Zpět na článek

Diskuze: Crytek: chceme, aby next-gen konzole měly minimálně 8 GB RAM

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

nostrom
nostrom
Level 1 Level 1
21. 4. 2011 15:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Myslim, ze vyrobcum konzoli je uplne ukradene co Crytek chce. Ty soucasne maji 256, a dalsi maji mit 8GB? A 5 TB disk. 16-ti jadrovy procesor a grafiku nejmene GTX580, a zdroj konzole bude zabirat 2/3 mista a ta bude velka jak nocni stolek a pri zapnuti chladicu naplno se bude vznaset metr nad zemi. Uz ted to chci :)

palda
palda
Level 21 Level 21
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
21. 4. 2011 15:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zbytečnost... bohatě by stačil 1GB (vs cca 256MB u PS3 a 512MB sdílené s GPU u Xboxu), vzhledem k tomu, co předvádí někteří vývojáři s tím co mají teď (viz Naughty Dog), tak si myslím, že to nebude problém. Optimalizace stačí. PS3 měla mít 512MB RAM jako první devkity, ale cena XDR byla dost vysoká. Možná s tím měl Crytek počítat už když engine prvně vyvíjel.. Vzhledem k tomu, jak Crysis 2 vypadá na PS3, tak bych řekl, že to zvládli dobře a oproti PC verzi s nejnižším nastavením se liší akorát agresivnějším LOD.

Samboush
Samboush
Level 21 Level 21
23. 4. 2011 01:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@palda Tak zas tak jako přehnaný požadavek bych to neviděl. Dalo by se přepokládat s ohledem na stereo zobrazení rostoucí rozlišení,aplikační multitasking, že konzole aby zvládala několik úkolů najednou,bude potřebovat pořádnou nálož výkonu i dostatečnou paměťovou kapacitu. Pokud nebudou znova vynalézat kolo, a použijou nějakou levnou dostupnou architekturu nějakej CPUGPU hybrid s třeba 12-16 GB DDR5 sdílený RAM. Byla by to paráda. Očekává se taky nějaká forma holografickýho zobrazení atd. Dneska je problém, že sice máte k dispozici GPU výpočty, problém je ale v nedostatku RAM na grafice. Ideální by bylo moci mít celou scénu v jedný velký RAM a používat ty a samý data pro CPU i GPU. Dnes je nutnej neustálej transport po PCIE mezi RAM a VRAM. Takováhle architektůra by byla vhodná jak pro rasterizační grafiku tak pro raytracing a paralelní výpočty všeho druhu. Podle mne se kluci z Cryteku ve svejch požadavcích oproti budoucí realitě NEXT NEXT GEN konzolí moc nepletou. Ješte se docela drží zpátky. :D . Jo ještě by bylo ideální aby to bylo podobný PC , i když se trošku bojím , že protipirátská paranoia donutí konstruktéry vymejšlet věci co nejsložitější. Tak třeba budem mít štěstí.

Samanta
Samanta
Level 1 Level 1
21. 4. 2011 19:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@palda Určitě by to zbytečnost nebyla. Když si vezmete, jak dlouho tu jedna generace vydrží, tak pokud bude mít dost výkonu, který se z počátku ani nevyužije, nebude pak tolik brzdit vývoj až bude na svých hranicích. Ona totiž určitě přijde chvíle, kdy hry budou vyžadovat neuvěřitelně silné stroje a nebude to ani trvat moc dlouho.

Aros
Aros
Level 1 Level 1
21. 4. 2011 21:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Samanta Ve skutečnosti by tu ta doba již dávno byla nebýt konzolí s 256MB pamětí, která tu straší 6 let. Nicméně i tak je nynější stav něco, co by se před X lety stejně označilo jako "neuvěřitelně silný stroj", jak píšeš...

