Zpět na článek

Diskuze: AMD představilo grafiky RX Vega. Známe parametry i ceny

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 11:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ako je to teda s výkonom? Tu je výsledok Vegy 64 v Doomovi pod Vulkánom v rozlíšení 3440x1440:

[url]http://www.dsogaming.com/news/amd-radeon-rx-vega-64-first-official-benchmark-beating-nvidia-gtx1080-fe-doom/[/url]

Pokiaľ viem (z komentárov z iných diskusií), tak na test mala byť použitá Vega 64 Liquid a teda vodná. Tá je podľa toho testu iba cca 12% lepšia v priemerných FPS ako referenčná GTX 1080. A to je Doom na Vulkáne najlepší možný prípad. Je ešte niečo čo by naznačovalo, že by sa mal dosahovať výkon GTX 1080 Ti? Pretože od nej má toto dosť ďaleko.

johnn
johnn
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 13:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mareknr ono vykon jeste casem poroste s doladenim ovladacu, casto je to az cca 30% pro nektere hry, cca +10% pro vetsinu her...
tj. ja bych s celkovym hodnocenim pockal min. az do nove verze ovladacu...
pak budeme chytrejsi...

Crha
Crha
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 16:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@johnn DeDe už má jasno, může za to rastirizér! (Nedalo mi to a ze zvědavosti jsem nakoukl na web)
DeDe povídá že má RX Vega 10-12TFLOPS, podle slajdů to tvrdí i AMD... Takže se lhalo že má 25TFLOPS...

komplik
komplik
Level 21 Level 21
31. 7. 2017 14:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@johnn prosím dejte mi seznam konkrétních her s termíny optimalizace driverů a odhadovaný výkonový zisk. Jesli se výkon zlepší o 5% za rok na již dnes rok starém titulu je tak nějak většině lidí u zadele. S 1080 má člověk ten výkon hned když si ho koupí. A to u Vegy za ten výkon 1080 musím prlatit jako za 1080Ti, proč si tedy nekoupit o 30% výkonnější kartu rovnou a nedoufat v zázraky.

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
31. 7. 2017 13:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@johnn Ne že neporoste, nejspíš ano, ale na ladění ovladačů už se ty odklady hážou několik měsíců.

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 13:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@johnn Osobne pochybujem, že nemali ovládače maximálne vyladené na hry, ktoré použili pre prezentácie. Ale máš pravdu. Dobré je si počkať na celkové oficiálne recenzie, kde toho bude viac ako jedna hra. Fakt je ale ten, že moc dobre to zatiaľ nevyzerá.

Sajgon
Sajgon
Level 1 Level 1
1. 8. 2017 08:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@johnn @Crha: Musíte (nejen vy) toho blba zminovat v kazde diskuzi? On lepsi nebude a cim je starsi tim je rudejsi a vyhranenejsi, zahubi si jeho blog sam casem :)

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 17:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@johnn @Crha: má 10-12 v singlu

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 16:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@johnn @Crha: Co vím (hodně médií nečtu), tak těch 25TFlops bylo přeci dáváno do souvislosti s výpočty o poloviční přesnosti (FP16).

xfce4
xfce4
Level 6 Level 6
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Linux
31. 7. 2017 18:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@johnn @gogo1963: Sa to nejako zvrtlo ticho lebo príde DD a dá všetkým banana . Ak AMD dorovna výkon na úkor 100W pri rovnakej cene je uňho terno pri intelu je to primotop

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 17:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@johnn @Xcute: Jinak pro zajímavost, Jardo, s reklamní kampaní založenou na výkonu při poloviční přesností začala Nvidia (Tegra X1).

Crha
Crha
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 17:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@johnn @Xcute: Tak když jste tak chytří tak ukažte nějakou srovnávací tabulku aby bylo jasno při jaké přesnosti jsou jaké FLOPsi. Dík.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 21:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@johnn @Crha: Děkují, mínsuka jsem dostal, odpověď ne. :lol:

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 21:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@johnn @Crha: Já se budu kvůli tobě, diskriminovanému chudáčkovi, obtěžovat s tabulkou? Chcípni.

Maťko911
Maťko911
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 12:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mareknr to isté som spomínal na EHW, a síce
"ak v Doome „plná“ Vega Vega nerozj*be GTX1080 o napr. 30-35%, tak ako to skončí v ostatných hrách a celkovo potom v priemere 8-10-15 hier ?"

No, teraz si aj sám odpoviem, GTX1080 ref. bude na úrovni referenčnej Vegy 64 (+/- 5%)

1080Ti/Xp budú úplne mimo dosah. :confused:

HighSpeed
HighSpeed
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 11:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Primotopy s vykonom na urovni takmer dvojrocnych kariet konkurencie.

Uz len to predavanie v bundly na urovni akcii z Tesca svedci, ze aj samo AMD si je vedome pruseru.

Skoda no..

madPav3L
madPav3L
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 12:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HighSpeed Navíc ani ten bundle není moc výhra, je to jen v US a navíc ten Samsung CF791 má problém s blikáním při použití Freesync [url]https://www.google.cz/search?q=samsung+CF791+freesync+flickering&oq=samsung+cf791+fre&aqs=chrome.0.69i59j69i57j0l3.3975j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8[/url]

humik
humik
Level 23 Level 23
31. 7. 2017 12:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HighSpeed konečně bude co vybírat v highendu i od AMD.. za solidní peníz... a je mi zcela u zádele, zda to překoná/nepřekoná něco od konkurence..

Intel+nVidia
Intel+nVidia
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 18:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@humik Ty by sis od AMD koupil i CENZURA čoveče ....

komplik
komplik
Level 21 Level 21
31. 7. 2017 14:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@humik 1080 je high end? To je střední třída... Highend je výrazně výkonnější - 1080Ti/TitanXp

Maťko911
Maťko911
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 12:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@humik "konečně bude co vybírat v highendu i od AMD"

GTX1080 a ak sa potvrdí rovnako výkonná Vega 64 môže byť len ťažko highend ak sú na trhou o 30-35% výkonnejšie Ti/Xp. :wink:

performance segment skôr, ale to je jedno a slovíčkarenie, ide o to čo píšem vyššie, Ti/Xp sú oveľa silnejšie 8)

amddebils
amddebils
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 12:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@humik neni co vybirat. po 2 letech se amd dotahlo na konkurenci a uvedeny produkt je porad v kazdem ohledu horsi nez konkurence. neni co resit, nvidia byla a ostava jasnym favoritem v danem segmentu. MEGA FAIL by AMD

Crha
Crha
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 21:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@humik @Intel+nVidia: CENZURU dostaneš od DeDeho, od AMD si můžeš koupit počkejte si a nebo exkrement. :wink:

Crha
Crha
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 16:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@humik @komplik: přesně tak, za to že malomocní v ČR na to nemají nVidie nemůže.

humik
humik
Level 23 Level 23
31. 7. 2017 12:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@humik @amddebils: megafail je tvoje zplození.. zdá se

můžeš mi předložit recenzi uvedeného produktu, který označuješ za megafail, právě s tímto výsledkem ? dík

humik
humik
Level 23 Level 23
31. 7. 2017 12:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@humik @Maťko911: dobrá, ne z highendu ale lehce pod...
jen mě bavěj diskutéři (těžko je tak někdy nazývat) ... amddebils - megafail apod. když není nic venku...

tak at si koupí NV a drží hubu, nemusí tu označovat konkurenci za debily.. kdyby tu nebyla vůbec žádná, plakal by za přejebané ceny...

xfce4
xfce4
Level 6 Level 6
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Linux
31. 7. 2017 18:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@humik @humik: to ze DD uráža zákazníkov NV je už OK?

Crha
Crha
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 16:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@humik @humik: humik 31.7.2017 11:43:34:
" kdyby tu nebyla vůbec žádná, plakal by za přejebané ceny..."
To jsou přesně ty příspěvky za které bych BANy dával. nVidia dávno před vegou vydala 1080Ti a posunula celou řadu cenově dolů ale furt tady dokola budu číst jak kdyby konkurence nebyla. Chápeš že taky funguje trh kterej si řekne: "je to moc drahý nekoupím si to!" A nVidii to živí, takže potřebuje prodávat. Produkt nVidie má přesně takovou cenu za jakou jsou schopni lidi za to ještě peníze dát. Nechceš dát 15.000 za gtx1080 fajn, ale tak nedávej 17.000 za Vegu!

komplik
komplik
Level 21 Level 21
31. 7. 2017 15:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@humik @humik: Proč tedy GTX1080 šla cenou dolů po release 1080Ti, která nasadila pro řadu x80Ti obvyklou cenu, stejně jako pro x80 po uvedeni Ti. AMD tu neměla nic proti 1070, natož 1080..

V NV totiž pracují analitici, ne diskutéři u piva a ti si uvědomují že zákazník není debil s bezednou peněženkou. NV má ceny dlouhodobě +- stejné i když se cena technologií zvyšuje stejně jako působí inflace. Ale moc dobře ví co jsou zákazníci ochotni zaplatit a co už ne, podle toho se taky řídí cena.

jfb
jfb
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 13:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@humik @humik: Je to dle oficiální prezentace AMD...

