Zpět na článek

Diskuze: Crysis 3 — test nároků nejkrásnější hry současnosti

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Drussus
Drussus
Level 0 Level 0
28. 2. 2013 20:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zdravím, tak začal jsem dnes hrát tuhle hru s tímhle mým strojem a zatím plynule a krásně na 1680x1050 s detaily velmi vysokými a vysokými. FXAA střední

Deja vu
Deja vu
Level 1 Level 1
2. 3. 2013 08:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drussus Muze mi nekdo prosim vysvetlit jaky prinos v teto slatanine maji DX11 ?? kdyz zde je pouzita pouze cast z DX10.0 vimimaje mozna nektere odlesky a krome toho ze 50% lidi si to nezahraje.

Jimmy55
Jimmy55
Level 1 Level 1
2. 3. 2013 13:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hra je to určitě luxusní, jen je škoda že si ji nezahraju díky DX.11 :confused:

V tomhle udělali v Cryteku chybu že nedali možnost přepnout do režimu DX.10 aby si hru zahráli skutečně všichni. Já hraju momentálně nové Alieny a grafika je dostačující. Kdy se všichni přestanou honit za nej grafikou a vrátí se ku hratelnosti? 8)

ijanek13
ijanek13
Level 1 Level 1
2. 3. 2013 13:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je to nej hra za poslední 2 roky. Graficky špička a hratelně nadpruměr :)

Lukasko21
Lukasko21
Level 1 Level 1
2. 3. 2013 14:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zostava:zdroj-Corsair TX 750W,Intel Core i7-950(Bloomfield),Corsair XMS3 1600MHz 4x2Gb,Sapphire HD 5970 4gb edition(2GPU):jadro(825MHz),pamäte(4800MHz),
512bit zbernica,

Hra bezi plynulo na very high nastaveni ale obcas to poriadne potrapi graficku kartu a fps sa zastavi aj na 18-20fps ale inak bezi plynulo.A samozrejme core i7-950 spolu s Radeonom HD5970=velka spotreba :D

TNT WagonInPentagon (°,°)
TNT WagonInPentagon (°,°)
Level 1 Level 1
6. 3. 2013 02:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Proč se zase netestovala nejsilnější dvoujádrová 6GB grafika od ASUSu, která je ještě lepší a o skor 30 stupňů chladnější než 690ka?

Koudz
Koudz
Level 1 Level 1
8. 3. 2013 10:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TNT WagonInPentagon (°,°) Třeba že ji neměl recenzent k dispozici? Nebo máte dojem, že každé aktuálně vyšlé železo mají v redakci nahromadě vedle stolu a vždycky si vyberou stylem enten-týky?

Amson
Amson
Level 1 Level 1
10. 3. 2013 22:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=kapa]:D Necha jich, kto nevie citat grafy a nevie si pozriet testy aj inde tak ma smolu.... ono to tu iba NA [/quote]

A jen tak mimochodem, můžeš ukázat čistokrevné 6, 8 jádro od AMD v testech? I I5 taky něříkáš že je to 8 jádro, o I3 že je 4 jádro. Když chceš srovnávat tak správně FX6xxx má jen 3 čistá jádra. A každé je ze 2 výpočetních jednotek, které jsou spojeny. Intel má prostě HT, AMD to má řešeno takto.
:lol: :lol:

Polsonside
Polsonside
Level 1 Level 1
12. 3. 2013 19:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No za sebe to napíšu asi takto.
Půl roku hledám práci, konečně jsem nastoupil, spousta ušetřených peněz padlo na moje živobytí, nastupuji za menší peníze než dříve ale ihned se zadlužím kde to půjde nejlépe na další dva roky a bez jistot abych měl doma pc, které rozehraje ošklivý a nudný crysis 3, no neudělej to kvůli jedné takové hře, no nic, raději zůstanu u mého oblíbeného stalkera, který je skutečnou post apokalyptickou hrou a nepotřebujeme mi urvat peněženku z kapsy kalhot. A to nejhorší na závěr, další skutečný Stalker už nebude, proč taky když měl tolik úspěchu, vydáme raději nějakou ko**tinu a budeme psát jak klesá prodej her, no není nad dnešní dobu plnou strategie. Musím končit, běžím koupit dvě grafiky do SLI pač nic jiného nedělám.

