Zpět na článek

Diskuze: Fractal Design Vector RS: Tohle tu ještě nebylo

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

WKM
WKM
Level 1 Level 1
18. 9. 2019 17:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Trochu divoký design, na jinak velmi konzervativního výrobce skříní. Vypadá to, jak by Fractal Design využil přebytky Define R6.

Fanoušky si asi tento divoký design najde, no lidi, kterým se tohle líbí, tak ale za krabici těch pět tisíc prostě nedají.

FerrariF50
FerrariF50
Level 18 Level 18
18. 9. 2019 18:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@WKM Tak to bych rozhodně netvrdil, podle mě je ta skříň super a přesně takovou bych bral. Sice by musela stát max 4 tisíce, protože víc za skříň dávat nehodlám, ale však ona si jednou ke čtyřem litrům sedne a pak bych jí bral hned :)

epidot
epidot
Level 44 Level 44
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
18. 9. 2019 19:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@FerrariF50 tak 4k jo, ale 5k ne :confused: ? Nekupuješ case každý měsíc, že ne. 1k se nevsákne do těch 5-10 let ??

WKM
WKM
Level 1 Level 1
18. 9. 2019 18:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@FerrariF50 Jak bych to neříkal. :wink:

FerrariF50
FerrariF50
Level 18 Level 18
18. 9. 2019 19:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@FerrariF50 @Epidot: No já si vždycky tak jednou za 5 let kupuju nový celý komp i s monitorem, prostě komplet vše a vždycky se dá sehnat něco, co je o litra dražší, pak u 10 komponent to je 10 tisíc, ale už tak mě nový komp stojí 60 litrů a prostě to je takový strop, 70 dávat nehodlám a u case mám strop prostě do 4 litrů. 4 nebo 5 stovek mě taky není šumák a někomu je jedno 4 nebo 5 tisíc, někomu třeba i 40 nebo 50 tisíc :)

FerrariF50
FerrariF50
Level 18 Level 18
18. 9. 2019 19:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@FerrariF50 @WKM: :D

Hell Kitty
Hell Kitty
Level 1 Level 1
18. 9. 2019 20:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Houby rostou a je skvělý, že spousta digizombíků na houby nechodí a tráví ten svůj čas ve svým kutlochu při digitálních pařanských orgiích. My houbaři můžeme být proto rádi za digizombíky, kterých je čím dál více, jelikož je co sbírat do košíku. A není les plný těchto digizombií, kteří uměj akorát okopávat, dupat a ničit naše milované houby.

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
18. 9. 2019 21:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hell Kitty :) sakra dobrý matroš..

Hell Kitty
Hell Kitty
Level 1 Level 1
18. 9. 2019 21:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox To jo, v lese je těch červených, zelených a sedých hub letos dostatek. Ale nejraději mám ty bílé, žluté a hnědé.

Petr Kupský
Petr Kupský
PCTuning PCTuning
18. 9. 2019 21:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hell Kitty Poslyš Hell Kitty, když už sem přijdeš plácnout příspěvek zcela mimo téma, tak mně alespoň klikni na volbu pro přidání padesátníku k prémii, ať seš trochu užitečný. Díky! :wink:

Hell Kitty
Hell Kitty
Level 1 Level 1
18. 9. 2019 21:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Petr Kupský Předpokládám, že sbíráš houby v lese na jídlo, tak ti těch 50 halířů rád přidám. :wink:

WKM
WKM
Level 1 Level 1
18. 9. 2019 22:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Petr Kupský @Hell Kitty: A já předpokládám, že ze sběru hub děláte sport a nosíte domů plné koše, kdy ještě než dokážete zpracovat alespoň polovinu úlovku, tak už Vám ten zbytek chytne plíseň. Obligátní fotka na youbook či facetube samozřejmostí. :P

WKM
WKM
Level 1 Level 1
18. 9. 2019 20:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hell Kitty Takže abych tomu rozuměl. Přijdeš sem, vyřídíš si registraci, a to vše jenom proto, abys nám sdělil/a, že chodíš na houby místo hraní na videoher?

To abych se přihlásil na web o houbách, a tam napsal, jak houbaři ničí ekosystém lesa tím, že tam všude hamstají a poškozují podhoubí v blízkosti stromů, které pak nemají takové množství vláhy a živin, které by mít mohly, kdyby tam houbaři nehamstali a netrhali všechno, co najdou. :P

cursedslayer
cursedslayer
Level 1 Level 1
19. 9. 2019 07:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@WKM Ne, to je Hell Kitty. :lol: A zatím co před lety všem radil ať milujeme bližního svého, socializujeme se z očí do očí a ať prosezený čas u videoher raději investujeme do sebevzdělávání a celkové společenské užitečnosti, nyní houbaří a ze všech dělá digizombíky.
To neřeš, jen si uvař kafe(či jiné oblíbené pití) a při čtení jeho komentářů líně usrkávej a vychutnávej.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 30 Level 30
18. 9. 2019 21:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Takže co tu máme, šasi z define R6, na které udělali prosklený přední čelo a horní díl. OK, to se mi líbí.

Jenže tím sklem zabili možnosti větrání, kvůli kterým je define r6 právě tak skvělá. Takže co? takže přijde na řadu kenverzní kit, který nám hořejšek zase předělá (funkčně) na R6, ale za tu cenu, že to začne vypadat hnusně.