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
31. 7. 2017 12:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@humik @humik: jsem opravdu zvedav na realne testy spotreby a vykonu ...zatim to nevypada moc ruzove ...a je to az podezrele ze odstup od prtaveho polarisu je tak zanedbatelny obzvlast kdyz vezmeme v uvahu velikost a spotrebu vegy :(

RX 480/580 - davala smysl pred mining horeckou (az se trh narovna bude to zase dobra koupe)

nejnizsi vega WTF ? smyl ma jakz takz stredni VEGA ale to jen diky nizsi cenovce ....nejvykonejsi VEGA fail spotreba vykon cena kdyz je tu 1080 Ti a za rohem GTX 2080

a pak samozrejme NANO verze ktera jedina zaujme diky svym rozmerum par specifickych zakazniku....

suma sumarum jedine co melo smysl vydat byla RX 480/580 a VEGA FE ktera neni urcena pro hrace>> vsechno mezi vypada jako brutalni fail...modlim se aby vykonostni testy a testy spotreby dopali lepe nez jake jsou ted odhady ...a nebo spotreba nesla za hranici TDP limitu (tomu ale neverim... NV i AMD jde vetsinou s realnou spotrebou hodne pres limit ....)
AMD asi zachrani konzolovy trh kde se musi porad optimalizovat na telo HW a tam teprve ukaze svou silu :)

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 12:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@humik @humik: neřeš to, silné řeči mají občas uživatelé obou táborů. Samozřejmě je dobře, že Vega konečně vychází, škoda jen(pro oba tábory), že to nebylo o rok dříve. Být na místě AMD, žaluji Hynix za ušlé zisky :D

humik
humik
Level 23 Level 23
1. 8. 2017 08:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@humik @Crha: Jo ban ? V tom případě jsi první v řadě bych řekl...

skaven321
skaven321
Level 0 Level 0
1. 8. 2017 07:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@humik @xfce4: tak to ti zakaznici NV(tiez som medzi nimi) musia byt strasne labilni, ked ich dokaze niekto cez web urazit :D

b00n
b00n
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 15:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@humik @komplik: Co to je "analitici" ?

komplik
komplik
Level 21 Level 21
31. 7. 2017 14:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@humik @blackbox: z konzolí AMD moc nevydělá, marže jsou strašně malé, naopak od tohohle segmentu co je vega se očekávají vysoké marže, jenže cena 500 a 400 USD příliš nenabízí, zvlášť když je to čip velikosti 1080Ti, interposer a paměti prej mohou vyjít při výrobě až na 160USD. Ty karty pak jsou v nákladu řádově 250USD a Vega64 za 500USD nabízí 50% marži, přitom investorům tloukli do hlavy že v tomhle segmentu je to 66%+

Redmarx
Redmarx
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 13:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@humik @blackbox: I s tou NANO bych byl opatrny, ono v malinke skrince to muze topit vic nez by bylo zdravo. :-/

DDR0
DDR0
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 13:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@humik @gogo1963: jenže má pravdu, co se toho nakecalo jaké tam budou super technologie a najednou tenhle přímotop. Kde jsou ty kecy o tom že 8GB VRAM AMD bude jako 16GB konkurence :?: Ticho po pěšině. Tohle je další R600. Proto až takové nenápadné uvedení, ani realtime stream není s trapnou výmluvou :roll:
Kdo nakoupil NV 1070 a výš za předtěžební cenu se může jen smát 8)

Crha
Crha
Level 1 Level 1
1. 8. 2017 11:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@humik @skaven321: jde o to že se prezentují tím že nikoho neuráží, přitom ano. Nejde jestli někoho urazili, ale že jej uráží.

xfce4
xfce4
Level 6 Level 6
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Linux
31. 7. 2017 18:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@humik @DDR0: imaginárna ťažba skonči a karty budu . AMD musí na isť chybu v návrhu a zhodiť zo spotreby 100W

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
31. 7. 2017 14:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@humik @Redmarx: jestli zachovaji TDP a Spotrebu jako u predchozi verze tak to bude topit uplne stejne :) navic kvalitni male skrine jsou pripravene i na zravejsi grafiky nez byla Nano

skaven321
skaven321
Level 0 Level 0
1. 8. 2017 15:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@humik @Crha: a stale ako muchy na CENZURA lezu na dd a nechaju sa urazat? masochizmus

humik
humik
Level 23 Level 23
31. 7. 2017 12:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HighSpeed kdybys nepožíval tolik toho speedu ...možná bys doma neměl až takovej průser mezi klávesnicí a židlí ...

amddebils
amddebils
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 12:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

cekal jsem aspon mirne pozitivni prekvapeni, kdyz to s ryzen dopadlo dobre.

toto je ale FAIL desetileti. AMD vypustilo primotopy s vice nez 50%+ spotrebou a vykonem rok a pul stare konkurence za rovnake nebo vyssi ceny. A realni dostupnost Q4/2017, kdy bude na spadnuti uvedeni volty od nvidie.

fail a pruser ala zlate casy AMD.

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 12:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@amddebils klídek, ještě jsi žádný reálný test neviděl a pravděpodobně ještě dva týdny neuvidíš ...

komplik
komplik
Level 21 Level 21
31. 7. 2017 14:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 Jaktože ne? AMD uvedlo výsledky nějakých testů. Vodní verze proti 1080FE, někde měla víc jedna, někde druhá...

AMD rozhodně nebude záměrně snižovat své výsledky, naopak, vybrali pozitivní scénáře a nejvyšší variantu své karty, která ale bude stát jako o dost výkonnější 1080Ti. Referenčka na vzduchu bude pod 1080FE za stejnou cenu a vyšší spotřebou.

AMD díky drahým technologiím nemůže cenu srazit níž.

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 14:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 za co to mínuskování? :D Žádné testy ještě nejsou a NDA padne 14. srpna ...

komplik
komplik
Level 21 Level 21
31. 7. 2017 14:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 @komplik: jinak... když tady člověkodkazuje na prezentaci firem..

NV... AMD fanoušci tvrdí že přehání, počkejme na nezávislé testy, bude to horší... Realita... je to +- stejné.. z historie... uvedení 1080...

AMD... AMD fanušci tvrdí že se má počkat na nezávislé testy, že to zřejmě bude podstřelené aby se nevyzradil skutečný výkon konkurenci. Realita... Je to horší než bylo prezentováno-- z historie... uvedení RX480... 2xRX480 překoná 1080... ano, v jediné hře, typicky ta kombinace někde nepřekoná ani 1070, jinde je mezi 1070 a 1080...

A jediné proč AMD může Vegu RX tajit před konkurencí je aby NV nesnížila ceny před release Vegy na pulty, jednak už trhla hodně za 14 měsíců bez konkurence, navíc by to méně výkonnou Vegu poslalo zcela na druhou kolej, kde stejně skončí...

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 14:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 @komplik: ach jo :D Reálné testy herních karet s herními drivery zatím nejsou, to je reálie. Samozřejmě je evidentní z předchozích částečných testů profi karty, že Vega byl čip, který měl vyjít před rokem a půl v dbě, na kterou byl původně stavěný ...

Mysel_1
Mysel_1
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 14:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 @gogo1963: Vy skutecne ocekavate, ze vysledky objektivnich testu tech karet budou priznivejsi nez firemni prezentace AMD? No vyloucit to uplne nelze, ale.. :o)

komplik
komplik
Level 21 Level 21
31. 7. 2017 14:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 @gogo1963: Co je nereálného na prezentaci samotné AMD? AMD to cucá z prstu? AMD podceňuje své testy? Proč by to dělali?

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 17:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 @Mysel_1: ne, neočekávám, jen konstatuji

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 17:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 @komplik: tady se chytá za slovíčka, do kulí tě nakoupu i vlastní :D že já sem vůbec chodil :D :D

b00n
b00n
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 16:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 @komplik: Kde jsi vyčetl, že to je vodní verze? Dej zdroj, tnx.

Pavel Boček
Pavel Boček
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 13:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tolik mám RAM v laptopu. Za chvílu mě to překoná s RAM v desktopu, je to někde k něčemu? Nevšim sem si? :shock:

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 14:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pavel Boček S 8GB bych si dnes už ani náhodou nevystačil. 16GB už stačí na ledasco. Na nějaký atraktivní A4 leták v 300dpi ale může pochybět (uvádím jako příklad, že hold některá nasazení obsazují paměť jako otesánci). No a jestli chceš s pomocí GPU něco počítat, tak 8GB VRAM je absolutní minimum.

komplik
komplik
Level 21 Level 21
31. 7. 2017 15:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute 8GB je tak akorát pro interent a nějakou apku k tomu. Když si do toho člověk pustí ještě hru... 16GB je ideál, víc už využijí jen některé aplikace.

Samo předpokládám že člověk automaticky vypíná nepotřebné swapování na disk.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 14:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute Prostě nemáš skoro žádné zkušenosti s prací na grafice, jinak bys to chápal úplně jinak.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 16:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute @komplik: 8-16GB RAM obyčejnému člověku stačí, ale obyčejnému člověku úměrně stačí GPU s 2-4GB. Vytahovat hiend gpu a srovnávat s domácím, či běžným, počítačem, je scestné. On to ví, jen mě škádlí.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 14:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute @Xcute: Mnozí lidé si třeba neuvědomují takové věci, že pokud chceš, aby vypadal dobře nějaký renderovaný model na nějž se má nahlížet svobodnou kamerou, tak jeho textura musí být mnohokráte větší než výstupní rozlišení obrazu.

DDR0
DDR0
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 14:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute @Xcute: chovanci psycháren mají internet :?:

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 14:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute @DDR0: Podle situace, která panuje zde na pct a dle tvého osobního, skromného, příkladu, patrně ano.

DDR0
DDR0
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 15:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute @Xcute: tak když se jeden nick baví sám se sebou tak je to minimálně schíza :idea:

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 15:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute @DDR0: Na fóru, kde chybí možnost editovat příspěvek? A proto, že chci něco dodat, přispěcháš s nejubožejší možnou inzultací (psych. nemoc)? Navíc člověk, který má potřebu se vyjadřovat k věcem, kterým rozumí jako koza petrželi?

Gratuluji.

DDR0
DDR0
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 15:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute @Xcute: :shock: :roll: :lol: :lol:

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 16:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute @DDR0: Tím si jen potvrdil obsahovou výpovědní hodnotu své účasti zde. Nejlepší bude, když se půjdeš zabít.

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 17:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute @Xcute: klid, i pomatenci mají nárok na kousek teplého slova :D

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 17:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute @gogo1963: Kdyby se přiznal k tomu, že je žena, tak mu možná ušetřím práci. :*

DDR0
DDR0
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 18:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute @Xcute: možná kdybys použil těch pár mozkových buněk tak bys pochopil....

Je zcela evidentní že nejde o pokračování příspěvku ale sám si odpovídáš ve stylu dvou osob.
Už minule se ti tu někdo psal co to je za komedii a ty jsi odpověděl ve stylu že je to normální (diskutovat sám se sebou) :roll:

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 20:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute @DDR0: Takto evidentní je to maximálně tak tobě, protože si použil celý pár svých mozkových buněk.

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 20:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute @DDR0: zastanu se :D někdy se před tvůj post dostane několik jiných a ty odstavce není dobře vidět, pak někdy i já, pokud chci něco přidat, reaguji sám na sebe :D

Crha
Crha
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 21:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute @gogo1963: poradím ti, najeď si myší přesně na levý okraj příspěvku, který je za příspěvkami na které nenavazuje a drž pevně myš aby se nehýbala a jeď kolečkem nahoru, až narazíš na příspěvek který je před myší je to ten příspěvek na který je ta reakce. :wink:

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 21:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute @gogo1963: Ne, prostě chci něco dodat (tak aby to bylo neoddělitelně spjato s původním příspěvkem, díky nemožnosti editace).

