Fotografie plísně ve Fortnite je dílem samotného Tima Sweeneyho
Poměrně nevinný příspěvek poukazující na zvláštní chybu ve Fortnite odhalila jeden z dalších zajímavých artefaktů starých enginů.
Hráč M1das na svém X účtu sdílel screenshot ze hry, na kterém je vidět zvláštní fotografie plísně, jak sám uživatel tvrdí. Ta se měla objevit místo seznamu novinek, bez žádné chybové hlášky. Co asi uživatel nečekal je ale odpověď od zakladatele Epic Games Tima Sweeneyho.
Ten prozradil, že fotografie „plísně“ není ve skutečnosti plíseň, ale snímek „jeskynních perel“. Tu měl Sweeney nahrát do vůbec první verze Unreal Enginu v roce 1995, na které pracoval s 90 MHz Pentium procesorem. Textura se ve hře drží tedy už téměř 30 let a objeví se, když vývojář zapomene na specifikaci textury.
I když jde ve výsledku o prostý a jednoduchý důvod, jde o zajímavé vývojářské perličky. Řada z vás určitě bude znát příběh o fotografii kokosu ve zdrojovém kódu Team Fortress 2, která při svém smazání způsobí kompletní pád a nefunkčnost hry.