Zpět na článek

Diskuze: 4× Radeon RX 570 4GB v testu: který levný model vybrat?

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Maťko911
Maťko911
Level 1 Level 1
31. 5. 2019 00:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak hlavne na začiatok, nech si o PCTuningu hovorí kto čo chce - nielen - týmto testom robíte meno webu !

Praktický a reálny test RX570tok ktoré dnes bez ohľadu na príchod 7nm NAVI či vyšších RX580/590/1060/1660 tvoria v pomere cena/výkon drtičky a do 1080p veľmi pekné grafiky (btw "A výkonu mají na rozdávání" - tak zase až tak nie :confused: )

Osobne sa mi vzhľadom na cenu a zameranie najviac pozdáva Sapphire Pulse RX 570 ITX za 3300kč - ono 5-10% naviac pri lepších modeloch už toľko nezemní ale tých 6-7 stoviek je ako pozerám CZ ceny rozdiel medzi lacnými 240 (700kč)a 480GB (1325kč) SSD resp. od 700kč sa dá vôbec kúpiť 240GB SSD a 2x diskový priestor resp. vôbec mať v systéme SSD myslím je niečo čo hráč ocení viac ako pár snímok naviac (hlučnosť ?).

Ale každého voľba...

roob
roob
Level 36 Level 36
31. 5. 2019 22:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maťko911 len tento clanok meska tak 2 roky ;) 570 je dnes lowend, to si nikto normalny do pocitaca nekupi. A uz vobec nie 4GB.

humik
humik
Level 23 Level 23
3. 6. 2019 21:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@roob koupil jsem po třech letech na r9 380 a jsem velice spokojen při hraní na fullHD ... za 3500 Kč solidní porce výkonu navíc

Martin C.
Martin C.
Level 45 Level 45
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
31. 5. 2019 22:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@roob Tak to s vámi nesouhlasím za tu cenu je to super koupě cena/výkon.

HWSpeedy
HWSpeedy
Level 1 Level 1
1. 6. 2019 11:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@roob @MartinCZ80: Přesně tak, pro mnoho lidí naprosto dostatečně výkonná karta za super peníze.

HWSpeedy
HWSpeedy
Level 1 Level 1
31. 5. 2019 13:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maťko911 To víš, některým jedincům úzce orientovaným na jednu značku se spíše líbí bulvárek typu "daň z NV loga", "o řediteli NV jak přejíždí hráče ve svém Ferrari", ....

Martin C.
Martin C.
Level 45 Level 45
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
31. 5. 2019 02:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mám verzi ITX je pravda že v klidu o ní vůbec nevím a ani v zátěži to není tak hrozné jsem s ní za ty peníze naprosto spokojený.

tynyt
tynyt
Level 23 Level 23
31. 5. 2019 07:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mám MSI RX480 Gaming X a MSI si už nekoupím. Ne proto, že by ta Gaming X byla špatná, naopak - šlo o nejlepší model RX480, který se dal koupit. Jde o to, že MSI aktuálně nabízí šitku Armor, přičemž "Gaming" sérii si vyhradila pro nvidie (jestli jde o dobrovolné řešení nebo nuceně-dobrovolný následek tlaku nvidie, to fakt řešit nehodlám.) Sice neplánuju koupit grafiku, ale výměnu desky a CPU ano, a MSI jsem z principu vyřadil už dopředu.

Jinak výsledky testu jsou přesně takové, jaké mám zkušenosti. Top je dnes Sapphire (kdo by to ještě před pár lety řekl...), následovaný asi Asusem - navzdory jejich chronické neschopnosti vyladit ventilátory. Pak je smečka Asrock, GB a podobní a nejhorší je MSI. Ten sešup z nejlepší na nejhorší je ukázkový.

armagedon
armagedon
Level 11 Level 11
31. 5. 2019 11:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tynyt az po tu zminovanou 480 jsem mel v rade nekolik ruznych karet v te same konkretni edici - porizoval jsem si je proto, ze mi prisly dobre zpracovane a byl jsem s nima pokazde velice spokojen. pak se ale stala jedna takova mala aferka, ktere se rikalo GPP - od te doby mmj MSI nabizi AMD jen v tech osizenych edicich, je to nahoda? :o)
Nastesti jsem posledni dva roky se Sapphire karatama spokojeny, od puvodnich signataru GPP se jako projev vdecnosti snazim porizovat pokud mozno jen alternativy.

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
31. 5. 2019 12:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@armagedon Nemyslím si, že by to mělo souvislost, stalo se hlavně to, že těžaři skoupili všechno, co mělo GPU a paměti.

A řekl bych, že právě v tu dobu se výrobci vykašlali na výrobu prémiových modelů a začali hrnout ty nejlevnější konstrukce (protože speciálně u RX 570/580 brali těžaři všechno).