Redmarx
Redmarx
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 13:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pavel Boček 4K

Pavel Boček
Pavel Boček
Level 1 Level 1
2. 8. 2017 08:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx Šak to s bídou nakrmí možná nejvyšší modely, naprostá většina to stejně neupočítá.

No, já se teda s dovolením vrátím k výtvorům demo scény, která narve nepředtavitelné věci do pár kilobajtů vektorů…

komplik
komplik
Level 21 Level 21
31. 7. 2017 15:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx Rozlišení nemá na paměť takový vliv... kvalita textur je to co je největší žrout. Kvalitní textury můžu použít klidně i pro 720p tak pro 4k.

Osobně mám 8GB kartu a uvítal bych víc. Například pro X-Plane mají, pokud chci nejvyšší kvalitu, jen textury 7,5GB, ale potřebujeme ještě paměť na frame buffery, něoc na samotné zpracování... V P3D s extrémním nastavením jde využít i 12GB na Titanu

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
2. 8. 2017 09:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx @Pavel Boček: Ani ty nechápeš pointu?

Je hezké, že kód má 128kB, když při vykreslení zabere 2GB RAM.

Špičkové výtvory demoscény typicky spolykají stovky megabytů až gigabyty RAM.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
2. 8. 2017 08:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx @Pavel Boček: pozor pane boček, XCute tvrdí že pár kb to nejsou a jsou to GB... :roll:

Redmarx
Redmarx
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 17:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx @komplik: OPRAVA:

4K textury. :-)

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
2. 8. 2017 09:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx @Xcute: Pozér Boček... Ale jo, sedí to :wink:

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
2. 8. 2017 09:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx @Crha: Na disku, kód, jistě, ale ne při vykreslování v RAM.

Pletete hrušky a jablka.

Pro Bočka je to obvzlášť vizitka.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 17:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx @Redmarx: Nejen textury, samotná geometrie spořádá taky hafo paměti (záleží na detailu, členitosti), obvzlášť pokud ještě využíváš věcí jako displacement a teselace.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
2. 8. 2017 11:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx @Xcute: http://imgur.com/a/I88GC

A sklapněte...

Crha
Crha
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 21:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx @Xcute: no tím bych si nebyl tak jistej, to bude jen pár vektorových dat o velikosti do pár MB. :wink:

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
2. 8. 2017 11:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx @Xcute: Dodám, Bočku, že bitmapy jsou díky kompresi mnohde na RAM méně náročné, než vektory, které jsou sice v podobě kódu, na disku, malé, ale jakmile je vykreslíš, sežerou tvou RAM i s chlupama.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 22:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx @Crha: "pár vektorových dat"

eh

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 22:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx @Xcute: Crho zamysli se, hluboce, proč, když se mluví o grafice, se mezi jinými vyzdvihují parametry paměťová propustnost a množství trojůhelníků vykreslených za sekundu.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 22:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx @Xcute: Proč se geometrické detaily simplifikují na textury? Proč se vytvářejí verze jednoho modelu různých detailů? Jsi sice hráč a máš GTX 1080, ale jsi bohužel registrovaný trotl.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
1. 8. 2017 09:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx @Xcute: Jedním z hlavních důvodů proč se využívá obezliček typu embossing, bump maping, nebo parallax oclusion je limit na straně kapacit paměti gpu.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
1. 8. 2017 09:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx @Xcute: Věřím, že jednoho dne tě milosrdně utratí vlastní matka, Crho.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
1. 8. 2017 09:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx @Xcute: XCute, bez těch osobnostních narážek, děkuji.
Jinak pracuji s výkresy kde jsou miliony vektorových dat a triliony dat o každém lomovém bodu těch vektorů a velikost toho výkresu nepřesahuje 20MB a i ten 20MB jde vyčistit a zkomprimovat na 5MB.
Takže mi laskavě netvrď, že geometrie a vektory jsou GB data. Nejsou. Prakticky ti stačí souřadnice bodu počátku x,y,z a konce x,y,z. Nic víc k tomu není potřeba. :wink:

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
1. 8. 2017 09:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx @Crha: Crho, i nedostudovaný gymplák má víc technického mylšení, než ty a může se vedle tebe cítit jako absolvent MIT.

Když nechápeš rozdíl mezi 2D čárou na výkresu a 3D plochou. Když nechápeš rozdíl mezi velikostí souboru na disku a vešlikostí v operační paměti...

Jdi se zabít.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
1. 8. 2017 10:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx @Xcute: Kdyby ses kouknul, kolik ti ve tvém CADu ten 5-20MB soubor zabírá RAM po otevření. Ale ne, ty jsi prostě světské dylino.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
1. 8. 2017 10:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx @Xcute: Tato tabulka reprezentuje přibližnou aktuální velikost drátěných modelů v RAM (CAD).

http://www.cadalyst.com/files/cadalyst/nodes/2014/19128/0414HoH-2.png

Crha
Crha
Level 1 Level 1
1. 8. 2017 11:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx @Xcute: :D a obrazovka je 3D ? Toho jsem si nevšiml. Všechno co vidíš je 2D. Ty mi tady pleskneš celý výkres nějakýho letadla že má 20GB v CADu, to protože s tím souborem ten program pracuje naráz se vším. Ale u grafiky to tak není. To je jak s malým děckem. Když si vezmeš že chceš vidět celý drátěný model letadla, tak ano, pak ti to zabere 20GB (ale to je včetně zobrazení té grafiky) Ale když to letadlo chceš vidět reálně a chceš zapnout textury tak program ve hře, nikoliv v CAD programu to ořízne tak že data které nevidíš smaže, nevypočítává je, nezaobírá se nimi. Pracuje jen s velmi úzkým výběrem z těch 20GB!!!

Crha
Crha
Level 1 Level 1
1. 8. 2017 11:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx @Crha: Představ si že když model letadla ma 20GB v RAMce, tak na hraní GTA bys potřeboval 500TB RAM! A to je blbost že?

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
1. 8. 2017 11:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx @Crha: Crho, dej se na horoskopy, věštění a homeopatii včas, než někdo díky tvému technickému talentu příjde k úrazu.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
2. 8. 2017 08:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx @Xcute: ale ty nechápeš že to je i s grafikou!!!! doprdele fakt ti nevím jak vysvětlit, že to co ty vidíš na obrazovce jsou vektory o velikosti 20MB! To že ostatní údaje o vykreslení té konkrétní grafiyk zabírají další místo už do toho netahej, řeč byla čistě o datech které mají ty hodnoty jak to má vypadat. :roll: A je rozdíl plnohodnotné letadlo se vším všudy a prázdným dutým modelem. Jsi tak malomocný nebo co?

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
2. 8. 2017 09:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx @Crha: Řeč byla celou dobu o nárocích vykreslování geometrie na RAM.

To ty jsi nepochopil titulek a smysl vlákna.

Redmarx
Redmarx
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 13:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Řekněte mi proč jste se tak malo modlili, že zázrak nenastal a Veka je opravdu tak děsivý fail?

---

Huang už volal do továrny, aby zastavili výrobu. Přeci neni blbej, aby vydával VOLTA, když si na Veka grafikách smlsne i s rok starým Pascalem. :-/

Crha
Crha
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 16:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx Protože uvěřili DeDe a DííT webům jak u Polarise, tak i u Vegy. A jen OVCE se nepoučí a nechá se nachytat zas. 8)

CNN
CNN
Level 0 Level 0
31. 7. 2017 13:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Proste slovami objektivneho Maestra co mu nejde o znacky: [i]"máme [b]smůlu[/b], že zatímco na CPU trhu Intel okázale chrápe, NV ne[/i]

DDR0
DDR0
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 13:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@CNN už dlouho se ukazuje že ten Huang umí a měl tehdy dostat ředitelské křeslo AMD. To by dneska byl jinačí poměr na trhu a Intel by se nestačil divit 8)

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 13:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@CNN Takže to je smola, že NV ťahá výkon dopredu? Heh. :-) Myslím si, že ten výrok hovorí za všetko.

Jiří
Jiří
Level 26 Level 26
31. 7. 2017 13:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote]Cena této varianty by se měla vyšplhat na 699 dolarů (18 800 Kč s DPH) a výkonem má karta snad atakovat až GTX 1080 Ti[/quote]
Kde vzal autor článku takovou blbost... jak vůbec může napsat, že s navýšením taktů o 150Mhz v boost může atakovat 1080Ti???? jak?? jak??!!!

Crha
Crha
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 16:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jiří Podle DeDeo je to v rastirizéru a navíc ty karty přece nemají ještě BIOS a ovladače... takže být Titanem Xp už bych se klepal a připravoval plínky. (cha cha, chi chi, cho cho, chu chu) :lol: (myšleno ironicky s huronským smíchem)

komplik
komplik
Level 21 Level 21
31. 7. 2017 15:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jiří Přitom ty testy byly právě s vodní verzí, takže ta atakuje výkon 1080... vzduch bude pod ní.

Default
Default
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 13:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Borci, buďte v klidu. Žádnej průser to není, Stachudák už popisuje, že budeme všichni spokojení, aktuální mantra je cena-výkon.
Nikdo normální přece výkon nad gtx 1080ti nemohl přece čekat, i když to sám psal, ale to nevadí, asi se upsal!
Moc se těším na jeho damage control, toto bude ještě legendárnější článek než loňská recenze Polarisu, který měl měsíc v "redakci", ale nakonec pro něj musel jet do Olomouce. Asi ho prostě ztratil, a tak musel jet pro další:-)

Maťko911
Maťko911
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 13:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Default Úterý, 07 březen 2017: "Jak výkonná je AMD Radeon RX VEGA? NVIDIA je údajně pod tlakem a spěchá s VOLTA"

...už prezentovalo RX VEGA ...karta v nich dosahovala vyššího výkonu než jakákoliv přetaktovaná GTX 1080, blížíc se úrovni TITAN X modelu. A to prosím bez i základní podpory ze strany ovladačů pro VEGA :lol:

No, uvidíme koľko desiatok % výkonu z Vegy AMD za tých 5 mesiacov vytiahlo :lol:

Default
Default
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 13:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maťko911 Před chvílí napsal, že je smůla, že nvidia na rozdíl od intelu nespí a posouvá výkon karet pořád dopředu:-DDD

Jako co už je větší důkaz, že DDement je prostě dement:-D

Haha a další: Prej DDsvět nedělá flame a chová se slušně a neuráží:

Další příspěvek - žumpa PCT u mě skončila:_DDDDD

Maťko911
Maťko911
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 17:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maťko911 @Default: 2017-04-22:

"Myslím že střízlivý odhad výkonu RX VEGA začíná někde kolem úrovně GTX 1080Ti."

