Zpět na článek

Diskuze: Jak je těžké milovat Apple: Když jde firma proti uživatelům

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Zivan
Zivan
Level 23 Level 23
4. 8. 2017 14:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ono to není jen u Applu, já mám třeba rád staré MP3 přehrávače na AA/AAA baterie. Mám tu třeba 2GB Samsung, který vydrží na AAA baterii hrát okolo 50h. Když nějaké náročnější zařízení/hračky už přestávají fungovat, tak ty "vybité" baterie v tom přehrávači klidně ještě 10h fungují.

Na dovolenou stačí vzít dvě baterie a není potřeba řešit dobíjení. Když dojde šťáva, tak za pár sekund vyměním baterii a může pokračovat.

Před lety se mi povedlo za 50Kč koupit 4GB iRiver T60 od člověka, který ho chtěl vyhodit. Až chcípne, tak budu mít smůlu. Ale alespoň to nebude chcípnutí z důvodu nevyměnitelné baterie.

Woyta
Woyta
Level 1 Level 1
18. 8. 2017 17:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zivan Ja si koupil levnej Ruizu X07. Vsude ho chvali pro kvalitni zvuk. Dost me ale prekvapila vydrz na jeho integrovanou baterii. 75h a to vyrobce uvadi jen 25h. Pamet mam 8gb +32gb SD.
Po par letech kazdodeního skoro celodenniho provozu me akorat trochu zlobi ovladaci tlacitka ale za 400kc si nemuzu stezovat a milerad si koupim dalsi model od Ruizu. Pro milovniky bezdratu. Modrej zub umi taky. BTW malej klip bez LCD taky maji v nabidce.

vojacekr
vojacekr
Level 1 Level 1
4. 8. 2017 18:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zivan Nebudu se tady ohánět sentimentem a nostalgicky vzpomínat, jak bylo všechno lepší, ale opravdu bylo. Internet byl nejlepší v době, kdy se všichni ptali k čemu je dobrý. Apple a jiní výrobci ještě neznali "kurvítka" a koupená hudba byla "fyzicky" na mém disku. Žádný cloud, žádný FB, žádná upocená honba vytřískat nesmyslnými pravidly poslední zlaťák z věrného zákazníka. Dnes jsou pozice dané a karty rozdány a všichni to moc dobře vědí. Nad smyslem, významem a pragmatem funkce se nikdo nepozastavuje, když většina lídrů musí uživit management, který nemá páru která bije. Jen by mě zajímao, kam to směřuje. Viděl bych to na Velkého Bratra v té nejděsivější formě.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
9. 8. 2017 09:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vojacekr Cloud je tvá volba, ne nutnost. U Apple tuplem. Má synch. nástroj pro 99% PC (Windows, OSX), nabízí placky (telefony, tablety, PDA) až s stovkami GB úložiště (ne jednu ušmudlanou 32ku jako např. strýček G), atd. Takže zrovna s těmi "kurvítky" u Apple je dost omyl:)
Velký brart, který se ti hrabe v datech je Google, ne Apple.

vojacekr
vojacekr
Level 1 Level 1
4. 8. 2017 18:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zivan Amen bratře.Rozumím ti do puntíku. Můj Cowon iAudio 1GB se už odporoučel, byl pro -r/l- ezlý potem, ale když po 50h došla šťáva, jednoduše se vyměnila AA baterka a jelo se dál. Pro mě zatím nejlepší portable player co jsem měl.

https://www.cnet.com/products/cowon-iaudio-g2-1gb-dark-blue/review/

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
4. 8. 2017 18:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vojacekr Vrchol konstrukce pak ještě slot na paměťovou kartu (samozřejmě mass storage základ), Apple století za opicemi. Ještě něco vás napadá?

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
9. 8. 2017 09:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vojacekr @Xcute: Počkej počkej, jako že v zásadě manuální práce s daty je jako že pokrok vůči indexované databázi cože?:)

vojacekr
vojacekr
Level 1 Level 1
4. 8. 2017 19:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vojacekr @Xcute: Jako bonus bych ještě vypíchnul jednoduchý mono displej s funkčním menu - žádné omalovánky pro děcka - výdrž hrala prim. Podpora? Po 6 letech nový VYLADĚNÝ firmware - žádné pokus/omyl. Dneska u udělátek (nejen telefonů) končí podpora po 3-4 letech.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
4. 8. 2017 19:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vojacekr @vojacekr: jj, vysoce kontrastní OLED (dvojice trojice barev pro lepší navigaci neuškodí).

svopex
svopex
Level 2 Level 2
4. 8. 2017 14:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Od Applu nastesti nevlastnim NIC. A jsem velmi spokojen... :D

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
9. 8. 2017 09:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@svopex Nicméně telefon s kapacitním displejem a thumb friendly OS jistě máš. Myš u PC také jistě máš. Aplikace si jistě kupuješ v platformním Store,....
Zlý, zlá Apple, kéž by neexistoval:D
Někteří jsou skutečně šašci od přirozena.

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
9. 8. 2017 18:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel Taky mam pocit ze odjimatelná klavesnice a laserova tiskarna...

kazaxx
kazaxx
Level 1 Level 1
5. 8. 2017 14:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@svopex Komentář hodný dřevěné ceny :roll:

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
4. 8. 2017 14:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V životě by mě nenapadlo přistoupit s muzikou na hru Apple, obvzlášť v tomhle směru ryba smrdí od hlavy.
Občas nabídnou nějakou inovaci, která mě zaujme, ale odmítám si nenechat výrobcem diktovat podmínky užívání v podobě, kterou Apple zastává.
Hlavní věcí, která na mě spolehlivě funguje jako strašák do zelí je právě uzavřenost, nedělitelnost, celého ekosystému. S přístupem Woze částečně sdílím ducha užíváním opensource.
V případě mnohých faunoušků Apple mě napadají patologické diagnózy jako Stockholmský syndrom apod. Ctím je částečně jako důležitou konkurenci, ale nezavadil bych o ně, aniž bych se neotřásl odporem.

fliper
fliper
Level 1 Level 1
4. 8. 2017 15:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ja napríklad používam pri športe zmienenú SanDisk Sansa Clip (sport verzia) a som s ňou spokojný akurát škoda že sa do nej nedá nahrať rockbox (open source firmware) ako do iných SanDiskov.

