facebook-umoznil-smirovani-kohokoliv-nove-se-objevi-tlacitko-subscribe
Novinka Facebook umožnil šmírování kohokoliv. Nově se objeví tlačítko Subscribe

Facebook umožnil šmírování kohokoliv. Nově se objeví tlačítko Subscribe

Mirek Kočí

Mirek Kočí

19. 9. 2011 15:00 14

Služba přichází s novou funkcí, pomocí níž je možné sledovat statusy osob, které nemáte v seznamu přátel.

Reklama

Od minulého týdne je na Facebooku, jedné z nejnavštěvovanějších internetových stránek, možné odebírat novinky i od lidí, které nemáte zařazené v přátelích. Služba, na kterou chodí měsíčně 870 milionů unikátních návštěvníků, následuje Google+ a Twitter.

Největší sociální síť nyní prochází razantními změnami, z velké části ovšem vynucenými kvůli tlaku konkurence, která v některých směrech nabízela svým uživatelům možnost lépe a hlavně pohodlněji zacházet s jejich účtem. Proto bylo nově implementováno tlačítko „Subscribe“, umožňující sledovat novinky, tj. statusy, fotografie od lidí, které nemáte v seznamu přátel.

Pokud jste na něj zatím nenarazili, tak je to tím, že Facebook změny provádí postupně, je tedy potřeba mít trpělivost. Obdobně to probíhalo při aktivaci nového chatu. Pod vaší profilovou fotografií se již brzy objeví nová položka a pokud budete chtít, můžete ji povolit a tak svolit k tomu, že vás bude možné „odebírat“, ale také nemusíte. Záleží pouze na vás.

V tom samém menu lze také pozorovat, kdo všechno se přihlásil k odběru vašich statusů a obráceně. Když budete chtít odebírat informace nějaké konkrétní osoby, musíte na jeho profilu kliknout na tlačítko „Subscribe“. Zde je navíc možné provést selekci některých statusů, viz. obrázek, na němž je vidět, že mě nezajímají Mirkovi herní úspěchy.

Facebook umožnil šmírování kohokoliv. Nově se objeví tlačítko Subscribe
i Zdroj: PCTuning.cz

Určitě byste také měli vědět, že lidé, co vás sledují, mohou vidět pouze statusy, které jsou označené jako veřejné (Public), takže o další důvod navíc naučit se rozumně sdílet informace, neníliž pravda?

Zdroj: Facebook

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama