Zpět na článek

Diskuze: Boost My PC 5: ve znamení oceli a army stylu s TUF

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

JoHnYOne
JoHnYOne
Level 1 Level 1
22. 9. 2014 21:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

skříň je nádherná, ale ty díly bych všechny nebarvil :D :D :D

Mari0
Mari0
Level 1 Level 1
28. 9. 2014 21:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ctu tady komentare a ruzne filosoficke uvahy co se smi a nesmi, ale asi jste si nevsimli, ze:
TOMU VOUSACOVI SE TA SESTAVA LIBILA a to tak moc, ze ji v teeuforce prirovnal k tomu nejlepsimu, co za dobu poradu videl. a o to slo ne.
Stoobi ma na to omezenej rozpocet, takze to vypada tak, za kolik to stoji. Popasoval se dobre.
Army styl v tunningu samozrejme neznamena funkcnost, ale design. To je snad jasny. Vsichni vime, kolik stoji nejakej upravenej notebook pro arnmadu a jak dlouho je ve vyvoji. A vy tady neco o armadnim festungu

Mari0
Mari0
Level 1 Level 1
28. 9. 2014 21:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mari0 jeste k te funkcnosti. Army maskovani tam taky neni proto, aby byl pocitac maskovany pri naletu :D Ale aby to bylo pekny- coz je stejne individualni.

Mari0
Mari0
Level 1 Level 1
28. 9. 2014 21:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mari0 K monitoru: Kdyby nahodou chtel hrat nejakou hru- napada mne zavodni, kde to musi odsejpat, tak porad na rozdil od vas ma 4k monitor, kterej da bokem a da si starej fullhd, co ma doma. Takhle ma do budoucna 4k a je vykrytej- odchod.
Takze je dobre, ze jste mu k te karte dali 4k monitor. a kdyby neco, co mu brani koupit si casem druhou kartu he? Proste sponzor dal co dal.

LtK
LtK
Level 1 Level 1
16. 9. 2014 09:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nie som odborník na design, ale armáda má veci podriadené účelu. Na kráse nezáleží. Niekomu sa to môže páčiť, prečo nie, ale aj tak si myslím, že armádna vec by bola obyčajný kváder, aby sa pri prenose z toho nič nemohlo odbiť, zaseknúť o niečo, atď...

A určite by taký zvar ako je na fotkách šiel rovno do preč. Zvárať nie je jednoduché, to je jasné, skúšal som to (vyzeralo to veľmi podobne). Možno to malo navodiť nejaký dojem, ale vo mne len ten, že niekto nevie zvárať.

Ale keď bol majiteľ spokojný, tak prečo nie... Však kto by aj nebol z tých čo sa prihlásili za takéto komponenty. :D

Ripper6
Ripper6
Level 1 Level 1
16. 9. 2014 17:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LtK Ano to mas pravdu. Pritelkyne na to nyni koukla, soutez nas zaujala ale kdyz videla co tam ten mladik predvedl jako natocene video, bylo ji z toho zle :evil: Tohle uz je vazne smutne, muset se takhle ponizovat, proto aby nekdo ziskal kus hmoty, dalsi kram do bytu. To uz si radeji koupis neco mene vykonneho na nutne veci a jdes radeji ven :D Snad kluk dostane pozdeji rozum, rikal ze je mu 18? Takovy vek, ten muze litat ven, cestovat, bavit se jinak a ne sedet v krabici u krabice :evil: Kam ta dnesni doba speje a to nejsem nejaky duchodce ale clovek co sam hry hral a i sem tam hraje.

Ripper6
Ripper6
Level 1 Level 1
17. 9. 2014 01:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ripper6 a jeste jeden detail k soutezi...vsimnete si ze to vyhravaj lidi jen studenti vekove tak 15-18 let. Tudiz nekdo z SK, pripadne krapet vic starsi nema moc sanci. Dal u takovych soutezi funguji znamosti :D

Michal Šimonek
Michal Šimonek
Level 1 Level 1
19. 9. 2014 13:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ripper6 @Ripper6: to si myslíš jen ty, když se podíváš na top 3, byl tam kupříkladu i Slovák. Nicméně hodnotí se originalita či zajímavost videa.

