Zpět na článek

Diskuze: Intel Core i9–9900KS: 5GHz osmijádro v testu

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

pepcadvorak
pepcadvorak
Level 1 Level 1
28. 10. 2019 09:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To teda koukam, zaver je docela objektivni klobouk dolu.

Hell Kitty
Hell Kitty
Level 1 Level 1
28. 10. 2019 09:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Konečně se Vánoce blíží, už se těším na dárky a večeři s kapříkem. Ale než budou Vánoce, ještě se těším na svatomartinskou husičku s dobrým vínem a posezení s přáteli a rodinou. Digizombíci klidně pařte dál, tohle se vás netýká.

FerrariF50
FerrariF50
Level 18 Level 18
28. 10. 2019 14:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hell Kitty Ty musíš být rozhodně retardovanej, jinak si to neumím vysvětlit.

Maxik
Maxik
Level 0 Level 0
28. 10. 2019 10:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hell Kitty Obr jde do sebe, necekane objektivni zaver :)
No mezi nama, je to vybehovej cpu pro fanousky intelu.
Vsichni ostatni si radeji koupi ryzena 3700x se stejnym vykonem, ktery je temer ve vsech ohledech lepsi.

Daniiel
Daniiel
Level 1 Level 1
28. 10. 2019 11:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maxik Co je na tom nedodělku Ryzenu lepší? to že do toho pere AMD průrazné napětí aby to vůbec najelo? A to že Ryzeny mají tím pádem max životnost 2 roky? To je lepší?

jfb
jfb
Level 1 Level 1
29. 10. 2019 13:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maxik @Daniiel: Kdyby tam šlo průrazné napětí, tak to nevydrží ani ne 2 minuty, natož 2 roky.
Nehledě na to, že opravdové průrazné napětí u 7nm TSMC výroby je něco přes 2V, i když samozřejmě konkrétní čipy mohou mít výrazně méně, ale kolik to je u Zenů nikdo, pokud vím, neví.

FerrariF50
FerrariF50
Level 18 Level 18
28. 10. 2019 14:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maxik @Daniiel: Koukám pán je z budoucnosti :) ... Tohle je přímý důkaz o cestování časem. Jak to vypadá za 2 roky na planetě Zemi ? Těch vyhořelých Ryzenů je hodně ? :D

skaven321
skaven321
Level 0 Level 0
28. 10. 2019 12:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maxik @Daniiel: ak by si mal pravdu, bol by som rad, o 2 vymenim nefunkcny r7 3700x za r7 4700x a skodna bude firma kde som kupoval

Martin C.
Martin C.
Level 45 Level 45
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
28. 10. 2019 11:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maxik @Daniiel: Napájení už jsou dávno opravena pomocí nových biosů i boost je upraven.

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
28. 10. 2019 12:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maxik @skaven321: to je sice částečně pravda, ale než prokazatelně odejde(umře nebo začne být nestabilni s BSODy), tak s velkou pravděpodobností může poškodit nebo zničit důležitá data a kolik běžbých uživatelů dělá nákladné zálohování svých dat.. (to jsem reagoval na tu možnou škodu, ale faktem je, že 7nm prostě nevydrží tolik už z principu )

skaven321
skaven321
Level 0 Level 0
28. 10. 2019 13:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maxik @blackbox: potreboval by som vysvetlit, ako ti spaleny CPU moze dodzubat zalohovane data na disku

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
29. 10. 2019 00:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maxik @skaven321: Sice nepisu primo o spalenem CPU, ale uplne jednoduse ;)

skaven321
skaven321
Level 0 Level 0
28. 10. 2019 11:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

fakt by ma zaujimal aj graf merani v 2K/4K rozliseni. Nestaci mi, ze Obr nieco napisal, mi to prijde ako jedna baba hovorila...

epidot
epidot
Level 44 Level 44
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
28. 10. 2019 11:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Sice existuje NDA na recenze, ale já datum neznám, ani mne nezajímá.
.. za mě palec nahoru 8)

jarda69
jarda69
Level 1 Level 1
28. 10. 2019 12:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Párkrát jsem na netu viděl grafy, jak s frekvencí roste spotřeba. Je tam viditelný zlom, za kterým už frekvence moc nestoupá, ale spotřeba/teplota letí nahoru. Počítám, že tady už se pohybujeme v oblasti zlomu.

dom324
dom324
Level 1 Level 1
28. 10. 2019 18:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jarda69 Tak to nefunguje.
Pokud zachováte fixní napětí a zvyšujete pouze frekvenci, stoupá spotřeba lineárně.
Pokud zachováte frekvenci a pouze změníte napětí, je růst spotřeby kvadratický - tj. zvýšení z 1V na 1.1V způsobí zvýšení spotřeby na 1,21 násobek.

