Zpět na článek

Diskuze: Hal3000 Titan X: monstrum může být i malé

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Mtss
Mtss
Level 7 Level 7
19. 5. 2015 08:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Flankere... to je to tak spatne ze je nutne recenzovat kompletni pocitace? Kvuli tomu prece na PCT nechodime....

Michal Šimonek
Michal Šimonek
Level 1 Level 1
19. 5. 2015 10:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mtss Ano, ano, ale pro jednou jsme zkusil. Hlavně kvůli tomu TitanuX, k němu bych se asi jinak nedostal.

mibfox
mibfox
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
19. 5. 2015 14:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Michal Šimonek Pujcim ti svého Titana X. Udelame dohodu? Muzes ho trapit tyden, testovat, prepastovat, hodit na to bios a znova. Mozna by byl materiál ke cteni zase. Pro nas BLAZNY :) by to mohlo byt pak zajimave pocteni.

DOC_ZENITH
DOC_ZENITH
Level 1 Level 1
19. 5. 2015 12:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Michal Šimonek Co zde trochu nechápu je řešení chlazení. CPU co to vůbec nepotřebuje má vodu, a Titan X kde by se právě uplatnila tak ten je se stock chladičem...

Drifterian
Drifterian
Level 1 Level 1
19. 5. 2015 19:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Michal Šimonek @DOC_ZENITH: Zdravím,
popravdě je story trochu jinak.
u 4790K vodník trochu pomáhá, jak tu všichni víme, má pod IHS pastu - vodník tedy je nejen kompaktní forma chlazení, ale zároveň o něco více efektivní. A zase tak se rozpočet neprotáhl.

Co se týče Titánu, je spousta lidí, která miluje základní chladič a na youtube najdete spoustu těch, co s ním udělali velice dobrý overclock během chvíle. Pokročilý waterblock je sice hezká věc, ale přiznejme si, že když už se dělají takovéto pokročilé modifikace, je vhodné jich udělat víc a hlavně, nedělat je v case těchto rozměrů.

Tento PC jsme pak jednoduše brali tak, že je to velký ďábel v malém těle. Nesnažili jsme se o extrémní sestavu jako tak, že do ní narveme každou možnost z každého koutu světa. Snažili jsme se o pořádně provedenou malou sestavu s Titánem X, kde za ty peníze nenajdete 120gb SSD, nebo desku za 1500 a nebo čínský zdroj a kde procesor nebude mít 100c nebo grafika bude dušená. Jednoduše taková ta střední cesta co se týče provedení, kvalitně - ale nerozhazovat, jsou lidé, kteří ten blok nemusí ocenit.
A když už na to dojde, vždycky může člověk zavolat do HALu a tyto modifikace jako vodní blok na GPU si domluvit individuálně.

Blue Storm
Blue Storm
Level 1 Level 1
19. 5. 2015 16:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Michal Šimonek @DOC_ZENITH: Třeba kvůli záruce, která padá, jakmile se z karty odmontuje chladič a dá tam custom vodní chlazení. Doma si ten chladič samozřejmě můžeš v případě reklamace nasadit zpět jen s minimálními známkami demontáže, jenže tohle výrobce dělat nemůže.

A z vlastní zkušenosti vím, že u Corsairu 380T je relativně malý prostor pro chladič, tudíž narvat tam nějaký rozumný věžový chladič je celkem problém. Aspoň ten vodník fouká vzduch rovnou ven. Hluk Titanu X není nějak extrémně velký a hlavně má klasický Titanovský chladič v černé barvě, který je svým designem celkem unikátní.

Daemonius
Daemonius
Level 0 Level 0
19. 5. 2015 15:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Michal Šimonek @DOC_ZENITH: Přesně to mě napadlo když na to koukám, proč tam kruci není grafika pod vodním chlazením. :/

Jinak je to děsně malá krabka na to, aby bylo chlazení a výkon na maximu co být může. A za 80 klacíků bych už ten "max" vážně chtěl. :)

Michal Šimonek
Michal Šimonek
Level 1 Level 1
19. 5. 2015 14:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Michal Šimonek @mibfox: přes prázdniny bych se nebránil :)

Michal Šimonek
Michal Šimonek
Level 1 Level 1
19. 5. 2015 14:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Michal Šimonek @mibfox: přes prázdniny bych se nebránil :)

mibfox
mibfox
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
19. 5. 2015 14:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Michal Šimonek @DOC_ZENITH: Tak to je ale trojka za EK waterblock a ještě to není aio, takze prekopat cely vodni chlazeni a ve finále +100 mhz na gpu bez flash biosu, samozrejme absolutni ticho, ale desitka celkem navíc. Pokud obchodnik nebude blbec, urcite se můžete dohodnout na dalších upravach ne?
Na stock chladici a taktech normal o nem nevite. Mam stock chladic na titanu x a když sem si vyhral s krivkou chlazeni, můžete smazit vesele na jadre +200 a jeste se to da snest.
Co vidim jako malou chybku je defaultne tragicky male tdp u titana. S upravou jezdi bezne 1500+ a reknu vam, cim vic ho taktujete tim je to vetsi zabava, vykon roste krasne.