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
22. 4. 2011 12:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Samanta @Aros: [quote=marek16]8GB ddr2 ram stojí 2200kč s tím, že to s časem půjde ještě dolů.[/quote] tak ceny DDR2 uz asi moc dolu nepujdou protoze uz vsichni vyrobci pocitaji s DDR3, staci se podivat na historii ceny DDR1 a uplne stejnej osud budou mit DDR2

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
22. 4. 2011 12:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Samanta @Aros: OMG neuveritelne silny stroj? to asi tezko, jedina vyhoda konzoli je ze se software dela jen na jednu konfiguraci hardwaru takze tam odpadaji problemy jako u PC a vyvojari se nemuseji starat o nekolik urovni detailu apod. 256MB RAM uz v roce 2004 bylo vetsinou psany jako minimum na krabicich her, takze taky zadna prevratna velikost.

elcrys
elcrys
Level 1 Level 1
21. 4. 2011 16:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@palda Já věřím tomu, že někteří vývojáři by těch 8 GB slupli jako malinu, aniž by se to jakkoli projevilo na vizuální (i jiné) stránce hry. Optimalizace, to je holt práce navíc.

Lord_Jajator
Lord_Jajator
Level 1 Level 1
21. 4. 2011 17:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@elcrys prd je zbytecne..dneska by to asi nikdo nevyuzil,ale konzole zijou aspon 6 roku a za tu dobu bude 8GB stejne omezeni jako dneska 256MB

JoeBlack
JoeBlack
Level 1 Level 1
21. 4. 2011 15:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zrovna firma, která aktuálně vypustila jednu z nejprůměrnějších a nejzabugovanějších stříleček za posledních x let bude kritizovat dnešní konzole. To je fakt zajímavé čtení :-/
Další článek co se snaží omluvit neschopnost Cryteku?

Aros
Aros
Level 1 Level 1
21. 4. 2011 21:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JoeBlack Neschopnost? Crytek je, řekl bych, nejschopnější studio dneška. Ale není se čemu divit, že se přizpůsobují konzolím, když jim PC verze pořád někdo krade... Kdyby nebyli limitováni konzolovým HW, tak bych se myslím dočkali fakt machrovinek. Stačí se podívat na ty tech-dema - vždyť vypadají až neuvěřitelně. Akorát na konzolích by neběžely...

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
22. 4. 2011 00:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Aros Nejschopnejsi? V cem? Crysis je takovy Avater her... pekna grafika, ale jinak vse podprumerne.

Nerboard
Nerboard
Level 1 Level 1
21. 4. 2011 16:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

naco im je 8GB ram ked kecali o tom jak vyzdimaju dnesne PC s crysis 2 a ***** z toho :D :shock:

T1ger
T1ger
Level 1 Level 1
21. 4. 2011 16:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nerboard Nevim preco si Crytek nepostavi vlastnu konzolu. Nech ma 40 jadier, 30Gb Ram, a 10jadrovu grafiku z 10TB diskom SSD. A to by mohli predavat za 20.000Eur. Ludia by sa o to urcite trhali ;)
Nadavat sa da az do nemoty ale kazdy pridany hardware zvysuje na cene. A k tomu este tie moznosti to "natlacit" do malickej bedne.
Na mieste Cryteku by som drzal p**u! Velky humbukaci! Davno som nevidel taku sprastenu hru na PC. Hlavne ze AAAAAAx1000 titul. A dodnes na multaku hraju pirati/hackery atd. A ti co si zaplatili(bohuzial aj ja) tak sa na to smutne divaju. Hlavne ze nas pekne odrbali z tym dx11. Neviem preco na to nieje zakon. Ved to je vedome klamanie zakaznika!
mimochodom keby sa snazili viac ti vyvojari tak aj na PC by sme mohli mat nadherne hry ktore by behali bezproblemovo. Ale to by sa muselo viac OPTIMALIZOVAT!!!! a to je uz asi moc na nich...
Hlavne, ze na reklamu sa vyhadzuju 100ky milionov....

marek16
marek16
Level 1 Level 1
21. 4. 2011 20:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@T1ger 8GB ddr2 ram stojí 2200kč s tím, že to s časem půjde ještě dolů. Firmy jako MS a Sony si navíc můžou objednat desetitisíce jednotek a dostat poměrně masivní množstevní slevu...
To se mi jako problém opravdu nezdá. Problém je v tom, že o konfiguraci nebude rozhodovat člověk z R&D oddělení, ale marketingový pako v obleku, co si vymyslí náhodnou cenu, do které se R&D "musí" vejít. :P

Aros
Aros
Level 1 Level 1
21. 4. 2011 21:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@T1ger @marek16: 8GB DDR3 stojí stejně, 4 jádrový processor stojí taky nic... Navíc on by ten CELL stačil, kdyby měl dost paměti a nějakou normální grafiku... Akorát CELL DDR3 neumí, takže buď přejdou na x86, nebo to budou muset vyřešit nějak jinak.

