Zpět na článek

Diskuze: Battlefield 3 nebude podporovat Windows XP a DirectX 9

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Paxan
Paxan
Level 1 Level 1
4. 1. 2011 15:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Osobně to vítám, ač jako student vím, že peníze jsou to poslední čeho by se mě dostávalo (na upgrade).

spacetruck
spacetruck
Level 1 Level 1
24. 1. 2011 22:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Paxan kdo pamatuje bf1942 tak ten skandalne nepodporoval win 98! win 7 4ever

alica
alica
Level 1 Level 1
4. 1. 2011 16:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pekná blbosť nepodporovať najrozšírenejší OS súčastnosti. Nech je ako chce..je to tak.

Určite nebudem meniť OS kôli zahratiu si nejakej hry. Takže bye-bye Battlefield 3. Určite bez teba prežijem s kopou iných dobrých hier, ktoré takú blbú podporu nemajú :-)))).

Eddward
Eddward
Level 1 Level 1
4. 1. 2011 16:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@alica To je este len zaciatok konca podpory Win XP, postupne bude hier pribudat a nakoniec zistis ze si uz nic nove nezahras :)

alica
alica
Level 1 Level 1
4. 1. 2011 21:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Eddward Aj tak opakujem, čo si poriadne nepochopil :-). Ignorovať 50 % trhu je blbosť. Nie moja (alebo naša škoda), ale ich :-). Chápeš ??

Poviem ti to polokate. Budeš prevádzkovať potraviny a urobíš do nich dbere vysoké 150 cm a široké 45 cm. Čo sa stane ? Myslíš, že ostatný začnú chudnúť, aby mohli o teba kúpiť jeden jogurt, ktorý predávaš len ty ? Figu pôjdu do vedľajšieho obchodu, nakúpia si všetko a na ten tvoj jedinečný jogurt :-) sa ti vybodnú :-)))).

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
6. 1. 2011 11:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Eddward @alica: No ale ty si uvedom, ze na trhu su 3 jogurty a z toho 2 predavas ty (BF, MoH). Ten treti je spatny ako vred (CoD). A za dalsie si dovolim predpokladat, ze v kazdom vyvojarskom time AAA titulu panuje tlak aby nova verzia mala lepsiu grafiku ako predchodca. Myslim si, ze DX9 je vycerpane, takze DX11 je jasna volba. Staci len presvedcit vydavatela, co sa v tomto pripade asi podarilo.

viperman
viperman
Level 1 Level 1
5. 1. 2011 07:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Eddward @alica: ani nie, fanuskovia battlefield 3 urcite si urcite win 7 zaobstaraju ak este nemaju... a to porovnanie s tymi dverami je totalna blbost, vyvojari battlefield sa chcu posunut niekde dalej tak to primarne vyvijaju na nieco nove.

a dalsia vec ak je ten jogurt kvalitny a lepsi a ponuka nieco nove tak urcite nepojdem niekde skusat nieco co som uz mal..si dam radsej ten novy dx 11 jogurt, aj za cenu upgrade kompu :)))))

Baneshee
Baneshee
Level 1 Level 1
4. 1. 2011 21:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Eddward @alica: XP maji mozna 50% trhu, ale vetsina z tech PC by neutahla ani Bad Company 2. U hernich pocitacu je zastoupeni XPcek vyrazne mensi. Ja s timhle razantnim resenim jen souhlasim - jinak se kvuli kompatibilite budeme porad placat v DX9 a vyvoj se poradne nepohne.

pegyy
pegyy
Level 1 Level 1
5. 1. 2011 10:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Eddward @Baneshee: Chces povedat ze moj Athlon X4 640 a Saphhrire HD6850 s Windows XP mi neutiahne Baltefield 3? :D Poznama strasne vela ludi, ktori maju dobry HW a frcia este na XP (Posledne cislo o rozsireni XP hovorilo o 64% na trhu a povedzme si otvorene, dnes sa viac kupuju net/noot-booky a naslapane herne PC cim pomerne slusne stupa predaj Win 7). Takze ak niekto doborovolne odpise XP je to len jeho vec, objektivne je pravda povedat, ze v najblizsisch 2-3 rokoch na tom bude stracat, ale pototm ziska, pretoze ked sa hromadne prejde na Win 7/ eventualne 8 bude mat engine vyladeny ;) PS: Ano aj Ja sa chystam na prechod na Win 7 ;)

