Zpět na článek

Diskuze: Betu Battlefieldu 3 hraje 12 milionů lidí. Patříte k nim i vy?

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

smejky92
smejky92
Level 1 Level 1
5. 10. 2011 13:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Rozhodně nějakej den sem si to taky zahrál. Názor jsem si nato taky udělal, ale jako beta super. Nemůžu se dočkat předobjednané plné verze BTF3 :D

DExUS
DExUS
Level 1 Level 1
5. 10. 2011 13:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ludia, fakt ze je to len mesiac stara verzia ma utvrdzuje coraz viac nekupit tuto hru.
Mal som moznost hrat aj PC aj PS3 verziu ak chcete vediet viac ake su moje dojmy a reakcie pozrite sa http://www.dexus5.com/system3/battlefield3-beta-does-it-suck/

Klaboor
Klaboor
Level 1 Level 1
5. 10. 2011 13:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak ma to svoje muchy ak okazda ina hra a totu je este len BETA takze plna verzia moze byt dost odlisna. V podstate nemam k hrej ziadne vyhrady akurat ma prekvapili naroky. Grafika je uz v bete pekna no snad sa vo finale dockame grafiky, ktora aj skutocne potrebuje zrat takyto vykon. GTX 280 pretaktovana o takmer 200MHz na jadre, Quad Q9550 tiez taktnuty nieco okolo 4 GHz, 8GB RAM, minimalne detaily, 1920x1200 rozlisenie a vysledok? ....40-50FPS v hre metro a 20-30 FPS na mape caspian border....hrozne. Posledna vec co mi vadi a co je aj najzhavejsou temou je presun bullet registration zo servra na client side co sposobuje instantdead, killy za rohom a podobne. Cakam na final release, snad to fixnu alebo to vyriesi patch. Zatial tolko k tomu.

Ocik
Ocik
Level 1 Level 1
5. 10. 2011 15:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Klaboor Ty instantdeath jsou humus, vidím nepřítele jak sotva zmáčkne spoušť a já už jsem na zemi, žádná šance na reagování. Fixy a patche bych moc neocekaval na tyhle veci, by museli prepsat cely system detekce. Jo, a vy co se těšíte na destrukci, nechte si zajít chuť, bude jí naprosté minumum protože PC a konzole budou mít její stejnou úroveň. Kladně hodnotím lepší pády stromů a odlamování desek ale už se nedočkáme sesuvu celých budov, v městských mapách jen některé zdivo a občas plně zničitelná kůlnička :roll:

Rozhodně se u mě NEDOSTAVIL ten "wow" efekt který jsem měl při hraní BfBC2 bety, spíše mě po pár kolech štvala.

Nečekejte od té hry moc, kdyby se jmenovala BfBC3, jsem nadšený, ale jako BF3 fuj. Nejsem old-school hráč ale nějakej facebookovej newfag taky ne. Toť můj názor na hru.

siddhi
siddhi
Level 1 Level 1
5. 10. 2011 16:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocik To je přesně ono. Ten "wow" efekt, který u bety B3 jaksi postrádám. Působí to zase jen jakou další tuctová střílečka.
Když začala beta B:BC2 tak sem tehdy na tu hru čučel s otevřenou hubou. To byl "wow" efekt. Ta zničitelnost prostředí, možnost zdemolovat celý barák, krásná promyšlená mapa Port Valdez... Po hodině hraní sem hned objednával.
Beta B3 mě teda ke koupi nepřinutila, ba spíše odradila. K té druhé mapě i s technikou sem se teda nedostal, ale když sem slišel o autohealu techniky, špatné ovladání techniky, se stíhačkou člověk přeletí mapu za 3s. Opravdu nee, nepřesvědčilo mě to.

Lorka
Lorka
Level 0 Level 0
5. 10. 2011 13:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Musim suhlasit s tym ze ma tiez prekvapil enormny pocet chyb na to ze hra ma byt out za necely mesiac.

Na druhu stranu .. AK .. budu tieto chyby pdstranene a este sa trocah pohraju s optimalizaciou tak to definitivne bude najlepsia vojnova FPS roku 2011. No maju naozaj co robit.