Koudz
Koudz
Level 1 Level 1
13. 3. 2013 18:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vážení, oficiální titul nejkrásnejší hry to sice může mí, ale podle me je to zbytečně přeplácané a nepřehledené. Oproti Crysis 2 nepozoruji výrazné změny na to aby nároky naskočily trojnásobně. Příběhově je tahle hra celkově v průměru a po vzopru ME3 tak nějak ignoruje děj předchozích dílů, ačkoliv se tváří spíš jako datadisk ke Crysis 2.

Čekal jsem něco jiného, pro mě je to sklamání.

kabosm
kabosm
Level 1 Level 1
20. 3. 2013 21:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pekný test crysis 3 . Môžem iba potvrdiť mam zostavu : SABERTOOTH R2.0, FX8350@4,5GHz, 8GB-DDR3 2400,Gigabite-HD7970CF(1000/1375).Catalyst 13.3Beta3,nastavenie 1980x1080 Very High,Very High 4XMSAA .Keď som to testoval cez fraps bench. tak mi to vychádzalo na jednej 7970-ke: FSB- MIN 15,MAX 55 , AVG 31,v CrossFireX :FSB-Min 30 , Max 100 , AVG 53. Je to dosť náročná hra na HW jednoznačné .Pekne!

D.U.K.E.
D.U.K.E.
Level 1 Level 1
24. 2. 2013 21:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chci se zeptat, pokud si na monitoru s FullHD zmenim rozliseni tak, ze bude porad zachovan pomer 16:9, napriklad 1600na900 bude to mit vliv na kvalitu zobrazeni? Slysel jsem totiz, ze monitor v kazdem jinem, nez nativnim rozliseni, deformuje obraz.

kapa
kapa
Level 25 Level 25
24. 2. 2013 23:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@D.U.K.E. ano, najlepsi obraz je v nativnom rozliseni, iny obraz je interpolovany a dost zalezi od monitora ako to zobrazi, mne na fullHD 19201080 monitore celkom dobre zobrazuje aj HD 1280720 a v tomto rozliseni aj na slabsich grafikach sa da vselico rozbehat...

Sorgan
Sorgan
Level 1 Level 1
26. 4. 2013 17:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hele nevíte pls někdo jestli mě poběží Crysis 3 na mém pc s grafickou kartou AMD Radeon HD 7700 Series ???

Arc
Arc
Level 1 Level 1
24. 2. 2013 06:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Když tak hraju to Crysis 3, nevšiml sem si teselace a displacement mappingu na zdech, objektech atd. jako v Crysis 2. Je tam vůbec ?:)
Ve hře už mi k dokonalosti chybí už jen odrazy obrazu hráče (možná i NPC, nevšiml sem si) od vodní hladiny. Zklamání ze dvojky se tedy nekoná :)

ulver
ulver
Level 1 Level 1
24. 2. 2013 08:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ja som s C3 velmi spokojny. Podla mna je to dostojne pokracovanie jednotky.

Bohumil
Bohumil
Level 1 Level 1
24. 2. 2013 08:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Procesory AMD výkonnější jak Intel :D že by AMD Game Evolved přinášelo první plody, které ještě umocní konzole s AMD hardwarem ? :D

hnizdo
hnizdo
Level 21 Level 21
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
24. 2. 2013 12:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bohumil Vsak jasne, optimalizace typu pokud cpudetect=intel, vloz nop za kazdou operaci dokaze hodne :)
Mam dojem, ze nas ceka hodne stavnata aferka :)

zochy
zochy
Level 1 Level 1
24. 2. 2013 10:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bohumil A teraz si vyber:
http://pclab.pl/art52489-9.html

