Zpět na článek

Diskuze: Anketa: Jakého výrobce základních desek preferujete?

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Kropi21
Kropi21
Level 1 Level 1
13. 1. 2011 17:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Asus Maximus II GENE :)

Dr.Drift
Dr.Drift
Level 1 Level 1
13. 1. 2011 19:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kropi21 [quote=Kropi21]Asus Maximus II GENE :)[/quote]Aj ty? :-D Počuj, náhodou nema tvoja doska taky problem že ked jej daš 4gb ram tak vezme len 3,25 aj po AT a auto OC ani v BIOSe neni :-D Inač taktiež navždy len asus. M2G je skvela len trošku pečie NB pri vysokom OC..Ale jedne vetrák a je to ok :)

elukok
elukok
Level 1 Level 1
13. 1. 2011 19:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dr.Drift Jak už někdo psal je to 32-bitovim OS. Hlavně že máš takovouhle desku, když netušíš základní věci..

Kropi21
Kropi21
Level 1 Level 1
13. 1. 2011 19:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dr.Drift U mě to bere v pohodě. 3,25GB ti to ukáže v systému? Napadá mě jen jestli nemáš 32bit OS :)

kapa
kapa
Level 25 Level 25
13. 1. 2011 17:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hoci riskujem, ze mi naklikate blaboly, no pre mna co kupujem lahsiu az strednu triedu je znacka Asrock najlepsia, vynikajuca kvalita, podpora, stabilita, super cena..... mozno niekedy to nebol skvost ale za posledne roky dobehol, ba predbehol niektore znacky. Moja dalsia doska bude istotne Asrock, jasne ze vo vyssej triede mozno nieje naj, no ma dobre lacne dosky.... [url]http://www.asrock.com/mb/overview.asp?Model=Fatal1ty%20P67%20Professional[/url] Asus nejako nemusim, aj tak to pre nich robí vecsinou ECS, pegatron a spol... a Gigabyte sa celkom da...

zero8324
zero8324
Level 1 Level 1
13. 1. 2011 22:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kapa súhlasím...mal som jednu dosku AsRock (Kapa si isto spomenie, bol v nej osadený Geode NX 1700 :-) a nebol absolútne žiadny problém.

Medzitým som mal 4 dosky od Gigabytu (AMD 690G,780G (2x),890FX),jednu od Intelu (Atom 330) a momentálne mám Asus (890FX) z rady ROG a to je iná trieda (odporučam skusiť). Aktuálne sa teším na Asus E35MI-I Deluxe.

Takže u mňa vedie Asus a v tesnom závese je Gigabyte.

kapa
kapa
Level 25 Level 25
13. 1. 2011 23:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zero8324 :D

oneb1t
oneb1t
Level 1 Level 1
13. 1. 2011 20:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kapa musim rict ze sem se koupe asrocku bal je to pomerne nezavedena firma ale po par recenzich sem prece jen koupil Asrock 880G Extreme3 a sem nadmiru spokojen spousta veci co u tak levne desky potesi (tlacitka pro vypnuti/zapnuti/clearcmos) dobra kvalita zpracovani a dobre se na ni i taktuje

finch
finch
Level 26 Level 26
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
13. 1. 2011 18:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

mám noťas, takže ani jedna možnost :) ale jak jsem si stavěl normální pc, tak jedině gigabyte

kapa
kapa
Level 25 Level 25
13. 1. 2011 18:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Opravil by som ten nadpis na: Akú značku zakladaných......, lebo vyrobcovia mozu byt celkom ine firmy, napriklad asus, intel a ine nevyrabaju dosky, iba si ich davaju vyrabat v roznych firmach ako Foxconn, ECS, pegatron....

gringoAD
gringoAD
Level 20 Level 20
13. 1. 2011 20:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No jedine MSI, a pokud neni MSI, tak se jeste da akceptovat Asus, ale od nich rozhodne ne lowendy, protoze horici desku videt opravdu nepotrebuji. A co vubec nebrat? No jednoznacne Gigablajty. Od nich nebrat nic, vsechno maj ultra stabilni, ale jak neco odejde, nebo se reklamuje, z valne casti je to Gigablajt.

Imhotep
Imhotep
Level 1 Level 1
13. 1. 2011 20:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

DFI ale uz bohuzel nevyrabi, skoda. V budoucnu bych zkusil EVGA, taky vypadaji obstojne. Pri nejhorsim sahnu po Gigabytu.

Michal Šimonek
Michal Šimonek
Level 1 Level 1
13. 1. 2011 20:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Imhotep ASUS u mě vyhrává. Hlavně jsem si oblíbil jeho ROG sérii po designové a také funkční stránce. A potěšil mě přehledným UEFI v poslední době.

zero8324
zero8324
Level 1 Level 1
14. 1. 2011 09:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Michal Šimonek Súhlas...ROG je trieda dosiek ako z iného sveta (teda ak viete využiť aspoň 50% funkcii ktoré vám ponuka). Na "Formulke", mi Phenom II 1090T beží na 4Ghz bez problémov (plne stabilné 72hodín enkodovania do h.264, na gigabyte s 890FX to bol problém udržať stabilné) a ide až na 4,2 bez experimentovania, ale nič sa nemá prehánať, tak som to nechal na celom čísle 4Ghz :-)

Flanker to vie roztočiť aj na vyššie hodnoty...hold skúsenosti :-)

boomy
boomy
Level 1 Level 1
13. 1. 2011 20:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Osobne vybiram podle ceny, vzhledu a vybaveni, pripadne podle toho jak dobry maji rozmisteni toho ci onoho, zatim mi nejlip vychazi MSI, ale jako vyrobce ho nepreferuji.

