jedinci by explodovali blahem kdyby si mohli koupit GTX 1040 s 1GB VRAM... :roll:

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
12. 1. 2017 11:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dtdpckktlel Jak víno, co? Čím starší, tím lepší... :D

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
12. 1. 2017 21:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner No nekdo rad vino a nekdo se spokoji s burcakem :))

kazaxx
kazaxx
Level 1 Level 1
12. 1. 2017 15:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner No spíš tak v hranici do 5 let. Pak je víno nasládlejší a grafika více k h... :wink: Ale že AMD karty mají delší zivotnost a na bazarech vyšší cenu, o tom ani potom. Brzo ale v tom bude paradox. Až si lidi budou kupovat po bazáčích Fury nebo R9 390X za pár kaček, nesmí uživatel zapomenout že na svém 600W zdroji do 1200Kč vč DPH to nemusí být úplně košér :wink:

kazaxx
kazaxx
Level 1 Level 1
13. 1. 2017 14:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @tombomino: pobavilo :lol: pak už ale záleží kdo to dělal :wink:

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
12. 1. 2017 11:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dtdpckktlel Jenže k 470ce potřebuješ adekvátní zdroj a více místa. 1050ku utáhneš i na Eurocase v SFF.

kazaxx
kazaxx
Level 1 Level 1
12. 1. 2017 14:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute Jo, to je fakt. Nejprodávanější zdroje utáhnou i GTX 970/980 (pokud nejde o kombinaci s procákem do X99 nebo FX řady 9x). U karet ATI to je ale loterie. Už jsem slyšel o fx 9x + R9 380X na 600W zdroji od Zalmana. Po čase měl PC špatné starty a pak už měl u spouštění her restarty. Zdroj se vyhřál jak Honza za pecí. :lol:

FuManchu
FuManchu
Level 1 Level 1
13. 1. 2017 10:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute @kazaxx: Zalman zdroje sú riadne šroty. Pochybujem, že je to chyba grafiky.

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
12. 1. 2017 21:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute @kazaxx: Ale to nebude problem 380X ale te vysoke pece jmenem FX9xxx... Hold kdyz si nekdo kupuje takovou raritu, tak by si mel zjistit, jak s tim i pracovat..

kazaxx
kazaxx
Level 1 Level 1
13. 1. 2017 14:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute @FuManchu: Myslím že každý pochopil že to není chybou grafické karty, ale uživatele co se rozhodl sestavu krmit neodpovídajícím HW

Killing joke
Killing joke
Level 1 Level 1
13. 1. 2017 15:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute @kazaxx: Problém je hlavně u toho FX-9xxx kde lidé zvolí nevhodnou základní desku.
Zatím u mě naštěstí plakal jen jeden :D

levianthan
levianthan
Level 1 Level 1
12. 1. 2017 12:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Proč jste do testu nezařadili ASUS STRIX? Stojí stejně jako MSI a přitom z nich nejlepší - dosahuje vyšších taktů a v klidu umí běžet pasivně.

kazaxx
kazaxx
Level 1 Level 1
12. 1. 2017 15:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@levianthan Použili co měli

Maťko911
Maťko911
Level 1 Level 1
12. 1. 2017 13:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pekný test ale toto mi tu jednoznačne chýba, najlacnejšia 1050Ti, 36m záruka od slušných 4300kč s dopravou

https://www.msi.com/Graphics-card/GeForce-GTX-1050-Ti-4G-OC.html#hero-overview

Testované 1050Ti sú super, ale predsa len skoro 5000 za ne celkom dosť, keď najlacnejšie nereferencie GB/Asus RX470 4GB idú od 5700/5800kč.

Len by bolo fajn vidieť ako si vlastne stojí (z hľadiska hlučnosti a spotreby, vo výkone verím v rozdiel 1-2fps) najlacnejšia "jednofanová" 1050Ti proti MSI Gaming X :idea: :?:

Maxik
Maxik
Level 0 Level 0
12. 1. 2017 13:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maťko911 rekl bych ze rx470 bude rozhodne lepsi volba, jestli 1050 bere o par watt mene je fakt jedno, u radeonu je za mensi priplatek vice pameti a technologicky - je podle me lepsi.