Bohumil
Bohumil
Level 1 Level 1
24. 2. 2013 10:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zochy Tak volba je jasná, FX-8300 za 4 600 Kč vypadá jako jasně lepší kauf jak 3770K za 7 800 Kč :D

zochy
zochy
Level 1 Level 1
24. 2. 2013 14:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zochy @Bohumil: [quote=Bohumil]Tak volba je jasná, FX-8300 za 4 600 Kč vypadá jako jasně lepší kauf jak 3770K za 7 800 Kč :D[/quote]
trosku som ta nepochopil :D Na PClab je na tom lepsie i5 3570 za 4700 Kc a to ani nepisem, ze zere ovela menej ako tvoja buduca FX 8300 :D

zochy
zochy
Level 1 Level 1
24. 2. 2013 14:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zochy @Bohumil: trosku som ta nepochopil :D Na PClab je na tom lepsie i5 3570 za 4700 Kc a to ani nepisem, ze zere ovela menej ako tvoja buduca FX 8300 :D

Rajnoha
Rajnoha
Level 1 Level 1
24. 2. 2013 14:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zochy @zochy: Vysledky CPU v hrach na PCT nema zmysel riesiet, kazdy kto ma realnu skusenost tak sam vie, takisto mrte inych testov CPU v hrach inde svedci o niecom inom, niekde robi autor chybu.

Ten kto kupuje herny stroj po nicom inom ako i5, I7 nesiahne. Jedina alternativa je 8350, ak niekto neriesi spotrebu a zastaralost AMD chipsetov. Tam sa skutocne tych par drobnych, ale neoplati setrit. Samozrejme je rec o hernych strojoch s high-end grafikami. Pri mid-ende (vykonovom) je FX6... akceptovatelny.

kapa
kapa
Level 25 Level 25
24. 2. 2013 16:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zochy @Rajnoha: :D Necha jich, kto nevie citat grafy a nevie si pozriet testy aj inde tak ma smolu.... ono to tu iba NA OKO vyzerá, opakujem iba na oko, je na tom AMD lepsie... v grafoch na nenarocnom nataveni sa to tak javi, no uz v grafoch na vysokej kvalite sa to javi uz inak a hlavne, Intel tu ma v teste 2x DVOJJADRO na nizkej frekvencii, jedno z toho je lowend dvojjadro pentium na 2,5 Ghz... u AMD je tu najslabsi procesor 4-jadro na 3,8 Ghz... a potom 6-8 jadra... keby v teste mao AMD tiez zastupene nejake dvojjadro, hned by tie grafy na oko boli vyrovnanejsie :D tento test by som bral za smerodajny http://pclab.pl/art52489-9.html, tu je to take... odflaknute... nemyslim cely test, test je pekny no vysledky CPU su naoko nepekne :D

viperman
viperman
Level 1 Level 1
24. 2. 2013 16:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zochy @Rajnoha: fx 6300 ti uplne pohode nakrmi aj hd 7970, v hrach je dolezita grafika, na procesore sa oplati setrit, je jecno ci ma clovek 60 alebo 80 fps.

a v com je akoze zastaranost tych chipsetov? co maju snad satu I a usb 1.1 ne?

Mr.Lolendo
Mr.Lolendo
Level 1 Level 1
24. 2. 2013 15:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zochy @Rajnoha: "zastaralost AMD chipsetov" Si děláš srandu?! Chipsety u obou jsou zhruba stejně vyspěle vybavené akorát AMD super vybavená deska tě výjde asi o 50-60% levněji než od Intelu

Rajnoha
Rajnoha
Level 1 Level 1
24. 2. 2013 17:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zochy @Mr.Lolendo: Nieco si o tom nastuduj, nemam cas Ti to vysvetlovat. AMD chipsety boli cele roky brzdene prave snahou o spatnu kompatibilitu, co sa odzrkadlilo na kompromisoch, najma typu, ze vsetko je riesenie externymi chipmi narozdiel od Intel chipsetov, ktore mnoho veci podporuju nativne.

K cenam doskam, je to nezmysel. Poprve na trhu je pretlak dosiek s Intel chipsetmi, mas podstatne vacsi vyber narozdiel od pouzitelnych AMD, ktore zratam na jednej ruke a tento pretlak Intel dosiek sposobil aj vyraznejsi konkurencny boj a lepsie ceny.