KiLLa_cz
KiLLa_cz
Level 1 Level 1
15. 9. 2014 08:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

+hezký
+zadarmo
-prach?
-fotky mobilem :lol:
-oloupaná barva na lopatkách noctuy
-8.000.000 kapitol

->když ti něco spadne do točící se vrtule tak to přestříkej nebo udělěj znova -za b1bost se platí :roll: )

blaho
blaho
Level 1 Level 1
15. 9. 2014 08:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@KiLLa_cz Je to des a hruza :shock: , sry

Michal Šimonek
Michal Šimonek
Level 1 Level 1
15. 9. 2014 09:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blaho je to věc vkusu, desing. Jasné, že tu bude deset lidí křičet, že je to "hnus", ale dalším deseti se to taky bude líbit. Stejně tak výherci.

blaho
blaho
Level 1 Level 1
15. 9. 2014 09:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blaho @Michal Šimonek: zo single 290X , chcete hrat 4K gamesky ? :shock:

PS: čo je to tam za blonďatu štyridsiatničku pri tom PC ?

Hammy
Hammy
Level 1 Level 1
15. 9. 2014 09:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blaho @blahorodie: Nepiš komentáře jako omezenec. "mlaďoune"
A jméno je "Alžběta Trojanová".

blaho
blaho
Level 1 Level 1
15. 9. 2014 09:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blaho @blahorodie: so single ...
Inak , len žartujem , Alzbeta je stara gamesačka :wink:

Len naozaj, mat doma vzduchovy kompresor pri tej zostave, bude asi nutnost

Vitenuto
Vitenuto
Level 1 Level 1
15. 9. 2014 20:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blaho @blahorodie: Nač kompresor? + s tím 4k máš vcelku pravdu, dokonce mě připadlo, když jsem se díval, jak hrál Ment toho Tomb Raidera tak, že neměl zapnuté ty efekty vlasů - nvm jestli jsem viděl správně, ale jestli jo tak je to škoda. Chtělo by to aspoň crossfire těch asusek na 4k, ale to už by se možná muselo vodní chlazení, nebo také ne, když to půjde zapojit daleko od sebe. Ale stejně by to bylo asi už moc drahé na asus... vcelku škoda, ale i tak sestava krásná - vzhled se někomu líbit může, nekomu nemusí, v reálu to možná člověk může cítit jinak

Michal Šimonek
Michal Šimonek
Level 1 Level 1
15. 9. 2014 09:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blaho @blahorodie: No, kupodivu právě Matěj že doma má kompresor na čištění a že to používal a i nyní bude používat, docela dobrá náhoda :)

Tomas_2002
Tomas_2002
Level 1 Level 1
15. 9. 2014 09:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já bych to nechtěl. Mám rád hezký design a i ten počítač musí do interiéru pasovat. A pokoj, do kterého by pasoval tento počítač bych obývat nechtěl :-)

Na druhou stranu, pro 15letýho puberťáka to musí být bomba :)

Vitenuto
Vitenuto
Level 1 Level 1
15. 9. 2014 20:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tomas_2002 18ti letého*
:-) Každopádně pokud seš háklivý tak na design, tak asi nemáš problém s penězi - takže tak, ale chápu

15degren
15degren
Level 1 Level 1
15. 9. 2014 09:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Holčina se sice snaží a asi je i příjemná a milá, nicméně působí tam uměle. Vzpomínáte má generace co hrála L2 od C1, když v nějakém klanu byla holka ? To byla prestiž :-D.

zspasitel
zspasitel
Level 1 Level 1
15. 9. 2014 10:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Koukám, že je dneska moderní, aby každej pařan měl nějaký "energetický" drik :roll:

c3cilka
c3cilka
Level 1 Level 1
15. 9. 2014 11:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zspasitel Také jsem nějak nepochopil přítomnost klučiny s energeťákem. Chvilku jsem i hledal o jakého "über pařana" se jedná, ale nic, takže to bude jen něčí potomek, co se chtěl zapojit do "SHOW!". :lol:

c3cilka
c3cilka
Level 1 Level 1
15. 9. 2014 11:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@c3cilka Jinak mně osobně se skříň docela líbí, ale chtělo by to asi vodníka, ventilátory budou trpět.

