Zpět na článek

Diskuze: Adata XPG EMIX H30, I30 + SOLOX F30: basový démon udeřil 

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

_havran_
_havran_
Level 0 Level 0
6. 12. 2017 14:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Recenze je vcelku vtipně napsaná, ale jinak...

Prostě bomba, herní sluchátka se zesilovačem, který šumí, přebasovaný je to jak vychlastaná ku... coura, a ve hře to pořádně neumí prostorový zvuk? A to vše jen za 4990,-- ? No nekup to.

Počítejte se mnou. ASUS DX/DG....cca 1500,-- ,sluchny od Audiotechniky, či jiná kvalitní značka uzavřená cca za 2000,-- a stolní mikrofon do 150,--. Takže celkem 3650,-- a máš perfektní zvuk co reprodukce muziky se týče, úžasný poziční zvuk ve hrách. A když máš na MB kvalitní čip, můžeš vynechat koupi zvukové karty....

humik
humik
Level 23 Level 23
7. 12. 2017 14:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@_havran_ Prosím tě, kterej zvuk. chip na MB se dá považovat za kvalitní ? Chtěl bych se mrknout co mám já... dík moc

humik
humik
Level 23 Level 23
7. 12. 2017 14:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@humik tenhle to asi nebude co ... :cry:

Realtek® ALC892 8-Channel High Definition Audio

petrik_fm
petrik_fm
Level 17 Level 17
7. 12. 2017 10:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@_havran_ uplny suhlas - tiez som podobne rozmyslal => ASUS Xonar ST + Sennheisers HD598

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 30 Level 30
7. 12. 2017 08:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@_havran_ Případně tu máme pro spořivé první verzi HyperX Cloudu, toho času za příjemných 1500...
Když nic jiného jsou extrémně pohodlné na to mít je celý den na hlavě v kanclu.

XPG za 5000, to je řádné psycho :D

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
6. 12. 2017 19:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@_havran_ Když už vyhazovat peníze oknem, tak pořádně, za Cryptocats!

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
7. 12. 2017 11:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute Hell Kitty vážně chybí jenom mi? Tragédi do počítačových her!

cursedslayer
cursedslayer
Level 1 Level 1
7. 12. 2017 12:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute @Xcute: Když tu masíroval pravidelně tak jsem ho měl plný zuby, ale občas by sem teď zaskočit mohl. :)

nostrom
nostrom
Level 1 Level 1
6. 12. 2017 20:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kupte si nějaky Beyerdynamic nebo Audio Technica pokud chcete opravdu kvalitní sluchátka k PC. Tyhle pouťový jebky mě rozesmívají každý den v práci. To si může koupit jen úplnej debil.

Mac_
Mac_
Level 26 Level 26
6. 12. 2017 22:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@nostrom Souhlas, má to ale háček, koupíš kvalitní sluchátka a dostaneš se do začarovanýho kruhu - když totiž koupíš opravdu kvalitu, další krok je shánění slušnýho zesilovače, zároveň přestaneš poslouchat MP3 a podobné ztrátové formáty, sháníš FLACy nebo hudbu s vyšším rozlišením, pak se začneš poohlížet po kvalitním DAC převodníku... Zjistíš že spodní hranice pro kvalitní poslech na sluchátka začíná kolem dejme tomu 30-40tis. Ale stojí to za to, fakt že jo.