alica
alica
Level 1 Level 1
13. 1. 2011 21:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

U mňa bol uprednostňovaný Gigabyte a musím povedať, že nemožem mať k nemu žiadne výhrady. Kvalitné a spoľahlivé. Avšak v poslednej dobe sa mi čoraz viac páči MSI a v poslednom čase ich aj uprednostňujem pred ostatnými. Majú vynikajúco vyladené biosy s perfeknými možnosťami nastavenia /napr. regulácie otáčok ventilátorov,.../ pri dobre navrhnutom rozložení komponentov a kvalitné súčiastky. Kedysi dávno /cca pred 7 rokmi/ som postavil bratovi zostavu na doske AsRock, asi som bol jedným s prvých, čo skúsil túto značku. Dodnes v pohode šlape s AMD Athlonom XP 2800+ /Barton/. Mala len jednu chybičku, že bola trošku citlivejšia na výkyvy napätia siete, inak nič. Odvtedy už aj AsRock určite urobilo veľký krok vpred.
Ale ako som už uviedol, tak dnes, je môj favorit MSI. Som s jeho doskami veľmi, veľmi spokojný a vrelo ich môžem odporúčať.

Žirafák
Žirafák
Level 1 Level 1
13. 1. 2011 21:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Gigabyte je stejně lepší než Asus :wink:

zero8324
zero8324
Level 1 Level 1
14. 1. 2011 09:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Žirafák Ak zrovnávaš nižšiu a strednu triedu, tak súhlasím. Ak zrovnáš najvyššiu triedu, tak tam vedie ASUS s ROG sériou.

Michal Šimonek
Michal Šimonek
Level 1 Level 1
14. 1. 2011 08:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Žirafák věc názoru :wink:

JoHnY2
JoHnY2
Level 1 Level 1
13. 1. 2011 21:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Osobne mam hodne rad Gigabyte s Qxx chipsetama, protoze na sobe maj inteli pro/1000e sitovky a neznam ani jednu co by se rozbila. Na druhou stranu by podle me Gigabyte zaslouzil nakopnout za moznosti nastaveni vetraku. Nevim proc je takovej problem, aby v BIOSu slo rict, ze se ma CPU chladit na 65C. Gigabyte sam od sebe chladi hodne nizko na 50-55 a vetraky zbytecne rvou. V porovnani s tim treba origo Intel drzi teploty vetsinou prave na tech 65. MSI to zase umoznuje nastavit. ASUS mi po celkem desnejch zkusenostech nekolik let zpatky zatim porad este nesmi do domu. Az budu vybirat desku do novyho hlavniho PC (Sandy Bridge nebo Bulldozer, podle toho kdo dopadne lip), tak jim asi dal sanci. Kdyz jsem vybiral stavajici desku pro C2Q, tak nemeli nic pro me lakavyho.

m4xp0w3r7
m4xp0w3r7
Level 1 Level 1
13. 1. 2011 22:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Pokus o podvodne hlasovani v ankete na PCTuning.cz!" mi to napsalo :D :D :D

Michal Šimonek
Michal Šimonek
Level 1 Level 1
14. 1. 2011 08:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@m4xp0w3r7 hehe :-D, pro koho si (chtěl) hlasoval?

Teh Goat
Teh Goat
Level 1 Level 1
14. 1. 2011 08:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Gigabyte... strkám ho i v práci všem do sestav a zatím v pohodě. Asus jsem míval rád za dob K7, stejně jako Soltek a DFI. V poslední době mi ale už moc nevoní, především v low-endu. MSI jsem měl jen jednou a deska sedm let držela, v současnosti se mu ale vyhýbám, dost často tam mám Bůh ví proč problémy s paměťmi. Co se Asrocku týče, tak proti němu nemám nic. Kdysi (6 let zpátky?) mi je vozil kamarád z Německa a co vím, tak dodnes všechny drží.

eLzyx
eLzyx
Level 1 Level 1
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
14. 1. 2011 09:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Již používám pouze základní desky od Gigabyte. Asus ani MSI jsou velice dobré desky, ale to končí jejich prodejem. Vyjdou nové paticově kompatibilní procesory(AM2, AM2+, AM3) a BIOS nikde. Gigabyte aktualizuje BIOSy i u 4-5let starých desek.

siddhi
siddhi
Level 1 Level 1
14. 1. 2011 16:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@eLzyx To platí jen u Asus. MSI má stálé aktualizace i pro staré AM2/AM2+ desky vždy po té co vyjdou nové CPU. Zato Asus co si pamatuju ke svým AM2 deskám vůbec nevydával aktualizace pro nové CPU a vlastně neměl vůbec oficiální podporu nových 45nm CPU (procesory teda na deskách většinou fungovali, ale desky je špatně detekovali).

zero8324
zero8324
Level 1 Level 1
14. 1. 2011 10:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@eLzyx Presne tak...kvôli tomu strednu triedu dosiek kupujem od Gigabytu...na čipsete 780G s DDR2 pamätami som s rozbehal 6jadro hned po vydaní procesora....super vec :-)

Michal Šimonek
Michal Šimonek
Level 1 Level 1
16. 1. 2011 11:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zero8324 i ASUS aktulaizuje postarší desky, pochopitelně, s vydáváním BIOSů pro K7 a K8 platformu již se mnoho nového neudělá

Reklama
Reklama