4k, "60MHz" monitor bych chtěl vidět v akci. To je skoro 1ms odezva úplný výsměch vzhledem k obnovovací frekvenci... :lol:

c3cilka
c3cilka
Level 1 Level 1
15. 9. 2014 11:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@c3cilka Jo aha, to je jeden "z našich" českých letsplayerů... Tak ten rozhodně nemohl chybět. :lol:

Deben
Deben
Level 1 Level 1
15. 9. 2014 10:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jedním slovem hrůza. Jako nápad dobrej ale to dílenské zpracování?????
Ty sváry?? To je hnus kdyby si s tím někdo více vyhrál tak je to i pěkné a k intelu bych volil určitě jinou grafiku a to 780Ti od kohokoliv radeon mi nějak v této sestavě nesedí

Neeo
Neeo
Level 1 Level 1
15. 9. 2014 10:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Deben Má to vyvolať dojem biteľnosti. Armádne veci moc luxusom neovplývajú.
Digitálny nástrek sa fakt podaril, hlavne doska...myslím, že za mňa celková spokojnosť.

csjacob1.5
csjacob1.5
Level 1 Level 1
15. 9. 2014 20:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Neeo No já bych na svou corsarku 550D kdyby měla dopadnout takto šáhnout nenechal.

Deben
Deben
Level 1 Level 1
15. 9. 2014 22:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Neeo @csjacob1.5: No já neříkám že je to špatný jako napad je to luxus ale to dílenské zpracování té bedny dle mého je to odflákle a kdyby si s tím dal víc práce aby ty sváry vypadaly lepe celkový dojem by byl o 100% lepší

Maor
Maor
Level 1 Level 1
15. 9. 2014 11:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tady je to samej hater, pro mě příjemné počtení a pobavení po ránu.
Výsledek působí dobře, nějaké drobnosti k army stylu patří.
Taky bych měl výhrady ke 4K a radši bych zvolil nějakou profi wqhd 27", grafika by to snesla lépe.

Michal Šimonek
Michal Šimonek
Level 1 Level 1
15. 9. 2014 11:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maor jj, souhlas s haterstvím. By mě zajímalo, co mají doma za PC a kdyby jim někdo dal něco podobného zdarma, zda by se bránili hlava nehlava, že to nechtějí :D

S monitorem jsem se dlouho rozmýšlel, díky právě tomu, co péíšeš, že je to na max detaily na hraně. Ale přesto jsem dal přednost 4K, protože hratelné to je a mít nyní už 4k, to využiješ i x dalších let, grafiku třeba za 3 roky vyměníš (když ti nebude vyhovovat).

ruhebitte
ruhebitte
Level 1 Level 1
15. 9. 2014 13:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Michal Šimonek Tak pane Šimonku, uvědomujete si, že těmito reakcemi přibližujete tento server k DDW? Je to diskuse, vzhledem k extravaganci této a podobných úprav nemůžete čekat, že se to bude líbít většině, spíše přesně naopak. Máte trochu jiný pohled na věc, viz.u recenze nových CPU od Intelu, kdy hlášky typu "velmi pěkné přetaktování" apod., dávají znát, že tyhle věci extrémně žerete. Tzn. nic proti, ale uvědomte si to. Určitě jste zapálený pro HW, ale na opravdu kvalitního novináře se musíte ještě vypravocat a i snést negativní ohlasy k tomu patří. Jinak case se mi taky nelíbí, HW ano.

c3cilka
c3cilka
Level 1 Level 1
15. 9. 2014 11:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Michal Šimonek Souhlasím se vším, až na tu grafiku. Pokud si budeš chtít zahrát při nějaké kvalitě, půjde pryč dřív.

Vitenuto
Vitenuto
Level 1 Level 1
15. 9. 2014 20:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Michal Šimonek @ruhebitte: Ddworld by trošku více "raplil" a trošku by to bylo už na hraně s nadáváním - tohle je daleko. A nemyslím si, že by tu psal něco co by bylo špatné - že přemýšlel o 4k monitoru tak to je dobře, sice vím, ale když říká, že to je hratelné tak asi za to neměl vyšší zisk, nýbrž to zkoušel a zjistil, že to u většin her jde.

xxviktor
xxviktor
Level 1 Level 1
15. 9. 2014 11:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Přijde mi, že ty modifikace jsou čím dál propracovanější, ale taky čím dál nevkusnější. Z hlediska řemeslného zpracování je to asi OK, ale nemůžu si pomoct, ale vypadá to jako nějaká levná elektrocentrála ze smeťáku.

Jinak autor by už konečně mohl přestat psát pod každou diskuzi příspěvky typu - jsem zvědavej na vaše výtvory, když se vám tohle nelíbí. On jistě kritizuje pouze věci, které sám vytvořil v daleko lepší kvalitě.

Michal Šimonek
Michal Šimonek
Level 1 Level 1
15. 9. 2014 11:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@xxviktor :?:
"On jistě kritizuje pouze věci, které sám vytvořil v daleko lepší kvalitě."

