Zpět na článek

Diskuze: Eidos se vyjádřil ke kauze Batman

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

drgw
drgw
Level 1 Level 1
6. 10. 2009 12:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

další bulvární nadpis, skoro mam pocit, žes tam zapomněl uvozovky

trumpeta
trumpeta
Level 1 Level 1
6. 10. 2009 12:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Konečně se ukázalo, že lháři jsou v AMD a ne v nVidii.

Nejhorší ale je, že kvůli této vykonstruované kauze část hnoje, co se AMD s nohsledy snažilo na nVidii hodit, na ní z pohledu komunity zůstane. Pomlouvat a lhát se v dnešní době prostě asi vyplácí :( Řešením by byla žaloba o pořádně tučnou sumu.

PS. Jsem majitelem ATI a fandim combu AMD-ATI v oblasti procesoru ale tohle je fakt hnus.

shipo
shipo
Level 1 Level 1
6. 10. 2009 12:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@trumpeta nesouhlasím že v nVidii nejsou lháři, např.: zpětně nefunkční PhysX když je v systému radeon nebo neustále "přejmenovává" staré čipy

Morfyrin
Morfyrin
Level 1 Level 1
6. 10. 2009 14:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@shipo omlouvám se za OOT ale: lháři jsou bohužel všude, stejně jako blbci a němečtí turisté, ale ne všude jsou vidět...

jinak přejmenovávání... holt marketing... zcela neinformovanej člověk když vidí 9800gtx+ tak si to spojí spíše jako vytuněnou 9600kou (třeba) a GTS250 spíše s oškubanou 260kou (třeba) ... asi chtěla nvidia zviditelnit že ta karta používá novější jádro nebo já nevim co... neni to vyslovený lhaní a jinak se mrkněte do označování třeba procesorů ... člověk na to taky potřebuje aspoň vyšší dívčí aby se v tom vyznal bez recenze před sebou

ale o tom tu už bylo dost jinde dříve

zdenek11
zdenek11
Level 0 Level 0
6. 10. 2009 12:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Proč je tu znovu bleskovka, když je na stejný téma celý článek z 4.10 ?
Celá věc má dvě stránky, 1. ano Nvidia pomohla při implementaci AA do Batmana 2. pokud hra zjistí hardware Ati nelze AA zapnout (bez hacku), přestože podle všeho funguje na Ati kartách bez problémů. Na otázku jestli to bylo výměnou za pomoc při implementaci AA, nebo jen z obavy aby u jiných karet fungovalo AA spolehlivě ať si udělá každý sám.

Mirek Kočí
Mirek Kočí
PCTuning PCTuning
6. 10. 2009 13:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zdenek11 Zdenek11: Kdyby jste pozorně četl, možná by vám to došlo. Jde o to, že se nyní k celé záležitosti vyjádřil i distributor hry Batman, tedy Eidos. A vyvrací McNaughtonův „pláč“.

zdenek11
zdenek11
Level 0 Level 0
6. 10. 2009 13:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mirek Kočí Článek jsem četl, jak váš, tak originální, proto nechápu proč z celého dvoustránkového článku vytrhnete větu "Eidos told us in an email conversation that the offer was made to AMD for them to send engineers to their studios and do the same work NVIDIA did for its own hardware, but AMD declined. " a napíšete o ní bleskovku o lžích a pláči AMD, když v podstatě toto všechno bylo řečeno ( a mnohem lépe) v článku pana Vlčka z předvčerejška

Mirek Kočí
Mirek Kočí
PCTuning PCTuning
6. 10. 2009 13:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mirek Kočí @zdenek11: Osobně je mi váš styl uvažování cizí, dále se v něm nebudu štourat. V podstatě na všech magazínech ať v ČR nebo ve světě k tomu novinka vyšla, tolik pouze k vaši paranoie, že tu někdo pomlouvá AMD. Více optimismu do života pane. :D navíc jsem si nevšiml, že by se k té situaci předevčírem distributor vyjádřil. Už tu neplácejte z cesty.