M-Kk83
M-Kk83
Level 1 Level 1
13. 1. 2017 00:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maxik pár watt méně :lol:

Killing joke
Killing joke
Level 1 Level 1
12. 1. 2017 15:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maxik Tak ještě aby za 1000+ Kč navíc nebyla lepší.
1000+ protože počítám právě s tou nejlevnější GTX 1050 Ti od MSI kolem 4,3k. Dražší snad ani netřeba na takové prdítko (málo tepla).

kazaxx
kazaxx
Level 1 Level 1
12. 1. 2017 15:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maxik Spíš bych viděl obrovský plus v podpoře od ovladačů. AMD na staré karty nezapomíná. nVidia zapomíná na karty po jednom až dvou letech.
Tím bych jako plus přidal i Vulkán. Nyní to je o ničem, ale za dva, tři roky až ho bude podporovat více her, budou karty s Finji na bazarech lepe prodejné než maxwell nebo pascall. Už delší čas leduju jak vítězové v roce 2014-2016 se stávají dnes poraženými (Fury vs 980ti, 960 vs 370 nebo 970 vs 380) a to hlavně díky nadutosti nVidie.

Killing joke
Killing joke
Level 1 Level 1
12. 1. 2017 15:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maxik @kazaxx: No v bazarech je pořád (jako vždycky) lépe prodejná i ta nenáviděná osekaná GTX 970 než R9 290 i 390.

kazaxx
kazaxx
Level 1 Level 1
13. 1. 2017 09:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maxik @Killing joke: Tak neznám více protěžovanou kartu než 970, jo loni touhle dobou to byl dobrý kauf, dnes už je to jedno. Dnes už je méně výkoná než r9 380/X (místy i R9 280X) ale doba její slávy jí stále mete cestičku :-) A o těch pár watů zajímá jen někoho kdo má úspornou sestavičku.
Ale jak jsem psal, není to vina karty ale výrobce (i když kdo ví kde má čip v instukcích strop). :wink:

Killing joke
Killing joke
Level 1 Level 1
13. 1. 2017 13:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maxik @kazaxx: Počkat, počkat, méně výkonná než R9 380(X) nebo dokonce 280X je v jakém vesmíru?
Každopádně i kdyby byla výkonná jako RX 460, tak se pořád prodává v bazarech kolem 5k, což se nedá říct ani o R9 390.

FuManchu
FuManchu
Level 1 Level 1
13. 1. 2017 10:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maxik @kazaxx: tak to trepeš, že 970 je menej výkonná niekedy ako 280X. Prirovnal by som ju tak k RX470 4GB, resp 1060 3GB zo súčasných kariet. Pri nVidia hrách stačí aj na 480. Na 390 potrebuješ slušný 700W zdroj a dobre ventilovanú skriňu, 970 dáš aj na črepný 600W a vopcháš do hocičoho. Ak máš dobrú výbavu, jasné kúp 290X alebo 390, ale ak máš "nákladovo efektívnu" tak radšej tú 970, najmä ak je za dobrú cenu. Bazárová 970 musí ísť slušne pod 1060 3GB alebo 470, ak chce byť predaná, čo je super cena. 390 musí podliezať iba 480.

kazaxx
kazaxx
Level 1 Level 1
13. 1. 2017 14:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maxik @Killing joke: Jinak musím uznat že jestli váš nik je stejný i na CZC, tak vy patříte k největším protěžovačům nVidie co znám. Sám mám ve Windows MSI GTX 960 a Macu MSI GTX 660. Ale abych každému vnucoval že nVidia jsou nejlepší karty a obhajoval je stůj co stůj a stále vypichoval nízký příkon (stejně ohraný jako Vulkán u ATI)... to fakt ne. Na to co potřebuji nejsou špatné a hlavně sehnal jsem je dost lacině něž bych sehnal právě výkonostně "stejné" ATI karty. Jinak pro vaši informaci jsem fanoušek ATI/AMD, ale prostě kšeft je kšeft. Oba výrobci mají perfektní karty, jen ATI díky podpoře frčí déle. :wink:

kazaxx
kazaxx
Level 1 Level 1
13. 1. 2017 14:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maxik @FuManchu: tak na 970 stačí i kvalitní 380W zdroj, pokud bude CPU protějšek do 90W a v case nebude cirkus z LEDek nebo datové uložiště o několika 3,5" HDD :wink:

kazaxx
kazaxx
Level 1 Level 1
13. 1. 2017 14:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maxik @Killing joke: Omrkněte recenze GTX 1070 kde jsou zmíněné jak 970 tak i R9 3x. Někde se tam ještě objevuje 280X. A zatím co loni až předloni byla 970 první (vyjma 390) dnes je buď s nima nebo pod nima, ale rozhodně ne nad nima. Ale kdo to nechce vidět, ten to nevidí. Jinak jasně že r9 390 je jiná nálož, taky je to jiná nálož o jiné spotřebě. Tím kartu nechválím (beztak je výkonější jen o pár procent) ale poukazuji na stav minule a dnes, kdy se ten propad prohlubuje :wink:

Killing joke
Killing joke
Level 1 Level 1
14. 1. 2017 19:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maxik @kazaxx: Tak je situace stále stejná bez měřitelné změny.
Pro jistotu jsem zkusil i R9 390.

Killing joke
Killing joke
Level 1 Level 1
13. 1. 2017 15:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maxik @kazaxx: No s těmi největšími se rozhodně nemůžu rovnat. Každopádně je třeba zachovat rovnováhu, tak kromě protěžovačů AMD musí existovat i protěžovači Nvidie :D
Jinak mezi GTX 560 Ti a současnou 970 jsem měl 4x AMD. A celkově se u mě AMD karty ohřáli mnohem více než Nvidia.
Každopádně, když už to zmiňujete, tak prosím čtětě všechno, ne jen to co se Vám hodí. Většinou doporučím x a jako alternativu druhou firmu.

Také je většinou daný rozpočet a na lepší prostě nezbyde. No a raději doporučím o dost výkonnější GTX 1050 Ti než RX 460.

Nějakého velkého obhajování a zmiňování příkonu si nejsem vědom. To tam omílají jiní.
Pokud má někdo v sestavě RX 480 nebo 470, tak si nepamatuji jediný případ, kdy bych to rozmlouval.

Co se týče ceny, tak Vy jste je asi sehnal lépe, ale GTX 970 stále střelíte za více než R9 390. A to by podle Vás ta 390ka měla být výkonem někde jinde navíc má i 8GB paměti. Klidně může být výkonem jinde, ale prostě ji prodáte dráž.

Na tu podporu jsem dnes zvědavý. Dám vědět.

Killing joke
Killing joke
Level 1 Level 1
13. 1. 2017 14:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maxik @kazaxx: Nic takového jsem tedy nenašel.
Samozřejmě jsou weby jako nejmenovany web a pár her, které jedou značně lépe na AMD, tak to neberu v potaz.
Tvrzení o R9 280X a 380(X) se mi zdá tak absurdní, že si ji dnes musím zapůjčit a přeměřit co jsem naměřil asi před rokem a půl během upgradu z 280X na 970. Tam to byla v několika hrách aspoň třetina navíc pro 970ku (úplně stejně jako na webu Cnews).

kazaxx
kazaxx
Level 1 Level 1
12. 1. 2017 14:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Naprosto souhlasím s tím že GTX 1050 Ti není špatná karta, ale souhlasím i s tím že je to pěkně předražená karta. Něco jako RX 470 na svém začátku. do 4500 Kč by měla být reálná cena. za 5tk to už je spíš pro RX 470. Pokud se tedy vezme úvahu přínos o proti předchozí generaci (GTX 950). Zajímavé ale je pro mě to, že nejaušusovější výrobce Palit se umisťuje na nejlepších pozicích. Asi si výrobce vzal stížnosti k srdci. :wink:

Killing joke
Killing joke
Level 1 Level 1
12. 1. 2017 15:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kazaxx Proč nejaušusovější? Vždycky dělal i velmi slušné modely.

kazaxx
kazaxx
Level 1 Level 1
13. 1. 2017 10:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Killing joke No hlučák je to sice stále, ale když vezmu v potaz chlazení a kondíky tak bída! Většinou Palit jako první dělal fragmenty. Nejen kvůli nedostatečnému chlazení čipu, ale i konstrukci: napájecí kaskáda moc blízko k čip, nekvalitní pasta, nedoléhavost jiných komponent k chlazení. Kondíky po dvou letech trpěli obezitou a i ve spojích pájení se šetřilo. Mít rozebranou kartu od Palitu a od Gigabytu vedle sebe, to je jak den a noc. Osobně ale preferuji MSI kvůli volbě kondíků a několikavrstvé PCB. Tyhle karty fakt vydrží vše. Zabít jí lze jen dvěma způsoby, zlomením nebo hraním bez chlazení. A to zlomení taky není žádná legrace. Měl jsem možnost v elektrošrotu zlomit PCB již rozebrané R9 280X a i přes svojí délku to je docela držák. A ještě jsem tam viděl jednu HD 5850 co se startovala šroubovákem "přes záda" :-D