Tím myslíš koho? Debena v diskuzi? Protože autor casemodingu je Stoobia pokud mi je známo, patří mezi jasnou špičku československého casemodingu.
V tahraničí rozhodně najdeme lepší výtvori, o tom žádná, ale taky autoři patří mezi světovou špičku, mají ještě lepší vybavení a dělají na projektu třeba několik let s "neomezeným rozpočtem".

Obecně case je otázkou vkusu. Mám doma HAFKu 922, ještě lehce vylepšenou o větší "řešeta" v zadní části case. Tahle case se nepříliš lidem líbí obecně, mně naopak zcela vyhovuje, protože má jednu z nejlepších airflow z běžně dostupných skříní na trhu.

pm74
pm74
Level 1 Level 1
15. 9. 2014 12:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Michal Šimonek ceska spicka... jednooky mezi slepymi kralem. aby to nebyl jen vykrik: s designem a vkusem to nema nic spolecnyho. je to jen formalisticka blbost - nesmyslne kopirovana forma. kdyby se skutecne a chytre inspiroval armadni produkci, kazda cast by mela svuj funkcni duvod. uz jsi videl tank, kterej ma navarenej kousek plechu nasikmo, jen aby byl vic "army"? pocitacova skrin neni uzity umeni, je to obal stroje - funkcni vec. kdo tohle nechape, nemuze si o sobe myslet, ze produkuje design.

c3cilka
c3cilka
Level 1 Level 1
15. 9. 2014 12:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Michal Šimonek A jak je také známo, "jednooký mezi slepými králem". Proti Stoobymu vysloveně nic nemám, občas se zadaří, občas ne, ale neřekl bych, že patří ke špičce.
Spíše je to o malé početní konkurenci...

xxviktor
xxviktor
Level 1 Level 1
15. 9. 2014 12:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Michal Šimonek Ne, tím myslím tebe. Děláš to pravidelně - jakmile Stoobi něco udělá a někdo poukáže na něco, co se mu nelíbí, tak hned přifrčíš s tím, že sám by to jistě nezvládl vůbec.

Michal Šimonek
Michal Šimonek
Level 1 Level 1
15. 9. 2014 15:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Michal Šimonek @xxviktor: Pochopitelně, musím se ho zastat...Jenže když bych po někom chtěl vidět jeho výtvor, nikoliv jen kritiku, tak už se nikdo neukáže :) . V tom vidím ten lidský problém, protože je jednoduché kritizovat, ale těžší sám něco ukázat (a zvláště v nějakém časovém horizontu).

c3cilka
c3cilka
Level 1 Level 1
15. 9. 2014 12:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Michal Šimonek @pm74: A teď si vem, že by ta skříň ani nemohla být takhle otevřená. Armádní technika vyžaduje alespoň prachuvzdornost, v lepším případě vodovzdornost. Tohle bude mít problémy i s obyčejným prachem domácím. :lol:

M4r1hu4n3
M4r1hu4n3
Level 1 Level 1
16. 9. 2014 15:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Michal Šimonek @Michal Šimonek: Pane, nemusím být kuchař jako Vy, abych poznal že je mi z Vašeho salátu na zvracení. :lol:

xxviktor
xxviktor
Level 1 Level 1
16. 9. 2014 12:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Michal Šimonek @Michal Šimonek: Jasně, jenže podle stejné logiky by jsi ty, jako recenzent, nemohl říct, že se nějaká komponenta zrovna nepovedla už jen proto, že si sám doma asi grafiky taky neletuješ :wink: U hobíků bych to ještě pochopil, ale u profíků je to fakt trošku mimo.

Vitenuto
Vitenuto
Level 1 Level 1
15. 9. 2014 20:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Michal Šimonek @c3cilka: Chlapi, chlapi... Jste vcelku dosti krutí na stoobiho, popravdě nevyznám se v armádní technice, ale jako laik, mě to připadá jako krutý. Prachu vzdornost by už nebylo armádní, jelikož když přirovnáš prachuvzdornost s PC, tak to hned jako "hrubá a drsná" armáda nebude, vypadalo by to hned, že to je dělané pro luxusní podmínky pro HW. No moc nechápu co jsem napsal :-), ale myslím si, že to tak špatné není. Podstatě mě to vcelku dosti připadá jako armáda a kdyby tam byl na křivo plech (kterého jsem si nevšiml), tak armádní vozidla nejsou o přesnosti - chápeš? Spíše o funkčnosti, což vím - prachu vzdornost není - ale co? Tipuji, že když si na to stoupneš, že to vydrží a pokud ne tak co :-) i tak to beztak vydrží velkou zátěž - takže bezpečnost tam je

