Zpět na článek

Diskuze: ASUS Radeon R9 290X DirectCU II OC – specifikace odhaleny

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

vlastoman
vlastoman
Level 1 Level 1
17. 12. 2013 13:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

a je to tu zase chladič k ničemu oc jak prase .... součástky s bambusu šmejd od asusu jak ho dobře známe

Ethos
Ethos
Level 1 Level 1
18. 12. 2013 22:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vlastoman Us vas vidim vsetkych ako kupujete gpu za 700 no jasne ..

Shakall605
Shakall605
Level 1 Level 1
17. 12. 2013 13:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

629 dolarů?! :shock: GTX 780 Ti stojí 649. To si nechají celkem pěkně zaplatit ten výkon, když dožene Tičko.

Aleš Kaňák
Aleš Kaňák
Level 1 Level 1
17. 12. 2013 14:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Shakall605 Cema ke pouze odhad dle webu WCCFtech, nikoliv oficiální od Asusu. Takže kdo ví...

vlastoman
vlastoman
Level 1 Level 1
17. 12. 2013 13:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jak si můžou tohle dovolit chtít za takovej klump ???? Boham nohem radši připlatim za 780ti v neref provedení budu mít o hodně větší výkon a o hodně menší odběr. Kdysi sem od asus pár věcí koupil no za to kolik mě stáli tak to bylo co produkt to totální brak oc 0 chlazení k ničemu sw k ničemu a co se týče napájení grafik od ešusu tak to je kapitola sama o sobě apájení je na ešus klumpech snad horší než ref ... nevim ale radši bych volil grafiky od jiných (gb, evga, MSI,) ne tyhle blbince chladič vlekej jak chladič s tatry a výkon na nic ...

nonestaciti
nonestaciti
Level 1 Level 1
17. 12. 2013 14:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

mňa zaujímajú hlavne tie cievky, momentálne mám asus DC2 GTX460 TOP a celkom mi to lezie na nervy to sršanie. Hodilo by sa nejaké porovnanie s MSI, GB a ostatných rozšírených značiek.

vlastoman
vlastoman
Level 1 Level 1
17. 12. 2013 18:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@nonestaciti přepastování pomocí noctua pasty ????? už to svědčí o dost špatným výběru je tu hodně lpších past a bzučení cívek s classified tak to jsi asi docela vedle napájení na ešus kartách je brak už jenom s pohledu provedení a špatně řešených schopnotí chlazení karty a to ve všech směrech velikost chladiče z daleka neodpovídá chladícímu výkonu
a jinak bzučení cívek bejvá spíše problém sítě či zdroje ze jména a to řešim ze zkušnosti neřikám že je to tak vždy ale poměrně často

Dixel
Dixel
Level 1 Level 1
17. 12. 2013 19:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vlastoman Tak prominte, past tu mam nekolik, konkretne Noctua NT-H1, Gelid GC03 Extreme, nakou CM kejdu a AC MX-2 - a podotykam ze Noctua NT-H1 se mi osvedcila nejlepe a to dokonce lepe nez Gelid ;), pokud s tim mate problem, je to vase hloupost :) - s tim Gelidem jsem byl defakto na stejnych teplotach jako s Noctuou, ovsem Noctua se mi lepe nanasi a rychleji se od ni vycisti kontakni plochy => pro me osobne lepsi volba.

Co se tyce EVGA GTX780 Classified, vsichni co jsme si ji ted koupili si bzukotu civek vsimli, ocividne jste v ruce tu kartu nemel a ani jste ji nevidel v provozu :) (ostatne vsechny EVGA karty bzuci), cili tu jen blafate a zkusenosti nemate zadne, ja jsem trebas na tu Classifiedu zkusil hodit i Proliamtech + 2x Noctua NH-P14, kdy byl uz ten bzukot vzhledem k neslysenmu chodu slyset docela dost (a teploty byly do 60 stupnu po 2 hod zateze po OC 1200MHz/7400MHz).

S tim bzucenim civek nemate pravdu ... je to defakto pro civky typicky jev, kterym oplyvaji vsechny civky, ovsem jsou civky ktere bzuci vice a ktere mene, u Asus Matrixky jsem si vsiml, ze nebzuci vubec :). Zdroj na to muze a nemusi mit vliv ... (ja mam trebas Corsair AX860 Platinum ...)

