Zpět na článek

Diskuze: Apple si chystá vlastní „Windows 8 moment“

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Gembler23
Gembler23
Level 1 Level 1
23. 7. 2016 19:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Takže nejsem sám, kdo marně hledá sluchátka, aby pak zjistil, že je má mladá na uších :D
Nejvíce mě vždy dostalo, když jsem přecházel na lepší a dražší sluchátka, že u písniček, který znám, jsem najednou slyšel úplně nový zvuky. :shock:
Jak by měla vlastně fungovat plně digitální sluchátka bez dac? Mě to přijde jako hrozná blbost, muselo by to mět nehorázný vzorkování, aby se to vyrovnalo analogu.
Navíc kdo měl v ruce lightning, tak musí uznat, že vylomit to v kapse nebude vůbec problém.

karle
karle
Level 1 Level 1
23. 7. 2016 19:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

3,5 mm jack chce zlikvidovat i Intel. A to už je na pováženou.

spc
spc
Level 1 Level 1
23. 7. 2016 22:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@karle Tedy pokud se i ostatní výrobci nerozhodnou jako lumíci a nevyskočí za Apple oknem jenom proto, že dělají to samé co Apple celý život. To by byl vážně malér!
---> bohuzial to je prave ten maler!
Nie co sa tyka apple (tato firma mi je uprimne ukradnuta a odporna svojimi sposobmi), ale podobne to funguje aj v inych IT oblastiach :(

(len si spomente ako po nastupe W8 zacali vyrobci ineho SW zhovadovat svoj interface aby vyzeral ako W8 - t.j. aj vo W7 alebo tweakovanom W8 vyzeral ich SW tak otrasne ako W8!!!! :shock:

spc
spc
Level 1 Level 1
23. 7. 2016 22:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@karle Nikdo si „neužívá“ nebo „nevychutnává“ operační systém
---> preco nie? je to v podstate program ako kazdy iny, takze ked mu spravim pekny interface ludia si budu pracu s nim uzivat.
Takej viste, aj ked bol voci nej silny odpor, sa urcite neda vycitat, ze by nebola naozaj nadherna (aero) a pritom stale decentna a standardne ovladatelna!

spc
spc
Level 1 Level 1
23. 7. 2016 22:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@karle Bohuzial, je to nejaka epidemia, ale plno (minimlane) IT firmam zacina prepytujem jebat :(

Intel nie aby zacal zas vyrabat CPU silno lakajuce ludi na upgrade (tak ako to dodnes robi NVidia) - prave naopak robi upgrade velmi pochybny a este ho aj MAXIMALNE ZNEPRIJEMNUJE!

este pre pana rybku:
svědčí o vítězství designu nad ergonomií ---> keby aspon to, ale zvitazila uplne zvratena predstava designu!!!
farebna paleta ako z dob CGA je vitazstvo dizajnu?

Pro admina jistě není problém naučit se nový systém
---> ale HO.NO! admin tu tiez nie je od toho, aby uplne ZBYTOCNE sedivel kvoli znasilnovacim manierom niektorych spolocnosti!

boomy
boomy
Level 1 Level 1
23. 7. 2016 20:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Posledne jsem si delal legrasi ze sestry muze, kdyz chtel po me fotky ze zrcadlovky, pac zjistil, ze iPad zasa tak dobre nefoti. Nasdilim ti je po siti, eeee, tak ti je nahraju na flashdisk, eeee, tak ti je nahraju na SDkartu, eeee, tak sem mu je vypalil na CD aby si ho mohl odvest. :D

golem ii
golem ii
Level 1 Level 1
23. 7. 2016 20:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pan Rybka má spoustu dobrých připomínek, ale přesto vidím věc odlišně ...

Třeba já nenosím kryt na telefon a opravdu bych ocenil, kdyby byl tenčí a lehčí. Baterie není žádný zázrak, ale dám přednost menší velikosti, vystačím si s aktuální baterií ... Tohle je pro mě osobně dostatečný důvod k odstranění (ale chápu, že lidé mají různé preference ...)

Zrovna tak si nemyslím, že výrobci kvalitních sluchátkách nebudou vyrábět své sluchátka s proprietárním konektorem. Budou, je to pro ně zlatý důl! Můžou to napálit a uživatelé budou po pár letech dobucení k upgradu.

Co se týče bezdrátových sluchátek, dají se sehnat sluchátka co budou hrát 16 hodin, většině lidí to bude stačit. Rušení neplatí pro každého, závisí to na prostředí kde to posloucháte ... Sám jsem nikdy neměl problém, ale naopak znám lidi, kteří kvůli tomu dali bluetooth sluchátka pryč ... Naopak výhoda bezdrátových sluchátek je práve ten bezdrát ... Souhlasím, že se dají koupit zvukově lepší a levnějsí drátová sluchátka, než bezdrátový ekvivalent, přesto existuje dost lidí pro které je ten bezdrát důležitější ...

Co se týče přemístění DACu do sluchátek může být teoreticky i výhoda, dá Vám to větší flexibilitu při výběru ... (sám ale nedokáži posoudit jak moc je to reálná výhoda, vestavěný DAC je pro mě ok ...)

Co jsem celým příspěvkem chtěl říct, svět není černobílý, ano, jsou lidi co to koupí kvůli značce/marketingu/..., ale zrovna tak jsou lidi, kteří tu změnu ocení pro nějaký na první pohled sebepitomější důvod ... ;)

Ale věřím, že více lidí bude preferovat stařičký 3.5 mm jack ...