c3cilka
c3cilka
Level 1 Level 1
15. 9. 2014 17:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Michal Šimonek @Michal Šimonek: Kritik nemusí být tvůrce. :wink:

modo
modo
Level 1 Level 1
15. 9. 2014 16:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Michal Šimonek @Michal Šimonek: milujem tuto cesko-slovensku only logiku ze hodnotit moze len niekto, kto spravil nieco lepsie... to je mylna logika. Stoby to robi pre ludi a nie pre "niekoho kto je lepsi" takze to logicky hodnotia ludia. Zvyknite si uz sakra ze cokolvek, co verejne nazdielas aj verejne hodnotia.

c3cilka
c3cilka
Level 1 Level 1
15. 9. 2014 22:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Michal Šimonek @Vitenuto: Takhle vypadá armáda v podání tak maximálně Terminátora nebo nějaké postapokalyptické budoucnosti.

V normální armádě musí být vše bombenfest... :wink:

AlesRFK
AlesRFK
Level 1 Level 1
15. 9. 2014 12:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já bych spíš chtěl starou elektronku z Falloutu :D to by pak vypadalo jak pořádný postapo !!!

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
15. 9. 2014 14:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nemam nic proti designu na to si velmi nepotrpim mne staci akurat to ze moj PC nevyzera ako prave vytiahnuty z popelnice.

Musim sa ale pozastavit nad výberom 4K monitora. Nejdem preberat jeho paremetre ktore ani nemam nastudovane skôr chcem poukazat na fakt ze 4k rozlisenie na dnesnych kartach skutocne este nie je realne pouzitelne. Ani R9 290x nedava 4k rozlisenia nejako skvelo skôr je to des a hrôza!

[url]http://www.guru3d.com/articles-pages/radeon-r9-290-review-benchmarks,28.html[/url]

Na mieste vyhercu by som ten monitor predal a kupil si nieco pouzitelnejsie.

Mari0
Mari0
Level 1 Level 1
28. 9. 2014 21:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel tak si kurna koupi jeste jednu a co, je to takovej problem?

c3cilka
c3cilka
Level 1 Level 1
15. 9. 2014 15:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel A to jako proč? Monitor je naopak aktuální(jen škoda, že nemá třeba už DP1.2a), to grafika bude potřeba brzy vyměnit...

Michal Šimonek
Michal Šimonek
Level 1 Level 1
15. 9. 2014 15:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel hm, neříká se, že neprofesionálnímu hráči postačí snímky okolo 30 FPS? Někdo tu může zas vytahovat svoje zkušenosti, ale než začne, měl by mít na vědomí, že jsem měl praktickou zkušenost s profi hraním. U FPS her bylo FPS důležité, ale taky se nehrálo na maximální detaily (ani rozlišení), ba naopak se veškeré rušivé elementy vypínají a FPS to zvedlo třeba trojnásobně.
Takže podle mě je lepší mít nyní 4K s tím, že displej je brutálně jemnej, netřeba nutně AA a pokud bude hra na hraně 30 FPS, raději si snížím některý z detailů či vypnu jeden efekt a dostanu se třeba na 34 FPS. Pro domácího hráče je to OK.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
15. 9. 2014 17:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Michal Šimonek No pokial nejakemu PC hracovy staci priemerne 30 FPS tak by mal zacat seriozne uvazovat a kupe hernej konzoly. PC to je 60 FPS standard... A to ani nespominam ze moderne enginy a hry na nich postavene su zalagovane a pri nizkej snimkovej frekvencii je uz velmi citit imput lag v ovladani. Taky Battlefield 3/4 pri 30 FPS uff pohnem mysou a pokial sa mi to zobrazi na monitore mozem ist postavit vodu na kavu. :lol:

Znizovanie detailov= jedina moznost dnes hrat na 4K,.. na max detaily v podstate pri kazdej narocnejsej hre mozme zabudnut.

Walker1134
Walker1134
Level 1 Level 1
15. 9. 2014 17:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Musím říct, že skříň se mi moc nelíbí, ale své příznivce si určitě najde.
Z HW se mi nelíbí pouze zdroj a ještě možná SSD mohlo být lepší.

