profile-image

AndyF1

450 bodů
Zbývá 50 bodů do dalšího levelu
450 500
17. 11. 2025 16:19 Denní návštěva
4 b
13. 11. 2025 14:33 Přečtení článku
2 b
13. 11. 2025 07:51 Získání pozitivního hodnocení komentáře
2 b
13. 11. 2025 07:36 Denní návštěva
4 b
12. 11. 2025 19:58 Získání negativního hodnocení komentáře
-1 b
11. 11. 2025 15:10 Komentář
4 b
11. 11. 2025 14:56 Hodnocení komentáře
2 b
11. 11. 2025 14:55 Hodnocení komentáře
2 b
11. 11. 2025 14:54 Hodnocení komentáře
2 b
11. 11. 2025 14:42 Přečtení článku
0 b
Obsah příliš starý
11. 11. 2025 14:39 Komentář
4 b
11. 11. 2025 14:15 Přečtení článku
2 b
11. 11. 2025 14:14 Komentář
4 b
11. 11. 2025 14:12 Přečtení článku
2 b
11. 11. 2025 14:12 Denní návštěva
4 b
28. 10. 2025 21:03 Získání pozitivního hodnocení komentáře
0 b
Příliš mnoho hodnocení komentářů hodnotitelem
28. 10. 2025 12:33 Přečtení článku
2 b
28. 10. 2025 11:19 Hodnocení komentáře
2 b
28. 10. 2025 11:17 Komentář
4 b
28. 10. 2025 11:14 Přečtení článku
2 b
28. 10. 2025 11:14 Denní návštěva
4 b
15. 7. 2025 09:14 Denní návštěva
4 b
14. 7. 2025 10:53 Přečtení článku
0 b
Obsah příliš starý
14. 7. 2025 09:49 Přečtení článku
0 b
Obsah příliš starý
14. 7. 2025 09:38 Přečtení článku
0 b
Obsah příliš starý

Komentáře

AndyF1
AndyF1
Level 9 Level 9
11. 11. 2025 15:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dalsi rozvoj AI hlavne prehlby krizu doveryhodnosti. Aj bez AI bol problem s overovanim pravosti a presnosti informacii . Aj pred pocatacmi a knihami mali mnohy ludia problem rozlisovat realitu od nezmyslov. Typicky stale prezivaju rozne nabozenstva , ideologie, propagandy, politicke smery atd.. Masovejsie generovanie obsahu aj totalne nerealneho od AI len cely tento problem iba zhorsi.
Ci AI bublina splasne ? Co sa tyka ekonomickeho hype tak urcite ano po nejakom case pride ku konsolidacii z ktorej vypadnu slabsi a zostanu v prevadzke globalny vitazi. Tak nejak sa nasytienie trhov ustabilizuje. Podobne ako opadla tablet mania a ine chvilkove hypetrains . Ocakavam aj pozitiny prinos . Pokial sa v tvorbe adult videi/OF apod. presadi umelo generovany AI obsah tak stetky nebudu mat komu pozovat do kamery .Budu musiet zacat robit nejaku sofistikovanejsiu pracu alebo poskytovat sluzby osobne tak ako v minulosti. Akurat bude vtipne ked sa nejaky zakaznici nechaju zlakat super videom ale potom v realite pride nieco ine... No ale vsak falosne reklamy bezia uz davno aj bez AI.

AndyF1
AndyF1
Level 9 Level 9
11. 11. 2025 14:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dobre napisany clanok. Ono principialne ked ma byt hra zabavnou tak musi byt relativne jednoducha. Aby si pri tom clovek lahko odychol bez prilisneho rozmyslania. Pokial je hra prilis komplikovana alebo prilis casovo narocna tak to uz prilis pripomina pracu a nie odych/unik od reality.
Co sa tyka strategickych hier ja som si v minulosti rad zahral jednoduche Transport tyccon , Cossacks, Rise of nations atak podobne. V tychto "strategiach: islo lahko progresovat aj pomerne rychlo dokoncit jednotlive missie. Max par hodin a islosa na dalsiu. Proste taka rychlovka na vecer po praci. Potom vela casu straveneho vo World of Warcraft online s partiou letel cas strasne rychlo a bez velkeho lamania si mozgu ako to hrat.... Teraz neni dost casu uz ani na to. Stiham akurat tak poklikat cosi na mobile Whiteout survival co je vlastne tiez nekonecny MORPG grind .

AndyF1
AndyF1
Level 9 Level 9
11. 11. 2025 14:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nah, kto by uz len chcel v tomto blaznivom svetezit dlhsie ako je nevyhnutne potrebne ? Jo par maniakov snaziacich sa vladnut co najdlhsie...
Nejake tie protezy po urazoch dajmetomu preco nie. Ale vymena suciastok v tele aby som mohol viacej makat ? Ani nahodou. To radsej nech tu tazku pracu robia stroje a my si budeme pekne tukat do klavesnice/tabletov/mobilov v pohodli kancelarie/domova/ odkialkolvek...