Avšak ako som začal používať Spotify premium tak by sa zišiel nejaký malý prehrávač s podporou Spotify. Nemusel by mať pripojenie na net, stačí aby v prehrávači bola špeciálne upravená spotify aplikácia a cez PC aplikáciu spotify by sa tam preniesla offline hudba. Škoda že Spotify nespolupracuje aspoň s nejakou firmou čo vyrába mp3 prehrávače a podobne.

fliper
fliper
Level 1 Level 1
4. 8. 2017 15:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@fliper Sorry za spam, našiel som predsa len jedno zariadenie aj keď u nás nieje dostupné.
[url]https://youtu.be/FJANam472e0[/url]

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
4. 8. 2017 15:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Výměna baterie
Většina současných uživatelů baterie nevyměnuje. Pro tyto uživatele, jsou technologické ustupky, které se musí udělat, aby byla výměna možná, naoptíž. Platili by za něco co nechtějí a vlastně tak dotovali pár lidí jako rybka, aby si mohli blbnout s baterkou.

Zámek kensington
Zajímavá věc, ale slysím o ni poprvé. Podobně jako s baterií. Dělat ústupky kůli obskurní neznámé technologii je pro většinu nesmysl.

Opuštění jacku a disket
Koukal sem na skvělou přednášku od tvůrce magic the gatering [url]https://youtu.be/QHHg99hwQGY[/url]. Zminuje jednu zásadu - kdyz hracum date pravidlo ze maj mlatit hlavou do steny aby vyhrali budou to delat, ale pak reknou ze vase hra stoji za prd. Proto musíte dat pravidla ktera budou mít lepsí zázitek nez dosavadní pouzívání. Proto odstranení jacku a disketovky. Prejít z techto technologií je pro vetsinu prijemne...

Zrusení ethernetu
Opět většina lidí počítč do eternetu nepripojuje, v Applu si toho vsimli a produkt tomu prispusobili. Vetsina je rada ze se zbavili zdirky a vahy a mista druzi budou radi ze se nauci vec prijemneji pouzívat. A par lidí bude nastvana a zustane u stareho modelu.

Apple nehledí na realné používání
Ano ale na realne používání pro tebe. Nejsi jejich bezný uzivatel.

Mp3
Aaaaach, těch vzpomínek... Je to něco jako walkmen nebo gramofon ta věc je mrtvá MRTVÁ , zabily ji mobily tak se s tim smiř a nevyčítej applu že nevyráby gramofony

Protože tak pravil Apple
Ne protože tak řekl Apple ,ale protože tak řekl trh. Apple si to jen poslechne a přizpůsobí se tomu.

Tady to vysvetluje Jobs [url]https://youtu.be/FF-tKLISfPE[/url]

Daemonius
Daemonius
Level 0 Level 0
4. 8. 2017 15:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mmchk Apple neposlouchá trh, Apple tvoří co chce. Trh poslechne Apple, jsou jedna z mála firem u které to funguje, nebo fungovalo.

Dlouho nebude.

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
4. 8. 2017 17:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Daemonius Tak ty tedy tvrdíš že lidé koupí cokoliv od apple i kdyz je to šunt? Ok kdyby to tak bylo proc by pouzivali kvalitní materiály a slozité techniky a ne jen co nejlevnejsí plasty aby meli co nejvetsí zisk?

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
5. 8. 2017 19:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Daemonius @Ssnake: Kdyz si od firmy koupis 5 vyrobku se kterymi si byl spokojen ocekavas ze ten 6 bude taky super... kdyz ale nebude tak uz jim dal verit nebudes...

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
4. 8. 2017 20:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Daemonius @Ssnake: Ale plast to neni

Ssnake
Ssnake
Level 1 Level 1
4. 8. 2017 21:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Daemonius @Mmchk: jo no, tenky plech ktery je horsi nez plast...

rnb
rnb
Level 0 Level 0
4. 8. 2017 15:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Podezření z článku je pravdivé, typický majitel Applevěcí je prakticky NEpoužívá, prostě je jen tak přenáší z místa na místo a má je jako prostředek na zvyšování prestiže ve své sociální skupině :-)
Průser s chybějícími konektory se ho nijak netýká, jednoduše žádné zařízení k připojování nikdy neměl :-)
Zrušení Shuffle se ho také nijak netýká, wow efekt s nošením Shuffle na tričku už je dávno pryč, tudíž nemá zájem o koupi :-)

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
4. 8. 2017 15:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb Ekosystém Apple pro tvorbu grafického a hudebního obsahu je nutno ocenit. Příkladně vychytávka jako grafický tablet pro Astropad na iPhonu+ je prostě záviděníhodná.

rnb
rnb
Level 0 Level 0
4. 8. 2017 15:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute Bejvávalo :) Opravdu kdysi bývaly časy, kdy Apple bývala špička v oblasti grafiky, to už ale dávno neplatí.
Vychytávka je hezká, ale okrajově využitelná.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
4. 8. 2017 16:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute @rnb: Právě, že nejen okrajově, sw dokáže zaujmout cenou i ekosystémem funkcí (Affinity dalším příkladem).

vojacekr
vojacekr
Level 1 Level 1
4. 8. 2017 18:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jen mě tak napadla otázka, co by muselo způsobit, že by akcie (hodnota,důvěra zákazníků) Applu totálně spadla. Apple má takovou pozici, že může prodávat použitý toaleťák a stane se to trendem. Trochu creepy.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
9. 8. 2017 09:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vojacekr Ale tak to máš hodně krátkou paměť (či jsi mladý). Před deseti lety šla hodnota/slvěra mnohých proč asi? Protože iPhone a spinkání ve své skleněné kouli (MS, BB, Palm, Nokia, HP,....).
To se samozřejmě může kdykoli opakovat a může to dopadnout i na Apple.
Např. nástup VR, to mohla být pro Apple rána. Nebyla. Obdobně AR (kde dle všeho naopak Apple bude tvrdit muziku). Furt se křičelo, jak Apple spí u wearables, no stav je jaký je....
Takže furt se něco děje a furt se může stát znovu velký třesk;)

kazaxx
kazaxx
Level 1 Level 1
5. 8. 2017 14:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vojacekr No apple finančně trochu upadá kvůlu tomu že nemá žádné profi řešení. je rozdíl prodat 5 mil iMaců za 40tk a nebo 3 mil. Maců Pro za 100tk. A samozřejmě vývoj, skupování konkurence a patentové války :-)

CNN
CNN
Level 0 Level 0
4. 8. 2017 19:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vojacekr Nic, musis byt len trochu starsi. ;-) Apple nevzniklo IPhonom, ostatne, Apple vobec nebola telefonova firma. :-) "Vecne" su to skor firmy ako Coca-Cola, nie tie technologicke, ci sa aspon na technologicke hrajuce.

