Zpět na článek

Diskuze: Anketa: Microsoft připravuje Windows 8. Přejdete na něj jakmile bude k dispozici?

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Lojza
Lojza
Level 1 Level 1
4. 5. 2011 19:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Samozřejmě, že přejdu, vždy přejdu okamžitě na nový systém. Největší pokrok, co jsem zažil, byl přechod z XP na Vistu. Vista mě naprosto ohromila a od té doby jsem už nidky XP nepoužil. A teď mě kamenujte :) :)

Navazka
Navazka
Level 1 Level 1
4. 5. 2011 20:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lojza Souhlasím, mám to stejné. S Vistou jsem byl plně spokojený od vydání a XP jsem od přechodu neviděl a ani o to nestojím, starý systém na nový PC nepatří. Vista byla velice kvalitní systém, jako první Windows nepotřebovala žádné optimalizace a berličky jako zastaralá XP a starší a o Windows 7 to platí stejně. Na Osmičky přejdu jedině v případě, že přinesou něco hodně zásadního, co ve Windows 7 nebude, na druhou stranu, pokud to bude cloudový OS, zůstanu u Sedmiček, nestojím o to mít data "někde v internetu", chci je mít hezky u sebe. Proto třeba Chromý OS podle mě nemá šanci na úspěch.

net.Xtreme
net.Xtreme
Level 1 Level 1
4. 5. 2011 20:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Navazka Také jsem spokojený s Vistou, horší je/byl přechod z 32 bit na 64 bit, ale za to Visty nemohou.

peavey
peavey
Level 1 Level 1
4. 5. 2011 19:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lojza blaznum se nema odporovat :))

Hydrrra
Hydrrra
Level 1 Level 1
4. 5. 2011 19:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nekoupim ale budu doufat ze klesne cena win7 :-)

tukan013
tukan013
Level 1 Level 1
4. 5. 2011 19:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V anketě mi chybí odpověď NE-POUŽÍVÁM JINÝ OS.

gilhad
gilhad
Level 7 Level 7
Operační systém: Linux
5. 5. 2011 03:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tukan013 Taky mi tam chybí možnost "NE - používám jiný OS a na Windows nepřejdu ani kdyby mi platili"

peavey
peavey
Level 1 Level 1
4. 5. 2011 19:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tukan013 Taky by tam mohlo byt: Pockam na funkcni crack a pote je zkusim :lol:

MartinKasl
MartinKasl
Level 1 Level 1
4. 5. 2011 21:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@peavey Crack windows?Ještě jsem neviděl spolehlivý a plně funkční crack, nemůžu tvrdit že takový neexistuje, ale jako u většiny software je crack celkem zásadní zásah do aplikace a často způsobí nestabilitu a konflikty.Když už tedy mít nelegální verzi windows, což je nejen nezákonné a riskantní, ale i brzdící další rozvoj, tak jedině tzv corporate verzi windows, které jsou přímo microsoftem upravené a bez nutnosti aktivace a zadání seriového čísla jsou naprosto plně funkční a i serverům microsoftu se hlácí jako legální.Tahle verze existuje už od XP a mám ozkoušeno, že je opravdu stejně funkční jako legální verze.Google a wikipedie obsahují dost informací, takže už jen dodám, že sám sice přijdu občas do kontaktu s nelegálním softwarem, ale když si mám vybrat zda mít legální software za peníze, nebo nelegální zdarma, většinou mi těch pár korun za to stojí, když už mám PC za 50 tisíc, tak 2tisíce za operační systém, bez kterého je PC k ničemu, mi přijdou jako rozumná a opodstatněná investice.

