Zpět na článek

Diskuze: Doporučené herní PC sestavy vyšší třídy: zima 2016

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

-Vladimir-
-Vladimir-
Level 1 Level 1
29. 12. 2016 11:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak, nejprv začnu dobrou zprávou:

Naprosto chvályhodné je prosazování 80+Gold zdrojů s osazením takřka nejvyšší kvality (MOSFETy Infineon, kondíky by Japan a lépe dimenzované obvody obecně)

A teď ta špatná:

Zase C-Tech. U PC za 34K a 40K se navíc počítá s vyšší náročností na klávesnici (čili mechanická klávesnice má rozhodně své místo a komu se hluk nelíbí, tak si koupí podložky a má to zas jak dřív + vydrží 5-10x víc)...

Též stále mi moc nejde do hlavy Zalman skříně - místo Z9 Neo si zasluhuje místo Gladius M35W, asi nedůvěra k Polákům, nu což... nebo místo R1 (pokud nevyžaduje bílou skříň za málo) Regnum RG1W.

Závěrem:

Zlepšení oproti loňskému přehledu je, to bezpochyb. Mám ale blbý pocit, že ne úplně tam, kde bych si to vysloveně žádal...

messer19
messer19
Level 1 Level 1
29. 12. 2016 15:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@-Vladimir- Nerozumiem tomu hypu okolo mech. klavesnic. Membranka posluzi rovnako dobre a mozno este lepsie (ticha, low profile = rychlejsie pisanie vsetkymi 10-timi). Vlastnim MS Sidewinder X4 uz 5 rokov a este s nou nebol problem. V lete som kupil Logitech G710+ a uz sa zlomil lavy CTRL (typicky problem namahania klavesy pri stlacani malickom - crouch). A to nehovorim o spomaleni pri pisani, zasekavani prstov medzi vysokymi klavesami atd.) Takze klavesnica nie je vhodna ani na hranie ani na pisanie. Sice vyzera na stole dobre, ale pouzitelnost je ta tam. Ta c-tech tiez nie je ziadna vyhra a hambil by som sa sam pred sebou mat to na stole, ale myslim ze stale su rozumne alternativy aj z non-gaming neduhovej kategorie (napr. taka overena klasika Logitech K120) a ostane cash aj na lepsiu grafiku.

Redmarx
Redmarx
Level 1 Level 1
30. 12. 2016 02:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@messer19 Nesmysl, na hrani mas mechanickou mnohem lepsi. Na bezne pouzivani pocitace muze byt i membranova.
Mimochodem mam membranovou Fujitsu KB521 a hrat na tom moc neslo, tak jsem poridil mechaniku Logitech G710 a jak pises o utrhnuti CTRL, tak asi jsi ve vzteku nad pomalym PC hodil klavesnici proti zdi, protoze jinak nechapu, jak se ti ta klavesa mohla zlomit.

LucikMucik
LucikMucik
Level 1 Level 1
30. 12. 2016 00:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@messer19 Teprve před 2 lety jsem dostal mech. klávesnici a přestali mě bolet prsty po dlouhých hodinách před PC, kde jsem musel hodně, hodně ťukat do klávesnice.

-Vladimir-
-Vladimir-
Level 1 Level 1
29. 12. 2016 15:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@messer19 jo ta K120 tam mohla bejt, sakra proč mě to nenapadlo...

-Vladimir-
-Vladimir-
Level 1 Level 1
29. 12. 2016 11:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@-Vladimir- to mi ale nezabrání abych ho podpořil :D (myslím to vážně)

Petr Kupský
Petr Kupský
PCTuning PCTuning
29. 12. 2016 12:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@-Vladimir- Co se týče výběru myši a klávesnice, tak neustále opakuji, že do přehledu byl zakomponován pouze jeden levný a univerzální model, který někomu poslouží pouze pro začátek, než si vyjasní své priority, jinému může klidně sloužit i déle.

Ohledně výrobce SilentiuPC nelze rozhodně hovořit o nedůvěře. V obou dílech přehledu jsou doporučeny skříně Regnum RG1, Regnum RG1W i Gladius M35W.