mibfox
mibfox
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
19. 5. 2015 14:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Michal Šimonek @Michal Šimonek: Ja to myslim vazne :) muzu ti nekam napsat abychom měli kontakt a dohodli se? Rad prispeju svoji troskou do mlyna.
Ku predu vedo a pokroku! XD

Michal Šimonek
Michal Šimonek
Level 1 Level 1
19. 5. 2015 19:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Michal Šimonek @mibfox: přihlaš se do diskuzního fóra a tam mi pošli SZ, domluvíme se po ní :) Díky.

mibfox
mibfox
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
19. 5. 2015 22:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Michal Šimonek @Michal Šimonek: Ja dekuju Tobe. Napisu Ti.

Konias
Konias
Level 1 Level 1
19. 5. 2015 10:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Díky za recenzi sestavy. Sám sestavy stavím a naopak si rád takhle pěkně pojatou recenzi přečtu. Take za mně Palec Hore :).

Konias
Konias
Level 1 Level 1
19. 5. 2015 10:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nechci dělat reklamu Halu. Moc rád sesatvy od českých výrobců nemám. Ale zaujala mne připravovaná řada od Halu. Heart of Gamers. Něco takového bych klidně někomu pořídil. Doufám, že bude také recenze. Jen ceny jsem nikde nenašel. ALe alespoň webovky vypadají trochu reprezentativně ( http://www.heartofgamers.cz/ ) . Ne jako jejich domovské stránky "udělej si sám".

Drifterian
Drifterian
Level 1 Level 1
19. 5. 2015 11:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Konias Ááhh korekce mého zpoždění :oops: - ceny HoG už jsou zveřejněny na webu :wink:

Drifterian
Drifterian
Level 1 Level 1
19. 5. 2015 11:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Konias Zdravím,
jsem rád, že Vás HoG zaujal, s ním se snažíme nasadit laťku trochu výše než je obvyklé u hotových pc, doufáme že se tento cíl podařil a sestavy pak budou oblíbené. Ceny pak budou brzy zveřejněny a co se jich týče, určitě se snažíme, aby byly rozumné :)

mibfox
mibfox
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
19. 5. 2015 12:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nevim proc by na tomto webu nemohli recenzovat hotove sestavy.
Pretaktoval to v testu? Pretaktoval, takze tuning tu mame.
Navíc JE TO ZAJIMAVE ZELEZO, to bezpochyby. A kdo tvrdi ze ne, nevidi si dal nez na spicku nosu.
Mimochodem, to same mam doma (vlastní skládačka) firestrike 17160 bodu. Ale me ten titan (stock) dava stabilne az 1460mhz (kratkodobe) to TDP je hrozne maly.
Neupravil by mi někdo bios na titan x?
Idealne třeba Flanker prosim? :)
Dekuji za clanek, aspoň vim když je to sestava 1:1 ze mi vse chodi v poradku.
Takze ja sem za clanek rad.

Varimathras
Varimathras
Level 1 Level 1
19. 5. 2015 12:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Naprosto stejná sestava se dá poskládat v našich eshopech pod 70 litrů. Víc než desítka za složení je docela masakr.

Drifterian
Drifterian
Level 1 Level 1
19. 5. 2015 19:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Varimathras Ano, ujasníme si pár kostlivců ve skříni - ano HAL chce něco navíc a ano, má na tom i nějakou marži. Lidi tohle neradi slyší, pravda je, že firma nějak fungovat musí a pokud chceme dělat kvalitní práci, tak lidé, co ji dělají musí z něčeho existovat.
Posuneme-li se dál, tak košíková sestava prostě není ekvivalentem hotovky, tak jako hotovka leckdy nemůže být ekvivalentem košíkové. Je mezi nimi několik rozdílů.
Třeba sestavení, samozřejmě, že je tu spousta lidí, která si pc staví sama a nenechá na své pc nikoho šáhnout - to je potom jasné a ti o hotovku nikdy nezakopnou.. Nebudeme si nic namlouvat, tahle sestava není primárně pro ně...

Pak je tu ale dost lidí, co tento pc bere jednak jako miláčka, tak jako něco, kde chce mít záruky, ať už výkonem, tak spolehlivostí a je pořád lepší, když vám PC udělá někdo, kdo je schopný říct ano, přebírám za to odpovědnost a když se něco náhodou přeci jen pokazí, do týdne to máš pořešené..ne za měsíc a možná podle vyjádření servisu, prostě za týden je to opravené a jede přes to vlak a to je případ tohohle.
Člověk prostě dostane kvalitně sestavené PC, nemá rozházenou kabeláž, nebo nějaké prasárny a navíc to má kryté 3 roky servis a podpory, taky se nestane že si to člověk donese domů a něco nebude fungovat nebo tak, to pc je prostě testované, když něco dělá binec jde to z kola ven hned při sestavení atp.