DDR0
DDR0
Level 1 Level 1
4. 5. 2011 22:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@peavey @MartinKasl: Cracky jsou často dost dobře funkční, u her prakticky většina, nicméně crackovat windows stylem nahrání upravených souborů do adresáře OS rozhodně není dobrý nápad, existuje o dost elegantnější řešení u Vist i W7 - Windows OEM Loaderem který OS přesvědčí že se jedná o OEM PC. Stačí stisknutí jednoho tlačítka a je po starostech a je to trvalé řešení, lety prověřené. Sám jsem se k tomu prográmku dostal náhodou když jsem si chtěl dát OEM Win Vista na ntb a již jsem ho měl na PC takže pochopitelně přímou cestou aktivovat nešly, no tak jsem na problém použil tenhle nástroj a šlapou tam pořád a bez keců 8)

Mers
Mers
Level 1 Level 1
5. 5. 2011 08:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@peavey @DDR0: Já s těmito Oem loadery nemám dobré zkušenosti, často to nefunguje...lepší je stáhnout už aktivovanou verzi...

net.Xtreme
net.Xtreme
Level 1 Level 1
4. 5. 2011 20:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pořídím si nový systém s SSD, pokud budou osmičky a budou se tvářit co k čemu, tak proč ne, ale pokud za pár týdnů až měsíců pořídím sedmičky, tak asi ne.

fbukova
fbukova
Level 1 Level 1
4. 5. 2011 20:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mohla byt tez kolonka: Iba ak poskytne vyssi vykon.
Nieco sa uz davno spominalo
W 8 Game. Keby vysiel poriadny gamersky win tak maju moje peniaze iste.
Naco mi je vo windows hromada zbytocnosti: pozadia, gadgets, rozne sluzby, reparator, 2x IE ... Vobec ma nebavy stale nastavovat male ikony atd.,
rada by som plne odberzdeny win, co najskor a nie na X-te pokracovanie.

Aj?ák
Aj?ák
Level 1 Level 1
4. 5. 2011 20:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

od kdy domácí uživatelé za widle platěj :D :D

JonnyRobbie
JonnyRobbie
Level 1 Level 1
5. 5. 2011 00:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Aj?ák nevim...ja mam od MSDNAA...takze to neresim...;-)

Mirek Kočí
Mirek Kočí
PCTuning PCTuning
4. 5. 2011 23:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=jo3ph],,,[/quote]ten názor mě mrzí. Pracujeme na novém systému, chce to jen vydržet .-)

jo3ph
jo3ph
Level 1 Level 1
5. 5. 2011 07:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mirek Kočí strasne by me zajimalo na co reagujete :D

tofi
tofi
Level 1 Level 1
5. 5. 2011 08:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

prejdu pokud pobezi rychleji nez XP. Pokud to bude dalsi klon Vist jako jsou dnes Sedmicky tak neni duvod z XP prechzet, myslim ze dalsi zmetek si uz ale MS dovolit nemuze. :lol:

DDR0
DDR0
Level 1 Level 1
5. 5. 2011 17:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tofi ach jo, další inteligent...
W7 rozhodně nejsou pomalejší jak XP. Nelze se na tu problematiku dívat tak prostoduše, to by se dalo tvrdit že jsou W95 nejlepší protože startují na dnešním hw bleskově. Visty a 7 jsou velkým pokrokem a hlavně se nerozkládají samovolně jako starší Win, taktéž správa RAM paměti je mnohem chytřeji řešena.
Pokud chcete co nejrychlejší OS tak stačí DOS a máte po starostech :lol:
Ony i XP jsou vlastně klon W2000 které byly také přijaty hodně vlažně, pomalu stejně jak ty Visty - hlavně šlo o problémy s podporou hw....

Honzi
Honzi
Level 21 Level 21
4. 5. 2011 17:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ten obrazek to zabil :DD

Vaio
Vaio
Level 1 Level 1
4. 5. 2011 23:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Honzi myslis ten napis ;)

Vaio
Vaio
Level 1 Level 1
4. 5. 2011 23:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vaio Hned si nainstalujem Betu ked vyde

peavey
peavey
Level 1 Level 1
4. 5. 2011 19:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Honzi Kde se probuh vzalo tohle ultradementni spojeni, ze nekdo/neco necim zabilo?

Paxan
Paxan
Level 1 Level 1
6. 5. 2011 07:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@peavey To neví asi už nikdo, ale znám třeba hlášku: "lepší než drátem do oka", která je taky nějaká, přesto ji používal už můj děda. A nikdy jsem neměl důvod se ptát, budto se mě líbí nebo ne a podle toho ji používám, je to jako že se mě nelíbí říkat za každým slovem "vole". :D

peavey
peavey
Level 1 Level 1
4. 5. 2011 22:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@peavey Nezajimaji me vase nazory na muj prispevek, ale klidne si klikejte jak blby dal. Jen bych rad vedel, kterej vul s tim prisel a stado dementu ho slepe papouskuje...