Asi im to pojdem pripomenut ... byvam kusok od nich :D

Drzim palce DICE !!!

zspasitel
zspasitel
Level 1 Level 1
5. 10. 2011 14:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ma Vaši otázku: Ne, nepatřím, nepařím, nemám vůli zkoušet nové hry, nějak se již vytratilo to správné kouzlo, které kdysi měly :roll:

Maor
Maor
Level 1 Level 1
5. 10. 2011 14:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jo, zkusil jsem a utvrdil jsem se v tom, že střílečky jsou pro mě jen jako singleplayer

tynyt
tynyt
Level 23 Level 23
5. 10. 2011 14:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nejprve: dodnes si pamatuju na ten "wow-efekt" když jsem kdysi viděl BF1942 a pak následně BF2 - to bylo v dobách, kdy masivní online hry teprve začínaly. Nikde jinde nebylo možné v jedné hře ovládat pěšáky, ale zároveň nasednout do tanku, letadla, bombardéru nebo dokonce řídit křižník a střílet z jeho hlavních děl.

Jinak BF3 vypadá jako vyladěné BC2 - alespoň rush, jehož mapy jsou malé. Naproti tomu conquest vypadá impozantně, jeho mapy se už blíží těm skvělým mapám z BF2 a hře zbývá doladit ovládání a "prkotiny" jako minimap apod.

Hra samotná postrádá původní systém commander-squady, který sice u veřejných serverů asi moc neuspěl, ale u komunitního hraní to bylo něco parádního. Jinak je to vcelku OK, jsem zvědavý na destrukci, která v betě prakticky nebyla a to co bylo, bylo záhy vypnuto kvůli glitchům.

Za sebe dávám palec nahoru a čekám na finální verzi (která ale určitě bude za svůj život několikrát patchována a při tom měněna gameplay - to je typický znak MP her od DICE)

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
5. 10. 2011 19:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tynyt A co Operace Flashpoint? Tam to všechno šlo a je to z roku 01. :lol:

Mauser55
Mauser55
Level 1 Level 1
5. 10. 2011 14:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Beta mě dostala. Skvělý vizuál, zvuky i hratelnost. Navíc na mém průměrném stroji (Core i5,OC GTX 460 SE 1GB, 4GB RAM) mi hra šlape jak hodinky. Beta mi navíc spadla jen jednou, na začátku, ale poté co jsem změnil nastavení grafiky z ultra na custom (v custom režimu jsem dal vše na ultra :-)), tak byl klid a vše běží naprosto plynule (rozlišení monitoru mám jen 1280 x 1024). Často jsem v diskuzích četl, že se lidem nelíbí, že se na mapě Operation Metro dost kempí. Nejsem si ale jist, jestli to není spíš záležitost hráčů než hry samotné. Navíc je kempení způsob hry a jestli tak někdo chce hrát tak ať hraje (sám mám radši agresivní, ale opatrný způsob boje, který jsem praktikoval už v Armě II). Ve hře samotné se mi z grafického hlediska asi nejvíce líbí efekty výbuchů a particles. Já se osobně modlím za to, aby finální verze nebyla hardwarově o moc náročnější než Open Beta, protože s mým železem by to mohl být problém.
Jinak mám předobjednáno na Originu :-).

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
5. 10. 2011 19:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mauser55 Jo ve 1280x1024 se to paří. :-) Já mam na druhym PC 15" LCD s 1024x768, je tam Sempron 1,8 GHz (jednojádro) a GT220 a když někomu řeknu že na tom hraju Crysis, FarCry 2 a podobně tak mi nevěří (dokud mu neřeknu v jakym rozlišení to hraju). :lol:

Honzi
Honzi
Level 21 Level 21
5. 10. 2011 14:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mauser55 průmerný stroj? to je vtip? co mám řikat já se svojí gtx275 která se při 1280*720 zapotila jak nikdy... snad jen crysis2 ji delal podobnej problem... největší šmelo je to připojování z netu.. jnak je to bomba..

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
5. 10. 2011 19:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Honzi 275ka neni žádná sračka, je na úrovni dnešní střední třídy. Já nedávno přecházel z 9800GTX na GTX460 a docela toho lituju protože ten rozdíl neni moc velkej, jediný co je dobrý je že jde hodně dobře přetaktovat, takže aspoň něco.

Sniper-quake
Sniper-quake
Level 1 Level 1
5. 10. 2011 16:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Honzi Já bych z toho nijak špatnej nebyl. Výkon gtx275 je s gtx460SE více méně plichta. Alespoň ve hrách.

