Zpět na článek

Diskuze: Goldmax Panther i7 - mobilní stroj s Core i7

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Smaky
Smaky
Level 1 Level 1
15. 9. 2009 07:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pěkná práce,ale nevim jestli by si to někdo z nás koupil.Radši nové auto :D

Vaio
Vaio
Level 1 Level 1
15. 9. 2009 23:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smaky ten asus ROG notas porazil tohto tucniaka vo vsetkych hrach okrem serious sama
a tie 3-D marky vyhodnotili tento laptop najlepsi a samozrejme reallita uplne inde pocas testovania s hrami .
tie futuremark softy to su take hluupe softy iba hlupy ich kupuje ...

rnb
rnb
Level 0 Level 0
15. 9. 2009 10:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smaky Však to také není pro tebe :lol: Tyto mašinky si kupují například konstruktéři aby mohli dělat drobné úpravy přímo na dílně :idea:

Smaky
Smaky
Level 1 Level 1
15. 9. 2009 19:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb Konstruketéři nepotřebují Ci7 ani gx280 či co to je :)

MMaara
MMaara
Level 1 Level 1
15. 9. 2009 07:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Denise Milani, "devětadvacítka", 163 cm, 56 kg, šasi z přírodního materiálu, vysoký výkon při hrách :D

Crazy Ivan
Crazy Ivan
Level 1 Level 1
15. 9. 2009 09:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MMaara Dekuji za info, nejdulezitejsi cast recenze az ve foru .... :-X

Malda.st
Malda.st
Level 1 Level 1
15. 9. 2009 08:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=MMaara]Denise Milani, "devětadvacítka", 163 cm, 56 kg, šasi z přírodního materiálu, vysoký výkon při hrách :D[/quote]

Nejpodstatnejsi informace cele recenze 8)

Kokoss
Kokoss
Level 1 Level 1
1. 10. 2009 18:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Malda.st no cucaky to ma luxusni :D

stabi
stabi
Level 1 Level 1
15. 9. 2009 10:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak recenze velmi povedená, ale jen nechápu co máte všichni s tím využití výkonného stroje na prácai v CAD systémech.Já pracuji v CADU a žádné vysoké nároky ani při modelaci až takový nejsou. Můj notebook na kterých demonstruji projekty ma dvoujádro 1.6Ghz a integrovanou grafiku intel GMA950! A Můj desktop je vyšší mainstream a zrychlení nástrojů v 3d modelaci není až tak markantní.toť navysvětlenou.

rnb
rnb
Level 0 Level 0
15. 9. 2009 11:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@stabi Není CAD jako CAD, doba pokročila a už to nejsou drátěné modely a plotter. Dneska některé CADy přímo plivou data pro výrobní mašiny a C2D na tom maká až 2 hoďky.

radik79
radik79
Level 1 Level 1
15. 9. 2009 11:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@stabi Souhlas, jinymi slovy je tento "notebook" na h... Prosim uz po nekolikate o recenzi neceho smysluplneho (v mem pripade nejaky 12"- 13" s trosku lepsim dvoujadrem a grafikou silnejsi nez intelovske integrovane zazraky) ...v cene tak do 30.000,-

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 9. 2009 12:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@radik79 Není pravda, že je to k ničemu. Třeba na hudební programy není výkonu a paměti nikdy dost. Mám tu třeba jeden plugin, u kterého když se nastaví maximální kvalita zvuku, neutáhne to skoro žádný počítač a přitom jde o pouhý reverb, ač vysoce kvalitní. A proč mít vysoký výkon v notebooku snad nemusím dodávat - to když se to potřebuje tahat někam na koncerty a tak podobně.
- Jindřich Pirner