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
23. 7. 2016 20:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mmchk A stejne jako s tema katanama se pleteš i se sluchátky- Kdysi jsem se placnul přes kapsu a koupil si epesní sluchátka na poslouchaní, protože sem dojížděl. Ty sluchátka odešly asi za pul roku jen a pouze proto že se kabel pořád za něco zachytával. Apple nechce aby lidi přešli z jacku na jeho standard - Apple nás chce osvobodit od nepraktického kabelu. Co se nabíjení týče - nejlevnější bezdráty od čongů vydrží 4hodky, žádné dramatické zhorsení baterky sem nepozoroval, rušení občas u čongovejch ale ne u dražších (ale mohlo to být i novým mobilem) a to mam podle Bmi nadváhu :D Jediné co mi vadi ze si je musim v praci znovu sparovat s pocitacem

Wolfii
Wolfii
Level 1 Level 1
23. 7. 2016 23:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mmchk "Apple nás chce osvobodit od nepraktického kabelu."

Ani prd. Apple chce zpátky investici, co vrazil do Beats, takže je lidi musí víc kupovat. A to se udělá tak, že je dáme do novýho konektoru.

Proboha tenhle model jede Apple už roky. Budeme prodávat huby za litr, každý si jeden koupí, když ubereme USB porty. Jejich model s prodáváním předraženého příslušenství, na kterým mají nehorázný marže - zeptej se kterýhokoliv známýho elektrikáře jaký můžou mít na těch věcech náklady, i kdyby do nich dávali top elektroniku - je prostě až neslušný.

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
23. 7. 2016 23:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mmchk @Wolfii: Presne - nikdo to kupovat nebude - vsichni budou kupovat bezdrat - coz je k pouziti k telefonu ideal a povede k masovemu rozsireni bezdratovejch sluchatek coz bude tlacit cenu dolu takze na tom vydelaj vsichni

M-Kk83
M-Kk83
Level 1 Level 1
25. 7. 2016 02:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mmchk @Mmchk: všichni se ti na bezdrát tak akorát vykašlou, obhajuješ tady praktiky výrobce který si z vlastních zákazníků udělal tak akorát ovce bez vlastního rozumu...
Jen ať ten iphone bez 3.5 jacku vydají po pár měsících si povíme jaký to je propadák :lol:

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
25. 7. 2016 07:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mmchk @M-Kk83: Ne vychazim z vlastní zkusenosti - ja bych to zariz uz pred 4mi roky.... Ano lidi maj radi apple protoze jsou s jeho vyrobky spokojeni

RomanL
RomanL
Level 26 Level 26
26. 7. 2016 10:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mmchk @Mmchk: No, těm lidem totiž ke spokojenosti stačí, že mají něco od Apple. Ať už je to cokoliv. :D

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
26. 7. 2016 17:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mmchk @RomanL: Spis jim jde o to aby se to nesekalo, nepadalo(pokud tomu nevenuji hodiny reinstalaci a jine pece) a nevypadalo jako prdel... A takovi v soucasnosti bohuzel vetsinou musi volit apple chte nechte

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
23. 7. 2016 21:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Microsoft je prostě holka skoupá na slovo - mám tím na mysli regionální omezení prodejů a podpory. Windows 8 si umím představit, pokud by nám byl servírován na stůl na Surface platformě. Podobně to máte s regionálními omezeními na X1. Je to prostě divný obchodník, asi rasista, řeknete si.
Situace kolem Win 10 je oříšek - mě láká ovládací rozhraní, byť do značné míry rozbité. Druhá věc je možnost špionáže, ztráty práv tuplované invazí reklamy.
Nakonec jsi vystihnul jednu zvláštní věc - ovládací rozhraní ostatního softwaru je v drtivé většině konzervativnější, než os od MS, oni asi opravdu fetujou, nebo tak něco - staví to na hlavu a lidi budou pořecvičovat jak cirkusové opice, to víš, že jo.
Možná by jen stačilo aby poskytli delší podporu pro XP, Windows 2000, ideálně je stále prodávali. A třeba je nakonec nabídli jako opensource - mimochodem opensource z tohohle aktuálně těží. Takovou osvícenost by v Redmondu ale asi nepřežili.

Vyhodit praktický jack je jako uříznout si ruku a pak si ji znovu přišít - je to prostě debilní přesouvat převodník mimo telefon. Na druhou stranu - zkusme se zamyslet nad budoucností mobilních sluchátek - já osobně nesním o ničem jiném, než aby byla bezdrátová - kabel obecně je prostě venku problém. Třeba se vydají touhle cestou a příjdou s opravdu použitelnými řešeními.

Flibble
Flibble
Level 1 Level 1
24. 7. 2016 10:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute DAC a nějaký malý zesilovač v telefonu samozřejmě i nadále zůstane, jinak by nehrál zvuk z hlasitého reproduktoru v telefonu..jenom přibude další zbytečný krám na sluchátkách, který bude zvyšovat cenu, nadvládu Applu nad svým zákazníkem a snižovat spolehlisvost sluchátek... Absolutně nechápu, jak někdo může obhajovat připojení sluchátek přes Lightning :roll:

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
24. 7. 2016 10:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Flibble Nikdo to neobhajuje ani apple - cíl je bezdrát

Flibble
Flibble
Level 1 Level 1
24. 7. 2016 10:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Flibble @Mmchk: Budeš se divit, ale nejsi středem vesmíru, řeč není o Tobě..někomu vyhovuje univerzální bluetooth, jinému univerzální kabel - v tom je ta krása univerzálnosti.
...
A Apple se jednu variantu snaží zaříznout .. ale neboj, po audiojacku příjde na řadu i bluetooth, navrhné svou vlastní "lepší a digitálnější" variantu bezdrátového přenosu, něco jako WiBeats by Dr. Apple

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
24. 7. 2016 10:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Flibble @Flibble: Proc bys chtel kabel kdyz muzes mit bezdrat - pro mobilní zařízení je to logická volba , navíc co jsme nezminili je ze jack narusuje integritu konstrukce (vzlast pokud planujou udelat 8 ze skla) a stezuje vodotesnost

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
24. 7. 2016 10:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Flibble @Flibble: Jde o to, že pokud někdo příjde se spolehlivým bezdrátem, tak to bude mít potenciál kabel na mobilních zařízeních zcela utnout - je to podle mě přirozený vývoj, blízká budoucnost. Drtivá většina lidí prostě chce mít outdoor sluchátka bezdrátová - věř mi.