viperman
viperman
Level 1 Level 1
5. 1. 2011 10:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Eddward @pegyy: jo neutiahne lebo tam nemas DX11:) a microsoft dx11 dal logicky iba do svojho noveho systemu aby podporil aj predaj:) je to nromal vec, vista ma k sedmickam blizko, tak cez update tam bude tiez

ale XP je uplne iny system, ak by to mali robit tak by im to zvysilo naklady a vela roboty a vieme aky je MS :)

a dalsia vec preco si niekto kupi athlon X4 a 6850 dx 11 grafiku a da si tam xp? totalna nelogika

pegyy
pegyy
Level 1 Level 1
5. 1. 2011 11:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Eddward @viperman: Asi ta nenapadlo, ze to bol upgrade zo strasej zostavy, ale to nevadi, su aj menej zavitovy ;) Inak som nevedel ,ze HD6850 nepodporuje DX11, to su mi ale novinky ;)

pegyy
pegyy
Level 1 Level 1
5. 1. 2011 11:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Eddward @pegyy: Asoory zle som to pochopil DX11 bolo mislene k XP nie k VGA

Mike1
Mike1
Level 1 Level 1
4. 1. 2011 16:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=alica]Pekná blbosť nepodporovať najrozšírenejší OS súčastnosti. Nech je ako chce..je to tak.

Určite nebudem meniť OS kôli zahratiu si nejakej hry. Takže bye-bye Battlefield 3. Určite bez teba prežijem s kopou iných dobrých hier, ktoré takú blbú podporu nemajú :-)))).[/quote]
Já tento krok vítám, protože aby nové hry z roku 2011 podporovaly deset let staré OS, které už ani nedostávají podporu Microsoftu, je blobost. Když se sedmička nebo nové OS posunou do více domácností, pak je to krok kupředu a výrobce her konečně nebude brzdit DX9. Každopádně je na to potřeba mít taky grafiku, která DX11 podporuje. To už je větší háček. DOufám ale, že si s tím výrobci pohrajou a bude to alespoň vymakanější, když už tam nebude ta zpětná podpora. :wink:

pegyy
pegyy
Level 1 Level 1
5. 1. 2011 10:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mike1 Vyvoj hier nebrzdi DX 9.0c ale zlate konzoli a prerabka hier z konzoli na PC ktore naviac obsahuju plno bugov, ale chodito, nech je ta grafika aka je (podstatna vecsina dnesnych hier).

dohnalik
dohnalik
Level 0 Level 0
4. 1. 2011 16:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Perfektní! Mám opravdu radost! DICE, Crytek, EA a Steam jsou opravdu vývojáři/vydavatelé kterým jde o to aby jejich hra byla opravdu hra, né to co vydavají ostatní.

viperman
viperman
Level 1 Level 1
5. 1. 2011 07:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dohnalik EA je shit, firma poskupovala tolko dobrych firiem a nasledne ich zrusila...a pokazila tolko dobrych serii (posledny C&C), nhl zrusila z pc...nemam tu firmu rad poslednu dobu.

dohnalik
dohnalik
Level 0 Level 0
4. 1. 2011 16:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dohnalik No ne tak uplně steam ale cele Valve jsem chtěl říci.

Smarty
Smarty
Level 1 Level 1
4. 1. 2011 17:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Stejně se ty hry až na pár vyjímek motají na mrtvým bodě. Od DX9c nepřišlo vpodstatě nic novýho, jenom pár optimalizací. Mě po grafické stránce bohatě stačí hry na úrovni Half-life 2, už to vypadá hezky a přitom to nemá žádný krvavý nároky. Kromě GTA a Crysis se z her úplně ztrácí originalita a hratelnost, pořád dokola se chrlí graficky naleštěný série NFS, NHL, CoD a MoH - filmečky prokládaný infantilní akcí. Je zajímavý jak byl herní trh různorodej v době, kdy měly počítače výkon dnešního mobilu. :confused:

Dammster
Dammster
Level 1 Level 1
4. 1. 2011 17:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smarty Souhlasím s tím, že například takový HL2 je na dobré grafické úrovni a přitom výborně optimalizovaný. Navíc dodávám, že grafika je sice důležitá, ale ne vždy. Například moc rád hraji Minecraft. Každopádně takové pokusy, které už chtějí vystrčit DX9 - jen dobře! Jen na Steamu je přes 56% DX10 grafik a už jen pouze 16.76% DX9 grafik. A kromě o něco lepší grafiky je dobrá výhoda i v tom, že ty hry lépe běží pod vyšším DX, více FPS. A abysme se posunuli k lepší grafice, je opravdu načase přestat podporovat DX9. Minimálně DX10 dnes už umí i hodně levné karty.