fuhrer3009
fuhrer3009
Level 1 Level 1
7. 12. 2017 09:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mac_ Nemůžu si tu poznámku odpustit. Dejme tomu, že si do kvalitní audio sluchátkové techniky zahučel za 20k (sluchátka, DAC, předzesilovač a zesilovač) A chceš si fakt užívat kvalitní muziku. Takže klasika CD/FLAC 16/44 další slyšitelnej rozdíl dejme tomu začíná až na DVD-A 24/192. No a sehnat něco v 24/192 je problém. Výběr je tak omezenej, že by musel bejt zázrak aby si v tom našel svoje oblíbené kapely. Takže se budeš soustředit na klasickou CD kvalitu. Díky tomu, že mam docela širokej záběr v žánrech a kapelach, tak jsem zjistil, že toho je spousta nahraná blbě už ve studiu. Prostě někdo na něčem šetřil a pak to může znít úplně stejně jako nějaká 320 Mp3. Prostě nepoznáš rozdíl. Viz spousta českých kapel a i zahraničních bohužel. Ale třeba zahraniční Jazz je většinou hodně dobrej a tam se třeba dá těžko natrefit na nějakej šatně nahranej song. Zkus si pustit cokoliv od Billy Talent, Korn, Vypsaná fixa typickej příklad, kde nejde poznat MP3 od CD. A pak si třeba pusť Adele, Michael Jackson, Wohnout a tam jde docela snadno najít ten rozdíl ve kvalitě.

Takže to fakt neni úplně jednoznačný co za kolik a jestli si tim vůbec nějak pomůžeš.

cursedslayer
cursedslayer
Level 1 Level 1
7. 12. 2017 07:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mac_ To je ale tvoje volba. Dost zásadní rozdíl poznáš jen s lepšíma sluchátkama a nějakou USB zvukovkou která do sebe nenasává rušení z PC. No, a když si pustíš něco kvalitnějšího, tak dokonce slyšíš všechny hudební nástroje který tvůrci použili i když hrajou jeden přes druhý, což je disciplína kde horší sluchátka naprosto selhávají.

Mac_
Mac_
Level 26 Level 26
7. 12. 2017 10:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mac_ @fuhrer3009: Jo, ještě k té kvalitě studiových nahrávek, jak píšeš. S MP3 bych to sice nesrovnával, ale naprosto souhlasím. Většina nestojí za nic. A právě nejzajímavější je probírat se zpětně tím, co v minulosti vzniklo a porovnávat s dnešní masovou produkcí. Někdy se jeden nestačí divit, jak špatnou studiovou nahrávku nahrávací společnosti pustí ven. A to jak kdysi, tak i dnes.

Mac_
Mac_
Level 26 Level 26
7. 12. 2017 10:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mac_ @fuhrer3009: Nikde přece nepíšu, že klasické CD nebrat... Je to ale minimum. 20k, zlatý voči :D Ale co, nekouřím, nepiju, na ježdění mi stačí obyč wagen, tak to cpu do muziky. Jo, a ještě do focení :wink:

Mac_
Mac_
Level 26 Level 26
7. 12. 2017 10:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mac_ @cursedslayer: No, vždyť je to přesně to, o čem jsem psal výše. USB zvukovka (což v podstatě právě DAC převodník je), kvalitní zesilovač nebo přímo sluchátkový zesilovač... Člověk se nestačí divit, jaký perly vycházely ze studií např. v 70tých letech. Dnes je většina nahrávek zmršena "loudness war", dynamika je v háji. To pak člověka směruje spíš k akustickým nahrávkám nebo různým remixům alb, které se snaží remasteringem zvýšit dynamiku nahrávek. CD formát 44.1/16 je přitom minimální kvalita, kterou je člověk ochotný pouštět. Pak jsou tu vinyl RIPy, které jsou ve spoustě případů překvapivě dobře konvertované do vyššího rozlišení. Mínusářům neberu jejich MP3, to v žádném případě, jen si uvědomte, o čem se tu vlastně píše. Zjednodušeno na maximum - čím víc do zvukového řetězce investuješ, tím více si pak vybíráš kvalitu, kterou si nakonec do uší pustíš.