Turtle
Turtle
Level 22 Level 22
24. 7. 2016 14:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Flibble @Mmchk: Protože bezdrát přímo implikuje DAC jako součást sluchátek. Analogový bezdrátový přenos je dost nereálná představa. Ergo buď ten DAC budu platit znovu s každými novými sluchátky, což se při rozumné kvalitě na ceně projeví nebo to bude znít hnusně. Druhá věc je kvalita přenosu. Kolik bezdrátových sluchátek přenáši nekomprimované PCM? Co vím tak většina využívá ztrátové kodeky. Dokud se nedosáhne dostatečné rychlosti a spolehlivosti bezdrátových technologií aby se i za suboptimálních podmínek dosáhlo bitrate pro 16/44,1 tak se bavíme o hovně.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
24. 7. 2016 11:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Flibble @Mmchk: Já bych třeba řekl, že naopak analogový výstup integritě zařízení může jenom prospět - asi se na to díváme každý z jiného úhlu pohledu - já patrně z toho obecnějšího.

Flibble
Flibble
Level 1 Level 1
24. 7. 2016 11:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Flibble @Mmchk: Já podobnou krabičku pro připojení sluchátek měl už u HTC Diamond, který měl pouze miniUSB konektor.. 3,5 jack se do toho telefonu prostě nevlez, víc nepohodlný mobilní poslech hudby jsem do té doby nezažil, vytáhnul jsem tehdy ven raději discman. Takže děkuji nechci, už jsem si to vyzkoušel.

Flibble
Flibble
Level 1 Level 1
24. 7. 2016 10:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Flibble @Xcute: Většina lidí chce outdoor? Většina lidí chce poslouchat hudbu zásadně na zastávce MHD? Většina lidí chce před poslechem hudby řešit, zda má nabitá sluchátka?

Já nezpochybňuji BT sluchátka, já zpochybňuji, že Apple obírá své zákazníky o svobodu rozhodnutí, jaká sluchátka užít. Já zpochybňuji, že o prosazení bezdrátu se pokouší Apple.

Je to jenom další ojebá\ka zákazníka za potlesku některých jeho zákazníku, žádný hodný strýček Apple.

vmicho
vmicho
Level 1 Level 1
1. 8. 2016 16:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Flibble @Flibble: No ja pouzival jack na telefone prakticky len na filmy. Na hudbu mam uz 10 rokov externy maly prehravac.
Ono na hudbu je telefon maximalne neprakticky (dotykova obrazovka). Na ext. prehravaci mam gombiky.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
24. 7. 2016 17:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Flibble @Turtle: No je to technický oříšek, který ještě čeká na rozlousknutí - to máš pravdu. Současná řešení nejsou přesvědčivá.

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
24. 7. 2016 17:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Flibble @Turtle: Na cestách je kolem tebe hluk - moře hluku které zhatí všechny plány na audiofilské orgie

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
24. 7. 2016 11:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Flibble @Flibble: Naprosto chapu a souhlasím - presne takhle se cítím pri predstave ze bych se vracel k drátákům

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
24. 7. 2016 11:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Flibble @Flibble: V jedné věci s tebou souhlasím, výdrž zařízení, jeho baterie, to je v podání Apple a doprovodu té parodie na marketing u Beats dost psycho.

Věřím, že půjdou právě s důrazem na bezdrát a semtam by mohli něco prokopnout už konečně - reagovat můžou okamžitě všichni, včetně takových BW, o tom jsem přesvědčen.

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
24. 7. 2016 11:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Flibble @Flibble: Neobírá - muzes mít konvertor -naopak vetsina nebude muset tahat neco co nepotrebuje

Turtle
Turtle
Level 22 Level 22
24. 7. 2016 19:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Flibble @Xcute: Tož dohledal jsem cosi o aptX kodeku ale zařízení s podporou je zatím po čertech málo a absolutně nikde nejde dohledat zda jde o jeho lossless verzi nebo ne. To je btw. další věc co mě dneska strašně štve. Všude vám cpou do chřtánu nějaké blbé marketingové cancy které jsou kolikrát nesmyslnými slepenci buzzwords a objektivní specifikace aby člověk zjišťoval po všech čertech.

