Zpět na článek

Diskuze: GTC skončilo – TEGRA a automobilový průmysl

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

ares838
ares838
Level 1 Level 1
23. 3. 2013 19:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak GTC opäť ukázalo mimoriadnu kavalitu a dokázalo zaujať. Určite hlavne teda spojenie BMW a Tegry :D
A potom samozrejme Python a CUDA je veľmi atraktívne...

stoun
stoun
Level 1 Level 1
23. 3. 2013 20:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mna to uz nejak nebere. Rozne dema ake strasne pokrocile techologie vymysleli na render vln a vody celkovo si pametam uz tak od roku 2004...vsetko to ostava akurat tak na papiery.

oco
oco
Level 1 Level 1
24. 3. 2013 09:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@stoun Presne tak. Dotykoví displej je určite praktickejší na nastavenie palubného počítača ako cez ovládanie zabudovaným autorádiom. Taká šikovne zabudovaná kamera na čelnom skle ukáže lepšie ako tie kufre čo sa nám snažia predať kadejaký šikmooký výrobcovia.atď.atď.

oldrick
oldrick
Level 1 Level 1
24. 3. 2013 10:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"impresivní" no co na to říct, nevím ale to slovo celé GTC pobavilo :-)
Určitě to je zajímavá akce, akorát se mi nezdá, že by neprezentovali modely ve vysokém počtu polygonů na 4K monitorech, to jaksi autor nezachytil? Ale díky za článek a pro příště si odpustťe cizí slovo, které není v souvislosti s českým výkalem... pardon , výkladem :-)

jezecek
jezecek
Level 1 Level 1
24. 3. 2013 13:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@oldrick Mne se libi vic Dema OptiX se týkala rozbíjení „skleněných“ předmětů a řešení vytýkající vody.
To ta voda neustale nekomu neco vytyka, nebo casto roznasobuje zavorky? A jak se tedy takova voda resi? :wink:

thorgal
thorgal
Level 1 Level 1
24. 3. 2013 13:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak jsem si přečetl článek, a zanechal ve mě rozpačitý dojem. Z části proto, jak zase čeština dostala na frak, dílem proto, že jsem se dozvěděl, že pokud nebudu designovat na počítači, tak žiju podle nVidie v návrhářském pravěku.

Nakolik je matematický model přínosem pro testování návrhu, samotný návrh vytvořený čistě na počítači má limity, které ještě hodně dlouho nenahradí lidskou práci. I proto se asi na prezentaci objevují lidé patlající hlínu.

Ale co mě vyděsilo asi nejvíc je ovládání auta přes plochý panel. Ergonomie pláče v koutě. Tam kde stačilo po slepu nahmatat ovladač se nově bude muset člověk podívat, kam vlastně na obrazovce šahá, bude ztrácet pozornost při řízení a tak ani ne viry nebo špatně vytvořené GUI, jako spíš obrazovka samotná bude důvodem k zvýšení nehodovosti. Jen víc Tegry do aut!

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
24. 3. 2013 19:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@thorgal Čo má Tegra spoločné s GUI alebo s ergonómiou ovládania auta? Také primitívne navodenie dojmu, že by mala byť Tegra v budúcnosti príčinou zvýšenej nehodovosti som teda nečakal. To je neskutočné čo si vedia ľudia vymyslieť.

tynyt
tynyt
Level 23 Level 23
8. 4. 2013 22:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mareknr ty asi moc autem nejezdíš, že? Tak FYI: většina řidičů ovládá své auto "poslepu", nepotřebuje se "dívat", když nastavuje klimu, ventilaci, světla, rádio. Místo toho se koukají na cestu.

A teď si vezmi, že proto, abys přidal ventilaci a ubral 1,5 stupně na klimě budeš muset nahmatat dotykáč a pak na něm prstem "trefit" ovládací prvek GUI - podotýkám, že stále hmatem nic nezjistíš, prostě se musíš podívat.Přepokládej, že jedeš 160km/h (taková běžná cestovní rychlost, máš přece výkonného bramboráka), to za ty 2-3 sekundy, co se díváš na "budíky" a hledáš kam se trefit prstem, ujedeš nějakých 90-120 metrů.. a to se dá zařídit už pěkná bouračka..

thorgal
thorgal
Level 1 Level 1
24. 3. 2013 22:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=mareknr]Čo má Tegra spoločné s GUI alebo s ergonómiou ovládania auta? Také primitívne navodenie dojmu, že by mala byť Tegra v budúcnosti príčinou zvýšenej nehodovosti som teda nečakal. To je neskutočné čo si vedia ľudia vymyslieť.[/quote]
Co ma spolecneho? Vsechno a nic. Narazim na holedbani nVidie ohledne nasazeni Tegry do aut a moznosti ovladani, ktere nabizi (pochopitelne predevsim pres dotykovou obrazovku, jak je i na vyobrazeni stredoveho sloupku z prezentace a popsano v doli casti prvni strany). Nemam nic proti pocitacum v autech, ale dotykova obrazovka do auta oravdu neni dobry interface. A chlubit se tim, ze neco umim udelat spatne, byt by na mnoho zpusobu, je dle meho epic fail.

Deja vu
Deja vu
Level 1 Level 1
27. 3. 2013 23:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@thorgal presne dotekova obrazovka do aut nepatri zkuste si na dalnici D1 ci podobnem tankodromu udrzet natazenou ruku v presne vzdalenosti od palubmi desky je to nemozne a tet si predstavte se jeste trefovat do tlacitek co maj cca jen centimetr ctverecni :roll: :roll:

Adrien
Adrien
Level 1 Level 1
4. 4. 2013 16:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Deja vu]presne dotekova obrazovka do aut nepatri zkuste si na dalnici D1 ci podobnem tankodromu udrzet natazenou ruku v presne vzdalenosti od palubmi desky je to nemozne a tet si predstavte se jeste trefovat do tlacitek co maj cca jen centimetr ctverecni :roll: :roll:[/quote]

Souhlasim, nicmene spise bych to videl na nejaky druh hlasoveho ovladani a to by mela Tegra hrave zvladnout. Pote k tomu nejaky bezpecnostni zamek ve stylu nekterych navigaci, kdy se dotyky zablokuji pokud clovek jede urcitou rychlosti. Teoreticky je totiz toto napadnutelne kdyby na takoveto zarizeni nekdo nahlizel podobne jako na mobil...

tynyt
tynyt
Level 23 Level 23
8. 4. 2013 22:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adrien hlasové ovládání!? :D

Tak to je ještě srandovnější. Člověk má až komické představy, co se všechno může stát, stačí "náhodou" vyslovit to klíčové slovo během konverzace se spolujezdci..

Nehledě na problém rozpoznávání řeči v hlučném a zašuměném prostředí.

Reklama
Reklama