DOC_ZENITH
DOC_ZENITH
Level 1 Level 1
21. 4. 2011 17:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Opravte si to PS3 nemá žádnou DDR3. Má GDDR3 256MB na grafice a jako systémovou ram používá XDR paměti (druhá generace Rambusu) protože to je to jediné s čím je CELLL kompatibilní. Kdyby tam mohly bejt DDR3 bylo by to mnhem levnější na výrobu.

Jinak PS2 měla 32MB a byla z Března 2000, ala doby kdy PC měly průměrně 128MB ram. Spíš 256. PS3 měla 256 a vyšla v listopadu 2006, kdy standardem bylo mít v PC 2 GB ram.

Tudiž dle tohoto scháma "pokroku" očekávám že v době vydánbí nex gen bude standard pro PC stále 8GB a ta konzole bude 2GB a PC gaming upadne ještě více protože to budou už naprosto direct porty a protože konzole maj 2GB ram tak je nebude třeba psát jako 64-bit ne? Zbytečně bychom pak měli méně zákazníků. A tudiž budeme moci zapomenout i na kvalitnější textury a to málo co furt máme. Snad se mýlím.

Jinak konzole se téměř vždy (PS3 s CELL buiž vyjímkou, ale i tak z výroby deaktivované jádro, atd.) vyrábí z těch co možná nejlevnějších dílů a z dílů co se budou vyrábět dlouho a čím dál levněji. GPU v konzolích maj ušší sběrnici než by se vešla, jen proto aby se mohl dělat die-shrinky na novější výrobní procesy aniž by se muselo šáhnout do čipu či to mělo jakejkoliv vliv na jeho výkon. Prostě co nejmenší náklady. Bude tam teda tolik paměti, jaké bude minimum dlouhodobě vyrobitelné. Protože moc malé moduly, u těch hrozí že na dalšim výrobnim postupu se už nebudou dělat. Já tipuju 64-bit sběrnici a 2GB paměti, potencionálě sdílelá s VRam a bez dedikovaného GPU ( vše v jednom čipu, nebo alespoň pouzdře ).

skippy
skippy
Level 1 Level 1
21. 4. 2011 18:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hosiii a vy se divite proc asi udelali dx9 na crisis 2? pze to museli osekavat jak pomeranc a placat se stim ,tak mi tu nerikejte ze by to bolo zbytecne nerikam ze 8gb je malo nebo hodne ( muj nazor je ze by stacilo 2gb az 4gb) ale prosim aspon uvazujte racionalne , console brzdi vyvoj to uz vsichni vime a pak si ztezujete kdyz nekdo rekne ze by bylo dobre vyrobit lepsi hardware do console a pak kritizujete ze je to zbytecne, podle me si protirecite ..

siddhi
siddhi
Level 1 Level 1
22. 4. 2011 01:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@skippy jenže je to smutné, že PC platforma musí čekat na konzole, neboli pc herní platforma není již soběstačná. Je to problém PC, ne konzolí, že se musí dělat porty z konzole, nikoliv naopak. Ztěžujme si sami na sebe proč asi na PC nechtejí dělat hry. Kde není dostatečná poptávka, není ani nabídka.

Bez_n1ck
Bez_n1ck
Level 1 Level 1
22. 4. 2011 03:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@siddhi Píšeš, kde není dostatečná poptávka, není ani nabídka. Poptávka by byla, ale na to se dneska nehraje ... dneska se hraje na prodeje. Ale kdo by kupoval, když nevycházej dostatečně kvalitní tituly, které stojí za to si koupit?

siddhi
siddhi
Level 1 Level 1
22. 4. 2011 14:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@siddhi @Bez_n1ck: co bylo dřív slepice, nebo vejce. Ne potávkou myslím prodejnost, ne stahovanost na warezu.