Lobobery
Lobobery
Level 1 Level 1
6. 10. 2009 13:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mirek Kočí @zdenek11: Jenže Eidos se samozřejmě přikloní k nVidii! A nVidia dělá už tolik prasáren, jak již bylo psáno výše, že to neni ani hezký! Proč bych nemohl mít ATI jako hlavní grafárnu a nVidii na Physx? Kdyby to nechali nebo dali možnost nechat takhle zaplý tak OK, ale přímo to znemožnit stejně jako AA u ATI to je prasárna!

thorgal
thorgal
Level 1 Level 1
6. 10. 2009 16:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mirek Kočí @Mirek Kočí: Já jsem si dodnes myslel, že Shader modely, jehož součástí je i vyhlazování jsou standardem platným jak pro nVidia tak Ati, tedy co bude fungovat na jednom by mělo běžet i na druhém. Proto se jim dávají takové pěkné rozlišovací čísílka. Je samozřejmě pěkné, když jedna firma pomůže vývojáři her začlenit funkci do koupeného enginu, když toho sám není schopen, ale pokud je to standardní funkce grafické karty (jakou AA je, ikdyz do teď nebyla implementovaná v UT3) pak by její využití nemělo být omezeno značkou akcelerátoru. To tak trochu odporuje podstatě standardizace, na které se obě firmy vzájemně dohodly.

zdenek11
zdenek11
Level 0 Level 0
6. 10. 2009 13:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mirek Kočí @Mirek Kočí: O můj optimismus mít strach nemusíte :) Osobně jsou mi zcela volný bitky obou táborů, jen žiju v možná naivní představě že novinařina je o objektivitě a předkládání faktů :wink:

Krayzie
Krayzie
Level 1 Level 1
6. 10. 2009 16:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mirek Kočí @thorgal: Lenze NVIDIA ma celkovo problemy so standardami, vid DX10.1, DX11, proprietarny PissX. Takze co sa cudujeme?

mirek.happy
mirek.happy
Level 1 Level 1
6. 10. 2009 13:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ono kdyby nVidia jak tvrdí měla zájem o hráče tak by pro ni nebylo zase tak těžké při detekci HW konkurence nechat volbu vyhlazování funkční jen s tím, že by zde bylo upozornění případného nekorektního běhu funkce a samozřejmě, že po nVidia nikdo nemůže chtít aby optimalizovala hru pro konkurenci to si snad nikdo nemyslí. Dle mého názoru je mi celkem jasné, že Eidos stojí za nVidia, když dostal výpomoc. Chtělo by to názor někoho nezaujatého. U takových kauz si vždy říkám "a kdo ví jak to vlastně bylo" :wink:

Morfyrin
Morfyrin
Level 1 Level 1
6. 10. 2009 14:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mirek.happy ... při detekci HW konkurence nechat volbu vyhlazování funkční jen ...

ono jde o to, že tuto funkci vývojáři vyškrtli a nV ji tam pro svoje grafiky dali zpět... proč to neudělala i ATI když se tak čertí? no protože je to předtím asi nezajímalo. je i možné že se těšili jak z toho udělají poprask, ale to vše je jen můj subjektivní názor.

Krayzie
Krayzie
Level 1 Level 1
6. 10. 2009 16:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Morfyrin Hru od studia, ktore nevia samostatne implementovat AA by som nekupil. Naco potom hru vyvijaju ked potrebuju pomoc? Nebude to skor preto, lebo NVIDIA tam za kazdu cenu chcela presadit PissX a teda ku kodu mala ovela blizsie, nehovoriac o tom, ze PissX marketingovo jasne nahraval NVIDIA?
Cele mi to pride divne. Byt sefom nejakeho studia, tak sa urcite sustredim na to, aby hra fungovala rovnako na oboch typoch grafik a neuprednostnujem len jeden tabor. Su z toho potom mensie zisky.

mirek.happy
mirek.happy
Level 1 Level 1
6. 10. 2009 14:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Morfyrin A i toto je možné.

blizz.boz
blizz.boz
Level 1 Level 1
7. 10. 2009 00:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Morfyrin @Krayzie: nikto ťa tú hru nenúti kupovať

LOVIT
LOVIT
Level 1 Level 1
6. 10. 2009 13:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Eidios a nVidia samozrejmne drzi spolu, kdyz jim lidi z nvidie optimalizovali kod pro svoje grafiky, to by byli proti sobe, ale o tom uz se nikde v clanku radsi nepised