Turtle
Turtle
Level 22 Level 22
24. 7. 2016 19:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Flibble @Mmchk: Je vidět, že nic nevíš o technické realitě.
A - In eary jako Etymotic ER-5 nebo Shure SE530 dovedou odstnínit hluk překvapviě dobře. Měl jsem obojí a zvlášť se ety se mi občas stalo, že jsem si v autobuse vyndal sluchátka a byl jsem zaskočen tím, jak moc hlučné prostředí to je

B - Ztrátová komprese přenosu je problém z jednoho důvodu. Pokud zvuk v jednom ztrátovém formátu rozkóduju a převedu do jiného pro ten přenos kvalita zvuku klesá opravdu závratně a mohou se objevit slyšitelné poruchy. Mít v lineage více ztrátových forem komprese je prostě prasárna na Ntou. Alternativně by se dalo stremovat přímo v tom formátu v jakém se přehrává ale už vidím jak sluchátka podporují vše od AAC, přes vorbis až po archaické MP3pro :-P

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
24. 7. 2016 17:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Flibble @Mmchk: To máš pravdu, na druhou stranu asi nechceš utratit tisíce za sluchátka jejichž bezdrátový kodek má bitrate (pod)průměrné mp3.

vojacekr
vojacekr
Level 1 Level 1
23. 7. 2016 21:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Velice trefně a logicky popsáno, jak si Apple se svými ovečkami hraje. S celým článkem do puntíku souhlas - luxusní čtení. Díky

kalam
kalam
Level 1 Level 1
23. 7. 2016 23:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vojacekr zlý, zlý Apple. Chtěji vyměnit stoletý jack, že to plánují i jiné firmy je jedno, my musíme začít plivat na to, co si průměrný český pivní břich nemůže dovolit.

Turtle
Turtle
Level 22 Level 22
24. 7. 2016 14:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kalam Jak je relevantní že je stoletý? Přesně jak rybka píše. Dokud se nepříjde s něčím u čeho by zvýšená úžitná hodnota ospravedlnila přechod tak to není ani omylem validní důvod pro to, se ho zbavit.

vojacekr
vojacekr
Level 1 Level 1
24. 7. 2016 04:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kalam Hoď nám foto odkaz na svůj sixpack, abychom věděli, že nejsi součást stáda :D

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
24. 7. 2016 16:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kalam @Turtle: Presne a kabel u mobilního zařízení je přesně ten důvod :D

Turtle
Turtle
Level 22 Level 22
24. 7. 2016 19:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kalam @Mmchk: Nikdo ti už nyní nebrání užívat bezdrátová sluchátka. Chápu že pro určitou skupinu konzumentů jde o preferovanou volbu a neberu jim to. Jsem rád že ji mají. Nicméně považuji za prasárnu toto řešení které má stále řadu ohromných, dosud nevyřešených (a v blízké budoucnosti i neřešitelných (jak chceš udělat bateriové in ear sluchátka třeba) protlačovat úplně všem násilně a odstranit bezdůvodně jako volbu řešení poskytující největší kompatibilitu a zvukovou kvalitu.

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
24. 7. 2016 19:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kalam @Turtle: Netlací to nasilně - naopak lidem kterí na tom budou trvat budou mít konvertor - naopak nutit tahat vsechny neco co pouziva jen nekdo je plytvani.... Jinak bezdratovy spunty http://sluchatka.heureka.cz/sony-mdr-as600bt/

Turtle
Turtle
Level 22 Level 22
24. 7. 2016 19:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kalam @Turtle: *nevyřešených problémů

Turtle
Turtle
Level 22 Level 22
24. 7. 2016 20:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kalam @Mmchk: Jako člověk co měl asi 6 různých IE ti garantuju že tohle je bude krajně nepohodlný a to obzvlášť při delším nošení. In eary sabotuje v tomhle ohledu bateriová technologie, kde budou mít buď použitelnou výdrž nebo budou kompaktní, ale ne obojí. U jedněch jsem to viděl řešeno tak, že měl člověk jakýsi torques kolem krku a z něho vedl ke sluchátkům "překvapivě" - kabel :-D

3.5 konektor se netahá, je to díra. Dá se zacpat záslepkou. Na telefonech je míst na díry víc než dost a 3.5 jack je natolik masivně rozšířeným univerzálním standardem, že jeho nepřítomnost je vážnou ranou universální použitelnosti zařízení. Když třeba přijedu na návštěvu k tátovi, tak stačí vzít 3.5 -> chinch a píchnout do 15 let starého a jinak naprosto vyhovujícího recieveru a můžu poslouchat, u kamaráda to samé. Bezdrátová technologie má prostě v současné době pořád příliš závažných a obtížně řešitelných much než abychom mohli považovat 3.5 za niche marginalitu.

A konvertor je totální vražda ergonomie. Možná kdyby šel nějak napevno spojti s telefonem ale jako nějaká "powerbanka" na kabelu to je šílenost. Podobně jak u nového macbooku. Sice to má jen jeden konektor aby to bylo o 2,3% tenčí a lehčí než by jinak bylo ale zato musíte tahat 3 redukce a huby aby se to dalo normálně používat :D :D

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
24. 7. 2016 22:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kalam @Turtle: Já bych třeba neřekl, že je těch technický obtíží tolik - všechny se dají řešit (příklad taková prkotina jako vyměnitelné akumulátory). Současné bezdrátové standarty pro obraz a zvuk nejsou nic moc. Zvuk by se ale opravdu dal dost dobře vyřešit.

Hammy
Hammy
Level 1 Level 1
23. 7. 2016 23:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Možná budu paranoidní, ale bál bych se mít akumulátor na uších, (klasická bluetooth) nebo bych si je už vůbec nedával do uši! (špunty bluetooth)

Kabel má nevýhodu v tom, že je na těle, že omezuje pohyb, ale to je vše o lidech a jejích volbách produktů... jsou dobré kousky, které výše popsané ani nepocítíte.

No a změna 3,5mm konektorů je fakt už nesmysl... přemístění D/A převodníku z mobilu do sluchátek nezvedne kvalitu, jen zdraží zbytečně sluchátka, (povede více žil kablíkem) a zvedne se poruchovost. Jedině můžou změnit konektor, zůstat na stejném principu jako do teď, ale utrpí v tohle případě přenos audiosignálu. (což by utrpěl i ten digitální, pokud by D/A převodník neměl pořádný buffer) 3,5mm jack nemůže za to, že odchované Ovce samotného Jobse nemají rozum na správném místě.

