Zpět na článek

Diskuze: Hledáme nejstarší grafickou kartu Asus – vyhrajete GTX 580

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Samboush
Samboush
Level 21 Level 21
15. 4. 2011 23:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Udělejte si něco s tímloginem, teĎ mi 10 minut trvalo, než se mi podařilo napsat User:pass zajíždí to každy 2 sec. Asi za to může ten podělanej banner pod tím.
Bohužel díky tomu nemám čas strkat někam
PCI S3, ATI RAGE a nějakou rivu. Tak to vynechám :D

The17
The17
Level 1 Level 1
5. 4. 2011 18:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

škoda že sem všechny své staré grafiky zhruba z roku 1990 vyhodil minulí rok -_-

oneill_sx1
oneill_sx1
Level 1 Level 1
5. 4. 2011 19:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@The17 Já jsem všechny grafiky z přelomu 11./12. století vyhodil už před 500 lety.

DOC_ZENITH
DOC_ZENITH
Level 1 Level 1
5. 4. 2011 20:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@oneill_sx1 Hmm, první věc od Asusu co jsem měl byla Asus PVI486SP3 a byl to super nadupadnej board pro 486, s VLB i PCI a podporou všech CPU. Ale tehdy už Asus byl starej a měl pověst high end výrobce. Jejich nejstarší grafiku co jsem měl, tak to byla Riva 128, ale pochybuju že to byla jejich první grafika, určitě měli brandovaný ňáký ty S3 trio 2D only karty ale to už fakt nevim. Jsem zvědavej co lidi vytáhnou.

dajan
dajan
Level 3 Level 3
5. 4. 2011 20:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tymto vymedzenim jednej znacky ste sa pripravili o mnoho zaujimavych kuskov. A pritom tento serial "Hladame najstarsie xxx" zacal uz byt celkom zaujimavy.

MajklGT
MajklGT
Level 1 Level 1
6. 4. 2011 00:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dajan Taky se mi tu vali par pulmegovejch Tridentu :(

orange.
orange.
Level 1 Level 1
6. 4. 2011 08:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MajklGT Naopak, mám radost, že je to zůženo na jednoho výrobce. Vždyť je tolik výrobců a tím pádem možnost soutěžit ještě xx krát :wink:
A kromě toho pár grafik od Asusu mám
včetně Asus 3DexPlorer-V3000 (Riva128) a i starší... 8)

MajklGT
MajklGT
Level 1 Level 1
6. 4. 2011 10:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MajklGT @orange.: Myslis ze "kazdy mesic" bude vychazet soutez pro kazdeho vyrobce? Chapu ze pro tebe je to + ale ostatni budou ochuzeni o poradne historicke kousky.

Co bylo starsi?

Rampage508
Rampage508
Level 1 Level 1
5. 4. 2011 23:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dajan Naprosto souhlasím, já mám například doma S3 Trio do AGP a nějakou neznámou do VLB slotu (Vesa Local Bus), bohužel ne od ASUS

jeronimo
jeronimo
Level 1 Level 1
5. 4. 2011 21:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak to s mojí 8800GTS asi nemá cenu soutěžit :D

D3VL3R
D3VL3R
Level 1 Level 1
5. 4. 2011 21:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já už všechny své historické kousky prodal :D

Hercules Graphics Adapter :lol:

Zakarum
Zakarum
Level 1 Level 1
6. 4. 2011 09:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@D3VL3R Stejna znacka se mi snad nekde jeste povaluje doma :wink: . To byly casy, monochromaticka s par kilo pameti :lol:

Joey21
Joey21
Level 1 Level 1
6. 4. 2011 06:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A já už chtěl vytahovat svou VL-bus kartu z krabice ve sklepe. Tím omezením na asus to teda není moc vychytaný

cursedslayer
cursedslayer
Level 1 Level 1
6. 4. 2011 07:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Teda myslel jsem si že PC celkem znám, ale co je VLB slot?? ISA slot?

ryccardo
ryccardo
Level 1 Level 1
26. 4. 2011 14:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cursedslayer Když je ti 13 nebo kolik ti vlastně je, tak se zkus naučit používat google nebo wikipedii. Ptát se v diskuzích na takový banality, který najdeš všude po netu mi přijde zbytečný. Pokud nevíš co bylo VLB nebo ISA, tak o sobě netvrď, že PC celkem znáš. Konkrétně ISA byla hodně používaná a není to zas tak dávno.