Dixel
Dixel
Level 1 Level 1
17. 12. 2013 17:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@nonestaciti Tak z moji zkusenosti vim, ze karty co maji Asus SAP komponenty nebzuci (nesrsi) jim civky - naopak pred cca 2ma tydny jsem zakoupil EVGA GTX780 Classified a byl jsem velmi nemile prekvapen oproti moji predchozi Asus Matrix 7970ce ... - Classifiedka nejen ze bzucela ale i ten chladic byl podstatne horsi nez Asus Dcu2 reseni. Az po prepastovani Noctackou pastou se dalo rici, ze ten chladic na tom byl dobre :( - cili radil bych nereagovat na takovy pindy, kterymi tady obdaruje napr. vlastoman ...

Jinak jak je to s Vasi GTX460kou to bohuzel nevim, s tou nemam zkusenost, ale je nemile, ze bzuci :( - ovsem muzu Vas uklidnit ... pokud koupite Asus grafiku, ktera ma takovety keramicke (nebo to je kompozit ??? - kdovi), celozalite/zatavene sedive civky, tak ty zcela urcite nebzuci - sam jsem s tou Matrixkou provadel ruzne OC rostarny a nedokazal jsem ji rozbzucet ;).

vlastoman
vlastoman
Level 1 Level 1
17. 12. 2013 18:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dixel pokud koupite Asus grafiku, ktera ma takovety keramicke (nebo to je kompozit ??? - kdovi) k dodání tato věta už poví mnohé o vašich zkušenostech s elektrotehnikou ...

Dixel
Dixel
Level 1 Level 1
17. 12. 2013 19:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dixel @vlastoman: Jinak staci pouzit google a zjistite ze keramicke kompozity jsou defakto idealni pro pouziti v elektronice ... ;) - proto se nediivm ze Asus je po strance soucastek na nejvyssi urovni ze vsech vyrobcu - minimalne o dva roky predbehl dobu no :).

Dixel
Dixel
Level 1 Level 1
17. 12. 2013 19:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dixel @vlastoman: Nu ocividne ten chytry a vseznaly jste tu jedine VY ze ? ;).

Dubak
Dubak
Level 1 Level 1
17. 12. 2013 17:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nevyzera zle papierovo ani fyzicky ale amd dakujem neverim uz ani kartam ani ovladacom ... poslednu co som mal a bol spokojny je 5870 a bola to supa nepoviem ani slovo potom bola 6970 a este som sa nehal nahovorit na 6990 no amen ... na tom sa nedalo ani hrat a na zahranicnych weboch dokonca sa preukazala ta amd odozva alebo ako by som ju nazval v podstate microshuttering aj na single GPU co sa nvidii stat nemoze som zeleny srdcom aj dusou mozno preto take zanevretie kupil som minuli tyzden 780 lightning a taktol ju na stabilnych 1200 mhz a som nadmieru spokojny aj ked na ddworlde dede pise ze normalny clovek si v tejto dobe 780 nekupi...mna vysla 480 € co je cca 14400 SK co je 13200 korun ceskych a za tu sumu tuto kartu mozem len odporucit je ticha nepadaju takty a da sa vytaktovat do nebies

FuManchu
FuManchu
Level 1 Level 1
18. 12. 2013 10:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dubak Kam na vas chodia... Furt sa niekto najde, kto tu vytrubi, ze AMD nie, lebo ovladace a neviem este co. Co sa ti nepacilo na 6970? Az doteraz si zachovala velmi slusny vykon aj pre nove hry. To, ze si sa nechal nahovorit na blbost zvanu 6990 tiez o niecom svedci. Teraz v podstate nepredajna karta (tak isto ako 590). Ovladace AMD su V POHODE, minimalne pre akykolvek jednocip. Novy system Crossfire v podstate odstranuje microstutter pre 290 a 290X. Ludia, citajte radsej renomovane fora a neverte pakom, co tu omielaju rovnake dristy uz roky...

vlastoman
vlastoman
Level 1 Level 1
17. 12. 2013 18:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dubak pan DD je DEBIL a o hw neví naprosto nica jeho benchmarky si cucá s prstu protože hw mu nikdo nepučí takže jednoduše řečeno ddw je web o kecech podvodu a nezkušenosti ;)