filias
filias
Level 1 Level 1
4. 1. 2011 18:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dammster Souhlas - DX10/11 + Win7/Vista tam podle jejich statistik má skoro 2/3 lidí a 64bit OS víc jak třetina a na Vánoce 2011 to bude ještě víc. (navíc je otázka kolik lidí z toho zbytku s XP nemá Steam jen na hraní CS a BF by si stejně nekoupili) Proto se není čemu divit, když nový engine cílí na tyto stroje, kde mají víc možností optimalizace.. a navíc - hlavní trh jsou konzole a tak je nemusí zajímat ta menšina co si to na PC nebude moci zahrát.

Camazoo
Camazoo
Level 1 Level 1
4. 1. 2011 19:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak nevím, Battlefield 3 bude přeci multiplatformní hrou. Stejně tedy budou muset kvůli konzolím dělat DX9 (PS3 zvládá pouze DX9, u Xboxu je to někde mezi DX9 a DX10).
Celé se mi to zdá jako umělá snaha popohnat prodeje nových grafických karet, protože pochybuji, že PC engine bude tak moc odlišný od konzolových. Maximálně pár rádoby-efektů navíc plus umělé omezení.

siddhi
siddhi
Level 1 Level 1
4. 1. 2011 20:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Camazoo Konzole žádné DX nemají. A samotní vývojáři Frostbite enginu již před vydáním BC2 říkali, že je jednodušší port na konzoli z DX10 než z DX9. Konkrétně u BC2 ale nakonec udělali DX9 verzi kvůli WinXP. Vzniklo už více her co jsou nativně DX10 a přitom jsou multiplatformní.

siddhi
siddhi
Level 1 Level 1
4. 1. 2011 20:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@siddhi A co si budem povídat vývoj her nejvíce pozdržel fakt, že Microsoft neudělal DX10 na WinXP.

Dammster
Dammster
Level 1 Level 1
4. 1. 2011 19:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Camazoo No ale je rozdíl vyvíjet primárně pro konzole či naopak pro PC. Většinou to bývá bohužel primárně pro konzole, což je na jednu stranu pochopitelné, PS3 je pořád neprolomená. Tedy alespoň do včerejška :)

tommyq
tommyq
Level 1 Level 1
4. 1. 2011 20:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Dammster]No ale je rozdíl vyvíjet primárně pro konzole či naopak pro PC. Většinou to bývá bohužel primárně pro konzole, což je na jednu stranu pochopitelné, PS3 je pořád neprolomená. Tedy alespoň do včerejška :)[/quote][quote=Camazoo]Tak nevím, Battlefield 3 bude přeci multiplatformní hrou. Stejně tedy budou muset kvůli konzolím dělat DX9 (PS3 zvládá pouze DX9, u Xboxu je to někde mezi DX9 a DX10).
Celé se mi to zdá jako umělá snaha popohnat prodeje nových grafických karet, protože pochybuji, že PC engine bude tak moc odlišný od konzolových. Maximálně pár rádoby-efektů navíc plus umělé omezení.[/quote]
Ale PS3 nemá DirectX nic společného :)

Dammster
Dammster
Level 1 Level 1
4. 1. 2011 20:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tommyq To ne, ale proč by se někdo obtěžoval s přidáváním DX10/11 efektů, když nic takového na konzolích není. A dodatečné přidání toho moc nezachrání, jak už jsme se mockrát přesvědčili i zde na pctuningu při testech her.

viperman
viperman
Level 1 Level 1
5. 1. 2011 07:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=alica]Pekná blbosť nepodporovať najrozšírenejší OS súčastnosti. Nech je ako chce..je to tak.

Určite nebudem meniť OS kôli zahratiu si nejakej hry. Takže bye-bye Battlefield 3. Určite bez teba prežijem s kopou iných dobrých hier, ktoré takú blbú podporu nemajú :-)))).[/quote]

len tych hier bude pribudat, tak si nakoniec nezahras nic nove :)

Dindo
Dindo
Level 1 Level 1
5. 1. 2011 11:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mňa by veľmi zaujímal porovnanie na 64 a 32b systéme, keď ho tak odporúčaju (samozrejme s rovnakým množstvom ram)

Reklama
Reklama