profile-image

petrik_fm

879 bodů
Zbývá 21 bodů do dalšího levelu
850 900
13. 11. 2025 22:28 Denní návštěva
4 b
9. 11. 2025 13:34 Denní návštěva
4 b
8. 11. 2025 22:23 Přečtení článku
2 b
8. 11. 2025 12:31 Denní návštěva
4 b
5. 11. 2025 20:04 Denní návštěva
8 b
Bonus za dva dny v kuse
4. 11. 2025 20:08 Denní návštěva
4 b
3. 11. 2025 20:55 Přečtení článku
2 b
3. 11. 2025 20:55 Denní návštěva
4 b
27. 10. 2025 20:47 Přečtení článku
2 b
27. 10. 2025 20:33 Denní návštěva
4 b
26. 10. 2025 09:59 Denní návštěva
4 b
21. 10. 2025 22:59 Denní návštěva
4 b
16. 9. 2025 08:30 Denní návštěva
4 b
3. 9. 2025 20:00 Denní návštěva
8 b
Bonus za dva dny v kuse
2. 9. 2025 22:11 Denní návštěva
4 b
1. 9. 2025 19:43 Denní návštěva
4 b
30. 8. 2025 21:28 Přečtení článku
0 b
Obsah příliš starý
30. 8. 2025 21:26 Přečtení článku
0 b
Obsah příliš starý
30. 8. 2025 21:26 Denní návštěva
4 b
4. 8. 2025 20:56 Denní návštěva
4 b
3. 8. 2025 10:11 Přečtení článku
2 b
3. 8. 2025 10:10 Denní návštěva
4 b
1. 8. 2025 20:51 Denní návštěva
4 b
27. 7. 2025 00:30 Denní návštěva
4 b
26. 7. 2025 10:25 Přečtení článku
2 b

Komentáře

petrik_fm
petrik_fm
Level 17 Level 17
14. 5. 2021 09:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dusn@ @Johny Bach: perfektné 8)

petrik_fm
petrik_fm
Level 17 Level 17
24. 7. 2019 12:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Stratos @Adam Vágner: uff, no čo už - dik ale aspoň za to ;)

petrik_fm
petrik_fm
Level 17 Level 17
27. 8. 2019 13:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Adam Vágner: vďaka, tak sa snáď dočkáme :)

petrik_fm
petrik_fm
Level 17 Level 17
26. 6. 2012 11:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kingbean @Maphish: Presne tak.. navyse sme pred nedavnom skusali aky je ozajstny narast vykonu ked sa riesi vela jednoduchsich vypoctov cez GPU vs CPU a tie vysledky boli naozaj pekne (a to som skusal maximalne na mojej HD7850) - z ludi co pouzivaju PC len na hranie je jasne, ze ich tolko grafiku na ine veci nepouziva... to neznamena, ze iní ludia neexistuju :)

petrik_fm
petrik_fm
Level 17 Level 17
10. 7. 2012 10:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zivan [quote=khorghan]Zřejmě je to pro někoho složitý - tedy - plotna má 2 (slovy dvě) strany - stačí ? Pokud ne, tak polopaticky - 1 plotna - 1TB, 2. plotna - funkční pouze 1 strana -> 0,5TB - součet ? 1,5TB[/quote]

presne nejake taketo vysvetlenie som cakal :)
dik

petrik_fm
petrik_fm
Level 17 Level 17
24. 7. 2019 10:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Stratos @Adam Vágner: Adam len otázka - nemáš info, kedy by mohli byť u nás (CZ / SK) dostupné 5700XT v nereferenčných verziách?
ďakujem

petrik_fm
petrik_fm
Level 17 Level 17
29. 8. 2019 09:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jeremy @tombomino: súhlas, ale asi sa nemá zmysel nad tým rozčuľovať (možno si to len nevšimol :) ) - pozerám sa na tento článok z lepšej stránky:
zobral som si z neho jedno - p. Zdeněk bude vykonávať merania s nastavením power limitu na úrovni TDP aj s Auto pri všetkých procesoroch a takto ich bude aj porovnávať (ešte by som bol rád, keby vždy aj uviedol, kam až sa spotreba v peaku dostala - to je tiež dôležitá informácia pre kupcov, kvôli nadimenzovaniu chladenia)