Dubak
Dubak
Level 1 Level 1
17. 12. 2013 19:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=vlastoman]pan DD je DEBIL a o hw neví naprosto nica jeho benchmarky si cucá s prstu protože hw mu nikdo nepučí takže jednoduše řečeno ddw je web o kecech podvodu a nezkušenosti ;)[/quote]

nadavat mu nejdem a ani nechcem kazdy nech si riesi svoje veci ako chce ja som hovoril na zaklade mojich skusenosti a nie len mojich s battlefield 4 sme squad 5 chalosov vo veku okolo 30 rokov a do kompov sme kazdy dali cca uz za posledne tri roky cez 4000 € a mali sme kopu veci otestovanych na svojich skusenostiach a okrem 5870 atiny ma nepresvedcilo nic z tejto rady a ako spominas naozaj ma divne vysledky testov behal som po nete hore dole len aby som nasiel naj nvidiu pomer cena vykon a vysla tam lightning 780 za 480€ a som nadmieru spokojny.

vlastoman
vlastoman
Level 1 Level 1
17. 12. 2013 19:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dubak 780 llighting je výborná karta ono vlastně z karet gtx 780 jsou nej Palit jetsream, MSI lighting, Gigabyte gtx 780 Ghz edition, Evga gtx 780 Classified takže jakákoli z nich je super výběr ;)

Dixel
Dixel
Level 1 Level 1
17. 12. 2013 20:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vlastoman Nu az na to ze je dost velka pravdepodobnost ze u tzv. OC top karty jako je MSI Lightning chytnete Elpida pameti :D :D - ale jako jasne ... je to top OC GTX780ka. Jedina poradna GTX780ka je Asus Dcu2 (za ty penize z GTX780ek ...) a EVGA GTX780 Classy, ktera ale zase bzuci a ma horsi chladic. reference jso utez dobre ale me se treba nelibi a co se tyce GB - ten ja trebas nemam rad, ovsem spatny karty s nejvetsi pravdepodobnosti nedela.

vlastoman
vlastoman
Level 1 Level 1
17. 12. 2013 21:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vlastoman @Dixel: elpida na lightu je zlo jinak ono classi je dokonla karta ale spis pro oc maniaky podk chce clovek ticho a nehodla krty hnad do extremu tak ve sve podstate je kazda s top 780 dost slusna karta a nejlip se z nich taktuje light a class u light za predpokladu ze nema elpid apameti ;) dcu2 je na oc krapet horsi nekdy vic topi ale je tezky sehnat kartu ktera by pokorila hrani jde hodne i o jadra takze o tom bysme se mohli bavit do aleluja :D

Dixel
Dixel
Level 1 Level 1
17. 12. 2013 22:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vlastoman @vlastoman: Tak tak Classy je fajn, az na tu cenu a obcasne bzuceni, ale jako neni to tak tragicky.

vlastoman
vlastoman
Level 1 Level 1
17. 12. 2013 19:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Dixel]Tak prominte, past tu mam nekolik, konkretne Noctua NT-H1, Gelid GC03 Extreme, nakou CM kejdu a AC MX-2 - a podotykam ze Noctua NT-H1 se mi osvedcila nejlepe a to dokonce lepe nez Gelid ;), pokud s tim mate problem, je to vase hloupost :) - s tim Gelidem jsem byl defakto na stejnych teplotach jako s Noctuou, ovsem Noctua se mi lepe nanasi a rychleji se od ni vycisti kontakni plochy => pro me osobne lepsi volba.

Co se tyce EVGA GTX780 Classified, vsichni co jsme si ji ted koupili si bzukotu civek vsimli, ocividne jste v ruce tu kartu nemel a ani jste ji nevidel v provozu :) (ostatne vsechny EVGA karty bzuci), cili tu jen blafate a zkusenosti nemate zadne, ja jsem trebas na tu Classifiedu zkusil hodit i Proliamtech + 2x Noctua NH-P14, kdy byl uz ten bzukot vzhledem k neslysenmu chodu slyset docela dost (a teploty byly do 60 stupnu po 2 hod zateze po OC 1200MHz/7400MHz).