Ehm, začíná někde kolem úrovně GTX 1080Ti, začíná :lol:

Maťko911
Maťko911
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 17:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maťko911 @Default: "Když se tak na vše dívám, a teď stavím opravdu na všech výše uvedených faktech svůj osobní názor a „pocit“, tak podle mě VEGA dost možná bude nejen ve hrách výkonnější než GTX 1080Ti i TITAN X."

"nejen ve hrách výkonnější než GTX 1080Ti i TITAN X" :lol: :lol: :lol: :lol:

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 20:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maťko911 @Maťko911: čára mezi zdravým rozumem a pomateností je ... však víš :D

b00n
b00n
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 13:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jen mi vrtá hlavou, co AMD myslelo tím "poor Volta" :D

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 14:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@b00n AMD tím "poor Volta" myslelo to, že Vega snad za chvíli bude, Volta ještě ne ...

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
31. 7. 2017 13:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@b00n taky nevim cela VEGA az na FE verzi je provar ....ale neco mi tu nesedi(nejen cenovka) proc by probuch vydavali neco co je fakticky jen o trochu lepsi nez predesla generace na 28 nm ......a navic i ve srovnani s polarisem tak velky cip s takovym vykonem a obrim narustem spotreby ....bud je to fail od AMD nebo neco tutlaji a pravdu se dozvime az kdyz prijde na trh...

komplik
komplik
Level 21 Level 21
31. 7. 2017 15:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox je to o cca 30% výš než jejich předchozí generace - FuryX... to není malý pokrok, ale méně než 70% u NV.

HighSpeed
HighSpeed
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 14:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox RTG - Radeon Technologies Group - Really Terrible Graphics.

madPav3L
madPav3L
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 13:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@b00n Já myslím že vím, přece Volta je nikdy nemůže dohnat v tom monstrózním TDP :D

Redmarx
Redmarx
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 13:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@madPav3L Uz vidim ty clanky na DD: "Fanoušek NVidie zemřel na podchlazení, to by se vám s Vegou nikdy nestalo." :-D

DDR0
DDR0
Level 1 Level 1
1. 8. 2017 09:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@madPav3L @Redmarx: proč si při slově "Vega" vzpomenu na počítač Vega v Doomu poháněný démonickou energií a určený k odstřelu :?: :idea: :lol:

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 13:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@b00n To je ponaučenie z "Nekrič hop kým nepreskočís". :-)

niemand
niemand
Level 23 Level 23
31. 7. 2017 13:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hoďte starosti za hlavu a dejte si pořádnou mísu jahod se šlehačkou.

Sinedx77
Sinedx77
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 14:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Keď sa potvrdí výkon 20-30percent (môj tip) nad 1080ti a ceny zostanú na tejto úrovni - je to nový král medzi GPU.
Spotreba "345W nieje vela", niektorý diskutéry zabúdajú, že 1080ti po OC má taktiež v pohode spotrebu tých 340W.

Herné štúdia začínajú užšie spolupracovať s AMD - Bethesda, Ubisoft. Držím palce a teším sa nové hry v ich spolupráci a vyzerá to velmi, velmi slubne.

Osobne som nadšený a viem čo chcem na narodeniny 17.septembra :lol:

RX Vega teším sa na teba.

komplik
komplik
Level 21 Level 21
31. 7. 2017 15:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Sinedx77 https://videocardz.com/71090/amd-radeon-rx-vega-3dmark-fire-strike-performance

Vodnou chlazená cca o 32% nižší výkon než GTX1080Ti, o 1% nižší než Průměrná 1080OC a o 2% výše než 1080FE (moje má graphics score cca 21.8k)

Vzduchem chlazená, cca o 4% nižší než GTX1080FE.

OC verze Vegy budou v lepším případě dosahovat výkonu té vodní verze. Ale třeba takový ASUS bude stát 599.

2-4% rozdílu může být chyba měření, takže bych klidně označil ty karty +- za ekvivalentní všechny, včetně OC edic 1080.

U Vega56 s o 12.5% ořízlým čipem a nižšími takty (8%base, boost o 5% lze očekávat výkon na úrovni 1070/1070OC.

b00n
b00n
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 16:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@komplik 3DMark nehraju.

Intel+nVidia
Intel+nVidia
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 18:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@komplik @b00n: Jj, ale sranda je, že v 3DMarku má amd dedeovské výsledky, takže v reálných hrách ten výkon bude ještě níž.

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 14:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Sinedx77 Vega dual čip zatím nevychází

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
31. 7. 2017 15:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 karta s 800W spotrebou hmm:)

DDR0
DDR0
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 15:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 @blackbox: a výkon +10% nad OC verzi Ti :!: :!:

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 17:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 @DDR0: AMD na takové prkotiny nehledí ...já bychj osadil rovnou triple

b00n
b00n
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 14:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Sinedx77 Sinedx77 jdi rovnou do dvoučipovky, teď zrovna leaknuly první její obrázky..
http://imgur.com/a/HkJxJ

Crha
Crha
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 16:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@b00n :lol: :lol: :lol: tak to jooooooo :lol: :lol: :lol: :lol:

HighSpeed
HighSpeed
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 14:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Sinedx77 Uz to nepi ani nariedenie :lol:

Default
Default
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 14:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Sinedx77 Potvrdí se výkon nad 1080ti?

To už bylo dávno vyvráceno, když samo AMD ukázalo benchmark a nejvyšší model Vegy dává proti referenční 1080 ty experte.

Uber Stacha, přidej rozumu.

DDR0
DDR0
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 14:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

je více než výmluvná - akcie AMD padají, NV stoupají :idea:

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 14:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DDR0 zatím žádná tregadie s těmi akcemi ...obvyklý sešup, pak zase růst ...

komplik
komplik
Level 21 Level 21
31. 7. 2017 15:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 po ohlášení "revolučních" produktů bych čekal velký růst

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 17:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 @komplik: na pomalé vydání pomalé reakce :D

DDR0
DDR0
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 14:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DDR0 kdyby konečně tu bývalou ATi divizi střelili Samsungu a nechali se koupit Nvidií tak by hned bylo veseleji.
A ATi by pod značkou Samsung se silnýma financema určitě dobře prosperovala.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 17:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DDR0 Právě že Samsung je tak silnej, že by nastala opravdu pořádná válka a né tahle komedie. Domnívám se že Samsung by na to šel podobně jak nVidie a pak by jsme brečeli a kupovali ze soucitu nvidie aby měly peníze proti tomu fuj fuj výkonému samsungu. :wink: A tvrdím to už od vydání Polarise.

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 20:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DDR0 @Crha: Samsung je sice silný, ale hodně "posraný" z velkých čipů, nVidie se nebojí, prodá i rakev, pokud se dá k ní připojit monitor :D

Softborn
Softborn
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 14:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Líbí se mi kolik je tu odborníků, vystudovaných inženýrů, kteří už teď vědí, jak budou všechny verze RX VEGA vypadat a jak to dopadne...

Nevím, proč každý, kdo doufá v zázrak, je podle zdejších amddebil a podobné... stejně tak nechápu, proč neustále potřebujete hatit nejmenovany web. Pokud sem něco nepřehlédl, tak tam nevidím nic, co by nějak útočilo na nvidii nebo něco jednoznačně tvrdilo. A nakonec se každé tvrzení, stejně jako i tady, tak i jinde, musí brát s rezervou.

Takže ohledně RX VEGA - víme prd, reálné měření výkonu jsme neviděli. Pokud nebude na výkonu GTX1080Ti, je to mírné zklámání a nevím, jak chce AMD usilovat o high-end. Ovšem pokud bude výkon GTX1080 za cenu 14k, dá se o tom ještě uvažovat. Také uvidíme, jaký výkon nabídnou nižší verze.

xfce4
xfce4
Level 6 Level 6
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Linux
31. 7. 2017 18:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Softborn Pretože DD maže oponentov nie flame za názor ze nezávislým v webom sa neposielajú darčekové balíčky na testovanie más auru 0 .
Ak poradíš diskutérovi aby si vybral hardware podla nezávislých testov nie podla DD choroby tak más banana
To je napádanie? DD ostanú ty len hlúpe ovečky ako vôbec aj oni

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 15:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Softborn někdo tu zmínil jednu aktualitu ze 7. března 2017 z jednoho webu. Už tam bylo úplně vše jasné jaká Vega bude (vydání květen a slušná šance, že bude výkonější než GTX 1080Ti atd) :D... a pro zajímavost si toho klidně přečti více, ono je to všechno skoro stejný. Se divím, že to ještě neprošlo zpětnou editací, nebo možná prochází, ale jak je toho publikovaného více, tak to bude chvilku trvat :lol:
- lelekdk

Luckyboj
Luckyboj
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 15:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Žumpa jménem PCT už pro mě dávno skončila, ten web jsem už před časem smazal z paměti ... přes veškerou snahu, trpělivost a oddělování dobrých lidí od zlých se tam neustále chovají nejen vůči nejmenovany web.cz ale i vůči sobě navzájem mnozí příšerně ((někteří redaktoři, moderátoři, ale i "diskutující") a já to nehodlám nijak podporovat ... PCT nečtu, nechodím tam, nezajímá mě ... neexistuje. A strategie už nějakou dobu funguje.

nejmenovany web.cz je slušný web, jeden z mála IT webů v ČR, který se stále věnuje klasickým komponentám a testuje bez ohledu na nějaké preference testera. Máme rádi všechny komponenty a všechny značky a nehodláme urážet nikoho tím, že bychom neobjektivně nějakou zvýhodňovali nebo naopak. A co chci jsou i slušné věcné diskuse, protože i to je vizitka webu ...

Říkal jsem to několikrát, pokud neumíte diskutovat věcně a slušně bez napadání tak prostě běžte jinam. Já jdu po kvalitě ne po kvantitě a to se týká i čtenářů a diskutérů. Nezajímá mě návštěvnost pokud by byla za cenu flame apod.