Honzi
Honzi
Level 21 Level 21
5. 10. 2011 18:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Honzi @Sniper-quake: pokud je to tak, tak v tom případě jsme na tom stejně.. každopádně když jsem dole v metru tak mám 40 fps a to už se to nedá hrát.. což je škoda, a nejde mi přenastavit ovládání :(

Pythagoras
Pythagoras
Level 1 Level 1
6. 10. 2011 15:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Honzi @Honzi: Průměrný PC?! Já teda stále jedu na GK: 8800GTX a AMD athlon 64 x2 2,8Gh a moje průměrné FPS jsou 25-30.
Chvilku mi trvalo něž jsem si na tak malé FPS zvyknul, ale ted už normálně dávám a skore mam jen pozitivní a často i na bednu umístěné pořadí.
Tím chci říct že i s takovouto pradávnou sestavou se to dá rozject ;)

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
5. 10. 2011 19:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Honzi @Honzi: Jestli se to při 40 FPS nedá hrát, tak to nechápu jak jsem mohl před pár lety dohrát Crysis na Celeronu a GF7600. :lol:

Klaboor
Klaboor
Level 1 Level 1
6. 10. 2011 08:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Honzi @Pidala: Je rozdiel hrat multiplayer a singleplayer pri takychto frameoch. Na crysis mi bohate stacilo tych 20-30FPS, ale 20-30FPS v mape caspian border pri BF3 je zalostne malo a takisto tych 40-50FPS je malo v mape metro. Na plynule hranie mulitplayera, to znamena aby si mohol reflexivne (rychlo) reagovat na kadeco, vsimat si a otacat sa je nutnost mat aspon 60 cize 60+ FPS je idealne. Vravim to z vlastnych skuenosti.

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
6. 10. 2011 08:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Honzi @Klaboor: No o no záleží hodně na tom jestli to je maximum nebo průměrná hodnota, pokud by to pod těch 40 nekleslo tak by to ještě nebyla taková hrůza, ale jestli to chvílema klesne ke 30 tak to už je v mulťáku dost opruz. Jinak na multiplayer mam taky radši větší FPS, aspoň tak 60, dokonce i ve starym CoD4 mam vypnutý některý efekty abych tam měl víc FPS, nechápu jak muže někdo hrát multiplayer s antialiasingem při 25FPS, to jsou blázni.

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
6. 10. 2011 08:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Honzi @Pidala: Ale jako ještě na starym kompu jsem běžně hrál i multi s FPS 30 - 40, takže už jsme dneska moc rozmazlený. :lol:

uni_clocker
uni_clocker
Level 1 Level 1
5. 10. 2011 16:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

U mě osobně převažují kladné dojmy.Nutno říct že je to první BF !! ,které jsem kdy hrál multiplayer ,do teď jsem byl věrný pouze sérii CoD.BF3 nabízí celkově mnohem víc než například Black ops (lokalizace,ovládání vozidel,velké mapy,větší důraz na taktiku,nový engine,perfektní zvuky dokonce je ve většině obchodů i o cca 200 levnější než přeobjednávka MW3:-) )
CoD je král ,ale letos bude asi sesazen z trůnu i přesto že v CoD mi ovládání stále ještě přijde přirozenější , v BF jsem lamka :-)) ale snad si zvyknu.

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
5. 10. 2011 19:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@uni_clocker CoD kralovalo možná tak u 1. a 2. dílu. :lol: I ta 4 dobrá, ale pak už to nic významnýho nepřinášelo a nemá smysl ty CoDčka hrát.

Mauser55
Mauser55
Level 1 Level 1
5. 10. 2011 16:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Honzi]průmerný stroj? to je vtip? co mám řikat já se svojí gtx275 která se při 1280*720 zapotila jak nikdy... snad jen crysis2 ji delal podobnej problem... největší šmelo je to připojování z netu.. jnak je to bomba..[/quote]

JJ to připojování z netu je trochu otravný, na druhou stranu to není takovej problém. Abych ušetřil paměť tak vždy, když se mi hra načte, nejprve zavřu prohlížeče a až pak se přepnu do okna hry.

marek1036
marek1036
Level 1 Level 1
5. 10. 2011 17:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mauser55 Bad company 52 beta byla rozhedne lepsi nez tohle.
1) Autouzdravování - k čemu jsou pak lékárničky, ůplně k ničemu.
2) Když chcu s kámošem do jednotky tak nemůžu, protože jednotka nejde změnit.
3)Co jsem slyšel tak chcou prý udělat aji automatické opravování u aut - opět, k čemu jsou opraváři - samozřejmě k ničemu.
4)V BC2 bylo daleko více zničitelnější prostředí a tady můžu rozbořit maximálně nějakou tu zeď.