Ten zlom, o kterém mluvíte, je způsoben tím, že na udržení té vysoké frekvence je potřeba neúměrně vysoké napětí.

jarda69
jarda69
Level 1 Level 1
29. 10. 2019 15:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dom324 Detailne jsem to nestudoval, ale zacnou se tam potkávat napětí, proud, teplota a spínací ztráty dané technologií. Prostě se tím najde strop dané technologie.
Já taktuju na default napětí. Zkusil jsem trochu přidat, ale teplota šla hodně nahoru a za těch pár MHz to nestojí.

Maxik
Maxik
Level 0 Level 0
28. 10. 2019 18:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dom324 spotreba cipu se stoupajici frekvenci urcite neroste linerne ..
Taky do toho ma co rict teplota protoze cpu,gpu maji vnitrni korekci napeti ktere si zadaji ze zdroje, cim vyssi teplota tim vyssi musi byt napeti aby to bylo stabilni, nebo musi snizit frekvenci.

dom324
dom324
Level 1 Level 1
28. 10. 2019 19:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dom324 @Maxik: Roste lineárně.
"Taky do toho ma co rict teplota protoze cpu,gpu maji vnitrni korekci napeti ktere si zadaji ze zdroje, cim vyssi teplota tim vyssi musi byt napeti aby to bylo stabilni, nebo musi snizit frekvenci."

Přečtěte si co jsem psal. "Pokud zachováte fixní napětí..." a vy píšete o změně napětí a o tom, jak si GPU/CPU reguluje napětí (ad 1). Fakt je, že pokud nastavíte napevno napětí, roste spotřeba s frekvencí lineárně.
Nastavíte napětí 1,4V. Změříte, že na 4GHz bude spotřeba 100W, na 4,5GHz spotřeba 112,5W a na 5GHz bude spotřeba 125W.

Na internetu jde najít spousta měření, kdy je právě toto dokázáno, že spotřeba se s frekvencí mění lineárně a s napětím kvadraticky.

Dokonce jsem to viděl vyjádřeno i matematicky/elektrotechnicky:
Power = 0.5 C f U^2
Kde f je frekvence, U napětí a C kapacita (drátů, tranzistorů... uvnitř křemíku). Jelikož u U je na druhou, roste spotřeba kvadraticky. Kdežto u f není na druhou -> roste lineárně.

ad1: Mimochodem, tu "korekci" napětí nedělá zdroj (ten produkuje fixních +12V, +5V atd.), dělají ji přímo napájecí kaskáda na základní desce/GPU.

Maxik
Maxik
Level 0 Level 0
29. 10. 2019 19:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dom324 @dom324: Zase ze me nedelej uplnyho pitomce :)
Fixni napeti v realu zadnej cpu/gpu nema, ma nejaky rozsah podle frekvence a teploty, uz jen z duvodunutne korekce voltaze se stoupajici teplotou to nemuze byt linearni, s fixnim napetim to je nejakej laboratorni stav ne realnej, nas zajima realny. Je mi jasno ze zdroj PC produkuje pokud mozno stabilni napeti(a dokonce nekolik) a to co si zada CPU resi VRM DC>DC menic na desce kterymu ovsem cpu muze rict o korekci +- v urcitym rozsahu.

rnb
rnb
Level 0 Level 0
29. 10. 2019 07:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dom324 @dom324: Máš to chybně, při zvýšení napětí na čipu se zvýší proud pouze lineárně, nikoliv kvadraticky.