Jináč sem zvědavý, kdy se začne používat ten "elastický vodič" co vyvinul "Roboden"... možná jsou tam značně měřitelné ztráty, (při natahování) aby se v elektronice neprosadil. :confused:

kalam
kalam
Level 1 Level 1
23. 7. 2016 23:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vždy mě dojímá, že o Applu píše mindrák, který ani neví, že jde vyměnit baterka u iPhonu.

Tohle se může stát jenom v Česku. Prostě amatérismus první kategorie. Pivní pupek táhnou před sebou a mudrují. Tfuj.

flankerzo
flankerzo
Level 1 Level 1
24. 7. 2016 00:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kalam baterku si vymeníš, ale za akú cenu, telefón uz nikdy tak dobre pokope držať nebude + môžeš toho viac posr.ť ako vymeniť ...

Honza.Mac
Honza.Mac
Level 1 Level 1
23. 7. 2016 23:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Opravte si ty 3 překlepy: 1. Mluvíte/píšete o iPodu Nano a myslíte ipod Schuffle, 2. místo macbooku píšete iMac, a za 3. ten kontektor je Thunderbolt a ne Thunderbird 8) 8) 8) Jinak s vámi souhlasím

Flibble
Flibble
Level 1 Level 1
23. 7. 2016 23:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Děkuji...v článku to také padlo, ale on si opravdu Apple snad při své nabubřelosti myslí, že giganti audiotechniky (a především té seriózni audiotechniky, tedy nic blízké Beats by Dr. Dre) náhle zahodí audio-jack a přejdou na proprietární řešení Applu? .. že Sennheiser předělá své vyjímečné HD800 na bluetooth? .. že AKG předělá svou K serii na lightning :D :D ...tak silné drogy neexistují, tudíž je samozřejmě zcela jasný záměr - učinit jediná kompatibilní sluchátka právě ten hnůj od Dr. Dre (ano, i sluchátka budou odcházet co půl rok, stejně jako origo nabíječky od Applu)

CNN
CNN
Level 0 Level 0
4. 8. 2016 03:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Flibble Pocuvat akekolvek prenosne chcrchlatko s HD800 je rovnaka blbost ako dat na trabant pneumatiky z formuly 1. Prave preto je tento clanok tak trochu plakanie o nicom. Prenosne chrchlatka, nepotrebuju ultra high-end sluchatka, pretoze ich nie su schopne vdaka mizernemu zosiku vyuzit. A v hifi technike audio jack nikto nikomu neberie. Na druhej strane absenciu zamotavajuceho sa kablu oceni kazdy. Jo a mimochodom - nie je vacsich ovci ako audiofilov.

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
23. 7. 2016 23:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Flibble Apple prisel a rekl ze je klavesnice u netbooku zbytecna - a jako prvni prodal miliony tabletu Neznamena to ze se uz nevyrabí notebooky jen pro spoustu lidi jsou zbytecne kdyz jim staci tablet - stejne tak to bude s dratovejma sluchatkama

Flibble
Flibble
Level 1 Level 1
24. 7. 2016 00:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mmchk Jenomže to mluvíme o IT... Apple v audio-průmyslu neznamená absolutně nic (stejně jako je nedůležitý Intel)... Apple maximálně zvedl poptávku po modelech v bílé barvě. :D Veliké ryby v audioprůmyslu opravdu nežijí ze sluchátek pro plebs za litr, jejich hlavní bussines je profi segment, nahrávací a studiová technika .. tam tečou všechny peníze do vývoje. Až rocková legenda hrající padesát let začne uvažovat, zda připojí Fender přes Bluetooth a začne zpívat do Shure připojeného přes Lightning, tak potom Apple vyhrál a s "analogovým jackem" je konec..do té doby budou lidi na Applech poslouchat jen přes hnůj ( v lepším případě nižší střední třídu s bluetooth)

RomanL
RomanL
Level 26 Level 26
26. 7. 2016 10:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mmchk Vidím, že také žijete tou směšnou představou, že Apple "vynalezl" tablet... :D

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
24. 7. 2016 00:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mmchk @Flibble: Tohle není konec jacku, tohle je zacatek bluetoothu

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
26. 7. 2016 17:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mmchk @RomanL: Ja vedel ze se nekdo ozve :wink: cituji: Jako první PRODAL miliony tabletu - mysleno tablet jako komercni mainsreamovy uspech

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
24. 7. 2016 00:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Položte si otazku "Proč by s sebou někdo chtěl vláčet kabel?"

M-Kk83
M-Kk83
Level 1 Level 1
25. 7. 2016 02:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mmchk nosím ho sebou už jakou dobu a nevadí mi a upřímně díky bohu za něj 8)

Flibble
Flibble
Level 1 Level 1
24. 7. 2016 00:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mmchk I bluetooth sluchátka se dají koupit za patřičný peníz ve slušné kvalitě a kabel nemají, to ovšem není absolutně žádné ospravedlnění pro ochuzení uživatelů Applu o konektor, který je uznávaný jako standard a dokazuje své kvality déle, než nějaký Apple vůbec existuje. Jsem přesvědčen, že až jednou Apple opět upadne, tak audio jack tady stále bude :wink:

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
24. 7. 2016 00:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Flibble Jiste ze bude - gramofonové desky se také ještě prodávají to ale neznamená že chci mít na mobilu gramofon :D

Kharnix
Kharnix
Level 18 Level 18
24. 7. 2016 12:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Flibble @Mmchk: :shock: proč ne?

stimpator
stimpator
Level 1 Level 1
24. 7. 2016 01:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Rád bych si na chalupě pustil tablet, nebo pc s obyčejnyma repračkama s kabelem a jackem. Nic takového se už nedá sehnat. Bluetooth bastl mě v této cenové skupině vůbec nezajímá. Sám jsem si jedny musel vyrobit. A nejhorší je, že za mnou začínají chodit lidi s prosbou jestli bych jim nějaké bedýnky nesehnal ći nepostavil. Protože prostě už nejsou!

kalam
kalam
Level 1 Level 1
24. 7. 2016 10:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@stimpator :roll: začni vydělávat socko, pak si budeš moc koupit Soundlink mini :lol:

palda
palda
Level 21 Level 21
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
24. 7. 2016 01:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tím iMacem v kapitole 5 byl patrně myšlen Macbook, dvakrát...

pm74
pm74
Level 1 Level 1
24. 7. 2016 05:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to uz se neda. rybka napise tisici slovy neco, na co staci jedna veta a jeste ke vsemu zpusobem, ktery je az k posrani. tradicni vata s ilustracemi, citaty a debilnimi bonmoty, podporena pseudodukazy "z meho zivota" mi prijde trapna. on teda nebyl nikdy zadnej lumen, ale tentokrat se prekonal.

pm74
pm74
Level 1 Level 1
24. 7. 2016 23:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pm74 dnes tady zase radili statecni minuskovi kolousci. tahle teploucka ficurka pro eliminaci odlisneho postoje je idealni identifikator charakteru.

RomanL
RomanL
Level 26 Level 26
26. 7. 2016 10:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pm74 No, mám pocit, že koloušci s odlišným postojem nakupují většinou u Apple, ale ti tady tuhle teploučkou fičurku k něčí eliminaci zřejmě nevyužívají. A jakýpak je podle vás váš hlavní identifikátor charakteru, jestli se mohu zeptat? Dáváte Applu všude velká významná cool (studeňoučká) PLUS? Jo, to se hned pozná CHARAKTER. :D

kalam
kalam
Level 1 Level 1
24. 7. 2016 10:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pm74 průměrný pivní břich píše pro průmerná pivní břicha. Mise splněna :wink:

DartVader
DartVader
Level 1 Level 1
24. 7. 2016 10:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kalam Ty máš obsesi mluvit furt o pivním břichu? :shock: Není to zbytečné?

kalam
kalam
Level 1 Level 1
24. 7. 2016 11:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kalam @DartVader: Ne, není, přesně to vystihuje náš průměrný, zakomplexovaný, malý národ. Čest vyjímkám jako jsem já.

taita
taita
Level 1 Level 1
24. 7. 2016 08:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vsadil bych se, že ve více než polovině telefonů nebyla nikdy žádná sluchátka zastrčena, natož aby se používala pravidelně.

RomanL
RomanL
Level 26 Level 26
26. 7. 2016 10:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@taita No, ale dnes, kdy je telefon prakticky multimediální centrum, to právě začíná mít význam.

nemo
nemo
Level 20 Level 20
24. 7. 2016 11:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Autor popisal to co vecsina vie, inovacia za kazdu cenu je nezmysel. Na druhu stranu je to ale logicke kedze firmy potrebuju zarabat a IT sektor je v tomto dost specificky a hlavne ma strasne kratky cyklus a evidentne ani "kurvitka" nepomahaju s predajnostou. Malo kto, oproti tej celej trhovej mase, ma na to kazdy rok, polrok, kupovat novy mobil, tablet, notebook. Kazdych par rokov menit novy os. Lezne firmy to poterbuju aby zarabali, aby udrzali ten svoj prehnany a casto krat aj nafuknuty rast pred investormi. Pekna ukazka bude asi spominany Beats, kedze Apple do nich nalial take strasne prachy. Ako uz maju aj par kvalitnych modelov ktore po audio stranke su na urovni ale ta znacka je stale brana za imidzovy plastak medzi profi audio a zasa na lacny cinsky sunt je pridraha. Bezny clovek si to nekupi pokial to nedostane k mobilu alebo fakt netrpi na znacku (ehm). No tento krok vlastneho konektoru im moze zdvyhnut predaje.
Co sa tyka profi, tam to uz ale tiez nieje super. Dnes aby prezili, uz aj kvalitne znacky vyrabaju sunt. Dnes sa uz neda spolahnut ze kupim AKG, Sennheiser alebo B&W a som automaticky za vodou. Dnes je dolezita cenova hladina. Proste lacna cina konkuruje a ich kvalita stupa. Daju sa najist lacne vynimky ktore fakt hraju o niekolko tried lepsie ale to su vynimky a vecsinou je to vykupene niecim dalsim (pohodlie, konstrukcia, atd.).
Ale skoda ze niektore rozhrania Apple zabrzdil. Konretne thunderbolt je fakt super a mohli sme tu uz davno mat rozne externe boxy rozsirujuce funkcionalitu. Takto je mozne ze thunderbolt zakape.