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
4. 8. 2017 19:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vojacekr Kdyby to tak bylo proc by to nedelal? (Jako microsoft :-D mohl by tak zvysit zisk... vzhledem k tomu jak malo produktu apple ma tak by to bylo celkem snadne... narozdil od samsungu s jeho bombovejma (explodujicima) mobilama

vojacekr
vojacekr
Level 1 Level 1
4. 8. 2017 19:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mmchk Jenomže Apple už není v pozici jak zvyšovat zisk. Takoví by si měli hlavně uvědomit přínos, praktičnost, použitelnost a opatrně s customer feedbackem nastavovat směr. V podstatě poslední věta článku to vystihuje nejlíp.

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
4. 8. 2017 20:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mmchk @vojacekr: Co kdyz ten smer neni takovej jakej myslis ty ale takovej jako tvrddi apple? Byl bys to schopen akceptovat?

vojacekr
vojacekr
Level 1 Level 1
4. 8. 2017 22:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mmchk @Mmchk: Vývoj má své tempo a nejde ho uměle urychlit. Ani ránu po úrazu neurychlí žádné léky, přirozenost má své tempo a to by se mělo akceptovat. Jako příklad budiž eliminace 3.5mm jacku, léta evoluce vybrousila tento konektor dokulata jak řeka oblázek a oni se to snaží nahradit novým, byť "tvrdějším" šutrem.

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
4. 8. 2017 22:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mmchk @vojacekr: Peroxid? Antibiotika? Ech..vyvoj se da urychlit tim ze do nej nalejes penize na lidi ktery budou vymejslet dalsi nový vychytávky v daném odvetví. Tyhle veci nespadly z nebe - nekdo je musel vymyslet - chces rict ze to ze amici pristali namesici byla nahoda? Nebo myslís ze si vsichni losujou napady z klobouku?

Redmarx
Redmarx
Level 1 Level 1
4. 8. 2017 18:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V podstate souhlas s tim komentarem co tu uz je, ze u Applu jde hlavne o socialni status "luzy" :-D a ne o realne pouzivani.

Nicmene nechapu stiznosti na Apple, bud je to blbe tak to nekupuju nebo mi to vyhovuje, tak na to nenadavam.

Ja treba od Applu nic nemam, mel jsem moznost si veci od nich ruzne ohmatat vcetne profi graficke stanice a vim, ze ja bych od nich nikdy nic nechtel. Ale zase na druhou stranu, pokud maji zakazniky, navic co si budem nalhavat oni maji az fanaticky nadsene zakazniky, tak nejak nevidim prostor ke kritice. Kdyz to ty lidi oslovuje, tak at si to uzijou. Konkurence snad kazde veci od Applu existuje, takze proste nevidim problem.

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
4. 8. 2017 19:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx A nemuze to byt spis tim ze "luza" chce od zarizeni neco jineho nes "expert" ?

Redmarx
Redmarx
Level 1 Level 1
5. 8. 2017 18:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mmchk A cetl jsi ten clanek?

Vzdyt tam pise, jak maly je 3,5jack a to existuje i mene rozsireny 2,5jack. Ten by sice taky byl napresdrzku :-), ale dalo by se to nejak resit. Jenze odstranenim analogoveho zvuku proste Apple odrizl spoustu potencionalnich obycejnych netechnickych zakazniku. Takze ano uz jsem se setkal s holcinou, ktera technice vubec nerozumi, iPhone ma a dle jejich vlastnich slov uz si ho neporidi, protoze to bez Jacku je proste k prdu.

Flibble
Flibble
Level 1 Level 1
5. 8. 2017 01:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mmchk Který expert touží po zmenšující se opravitelnosti, rozšířitelnosti a o zvětšující se uzavřenost "ekosystému" daného výrobce? Možná ti experti zůstávají jenom ze setrvačnosti (Koneckonců na tom stojí i dnešní MS).

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
5. 8. 2017 19:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mmchk @Redmarx: jestli ma sluchatka za dve stovky a nevadí jí že si užvejká kabel nebo omylem zavadi o šnuru a třískne s nima o zem - tak prosím - není problém je to její volba. Jinak bezdrát doporucuju aspon zkusit - pro me to bylo zpríjemnení o 1000 procent, ale je to vaše volba - no problem užijte si to (jen nevim proc tolik lidi keruje do lidí kterým vyhovuje neco jineho...)

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
5. 8. 2017 07:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mmchk @Flibble: Tohle ocení spíše lůza. Zmenšena opravitelnost a rozšiřitelnost znamená, že se nemusí udělat ustupky ktere by to umoznily ale napriklad zvysily vahu, nebo zarizení zdrazily.

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
6. 8. 2017 13:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mmchk @Mmchk: bohuzel nekomu jde i o kvalitu zvuku a tam i bezdrat za horetni sumy stale tezce zaostava a jde spise o zneprijemneni o dle tebe zavratnych "1000%" (ok na sport/cesty je jakz takz bezdrat v pohode AZ NA NUTNOST STALE RESIT DOBIJENI vice zarizeni ..) ..a pritom starsi kousky od applu meli v tomhle smeru velmi dobrou kvalitu(az zavidenihodnou oproti konkurenci v mobilnim segmentu ..)