To že to při vyšším napětí topí více než lineárně je způsobeno nelineární charakteristikou materiálů polovodičů v závislosti na napětí. Polopaticky při vyšším napětí to topí víc a to i kdybys ponechal proud stejný.

roob
roob
Level 36 Level 36
28. 10. 2019 20:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dom324 @dom324: nemas pravdu.. Napr. 1055T 2800MHz som mal pri 100% zatazi 180W, pri pretaktovani na 3000 (+200Mhz) bola o par W vyssia a pri pretaktovani na 3250 (+550MHz) to bolo 320W.. Nemusime chodit ani tak daleko do minulosti, priamo tu v clanku mas 4700MHz 9900k vs. 5000MHz 9900KS - frekvencia +6% spotreba +30% To nieje linearne!

dom324
dom324
Level 1 Level 1
29. 10. 2019 23:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dom324 @Maxik: Když děláte OC čehokoliv, v drtivé většině případů skončíte na fixním napětí (když ignorujeme LLC).
Když skočíte do BIOSu svojí desky, většinou tam jsou dva módy řízení napětí - Auto (napětí si řídí procesor, tak jak popisujete vy) a Fixed (uživatel napevno nastaví napětí). Pokud taktujete tak v 80% případů jedete na Fixed napětí.
Někdy tam bývá ještě možnost Offset - CPU si řídí hodnoty napětí samo a k daným hodnotám se přičte offset zadaný uživatelem. Gigabyte desky dělaly dlouho vyjímku a uměly jen Offset a ne Fixed napětí a dost lidí na to nadávalo, protože kolikrát je lepší to napětí nastavit na pevno a mít jistotu, že nikdy nepřesáhne 1,4V, než se spoléhat na to, že automatice nepřeskočí v bedně a nenapálí tam 1,5V.

Ono ta korekce napětí vzhledem k teplotě je celkem novinka - když se podíváte na starší CPU a GPU tak v zátěži opravdu jedou na fixním napětí teplota ne teplota.

dom324
dom324
Level 1 Level 1
29. 10. 2019 09:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dom324 @rnb: Nevím proč mě redakční systém nenechá odeslat celý komentář, potřetí to psát už nebudu - odpověď vám dal dfx, dosazením za proud z Ohmova zákona dostanete ten kvadrát u U.

dom324
dom324
Level 1 Level 1
29. 10. 2019 09:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dom324 @rnb: Nevím proč se odeslala jen půlka odpovědi:

Proud se zvýší lineárně se zvýšením napětí, ale zároveň se ti zvýšilo i to napětí, a spotřeba = U * I

dom324
dom324
Level 1 Level 1
29. 10. 2019 09:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dom324 @rnb: Proud se zvýší lineárně se zvýšením napětí, ale zároveň se ti zvýšilo i to napětí, a spotřeba = U * I

dfx
dfx
Level 31 Level 31
Procesor: ARM
Operační systém: macOS
29. 10. 2019 05:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dom324 @roob: Má pravdu aj keď ho tu mínuskujete. Keďže P=UI a I=U/R, potom P=UU/R, takže výkon kvadraticky rastie s napätím.

dom324
dom324
Level 1 Level 1
28. 10. 2019 20:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dom324 @roob: Hej hoši, je tak těžké pochopit pojem "při fixním napětí"? Pokud napětí zůstane stejné/konstantní/zamknuté na jednu a tu samou hodnotu a změníte JEN A POUZE frekvenci, bude spotřeba růst lineárně.

Už nevím jak vám to mám napsat. Co nechápete na tom, že to napětí musí zůstat STEJNÉ a až pak dostanete lineární nárůst spotřeby s frekvencí?

To co jste napsal je blbost, protože 9900k běhá na nižším napětí než 9900ks, takže ten rozdíl ve spotřebě je způsoben právě zvýšeným napětím. To samé u 1055T - aby jste se dostal na 3250MHz, musel jste zvýšit napětí.

rnb
rnb
Level 0 Level 0
29. 10. 2019 16:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dom324 @dom324: Selský rozum s P=U*I lze aplikovat na wolframovou žárovku, ale ne na polovodičovou slitinu Indium-Galium-Arsen, chová se to značně jinak.

rnb
rnb
Level 0 Level 0
29. 10. 2019 09:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dom324 @dfx: Není to tak jednoduché, kdybys ponechal defaultní frekvenci a napětí snížil, to je u kvalitních kousků CPU možné, analogicky by to muselo topit kvadraticky méně, jenže to se nestane.

dfx
dfx
Level 31 Level 31
Procesor: ARM
Operační systém: macOS
29. 10. 2019 10:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dom324 @rnb: Stane sa to. Ak je základné napätie 1.4V, potom sa to násobí koeficientom 1.96. Pri 1.5V je ten koeficient 2.25. A pri 1.3V by bol 1.69. Takže smerom dole to klesne o 0.27, ale smerom hore to rastie o 0.29. Je to kvadraticka funkcia.