johnn
johnn
Level 1 Level 1
15. 9. 2009 12:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=radik79]Souhlas, jinymi slovy je tento "notebook" na h... Prosim uz po nekolikate o recenzi neceho smysluplneho (v mem pripade nejaky 12"- 13" s trosku lepsim dvoujadrem a grafikou silnejsi nez intelovske integrovane zazraky) ...v cene tak do 30.000,-[/quote]
ja mam treba jeden plugin na korekci videa...
velice narocny na vykon....
ale pokud bych jej pouzival neustale, tak si poridim vykonny stroj / desktop /, a ne nahrazku ALL IN ONE za neskutecny $...
obcas ten plugin pouziju na vyladenem AMD5050e
a vubec mi nevadi, ze to jede pres noc, je to jednou za cas..., navic nenarocne na prikon,
ale vase vec...

johnn
johnn
Level 1 Level 1
15. 9. 2009 13:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=rnb]Není CAD jako CAD, doba pokročila a už to nejsou drátěné modely a plotter. Dneska některé CADy přímo plivou data pro výrobní mašiny a C2D na tom maká až 2 hoďky.[/quote]
a neni to tak nahodou chyba vyvojaru, kteri vyuzivaji neefektivne soucasnych moznosti HW a SW....
a chyba vyvojovych nastroju, kde te tlaci k tomu, aby jsi to udelal podle jejich predstav....
nak mne pripada, ze soucasni SW inzenyri nevi, o cem je rec....
cest vyjimkam, ktere MYSLI....
nak mi to pripada, ze soucasni programatori uz nejsou programatori...., ale jen uzivatele urciteho vyvojoveho prostredi a vlastni SELSKY ROZUM nak chybi....
opet cest vyjimkam...

bukva
bukva
Level 1 Level 1
15. 9. 2009 14:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@johnn [quote]a neni to tak nahodou chyba vyvojaru, kteri vyuzivaji neefektivne soucasnych moznosti HW a SW[/quote]Ne, protože HW je levnější než lidská práce.
Pořád je pro všechny levnější koupit výkonný HW za 100k, než připlácet 100k navíc za každou licenci velmi dobře optimalizovaného programu (a to zejména proto, že ten výkon využijí i jinde).

Kokoss
Kokoss
Level 1 Level 1
1. 10. 2009 18:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@bukva no musim priznat ze neco pravdy na tom je lae 100k je trosicku premrstena cena.. na opravdovou praci v prostoru a pocitani dle meho konkretne tahle masinka staci. pritom respektuji ze cas sou penize

rnb
rnb
Level 0 Level 0
15. 9. 2009 13:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@johnn No ty jsi ale rozumbrada. Zatímco dříve zákazníci CADu zkousli kružnici složenou ze 16-ti úseček, tak dneska chtějí minimálně Bézierovy křivky s krokem třeba 0,005 mm a C2D s tímto krokem hračky o velikosti palubní desky do auta počítá půl dne.

Gizmo_CZ
Gizmo_CZ
Level 1 Level 1
15. 9. 2009 13:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"[quote]notebooků Eurocom se montují grafické karty formátu MXM 3.0B, takže pokud budete chtít svoji GK časem vyměnit třeba za GeForce GTX 380M, stačí pouze kontaktovat český Goldmax a připravit si příslušnou porci peněz.[/quote]

No nevím jak to s tou výměnou MXM grafik u NT je? Oprave mě pokud se pletu, ale není náhodou bios pro MXM grafiky umístněn na ZK desce NT? Jednou jsem byl domucen vyměnit špatnou grafiku MXM formátu v NT a bohužel jsem musel koupit stejnou (nV8600m) jen jsem koupil s více paměťma 512mb místo 256mb původně. Ono by bylo krásné kdyby šlo MXM grafiky v NT měnit jak se mi zlíbí! třaba takový update z 8600m na 9600m GT nebo dokonce 9800m GT by fakt nebyl k zahození! na e-bay se toho "válí" spousty a za dobré ceny!