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
5. 8. 2017 20:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mmchk @Mmchk: Ano, sluchátka pro outdoor za mě jednoznačně bezdrátová, ovšem ne taková ta zaostalá od Apple, ale taková, která umožňují i kabelový (ideálně i pasivní 3.5mm kvůli kompatibilitě) provoz.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
5. 8. 2017 10:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mmchk @Mmchk: [quote]Tohle ocení spíše lůza. Zmenšena opravitelnost a rozšiřitelnost znamená, že se nemusí udělat ustupky ktere by to umoznily ale napriklad zvysily vahu, nebo zarizení zdrazily.[/quote]

Srry, musel jsem, tohle podle mě patří do rámu. Takže se dělají ústupky na straně užitné hodnoty a udržitelnosti v zájmu váhy? Pán je anorektik, bulimik, nebo něco podobného, že na sobě nesnese ani o gram víc???

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
5. 8. 2017 21:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mmchk @Xcute: "A protože nejsou nijak kabelově propojena, můžete klidně využívat jenom jedno – je to jenom na vás."

ROFL Úplně ho (ji) vidím, afektované s tím jedním sluchátkem, co mu (jí) zbylo.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
5. 8. 2017 10:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mmchk @Xcute: Neber to osobně, je to myšleno obecněji, Bambi.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
5. 8. 2017 21:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mmchk @Xcute: By mě zajímalo, kolik jich skončí doslova "v haj*lu".

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
5. 8. 2017 11:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mmchk @Xcute: Kdyz si budu mět vybrat mezi tezsim, drazsím a pro me horsím vyrobkem který umoznuje neco co nepotřebuji a konkurencí, tak si vyberu konkurenci. Dumbo :-)

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
5. 8. 2017 19:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mmchk @Mmchk: Dumba beru. Chtěl jsem jen vypíchnout, že postoj zákazníků a neviditelné ruky trhu má absurdní rozměr (rozměry a váha) a vykazuje známky závážné nemoci (kauza Samsung S7, bendgate).

Awee
Awee
Level 1 Level 1
4. 8. 2017 21:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pane Rybko,
musíte si uvědomit, že Apple cílí na obyčejné Franty uživatele. Já jsem jedním z nich.
V životě jsem nepřipojil notebook k internetu drátem. Proč bych to dělal? Na obyčejné konzumování obsahu apod. to bohatě stačí. Dále nějaký ten lock? Nikdy jsem o tom neslyšel, věřím, že to může být užitečné, ale pro kolik procent lidí?
Výměna baterie, nikdy se mi nestalo, že by produkt vydržel morálně déle než jeho baterie. Máme doma iPad 2 je to už 5let a zrovna baterie je na něm pořád dostatečná. Za to výkon už nestíhá a tenhle rok bude vyměněn.
S tím reálným používáním. Nepřijde mi zrovna běžné, že lidi při sportech jako tenis nebo šerm poslouchají hudbu :) To jsou úplně promile uživatelů, za to při běhání poslouchá téměř každý. A pro běžce je zrovna volnost bez kabelu mnohem lepší než drát :)
Já Váš pohled úplně chápu. Jen si musíte uvědomit, že jste power user a tyhle produkty nejsou mířený na Vás. Apple je firma, které hlavním úkolem je vydělávat peníze. Peníze vydělají na těch 95% populace. NE na těch 5% do kterých zřejmě patříte vy.

Apple myslí prostě podle trhu. Čeho se prodalo víc ipodů shuffle za 2000kč nebo apple watch za 12000kč? Prostě a jednoduše se jim ani nevyplatí tyto ipody vyrábět pro těch pár lidí.

Svůj nesouhlas můžete vyjádřit tím, že ty produkty kupovat nebudete. Já mám spadeno na Apple watch + airpods právě kvůli tomu, že mému vzorci užívání produktů vyhovuje tato kombinace víc, než shuffle a drát. A bohužel pro Vás, bude více uživatelů jako jsem já, než uživatelů jako jste Vy.

Flibble
Flibble
Level 1 Level 1
5. 8. 2017 01:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Awee Vzhledem k výdělkům Applu a množství peněz, které drží v hotovosti, je smutné, že Apple nemá potřebu (ne finanční schopnost, ale potřebu!) myslet na těch údajných 5% Kde je to Applovské Think different? ..protože teď v Applu myslí pouze finanční management, jak to tak vypadá.

Awee
Awee
Level 1 Level 1
5. 8. 2017 09:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Flibble Nikdy neuspokojíte všechny to se prostě nedá. Já ty jejich kroky zase beru jako plus. USB C jako jediný konektor v notebooku. Proč když mám konektor, který umí nabíjet, přenášet data, přenášet zvuk a přenášet obraz, proč bych měl používat milion druhů konektorů. Nebylo by lepší kdyby všichni začali všude používat jeden a bylo by vyřešeno dost problémů s milionem kabelů. Takhle to Apple chce a já jenom doufám, že na tuhle hru přistoupí co nejvíc výrobců.

Ještě by mě zajímalo, za co tam mám tolik palců dolů v původním příspěvku :D to jako tolik lidí nesouhlasí s pragmatickým pohledem na problematiku? :D

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
5. 8. 2017 07:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Flibble Protoze by tim nastvali tech 95%

Kharnix
Kharnix
Level 18 Level 18
6. 8. 2017 11:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Flibble @Mmchk: Spíš protože neví,, jak by to odprezentovali. "Vymysleli jsme přelomovou top věc." taktiku by použít moc nemohli :confused: :D

Flibble
Flibble
Level 1 Level 1
5. 8. 2017 11:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Flibble @Awee: JEDEN TYP konektoru, který je univerzální na vše? Veliké ANO~~ JEDINÝ KONEKTOR na zařízení, který slouží na vše? Rozhodně NE (dá se to pochopit u Shuffle, ne u notebooku)~~ - to je prostě vyjebání se zákazníkem...

gilhad
gilhad
Level 7 Level 7
Operační systém: Linux
5. 8. 2017 10:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Flibble @Awee: Ja mam ted v notebooku zastrcene 3 USB konektory, ethernet, sluchatka, monitor a napajeni. Uprimne receno dva dalsi USB konektory by se jeste sikly. Samozrejme muzu pripojit nejaky dalsi expander, ale tech par co jsem mel se brzo zacalo viklat a spojeni bylo nespolehlive. Mozna to ma apple nejak vychytane, abych nemel na stole hnizdo cervu, ktere cele vypadne, kdyz se notebooku nesikovne dotknu a bude to hnizdo schopne pripojit i SD karty, pokud budu potrebovat, ale zatim takovym hnizdum moc neverim a nechce se mi je ssebou tahat pro pripad, ze bych neco z toho potreboval. Stejne tak si nejsem jisty, jestli by to hnizdo dratu prez ten jeden konektor chodilo stejne spolehlive a rychle, jako kdyz ma kazda periferie dedikovane pripojeni optimalizovane pro sve potreby.