Cena zohladnuje prave aj cenu chipsetov, nemozes porovnavat dve rady dosiek napriklad SABERTOOTH, lebo je to ako porovnavat M-kove verzie BMW rady 3 a 5. Takto to dokaze porovnavat len neznaly veci alebo DDemagog.

kapa
kapa
Level 25 Level 25
24. 2. 2013 16:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zochy @viperman: uz ked sme pritom tak napriklad absencia PCIE gen3, SATA3 porty o dost pomalsie ako Intel... absencia podpory USB 3.0 u AM3, u FM1/2 USB3.0 pomalsie ako u intelu.... staci alebo? :D ....

Mr.Lolendo
Mr.Lolendo
Level 1 Level 1
25. 2. 2013 00:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zochy @kapa: Nemáš pravdu protože to porovnáváš se starými chipsety. AMD každej rok nemění chipset a patici jak Intel. To že mám USB3 místo 600MB/s jen 500MB/s je mi třeba úplně šumák, to stejné SATA3 která je už teď zastaralá pomalá a PCIE gen3 možná využijí grafiky za 3 roky.

kapa
kapa
Level 25 Level 25
25. 2. 2013 11:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zochy @Mr.Lolendo: Tebe je to sum a fuk, to beriem, ale inemu to zase moze vadit.... a cipsety pre FM2 a neberiem to, ze to nieje pravda.... :D a porovnavam napriklad najnovsi cipset od AMD A85 http://www.legitreviews.com/images/reviews/2079/hd-tune-ss-usb3.jpg

Mr.Lolendo
Mr.Lolendo
Level 1 Level 1
24. 2. 2013 09:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Crysis 3 je opravdu nádherná hra ale je silně neoptimalizována. S novou generací konzol a nex-gen hrami to všichni uvidí.

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
24. 2. 2013 10:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mr.Lolendo Čo znamená, že je silne neoptimalizovaná? Totiž veľa ľudí si pod tým predstavuje to, že im nebeží dobre na ich HW neberúc do úvahy jeho výkon. Ale ak pracuješ ako herný vývojár, poznáš náročnosť jednotlivých efektov a vieš ich beh porovnať na základe tvojho HW, tak som nič nenapísal.

-IRONHIDE-
-IRONHIDE-
Level 23 Level 23
Procesor: Intel
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
24. 2. 2013 09:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nejhorsi dil 5/10

realista
realista
Level 1 Level 1
24. 2. 2013 09:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ať se dívám kamkoliv, každý screenshot je podivně rozmazaný, rozpatlaný...do toho klasická snaha vytvořit "realitu" napodobením optických vad objektivů...rozamzání při pohybu kdy na edium už není v podstatě nic vidět...WOW - děkuji, nechci

xF0RC3
xF0RC3
Level 1 Level 1
24. 2. 2013 10:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@realista pozrite sa na prvy obrazok v galerii screenshotov.

zamerajte sa na LAVY HORNY ROH a super skaredy zubaty AA u stien...

a potom sa zamyslite ci za toto idete davat 1000e za TITAN a aj tak vam to pojde pod 60fps.

Flek
Flek
Level 1 Level 1
25. 2. 2013 10:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@xF0RC3 Jasně, kvůli jednomu SCREENSHOTU u několik dní staré hry se budu zamýšlet nad koupí nové grafické karty.

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
24. 2. 2013 10:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@realista No tak si motion blur proste vypneš a pohoda. Ak je to teda jediné čo ti vadí.

Mr.Lolendo
Mr.Lolendo
Level 1 Level 1
24. 2. 2013 10:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=mareknr]Čo znamená, že je silne neoptimalizovaná? Totiž veľa ľudí si pod tým predstavuje to, že im nebeží dobre na ich HW neberúc do úvahy jeho výkon. Ale ak pracuješ ako herný vývojár, poznáš náročnosť jednotlivých efektov a vieš ich beh porovnať na základe tvojho HW, tak som nič nenapísal.[/quote]
Herní vývojář nejsem ale jsem technoid. Vyzkoušel jsem si tvorbu v různých enginech. Source engin, UDK, CryEngin 2 a 3 SDK a další.