johnn
johnn
Level 1 Level 1
15. 9. 2009 13:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=johnn][quote=rnb]Není CAD jako CAD, doba pokročila a už to nejsou drátěné modely a plotter. Dneska některé CADy přímo plivou data pro výrobní mašiny a C2D na tom maká až 2 hoďky.[/quote]
a neni to tak nahodou chyba vyvojaru, kteri vyuzivaji neefektivne soucasnych moznosti HW a SW....
a chyba vyvojovych nastroju, kde te tlaci k tomu, aby jsi to udelal podle jejich predstav....
nak mne pripada, ze soucasni SW inzenyri nevi, o cem je rec....
cest vyjimkam, ktere MYSLI....
nak mi to pripada, ze soucasni programatori uz nejsou programatori...., ale jen uzivatele urciteho vyvojoveho prostredi a vlastni SELSKY ROZUM nak chybi....
opet cest vyjimkam...[/quote]

rozumbrada jsi ty, je videt, ze jsi uzivatel, ktery potrebuje ke sve praci OS, ktery mu nabidne vse, vubec jsem se nemylil...

radik79
radik79
Level 1 Level 1
15. 9. 2009 13:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chaa chaa :D To je stejny, jako ze si nekdo zduvodni nakup auta za 5 mega (hodne jezdim, potrebuji tedy kvalitni vuz) ...a o tom to je, PRENOSNY vykon tohoto typu nepotrebuje nikdo, ale to neznamena, ze si to nikdo nekoupi.

johnn
johnn
Level 1 Level 1
15. 9. 2009 15:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=johnn][quote=rnb]Není CAD jako CAD, doba pokročila a už to nejsou drátěné modely a plotter. Dneska některé CADy přímo plivou data pro výrobní mašiny a C2D na tom maká až 2 hoďky.[/quote]
a neni to tak nahodou chyba vyvojaru, kteri vyuzivaji neefektivne soucasnych moznosti HW a SW....
a chyba vyvojovych nastroju, kde te tlaci k tomu, aby jsi to udelal podle jejich predstav....
nak mne pripada, ze soucasni SW inzenyri nevi, o cem je rec....
cest vyjimkam, ktere MYSLI....
nak mi to pripada, ze soucasni programatori uz nejsou programatori...., ale jen uzivatele urciteho vyvojoveho prostredi a vlastni SELSKY ROZUM nak chybi....
opet cest vyjimkam...[/quote]
ale kua, si slepy ci nemyslici....
sak o tom je rec...

Chaythere
Chaythere
Level 1 Level 1
15. 9. 2009 16:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Otázka za milijón, kde je víc silikonu? :shock:

johnn
johnn
Level 1 Level 1
15. 9. 2009 16:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=johnn][quote=johnn][quote=rnb]Není CAD jako CAD, doba pokročila a už to nejsou drátěné modely a plotter. Dneska některé CADy přímo plivou data pro výrobní mašiny a C2D na tom maká až 2 hoďky.[/quote]
a neni to tak nahodou chyba vyvojaru, kteri vyuzivaji neefektivne soucasnych moznosti HW a SW....
a chyba vyvojovych nastroju, kde te tlaci k tomu, aby jsi to udelal podle jejich predstav....
nak mne pripada, ze soucasni SW inzenyri nevi, o cem je rec....
cest vyjimkam, ktere MYSLI....
nak mi to pripada, ze soucasni programatori uz nejsou programatori...., ale jen uzivatele urciteho vyvojoveho prostredi a vlastni SELSKY ROZUM nak chybi....
opet cest vyjimkam...[/quote]
ale kua, si slepy ci nemyslici....
sak o tom je rec...[/quote]
asi jo, srry....

cursedslayer
cursedslayer
Level 1 Level 1
15. 9. 2009 16:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Rozum mi zůstává stát nad demencí návrhářů tohohle NB. Když už by to mělo být pro profesionály v konstrukci kterí snad jako jedni z mála tohle využijou, nemělo by tam být Nvidia Quadro??? Například takový SolidWorks by ho celkem užilo.
Mimojiné slečně celkem nezávidim to tahání se s nima.