Když se přehnala ta největší vlna a karty začaly být zase trochu skladem, tak už se ty dražší modely znovu neobjevily a zůstaly jen ty levné. Platí to v podstatě i pro Radeony RX 560, ty s plným čipem během horečky definitivně zmizely a zůstala jen osekaná déčka označená stejně.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
31. 5. 2019 12:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@armagedon @Adam Vágner: 45W 560ku jsem si právě dohledal - varianty se sníženým příkonem hodnotím jako přínos. ITX, LP, nebo pasivní provedení k tomu přímo vybízí.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
31. 5. 2019 11:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tynyt MSI ne? Na X470 má sympatická spartánštější řešení, pokukuju po nich. Ještě něco, čím bys mi to vymluvil?

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
31. 5. 2019 08:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tynyt To není úpadek MSI. Ono je to tak prakticky u všech výrobců – Radeony musí být konstruované tak, aby byly levné. Asus, MSI, Gigabyte prakticky totéž. Proto co nejlevnější možné chladiče a honí to ventilátory. V první vlně byly ještě nějaké solidní modely, ale ty zůstaly buď nehorázně drahé, nebo se přestaly prodávat a jsou už jen ty vylevněné karty.

Nacpat na to blikátka a dvakrát větší chladič, tak to musejí nabízet o patnáct stovek dráž, a takové karty už by neprodali.

Hádám, že u Radeonů je velký tlak na co nejnižší cenu a mají na nich oproti GeForce jen minimální zisky – vůbec nemají zájem je propagovat, posílat do testů, nemají zájem dělat prémiové modely. Jiný Radeon než od Sapphire, XFX nebo Asusu je problém do testů sehnat. Když už jsou v testech nereference, většinou je rozesílá přímo AMD.

Sapphire má to štěstí (přesněji tu smůlu), že nic jiného než ty Radeony nemá, takže se u nich musí opravdu snažit.

XFX je na tom s nabídkou podobně, ale u něj mám dojem, že se snaží také jít tou cestou levnějších konstrukcí. Dtto ten teď nový ASRock.

Usm82
Usm82
Level 1 Level 1
31. 5. 2019 08:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Z vlastní zkušenosti mohu říct, že kvalitní chladič ještě nemusí nutně znamenat tichý chod a nízké teploty. Pokud vyhrajete v loterii a dostanete zrovna kus, který má strojově z výroby prasásky nanesenou pastu, pak jste stejně v háji.

Zrovna minulý týden jsem měl v ruce jednu MSI RX570 GAMING, která by měla být tichá. Jenže v 3d marku atakovala 90 stupnů a otáčky ventilátoru na 100%. Na jednom ze šroubů byla MSI plomba, takže s největší pravděpodobností se v ní ještě nikdo neštoural. Tak jsem sundal chladič nestačil se divit - pasta po necelých dvou letec provozu připomínala cosi a hlavně to bylo opatlané všude okolo, jen ne na čipu. Takže jsem tam nakydal levnou MX-2 a teploty najednou v zátěži na 70 stupních a chladič tichý.

periot
periot
Level 1 Level 1
31. 5. 2019 17:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Usm82 Mam podobnou zkusenost s RX580 od Sapphire. Rok stara a na defaultu ihned sla nad 80 stupnu, zacala hucet jak FX 5800 ultra a dropovat takty az k 1000 Mhz (nepochopitelne mela nastaveny 155W power limit).

Po vymene pasty, nastaveni power limitu a vetraku se drzi kolem 70 stupnu a je krasne ticha. Skoda ze dost AMD karet je stale DIY.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
31. 5. 2019 09:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mrzí mě, že pod linuxem nemáme od AMD nástroje pro přehled a lazení pod gpupro. Tak jsem pro jistotu byť dočasu vsadil na 4GB 560ku, přitom 8GB ITX verze 570ky by byla po hříchu zajímavá karta. Od Windows jsem se rozhodnul už úplně upustit a zatím se toho rozhodnutí držím. Tak snad v generaci Navi příjde něco s továrními, nebo skrze BIOS modifikovanými 75W a 8GB VRAM. Velmi mě mrzí, že ji při těch cenách nechávám plavat.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
31. 5. 2019 22:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@karaya1 Volitelná součást pro vrstvy ovladačů to není. Stejně jako v případě sledování využití VRAM se musíš spoléhat na třetí stranu v dalších závislostech.

karaya1
karaya1
Level 1 Level 1
31. 5. 2019 23:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@karaya1 @Xcute: ... ale lepsi nez dratem do oka. nicmene souhlas ze ten panel tam opravdu schazi alespon gpu pro ovladacich

V_pro
V_pro
Level 1 Level 1
1. 6. 2019 01:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A.Vgnere pekny vykon, je videt ze tu praci milujes.

A.V. => skvele!

humik
humik
Level 23 Level 23
3. 6. 2019 21:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Rofl ... nesmrtelný engine AVP :D

Reklama
Reklama