petrik_fm
petrik_fm
Level 17 Level 17
27. 8. 2018 13:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute ono je to síce fajn, ale pokiaľ nie si niekde naozaj v profi sfére, tak je to cítiť

osobne uvažujem o novom PC (ale teda čakám ešte na testy nVidia grafik v efektivite pri machine learning / NN) a predbežne som si spočítal 2 varianty - verzia s 12C TR1 alebo 8c 2700X

vyšlo to cca 1800€ vs 1200€ (bez GPU).. ono sa to proste nazbiera 2 stovky na doske, niečo na Ramkách (lebo keď už máš 12 jadier a 4-kanál, tak vezmeš aspoň 32GB)..

petrik_fm
petrik_fm
Level 17 Level 17
27. 8. 2018 14:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner Adam áno, to je pravda - nie všetko sa dá paralelizovať, niektoré dobre paralelizovateľné úlohy sú lepšie pre GPU (jasné - veľké množstvo jednoduchších výpočtov)..

ja toto nerozporujem - len sa pozastavujem nad označovaním toho, že aplikácie nevyužijú všetky vlákna ako nedostatok HW (spixi to prirovnaním s Ferrari a maximálkou vystihol)

petrik_fm
petrik_fm
Level 17 Level 17
21. 3. 2019 19:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner este v zozname kapitol mas ako prvu uvedenu zo starej recenzie (1660 Ti Ventus)

petrik_fm
petrik_fm
Level 17 Level 17
28. 11. 2019 15:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner Ahoj,
skúsim reakciu niekoho, kto si tú kartu aj reálne kúpil (a len nehovorí o tom, že by ju kúpil / nekúpil).

Je to síce bottleneck mojej zostavy, ale cielil som na túto výkonnostnú úroveň, zároveň ma nezaujíma RTX a vďaka miernej preferencii AMD-čka som sa rozhodol pre 5700 XT.
Keď som porovnával karty (podotýkam bez ohľadu na cenu), tak tento model bol jasnou voľbou a som spokojný (napriek tomu, že mám X570 Taichi, ktorú soudruzi posrali a karta sa nedá pripojiť do prvého slotu).
... cena bola 514€ s DPH

Takže, nie každý rozmýšľa ako Redmarx - kartu som kúpil a som spokojný, ak aj stala nejakých 30-40€ viac ako iné modely, tak ma to zase až toľko netrápilo.
p

petrik_fm
petrik_fm
Level 17 Level 17
1. 12. 2019 13:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner ahoj,
na margo toho čo píšeš, o špatnej regulácií - nevieš, či na to neexistuje nejaký "custom" firmware, alebo niečo iné, čo dokáže tento neduh softwérovo vyriešiť?
ďakujem

petrik_fm
petrik_fm
Level 17 Level 17
27. 11. 2017 16:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Petr Kupský ďakujem za odpoveď :)

petrik_fm
petrik_fm
Level 17 Level 17
21. 4. 2018 14:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cursedslayer ahoj,
no myslel som si, že to bude niečo take (ako keď kedysi museli rychlejšie CPU spomaľovať, lebo by hra bežala pr 2x tak rychlo :) )

ale so znižovanim ST vysledku sa asi nezhodneme - on tam ten DosBox nezaratava.. aspoň podľa popisu - ale bol som lenivy to počitať, či to vychádza, ale:

"Singlethread je spočítán z těchto testů: Arena Chess, Cinebench R15, Photoshop"

čiže síce robí svoj obľúbený test (a nasiera tým ľudí), ale jeho vsledok nezapočítava do celkového výsledku

p

petrik_fm
petrik_fm
Level 17 Level 17
11. 1. 2019 15:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@fanda99 @skaven321: aktuálne len Vega56, ktorá stoji okolo 400€ (10-11k - pozeral som na Alza)... tá je podľa grafov v zhrnutí v priemere pri hraní v každom rozlíšení cca o 10% slabšia, no má 8GB HBM2 pamäte... je to asi na každom, čo komu vyhovuje / aké ma preferencie

