profile-image

tommyq

0 bodů
Zbývá 100 bodů do dalšího levelu
0 100

Neevidujeme žádnou aktivitu.

Komentáře

tommyq
tommyq
Level 1 Level 1
24. 1. 2011 10:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote]první komerčně dostupný telefon běžící na čipu [b]Intel[/b][/quote] Možná tak od Nokie. Moje 6 let stará Motorola A780 běží na Intel XScale

tommyq
tommyq
Level 1 Level 1
25. 1. 2011 13:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=tommyq][quote]první komerčně dostupný telefon běžící na čipu [b]Intel[/b][/quote] Možná tak od Nokie. Moje 6 let stará Motorola A780 běží na Intel XScale[/quote]

tommyq
tommyq
Level 1 Level 1
17. 11. 2009 08:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Prvně jsem si říkal, jestli v těch 4,7 % je započítaný i ten Google Android a Palm WebOS (jak je to tam napsané), ale pak jsem si přečetl zdroj a je tam Google Android 3,9 %, Palm WebOS 1,1 % a "others" čili ostatní OS postavené na Linuxu 4,7 % - čili 9,7 % pro Linux :) Jen rejpu, ale kdyžtak příště lepší překlad ;)

tommyq
tommyq
Level 1 Level 1
4. 1. 2011 20:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Dammster]No ale je rozdíl vyvíjet primárně pro konzole či naopak pro PC. Většinou to bývá bohužel primárně pro konzole, což je na jednu stranu pochopitelné, PS3 je pořád neprolomená. Tedy alespoň do včerejška :)[/quote][quote=Camazoo]Tak nevím, Battlefield 3 bude přeci multiplatformní hrou. Stejně tedy budou muset kvůli konzolím dělat DX9 (PS3 zvládá pouze DX9, u Xboxu je to někde mezi DX9 a DX10).
Celé se mi to zdá jako umělá snaha popohnat prodeje nových grafických karet, protože pochybuji, že PC engine bude tak moc odlišný od konzolových. Maximálně pár rádoby-efektů navíc plus umělé omezení.[/quote]
Ale PS3 nemá DirectX nic společného :)

Reklama
Reklama