Jenda.K
Jenda.K
Level 1 Level 1
15. 9. 2009 17:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=cursedslayer]Rozum mi zůstává stát nad demencí návrhářů tohohle NB. Když už by to mělo být pro profesionály v konstrukci kterí snad jako jedni z mála tohle využijou, nemělo by tam být Nvidia Quadro??? Například takový SolidWorks by ho celkem užilo.
Mimojiné slečně celkem nezávidim to tahání se s nima.[/quote]

http://www.goldmax.cz/goldmax_notebook_konfigurace_phantom_workstation/ u Panthera i7 je již brzy....

vlko
vlko
Level 1 Level 1
15. 9. 2009 18:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tie obrazky, co pouzivate, su podla mna cim dalej tym viac nechutne, uz ma to zacina odradzovat od citania samotneho clanku. mozno by sa hodilo vratit spar k nejakym decentnejsim.

petr_
petr_
Level 1 Level 1
15. 9. 2009 20:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

slovo mobilní v titulku by mělo být v uvozovkách.Podle vzhledu chlazení bych se bál, že to z baterky ani nestihne nabootovat, a z nošení na zádech bych nejspíše dostal skoliózu.

Hellraiser
Hellraiser
Level 3 Level 3
15. 9. 2009 22:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Notebook zajímavý za ty prachy se dají pořídit i jiné stroje (HP 8730w s QX9300), které mají i lepší zpracování si troufám říci.
Ale co mě zaráží na recenzi:
v textu se zmiňujete že je v notebooku přítomna grafika GTX280M,ale přitom na výpisu z Everestu (předpokládám), máte vypsanou GTX180 ? nešlo si toho nevšimnout ... chtělo by to určitě uvést na pravou míru. ;)

shipo
shipo
Level 1 Level 1
16. 9. 2009 00:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hellraiser GTX280M = GTX180M :lol: (nVidia zase "zjednodušovala" přejmenováním o -100) rozpor asi vznikl tím že je v papírovém manuálu 280M, ale v ovladačích 180M. Důležitější ale je že to není ani založeno na 280 jde spíš o starou G92.

Kokoss
Kokoss
Level 1 Level 1
1. 10. 2009 18:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@shipo nvidia je pí*a 8)

bazen
bazen
Level 1 Level 1
16. 9. 2009 04:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=vlko]tie obrazky, co pouzivate, su podla mna cim dalej tym viac nechutne, uz ma to zacina odradzovat od citania samotneho clanku. mozno by sa hodilo vratit spar k nejakym decentnejsim.[/quote]

Čtyřprocentní promluvil :confused:

katt
katt
Level 1 Level 1
21. 9. 2009 15:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@bazen A pubertální cyber honibrk musel odpovědět :!:
Souhlasím s vlko, tohle je PCTuning, 3,14čičky si vočumujte na xmanovi apod.

Hellraiser
Hellraiser
Level 3 Level 3
16. 9. 2009 07:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

aha chápu, díky .. ta nVidia je stejně dviná v tom jak to pořád přejmenovává. Už kloudně nevymysleli nic převratnýho ....

Harazim
Harazim
Level 1 Level 1
18. 9. 2009 17:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nevíte někdo jak je na tom tenhle notebook co se týče výkonu ve hrách? Myslíte že by to stačilo na rozjetí crysis alespoň na nízké detaily? http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=67878 popř. http://interlink.tsbohemia.cz/default.asp?cls=stoitem&stiid=89845

Rainbof
Rainbof
Level 1 Level 1
25. 9. 2009 23:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kdyby to mělo docking station tak je to o necem jinym. koupil bych si to do prace kde bych to fakt uzil a ze fakt musim semtam vybehnout do jiny casti firmy na dva ci tri dny... tohle by bylo fakt porno... tak lehkej celej komp...

Reklama
Reklama