Co se týká Obrmaiera, prostě ten se tady probírat nebude, ten člověk je psychopat a blázen, před držku už dostal a nepomohlo to - nerozsvítilo se mu a každý kdo byl u toho a že to bylo hodně lidí tak ví že si to zasloužil a zasloužil by si i dál ... každý kdo mě zná a zná jeho tak ví, že rozdílnější lidi už si představit není možné, stejně tak rozdílnější přístup k věcem .... a ohledně chování či vystupování na webu je rozdíl naprosto diametrální. Rozdíl je také v tom, že zatímco on je řadový pisálek, který nemá žádný zájem na správnosti výsledků, kvalitě článku, kvalitě diskuse a to vše s ohledem na kvalitu celého magazínu, já jsem šéfredaktor magazínu, který má zájem aby celý magazín byl co nejlepší a hlavně vůbec fungoval. takže zatímco on si může dovolit neobjektivitu a je pro něj osobně mnohem výnosnější, pro mě je výnosnější objektivita, protože díky tomu mám podporu všech.

Takže abych ti odpověděl, ano, pokud bych byl jako Obr, tak bych vás tu nechal v diskusích plácat si, napadat se a prostě totální žumpu jakou je dávno PCT .... a ano máš pravdu v tom, že tím že nenechávám tak si vlastně škodím po finanční stránce protože bych ně větší návštěvnost atd. Jenže já prostě jsem slušný, chci slušnost a objektivitu a když ji chci po sobě, chci ji i po vás a tak diskuse prostě budou přísně moderovány a budou slušné, věcné, s reálnými argumenty a veškeré výpady, flame, lhaní či překrucování bude prostě mazáno a banováno ... více práce pro mě, méně peněz pro mě, ale prostě chci mít slušný web za který se nemusím stydět

a věřte že na rozdíl od jiných webů výrobci těch komponent a další partneři čtou diskuse na nejmenovany web.cz (vím to, protože to často probíráme)! protože tady právě najdou slušnou odezvu ve všech slova smyslech ....

takže tak žádný flame, žádný obr, žádné výpady, pokud to nechcete akceptovat a nebo nezvládáte, není to můj problém ... každý slušný čtenář a diskutér je vítán ...

BTW: já osobně chování některých jedinců nechápu, označovat někoho za debila jen proto, že nemá rád jen jednu značku a vůbec celé tohle napadání nad počítačovými komponenty prostě nechápu a nebudu podporovat. S osobními výpady některých mám letité zkušenosti a přes veškerou snahu o diskusi jsem jen neustále napadán, lžou o mě, sprostě mě uráží dokonce i mou rodinu prostě se mě nemůžeš divit, že diskuse držím zkrátka. Je to sice 1 diskutér ze 100 možná 1000, ale všichni víme, co pár trollů dokáže s diskusí udělat ...

b00n
b00n
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 16:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Luckyboj: Dát DDebila a Obrführera do ringu.. Jednomu cerveny boxerky, druhýmu zeleny... za tu show bych klidně litr zaplatil. :D

Softborn
Softborn
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 16:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Luckyboj: No z části se s tím dá souhlasit. Já to tu už psal dříve, že na "tamtom webu" jsem nikdy neviděl žádné nadávky na Obra a tak. Tady je z toho smetiště komentářů. Oba přístupy mají něco do sebe, chápu postoj zdejší "necháme lidi ať se hádají, hlavně když se zobrazí naše reklama", chápu postoj tam "nebude tu bordel, jen věcná diskuse". To furt není důvod k hatu.

BTW. když chci napsat zde do komentáře jméno onoho webu, proběhne cenzura. Takže nevím, proč napadat onen web za cenzuru, když tady je to podobné...

HighSpeed
HighSpeed
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 15:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Luckyboj: Maestro DDemento DDiletanto DDebilo iDDioto oDDvedla z plzenskej garaze a jeho "objektivny" svet, teda osobny nablyskany blog, ziadne redakcia, one man show (teda ak si odmyslim Belku, ktory tam parkrat nieco napisal).

DDement a objektivita to je oxymoron.

Testy su len carovanim s tabulkami mimo reality, chore vyplody, polopravdy, prekrucanie pravdy, ohybanie faktov, kazdy je idiot len iDDiot je lietadlo, DDemento si tam drzi svoje stado oviec ako baca prostrednictvom znizovania aury a banovania.

Chlapca tak treba brat, hladnemu chleba das, ale rozum nie.

CNN
CNN
Level 0 Level 0
31. 7. 2017 17:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Softborn: Tak to by si sa mal pozriet rovno na postnuty prispevok vyssie - [i]"Co se týká Obrmaiera, prostě ten se tady probírat nebude, [b]ten člověk je psychopat a blázen[/b]"[/i], citat to priamo od najsamslusnejsieho Maestra. Inak ako, tu mozes slobodne na Obra a PCT nadavat a na DedeWorlde, mozes tiez slobodne na Obra a PCT nadavat. :-) Co mi to len pripomina - asi ten vtip, ze ako v Moskve, tak i vo Washingtone mozno nadavat na Reagana, tak kde je rozdiel, sloboda je v socializme rovnaka. :-)

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 17:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @b00n: ani bůra, ještě by se mi o tom pak zdálo po nocích ...

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 17:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @HighSpeed: já ho chápu, čistě hypoteticky, kdyby Vega vyšla před rokem a půl, kdyby Huang blekotal, že Pascal bude společně s Vegou, pak že o měsíc později, že to bude trhač počítačů (ne zdrojů), pak že možná o půl roku, pak že o rok, pak by z nvidie vylezla gtx 1070 těžce naboostovaná ... jak by se asi tvářil Obr, co by asi psal?
Frustrace je svině, z lidí dělá zvírata ...

Crha
Crha
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 17:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @HighSpeed: iDDqd byl cheat neboli podvod v jedné hře, takže to potvrzuje o čem ten web je. 8)

Luckyboj
Luckyboj
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 16:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Softborn: jenze,tady se nazory sdili a probiraji,tam na tom webu je jen jeden nazor,ten kdo ma jiny je bud hned napaden DD,ze to neni pravda,neni dost objektivni a jedinej objektivni nazor je jeho a vis jak to skonci kdyz se sdili nazor na jeho webu,tak ze smaze tvoje posty a da ti BAN,protoze neprijme ten tvuj :)))to je dost odlisne od PCT

jfb
jfb
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 22:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @CNN: Na DDW nemůžeš na Obra nadávat, to DD smázl celé vlákno, takže dost kecáš.

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
31. 7. 2017 14:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Softborn samo AMD uvedlo testy v Doomovi(vulkan) ktery je AMD friendly titul ...narust vykonu oproti Fury X je velmi fadni na to ze ma VEGA papirove o dost vetsi vypocetni vykon a silenou spotrebu(28 nm vs 14 nm) i vice pameti a celkove lepsi parametry nez FURY X...neco je tu hodne spatne (nebo SW divize nezvlada vyladit ovladace..) >>> to uz rovnou mohli die shrinknout predeslou generaci a nataktovat ji a dopadlo by to stejne s mensimi naklady na vyvoj

Softborn
Softborn
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 14:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox Můžu ten test vidět? Já jsem viděl pouze zatím dva testy či jak to nazvat:
1) kdy testovali FE verzi, což absolutně neberu a srovnávali s Fury
2) kdy dali RX Vegu vs. GTX1080Ti v Doomovi a testovalo to 10 hráčů.

O ničem jiném, oficiálním, nevím.

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 14:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox @Softborn: A tu je niečo z wccftech:

[url]http://cdn.wccftech.com/wp-content/uploads/2017/07/AMD-RX-Vega-GTX-1080-Ti-GTX-1080-GTX-1070-3DMark-Performance-Wccftech.jpg[/url]

AMD na prezentácii ukázalo testy z niekoľkých hier. Výsldky zrejme budú unikať postupne.

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 14:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox @Softborn: Tu je to tom článok:

[url]http://www.dsogaming.com/news/amd-radeon-rx-vega-64-first-official-benchmark-beating-nvidia-gtx1080-fe-doom/[/url]

Softborn
Softborn
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 16:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox @mareknr: OK, tohle beru, ale stejně si rád počkám až to bude oficiálně venku i s ovladači, a otestuje se to na všemožných webech.

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 14:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Softborn výkon chybí, všechno bude o ceně ... k "nejmenovanému webu" ... tohle neřeš, budeš za šaška ...

Default
Default
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 14:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Softborn Evidentně jsi toho přehlédl hodně:-D

Crha
Crha
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 17:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Default ani bych se nedivil kdyby to psal Stach sám :!:

onlysvejk
onlysvejk
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 15:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No kouknul jsem na DD web na novinku o FX VEGA a jako...to už bych se mohl dat rovnou k NSDAP :D a hlavně ty komenty pak juj

xfce4
xfce4
Level 6 Level 6
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Linux
31. 7. 2017 18:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@onlysvejk NV volta ani nemusí vydať :(

Ganimoth
Ganimoth
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 15:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

bwahaha, tak "Poor Volta" amd jo? :)))

Default
Default
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 17:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jinak doufám, že věční čekači na Vegu jsou spokojení, že místo, aby už přes rok hráli na 1080/70 nebo přes 4 měsíce na 1080ti,raději čekali a čekali, až jim AMD dalo rok starý výkon s příšernou spotřebou:-D

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 17:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Default zahráli na něčem jiném, takhle bych to neviděl ...

Crha
Crha
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 17:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

CO PSAL [b]PAN CRHA GURU IT[/b] PŘED ROKEM?
ŽE VEGA BUDE V [b]SRPNU 2017[/b] :!:
____________________________________
neboli:
[b][u]CRHA JE PÁN[/u][/b], MASTER, GURU IT A AMD PR AGENT a všichni by jste se mu měli klanět!

Sajgon
Sajgon
Level 1 Level 1
1. 8. 2017 08:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha Jo jo tenhle termit :) ti vysel, ale klanet se ti za to nebudeme..zkus jeste tipnout kdo koupi AMD :)

Crha
Crha
Level 1 Level 1
1. 8. 2017 09:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Sajgon Samsung

HWSpeedy
HWSpeedy
Level 1 Level 1
1. 8. 2017 12:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Sajgon @Crha: To se melo stat uz davno.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
2. 8. 2017 08:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Sajgon @HWSpeedy: Ano to také tvrdím :wink:

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 17:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha teď bych tě chtěl vidět :D Krocan šuvix ...