Atapi
Atapi
Level 1 Level 1
5. 5. 2011 10:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@peavey @peavey: Furt lepší, než vypatlanec co sem příjde a zacne bez důvodu někoho buzerovat, že? :lol:

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
5. 5. 2011 08:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@peavey @peavey: to je proste takovy rceni a je uz fakt dost stary, takze nechapu co se ti na tom nelibi :roll:

peavey
peavey
Level 1 Level 1
7. 5. 2011 07:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@peavey @Atapi: ano, mas pravdu, furt lepsi nez ty...

Mesiah
Mesiah
Level 1 Level 1
4. 5. 2011 17:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nejrizikovější produkt Microsoftu za posledních několik let? Podle generálního ředitele společnosti Steva Ballmera to překvapivě není mobilní platforma Windows Phone 7, ale připravovaný nástupce Windows 7.

...mají být všude opravdu "7"? :D

Mesiah
Mesiah
Level 1 Level 1
4. 5. 2011 17:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mesiah neee, moje chyba, jsem d*bil :D :roll:

pepcadvorak
pepcadvorak
Level 1 Level 1
4. 5. 2011 17:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Safra pred rokem jsem si koupil win 7 ultimate a uz kupovat neco jineho? Kdepak visty byly hruzy ale s Win 7 jsem vic nez spokojen

Maddogg
Maddogg
Level 1 Level 1
4. 5. 2011 18:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chybí mi v anketě něco jako

- Ano, ale pouze pokud to pro mě bude mít nějaký význam.

DOC_ZENITH
DOC_ZENITH
Level 1 Level 1
4. 5. 2011 18:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kolem Windows 8 se moc tradujou slova jako Cloud, live ID, atd. Tudiž ne, já osobně nemam zájem o propojení mého OS kamsi online. Dále, co bych více uvítal než ňáke Ribbon rozhraní by bylo pořádně uživatelsky konfigurovatelné rozhraní. Windows 7 jsou s Aerem méně přizpůsobitelné než Windows 95. Tohlento vnucování určitého GUI a layoutu mi připomíná přístup Apple (od kterýho stejně každej jen kopíruje) ala tohle je bezva a tak to prostě je! A všichni kdo s tim nesouhlasej jsou ***** a nezajímaj nás.

Co se týče toho že každé sudé Windows byly méně úspěšné, tak je to tim že to většinou byla nová platforma, a lichá byl jen "patch/upgrade té stávající). Windows ME byly vyjímka, byly to jen ještě více špekaté Windows 98, ala další upgrade win9x jádra z 95, díky bohu to hned stáhli. Windows XP byly úspěšné protože to byly jen přemalované Windows 2000 tudiž tam vývojáři měli čas na to najet. Windows 7 byly ok protože je to jen optimalizovaná a bugfixnutá Vista s dvěma rokama záplat in by default. Windows 8 dle jejich předpovídané ARM podpory, atd... čili multiplatformní OS budou mít opět nové jádro. Čěkám tedy stejně strašnou / nulovou podporu třetích stran a tunu bugů + problémů s kompatibilitou, přesně jak měla Vista po launchi.

DDR0
DDR0
Level 1 Level 1
4. 5. 2011 22:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DOC_ZENITH Taktéž mě ty cloudy vůbec netěší, ale když budou tyhle fičury volitelné tak mi to bude celkem fuk.
Myslím že W7 jsou nejpovedenější a nejstabilnější Windows co MS vyplodil. I přenos na jiný PC s jinou HW platformou přežijí v pohodě, vůbec nemají tendenci se rozkládat jako XP a starší kde se časem dost zpomalily a i s údržbou byl úbytek výkonu dost znát. W7 jsem si nainstaloval měsíc po vydání a dodnes mi šlapou bez přeinstalace, i instalaci SP1, která někomu dle diskusí dělala problémy, ustály bez problémů, i přenos na diskové pole a stále šlapou jak hodinky, stačí občas pročistit temp adresáře, smazat hibernační a swap soubor a pak zdefregmentovat (nejlépe z jiného OS) a makají jak čerstvě nainstalované.