A mohl bych pokračovat.

marek1036
marek1036
Level 1 Level 1
5. 10. 2011 18:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@marek1036 sorry nemelo tam byt 52 ale 2

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
5. 10. 2011 19:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

NE. Důvod: Dnešní střílečky mě absolutně nelákaj. Kdybi se to odehrávalo třeba za 2. světový nebo na divokym západě nebo cokoliv, tak bych to zkusil, ale za Amíky, proti ňákejm komoušům nebo arabákům už prostě hrát něchci.

marek1036
marek1036
Level 1 Level 1
5. 10. 2011 22:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Honzi]průmerný stroj? to je vtip? co mám řikat já se svojí gtx275 která se při 1280*720 zapotila jak nikdy... snad jen crysis2 ji delal podobnej problem... největší šmelo je to připojování z netu.. jnak je to bomba..[/quote]
To si delas srandu ja mam taky gtx275 core2quad a beha mi to na ultra 2xMSAA uplne krasne.

Klaboor
Klaboor
Level 1 Level 1
6. 10. 2011 08:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@marek1036 to si snad robis srandu ty....ja to hram na brutalne pretaktovanej gtx 280, quad 9550 tiez taktnuty, 8GB RAM a nedovolim si dat dokonca ani 2xMSAA pri minimalnych detailoch len aby som mal tych cca 50FPS v mape metro....pre mapu caspian border sa radsej ani nevyjadrujem. Tam to ide o dost horsie. Na akom rozliseni to hras preboha? 640x480? Lebo ja na 1920x1200. Inak si to u teba neviem vysvetlit.

marek1036
marek1036
Level 1 Level 1
6. 10. 2011 09:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Klaboor [quote=Klaboor]to si snad robis srandu ty....ja to hram na brutalne pretaktovanej gtx 280, quad 9550 tiez taktnuty, 8GB RAM a nedovolim si dat dokonca ani 2xMSAA pri minimalnych detailoch len aby som mal tych cca 50FPS v mape metro....pre mapu caspian border sa radsej ani nevyjadrujem. Tam to ide o dost horsie. Na akom rozliseni to hras preboha? 640x480? Lebo ja na 1920x1200. Inak si to u teba neviem vysvetlit.[/quote]

Nemeril sem kolik to ma fps ale pres 40 urcite a hraju to na 1680x1050 Klidne ti odpoledne poslu video, jesi mi neveris.

matox01
matox01
Level 1 Level 1
5. 10. 2011 23:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

rozhodně k nim patřím :)
a to že betu Bad Company 2 zkoušelo o tolik měně lidí ani se nedívím sem starý hráč BF2 a po pravdě mě BC2 vubec nezajímalo protože to je podle mě uplně od věci strávil jsem u něj zhruba hodinku a stačilo my.
No a co říct k tém Betě BF3 no je to prostě BETA a dost věcí které odt é hry očekávám zrovna na oně jediné hratelné mapě nejsou :)

artus.l
artus.l
Level 1 Level 1
5. 10. 2011 23:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Takze nalsi balast do PC
Instalace Origin Beta. Zbytecne zasrani pocitace. Spusteni B3 pres prohlizec, takze vzdy se me otevre opera s 30okny (vecy do prace a skole) 600MB ram v prdeli. Cekani 5 minut nez se na me dostane rada muzu si zahrat.
Konecne po spusteni hry si B3 nepamatuje sve rozliseni a Polohu na obrazovce (4 monitory hraji v Okne 1920/1080) Pri prepinani oken obrovsky problem, orzsipani grafiky....

Ke hre, nekde v alfe jsem videl ze na zacatku maji jezdit Bojove transportery ale bohuzel nic. Bug regen HEAL, s 10% zivota pocka 5vterin a sup zase je plny. Nevyvazenost, respawn za spojeneckym vojakem. Jedna s mala her kterou jsem rad odinstaloval

Reklama
Reklama