Redmarx
Redmarx
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 17:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha Mrkni na diita, je tam ticho po pesine. :D

Sajgon
Sajgon
Level 1 Level 1
3. 8. 2017 09:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx Už napsali technologický článek :) [url]http://diit.cz/clanek/architektura-radeon-rx-vega[/url]

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 17:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx dělají mrtvé brouky

Crha
Crha
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 17:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx @gogo1963: ani se nedivím, stydí se! 8) 8) 8)

DDR0
DDR0
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 18:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx @Crha: lepší mlčet než se ztrapňovat hloupými výlevy :idea:

Redmarx
Redmarx
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 17:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx @Crha: Jezismarja, vzdyt tam mam po par minutach 10 minusu a ted nic! Snad pro boha nepachaji hromadne sebevrazdy.

Prosim fanouskove AMD nedelejte to, svet se kvuli nepovedene VEGA nezbori, tak holt koupite NVidii a prestrikate na cerveno. :D

Crha
Crha
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 18:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx @DDR0: njn nemají co oslavovat.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 18:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx @Redmarx: :lol: "prestrikate na cerveno" :lol: :lol: :lol: ty jsi teda dacan! Až uvidí ten výkon a ty teploty tak si to přestříkají, ale na bílo! :lol: :lol: :lol:

DDR0
DDR0
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 19:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx @Crha: jenom tam blekotají něco o šifrovacím koprocesoru, jinak ticho po pěšině.
Pro fanoušky AMD/ATi černý den, tak se těšili a krach. Někde jsou zticha a jinde záchvaty hysterie...

HighSpeed
HighSpeed
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 18:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Predobjednavky v Alze:

https://goo.gl/Yw4DWq

Kvalitne im jebe :D

Crha
Crha
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 18:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HighSpeed myslím že ne, že 600 * 25 = 15000 + CLO 15% = 17.250 + DPH 21% = 20872 + doprava, marže obchodníka 30% = 27134,-Kč, mají to správně. :wink:

b00n
b00n
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 18:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha Kvalitní výpočet..
Dolar jsi kdy naposledy kupoval :D
Clo se na IT neplatí, ale to je už jen takový detail..

xfce4
xfce4
Level 6 Level 6
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Linux
31. 7. 2017 19:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @b00n: by ma zaujímalo ako obháji tie ceny DD :D :D :D :D

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 20:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @xfce4: ceny takové nebudou, tomuhle se říká "fishing", nevěřím ale, že na tohle někoho uloví ...

Maťko911
Maťko911
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 20:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @xfce4: konkrétne takto:

aDDmin 2017-07-31 19:02:35 :njn o cenách rozhoduje poptávka a ta je zjevně značná když se může VEGA prodávat za 27tis. ... a to někdo říkal o VEGA že je fail

a nech je sranda, ako sa nám honzík pozeral na ceny GTX1070 ktoré neodpovedaly na cent presne cenám odporúčaným nVidiou, pardon NV :

"Jinak mě jde o to, že když někdo řekne, že oficiální cena bude ta a ta tak nemá být v krámě o třetinu vyšší! To opravdu není v pořádku ... nechápu kde NV ty ceny vyhrabala".

TAkže
AMD: "rozhoduje poptávka a ta je zjevně značná"
nVidia: "To opravdu není v pořádku"
:lol: :P :lol: :P 8)

HWSpeedy
HWSpeedy
Level 1 Level 1
1. 8. 2017 08:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @Maťko911: To je mazec, to me rozsekalo jak spenat.

Maťko911
Maťko911
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 20:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @gogo1963: tak,
24 990,- za základnú Vegu 64...

a pritom tam majú:
MSI GeForce GTX 1080Ti GAMING 11G za 21 890,-
ASUS ROG STRIX GAMING GeForce GTX 1080Ti 11GB 22 790,-

Treba rýchlo pred objednávať, lebo nebude :lol:

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 20:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @Maťko911: Maťo, kolik účtů už jsi na dd zakládal a kolik banů bylo? 5ekl bych takových třicet? :D

komplik
komplik
Level 21 Level 21
31. 7. 2017 21:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @Maťko911: placeholder, bude to určitě za méně, takže i kdyby někdo trval na ceně, tak neproděláme, ale máme to už v nabídce...

Maťko911
Maťko911
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 21:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @gogo1963: sklamem ťa bolo, to len 4 či 5, už presne neviem, už je to nejaký čas, lebo už je mi tak nejak jasné že sním sa uňho diskutovať nedá...

btw. 1.ban za to že som s ním diskutoval o tom že FX sú slabšie herné CPU a drzo a bez ostichu som to dokazoval asi 15timi inými meraniami svetových magazínov - to pochopiteľne nemohol trpieť

2.ban že som ho upozornil že ľudom nadáva do hlupákov a idiotov a pritom sám vyžaduje slušné chovanie - žiadna reakcia proste ban :lol:

3.ban sme dostali v jeden okamih hneť traja :lol: keď sme po ňom chceli to herné PC za 340€ ako konkurenciu k PS4 ktorím sa stále oháňal - PC neposkladal ale bany rozdal :D
... a nespork keď už sme nemohli reagovať sa oháňal bazorovími R9 290 za 250€ :lol: :lol: :lol:

4.ban zase upozornenie na slušné chovanie a pritom jeho osočovanie a urážky - ban jak víno 8)

Takže, asi boli tie banany len 4 :lol:

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 20:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @Maťko911: Alza zkouší, rybaří, nedávno nabízela 1080ti za bezmála 50 tisíc ... sem tam se někdo chytne ...

Crha
Crha
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 22:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @gogo1963: kdesi jsem četl, že až je výrobek skutečně k dostání, tak jim přeplatek vrátí proformofakturou. :wink:

Crha
Crha
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 22:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @Maťko911: Hoši, ten výpočet byl joke, snad si nemyslíte že by marže sežrala 30%.
Ale to Clo bych chtěl vysvětlit, protože když si objednáváme z číny LED pásky, tak si to objednáváme nadvakrát aby to bylo do 1500,-Kč, jinak CLO jak vyšité. Sice to není IT, ale je to elektronika.

jfb
jfb
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 22:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @Crha: 1) řeč je o USA, ze Států je clo 0 na elektroniku.
2) na věci z Číny mlže být clo, dle zařízení, ale hlavně to co myslíš není clo, ale DPH, která se u nás přirazí. Jak clo, tak DPH se přičítá při proclení.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
1. 8. 2017 08:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @jfb: no však jo, CLO 15% a DPH 21%

xfce4
xfce4
Level 6 Level 6
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Linux
31. 7. 2017 18:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HighSpeed woooooooooooooooou A ze NV je zlodej

orinoko
orinoko
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 18:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Amd vydava novu architekturu ktora dotahuje na minulorocne nvidie. Keby Vega mala nejaky extra vykon Amd by sa nim uz davno pochvalila urcite by tak dlho necakala. Pripomina mi to Fury. Karta bola rozporupna. Niekde mala slusny vykon inde slabsi a to vsetko za ceny vysokej spotreby.

Redmarx
Redmarx
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 19:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@orinoko Jenze Fury se brala jako takova zkouska HBM, s tim, ze na podruhy to bude o 100pro lepsi a vysledek? :confused:

Maxik
Maxik
Level 0 Level 0
31. 7. 2017 19:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@orinoko S tim se pocital dle parametru ze to je karta cca urovne 1080 - 1080ti a to take je, ted zalezi na cene, pokud bude dobra neni problem a bude uspesna. Tady to je samy zklamani ale uvedomte si jak slozity cip to je a nejsem si vedom jine firmy na svete ktera by toto dokazala navrhnou vyrobit a uvest na trh. Pascal se hodne povedl, tak uz jen dorovnat ho je dost narocny. Jak rikam zalezet bude na cene.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 23:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maxik Já teda se stanoviskem posečkám do reálného uvedení. Zatím je můj postoj takový, že jsem byl zamilovaný do Nano (TDP, provedení), ale byl mi na překážku nedostatek paměti. Pokud u následovníka zachovají TDP, tak mi dá se říci naprosto vyhověli (aplikační výkon mělo už Fiji výborný). Uvidíme.

komplik
komplik
Level 21 Level 21
31. 7. 2017 21:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maxik někteří zabedněnci ještě dnes tvrdí jak to bude nad 1080Ti, přotom samo AMD to řadí lehce pod 1080.

komplik
komplik
Level 21 Level 21
31. 7. 2017 21:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maxik ceny známe, vzduchová, o něco slabší vega než 1080 v základu, stojí stejně 499... Nutno podotknout že 1080 jde koupit i pod touto cenou i v decentní nereferenci, jelikož je to de facto výběhový produkt, vega bude nová, takže spíše bude cenou o něco výše. Nereference nejdříve za 5-6 týdnů a za vyšší ceny. Pro 1080 je navíc výhoda ve spotřebě, pokud vezmu 20h v zátěži/týdně, tak jen v elektrice to bude kolem 500Kč/rok

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 20:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maxik co že si nejsi vědom? Nvidie asi vyrábí a prodává detské kočárky s HBM ...akorát se neunáhlila a do herních karet necpala HBM když věděla, že jich bude nedostatek ...