Vincent Vega
Vincent Vega
Level 1 Level 1
7. 12. 2017 17:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mac_ @Mac_: Doporučuji dokument Sound City. Samozřejmě na blu-ray. Kvalitní studio je opravdu neskutečný rozdíl. Ale co. Někdo pije víno za 80,- Kč, jiný zase může kinorip, hlavně že film uvidí první, někdo poslouchá 192 kbps mp3. Ty zase jezdíš v obyč autě. Já jsem úplně v prdeli. Buď chci kvalitu, nebo mi to nesmí do baráku. Raději si na to kvalitní našetřím a budu mít takových věcí jen pár, než abych měl věcí hodně průměrné kvality. A pokud jde kolem teenager a poslouchá hudbu z reproduktoru jeho laciného mobilu, je mi fyzicky špatně. Občas bych byl rád, kdybych takový nebyl. To bych strašně ušetřil... Ale každý je nějaký a byla by nuda, kdybychom byli všichni stejní :wink:

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
7. 12. 2017 11:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mac_ @Mac_: Loudness War svádí lidi k unáhleným závěrům. Celé je to o žánru, při masteringu některých žánrů (typicky tvrdší rock, metal) prostě musíš sáhnout po výraznější kompresi, což ubírá na dynamice - je to průvodní vlastnost věci. Když chceš dynamiku, pusť si folk, nebo jazz.

cursedslayer
cursedslayer
Level 1 Level 1
7. 12. 2017 10:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mac_ @Mac_: Já to přepisoval a některý texty jsem z toho vypustil. Například že takový DAC/USB zvukovka stojí v pohodě i pod 1000Kč a jde jen o to aby nechytala ruchy a měla ideálně plochý ekvalizér. Eqvalizerú v sw podobě je mraky a určitě si hifista vybere nějaký, který mu vyhovuje a má solidní kvalitu.

Mac_
Mac_
Level 26 Level 26
8. 12. 2017 14:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mac_ @Vincent Vega: Člověče ty mi mluvíš z duše, a poslední větu používám hodně, hodně často. Každý ať si má to svoje, někdo MP3, někdo obyč hifi, někdo ať v tom topí úspory... Svět má být pestrej a barevnej, žít a nechat žít :wink:

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
7. 12. 2017 17:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mac_ @Vincent Vega: [b]Pozor! To není jen o studiu! Hlavní je kumšt muzikantů! Většinou teprve tam, kde je na úbytě, nastupují masivnější postprodukční úpravy!!![/b]

Mac_
Mac_
Level 26 Level 26
7. 12. 2017 14:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mac_ @cursedslayer: Nezlob se, ale pokud koupíš sluchátka za 20k a víc, nebudeš používat převodník za tisícovku :D Ke sluchátkům, co jsou recenzovaná v článku je externí převodník zbytečný. A pravověrní hifisté equalizery zásadně nepoužívají... :wink:

Vincent Vega
Vincent Vega
Level 1 Level 1
7. 12. 2017 23:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mac_ @Xcute: Studio Sound City skončilo díky nástupu digitální techniky. Tam nebylo nic postprodukčního. Ono by stačilo alespoň si to vygooglit, než začít argumentovat na vyjádření někoho o něčem, o čem nemáš ani tušení... [url]https://www.csfd.cz/film/331002-sound-city/prehled/[/url]

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
7. 12. 2017 16:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mac_ @Mac_: [b]Jak říkám, příliš se ta problematika zjednodušuje - je to mnohem komplexnější problém. Potvrzuj dále. Zkus si něco přečíst o problematice komprese a limitace při nahrávání, žel to asi nebudou čtyři dostavce. :wink: [/b]

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
8. 12. 2017 10:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mac_ @Vincent Vega: Má slova jsi vytrhnul z kontextu vlákna. Je mi tě líto...

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
7. 12. 2017 16:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mac_ @Xcute: Mimochodem označit kvalitu CD, co by posluchač, za minimální, v kontextu tvých dalších řádků víceméně svědčí spíše o pozérství. Vyšší rozsahy mají praktický smysl u nahrávání (masteringu) pro editaci.

Mac_
Mac_
Level 26 Level 26
8. 12. 2017 14:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mac_ @Xcute: :D

Intel+nVidia
Intel+nVidia
Level 1 Level 1
7. 12. 2017 09:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tady není o čem, zkdyž z 5tis má člověk třeba tohle ..

http://www.tsbohemia.cz/audio-technica-ath-pdg1_d238346.html

Reklama
Reklama