-Vladimir-
-Vladimir-
Level 1 Level 1
29. 12. 2016 15:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@-Vladimir- @Petr Kupský: někde by stačilo vyměnit pořadí, že v alternativách jsou to vím, ale já to radši když SilentiumPC skříně jsou hned první volba...

a když se staví PC za 30-35 tis. Kč i více, tak se tak nějak počítá i s tím, že kdo má na takový komp prachy, zcela jistě bude mít rozpočet i na periferie (několik let i více to snad musí vydržet) nebo už takové má doma. Sry, ale do PC sestav s cenou 34 a 40K nepatří moc laciná řešení (ala C-Tech apod.).

Semik
Semik
Level 47 Level 47
29. 12. 2016 12:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

MSI RX 480 GAMING 4G vlastnim a default takt je 1316Mhz rovnako ako 8Gb model. Typicka spotreba je 150w nie 225w (wtf?) (inak toto je spotreba 8Gb modelu ale ked "typicka tak ok.) Spotreba 4GB modelu je 120w kedže ma 4GB len na 7000Mhz, takže logicky neni rovnaka ne ...
Ta tabulka ku 4G obsahuje este dalšiu chybu, velkosť pamete 4G modelu 8GB :D
Tabulka 8G modelu uvadza 8100Mhz RAM, ale to je OC mod od MSI, default je 8000Hmz .... dalej som este nečital.

Petr Kupský
Petr Kupský
PCTuning PCTuning
29. 12. 2016 13:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Semik Děkuji za upozornění, už jsem tu tabulku opravil.

hrdino
hrdino
Level 1 Level 1
29. 12. 2016 13:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To jste asi upadli ne? )))
- Prej Výkon 1873 MHz ))) to só prdy, kolik to tak jede, stodvacet?
- Nejpokročilejší... wtf
- Rozjede vše na plné ...tak určitě, nVidyja né
- Co ty splátky tam tvl...

Kdyby na to aspoň šlo kliknout, tak to beru jako reklamu, ale takto je to fail (sic mám adBlock).

*Gratuluju pcLádingu k objevení pamětí DDR4 3200+ po 15ti měsících usilovného ladění a objevování platformy Skylake (zřejmě nebylo na youtube dost videí) a překonání obrovského ega "nám do redakčního stroje jde stejně jen 2133 DDR3, vždyť jsou to jen paměti, to nemá vliv, blábláblá fňuk"...

Elevea
Elevea
Level 8 Level 8
29. 12. 2016 14:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hrdino Takováhle reklama je velmi dobrá. addBlock ji neodstraní, protože je součástí stránky, ale to nevadí, protože je stacionární. Redakce za ni nejspíš dostala paušální platbu. To je vlastně taky OK. A furt je to lepší, než skriptovaný svinstvo, který otevře řvoucí video přes celou obrazovku hned po načtení stránky. Pravda je, že třeba tady mám addBlock vypnutý, protože vím, že nic takového mi tu nevyskočí.

Petr Kupský
Petr Kupský
PCTuning PCTuning
29. 12. 2016 14:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Elevea Ach jo, přečtěte si prosím texty kolem těch "reklamních" obrázků.

hrdino
hrdino
Level 1 Level 1
29. 12. 2016 16:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Elevea @Petr Kupský: Ahá, tak to jste mě dostali... fakt jsem závěr kolem toho nečetl, jak jsem uviděl ten plakát, tak mi rovnou praskly tři hlavy po sobě ))) Tady vidíte, co udělá obrázek bez popisku...