V skutočnosti sa spotreba aj tak musi počítať ako integrál z u(t)*u(t) dt delene impedancia. Pritom impedancia závisí od frekvencie. Takže je iná pri 4.0GHz, iná pri 4.5GHz, atď.

dom324
dom324
Level 1 Level 1
29. 10. 2019 09:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dom324 @rnb: Stane. Pokud to jde kvadraticky nahoru, jde to i kvadraticky dolů.

https://www.youtube.com/watch?v=Vi5ArxJUjmM týká se to sice DRAM, ale v určitém bodě tam mluví o tom, že se zvýšením napětí dostal kvadratický nárůst ve spotřebě -> se snížením napětí dostaneš kvadratický pokles.

rnb
rnb
Level 0 Level 0
29. 10. 2019 15:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dom324 @dfx: To jsi to výrazně zjednodušil jenom na nabíjení a vybíjení kapacity gate. To však zdaleka není jediný parametr ve hře, při vyšších hodnotách napětí se začne výrazně uplatňovat nelineární charakteristika odporu polovodiče.

U RAM to není tak vidět, protože je v činnosti vždycky jenom malá část, zcela běžně je v činnosti méně než 1 promile plochy čipu RAM, 999 promile jen drží data prakticky bez spotřeby proudu.

dom324
dom324
Level 1 Level 1
29. 10. 2019 23:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dom324 @rnb: S tou RAM úplně nesouhlasím - většina čipu sice je ve stavu nečinnosti, jenže DRAM musí jednou za x ns refreshovat všechny buňky - a to by mělo být hlavním zdrojem spotřeby v DRAM. Takže i když se ty buňky tváří, že nic nedělají, ve skutečnosti i do nich poteče celkem velký proud.

Nejsem úplně odborník na polovodiče, ale myslím si, že ta nelinearita odporu polovodiče se začne projevovat o dost později - bavíme se o změně napětí např. z 1,2V na 1,4V.

rnb
rnb
Level 0 Level 0
30. 10. 2019 07:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dom324 @dom324: To jsou pouze tvoje domněnky, v běžném DRAM čipu je až 16 mld. tranzistorů, na DRAM modulu je jich takových 8 kousků, tedy až 128 mld. tranzistorů, kdyby byly všechny aktivní najednou, topilo by to více než grafická karta.
Jakákoliv operace v DRAM, včetně refresh, se může v každé bance provádět pouze nad jedním řádkem, všechny ostatní jsou v nečinnosti, poměrově to vychází že je v činnosti méně než promile.

Redmarx
Redmarx
Level 1 Level 1
28. 10. 2019 15:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Problem ceny je v tom, ze se srovnava jen cena procesoru. Jenze kvalitni Z390 desku koupite za 4.000 Kc, kdezto kvalitni X570 desku se vsema moznyma vychytavkama jako jsou je moznost zapojeni dvou prednich portu pro USB3 (4x zarizeni USB3) zakoupite minimalne za 7.000 Kc.
Pokud teda srovname cenu procesoru+plne vybavene desky, tak je Intel stejne drahy jako AMD nebo i levnejsi.

A sice marne ale zadam dopredu minuskujici fanousky AMD, aby se na CZC nebo na Alze podivali na ceny, protoze si tu nic nevymyslim, ani nejsem proti AMD zaujaty, akorat jsem si to cenove srovnani udelal.