Nemluve o tom, ze baterii jsem uz menil dvakrat a tenhle typ se uz davno nevyrabi, ale presne se mi vejde do kapsy a dela presne to, co potrebuju, tak jak mu to reknu.

Osobne styl Apple omezit umele moznosti zarizeni a komplikovat pripojeni periferii nepovazuju za dobry napad.

Awee
Awee
Level 1 Level 1
5. 8. 2017 12:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Flibble @Flibble: Jo to s vámi souhlasím. Ten macbook jak má jednu díru je přešlap i od applu. Avšak nové macbooky pro mají už 4 USB C což už je lepší :D

Awee
Awee
Level 1 Level 1
5. 8. 2017 10:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Flibble @gilhad: K tomuhle Vám řeknu, že nejste obyčejný uživatel. Pokud máte v notebooku tolik věcí připojených tak je pro Vás buď vhodnější stolní počítač, kterej má přeci jenom víc dírek a dá se rozšířit mnohem jednodušeji. Popřípadě pokud notebook přenášíte (asi mu dáváte dost zabrat když jste už 2x měnil baterku) tak by pro Vás byl nejvhodnější nějaký co má dokovací stanici. Ušetřil by jste si spoustu námahy s drátama.

Každopádně to nemění nic na tom, že jste power user a na ty už Apple dávno necílí.

Průměrnej uživatel je pořád ten, kterej je rád, že se mu povede zapnout internet. Vypadá to hrozivě, ale je to pořád v dnešní době pravda bohužel.

xfce4
xfce4
Level 6 Level 6
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Linux
5. 8. 2017 11:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Flibble @Awee: práveže postoj jablka tých konzumentov vychováva

xfce4
xfce4
Level 6 Level 6
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Linux
4. 8. 2017 21:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Awee trh je nevyspytateľný a to platí pre každú firmu

kazaxx
kazaxx
Level 1 Level 1
5. 8. 2017 14:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@xfce4 Těžko říct. Apple vyhodil Jack, nahradil ho bazmekem a ono se to chytlo... A nyní i další výrobci začínají od jacku upošuštět... Apple očistil notebooky od portů a ono se to chytlo. I těď tu hovadinu kopírují další a další... trh je prostě takový jak si koho zaplatíte.

Gembler23
Gembler23
Level 1 Level 1
7. 8. 2017 07:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@xfce4 @kazaxx: Neco mi rika, ze kdyby apple zavedl odemykani telefonu za pomoci vzorku stolice, tak by se to take chytlo. Navic by pak analyzou vzorku byly dopocteny prijate kalorie pro aplikaci iHealth a jablickari by meli s pristrojem apple intimnejsi vztah.

Redmarx
Redmarx
Level 1 Level 1
5. 8. 2017 18:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@xfce4 @kazaxx: Viz muj komentar vyse. Nechytlo se to, me az fascinuje, jak prave ti bezni Frantove a Pepikove moc dobre vedi, ze Apple nema Jack, HTC nema Jack a presne vedi, ze tyto vyrobky nechteji.

V tomto krok Applu nechapu, protoze trh si jednoznacne zada Jack, proc ho teda Apple odstranil?

Uvedom si, ze vsichni ti, kteri Jack nepotrebuji, by nenamitali nic proti tomu, kdyby tam byl a jen by ho proste nepouzivali. Vsichni ti, kdo Jack potrebuji, si proste zarizeni bez Jacku nekoupi.

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
7. 8. 2017 11:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@xfce4 @Gembler23: nesud vsechny podle sebe :wink:

Awee
Awee
Level 1 Level 1
5. 8. 2017 20:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@xfce4 @Redmarx: Když si trh žádá jack tak proč je iphone 7 nejprodávanější iphone všech dob? :D

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
5. 8. 2017 19:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@xfce4 @Redmarx: Ti co jack nepouzivají tam mohou misto nej mit napriklad vetsí baterku... Jde o to jak se mobil designuje - jde o to jaký zazitek z pouzívání zarizeni chcete aby zakazník mel - a v tomto pripade zazitek z bezdratu je lepsí nez ten z dratu...

Kharnix
Kharnix
Level 18 Level 18
6. 8. 2017 11:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@xfce4 @Awee: Protože k němu už mají AppleWatch + EarPods :D :D

pcwifi
pcwifi
Level 1 Level 1
4. 8. 2017 22:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nádhera :D navenek krasne, dokud to funguje v zaruce tak super a potom.. prohni se na oprave nebo radej kup novy. Az tak to neboli u NTB za 9 litru ale u Maca za 25-45 je to velkyyyy problem...

kalam
kalam
Level 1 Level 1
5. 8. 2017 23:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pcwifi jasně, proto nejpopulárnější model je pořád x let starý 5S, který dostává podporu a vydrží úplně vše a skoro se nekazí. Se prober, Macy, iPhony, iPady jsou držáky. Proč klesá prodej iPadů, protože jsou moc dobré, extrémně dobře fungují, takže lidi to nemají důvod měnit.

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
6. 8. 2017 13:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kalam az to vydrzi tolik padu jako Nokie tak si tvrd ze je to drzak ...

je to uplne stejny krap jako ostatni vc. poruchovosti(akorat za vyssi cenu a za mar GB uloziste navic vetsinou silene priplatky) a nedej boze aby ti upadl v ochrannem obalu z metrove vysky tak mas velkou sanci ze zacne blbnout neco podstatneho ...