AndyF1
AndyF1
Level 9 Level 9
28. 10. 2025 11:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PanJaroslavCrhagIT @PanJaroslavCrhagIT tento clanok je o sutaznom hrani . Tam je dolezite prave 1 shot=1 kill. Nieje to o zabave ale o vyhre alebo prehre. Hranie pre zabavu kde hrac znesie vela zasahov+autoheal nieje sutazenie.

AndyF1
AndyF1
Level 9 Level 9
30. 6. 2025 10:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ked si to cele zjednodusime.
Pred AI obdobie je obdobie v ktorom sa ludia klamali samych seba a aj navzajom jeden druheho .Ci uz umyselne alebo neumyselne z nevedomosti. AI obdobie bude obdobie v ktorom sa budu navzajom klamat nielen ludia ale aj pocitace.Proste automatizovanie generovanie klamstiev, fantazii, reklam, propagandy ,nazorov, polity atd. Virtualne falosne "reality" paralelnych ciastocne sa prekryvajucich informacnych bublin.
Na nejakej "skutocnej pravde" uz davno nezalezi.

AndyF1
AndyF1
Level 9 Level 9
13. 5. 2025 11:56 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jan hauber @jan hauber Ale kdeze . Statne institucie su z principu vzdy technologicky aj personalne pozadu. Pretoze sukromny sektor = hlavne korporacie platia lepsie a predavaju statu iba to co uznaju za vhodne v primerane obmedzenom mnozstve a kvalite. Medzinarodne korporacie su uz davno o vrstvu nad urovnou statu .Inak povedane velke kopracie maju vacsi vply na riadenie statov ako naopak .Statne vlady su uz len babky v rukach korporacii. Biele kone= politici uz len hraju v mediach pre beznu verejnost ze su dolezity. A samozrejme z moci zakona nahanaju plebs do fabrik ,do vojny atd... zatial co si sponzori politikov= oligarchovia korporacii na pozadi mastia brucha...

AndyF1
AndyF1
Level 9 Level 9
13. 5. 2025 11:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Papundeklpunk @Papundeklpunk "ale kde na to chcete vzít peníze? " predsa stale rovnako ako sa to robi dlhe roky: navysovanim statneho dlhu. Vsimnime si kolko statov skrachovalo za ostane roky ? Nula nula nic. Odkedy nieje nutne kryt peniaze niecim realnym tak nieje problem donekonecna vytvarat statne dlhy nekonecnym "tlacenim peniazi" = navysovanim minusov na uctoch v pocitacoch statnych bank. Tieto statne dlhy nemusi nikdy nikto splatil do nuly . Proste sa priebezne "splacaju" stare dlhy novymi dlhmi. Akurat je dolezite riadit to cele tak aby prilis rychlo nerastli ceny=nebola extremna inflacia sposobujuca chaos a paniku. Potom je to uz len o priebeznom prerozdelovani penazi tak aby aj najchudobnejsi nejak dostojne prezivali. Vsimnime si niektore mensie staty nemaju nijake dane a poskytuju svojim obcanom skoro vsetko bezplatne. Mozu si to dovolit pretoze vedia na to zarobit bez prilis velkeho zadlzovania. Naopak take USA ziju furt na rastuci statny dlh a napriek tomu neskrachuju. A z dovodu ze Cina a spol zatial potrebuju vo velkom konzumujuce =platiace USA.

AndyF1
AndyF1
Level 9 Level 9
5. 5. 2025 12:44 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Suhlas v dnesnej dobe uz "verejnopravne" media riadene statom a povinne platene obcanmi nejak nemaju zmysel . Mozno maximalne tak 1 miniaturne TV+radio na styl obecneho rozhlasu pre pripad krizovych udalosti. Vobec nemusi vysielat priebezne. Staci len ako zaloha pre pripad vojny/zivelnej pohromy. Ostatny vseobecny obsah,spravodajstvo , kulturu ,dokumenty atd prenechat sukromny mediam. Uz teraz existuju tisice roznych nestatnych kanalov ,podcastov, YT .. Kazdy zakaznik ma habadej moznosti na vyber ci uz zadarmo alebo za poplatok .