A mozno je tu este jedna snaha. Zatial co klasicke "analogove" sluchadla ak maju hrat dobre tak musia byt fakt dobre navrhnute a vyrobene a to nieje easy. Na druhu stranu jednoduchy cip stoji prakticky nic a ked bude priamo v sluchadlach a nebude sa dat obist, moze dost pomoct prave nie moc audio kvalitnym sluchadlam. Na tomto moze Apple dost usetrit - nemusia robit narocny vyvoj, supnu tam nejake shit menice a doladia to elektronicky v cipe. Ostatne vecsina roznych buletooth sluchadiel, casto obsahuju aj NC, po pripojeni cez kabel, teda ked sa obide elektornika, hraju tragicky.

nemo
nemo
Level 20 Level 20
24. 7. 2016 23:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@nemo No neviem ci boli jediny kto mal na bezdrate NR ale rozhodne to nebola asi nejaka mega kvalita. Vseobecne dlho maju NR a aj bezdrat Bayern Dynamics ale tusim pri zapojeni na kabel (teda bez zapnutej elektroniky) maju vyrazne horsiu kvalitu zvuku. Inak ze vyborne su Sennhesiery Momentum 2 , teda bezdratove.

odb
odb
Level 24 Level 24
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
24. 7. 2016 13:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@nemo to nemo:

Caste inovacie su logicke len z pohladu marketakov a akcionarov. Z pohladu uzivatela su dnesne inovacie casto otravne a nechcene. Najviac mi lezie na nervy to ako yrobcovia neopravia vsetky chyby alebo nepridaju do dalsej generacii vyrobku funkcie, ktore ludia pozaduju len preto aby mohli vydat dalsi a dalsi model.

Thunderbolt nieje super. Masy ho nepotrebuju a oproti napriklad USB im nic neprinasa. Thunderbolt by sa nerozsiril s alebo bez Applu. Thunderbolt je rozhranie pre uzku skupinu ludi a uzivatelom Apple im ho sam Apple nanutil. Je to rovnake ako pri fire-wire. Zakaznici Applu budu musiet tie nove rozhrania pretrpiet. Apple nieje z tych, co by im tam vratil USB.

Ten posledny odstavec ma dostal.
Sluchatka budu stale analogove a aj v pripade "digitalnych" budu musiet byt rovnako dobre navrhnute. Tam sa nic nemeni, len sa tam prida D/A prevodnik. Smejd sluchadlam to nijako nepomoze!!!

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
24. 7. 2016 11:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@nemo Neinovuji jen pro inovaci - inovují protože inovace bude jejich zakazníkům příjemnější než současný stav (jen tak mohou vydělat) Jinak k těm beatsum - v podstatě souhlasím - na druhou stranu zaslouzili si můj respekt tím ze ve své době byli jedini z mala kdo měl bezdrat s aktivním potlacením hluku... Prosím audiofily o radu - jsou nějaké dobré dostupné dnes?

Xspy
Xspy
Level 1 Level 1
24. 7. 2016 11:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Silná slova na adresu Microsoftu a silná slova na adresu Apple .... bohužel poněkud opožděná.Přitom všem to muselo být jasné hned , když podobně zmršený produkt poprvé okusili .
Stejně jako si nikdo z žuralistů netroufl nahlas komentovat DRM ve Windows 7 ,kdy ze dne na den přestaly díky "novému" zpracování zvuku fungovat do té doby velmi oblíbené programy na zachytávání zvuku z libovolného zdroje (typicky audio out) , stejně jako se nikde v mainstreamu nedočtete , že Blue Ray přehrávače odmítnou váš monitor protože neposkytuje dostatečnou ochranu vámi zakoupenému BRDisku , stejně jako většina článků o Windows 10 naprosto ignoruje defakto na kost ohlodané a nedostačující (i ve srovnání s předchozími verzemi) možnosti přizpůsobení desktopu ....stejně tak nad jediným digitálním univerzálním konektorem většina redaktorů mluví o revoluci a rozplývá se nad budoucností a prozíravostí Apple.

A přitom taková blbost a tolik naštvaných zákazníků . Ad APPLE ... Pro mne Aple skončil opuštěním Power PC platformy .Ipod; Ipad , Iphone ... všechny spojuje DRM zhovadilost jménem Itunes - základní premisa k tomu abych nazval HW použitelným je absence vynucovaného SW , potažmo služeb (I MICROSOFT teď tančí na křehkém ledě a nemá daleko k ZATRACENÍ).
Tím je pro mne prostě Apple mimo hru i kdyby rozdával svůj jinak zajímavý HW k rohlíkům "zdarma".
Stačí mi příkladná omezenost kolegů , kteří kvůli svému lightingu neustále odpojují micro USB kabel z mojí nabíječky a neustále instalované Itunes ,co se chtějí stále aktualizovat , i když kvůli tomu padá roztomilý "rockstable" firemní SW . Řekl bych , že i ten náš IT měl minule v ruce Iphone a pak to má vypadat ....

kdyrja
kdyrja
Level 1 Level 1
24. 7. 2016 11:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já bych byl rád kdyby někdo vyrobil náhradu za SONY MDR R10. To jsou top sluchátka co existujou, akorát ty peníze... Kamarád je vlasní a já si je zamiloval jenom sem je poprvé viděl. Nádherný zvuk, vinikající podpora ze strany sony (opravy a díly, vše zdarma)

lukueasasa
lukueasasa
Level 1 Level 1
24. 7. 2016 11:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nevěděl jsem, že na PCT píší články lidé, co nerozeznají ultrabook od AiO PC

tynyt
tynyt
Level 23 Level 23
24. 7. 2016 12:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Řešení je prosté: NEKUPUJTE elektroniku bez jacku.

Turtle
Turtle
Level 22 Level 22
24. 7. 2016 14:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tynyt Problém je, že Apple je schopný sám protlačit do mainstreamu sebevětší hovadinu. běžná pravidla "consumer choice" pro něj platí asi stejně jako newtonská fyzika poblíč černé díry.

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
24. 7. 2016 16:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Turtle Problem je spíš v tom že tvoje znalost customer choice je na urovni newtonovske fyziky a Apple zvlada pokrocilejsi fyziku...