A jeste AMD fanousky prosim, ze existuji levne ocesane B450 desky neni argument!

dfx
dfx
Level 31 Level 31
Procesor: ARM
Operační systém: macOS
29. 10. 2019 06:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx Kvalitná B450 doska stojí okolo 130 EUR.
Kvalitná X470 doska stojí okolo 160 EUR.
To sú chipsety staré rok. Rovnako je starý Z390 chipset.
X570 dosky sú nové a majú PCIe 4.0 pre grafiku a NVMe disk, takže sú drahšie. Kto chce starú Z390 dosku, tak nech využije zľavy vo výpredaji. Z390 nie je konkurencia pre X570.

sheppi
sheppi
Level 1 Level 1
28. 10. 2019 15:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx Třeba AsRock X470 Fatal1ty Gaming K4?

https://zakladni-desky.heureka.cz/asrock-fatal1ty-x470-gaming-k4/

Mimochodem existuje i možnost přidat k jakékoliv desce USB řadič do PCIe x4 slotu s interním konektorem, dělá ho např. i-tec nebo Axagon, cena je do 500 Kč. Prostě hledáš problém tam, kde není.

Redmarx
Redmarx
Level 1 Level 1
29. 10. 2019 00:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@sheppi AsRock, vazne doporucujes firmu, ktere trva i rok nez ji na aspon polovine deske vyjde update AGESA?

Husty, AsRock je na AMD platforme odpad. Pro neznale jednoznacne doporucuji MSI a Asus, protoze jim update AGESA trva nanejvys mesic!!!

Flibble
Flibble
Level 1 Level 1
29. 10. 2019 20:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@sheppi @Redmarx: Hezké... píšeš alespoň občas něco založeného na pravdě nebo jsi jen duševně nemocný notorický lhář?
Pokud porovnám desky Asrocku a Asusu podle ceny, tak AGESA 1.0.0.3 ABBA vyšla na Asrock desky cca o jeden týden později.

Flibble
Flibble
Level 1 Level 1
29. 10. 2019 21:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@sheppi @Flibble: A Asrock X570 Pro4 oproti Asusu X570-E Gaming dokonce o měsíc dříve...to už je solidní ostuda Asusu... deska za 4k9 Vs 9k :-D

Maxik
Maxik
Level 0 Level 0
28. 10. 2019 15:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx Vtip je v tom ze muzes pouzit B450 desku za 2500,- a pak uz to vychazi trochu jinak :) X570 pro vetsinu lidi naprosto zbytecna investice.

Redmarx
Redmarx
Level 1 Level 1
29. 10. 2019 00:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maxik Aspon mas slusnost a odpovis, ale necetl jsi to pozorne:

"kdezto kvalitni X570 desku se vsema moznyma vychytavkama jako jsou je moznost zapojeni dvou prednich portu pro USB3 (4x zarizeni USB3) zakoupite minimalne za 7.000 Kc"

To na B450 nenajdes. Ano souhlasim, ze pokud clovek chce jen zaklad a hlavne aby to bylo levny, tak se AMD poradne vyplati, ale pokud chce clovek neco navic, tak je najednou Intel dokonce i levnejsi.

b00n
b00n
Level 1 Level 1
29. 10. 2019 09:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maxik @Redmarx: MSI MPG X570 GAMING PLUS - AMD X570 - CZC 5049,- s dph, USB 3.2 PORTS (FRONT): 4
prostě si jen vymejšlíš kraviny..

b00n
b00n
Level 1 Level 1
29. 10. 2019 08:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maxik @Redmarx: za 4 nekoupíš ani kvalitní desku od Intelu, tak si zase nevymejšlej

GaGy
GaGy
Level 30 Level 30
28. 10. 2019 16:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Redmarx a jeho perlení je zase tu... :roll: Ach jo .. Pošlete ho někdo do Maďarska ,se svou inteligencí tam krasně zapadne. :)

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
29. 10. 2019 08:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@GaGy máš nějaké indice, že Maďaři mají nějaké nižší IQ? Nebo jen bla bla? Kam bys pak zapadl ty, chytráku?