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
6. 8. 2017 17:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kalam @blackbox: Kdyby byla nokie ze skla tak by to srovnaní melo smysl... jinak za me apple je drzak a proto se do nej nebojim investovat

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
6. 8. 2017 18:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kalam @Mmchk: takze jeste by chtelo srovnat cenu a navic kdyz se rozbije hlinikovy iphone tak co si o tom mam myslet ? :) on se ten iphone totiz poroucha i kdyz na nem nejsou zadne viditelne znamky po padu ... nj Nokia mohla litat jak drak i rozletet se na kusy ...dnesni telefon spadne v ochrannem obalu volnym padem z metrove vysky a mate s velkou pravdepodobnosti zadelano na problem a o to je to horsi ze se nemusi ani projevit hned ....ostatne ted kolegovy zaclo blbnout na 5 SE LTE a WiFi a navic mu telefon ani nespadnul(je pravda ze ho intezivne pouziva a pali jak cert) .. ano subjektivne muze pusobit jako drzak stejne jako ostatni znacky ale v realu je to uvnitr uplne stejny krap jako ostatni akorat s vyssi cenovkou ..

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
6. 8. 2017 20:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kalam @blackbox: Netvrdim ze vevnitr to neni podobny ale zazitek z pouzivani je jinej

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
6. 8. 2017 20:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kalam @Mmchk: zazitek?

zavolas si ?
zahrajes si ?
posles textovou zpravu/email atd.?
zavolas si pres skype apod.?
ANO :)
(btw tohle vsechno bylo mozne jeste nez byly smartphony se symbianem/androidem/iOS atd. atd.

tak jaky zazitek ooo ono to ma jine logo tak pardon z toho jsem uplne paf uzasny zazitek :) dnes uz je proste apple tuctovka jako ostatni...clovek si uz opravdu priplaci jen za to logo a dobrovolne restrikce v pouzivani...

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
6. 8. 2017 21:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kalam @blackbox: Responsivnost a uzivatelsky rozhrani (rozzmej zmacknes cudlik a neco se stane... )

Libb
Libb
Level 1 Level 1
5. 8. 2017 09:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Úplně to samé dělá Google. Vzal postupně SD kartu a těm, kdo se rozhodli ji nechat, zkomplikoval její použití. Nejdřív dal a pak vzal bezdrátové nabíjení a v poslední verzi vzal i optickou stabilizaci a vlastně i čistý Android.

racecar
racecar
Level 1 Level 1
5. 8. 2017 14:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To je zase plac lebo apple zrusil vsetky iPody, ktore sa nepredavali alebo len omylom.

Este tu mam v sufliku 2x shuffle a Touch (Nano som daroval a dalsi Touch predal). Mal som ich vsetky rad, svojho casu. Ten uz ale presiel a iPody zapadli prachom. Kto vie ci by som ich este vobec zapol po takom dlhom case ne-pouzivania. :roll:

Redmarx
Redmarx
Level 1 Level 1
5. 8. 2017 18:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Prijde mi usmevne, jak v diskuzi ti v dobrem slova smyslu fanaticti fanousci Applu sami sebe pasovali do role tech obycejnejch Frantiku a Pepiku, kteri chteji smartphone presne tak, jak ho navrhl Apple. :D

No realita je takova, ze dnesni prumerna nactileta skolacka umi smartphone ovladat lip nez 50 lety pocitacovy expert a prave v te nastupujici generaci uz Apple zadne kouzlo nema. Pro ne je to predrazenej kram, kterej a to se holki podrzte nema ani konektor na sluchatka. :D

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
9. 8. 2017 09:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx Chlapče, ty ale plácáš nesmysly:)

Awee
Awee
Level 1 Level 1
6. 8. 2017 09:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx Jojo průměrná náctiletá školačka se kouká na své idoly jako Teri Blitzen apod. a chce být jako ony. Všechny tyhle holky mají iphony jako status symbol a jejich faninky by ho chtěly i kdyby to nemělo display.

Jste se trochu netrefil.

kalam
kalam
Level 1 Level 1
5. 8. 2017 23:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx úsměvné je, že neumíš ani česky idiote. To tě tvůj Android nenaučil, co?

Mysel_1
Mysel_1
Level 1 Level 1
6. 8. 2017 19:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kalam A nedivoc! :o))))))

Mysel_1
Mysel_1
Level 1 Level 1
5. 8. 2017 19:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx No usmevne.. vyse uz nekdo velmi spravne zminil stockholmsky syndrom. A to je myslim trefa do cerneho.

kalam
kalam
Level 1 Level 1
5. 8. 2017 23:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Rybko táhni zpátky na stromy, ještě že svět neřídí podle zpátečníku jako jsi ty, ještě by jsme se pářili v jeskyni.

Flibble
Flibble
Level 1 Level 1
6. 8. 2017 11:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kalam Takže osekávání funkcionality, odebírání funkčních portů a bezdůvodné rušení řady produktů (...) je evoluce... Někteří uživatelé Applu jsou hloupější, než jsem si myslel :lol: Apple má štěstí, že si drží lidi jako Ty, jinak by tam už dávno všichni pochcípali hlady.

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
6. 8. 2017 12:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Flibble Kdyby se ridil podle vas meli bychom mobily s disketofkou...

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
6. 8. 2017 15:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Flibble @Mmchk: tohle prirovnani by melo smysl pouze tehdy kdyby mu vadilo ze se horsi nahrazuje lepsim a konkretne v tomhle pripade je to naopak lepsi se odebere a ponecha se to horsi...a to lepsi je pak uzivatel nucen resit redukcemi = zbytecne dalsi zarizeni a nutne investice...