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
24. 2. 2013 12:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mr.Lolendo Ok. Tak som potom aj ja zvedavý kam sa pohnú optimalizácie u hier pre nové konzoly. Ako verím tomu, že sa v engine ťahajú rôzne "výhybky" kvôli tomu, aby to bežalo čo najlepšie na tých 10 rokov starých atrapách. Zrejme nie všetko vyrieši kompilátor a rôzne buildy pre dané herné platformy.

zochy
zochy
Level 1 Level 1
24. 2. 2013 10:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Bohumil]Procesory AMD výkonnější jak Intel :D že by AMD Game Evolved přinášelo první plody, které ještě umocní konzole s AMD hardwarem ? :D[/quote]
A teraz si vyber:
http://pclab.pl/art52489-9.html

-IRONHIDE-
-IRONHIDE-
Level 23 Level 23
Procesor: Intel
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
24. 2. 2013 10:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

uz zmizela aj 7970

na 7950 ve stejne pasazi a s nastavenim prumer 27 FPS

lukbuk
lukbuk
Level 1 Level 1
24. 2. 2013 10:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No musím říci,že nesouhlasím s tím,že na plno potřebuji Titan nebo 690 gtx,autor asi zapomněl,že existuje taky SLI A CrossFireX ,stačí 2x 660 nebo 660ti za cenu 10 až 12 tisíc a poběží to na max a není potřeba vyhazovat skoro 25 tisíc za grafiku... nebo dva radony to už je fuk.A to též s procesorama naco kupovat drahej intel ,když bohatě stačí FX 8350 ZA 4500.- ! Myslím si že autor zas trochu přehání co se týká náročnosti na hardware a zbytečné vyhazování peněz oknem!Jediné co crysis 3 slibovalo že roztaví naše pc a to se opět nestalo zas jen sliby :D jediný prví díl byl tavič hardwaru kdy člověk potřeboval 680 ultra v sli a ještě to nebylo ono a že byla 1 grafika drahá jako prase :D

cursedslayer
cursedslayer
Level 1 Level 1
25. 2. 2013 08:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@lukbuk Promiň, ale když se budu rozhodovat pro herní mašinu a jejím procesoru, tak si určitě vezmu Intel Core i5-3350P za 4K. Stojí o pět stovek míň něž FX8350, výkon +- stejný pokud nehraješ jen Crysis 3 a navrch v 1280x1024, spotřeba je jinde a základovky jsou na tom stejně, s nepatrným rozdílem, že na Intel máš 10x větší výběr a například na AM3+ socket snad mITX deska ani není.

Koudz
Koudz
Level 1 Level 1
4. 3. 2013 23:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cursedslayer v době, kdy víte, jak budou vypadat nové konzole si myslím, že je evidentně lepší výhledově investovat do vícejádrového procesrou, tedy do FX8350 než do I5

ppromi
ppromi
Level 1 Level 1
24. 2. 2013 13:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@lukbuk "anebo třeba CrossFire zapojení dvou výkonných Radeonů"

bobesko
bobesko
Level 1 Level 1
24. 2. 2013 11:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Grafika spica, ale paradoxne prave ta voda mi pripada jako vsetko ine len nie voda. Tie fyzika tej vody mi prijde jako tekuteho olova ale urcite je lepsia jak textura ten vody. Mne sa to zda absolutne neprirodzene. Takto nejak by mala pre mna vyzerat fotorealisticka voda. http://www.youtube.com/watch?v=4G9anRoYGko

Jenda.K
Jenda.K
Level 1 Level 1
24. 2. 2013 11:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Z testů je to zcela jasné, k uspokojivému hraní je třeba notebook s NVIDIA GTX 680M nebo AMD 7970M, nic jiného nebude s vysokými detaily hratelné...

alienGT
alienGT
Level 1 Level 1
24. 2. 2013 11:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chci se zeptat, zdali jde i při medium detailech mít vyplé rozostření okolí, jak je tomu v 1. obrázku (V.HIGH) vs 2. obrázek (MEDIUM).
http://i.imgur.com/GgNFaBF.jpg vs http://i.imgur.com/gBZOkU6.jpg

korg
korg
Level 1 Level 1
24. 2. 2013 11:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak Crysis 3 na max mně fakt posadil na zadek a to je za ty roky co říct. Každopádně maximální spokojenost!

Reklama
Reklama