GaGy
GaGy
Level 30 Level 30
29. 10. 2019 20:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 Já? Já kamaráde projel od Tureckého Istanbulu přes balkánské státy Srbsko, Bosna a Hercegovina, Bulharsko, Rumunsko ,Ukrajinu, severní státy Norsko, Švédsko, Litvu, Lotyšsko, Estonsko, a téměř celou západní a jižní Evropu, takže ano rekl sem jako Maďaři, protože úroveň těch lidí je nižší a s Madarem se prostě nedomluvis.. Jezdil sem tak dva roky s dodávkou, takže opravdu přehled mám... :wink:

cursedslayer
cursedslayer
Level 1 Level 1
29. 10. 2019 10:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 Ježíš vy jste korektní ovádi. Očividně jste hodnotu komentáře pochopili, ale přesto musíte rejpat? Měl napsat Turecko, nebo teď frčí jinej stát? Nebo se už nesmí psát ani to, že průměrná inteligence populace v Uzbekistánu je nižší než u nás, tedy můžeme s troškou nadsázky říkat, že jsou blbý jak Rumunská šlapka?

steny
steny
Level 1 Level 1
29. 10. 2019 09:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 Gagy měl zřejmě na mysli konkrétně severní Maďarsko, zde známé též jako Slovensko.

palqo
palqo
Level 23 Level 23
29. 10. 2019 10:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 @steny: Povedal jeden z vychodneho nemecka...

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
29. 10. 2019 10:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 @palqo: Když Praotec Čech vystoupal na Říp a pronesl větu „To je ona, země zaslíbená, mlékem a strdím oplývající!“, tak potom přišli Slováci k naši hranici a řekli "TADY SE PŘICUCNEME"

mmichalll
mmichalll
Level 1 Level 1
29. 10. 2019 12:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

**A to Intelu nevadi že sa tu vo vlekom porušuje NDA???
Unboxing od 28.10.2019
Full revieiw od 30.102019 12:00

WTF ???**

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
29. 10. 2019 15:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mmichalll Navzdory obecným pomluvám, že "Intel PC Tuning podplácí", jsme s nikým z PR Intelu nekomunikovali od té doby, co u nás české zastoupení zavřelo krám, a to už je pár let.

Nedostáváme samply na testy, nedostáváme procesory do testovacích sestav, nic Intelu nepodepisujeme, nevidím důvod, proč by nás mělo vzrušovat nějaké oficiální NDA.

mmichalll
mmichalll
Level 1 Level 1
29. 10. 2019 18:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner Ospravedlňujem sa.
Som netušil že je to takto. Bo všade na eng weboch je NDA na unboxing aj na review.

b00n
b00n
Level 1 Level 1
29. 10. 2019 14:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mmichalll WTF článek jsi očividně nečetl..

Petr Koc
Petr Koc
Level 2 Level 2
29. 10. 2019 12:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mmichalll NDA je anglická zkratka pro smlouvu o mlčenlivosti. Smlouva je dvoustranný právní akt. Pokud autor smlouvu neuzavřel, může se Intel třeba stavět na hlavu, ale ničeho nedosáhne.

palqo
palqo
Level 23 Level 23
29. 10. 2019 13:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Petr Koc Otazka je potom ale, odkial ma Obr vzorku, ked Intel ich poskytuje vymenou za NDA. Keby ich davali pred oficialnym vydanim bez NDA, tak to ju mozu rovno celu zrusit.

b00n
b00n
Level 1 Level 1
29. 10. 2019 14:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Petr Koc @palqo: v čechách se dal normálně sehnat už před týdnem, je toho plnej reddit

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
29. 10. 2019 15:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Petr Koc @b00n: nj sklady se musí naplnit a někdo to pustil dřív než měl :D chybička se vloudila :)

walltar
walltar
Level 1 Level 1
29. 10. 2019 14:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Osobně už dva měsíce přemýšlím nad tímhle a ryzenem... A sám za sebe mám celkem problém si vybrat. Cena je u obou skoro stejná, herní výkon je taky to samý.

A nevím nevím co si vyberu.

jarda69
jarda69
Level 1 Level 1
29. 10. 2019 15:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@walltar Ten co mín topí a má víc pcie linek?
:D

epidot
epidot
Level 44 Level 44
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
29. 10. 2019 15:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jarda69 Jsem zvědav na OCCT small data. Ta Aida, směs všeho je na úrovni příkonu Handbrake převodu. Samotný fpu je jiná. Nicméně si nedělám iluze.. 200W+

epidot
epidot
Level 44 Level 44
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
29. 10. 2019 15:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@walltar Moje řeč. Jen CPU, překopat na ryzen.. no a nebo nic :P

Reklama
Reklama