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
6. 8. 2017 17:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Flibble @blackbox: Ne prejde na bezdrat = lepší (respektive jack je lepší ale podle tebe - vetsine je to bud jedno nebo s tim nesouhlasí a nebo zmení názor az to vyzkousí)

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
6. 8. 2017 18:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Flibble @Mmchk: ze sve podstaty bezdrat nemuze byt lepsi aspon ne v pojeti v jakem to predvadi apple a ostatni vyrobci ...a navic trochu slusnejsi bezdrat je mnohem drazsi nez vyrazne lepsi "drat"

jinak provozni vyhody a nevyhody maji obe reseni jen to dratove muze mit mnohem lepsi zvuk za mnohem lepsi penize ... a ano vlastnim bezdrat za 3/6(u TV)/8 tisic vc. aptX..drive jsem mel i sluchatka s analogovym prenosem od panasonicu takze vim o cem mluvim a co srovnavam ..

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
6. 8. 2017 20:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Flibble @blackbox: Chapu te ale Bavime se o telefonech - uzivatelska prijemnost bezdratu je lepsí... a v autobuse audiofilni zazitek mit nebudes

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
6. 8. 2017 20:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Flibble @Mmchk: to je zase omyl :) obe reseni ma sve pro a proti..navic bezdrat v nizsi cenove relaci je i v autobuse za trest ...(aspon pro cloveka co ma nejaky sluch a chce si tu hudbu aspon castecne uzit)

musis resit dobijeni vice zarizeni ...kdyz se ti vybije bezdrat tak uz si nic neposlechnes atd.(u obou reseni bych mohl vypsat mnoho dalsich duvodu proc ano a proc ne).. takze pro poslech v autobusu je rozhodne prijmnejsi i "drat" a navic bezdrat vyjde podstatne draz takze hadam ze pro vetsinu lidi co jezdi autobusem je cena taktez rozhodujici faktor ...

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
6. 8. 2017 21:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Flibble @blackbox: Nerikam ze to nema i nevihody ale jde o to jak to vyhodnotis... a ja nesouhlasim s tim jak to vyhodnocujes (a trh mi dava za pravdu :-)

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
7. 8. 2017 00:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Flibble @Mmchk: kdyby trh daval za pravdu tak iphone 7 prevalcuje vsechny ostatni platfromy i predesle generace iphonu ;) nejen ze apple nema vetsinu ale ani sedmicka mezi iphony nevevodi ;)

za pravdu si davas maximalne akorat ty sam tou tvou zkreslenou realitou

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
6. 8. 2017 21:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Flibble @Mmchk: Ryba je mizerne zvire pokud ji hodnotis podle schopnosti lezt po stromech...

kalam
kalam
Level 1 Level 1
5. 8. 2017 23:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kalam PS.: dodám, že tehle ten článek je laciný škvár pro skupinu lidi, co má problém navázat vztah se ženou, proto Rybka od nerdů zase bude uctivan.

Kharnix
Kharnix
Level 18 Level 18
6. 8. 2017 11:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kalam šupáci... kdyby si ten Apple přece jen předplatili a vykoupili už by jich měli stovky. Dumb nerds :D

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
6. 8. 2017 17:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na tehle diskuzi mi prijde zajimave to ze sou dva tabory. Ti co kerují do applistů a applisti co vysvetlují svou pozici. Rozdíl je v tom ze tu nejsou applisti co by kérovali neapplisty. Applisti neaplysty chápou jen neaplisti nechápou aplysty a snazí se je napasovat do nejakého stereotypu a tak vysvetlit jejich (pro ne nepochopitelné) rozhodnutí.

Gembler23
Gembler23
Level 1 Level 1
7. 8. 2017 08:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mmchk Me spis prijde, ze se tu vyskytlo par jablickaru, kteri na naprosto padne argumenty reaguji tim, ze si prislovecne zacpou usi a rvou to svoje "lalalalala uzivatelsky zazitek, lalalalala pouze 5% uzivatelu, lalalalala"
Jedina vec, u ktere u me apple boduje, je sviznost ios v iphonu, ktera ale logicky prameni z uzavrenosti hw a ekosystemu aplikaci.
Dumbphony jsou take svizne.
Apple nabral kurz do propasti likvidaci veci, co jsme meli radi. Mlada ma iphone 6 a novy by si nekoupila, pac nema jack. Vlastne je ted v pasti, protoze na mem galaxy s4 vidi, jak je ten android za*ebany, kdyz ho clovek potrebuje nejvic, cloud odmita pouzivat a dochazi ji misto, navic a to si nedelam srandu, obcas se ji ten skvely iphone sekne tak, ze pomuze jen restart zarizeni.
Nic neni dokonale a nic netrva vecne. Trh se nebude applu prizpusobovat porad a az utichne nadsene hykani davu nad kazdym novym omezenim a nesmyslnou redukci, utichne i poptavka po applu. Apple se tomuto priblizuje kazdym rokem, tak hodne stesti :wink:

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
7. 8. 2017 10:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gembler23 [quote] par jablickaru, kteri na naprosto padne argumenty reaguji tim, ze si prislovecne zacpou usi [/quote]

[quote]protoze na mem galaxy s4 vidi, jak je ten android za*ebany[/quote]

odpovidas si sam :-)

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
7. 8. 2017 11:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gembler23 @Mmchk: koukam ze jsi pekny demagog a fanaticky jablickar >> vytrhnout jednu cast a absolutne ignorovat zbytek prispevku tzv. vytrhavani z kontextu to umi kazdy ;)

takze sis odpovedel sam
"par jablickaru, kteri na naprosto padne argumenty reaguji tim, ze si prislovecne zacpou usi "

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
7. 8. 2017 11:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gembler23 @blackbox: myslis ze zaj_bany android neni velmi padny argument prejit na ios? pro me jo co pro tebe?