-Vladimir-
-Vladimir-
Level 1 Level 1
29. 12. 2016 15:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Elevea @Petr Kupský: ty texty pobavily :D prej nezničitelnej disk - tak to je slušnej amatérizmus, to samé "užijte si nové hry na maximum" - další amatérizmus na neználky, ale to není žádné překvapení :D tj reklama stylu "pojďte z každýho vydřít i poslední groš"

Petr Kupský
Petr Kupský
PCTuning PCTuning
29. 12. 2016 17:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Elevea @hrdino: Poučím se pro příště a obrázek doplním jasným popiskem. Ještě mám pár podobných "špeků" uloženo. :wink:

Petr Kupský
Petr Kupský
PCTuning PCTuning
29. 12. 2016 13:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hrdino Ale ty dva reklamní obrázky jsou uvedeny jako odstrašující případ. Zřejmě jste nečetl text před obrázky. :wink:

Intel+nVidia
Intel+nVidia
Level 1 Level 1
29. 12. 2016 16:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Může mi autor říct jak to měřil? Podle něj nejsou ve hrách rozdíly mezi těmito procesory?

Petr Kupský
Petr Kupský
PCTuning PCTuning
29. 12. 2016 16:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Intel+nVidia Pravidla, podle kterých byly přehledy sestav vytvořen, jsou popsána hned na úvod. Co se týče orientačního výkonu grafických karet tak je tam napsáno toto: "U doporučených grafických karet bude v tabulce pro srovnání uveden jejich přibližný výkon v pěti populárních hrách. Výkon byl změřen u obdobného modelu grafické karty na testovací sestavě se šestijádrovým procesorem Intel i7, a proto je označen pouze jako orientační."

Intel+nVidia
Intel+nVidia
Level 1 Level 1
29. 12. 2016 16:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Petr Kupský V tabulce jsou stejné fps jak u i5, tak u i7 ... což je nesmysl, plácáte tu bludy, doporučuju ty tabulky smazat, protože jsou naprosto k ničemu.

-Vladimir-
-Vladimir-
Level 1 Level 1
29. 12. 2016 17:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Petr Kupský @Intel+nVidia: FPS u procesoru říkají prd - co když je hra pro procesor napsána dost blbě a 4jádrům s HT se nedostává takového vytížení jak 4jádrům bez HT...

Intel+nVidia
Intel+nVidia
Level 1 Level 1
29. 12. 2016 17:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Petr Kupský @-Vladimir-: http://www.youtube.com/watch?v=EhaB1dqYv_I

Ať si prosím tyhle svoje tabulky vycucané z prstu autor strčí někam.

Intel+nVidia
Intel+nVidia
Level 1 Level 1
29. 12. 2016 17:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Petr Kupský @Intel+nVidia: Navíc nechápu, proč tam je 6700 bez K, které stojí o pár stovek víc a přitom má základní frekvenci na 4.0Ghz mimo jiné ...

jaro.jaro
jaro.jaro
Level 1 Level 1
29. 12. 2016 16:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

doporucit M.2 SSD Samsung 950Pro... :D .
V podstate do akejkolvek zostavy.
Z hladiska mojej profesie je to zaujimavy jav.
Len tak mimochodom, ja ho poziavm v lepsej kancelarskej zostave a je mi uplne jedno, aky ma pomer cena/vykon a ci zrychluje/spomaluje zostavu...

Ale TEN VAS STRACH....to SKUMAM :) .

jaro.jaro
jaro.jaro
Level 1 Level 1
29. 12. 2016 16:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jaro.jaro lebo dat drahy zdroj, zbytocnu "spickovu" skrinku,CPU, ci drahe GPU na hranie 0.001% casu vyuzivania PC - to je OK.

ale vyssie spominany SSD PANICKY NIE ! :D

Petr Kupský
Petr Kupský
PCTuning PCTuning
29. 12. 2016 17:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jaro.jaro M.2 SSD Samsung 950 Pro byl v předchozích přehledech sestav v roce 2016 vždy doporučován u nejdražší varianty sestavy. Jen se mrkněte zpět :wink: Přeci jen jeho cena nad 5 tisíc byla v případě omezeného rozpočtu nezanedbatelná, takže do levnějších sestav se nedostal.