Mirek Kočí
Mirek Kočí
PCTuning PCTuning
6. 10. 2009 14:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V novince jsou shrnuta pouze fakta. Osobně nechápu, proč něktěří lidé, kteří se „na oko“ tváří nestranně, hledají konspirační teorie ve všem možném. Asi to o něčem svědčí :D

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 10. 2009 16:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mirek Kočí Fakta :?:

Na twitteru se dnes strhla menší rozepře mezi těmito dvěma PR. Ian McNaughton se ohradil na Igora Staňka kvůli jeho nařčení ze lhaní. Padlo tam i toto:[quote="Ian McNaughton"]@Igor_Stanek Here is a fact: [b]We provided the Dev with an AA solution[/b]-funny how that didn't make its way into the final TWIMTBP title... HUH![/quote]
- Jan Kratěna

bazen
bazen
Level 1 Level 1
6. 10. 2009 16:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mirek Kočí V novince nejsou fakta, v novince je jen soupis lží buď jedné nebo druhé strany, protože ve výsledku se neshodují, někdo z nich lže.
Všech tří stran se navíc kauza přímo dotýká a proto jejich postoj je zaujatý a neobjektivní, takže jde mluvit spíše než o faktech o snůšce keců :wink:

Zajímavost je, že před zásahem hodných a nevinných programátorů od nVidie v demu vše jelo a po zásahu ne.
Já osobně se proto kloním k názoru, že jejich priorita byla sice optimalizace kódu pro svoje grafiky, ale schválně to udělali tak, aby poškodili AMD a to je hajzlárna.

Morfyrin
Morfyrin
Level 1 Level 1
6. 10. 2009 14:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mirek Kočí OOT: Miluju film Spiknutí (Conspiration Theory) :lol: :lol: http://www.csfd.cz/film/2434-conspiracy-theory/

ale celkem souhlasim a z některých příspěvků do diskuze u článku vašeho kolegy se mi dělalo zle :confused:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 10. 2009 14:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ian McNaughton nemá na starosti vývoj ovladačů Catalyst pro grafické karty Radeon, tím člověkem je [b]Terry Makedon[/b]. [quote="AMD"]Ian McNaughton [b]senior manager of advanced marketing[/b] at AMD[/quote].
- Jan Kratěna

hadr
hadr
Level 1 Level 1
6. 10. 2009 16:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Mirek Kočí]V podstatě na všech magazínech ať v ČR nebo ve světě k tomu novinka vyšla.[/quote]

Novinka webu extrahardware.cz je zde:

http://www.extrahardware.cz/nvidia-eidos-amd-ohledne-batmana-lze

A je opravdu velmi podobná té Vaší. Můžu se Vás proto zeptat, zda opisujete Vy od nich, nebo je to obráceně?

glowi2
glowi2
Level 0 Level 0
6. 10. 2009 16:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Mirek Kočí]V novince jsou shrnuta pouze fakta. Osobně nechápu, proč něktěří lidé, kteří se „na oko“ tváří nestranně, hledají konspirační teorie ve všem možném. Asi to o něčem svědčí :D[/quote]
Osobně bych rád znal fakta ohledně to postu v blogu. Co tam vlastně napsal. Vypadá to, že je smazaný.

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 10. 2009 16:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@glowi2 [quote="Ian McNaugton"]...Batman: Arkham Asylum
In this game, Nvidia has an in-game option for AA, whereas, gamers using ATI Graphics Cards are required to force AA on in the Catalyst Control Center.

The advantage of in-game AA is that the engine can run AA selectively on scenes whereas Forced AA in CCC is required to use brute force to apply AA on every scene and object, requiring much more work.

Additionally, the in-game AA option was removed when ATI cards are detected. [b]We were able to confirm this by changing the ids of ATI graphics cards in the Batman demo. By tricking the application, we were able to get in-game AA option where our performance was significantly enhanced.[/b] This option is not available for the retail game as there is a secure rom.

To fairly benchmark this application, please turn off all AA to assess the performance of the respective graphics cards. Also, we should point out that even at 2560×1600 with 4x AA and 8x AF we are still in the highly playable territory...[/quote]
- Jan Kratěna

glowi2
glowi2
Level 0 Level 0
6. 10. 2009 18:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Díky. V tom nevidím žádnou lež aní fňukání sugestivně popisované v newsce :shock: .