K videu musím říct, že Flanker podávál ohromující herecký výkon!! :D Palec nahoru.

Další BoostMyPC by mohlo být s R9 295X2.

Vitenuto
Vitenuto
Level 1 Level 1
15. 9. 2014 20:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Walker1134 Sice zajímavé R9 295X2, ale to by možná mohli použít i dnes, problém je, že nemýlím li se, tak to Asus nemá v prodeji a pokud sis všiml, tak hl. sponzor je Asus. S tím, že další díl bude (za půl roku? :roll: ) tak bych pochyboval o R9 295X2 to už bude Maxwell - což nevím co čekat, ale vyšší výkon žeprejže mají v plánu a možná už bude nová architektura takže tak

Pavel Urbánek
Pavel Urbánek
Level 1 Level 1
15. 9. 2014 17:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

mě se case líbí, myslím, že stoobimu povedl

wilddreams
wilddreams
Level 1 Level 1
15. 9. 2014 17:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No musím říct, že se mi stoobiho práce obecně líbí. Tady mne vyloženě dráždí logo na stojánku monitoru. I na malé fotce jsou ty hrany nechutně kostrbaté jako kdyby to pálil drátem. Nedokážu si představit jak to vypadá v realu. Nechápu, jak to mohl takto pustit do světa. Asi ne nadarmo je fotka o dvě čísla s expozicí dole aby to nebylo vidět. Jinak koncept dobrý a na lanparty ideální.

PersonalComputer
PersonalComputer
Level 1 Level 1
15. 9. 2014 19:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Také mám rád vojenské hry, v poslední době (a co si budem nalhávat- celý můj pařmenský život) ty letecké (začínal jsem na LHX a F-19 Stealth Figther od legendárních Microprose) ale tohle mi moc vojenské nepřípadá... Digital Urban camo se používá na uniformách (ale snad se od toho již opouští)a celé je to takové... Loni jsem se byl podívat na Hradě když tam vojáci předváděli Pandur. Překvapilo mě jak je to vozidlo tiché, motor e tichý, spouštění rampy je taky tiché, to samé platí i o ponorkách a další technice. Moderní bojová technika jsou v podstatě jednolité plochy a v poslední době samý utěsněný poklop či přístupová dvířka. Tohle připomíná tu podivnost training bench či jak se tomu říká od Lian Li či Antec Skeleton od Lian li, říznutý Coolermaster Cosmos... Taková Corsair Vengeance je vojenskému stylu skutečné techniky bližší, tohle je fakt hooodně sci-fi a u mě by to bylo velice brzo bez prachových filtrů pěkně zanešené.... Ale budiž, výherce má určitě radost, konfigurace je hoodně pěkná a o tom to je.

Blablaman
Blablaman
Level 1 Level 1
15. 9. 2014 20:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mně se tam z toho nejvíc líbí to křeslo.

Nevíte někdo jak se jmenuje?

Zrovna nějaké sháním.

Díky.

Blablaman

bmr
bmr
Level 1 Level 1
16. 9. 2014 13:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Blablaman Je patrné , že je to některý z DXRACERŮ , imho se jedná konkrétně o tenhle model :
[url]http://www.dx-racer.cz/dxracer/474-zidle-dxracer-oh-f02-nr.htm[/url]

Blablaman
Blablaman
Level 1 Level 1
16. 9. 2014 21:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@bmr Díky šéfe.

Oceňuji :!:

oldrick
oldrick
Level 1 Level 1
15. 9. 2014 22:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

... no, nechce se mi kritizovat ale co mne zklamalo na této bastlírně?
Polovina HW je už v jakémsi digitálním potisku , pak když dojde na zbytek komponent , tak některá ho nedostanou a někde je potisk zbytečně.
Ano, je tu Asus, který ma jasi edecici komponent ve styly Army...
A k tomu se autor Case pokusil vytvořit bastl dle svých představ.
Nevím k čemu jsou vloženy dvě fota Willise a Hummieho , které se v tom bastlu vůbec neobjevily?
Určitě by se zde dalo více vytěžit v originalnich acessories dle vlastního nápadu.
Kde jsou USB? Kde je BR? Kde je nějaké poziční světlo ( dioda nebo ledka v podsvícení)?
Pokud máte pocit, že vojenská technika je jakýsi napul navařeny plech a buhvíco, tak ste v omylu, zde taky platí konstrukční přesnost a fyzikální odolnost a z tohoto Case to nekouká!
Sory ale skuste to znovu...

Reklama
Reklama