Joey21
Joey21
Level 1 Level 1
6. 4. 2011 19:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cursedslayer [quote=cursedslayer]Teda myslel jsem si že PC celkem znám, ale co je VLB slot?? ISA slot?[/quote]
http://cs.wikipedia.org/wiki/VESA_Local_Bus :)

cursedslayer
cursedslayer
Level 1 Level 1
7. 4. 2011 08:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Joey21 Jo to je tenhle hybrid. :)

JohnnyBHF
JohnnyBHF
Level 1 Level 1
6. 4. 2011 09:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je ten e-mail funkční? :-) Mně se to vrací zpět s tím, že nejstarsigrafika@pctuning.cz neexistuje...

Václav Vlček
Václav Vlček
PCTuning PCTuning
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
6. 4. 2011 11:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JohnnyBHF Uz je :)
Vcera jsem to 3x kontroloval a samo jsem si nevsimnul preklepu...

RomanOn
RomanOn
Level 1 Level 1
6. 4. 2011 10:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

konecne som sa potesil ze dobra sutaz a ono tudle, to obmeddzenie na znacky asus je pekna kravovina! :roll:

Václav Vlček
Václav Vlček
PCTuning PCTuning
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
6. 4. 2011 11:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RomanOn Pokud nam nekdo doda do souteze ceny, zaroven si muze urcovat pravidla. Pokud s nimi nesouhlasite, nikdo vas nenuti se souteze ucastnit...

odb
odb
Level 24 Level 24
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
6. 4. 2011 10:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=MrMagor]Naprosto souhlasím, já mám například doma S3 Trio do AGP a nějakou neznámou do VLB slotu (Vesa Local Bus), bohužel ne od ASUS[/quote]

S AGP alebo VLB slotom asi nevyhras.
Vitaz bude mat pravdepdobne ISA slot, ten je o necelych 10 rokov mladsi ako VLB.

Skoda toho, ze to musi byt ASUS mam par starych kuskov este z 80-tych rokov ale ASUS to nieje.

dredd23
dredd23
Level 1 Level 1
22. 4. 2011 23:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@odb Napodobne, tez tu mam nekde zahrabanou grafickou kartu do ISA i z akceleratorem velkym skoro jak pul desky :)

RomanOn
RomanOn
Level 1 Level 1
6. 4. 2011 10:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@odb samozrejme, preco preboha len asus? za to ze venovali cenu? no a co? Najstarsi disk sa tiez nehladal podla firmy ktora venovala cenu do sutaze..Asus nemal ziadny vyrazny vplyv na vyvoj prvotnych grafik, ak vobec nejaky. Podla mna totalne zabita sutaz...

kavkoun78
kavkoun78
Level 1 Level 1
6. 4. 2011 10:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RomanOn Já to vážení pochopil jinak, ještě jednou si přečtěte úvodník: :!: "Pokud zašlete nejstarší kartu, je první výhra vaše! Nehledě na stáří karty navíc proběhne i slosování o další dvě vedlejší ceny – [b]podmínkou je zde ale zodpovězení čtyř otázek.[/b] Pojďme na ně." :!:
Takže pokud to chápu správně, druhá a třetí cena (znovu GTX580 a GTX560Ti) je pro všechny účastníky. Možná to bylo jen nešťastně formulované.
Ideálně, kdyby se zde vyjádřil redaktor PCtuningu.