AndyF1
AndyF1
Level 9 Level 9
24. 4. 2025 09:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zaujimave citanie. Obsahove je to cele o ekonomikach na rozdelenych na urovni statov. Co si tak vseobecne vsimam zjavne pokusy o riadenie medzinarodneho obchodu politikmi uz tak nefunguje ako kedysi. Vacsi vplyv na cely obchod maju riadiacie pozicie globalizovanych korporacii . Relativne potichu castokrat s nulovou publicitou si optimalizuju svoje tranzakcie medzi svojimi pobockami, vyrobnologisticke retazce tak aby co najmenej prichadzali o zisky kvoli lokalne ordinovanym opatreniam lokalnych politikov. Alebo priamo lobistickymi metodami ovplyvnuju politicke rozhodnotnutia aby im politici vytvarali "lepsie" podmienky. niezeby sa to takto nerobilo aj v minulosti akurat teraz vplyv tychto oligarchov je este vyraznejsiee zretelny. Staci uviest priklad Elon Musk a Donald Trump&co.. Alebo Putinovci v Rusku .
V skratke vidime ze oddlenie politiky od biznusu je iba taka naoko formalita pre bezny plebs=volicov.

AndyF1
AndyF1
Level 9 Level 9
22. 4. 2025 12:46 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mno veru som na tom podobne. Moj poslabsi PC sice potiahne vsetky aj nove hry ale co z toho ked ma nebavia. Takze najcastejsie aj tak hram na mobilnom telefone. Na PC iba oba obcas zapnem Rocksmith 2024 s realnou el. gitarou , COD:Mobile v Gameloop emulatore, Farming simulator 22 .. Jo a po rokoch som znovu prebehol Wolfenstein New Collosus

AndyF1
AndyF1
Level 9 Level 9
31. 3. 2025 09:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dvaclavd @dvaclavd presne tak. Auta su uz tiez len spotrebny tovar ktory treba po par rokoch proste vyhodit a kupit nove. Pretoze je neekonomicke drzat auto pri zivote drahym servisom , vymenami dielov. Aj tu je dizajnovana zivotnost aby nove autov primeranom stave prezilo zaruku/leasing hlavne firemny . len na vymenach oleja, filtrov atd. Po zaruke sa zacne postupne kazit viac a viac veci. AKumulator v elektro autach tomu nasadzuje korunu.

AndyF1
AndyF1
Level 9 Level 9
18. 11. 2024 08:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@theyarealldeaddave @theyarealldeaddave jojo taky tak. TV doma nemame . Uz nejak nieje dovod. Raz do roka na MS v hokeji pustim projektor.

AndyF1
AndyF1
Level 9 Level 9
6. 11. 2024 10:58 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Slusnak123 @RomanL "Ono nejde jenom o to žít, ale taky NESTÁRNOUT." - asi sa neda nestarnut ani v pripade vedomia odeleneho od fyzickeho stroja/mozgu. No ale mentalne starnutie je o pocite konkretneho jednotlivca. Niekoho by mozno bavilo odpojeny od reality donekonecna poletovat medzi hviezdami uvezneny vo vlastnych myslienkach. Problem je ze odpojenemu vedomiu by chybali zmyslove organy (oci , usi) na prijimanie novych informacii. Takze by sa casom zacyklilo alias zblaznilo z nekonecneho skumania vlastnych spomienok bez vonkajsich inputov. Nieco ako vojnovy veteran slepy ,hluchy , bez ruk a bez noh udrziavany pri vedomi mechanickymi pomockami. Mettalica - One

AndyF1
AndyF1
Level 9 Level 9
6. 11. 2024 10:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Velmi zrozumitelne napisany clanok. Suhlas technologia sama o sebe nieje ani zla alebo dobra. Taketo delenie je nezmysel.
Delenie na ZLO vs DOBRO je len ludsky konstrukt zalozeny na preferenciach. Priroda taketo delenie nepozna.Deli sa iba na uspesnych=prezili versus nesuspesni=neprezili.

AndyF1
AndyF1
Level 9 Level 9
6. 11. 2024 10:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Papundeklpunk @Papundeklpunk Komu sa take nieco podarilo a ako jeho oddelene vedomie o tom reportovalo ostatnym fyzickym ludom ?

AndyF1
AndyF1
Level 9 Level 9
6. 11. 2024 10:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kryptofasista @Thorleif Nie vedomie sa v spanku , nevypne iba prepne do ineho rezimu. Preto sa nam snivaju sny ktore si obcas rano pametame.

AndyF1
AndyF1
Level 9 Level 9
6. 11. 2024 10:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@M @cztajtrlik A je nieco zle na postupnom samovolnom poklese populacie ? Aktualne je ludi cca 8 mld. co je a zbytocne privela na zachovanie ludskeho druhu. Privelmi plytvame obmedzenymi zdrojmi Zeme len na replikovanie dalsich a dalsich generacii ludi.
Rast populacie jedneho druhu ma zmysel iba v pripade ze je nutne konkurovat inemu druhu ktory tiez rastie. Nam ludom vsak uz dlhe roky nekonkuruje ziaden iny pozemsky druh. Konkurujeme si len sami sebe navzajom .Ci uz ako jednotlivci tak ako rozn zaujmove skupiny.
Aby som to zhrnul technologie nam prave umoznuju udrzovat ludsky druh aj pri znizenom pocte jednotlivcov. Uz netreba stale zvysovat pocet ludi aby sme krmili stale viac a viac ludi.