Kdyby aspoň udělali přípravu pro osazení radiátoru k pravé bočnici do pozice 5,25" šachet, ale to by bylo moc práce :/

Nic. Doufal jsem, že přijde víc prosklená R6, ale přišel drahej kejs, kde je většina věcí naprosto zbytečně, protože vyžadují konverzi, která zabije design, kvůli kterému ta skříň vůbec vznikla.
No, netleskám a nekupuju. Zlatá r6

Y2K
Y2K
Level 1 Level 1
19. 9. 2019 02:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel s FD R6 souhlasím pro mě má už nedostatky i FD S2... asi další král bude až R7... Do té doby uživalelé krabic od bot jako jsem já (jak říkají moji kamarádi) budou mít smůlu...

cursedslayer
cursedslayer
Level 1 Level 1
19. 9. 2019 07:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Y2K Já jako lowend považuju krabici od základní desky, do bot bych se nevešel. :)

gck23
gck23
Level 25 Level 25
19. 9. 2019 07:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mohli byste prosím napsat, jak si vede ve srovnání s touto skříní, která taky dostala zlatou hvězdu a patří imho do stejné kategorie?

Petr Kupský
Petr Kupský
PCTuning PCTuning
19. 9. 2019 12:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gck23 Ano, jedná se o skříně stejné kategorie a čistě podle parametrů jsou na tom podobně. Jejich konstrukce nemají žádnou vážnější chybu.
Nebude mezi nimi ani výraznější rozdíl v otázce účinnosti chlazení a izolace hluku. U vzorové sestavy bych dokonce subjektivně v tomto ohledu lehce preferoval Vector. Ale bude to i tím, že má standardně o jeden ventilátor více.

Při výběru skříně by se v této souvislosti mělo rozhodovat podle instalovaných komponent, zejména způsobu chlazení.

Podle mého názoru je DB 700 vhodnější pro výkonnější sestavy zejména s vodním chlazením. Při osazení radiátoru na strop skříně jsou stále zachovány její zvukově izolační vlastnosti.

Oproti tomu má Vector lépe řešeno čelo skříně s menším odporem pro průchod vzduchu a přitom s dobrou izolací proti hluku. Jenže pro osazení stropních pozic je nutné strop opatřit plechem s otvory, jimiž se hluk může šířit. Bude pak záležet na hluku ostatních komponent.
Vector bude ideální pro středně výkonné sestavy, kde si vystačíme s ventilátorovými pozicemi mimo strop skříně.

AndyF1
AndyF1
Level 9 Level 9
19. 9. 2019 11:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Akoze celkom pekne skrina predovsetkym pre milovnikov netradticneho designu.
len mi unika pointa preco je ten ARGB controler s voladacimi tlacitkami vo vnutri skrine? Osobne by som ocakaval ze tlacitka ERGB budu zvonku na prednom alebo hornom panely hned vedla zapinacieho tlacidla.

Petr Kupský
Petr Kupský
PCTuning PCTuning
19. 9. 2019 12:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@AndyF1 Výrobce asi vychází z předpokladu, že uživatel si vybere konkrétní variantu osvětlení a nebude ji častěji měnit. I tak je sejmutí bočnice otázkou vteřiny, neboť není přišroubována.

Jinak si musíme pořídit prodlužovací kabel a pak můžeme jednotku umístit na jakoukoliv plechovou plochu pláště skříně. Třeba na zadní stěnu tak, jak jsem to předvedl u Define S2: https://pctuning.tyden.cz/ilustrace3/kupsky/skrin-define-s2-vision/define_s2_vision_050.jpg

Petr Kupský
Petr Kupský
PCTuning PCTuning
19. 9. 2019 14:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Petr Kupský Jo a ještě dodám, že ta ARGB řídicí jednotka je vlastně nouzové řešení pro ty, co nemají odpovídající výstup na základní desce. Kdo takový výstup má, tak jednotku asi nepoužije.

jaro.jaro
jaro.jaro
Level 1 Level 1
20. 9. 2019 08:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to (tiez) musim mat !

orhore
orhore
Level 1 Level 1
20. 9. 2019 13:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Výrobky od Fractalu mám rád. I tahle skříň mě zaujala. Ale nějak se zapomnělo na pozici pro nějakou DVD, nebo BR mechaniku. Ano, už se sice příliš nepoužívají, ale je velká škoda, že ta možnost chybí.

Petr Kupský
Petr Kupský
PCTuning PCTuning
20. 9. 2019 18:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@orhore Ano, pozice pro optickou mechaniku padla na oltář designu skříně s pevným čelním panelem.

Modelů kvalitních skříní s 5,25" šachtou pro optiku stále více ubývá.
Je škoda, že výrobci ani nevyužili možnosti miniaturizace mechanik, používaných v ntb. Ve skříni by se určitě našlo místo pro takovou tenkou mechaniku. A klidně by mohla mít přístup například ze směru bočnice, kde by stačilo vytvořit patřičný otvor s případnou krytkou.

pepcadvorak
pepcadvorak
Level 1 Level 1
22. 9. 2019 18:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mam R6 a je to opravdu paradni skrin. Vlastne asi nejdrazsi co jsem kdy mel. Ale je tam opravdu hodne mista a air flow je fakt suprove udelane.

Reklama
Reklama