S tim bzucenim civek nemate pravdu ... je to defakto pro civky typicky jev, kterym oplyvaji vsechny civky, ovsem jsou civky ktere bzuci vice a ktere mene, u Asus Matrixky jsem si vsiml, ze nebzuci vubec :). Zdroj na to muze a nemusi mit vliv ... (ja mam trebas Corsair AX860 Platinum ...)[/quote][quote=Dixel]Tak prominte, past tu mam nekolik, konkretne Noctua NT-H1, Gelid GC03 Extreme, nakou CM kejdu a AC MX-2 - a podotykam ze Noctua NT-H1 se mi osvedcila nejlepe a to dokonce lepe nez Gelid ;), pokud s tim mate problem, je to vase hloupost :) - s tim Gelidem jsem byl defakto na stejnych teplotach jako s Noctuou, ovsem Noctua se mi lepe nanasi a rychleji se od ni vycisti kontakni plochy => pro me osobne lepsi volba.

Co se tyce EVGA GTX780 Classified, vsichni co jsme si ji ted koupili si bzukotu civek vsimli, ocividne jste v ruce tu kartu nemel a ani jste ji nevidel v provozu :) (ostatne vsechny EVGA karty bzuci), cili tu jen blafate a zkusenosti nemate zadne, ja jsem trebas na tu Classifiedu zkusil hodit i Proliamtech + 2x Noctua NH-P14, kdy byl uz ten bzukot vzhledem k neslysenmu chodu slyset docela dost (a teploty byly do 60 stupnu po 2 hod zateze po OC 1200MHz/7400MHz).

S tim bzucenim civek nemate pravdu ... je to defakto pro civky typicky jev, kterym oplyvaji vsechny civky, ovsem jsou civky ktere bzuci vice a ktere mene, u Asus Matrixky jsem si vsiml, ze nebzuci vubec :). Zdroj na to muze a nemusi mit vliv ... (ja mam trebas Corsair AX860 Platinum ...)[/quote] takže zdroj corsair šptný výběr ano teoreticky řečeno každá cívka bzučí vibrace vzniká kvůli tomu že cívka je elektromagnet tim pádem její indukce také způsobuje rezonanci cívek a. co se týká past tak noctua geid atd jsou pasty vám známé ale teplotně na tom rozhodněnějsou nejlíp ano noctua gelid všecny vámi jmenované pasty nejsou vůbec špatně ale pro dosažení nejlepšího přenosu jsou tu pasty s ekutého kovu nevýhoda je ale ta že tekutý kov tuhne a tim ej tedy chladič po sléze takřka neodělitelný. Eětě k cívkám slyšitelná rezonance cívek je ovlivněna obalem cívka to každý řší jinak a asus nepožívá zrovna kvalitní cívky sice nejsou slyšet jenomže jde zde i o to co cívka zvlýdne ale to už je hlubší elektrotchnika, někomu jde o tichý chod karty dalšímu o maximalizaci ov osobně jsem se dostal s kartou classified na 1419 mhz pro jádro, karta je každá dána kus co kus protože se vše nepovede vždy dobře ale o oc se zjímám už dlouhou řadu let a s kartama ešus mám špatné zkušenosti zatím se mi nejlépe taktovali karty od msi či evga a asus dost propadal ale je to názor od názoru a každý má štěstí na něco jiného

Dixel
Dixel
Level 1 Level 1
17. 12. 2013 20:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vlastoman Aha ... takze muj Corsair AX860W Platinum je spatny zdroj mi chcete rict ? :O

A muzete mi tedy rici jaky zdroj byste mi v kategorii kolem 4000 Kc doporucil ? Pozadavky ... SS F3 layout + 7 let zaruka + kompletne modularni provedeni komplet v cerne s paskovymi slim kabely :) + jako bonus u Corsair AX je spickovej San Ace 120mm fan ;).

Samozrejme ze kazda civka bzuci, ovsem je na vyrobci jak se s tim vyporada, ocividne Asus se s tim vyporadava lepe nez EVGA a zapouzdreni + vinuti civek jim jde asi lepe :). Dale nevim co se Vam na soucastkach Asus karet nezda, ale temer vsechny vyssi modely Asus grafik pouzivaji Ti Mosfety patrici do spicky a konkretne moje Asus Matrix 7970 disponovala high-endovymi (v maxu 80A) civkami od TI, kterym zdaleka MSI ani EVGA u svych top edic konkurovat nemuze (ty jejich 45A prditka ...).

Co se tyce taktovani, zde bez debat vede Asus - GPU Tweak je senzacni vychatna a prehledna utilita + staci kouknout na tabulky rekordu a je jasny kdo je leader - samozrejme Shamino ... hlavni osoba stojici za vznikem RoG zakladnich desek a asi obecne RoG produktu :).

vlastoman
vlastoman
Level 1 Level 1
17. 12. 2013 20:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dixel tak co se oc týká vede v grafikách kingpin (evga). dál corsair je dobrej v poměru cena výkon ale na značky jako seasonic či enermax nemá ani omylem modulární kabeláž mě nezajímá ale co se peněz týče tak corsair je zajímavej cenově a kvalitu nabídne hodně slušnou ale rohodně ně špičkovou jen je škoda že mnoho značek co komponenty vyrabí lepší než ešus či corsair u nás v cz neprodává. 1 věc je koukat na náš trh a tim pádem nikdo nemůže říct vo je nejlepší a je potom lepší zkoumat i jiné výrobce.a 7970 matrix mě taky orpavdu vůbec nezajímý je stará v momentální řadách zatim ešus nenabídl nic co by bylo nějak lepší než konkurence. jinak pokud taktujete za pomoci gpu tweak tak to lecos vysvětluje proč dosahujete malých taktů oO. no třeba se na nějakých oc akcích potkáme ;) rád si hw hraju pd plynem to sou pak zajímavější takty

vlastoman
vlastoman
Level 1 Level 1
17. 12. 2013 21:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dixel @vlastoman: fatal1ty si pamatuju s ut 2004 :D kdyz sem zacinal tak mi nandal 29 0 :D ovsem cca pro 2 letech co sme hraval za nejmenovany klan na cb v div 1 sem mu nandal uctyhodnych 73 0 :D fatal1ty neni legenda ale noob ok q3 mu sel dobre ale ut2k4 ve kterem machroval tam byl lamak nad lamaky kinpin je mu podobnej ale kingpin ma tak yza sebou tolik legend az to neni hezky ;) neda se opomijet vsak on je taky ta nejvyssi liga

Dixel
Dixel
Level 1 Level 1
17. 12. 2013 20:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dixel @vlastoman: Copak mas proti GPU Tweaku - ja jsme na vzduchu s nim s Matrixkou dal 1310/7300 (sice jen probenchmarkovatelne ... ale dal :D) ? :O ...
Jinak jak pises o KingPinovi - KingPin je prvni vzdycky zpocatku, ovsem s postupem casu je hooodne vzadu - coz mi pripomina progamerskou legendu - Johnata Fatal1ty Wendela ... pri uvedeni hry top hrac, po roce prumer, po dalsim roce looser ;) ... samozrejme ze spicka je shamino - jestli ses overclocker tak todle musis vedet :) - tim nechci tvrdit, ze KingPin neni borec, ale Shamino je podstatne vyssi liga - ovsem myslim, ze na toto tema by tu mohl povidat trebas flanker, nebo OBR.

Dixel
Dixel
Level 1 Level 1
17. 12. 2013 22:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dixel @vlastoman: Jeje :) - tys hral UT2004? :) - ja ho hraju doted, ale uz to nemam s kym po siti hrat pac to se mnou nikdo hrat nechce (prej kolegy frusturje dostavat 35:0 v 10ti min matchi):D. Jinak byly doby kdy jsem hral i UT3 za ceskou reprezentaci, ale s fatal1tym sem nikdy nehral (byl looser) :D, zato jsem mel moznost hrat s Akerem (jeden z top Polskych hracu) a Luxxizem - a ten je muj vzor ;) - hraju i na jeho configu, kterej jsem si teda trosku upravil :). Kazdopadne jsem i spectoval duel Hypna ci Tewice ... a to jsou teda uz ale radni blazni :D - ovsem s mym pomalym netem takovedle ligy hrat nemuzu kdyz mam na jejich servery ping 70+ :/, ta hra je op ingu docela dost.