Václav Vlček
Václav Vlček
PCTuning PCTuning
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
6. 4. 2011 11:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RomanOn @kavkoun78: Uz jsem to opravil, je to opravdu tak, ze hlasovat o dalsi dve ceny muze kazdy. Proto jsme to take udelali takhle, kdyz je hlavni cena omezena pouze na majitele nejstarsi karty jedne znacky...

vlask
vlask
Level 1 Level 1
6. 4. 2011 10:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ja nahodou vitam jen jednu znacku, byt to vseobecne nejstarsi grafika, tak uz znam vyherce predem (a ja to nebudu :evil: )
. Takhle to bude zajimavejsi. Jinak asus zacal delat grafiky pomerne pozde takze to bude bud neco do PCI, mozna se najde i neco do VL-Busu (ale to si nejsem jisty). ISA grafiku od asusu jsem snad jeste nevidel.
A na urceni stari grafiky bych doporucil redakci pouzit program NSSI - staci pustit v dosu a ulozit si video bios graficke karty do souboru. Pak se staci jen kouknout na datum kompilace biosu - nekteri to tam maji i na minuty presne :wink: Gpuz totiz funguje az od Geforce 2MX a novejsich, tam si moc nepomuzete.

Václav Vlček
Václav Vlček
PCTuning PCTuning
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
6. 4. 2011 11:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vlask No proto take neni gpuz podminkou, preci jenom kdo dneska ma funkcni system s nejakou historickou VLB nebo dokonce ISA? Tam uz to bude o fotkach a hlavne, ucastnik by mel sam urcit alespon ramcove datum vyroby. Nechceme se probirat tisicem emailu s polorozmazanymi fotkami neznamych karet :)

vlask
vlask
Level 1 Level 1
6. 4. 2011 12:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Václav Vlček Tak ja zrovna takovy system mam, ale uznavam ze se spatne shani :lol: Nicmene pokud nekdo v republice neprekvapi, tak opet vim kdo to asi vyhraje (a ja to nebudu). Kvalifikacni kartu sem si sam zlikvidoval :confused: , ale urcite se aspon zucastnim s necim trosku novejsim.

orange.
orange.
Level 1 Level 1
6. 4. 2011 10:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=RomanOn]samozrejme, preco preboha len asus? za to ze venovali cenu? no a co? Najstarsi disk sa tiez nehladal podla firmy ktora venovala cenu do sutaze..Asus nemal ziadny vyrazny vplyv na vyvoj prvotnych grafik, ak vobec nejaky. Podla mna totalne zabita sutaz...[/quote]

A proč ne Asus? Zrovna Asus vyráběl grafiky minimálně od počátků 3D a měl spoustu zajímavých řešení jako např Asus V3800 Deluxe (TNT2) nebo V7700 Deluxe (GF2GTS) s vlastním ovladačem pro podporou 3D s brýlemi Asus VR100. Nevím, jaký vliv na vývoj grafik si jinak představuješ, není to výrobce grafických čipů.

Kmonda
Kmonda
Level 1 Level 1
8. 4. 2011 17:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

už se těším na vyhlášení a vsadil bych se, že to vyhraje zase nějaká slečna. No nic, jdu si vymyslet pár hezkých dívčích jmen. Doufám, že zrovna to moje pod fingovanou adresou zaujme nějakýho pisálka. Píšu si.. "Britney Badcock" :lol:

v0cas
v0cas
Level 1 Level 1
11. 4. 2011 11:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

hehe, mám obavu že GPU-Z si skutečně s Asus grafikou z minulého tisíciletí neporadi :lol:

gotzinger
gotzinger
Level 1 Level 1
18. 4. 2011 21:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@v0cas ... ale, poradí, aspoň u mě s Asusem z roku 1999.

Shaquille
Shaquille
Level 1 Level 1
11. 4. 2011 19:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

inspirace u EVGA? [url]http://www.evga.com/articles/00623/[/url] predem gratulace vitezum.

v0cas
v0cas
Level 1 Level 1
19. 4. 2011 11:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=gotzinger]... ale, poradí, aspoň u mě s Asusem z roku 1999.[/quote]
Tak jestli je to TNT, tak bych tomu ještě věřil, na starší už se chytat nebude...

Fik1973
Fik1973
Level 1 Level 1
23. 4. 2011 20:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=RomanOn]konecne som sa potesil ze dobra sutaz a ono tudle, to obmeddzenie na znacky asus je pekna kravovina! :roll:[/quote]
V tomto pripade s vami souhlasim pane redaktore.Mechanika sponzoringu je tu jasna :wink: Kdo plati,ten urcuje podminky.

Fik1973
Fik1973
Level 1 Level 1
23. 4. 2011 20:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Fik1973 to bylo do pana Vlcka :lol:

Reklama
Reklama