Zpět na článek

Diskuze: ARMA III – Global Mobilization: zpátky za železnou oponu!

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

petrik_fm
petrik_fm
Level 17 Level 17
9. 5. 2019 09:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

palec hore za Postskriptum
p

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
9. 5. 2019 11:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tole mne docela navnadilo, ze by to stalo za vyzkouseni od doby Flashpointu :)

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
9. 5. 2019 11:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nevi nekdo nejaka dobra DLC z obdobi WWII? Nejlepe treba vylodeni ve Francii nebo nejakou jinou znamou bitvu?

Jan Schrenk
Jan Schrenk
Level 1 Level 1
9. 5. 2019 13:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tombomino Zkus se mrknout na mód Liberation 44. Pamatuju ho už z původního Flashpointu, pak byl předěláván do ARMA II a teď je snad nějak roubován i na Trojku. Bohužel se ale nikdy nedostal do tak finalizovaného (a komplexního) stavu, jako je Global Mobilization.

https://www.youtube.com/watch?v=Mu8vWUvhW8Q

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
9. 5. 2019 11:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tombomino Střílení nacistů se ti ještě nezajídá? Mě tak napadá, když autor vytýká neosobní příběh, postavit tažení přímo inspirované odkazem Mašínů. Aaj?

FanatiXX
FanatiXX
Level 25 Level 25
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
9. 5. 2019 11:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Pár hodně zapamatovatelných okamžiků" tohle spojení nedává smysl. Použil bych " pár zapamatováníhodných okamžiků.." Neboli pár okamžiků hodných zapamatování, případně "pár dobře zapamatovatelných okamžiků".

Jan Schrenk
Jan Schrenk
Level 1 Level 1
9. 5. 2019 13:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@FanatiXX Nicméně je fajn vidět, že to někoho (byť zjevně negativně) zaujalo :-). Protože reálně ta věta vznikala několik minut :-).

Jan Schrenk
Jan Schrenk
Level 1 Level 1
9. 5. 2019 13:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@FanatiXX No vidíš a moje básnické střevo vyplodilo "hodně zapamatovatelný okamžik" a přijde mi to zajímavé.

Věta "pár hodně zapamatovatelných..." je jen takový pokus o oxymóron :-). Určitě v mých recenzích narazíš na více podobných sousloví 8)

RybkaRudy
RybkaRudy
Level 1 Level 1
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
13. 5. 2019 03:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"a ne že se nějaký hoch z moravské metropole pokouší o řeckou angličtinu."
Proč tam nenapíšeš "pražský pepík", ty demente?

Jan Schrenk
Jan Schrenk
Level 1 Level 1
13. 5. 2019 10:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RybkaRudy Jen až se budeš příště čertit (asi na Prahu), tak bys měl vědět, že třeba zrovna já nejsem z Prahy, ale z malých jihočeských Prachatic. A že třeba moje Manželka je z Ostravy, konkrétně z její moravské části.

Necítím žádnou averzi vůči žádné oblasti Česka...a vlastně ani žádné další zemi. Tak nějak k tomu nemám důvod, víš?

Jan Schrenk
Jan Schrenk
Level 1 Level 1
13. 5. 2019 10:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RybkaRudy Protože vývoj ARMA probíhal v Brně, ty za všech okolností kultivovaný a slušný člověče :-)

xxviktor
xxviktor
Level 1 Level 1
13. 5. 2019 10:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A naimplementovali už konečně nějakou mechaniku pancíře u obrněnců a nebo jde zase tank dolů po 4 ranách jiným tankem kamkoli?

Jan Schrenk
Jan Schrenk
Level 1 Level 1
13. 5. 2019 11:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@xxviktor Je to celé hodně zjednodušené. Fungovalo reaktivní pancéřování (v DLC Tanks), ale jinak je to myslím pořád nic moc. Já třeba nijak nepozoroval, že by tank měl nějakou jinou odolnost zepředu než zezadu, nebo že by se snad střela mohla odrazit. Ale ono je to spjaté jedno s druhým. Mechanika pohybu je zjednodušená až příliš, senzorika (elektrovybavení tanku) vlastně neexistuje, práce s AI posádkou také v podstatě neexistuje.

Buď jak buď, pokud si chceš zahrát na tankistu korektně, je potřeba sáhnout po nějaké starší věci, jako bylo třeba mimořádně zdařilé Steel Fury STA. Nebo, taktéž z WWII se chystá na společném enginu s IL-2: BOX i tankový simulátor. Ten by měl být dokončený snad letos.

xxviktor
xxviktor
Level 1 Level 1
13. 5. 2019 12:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Schrenk Tak ona by to nemusela být přímo simulace. Úplně by stačilo alespoň něco na úrovni WoTka.

Jan Schrenk
Jan Schrenk
Level 1 Level 1
13. 5. 2019 13:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Schrenk @xxviktor: Obě platformy jsou natolik odlišné, že si je netroufám srovnávat. Ostatně ve WOT mám naježděno tak 10 hodin. Já bych to asi definoval tak, že ARMA je z pohledu tanků až příliš zjednodušená simulace, ale pořád ještě simulace, kdežto WOT je úplně čistokrevná arkáda.

xxviktor
xxviktor
Level 1 Level 1
13. 5. 2019 18:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Schrenk @fucida: Arkáda to sice je, ale aspoň je tam rozdíl v tloušťkách pancíře a střely se vesele odrážejí :)

Jan Schrenk
Jan Schrenk
Level 1 Level 1
14. 5. 2019 06:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Schrenk @xxviktor: Jop, odrážejí :)

Jenže je to hlavně o tom, co vlastně přesně od těch tanků očekáváš, resp. to, v čem tě třeba zrovna WOT úplně nenaplňuje. Jestli je to nedostatečný příklon k simulaci, pak je lepší skočit rovnou na nějaký hardcore tankový simulátor. Jestli třeba online kooperace s pěchotou, pak to může být právě ARMA. Naštěstí si pořád můžeme vybrat...nebo dokonce míchat všechno najednou :)

Reklama
Reklama