Killing joke
Killing joke
Level 1 Level 1
13. 1. 2017 13:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Killing joke @kazaxx: Já mám tedy u současných karet Palit opačnou zkušenost, vůbec se nemají za co stydět.
Naopak Gigabyte řadu 10xx docela zvoral.

kazaxx
kazaxx
Level 1 Level 1
13. 1. 2017 14:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Killing joke @Killing joke: No vy se bavíte o řadě 10x a já o dobách kdy jsem měl poslední kousek od nich v ruce (GTX 650). Jinak znám jejich kvalitu zpracování od dob řady FX 5xxx.

Killing joke
Killing joke
Level 1 Level 1
13. 1. 2017 14:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Killing joke @kazaxx: Tak minulost mě moc nezajímá. To byly karty Sapphire s řadou Toxic nebo Vapor-X také super a dnes jsou na trhu lepší modely než dělá Sapphire.

b00n
b00n
Level 1 Level 1
12. 1. 2017 20:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jen technická: dálka toho Palitu nemůže být 16,6cm, protože už od pohledu (podle PCI-E konektoru) je delší než 19cm Gigabyte.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
12. 1. 2017 20:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Perfektne porovnanie. Chcem vas poziadat o podobny test GTX 1080. Hlavne by som rad videl proti sebe postavene karty od MSI a Palit Gamerock.

Ten graf s fluktuovanim frekvencie je genialny.

M-Kk83
M-Kk83
Level 1 Level 1
12. 1. 2017 23:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Asus 1050ti mám doma
běží v zátěži v pohodě na 1823MHz na GPU
2250MHz dá na pamětech taky ale u některých her už byly artefakty v obraze, o pár drobků níž jede bez problémů...

focksel
focksel
Level 1 Level 1
13. 1. 2017 15:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@M-Kk83 Souhlas.
Mám asus ROG 1050ti na 1910/2080MHz boost a po většinu času jede navíc pasivně. Za tych pár stovek navíc to ticho stojí a v OC je nárůst slušný.

M-Kk83
M-Kk83
Level 1 Level 1
13. 1. 2017 19:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@focksel přesně tak, jede pasivně i u méně náročných her, maximální otáčky co jsem zatím viděl byly 1020RPM v The Division, 95% času je ta karta pasivní a teploty do 45°

Killing joke
Killing joke
Level 1 Level 1
13. 1. 2017 15:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@focksel Otázka je jak moc je pasivní chod prospěšný. Ventilátory se řídí podle teploty jádra a ta je sice nízká, ale co když se na kartě někde jinde něco peče?
V případě že se ventilátory nechají běžet na minimum, tak rozdíl v hlučnosti není poznat vše se aspoň nějak chladí.

focksel
focksel
Level 1 Level 1
13. 1. 2017 15:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@focksel @Killing joke: Jak je tu psáno, karta má nízkou spotřebu. Zahřívání se ve velkém nekoná. A chladič není jennn na gpu, ale i na pamětech a napájení. Ale mě jde o stav kdy se dívám na film nebo v noci netím. A to je ticho a 30° 8)

Killing joke
Killing joke
Level 1 Level 1
13. 1. 2017 15:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@focksel @focksel: No u poměrně úsporné GTX 650 jsem se velmi divil jak se v určitých místech zahřívala.
Pokud poběží ventilátory na grafické kartě na minimum, tak je hlučností v 99% překoná jiná součást počítače. Diskuse o tichu je dosti subjektivní. U grafických karet lidé často píší jak jsou krásně tiché a přitom mají ve skříni 120/140mm ventilátory s cca 1000rpm, což má pro mě k tichu velmi daleko.

focksel
focksel
Level 1 Level 1
13. 1. 2017 15:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@focksel @focksel: Ale jinak chápu tvou připomínku