Jenže stalo se z něj nedostupné zboží, protože se přestal vyrábět a byl nahrazen modelem 960 PRO. A ten se vyrábí v kapacitách až od 512 GB a stojí více než 8 tisíc. Proto se do zimního přehledu dostal model 960 EVO, který je vemi zajímavý výkonem i cenou.

hrdino
hrdino
Level 1 Level 1
29. 12. 2016 16:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chyba je doporučovat Kingston HyperX Savage – 2x8GB DDR4, 2400 MHz, CL12, když je to ten sám čip jak 3000/15 a 3200/16, jenom BFU si pak bude myslet, že timing je důležitější než rychlost. Není, u Skylakeu není. Navíc je jednodušší zapnout profil než to přetaktovávat ručně s výsledkem [i]možná[/i]. A v tabulce je 3200/15, v textu 3200/16. První strana do 28k.

Petr Kupský
Petr Kupský
PCTuning PCTuning
29. 12. 2016 17:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hrdino Díky za upozornění. U Corsair Vengeance LPX jsem opravil hodnotu latence na CL16.

Máte pravdu. Ty Kingstony s CL 12 v tabulce alternativních komponet jsou ideální k základním deskám s nižšími čipsety B150 a H170. Je fakt, že u sestavy za 28 tisíc máme všechny desky se Z170, takže zde jsou vhodnější rychleji taktované moduly, které byly doporučeny jako základ.

Flexo90
Flexo90
Level 1 Level 1
29. 12. 2016 17:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Řekl bych že letos už od AMD nemá cenu něco kupovat když už od AMD tak si radši počkat na nová CPU architektury ZEN rozhodně budou lepší jak stávající FX Vishera

Petr Kupský
Petr Kupský
PCTuning PCTuning
29. 12. 2016 17:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Flexo90 Naprostý souhlas. A týká se to také procesorů Intel. Ostatně je na to několikrát upozorněno v textu.

Redmarx
Redmarx
Level 1 Level 1
30. 12. 2016 02:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Petr Kupský Nesmysl, Kaby Lake bude o 3% rychlejsi nez Skylake, ale bude o 5% hlucnejsi z duvodu jeste horsiho lepitka mezi procakem a kovovym obalem.

V podstate od Haswellu ma Intel furt ten samej vykon v pomeru k hlucnosti a jsou to jednotky procent coz nema cenu resit.

U AMD se u Zenu predpoklada narust o vic jak 50% oproti predchozi generaci, takze tam je to uplne o necem jinym.

chrochtadlo
chrochtadlo
Level 1 Level 1
29. 12. 2016 19:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

z jake statistiky autor vychazi? Zadna zminka o kremikove loterii a rovnou pravdepodobne 4,7 GHz OC? Mohu se mylit, ale prijde mi to uz za hranou mystifikace :).

Petr Kupský
Petr Kupský
PCTuning PCTuning
29. 12. 2016 20:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@chrochtadlo Je tam v článku napsáno, že se pravděpodobně dostaneme na frekvenci okolo 4,7 Ghz.

Statisticky to vychází v průměru na 4,68 GHz, median na 4,7 GHz.
http://www.overclock.net/t/1570313/skylake-overclocking-guide-with-statistics

chrochtadlo
chrochtadlo
Level 1 Level 1
29. 12. 2016 20:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Petr Kupský statistika mirne zkreslujici, nektere kousky to zenou hodne nahoru s napetim - a na to je uz potreba lepsi chlazeni.
taky si myslim, ze tam prispivaji spise/vice lide, co se chteji "pochlubit" ...aniz bych to myslel zle.
No nic, jdu se holt smirit s tim, ze mam hodne mizernej kousek :)

Redmarx
Redmarx
Level 1 Level 1
30. 12. 2016 02:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nechapu tlaceni zdroju od Corsairu, sice kvalita OK, ale EVGA nabizi v podobe GS a G2 to same a vyjde levneji.

Jinak ma hlavni vyhrada je k nedostatecnym deskam u K procesoru, z toho co tu je predvedeno, tak maximalne ASRock Z170 Extreme4, ktera je sice levna, ale dobre taktovaci. Osobne bych ale sahl po nekterem drazsim Asusu z ROG serie. Opravdu pokud chcete taktovat, s cimz se nejak tak pocita u K-acek, tak nesetrit na desce.

Reklama
Reklama