MartinKasl
MartinKasl
Level 1 Level 1
4. 5. 2011 20:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DOC_ZENITH Já teda nevim jak moc konfigurovatelné rozhraní bys chtěl, ale i win 7 se dají docela dost uzpůsobit, když víš jak.Musíš si taky uvědomit, že jsi nejspíš nadšencem do počítačů a vůbec moderních technologií a poměrně mladej člověk, pro kterýho neni problém se naučit se složitým systemem, ale většina lidí tvořících trh s IT (firmy nepočítaje) jsou lidé, kteří jsou na hranici gramotnosti a tím pádem by pro ně složitější rozhraní znamenalo nepoužitelnost PC, případně častý servisování v důsledku nešetrných a nebezpečných zásahů ze strany uživatele.Všichni si ztěžovali když vista omezovala a neustále otravovala při zásazích do systemu jako je instalace nebo spuštění nových aplikací, ale na druhou stranu z vlastní praxe vím, že nejslabší částí počítače je člověk, takže pro mnoho lidí a mnohdy i správců sítě to bylo požehnání.Pakliže chceš vážně system, který si postavíš tak jak ty sám chceš máš k dispozici linux, který můžeš volně upravovat dle chuti od úplného základu, navíc pokud se tvoje distribuce povede, dá se zpeněžit i když je na volném jádře ;)

shipo
shipo
Level 1 Level 1
4. 5. 2011 19:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DOC_ZENITH To konfigurovatelné rozhraní bych také bral, ale spíš to vypadá že windows spíš nabírají tenhle směr [url]http://i.imgur.com/gVEdN.png[/url] :)

jo3ph
jo3ph
Level 1 Level 1
4. 5. 2011 18:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

bohuzel/nastesti (?) prechazim v nejblizsi dobe na apple reseni, zda se mi vice friendly user nez soucasne win reseni vyjma office baliku.

jo3ph
jo3ph
Level 1 Level 1
4. 5. 2011 22:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jo3ph zajimalo by me jake je kriterium pro udelovani zabaleni komentare, nejak se mi to nepaci, ale co mam delat, potlacovani nazoru na pct je opravdu hezke, dalsi duvod proc sem zavitat jen opravdu letmo a o nicem se nezminovat.

MartinKasl
MartinKasl
Level 1 Level 1
4. 5. 2011 20:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jo3ph Co bys používal když ne windows?Linux?Mac OS?Unix? nebo něco ještě míň použitelnýho?Windows jsou uprostřed mezi apple a linuxem, mají daleko víc softwaru a i možností nastavení a zároveň propracovanější zabezpečení, než apple, ale jsou mnohem uživatelsky přívětivější než linux, takže pro obyčejné lidi není nic lepšího, ono už samotný fakt, že windows vytváří tým stovek možná i tisíců programátorů, zatímco OS apple jen desítky možná pár stovek, takže i kdyby byli zkušenější či produktivnější, nemůžou microsoftu konkurovat, jejich síla je v jednoduchosti, designu a dobrém snadném odladění díky unifikovanému hardware.Což je v podstatě opak linuxu, který nemá takřka žádnou komerční podporu kvůli své otevřenosti a volné licenci a i přes to, že může běžet takřka na každém PC a dá se neskutečně upravit, pro svojí uživatelskou složitost a nepřívětivost je pro běžný trh nepoužitelný.Z toho plyne, že pokud jsi jeden z extrémů, ať už fanda apple s jejich blink blink designem a blbovzdorným ovládáním, s plnou kapsou peněz, nebo chudý fanatický nadšenec do PC obdivující všechny ty elektronický blbinky, pak jistě najdeš svůj ideál jinde než u windows, ale pokud jsi běžný uživatel co má PC jako nástroj k práci a ne koníček, přítele, školu, drogu a posedlost, pak nenajdeš nic lepšího než windows.

gilhad
gilhad
Level 7 Level 7
Operační systém: Linux
5. 5. 2011 03:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MartinKasl Jsem OSVČ se slušným příjmem, PC používám jako pracovní nástroj a proto chci systém stabilní a pohodlný. U mě jednoznačně zvítězil Linux.