Killing joke
Killing joke
Level 1 Level 1
14. 1. 2017 14:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@focksel @Killing joke: Proč bych neměl nic vědět? Sestav s důrazem na ticho jsem včetně kompletního vylepení odhlučňovací hmotou (gumex) možná složil více než ty.
K čemu je dobrá zero-fan grafika, když není zero-fan zdroj. Tak super, máš pasivní grafiku, ale pořád se tam někde točí ventilátor ve zdroji. To už bys rozdíl mezi zero-fan grafikou a minimálními otáčkami nejspíš nepoznal.
Stejně tak ventilátory, typicky tedy aspoň jeden vepředu a druhý vzadu, když je pošteluju, tak samozřejmě nejsou hlučné, ale k čemu je potom pasivní grafika, když jsou ve skříni stále se točící ventilátory?
Naprosto bezhlučné = pasivní, jinak je to tiché, ale ne bezhlučné.
SSD je celkem běžné, ale počítač bez HDD nebo s uspaným HDD a běžícím SSD je opakem zcela běžného.
Asi je to skutečně překvapující, ale když zapnu PC, tak ho neuslyšíš ani z méně než půl metru. V noci ovšem i Noctuu NF-A14 na 400rpm bezpečně poznám a proto nijak neocením pasivní chod grafické karty.

Na tom, že ve většině sestav jsou ventilátory natolik hlučné, že nemá smysl chválit pasivní chod grafiky se snad shodneme.
Většina sestav ≠ naše a námi sestavené, téměř bezhlučné.

focksel
focksel
Level 1 Level 1
13. 1. 2017 16:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@focksel @Killing joke: Jeden PWM z cpu přimo ven. Karta když se točí taky něco pošle ven... stačí to. A není nic slyšet. (SSD ONLY)
Zdroj s vyměněným 140 silent, navíc ve spodu case, deska Ultra durable taky s dobrým pasivem. Funguje

Killing joke
Killing joke
Level 1 Level 1
13. 1. 2017 15:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@focksel @focksel: Já jen moc nechápu to nadšení z pasivního chodu, když ve většině sestav je stejně uřvaný HDD a ještě uřvanější zdroj nebo další ventilátory.

b00n
b00n
Level 1 Level 1
14. 1. 2017 20:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@focksel @Killing joke: Pár sestav s 1050ti už jsem udělal, jde o to, že tyhle grafiky jsou tak nenáročné, že v idle mají 40 stupňů i s vypnutým fanem. Není jediný důvod to chladit v idle fanem.

b00n
b00n
Level 1 Level 1
13. 1. 2017 21:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@focksel @Killing joke: Jde vidět, že nevíš nic o potichém PC. Složil jsem jich dost, když tam dáš skutečně potichý zdroj a zero-fan grafiku, stačí už jen softwarově (nebo přes BIOS) poštelovat ventilátory v case a na cpu a jedeš naprosto bezhlučně. SSD už je dnes zcela běžné a i ten velký HDD na storage pokud ho potřebuješ se může nastavit tak, aby se do minuty uspal a nehlučel.
Když zapnu PC (HDD nemám) tak prakticky z půl metru neuslyšíš nic a většina lidí mi nevěří, že je to zaplé.

M-Kk83
M-Kk83
Level 1 Level 1
13. 1. 2017 19:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@focksel @Killing joke: zdroj mám letitý corsair HX520, naprosto tichý asi nejmíň problémová komponenta v mém PC, všchny ostatní větráky jsem si nastavil aby se taky vypínaly při nízké zátěži a jelikož mám systém na SSD tak to je taky plus k tichu, 4TB mám Seagate v pasivním hliníkovém boxu, nevím o něm, docela dobrý kus co nevybroval ani není moc slyšet i bez boxu natož v něm. Takže bych řekl že to smysl má.

Killing joke
Killing joke
Level 1 Level 1
15. 1. 2017 11:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@focksel @b00n: Tak to já s GTX 970 mám v idle také 40°C i s vypnutým fanem :wink:
Ale jak se pustí video, méně náročná hra atd. tak to u některých karet, včetně mojí, bývá místy dosti horké. I když má jádro zázračných

fliper
fliper
Level 1 Level 1
15. 1. 2017 00:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak dnes som si to aj ja vyskusal s GIGABYTE GeForce GTX 1050 Ti D5 4G.
Dostal na 1822Mhz na jadre a 2077Mhz na pametiach. S i3 6100 to pridalo napr. v GTA5 5-6 FPS naviac, v 3D mark skore +200

Reklama
Reklama