Bez_n1ck
Bez_n1ck
Level 1 Level 1
22. 4. 2011 23:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@siddhi @siddhi: Nemůžu mnluvit za všechny, ale produkt, kterej má dobře nastavenou cenu na svou kvalitu si koupím (třeba portal 2 za 700)
Ale Crysis 2, který dohraju za pár hodin a pak o něj už ani nezavadim (mimoto, že kecy o dx11 byly zase jenom kecy a hra vypadá jen průměrně) mně rozhodně nemotivuje z peněženky vytáhnout 1100kč a běžet nadšeně do krámu. Takovou hru buď stáhnu, nebo se bez ní obejdu. Tj. kdyby nebyla možnost hru stáhnout, prostě bych si jí nekoupil. Za ty peníze to prostě není dobrý produkt (a mám k tomu více důvodů, než absence dx11).

L!po
L!po
Level 1 Level 1
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
21. 4. 2011 18:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jednoducha rada... poslete vsechny konzole k certu hry vydavejte jen v digitalnich distribucich za normalni penize (max 500kc za AAA hru) a nemusite se ubec bat nezajmu... jenze to tady nikdo neudela a dle meho normani clovek si proste hru za 1000-1500 kc nekoupi ale radsi stahne tot muj osobni nazor

siddhi
siddhi
Level 1 Level 1
21. 4. 2011 21:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@L!po a proto jsou singl ve hrách čím dál kratší a kratší a všechno směruje na MP, kde se dá nalákat/přinutit aby za hru lidi zaplatili.

skippy
skippy
Level 1 Level 1
21. 4. 2011 18:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@L!po no mas dobry nazor , ale ja si radsi hru koupim a kdyz uz si ji koupim tak vim do ceho du, preci si nebudu kupovat hru jenom na okrasu a prevazne si ja osobne kupuji hry takove ktere se hraji prevazne pres net singlovky si nekupuji ty taham ale take muj nazor nemyslim to nak osklive :))

L!po
L!po
Level 1 Level 1
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
21. 4. 2011 18:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=skippy]no mas dobry nazor , ale ja si radsi hru koupim a kdyz uz si ji koupim tak vim do ceho du, preci si nebudu kupovat hru jenom na okrasu a prevazne si ja osobne kupuji hry takove ktere se hraji prevazne pres net singlovky si nekupuji ty taham ale take muj nazor nemyslim to nak osklive :))[/quote]
tak treba tedka kupuju 90% her na steamu kdyz na ne je nejaka akce napr. na vanoce se dal sehnat battlefield bad company 2 za smesnych 250kc :) dale gta iv + datadisk za celkem 350kc... coz je proste "must have" zalezitost :) takhle jsem tam nakoupil uz spoustu veci a ac vetsinou kupuju take jen kvuli MP tak nekdy minulej tejden tam byla kolekce max payne 1+2 za cca 90kc :) takze dalsi klasika ve sbirce... a takhle se z lidi(me) tahaj penize...

nostrom
nostrom
Level 1 Level 1
21. 4. 2011 18:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@L!po jojo, nebo Borderlands GOTY za 12 ecek. kdyz hra na steamu v akci vyjde na tretinovou cenu nez se prodava u nas, pak se tezko odolava. Urcite se vyplati na steam kouknout i nekolikrat za den, clovek nekdy nestazi zirat.

skippy
skippy
Level 1 Level 1
21. 4. 2011 18:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@L!po xDD jono neco na tom bude :D ale je fakt ze na steamu jsou huste akce , take steam mam a muzu jen doporucit ( teda na ty akce ) :)))

Nakell
Nakell
Level 1 Level 1
21. 4. 2011 18:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na Angri Birds stačí i 16MB RAM...

nostrom
nostrom
Level 1 Level 1
21. 4. 2011 18:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nakell To nevim, muj Desire ma 576MB :D

Nakell
Nakell
Level 1 Level 1
21. 4. 2011 19:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@nostrom Beru to tak že je v androidu zamknuto na myslim max 16MB RAM pro aplikaci ne? Aspoň u toho mího to tak je :P.