Co se Windows týče, používal jsem je řadu let a dokud se výrazně nezmění, tak se k nim vracet nehodlám, protože fakt nepotřebuju, aby mi něco pořád házelo klacky pod nohy a předstíralo, že ví líp než já, co skutečně chci a potřebuju.

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 5. 2011 23:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MartinKasl [quote=MartinKasl]Windows jsou uprostřed mezi apple a linuxem, mají daleko víc softwaru a i [b]možností nastavení a zároveň propracovanější zabezpečení[/b], než apple, [b]ale jsou mnohem uživatelsky přívětivější než linux[/b], takže pro obyčejné lidi není nic lepšího[/quote] Zdravim na Mars nebo mozna na jeste vzdalenejsi planetu kde zijete. Vemu to postupne prvni i druhe tvrzeni pouze dokazuje ze jste ostatni operacni systemu bud videl na obrazku, nainstaloval do virtualu, v krajnim pripade skutecne zkusil a bez znahy porozumet filozofii a logice daneho OS jen na ne plive, protoze tohle nemuze clove pracujici s temi to OS vypustit z ust. A za druhe pokud posadite cloveka ktery v zivote nevidel OS musi si tedy zakonite vybrat windows protoze pro nej budou uzivatelsky privetivejsi??? Silne pochybuji, pro cloveka ktery nikdy nepouzil jiny OS je jednodussi rikat jak jsou Windows uzivatelsky prijemny ale uz nepremysli nad tim ze nekteri v zivote nepouzily Windows, jsou plne spokojeni a nechapou jak muze nekdo tvrdi ze Windows jsou uzivatelky prijemne.

[b]ale pokud jsi běžný uživatel co má PC jako nástroj k práci a ne koníček, přítele, školu, drogu a posedlost, pak nenajdeš nic lepšího než windows.[/b]
tahle veta to zabila :D :D :D :D :D :D :D :D :D
- CoC

jo3ph
jo3ph
Level 1 Level 1
4. 5. 2011 22:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MartinKasl chlape tvuj matros bych chtel mit :D takovou blbost jsem jeste necetl :D apple drahy? ad 1 macbook pro je porovnatelny v cenove relaci jako ostatni notebooky, win je tezce zaplatovany jen diky tomu ze je v tak velkem zajmu uzivatelu a hackeru, z toho plyne to "velke zabezpeceni". linux okrajovy? asi nevis ze na serverech je situace naprosto opacna ;) na linuxu ti bezi spousta kravinek co mas doma, od mp3ky po televizi. pokud si musis vsechno nastavovat tak system neni user friendly z cehoz plyne ze je to jen blbe udelany gui, jinak windows, mac os a unix jsem vsechny zkousel a nejlip z toho porad vychazi apple os. jak v rychlosti tak pouzitelnosti. rozsireni aplikaci at kancelarskych (ms office), pres prumyslove (aCAD a nektere jeho dalsi programy) konce nejakyma hrama (ale kdo si kupuje apple kvuli hram :D). obecne se drzim nazoru ze ti co si kupuji apple vi co od pocitace ocekava. to jest vetsi moralni zivotnost - jak hw tak vypocetni, lepsi soudrznost s hw, hlavne nema registry :D (ale to uz je klise ;) ) a dalsi duvody proc je ten system lepsi nez system z roku 2000 ktery je porad jen premalovany a slibene nove jadro porad ne a ne neni :) prechazim od slibu k holym faktum, strucne receno.

Atapi
Atapi
Level 1 Level 1
4. 5. 2011 19:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nebejt her, tak bych windows snad ani nepoužíval, takhle si chvíli počkám jak se MS bude mít k podpoře W7. Pokud to utne brzo po vydání, tak přejdu, pokud vydrří aspoň pár let, tak nemám důvod... :roll:

AndzinSan
AndzinSan
Level 1 Level 1
4. 5. 2011 19:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Atapi v zasade suhlasim, len v mojom pripade by som vymenil slovo hry zaslovo CAD softy

Reklama
Reklama