A jak tu řekl kolega níže, není sestavení jako sestavení, nebudu tu vykládat pohádky, ale v HALu jsem byl osobně, vím, kdo ty sestavy skládá a vím, že to není blbec.

Deja vu
Deja vu
Level 1 Level 1
19. 5. 2015 23:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drifterian proc neni radiator na zadni (vyfukove) stene kdyz jsete pouzili 12x12 usetril by se vetrak toto umisteni bych pochopil s radiatorem 12x24 nebo 12x36 :?: jinak chapu ze neni plnohodnotny vodnik opravdu je to mala skrin ale s trochou snahy by sel pouzit vynechanim urcitych mene dulezitych komponent do radiatoru se vejde kapaliny vice nez dost

Drifterian
Drifterian
Level 1 Level 1
19. 5. 2015 19:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drifterian a dodatkem, opět jako kolega - je to možnost - člověk se vždy může rozhodnout zda chce, či ne.. nikdo mu nedrží pistoli u hlavy :wink:

Drifterian
Drifterian
Level 1 Level 1
19. 5. 2015 23:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drifterian @Deja vu: vodník takhle nepřekáží ničemu a hlavní část airflow je pak úplně volná.. a case je trochu "otevřeno"
ale přitom je chlazení CPU efektivnější než nějaký Gelid a na druhé straně to zase není plýtvání penězi na Haswell, který pak už v odvodu limituje pasta pod IHS

Deja vu
Deja vu
Level 1 Level 1
20. 5. 2015 22:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drifterian @Drifterian: sice je pravda ze za vodnika jsem dal jak za nove PC ale vubec toho nelituji (nepovazuji to za plitvani penezi) komponenty jsem volil univerzalni takze ani nove patice mi nerozhazi sestavu
PS: ten radiator ma stejne jen 1Cm tloustku takze vzadu by nicemu neprekazel

Blue Storm
Blue Storm
Level 1 Level 1
22. 5. 2015 07:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drifterian @Deja vu: Radiátor má tloušťku 38 mm :roll: A dozadu se nevleze, protože tam je prostor akorát přesně pro 120mm ventilátor. Osobně jsem to vyzkoušel s jiným vodníkem a nejde jej tam dát tak, aby nekolidoval. To umístění je tedy v pořádku.

Deja vu
Deja vu
Level 1 Level 1
22. 5. 2015 23:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drifterian @Blue Storm: priste by to chtelo lepsi fotky aby bylo videt jak je to slozene ne tyhle umelecke kde z toho clovek nic nepozna ktome toho ze se jedna o pc

mibfox
mibfox
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
19. 5. 2015 13:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Varimathras Však každý muze nakoupit kde chce. Nebo si to sam slozit. Je z ceho vybirat a to je dobře. Desitku za slozeni? Není slozeni jako slozeni a cena je za kterou se zboží prodava je věc obchodníka. Cenu bych nikdy nevidel jako minus. Budto je to dobra masina nebo není. Jedno je jiste, s gsync monitorem si zahrajete nejlíp jak je dnes mozne a ja nelituju svých 73000,- +19000 za monitor. Když to někdo umi levnejs a lip tak at to udela a nabidne mi to. AMKDE? Co? Nic, takze nv si muze napalit cenu jak chce, když nikdo jiny nemá nic lepšího. U nejvykonnejsich produktu tomu tak je. Prece nebudte to nejlepší v oboru prodávat nejlevněji. To je sen ceskych sracu. Mit maximum ZADARMO a nebo ještě lip to ukrást.
(295x mi fakt necpete, sracka na N-tou na honeni cisel v benchmarcich ale hrani na tom je za trest)
Doma sestavy: 3x intel, 2x amd gpu 1x nv. Pro porovnani nemusim chodit daleko. A co předvedlo AMD s Project Cars me vuuuubec neprekvapuje. Sou to lemplove odjakživa. Ono totiž v cene za produkt je i support na hry dneska. A ja fakt nehodlam s kazdou novou hrou cekat na AMD pul roku na ovladace. Komunikace AMD s tvurci Project Cars probehla naposled loni v rijnu, jenom DEBIL hazi spinu na NV ze to uplatila. AMD ta hra evidentne nezajímala nebo nemeli dost prostredku na spolupraci. Není divu ze hra bezi bez ovladacu na AMD jak bezi. To je taky jeden z duvodu, proc se do drazsi nv občas vyplati jit. Ne jen produkt, ale i support se pocita.

cantre
cantre
Level 1 Level 1
27. 5. 2015 15:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

kurzové sázení, velmi spolehlivé informace :..

http://salveto.blogspot.cz/

Reklama
Reklama