Libor
Libor
Level 23 Level 23
31. 7. 2017 19:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kdy že zas ta bublina praskne ? :lol:

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 20:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Libor Nemá smysl zakrývat, že tento výkon je vzhledem k faktu, že GTX 1070/1080 jsou na trhu už rok, prostě za očekáváním. On je ale hlavně za očekáváním i pokud jde o parametry proti 28nm FURY X, které mělo jen 4GB paměti a takt 1050MHz. Při stejném počtu jednotek a 8GB paměti je takt RX VEGA 64 o více než 40% výše, ovšem výkon je jen o 25-30% vyšší (vodou chlazená o 35%)? ... píše "DD" ... dneska překvapuje

Redmarx
Redmarx
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 21:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 Kdyz uz i DD si sype popel na hlavu, tak to uz je jasny, ze je to megapruser.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 22:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 @Redmarx: :lol: :lol: :lol: RedMarxu jdi do prd*le už~~! Dneska perlíš~~! :lol: :lol: :lol: :lol: A já padám ze židle. :lol: :lol: :lol:

komplik
komplik
Level 21 Level 21
31. 7. 2017 23:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 @Crha: Dnes byla od něj nejlepší že majitelé 1080 umřou v zimě chladem :)

Redmarx
Redmarx
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 23:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 @Crha: Ale prosim te, jakypak perleni, je mi smutno, temer do breku. Vis, ja ve skrytu duse veril, ze je to cely jen nejaky vtip, ze najednou vystoupi Raja Koduri, ukaze skutecnou Vegu dvakrat vykonou nez Titan a NVidia sepujde klouzat.
Jenze kdyz se Lisa Su zamkla v loznici, Raja Koduri odjel na dovolenou neznamo kam a predstaveni RX Vega se ujal pubertalni LinusTechTips, tak mi teprve doslo, jaka je to blamaz. :confused:

Sajgon
Sajgon
Level 1 Level 1
1. 8. 2017 08:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 @Redmarx: [url]https://uploads.disquscdn.com/images/98ba8edc036415a4ca26262d130c07437d3b1ed4734a3b5e6d4c9b7f5f6b782b.gif[/url] ;)

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 20:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Libor MD oznámilo také ceny karet, kdy RX VEGA 56 bude stát 399 dolarů (tedy 10,5 tisíce korun vč. DPH), čímž konkuruje GTX 1070. RX VEGA 64 má stát 499 dolarů (13,5 tisíce korun vč. DPH) v základní verzi, Limited edice s kovovým krytem a svítícími logy bude za 599 dolarů (16 tisíc) a ta luxusní a nejvýkonnější edice s na míru řešeným AiO přijde na 699 dolarů (necelých 19 tisíc korun). ... píše "DD"

komplik
komplik
Level 21 Level 21
31. 7. 2017 21:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 tak ceny jsou při započtení aktuálního kurzu +- správné.

Jen třeba říct že 1070 by pak ale stála 9200... tzn Vega56 s výkonem 1070 je dost drahota.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
31. 7. 2017 22:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 @komplik: 14. srpna praskne bublina a bouchne šampaňské v nVidii. :wink:

xfce4
xfce4
Level 6 Level 6
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Linux
31. 7. 2017 19:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Libor Vega je placebo karta reálne je 100W navyše

razor329
razor329
Level 1 Level 1
1. 8. 2017 12:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak toto su najlepsie 2 dni nakoľko uz od 28.7 vlastnim MSI GTX 1080ti Lightning a nic krajsie a kvalitne som nedrzal v rukach a tak isto nemal v skrinke.Uz som GTX mohol mat davno no zavahal som pre blbu Vegu a tak som teraz doplatil na vysoku cenu.
Trochu si chcem ulavit nakolko DDW mi zablokovalo účet tak prepáčte ze PCT využívam. Jeho nepodložené reci ma stali peniaze a cas bez GPU lebo je klamár, nakoľko ma silné reči o VEGE, neda sa mu veriť.
Ten človek z DDW je absolutne blbec, 30.7 v komentoch ešte ospevoval VEGU.Ze pozna vykon a ze budeme milo prekvapeny. Ten clovek je absolutne neschopny napísať článok, recenzie lebo jeho záverečné slova nie su ničím porovnane takže clovek nevie ci si to ma kúpiť alebo nie.
Jeho silné reči ohladom AMD sa nedaju čítať. Co veta to hlúposť. Jeho aura ma stale 100% ale každý mu dava minus. Keby sa nasiel niekto kto mu napise ze ho pozdravuje Razor407. Keby bol normálny tak si da pozor na AMD.Tak ako obhajuje Ryzen 7 ktorý nedosahuje vykon ani i7 5rokov old(3770k) v hrach na FHD tak teraz zavadzal ludi na čakanie GPU VEGA 64.
Ze sa nenajde niekto kto mu napadne ten jeho magazín.
Najlepší jeho článok bol RX480/580 kde vyhlasoval ze to je absolútne spica nova GPU od tej dobi som uz vedel ze ten magazin je zumpa.

Luckyboj
Luckyboj
Level 1 Level 1
2. 8. 2017 18:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@steny Wortex [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - ...sednu si tady na tu vetev a 2017-08-01 20:51:12

Zdravim.
Do diskusi vetsinou neprispivam - nedela mi to dobre na nervy, ale jednou za cas se to prej da vydrzet.
Predpokladam, ze jako ve vetsine techto pripadu prijde okamzite BAN, ale neda se holt nic delat. Nejak se s tim "asi" srovnam.
Proc? Protoze: "...napadání nejmenovany webu, jeho tvůrců"... atd ;) Ale treba se mylim a pan Stach se s kritikou zvladne emocionalne poprat. Uvidime!

Upozornuji, ze se jedna jen o skromny a ciste soukromy nazor zalozeny jen a pouze na dvaceti letech zkusenosti v oboru HW/SW technika.
Nic vic v tom neni. Zadny "tajny zdroje u prodejcu", ani "tajemni informatori primo z fabriky" a jine "zarucene a presne informace rok pred vydanim"... proste NEMAM!
Kdo se najaky ten Patek v oblasti HW pohybuje jiste zbystril jiz pri ohlaseni novych GPU od AMD. Pak mirne pootevrel pusu, kdyz AMD zacalo zavalovat obyvatelstvo planety informacemi o tom co vsecko bude uzasny a co vsecko nas v nove generaci ceka. Iformovany uzivatel si pak pomoci googlu nasel spoustu shodnych znaku s oznamenim
R600. Pak se zacaly rojit "zarucene prave" spekulace o vykonu, spotrebe, teplote i datu vydani. Vsude prosaklo nekonecne nadseni a fandove AMD si mnuly ruce jak to zase ta jejich "staj" natre konkurenci. Informovany uzivatel opet otevrel google (a pusu jeste vic) a ejhle! Zase vsecko jak podle sablony. R600!
Po nejake dobe se do toho vlozily CPU od AMD, ktere dopadly naprosto vytecne! Bez diskusi!
Informovany uzivatel mohl konecne pusu zavrit a mel naprosto jasno! I bez google. Nove GPU od AMD nebude trhak. V nicem. Pravdepodobne naopak.
"Potvrzeno" to bylo na sto procent ve chvili kdy se objevily prvni vysledky testu novych CPU AMD.
Kdyz jsme meli AMD a ATi, bylo pomerne nesnadne odhadnout jak bude vysledny produkt skutecne vypadat, ale v soucasnosti - od spojeni obou firem - to zas takova veda neni. Vubec.
Vsichni se shodnem, ze AMD neni firma, ktera by mela moznost bezstarostne sypat prachy vsude kam si zamane, jako nV (a jejich Meant to be played, podpora vyvojaru, poskytnuti vlastniho tymu vyvojaru jakemukoli studiu, nebo absolutni podpora na poli profesionalniho vyuziti karet, usiti ovladacu primo na miru konkretni profi aplikaci - spoluprace sfiremni podporou nVidie je jednim slovem BASEN!). AMD se musi rozhodnout. Bud CPU, nebo GPU. Pres to vlak proste nejede. Prachy sou jenom hlavni a jedinej duvod. Nic vic. Zadna veda. Stejne jako Arthur Conan Doyle se svym Sherlockem, AMD sazi spis na hloupost zakazniku, nez na chytrost sveho produktu.
Na druhou stranu pristi generace GPU od AMD bude proste jistej narez! Za to rucim. AMD ted nejakou dobu bude dojit stavajici architekturu jejich CPU. Obmenovat frekvence, dieshrinkovat, orezavat, a naopak nasazovat absolutne bezvadna jadra, atp. Jejich zjisky pujdou primo do vyvoje novych karet a upravy stavajiciho GPU. Teprve az druha generace GPU o kterem AMD prohlasi, ze je "prelomove, nabite technologiemi, ktere jeste jinde nebyly" ma tedy smysl brat jako rozumnou koupi. Zatim to tak
(u AMD - nemotat s ATi) pokazde od slouceni obou firem bylo a dokad se z tech ho... nevyhrabou, tak i bude. Absolutne nechapu co je na tom nejasnyho, ze se kolem vyrojilo takovych nesmyslu a neopodstatnenych ocekavani.
Patrim mezi lidi, kteri potrebuji vykon. Ne na praci, na obycejnou zabavu. Ale VYKON! Jsem ze zkusenosti zaryty odpurce multiGPU reseni, svuj postoj dokazu snadno obhajit a podle tohodle webu bych mel od lonska az do ted cekat na grafarnu, ktera mi ten vykon nabidne. Sam vlastnim - stejne jako Vy pane Stachu GTX1080Ti, protoze proste nema ve vykonu jednoho GPU za dane prachy konkurenci a dopocital sem se k cislu "3"! Tedy - potreboval bych vykon tri 1080Ti, abych mohl hrat na plne detaily alespon v 1080p, 90fps a - modri uz tusi - aspon 4x SSA. Jednim slovem - VR. Nenazrany VR. Takove GPU tu ale neni a odhaduju, ze jeste tak pet let nebude (tech pet let dokazu vysvetlit / opodstatnit). Na "blby" 1080p ve VR a rozumny kvalite proste zadna soucasna karta nestaci a nebude stacit jeste nejakou dobu. Nehodlam se tu dohadovat o kvalitativnim prinosu Super samplingu pro obraz ve VR headsetu - je nediskutovatelny a bohuzel i geometrickou radou narocny na HW. Tedy - vykonu ROZHODNE NENI DOST, jak je tu nekolikrat zcestne uvadeno. Je ho naopak zoufale malo. Staci se nespokojit s klasickym hranim a uz mate problem.
A ted mame par moznosti:
1. AMD vyda karty, ktere budou presne to co informovany uzivatel ceka - bida za rozumny prachy! Pak sme v riti, protoze nVidia nas bude dalsi rok a vic krmit recyklovanym a predrazenym "odpadem", protoze proste nebude kam spechat - BRZDA.
Nebo. 2. GPU od AMD bude mit potencial. AMD behem nasledujicich dvanacti mesicu zvladne odladit BIOS, pomoci ovladacu poodemykat vetsinu novych funkci a donuti je spolupracovat. Vykon se jim podari vyhnat o nejakych, prumernych dvacet procent - obecne. Konkurence ale behem toho roku pude po vyvoji jako slepice po flusu!
Nebo: 3. AMD vyda grafarny nad ocekavani vykonne, odladene a za rozumne penize. Pak se stane to, ze nVidia uz behem Zari ohlasi nejakou straslivou obludu!
Neco co uz maj pripravenyho pro pripad nutnosti a nouze. Jejich oblibena "pulgenerace"... Ktera sice zase "sedne na trun krale vykonu", ale za strasny prachy a s ne zrovana idealnima provoznima vlastnostma. Navic tenhle pripad by od nV vyzadoval i update Titana, kterej by "asi" taky nebyl zadarmo. Na nej si zeleni nenechaji sahnout.
Ja bych bral moznost cislo dva s tim, ze to co pak "vypadne" z nVidie bude produkt o kterem sni kazdej majitel VR Headsetu... zatim samozrejme.
Karta tu jeste neni. Nikdo nezna presne vysledky a vsecko sou dohady. Presto bych si na svuj nazor s klidem vsadil: "Karta, o kterou pri vydani nikdo rozumnej nestoji".
Osobne sem zvedavej co na to MS a Sony. Takovy "mlhy" co na nas zanedloho prijdou sme tu jeste nemeli