Fragous
Fragous
Level 1 Level 1
6. 10. 2009 20:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Mirek Kočí]Už tu neplácejte z cesty.[/quote]

Co si tu jako "profi" žurnalista dovolíte je opravdu mazec! Než něco plácnete, tak použijte prosím alespoň špetku rozumu. Nelíbí je Vám cizí názor, tak si ho smažte, ale pokud si neumíte udržet profesionální odstup, tak si raději nechte rekace pro sebe. Škodíte tim akorát pctuningu.

MORFEUS
MORFEUS
Level 1 Level 1
6. 10. 2009 23:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No,není to tak dávno co tu byly zprávy o finanční situaci AMD/ATI. Nevím jak to vidíte ale to, že NVIDIE zpolupracuje z vývojáři a optimalizuje hry pro jejich karty. Na tom nevidím nic špatného.. :roll: A jestli je finační situace u červených horší,těžko by si mohli dovolit takovou podporu s optimalizací hry... Je to o financích.. Řek bych,že tento titul AMD/ATI podcenila a reagovala až po rozhořčení fanoušků ATI..
Mohli to klidně dořešit v klidu a nikdo by po tom nepátral.. Takhle bodli do vosího hnízda,přitom zbitečně..

Fofrer
Fofrer
Level 1 Level 1
7. 10. 2009 08:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Krasna ukazka "objektivni" novinky. Pocinaje dohadu ohledne flustrovanosti novinky a osobnimi nazory autora konce. Krom toho ze blog programatora neni vyjadrenim AMD, tak se od toho i AMD distancovalo. Nicmene at zije kvantita.

Mali
Mali
Level 1 Level 1
7. 10. 2009 11:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Fofrer]Krasna ukazka "objektivni" novinky. Pocinaje dohadu ohledne flustrovanosti novinky a osobnimi nazory autora konce. Krom toho ze blog programatora neni vyjadrenim AMD, tak se od toho i AMD distancovalo. Nicmene at zije kvantita.[/quote]

Presne tak. Panu Kocimu asi nejak uniklo to nejdulezitejsi. Je to z blogu jednoho zamestnance a neni to stanovisko AMD. Cili cela jeho newska je spatne a v dusledku vlastne nejvic lze M.Koci, kdyz tvrdi, ze je to nazor AMD. S takovym stylem "novinariny" pulitzera nevyhraje =)

Mirek Kočí
Mirek Kočí
PCTuning PCTuning
7. 10. 2009 12:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já nevím, v novince se nikde nepíše, že to je stanovisko AMD. Pokud budete číst pozorně, možná narazíte na následující věty:„na blogu Iana McNaughtona,“ „Bylo by však zajímavé sledovat reakce AMD, pokud by se prokázalo, že Ian McNaughton byl opravdu tím kdo lhal.“ Takže nevím, kde vídíte to co tvrdíte. :)

l.jelinek
l.jelinek
Level 1 Level 1
7. 10. 2009 17:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jeho zivotopis nezkoumam, ale zda se mi jako klasicky zastupce managementu - "vim ho.no, ale kecam". 8) Nu, nejspise ma doma Radeon, koupil gamesu a nejede mu to k plne spokojenosti. :lol: Jinak ze NV blokuje PhysX v systemu GPU NV+AMD neni moc koser, na druhou stranu je tahle technologie stale uzvavrena (snad se nepletu?), takze se zelenym neni co divit, proc by z jejich prace mel byt ziv nekdo dalsi zadarmo (jiste, casem to stejne budou muset otevrit nebo je prevalcuje nekdo dalsi, ale v soucasne dobe hry vyuzivaji jen PhysX, tak proc to konkurenci ulehcovat a sebe pripravovat o penize).

Fragous
Fragous
Level 1 Level 1
8. 10. 2009 11:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@l.jelinek Tady nejde ani tak o ulehčení jako o blokaci funkčnosti vlastní karty. Nvidia grafiku jste si koupil a jste trestán za to, že tam máte i konkurenční. Podle této logiky věci by se třeba Asus mohl říci, že na jeho základní desce pojedou jen grafikcé karty značky Asus a ostatní značky ostrouhají. Jednou jsem si grafiku od Nvidia koupil a Nvidii může být naprosto jedno jestli je používána jako primární nebo sekundární karta. Rád bych věděl jak by se postavili k vrácení karty pro nemožnost plného využití.

Reklama
Reklama