Nakell
Nakell
Level 1 Level 1
21. 4. 2011 18:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nakell Angry*. Pleskl sem si.

drysoft
drysoft
Level 1 Level 1
21. 4. 2011 20:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vsetko je to na dve veci.. v konzole je 256Mb pamate a ide skoro rovnako ako na kompe.. na kompe to zerie mne osobne 1,3G.. tak kde sme?? ak sa budu vyuzivat na 100% moznosti pc kupim si hru... ak sa bude pc len na 100% zatazovat tak si osobne nic nekupim 8)

walltar
walltar
Level 1 Level 1
21. 4. 2011 21:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@drysoft No já bych řekl že část tohohle bude v tom že hry na PC se musí dělat pro různé HW a Xbox je jeden a pokaždé stejný, tím pádem optimalizovat hru na xbox je mnohem lehčí protože si můžou dovolit vyždímat maximum s toho jednoho danného HW. Pc má různé kombinace HW a různé kombinace SW a tak optimalizovat asi není tak jednoduché.

matrixsatan
matrixsatan
Level 1 Level 1
21. 4. 2011 20:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A pak nemají byt PCgameři zklamaní když vývoj dobrých her jim omezují konzole které jsou takové šméčka za které bych osobně nedal ani 1000kč a oni chtějí za takový šunt který což se divím rozběhal Crysis2 ještě ktomu mnohonásobně vetší prachy než za pc o stejných parametrech které by se dalo bez problémů v dnešní době postavit za pár korun. Vždyť 512Mb RAM PChrám pomalu nestačilo už před pěti lety. Tak kde dneska sme a proč brzdí kompy konzolama když moc dobře všichni ví že konzole už na kompy dávno nestačí!

siddhi
siddhi
Level 1 Level 1
21. 4. 2011 21:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@matrixsatan konzole ani nikdy na PC nestačili a nikdy stačit nebudou. Asi těžko by si někdo do obyváku strkal krabicu, která spoliká 200W a bude hučet. Konzole mají své určení a plní ho dobře. To že PC platforma jako taková zmírá je jiná věc. Jednoduše tam kde nevyděláš tam nepodnikáš. Proto na PC vychází až na pár vyjímek jen konzolové hry. Chce to přemýšlet než vinu házet na nějaké TV škatulky. Za chvilku budete tvrdit, že PC hry brzdí set-top-boxi, ve kterých je implantován tetris.

potooczech
potooczech
Level 1 Level 1
22. 4. 2011 08:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@siddhi Ty jsi asi neviděl první generace Xbox 360 a PS3, když se dostaly na trh. Obě žraly 200W a obě byly hlučné. Hlavně Xbox 360 s jeho úžasně hučící DVD mechanikou. Teprve až dnešní verze s čipy na nižším výrobním procesu mají nízkou spotřebu a nehlučí. Xbox 360 ten hluk řeší i instalací her na disk, takže se pak zdlouhavě a hlučně netahají v DVD mechaniky. U prvních generací Xboxu 360 navíc prakticky všechny kusy do dvou let odešly díky RROD.
Přes to se jich prodalo dohromady přes 100 milionů, s Wii je to skoro 200 milionů, což není zase tak špatné.
Takže zjevně si to někdo do obýváku dá, i když to žere 200W a hlučí.

walltar
walltar
Level 1 Level 1
21. 4. 2011 21:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak když si vemu že nové konzole nějakou dobu jěště nebudou a že zase budou mít životnost kolem 5ti let tak 8GB ramek se nezdá zase tak moc.

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 4. 2011 21:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tak PS3 aj XBOX360 uz mali ubohe mnozstvo RAMky ked vysli na svetlo sveta nie to este dnes ... RAM je to najmenej ... viac by potrebovali graficky vykon na urovni dnesnych najvykonnejsich 2-cipov ... dnes vyvoj v oblasti IT napreduje daleko rychlejsie ... ano, bolo by to narocnejsie na spotrebu, ale uz sa chcem kur*va na PC poriadne zahrat!!!
- IQLogic

siddhi
siddhi
Level 1 Level 1
22. 4. 2011 01:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace to si stěžuj u vývojářů a ne u konzolí. Jenže vývojáři ti řeknou proč dělat promakané hry na PC když na tom nic moc neviděláme.