(btw. pred AMD Keynote som pozeral na Alze a Vega56 boli aj za 350€ čo už vypadalo dobre - neviem či sa len vypredali lacnejšie modely, alebo cena stúpla po ohlásení 700$/€ karty)

petrik_fm
petrik_fm
Level 17 Level 17
27. 8. 2019 09:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner Ahoj Adame,
nevieš náhodou, či je na tom XT verzia nejak konštrukčne lepšie (a je šanca, že by mohla byť ešte tichšia / efektívnejšia), alebo to vypadá rovnako (a tým pádom by mohla byť ešte hlučnejšia / horúcejšia)?
Ďakujem, P

petrik_fm
petrik_fm
Level 17 Level 17
29. 6. 2018 10:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

majú ich aj vo verzii bez dotykového display-a, pr:
https://www.toshiba-shop.sk/toshiba-portege-x30-e-14n-pt282e-09x029sk#Accessory

akurát sa neviem dopátrať, či majú tieto modely čítačku otlačkov prsta (v popise nie je, podľa obrázku tam je), a SmartCard Reader (v popise je, ale podľa obrázkov nie je vidno, že by tam bola nejaká štrbina)

.. nemáte ho niekto náhodou?
dik

petrik_fm
petrik_fm
Level 17 Level 17
18. 7. 2018 10:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ďakujem za fajn recenziu.

Podľa mňa ani jeden z týchto repro na hudbu proste nie je, ale takáto recenzia má určite zmysel. Sám mám k PC repro podobnej úrovne používam ich na všetko okrem počúvania hudby.
Ak však chcem počúvať hudbu, použijem sluchátka (aktuálne Sennheisers HD598) a spolu s ASUS Xonar Essence ST je to proste lahoda :)

ps: musím povedať, že aj pri takýchto repro je obrovský rozdiel v kvalite zvuku pokiaľ ich máte pripojené k zvukovke na doske, alebo k pr. k tomu Xonar-u (po pravde som až taký rozdiel vôbec nečakal), posunie to tie repro o aspoň 2 levely vyššie

petrik_fm
petrik_fm
Level 17 Level 17
19. 7. 2018 10:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

paráda, práve som napísal kamarátovi s ktorým sme toto hrávali v detstve, či si jednu z týchto konzolí nekúpime :-)

petrik_fm
petrik_fm
Level 17 Level 17
27. 8. 2018 13:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

konštatovať pri recenzii HW, že dnešný SW ho nevie dostatočne využiť (navyše si dovoliť tvrdiť, že v desktop to ani nikdy nedokáže) a dať to potom ako MÍNUS recenzovaného HW je také.. divné

predsa ide o to blbé CPU - to že na taký výkon nie veľa aplikácií optimalizovaných nie je chyba HW, ale lenivosť vývojárov (alebo skôr šetrenie nákladov pri výrobe SW "starým" spôsobom?)

petrik_fm
petrik_fm
Level 17 Level 17
6. 10. 2017 11:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tombomino @petrik_fm: sorry preklep - DosBox :roll:

petrik_fm
petrik_fm
Level 17 Level 17
7. 12. 2017 10:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@_havran_ uplny suhlas - tiez som podobne rozmyslal => ASUS Xonar ST + Sennheisers HD598

petrik_fm
petrik_fm
Level 17 Level 17
8. 2. 2018 08:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx na niektorych telefonoch si mozes nastavit automaticke zapinanie modreho filtra (povedzme o 22:00) - mne pozeranie do telefonu nerobilo dobre, ale teda nic zasadne mi nebolo.. s modrym filtrom sa mi oci vecer tak nenamahaju, ale myslim si, ze vacsina ludi to fakt nemusi riesit :-)

petrik_fm
petrik_fm
Level 17 Level 17
21. 5. 2018 14:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@iambenny Ahoj,
na ten Adata SX8200 som pozeral recenziu - osobne sa mi tiež páči.
A práve si myslím, že je to priama konkurencia pre 760p radu - cena takmer totožná.

Reklama
Reklama