Turtle
Turtle
Level 22 Level 22
24. 7. 2016 19:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Turtle @Mmchk: Já náhodou apple obdivuji v tomhle ohledu. Povedlo se jim udělat z normálního konzumáče módu, ne li skoro kult u některých.

Osobně ho nemám rád právě proto, že často deformuje nabídku na trhu ke krutě nepraktickým řešením a kvůli pro mě krajně nepříjemnému GUI všeho co kdy vyrobili (měl jsem kdysi Ipod 5.5G a asi po třech dnech jsem to nevydržel a hodil tam rockbox)

Turtle
Turtle
Level 22 Level 22
24. 7. 2016 14:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Výborný článek, padl mi přesně do noty! Tohle si říkám už dlouho.

Jinak ke sluchátkům: Rozhodně stojí za zmínku AKG, Jejich legendární 701 přehrajou pro mě sluchátka i za dvojnásobek ceny a stojí jen asi 6000 CZK. Už to pak ale chce taky pořádný zdroj a kvalitní nahrávku žejo :wink:

Janze
Janze
Level 1 Level 1
24. 7. 2016 15:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Když jsem četl pasáž, že DRM a zájmy autorského zákona...

Vzpomněl jsem si, jak některé kapely s klidným srdcem prohlašují: "Klidně si to album stáhněte."

A kolega vyprávěl, jak zažil, že zpěvák řikal, ať si to klidně stáhnou, protože to je reklama na jejich koncerty, což je fakt.

Víceméně hudební průmysl je jediný, kdy skupinám platíme za reklamu :)

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
19. 8. 2016 07:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Janze asi to bude tim ze z prodeje CD pripadne nejakyho audia pres digitalni distribuci ty kapely nemaji skoro nic a vetsinu zisku shrabne nahravaci spolecnost. Proto je jim jedno jestli to 10 lidi stahne a oni prijdou o 10Kc z kazdyho (a v realu to muze byt i min)

Paggliacci
Paggliacci
Level 1 Level 1
24. 7. 2016 18:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Cituju: za předraženého výrobce pouťových sluchátek, kterého milují lidé s tučným kontem, leč tupým uchem,

A zároveň se jedním šmahem podepisuju :)

Velmi smutná skutečnost, vzhledem k tomu že za tu cenu je na trhu mnoho výborných reálně znějících sluchátek.

vipe
vipe
Level 3 Level 3
24. 7. 2016 21:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ano toto spojení je........., kdo ví jak se transformuje analog na digitál (a stačí absolvovat telekomunikační učiliště) ví své - to máme vzorkování, kvantizaci atd.atd. neboli digitální záznam nikdy není stejně kvalitní jako analogový zdroj.
Samozřejmě MP3 můžeme kopírovat dokola beze stráty kvality - což u kazet fakt nešlo.
Co je ale božské jsou HD audio záznamy. Mám kamaráda s absolutním sluchem, zálibou v klasické a starší rockové hudbě a opravdu velmi vysokým příjmem. Měl jsem příležitost si poslechnout nějaké věci u něj - velmi mírně upravenou konverzi orig studiového záznamu Bohemia Rhapsody + Lacrimosa, no slintal jsem. Jeho audio řetězec processor, sluch zesilovač sluchátka (ehm jack 6.3 mm. to je ten který používá ta paní na té man. ústředně) je opravdu high end který se blíží ceně nového malého auta. Tady lze mluvit o digitální kvalitě - špičkový záznam za velmi rozumnou cenu + jednoduchá manipulace. Mimochodem na cestách používá externí DAC - malá krabička za cca 20 000, bere to dig signál z mobilu přes usb a do toho Bayerdinamic supraural (snad jediné velké sluchátka s impedanci myslím 32 ohm)
U sebe ať si dělá apple co chce, doufám že nemá trržní sílu aby elimina klasického jacku protlačil

Turtle
Turtle
Level 22 Level 22
24. 7. 2016 22:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vipe Problém je, že jakákoli konzumní metoda kopírování a distribuce toho analogu seká omezení a zkreslení o kterém se digitálu ani nesniho. Digitál technicky poráží analog ve všech ohledech.

Jinými slovy. Vyšší kvalita analogového záznamu je čistě teoretická věc bez návaznosti na realitu.
Pak to je o kvalitě převodníků a nákládání s daty vůbec, což je imho to, kde bude o mnoha těch sluchátek kámen úrazu. Vždyť téměř všechna bezdrát. sluchátka zvuk ztrátově komprimují pro přenos.

U těch HD záznámů jako SACD a hires PCM si imho myslím, že půjde daleko více o to, že takové nahrávky jsou pro audiofily jako trh a tak se nedělají při produkci kompromisi kvůli 128kbps mp3 v autě apod. Koneckonců u 24 bitové kvantizace např. už teoretické rozlišení přesahuje teoretické možnosti jednotlivch komponent převodníků a další techniky...

Turtle
Turtle
Level 22 Level 22
26. 7. 2016 10:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Turtle Prosil bych od "analog fanboys" nějaké argumenty. :D :D

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
19. 8. 2016 08:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Turtle @Turtle: staci?
http://3.bp.blogspot.com/-vRvoIendd24/VcOOxbhkljI/AAAAAAAARNs/yowktMVkQ7Y/s752/High_Resolution_Audio.jpg
U kopirovani je jasny ze digital je bezztratovy a to z jednoho prosteho duvodu, pac nejsme schopni 100% analogu zkopirovat beze zmeny kvality (ruzne sumy a ruseni v elektronice pridane k analogove sinusoide).
Jinak vsechno je o subjektivnim vnimani zvuku kazdeho jedince.

Reklama
Reklama