PersonalComputer
PersonalComputer
Level 1 Level 1
21. 4. 2011 22:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

K........l jděte už do háje hardwaroví onanisti!!! Crysis 2 je JE výborná hra, které jednička nesahá ani po kotníky Nanoobleku... 100x opakovaná lež se totiž stává pravdou, to je známý fakt. Ano, Crysis 1 byla tak revoluční hra že ji dodnes nerozběhne na plné detaily ve vysokých rozlišeních stále dost grafických karet ( s FPS na 60FPS....) Nechápu to... Až tam to DX 11 bude tak to stejně půjde (MOŽNÁ) jen pár šťastlivcům s duálními kartami za x tisíc(možná x2 či dokonce x3), a valná většina majitelů DX 11 karet utře lidově řečeno hubu... Ale všichni budou šťastní protože tam bude DX 11 :D a bude opět důvod vyhodit 7-12 tisíc za hi-endovou kartu :) Hra sice zůstane stejná ale vlk se nažere a crytek to zas tak moc stát nebude...

Já jsem nakonec crysis na svoji grafice na plné detaily a nakonec jsem z toho byl spíš zklamaný...

Nerboard
Nerboard
Level 1 Level 1
21. 4. 2011 23:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=elcrys]Já věřím tomu, že někteří vývojáři by těch 8 GB slupli jako malinu, aniž by se to jakkoli projevilo na vizuální (i jiné) stránce hry. Optimalizace, to je holt práce navíc.[/quote]

presne tak... akurat by nemuseli optimalizovat a chrilili by sr**ky este rychlejsim tempom aby bolo viac chechtakov

matrixsatan
matrixsatan
Level 1 Level 1
21. 4. 2011 23:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já taky netvrdím že by se konzole měly odstranit z tohoto světa. Jen nechápu proč by měli být zastánci jedné věci omezováni kvůli úplně jiné věci. Proč se prostě nedělají hry zvlášť pro PC a zvlášť pro konzole tak jak tomu bylo dřív nebo to prostě jen tak aspoň vypadalo. Každý ať si hraje na tom co ho baví, ale to že někteří hrají na něčem a druzí zas na něčem jiném ještě neznamená že slovo hrají je musí spojovat tak moc že vývojáři zapomenou na to že ten chce po jejich produktu jedno a druhý zase něco jiného ikdyž se zdá že chtějí jen jedno a to samé, a to dobrý pocit ze hry. Jenže aby byl dobrý pocit ze hry je potřeba pochopit že ta hra musí i nějak vypadat a musí mět nějaký smysl a ne zažívat to že vývoj kvůli něcěmu ůplně jinému stagnuje ba se dokonce i snad pomalu vrací zpět. To by sme za chvilku taky mohli chtít aby malinkaté rybky jedly flákoty masa a tygři žrali plankton. A to prostě nejde

Aj?ák
Aj?ák
Level 1 Level 1
22. 4. 2011 00:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tak ono next gen konzole vyjdou někdy za 4-5 let to už bude 8 GB za babku.

Chroustostroj
Chroustostroj
Level 1 Level 1
22. 4. 2011 00:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=siddhi]Asi těžko by si někdo do obyváku strkal krabicu, která spoliká 200W a bude hučet..[/quote]
Hehe ja mam první verzi PS3 (ještě myslim na 90nm) a si určitě 200W vezme a hučí teda obstojně. Požívám jí v podstatě jako DVD a v zimě jako DVD s funkcí přídavného vytápění bytu :twisted:

potooczech
potooczech
Level 1 Level 1
22. 4. 2011 08:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak při dnešních cenách pamětí by to asi nemusel být problém. Ceny navíc stále klesají a nové konzole se na trh mají dostat až za tři roky, takže je nutné počítat také s tím.
Lidé si pořád stěžují, že konzole brzdí vývoj her. Ono ale pokud dnes má herní PC 5-12GB paměti, bráno RAM+pamět grafiky pak v letech 2013 a 2014 už může být standardem 10-20GB opět RAM + grafika. Čili asi je rozumné požadovat, aby v konzoli, která má vydržet na trhu 6 let a přijde na trh za tři roky, bylo víc jak nějaké 2-4GB paměti, pokud to nemá zase zasekat vývoj her pro PC. Zvlášť pokud bude nadále cena za kapacitu klesat jako doposud.

Reklama
Reklama