Toliko k nazoru. A ted si jeste zaslouzit ten banan. Nic se nema delat napul ;)
Protoze podle tohodle webu bych uz rok - nebo radsi necelych pul roku mluvim-li o GTX1080Ti - cekal na tu fantastickou kartu, ktera me opet dovoli vytahnout kvalitu ve VR o neco vys. Ac majitel VIVE a 1080Ti - nejsem milionar. Nemuzu si dovolit utratit prachy za vec, ktera mi bude k prdu. Kdybych se ridil radami tohodle webu, tak uz rok cekam na novou kartu, ktera mi ve finale nenabidne vlastne vubec nic navic. Zhola nic. O Elite, Arizona Sunshine a spouste jinych VR titulu v lepsi kvalite bych moh tak maximalne snit. Vemu-li v potaz ten nekonecnej, rok starej blabol o tom, ze GTX1080 pude do duchodu a pozdeji to, ze 1080Ti se diky AMD nikdy poradne prodavat nebude, protoze je draha a vykon bude mit stejnej... Uf. Zadny "mozna", nebo "asi". Ani "je tu moznost, ze"... Vseko bylo podano tak, jako "je to hotovy paninko, jestli se vam to nelibi, tak je to tim, ze ste uplne blba a nicemu nerozumite". A to u me v kontrastu s nasledujicim odstavcem vyvolava takovej ten zvlastni svedivej pocit v zaludku kdy se behem okamziku bud zacnete strasne smat, nebo se pozvracite...

No bejt pruderni, tak Vas - pane Stachu - protahnu mediama, ze ste to (kupodivu) este v zivote nezazil. I kdyz na velky rodeo to tu nema dostatecnou navstevnost,
nejaka ta pozornost skutecnych novinaru by tomuhle webu jedine prospela. Snadno dohledatelne clanky (dekujeme - opet google a jejich time machine) ve kterych primo zrazujete od nakupu konkurencnich produktu s odvolavanim na "tajne a zarucene zdroje". Uvedl jste do sveta tolik z prstu vycucanych informaci (a je uplne jedno kdo si je z toho prstu vycucal - novinar informace OVERUJE! jinak je to jen tluchuba. Neni-li kde informace overit, automaticky se stavaji neduveryhodnymi a tudiz je nutne je oznacit jako spekulace, nebo je neuvadet vubec. Nevim co Vas v ty skole ucili.), ze sem se s kolegy na tenhle web zacal chodit bavit ("Zabava". Nikoli "povidani") a v "kuloarech" jej oznacujeme za "ten bozi". Jiste... Mistr Obrmajer je uplne to samy, ale zeleny. Akorat, ze zrovna Obrmajer ve svych jalovych letech, kdyz zacinal aspon poznal rozdil mezi pameti a HDD. Ne, ze bych chtel stourat v minulosti, ale treba si jeste vzpomenete za kym jste prisel pro rady a pomoc, kdyz ste se rozhodl rozjet tenhle web. Vase "odbornost" me tenkrat skutecne desila! Ale mel ste v planu jen prekladat cizi clanky a sem tam napsat nejakou tu "recenzicku", tak sem to pustil k vode... A uz je to dlouho. To uz se JISTE zmenilo... bez uvozovek jak vidite. Nicmene "tluchuba", Vam uz zustane.
Skoro bych se rozloucil slovy - dnes jiz klasika - Jary Cimrmana: ...nepiste mi a pokud mozno nepiste vubec! Vas Ladislav Stroupeznicky.

xfce4
xfce4
Level 6 Level 6
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Linux
1. 8. 2017 23:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@steny xanax nieje lentilka treba ústavnú liečbu

Luckyboj
Luckyboj
Level 1 Level 1
2. 8. 2017 19:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@steny @Luckyboj: prumernych dvacet procent - obecne. Konkurence ale behem toho roku pude po vyvoji jako slepice po flusu!
Nebo: 3. AMD vyda grafarny nad ocekavani vykonne, odladene a za rozumne penize. Pak se stane to, ze nVidia uz behem Zari ohlasi nejakou straslivou obludu!
Neco co uz maj pripravenyho pro pripad nutnosti a nouze. Jejich oblibena "pulgenerace"... Ktera sice zase "sedne na trun krale vykonu", ale za strasny prachy a s ne zrovana idealnima provoznima vlastnostma. Navic tenhle pripad by od nV vyzadoval i update Titana, kterej by "asi" taky nebyl zadarmo. Na nej si zeleni nenechaji sahnout.
Ja bych bral moznost cislo dva s tim, ze to co pak "vypadne" z nVidie bude produkt o kterem sni kazdej majitel VR Headsetu... zatim samozrejme.
Karta tu jeste neni. Nikdo nezna presne vysledky a vsecko sou dohady. Presto bych si na svuj nazor s klidem vsadil: "Karta, o kterou pri vydani nikdo rozumnej nestoji".
Osobne sem zvedavej co na to MS a Sony. Takovy "mlhy" co na nas zanedloho prijdou sme tu jeste nemeli

Toliko k nazoru. A ted si jeste zaslouzit ten banan. Nic se nema delat napul ;)
Protoze podle tohodle webu bych uz rok - nebo radsi necelych pul roku mluvim-li o GTX1080Ti - cekal na tu fantastickou kartu, ktera me opet dovoli vytahnout kvalitu ve VR o neco vys. Ac majitel VIVE a 1080Ti - nejsem milionar. Nemuzu si dovolit utratit prachy za vec, ktera mi bude k prdu. Kdybych se ridil radami tohodle webu, tak uz rok cekam na novou kartu, ktera mi ve finale nenabidne vlastne vubec nic navic. Zhola nic. O Elite, Arizona Sunshine a spouste jinych VR titulu v lepsi kvalite bych moh tak maximalne snit. Vemu-li v potaz ten nekonecnej, rok starej blabol o tom, ze GTX1080 pude do duchodu a pozdeji to, ze 1080Ti se diky AMD nikdy poradne prodavat nebude, protoze je draha a vykon bude mit stejnej... Uf. Zadny "mozna", nebo "asi". Ani "je tu moznost, ze"... Vseko bylo podano tak, jako "je to hotovy paninko, jestli se vam to nelibi, tak je to tim, ze ste uplne blba a nicemu nerozumite". A to u me v kontrastu s nasledujicim odstavcem vyvolava takovej ten zvlastni svedivej pocit v zaludku kdy se behem okamziku bud zacnete strasne smat, nebo se pozvracite...

No bejt pruderni, tak Vas - pane Stachu - protahnu mediama, ze ste to (kupodivu) este v zivote nezazil. I kdyz na velky rodeo to tu nema dostatecnou navstevnost,
nejaka ta pozornost skutecnych novinaru by tomuhle webu jedine prospela. Snadno dohledatelne clanky (dekujeme - opet google a jejich time machine) ve kterych primo zrazujete od nakupu konkurencnich produktu s odvolavanim na "tajne a zarucene zdroje". Uvedl jste do sveta tolik z prstu vycucanych informaci (a je uplne jedno kdo si je z toho prstu vycucal - novinar informace OVERUJE! jinak je to jen tluchuba. Neni-li kde informace overit, automaticky se stavaji neduveryhodnymi a tudiz je nutne je oznacit jako spekulace, nebo je neuvadet vubec. Nevim co Vas v ty skole ucili.), ze sem se s kolegy na tenhle web zacal chodit bavit ("Zabava". Nikoli "povidani") a v "kuloarech" jej oznacujeme za "ten bozi". Jiste... Mistr Obrmajer je uplne to samy, ale zeleny. Akorat, ze zrovna Obrmajer ve svych jalovych letech, kdyz zacinal aspon poznal rozdil mezi pameti a HDD. Ne, ze bych chtel stourat v minulosti, ale treba si jeste vzpomenete za kym jste prisel pro rady a pomoc, kdyz ste se rozhodl rozjet tenhle web. Vase "odbornost" me tenkrat skutecne desila! Ale mel ste v planu jen prekladat cizi clanky a sem tam napsat nejakou tu "recenzicku", tak sem to pustil k vode... A uz je to dlouho. To uz se JISTE zmenilo... bez uvozovek jak vidite. Nicmene "tluchuba", Vam uz zustane.
Skoro bych se rozloucil slovy - dnes jiz klasika - Jary Cimrmana: ...nepiste mi a pokud mozno nepiste vubec! Vas Ladislav Stroupeznicky.

xfce4
xfce4
Level 6 Level 6
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Linux
1. 8. 2017 21:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@razor329 Nie nadarmo som mal banana na DD pre výrok aby sa pri nákupe neorientovali podla DD .To je DD demokracia znali odhalí ze DD potrebuje ústavnú starostlivosť neznali prerobí

Crha
Crha
Level 1 Level 1
1. 8. 2017 15:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@razor329 Koukám, že prý vydali R10-460D nejspíše zase jen pro čínský trh... co se musí ještě stát než AMD ovečky prozřou a pošlou své AMD-hype-funboys do zadku? :roll:

Sajgon
Sajgon
Level 1 Level 1
1. 8. 2017 13:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@razor329 Raději číst blesk nebo aha než ten rudý blog ;) Doplatil si na to, ale aspoň ponaučený do budoucna :)

b00n
b00n
Level 1 Level 1
1. 8. 2017 13:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@razor329 Dobře ti tak. :D Stejně jako všem blbům co tam celou dobu lezou.

Reklama
Reklama