Dixel
Dixel
Level 1 Level 1
17. 12. 2013 20:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dixel @Dixel: OU pardon ... Shamino je asi spis legenda, ovsem borec je trebas Andre Yang ;),

Koudz
Koudz
Level 1 Level 1
18. 12. 2013 08:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dixel @Dixel: tak to jsi asi velký frajer, co? :D

vlastoman
vlastoman
Level 1 Level 1
17. 12. 2013 21:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dixel @Dixel: andre je kanonyr nad kanonyry jeho vysledky sou nekdy nepochopitelny s tim 100% souhlas

Dixel
Dixel
Level 1 Level 1
17. 12. 2013 20:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dixel @Dixel: A jeste dobrej rizek je elmor ;).

vlastoman
vlastoman
Level 1 Level 1
18. 12. 2013 08:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Dixel]Jeje :) - tys hral UT2004? :) - ja ho hraju doted, ale uz to nemam s kym po siti hrat pac to se mnou nikdo hrat nechce (prej kolegy frusturje dostavat 35:0 v 10ti min matchi):D. Jinak byly doby kdy jsem hral i UT3 za ceskou reprezentaci, ale s fatal1tym sem nikdy nehral (byl looser) :D, zato jsem mel moznost hrat s Akerem (jeden z top Polskych hracu) a Luxxizem - a ten je muj vzor ;) - hraju i na jeho configu, kterej jsem si teda trosku upravil :). Kazdopadne jsem i spectoval duel Hypna ci Tewice ... a to jsou teda uz ale radni blazni :D - ovsem s mym pomalym netem takovedle ligy hrat nemuzu kdyz mam na jejich servery ping 70+ :/, ta hra je op ingu docela dost.[/quote]
ping je svine ja mam na jejich 8 :-))))jinak luxxize sem nekdy i daval srmze gohlinka taky ted taky este hraju ale uz meto tolik nebere jakej ze mas v ut nick ?

Dixel
Dixel
Level 1 Level 1
18. 12. 2013 15:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vlastoman Muj nick v UT3 - Dxx1, ale uz sem ho tak 2 roky minimalne online nezapnul - jinak kdyz ta hra zacinala tak jsem se prubezne drzel tak v TOP 50ce, to to jeste nehrali borci z UT2004ky :) - moje nejoblibenjsi mapy byly Deck, Rankin a z UT3 Sentinel a Rising Sun byla na 1v1 rozehravku excelentni :).

Hlavne hraju spis porad po siti, online je to pro me s tim mym netem frustrujici ;) - nektery puby se hrat daji, nektery uz ani moc ne :( - nekdy mam pingy kolem 30 a nekdy bezne nejdu pod 80, spis i kolem 100ky tak jsem tu hru prestal hrat - odezva je hold sv*ine.

KiLLa_cz
KiLLa_cz
Level 1 Level 1
18. 12. 2013 19:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Dixel]Muj nick v UT3 - Dxx1, ale uz sem ho tak 2 roky minimalne online nezapnul - jinak kdyz ta hra zacinala tak jsem se prubezne drzel tak v TOP 50ce, to to jeste nehrali borci z UT2004ky :) - moje nejoblibenjsi mapy byly Deck, Rankin a z UT3 Sentinel a Rising Sun byla na 1v1 rozehravku excelentni :).

Hlavne hraju spis porad po siti, online je to pro me s tim mym netem frustrujici ;) - nektery puby se hrat daji, nektery uz ani moc ne :( - nekdy mam pingy kolem 30 a nekdy bezne nejdu pod 80, spis i kolem 100ky tak jsem tu hru prestal hrat - odezva je hold sv*ine.[/quote]
hi, taky pařim utéčko jak vás tady vidim machrovat musim se přidat :D hraju na (FA4K) BTA/TAM a v žebříčku sem byl sedmej, na serveru kde sem pařil.. jedna ;)

tak se někdy zastavte pro pár komb na fa4k budu se těšit 8)

KiLLa_cz
KiLLa_cz
Level 1 Level 1
18. 12. 2013 19:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@KiLLa_cz jo muj nick v ut3 je KiLLa_cz 8)

Dixel
Dixel
Level 1 Level 1
18. 12. 2013 20:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@KiLLa_cz Jinak me se to machruje proti codarum a cskarum ktery sou v UT lamy :D - ty vyklepu, ovsem UTckare ... to uz je horsi kaficko :) - vzdycky jsem UT chtel umet na vysokej urovni :).

Dixel
Dixel
Level 1 Level 1
18. 12. 2013 20:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@KiLLa_cz Tak tebe znam :D - nevidel sem te hrat ale tvuj nick je v komunite znamej :). Ku*rna - ja snad zase to UT3 zacnu hrat :) - od takovych jako ses ty se toho da dost naucit :D.

Reklama
Reklama