AndyF1
AndyF1
Level 9 Level 9
5. 9. 2022 14:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To dopocitavanie pozicii v animacii sa pouziva uz davno. Roky dozadu v 3DS Max stacilo nastavit figurine zopar klucovych pozicii a medzipolohy v case dogeneroval program automaticky. Nebolo to perfektne ale vyznamne to zrychlovalo pracu.
Add AI generovane obrazy niesu problem pokial budu takto jasne oznacene . Problemom je to v momete ked sa neda jednoznacne rozlisit co je realne vytvorene a nasnimane clovekom od automaticky generovanych obrazov. To uz tu mame teraz v roznych filmoch , klipoch atd. Bohuzial aj do spravodajsva sa dostavaju fotorealisticky dopocitane=fake videa ktore su vydavane za realitu...

AndyF1
AndyF1
Level 9 Level 9
24. 8. 2022 14:49 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ehm jaksi je dost problem rozoznat ci vysledne obrazy boli plne vygenerovane AI=nechranene copyrightom alebo ci sa na nich podielal aj nejaky zivy clovek= chranene copyrightom.
Druha vec variacie/kombinacie uz raz vytvoreneho nieje kreativita. Pod kreativitou si predstavujem vymyslanie niecoho uplne noveho originalneh co tu este nebolo. No ale pri 8 mld. ludi je tazke prist s niecim 100% novym co zatial nikto iny este nevytvoril. Dokonca sa pri takom mnozstve ta originalita ani neda overit.

AndyF1
AndyF1
Level 9 Level 9
27. 7. 2022 10:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

- sirka 150 cm nic moc. Tam sa nevojdu 3 velke monitory vedla seba.Na iba 1 monitor je zase 150 cm stol overkill
- elektricke zdvihanie je zbytocne predrazujuca funkcia. Vysku si nastavim raz a potom uz nieje zvacsa dovod vysku menit.

AndyF1
AndyF1
Level 9 Level 9
8. 6. 2022 09:59 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Ladik888 Nic take ako absolutna realita neexistuje pretoze :
- vnimanie reality je subjektivne.Kazdy jedinec zije vo "virtualnej realite" ktoru vytvara jeho mozog.
- aj rozdelovanie na "pozitivne" vs "negativne" je opat iba vyplod ludskej mysle. Co jeden povazuje za pozitivne moze iny povazovat za negativne. Navyse sa to casom meni. Realita prirody taketo rozlisovanie nepozna.
Zaverom nema zmysel aby sa jedinci utapali v nestastnych negativnych mysliekach. Prijemnejsie je prezit zivot v "stastnom/pozitivnom" nastaveni vlastnej mysle a tie "negativne nestastne" myslienky udrzovat na minime.

AndyF1
AndyF1
Level 9 Level 9
18. 5. 2022 13:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maximumspeed77 @Maximumspeed77 Maly moment. Ako si mozu byt Rusi isty ze v tom distre naozaj nieje ziaden back door ? Zeby podrobne kontrolovali cely kod ? Neda sa do toho ten backdoor dodatocne odinstalovat ? Moze byt back door este pred spustenim OS (priamo v BIOSE/ FW) ?

AndyF1
AndyF1
Level 9 Level 9
30. 11. 2021 12:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nedos @Nedos Clanok je o neodchytanych chybak v hrach. Nie o zelanych a implementovanych funkciach/hernych mechanikach. Chyby su z dovodu slabeho testovania a opravovania pred vydanim=peniaze.

AndyF1
AndyF1
Level 9 Level 9
23. 11. 2021 09:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ale prd nedostatocna vyroba. Problem je vyuzivanie hernych grafik na spekulativny kryptobiznis.

AndyF1
AndyF1
Level 9 Level 9
16. 11. 2021 10:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Mining kryptoměn je velmi specifický případ, který je tažen dramatickou poptávkou po miningu, která ale není rozumně integrovaná do společnosti" Co tak zrusil cele to nezmyselne crypto sialenstvo ? Ked ho zrusime tak nebude ho treba integrovat do spolocnosti ani kvoli tomu vyrabat kvata energie. Klesne dopyt po elektrine= klesne vyroba elektriny vypnutim najmenej efektivnych zdrojov. Nebudu musiet stavat dalsie uholne elektrarne respektive znovu spustat tie nedavno vypnute.

Reklama
Reklama