Gembler23
Gembler23
Level 1 Level 1
7. 8. 2017 12:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gembler23 @Mmchk: S4 na kitkatu nebyl spatny telefon a sviznosti se iP6 vyrovnal. Problem nastal po prechodu na Lolipop, ktery zarizeni pocitove dost zpomalil v situacich, kdy toho bezelo na zarizeni vice najednou.
Situace se nadale zhrosovala s tim, jak bobtnaly aplikace napsane pro novejsi a novejsi verze androidu, jejichz zpetna kompatibilita muze byt vykoupena zhorsenim vykonu. Letos vysla galaxy s8, tzn. ze S4 je uz 4 generace stary stroj a android mame 7.1.neco... jak rychle starne iPhone? Kolik verzi ios zvladne, nez se zacne zpomalovat?
Je to o tolik jine?
Prejit na apple? Abych byl bez jacku, bez moznosti stahovat hudbu primo ze stranek, pouzivat telefon jako flashku, pouzivat pametove karty, nabijet pres jakoukoliv microusb nabijecku, bez moznosti si zmenit zdarma vyzvaneni na .mp3 kterou mam rad, nebo aspon budik?
A nosit bezdratova sluchatka v zarusenem pasmu s nizkou kvalitou zvuku, navic jen pecky, ktere hned ztratim, kdyz mam sluchatka pres usi? Potykat se s prisernym iTunes na pc, ktere je navic nutnost, abych tam vubec neco dostal? Bez Airdroidu? Pro me je to jako navrat do praveku k dumbphonum, i kdyz tam se aspon daly skladat vlastni melodie :D
iPhone pro me svoje kouzlo ztratil a obhajovat apple za to, co dela zakaznikum, je, dle meho skromneho nazoru, zaslepenost a hloupost.
Zaverem je nutno dodat, ze muj S4 je moralne na konci zivotnosti a nejakou dobu se uz po novem stroji poohlizim a ze je z ceho vybirat. Co si koupis letos ty? iPhone, nebo iPhone?

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
7. 8. 2017 12:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gembler23 @Mmchk: ja chci padne rozumne argumenty takze kdyz nekdo napise omezenost,zamrzani apod. tak je to zase padny argument pro volbu jine platformu a to je presne to o cem je rec ze jablickari si zacpavaji usi :)

jediny padny argument je znacka a to je tak vsechno

HW od applu je prumerny s chybejicimi ficurkami za neprimerenou cenu a s tragickou vydrzi pri aktivnim vyuzivani ...ok nekomu se muze jevit desingove hezky z meho pohledu nic moc ostatne jako ostatni znacky :)

apple si vyklada IP normu po svem a navic nedokaze vyrobit v teto cenove relaci vodotesny pristroj ktery nema ani jack konektor

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
7. 8. 2017 13:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gembler23 @Gembler23: Hele tvoje argumenty naprosto chapu jen ty pochop ze to neni stejne relevantni pro vsechny a ne proto ze jsou hloupi jen proto ze to pouzivaj jinak nez ty... pro me je dulezitejsi netahat s sebou drat ktery se vsude zasekava a idealne s sebou vezme cenne sluchatka nebo telefon... ale chapu tvou volbu - proste sou pro tebe dulezite jine veci.... Ja mam huawei za 2000 abych se nemusel bat ze ho rosstipam nebo mi ho ukradnou

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
7. 8. 2017 12:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gembler23 @blackbox: ale abych nebyl jen skarohlid tak 6s s 64GB+ za +- 8-10k bych bral :) a 5 SE se docela povedl(kdyby nebyl orezany 5SE vs 6S)

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
7. 8. 2017 14:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gembler23 @Mmchk: ehm a jak to dobijes stejne ted drat potrebujes :))) nevim kde beres to ze se sluchatka vsude zasekavaji tolik jsem se nacestoval a nasportoval i s dratovymi sluchatky a uplne v pohode ..ale to clovek musi vedet jak to pripevnit a co koupit :)

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
7. 8. 2017 12:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gembler23 @blackbox: pro me to bylo hlavne o responsivnosti - na neco kliknes a hned to reaguje - s tim se android nemuze merit (aspon pred par lety - kdyz sem to resil - nemam zmakly posledni modely) to jestli to ospravedlni cenu je otazka toho jak moc to pouzivas...

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
7. 8. 2017 14:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gembler23 @blackbox: dobijim doma... co se tyce zasekavani... vsechny sluchatka co mi dojely tak na problemy se snurou - jestli se ti to nestava- dobre pro tebe

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
7. 8. 2017 13:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gembler23 @Mmchk: asi mame kazdy jine vnimani a predstavu o slovu "hned" jasne kdyz vezmu nejaky low end snap 2xx/4xx s 512/1024 MB RAM tak je jasne ze je to vyrazne horsi ale taky extremne levnejsi reseni ..jinak i iphone nema okamzite reakce ...a na to ze je to radoby OS ktery je v mnoha smerech oproti androidu funkce omezeny tak zadna slava (btw ani android nemam rad ...ac ho taky pouzivam protoze neni moc na vyber a slibny zacatek WP8 MS krasne zabil vlastni nepodporou a kurvenim vlastnich app ..jinak kdyz jsem tenkrat drzel radu L x20 na ktere jeste makala puvodni Nokia tak jsem cumel jak to pekne slape ..i na tak low end HW )

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
7. 8. 2017 15:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gembler23 @Mmchk: a co kdyz dojde stava zrovna kdyz jsi venku co udelas pak ? :D velke kulove aaa powerbanka a pripojit na drat a cekat a cekat :))))

na problemy se snurou pojdou i nektere bezdraty, i na problem s aku i konektorem ci problem v elektronice....

kazda technologie ma sve pro a proti ale ze me pripravi o moznost volby lepsi kvality je proste od applu krok zpet a ani nenabidne nic adekvatniho jako protivahu :) napr. plnou vodeodolnost apod.

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
7. 8. 2017 16:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gembler23 @blackbox: co udelas kdyz se ti vybije mobil? je to duvod pouzivat dratovej telefon?

Awee
Awee
Level 1 Level 1
7. 8. 2017 16:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gembler23 @Mmchk: Nehádej se s nima nemá to cenu. Obhajujou dráty jako spásu světa, ale pak stejně píše, že se bez airdroidu pomalu nedá žít. A Airdroid je co? bezdrát ? Proč nepoužije kabel bude to rychlejší.

Že si nemůže stáhnout písničku z webu je argument asi jako, že já nemůžu ukrást rohlíky v krámu.

Nemůžou používat telefon jako flashku. Na malé soubory mám automaticky icloud stejně jako na všechnu hudbu a všechny fotky. Za bratru krvavých 25kč měsíčně to si skoro vrtat koleno musím. A velké soubory jsou určitě zase filmy a hry určitě legálně nabité. Jo vlastně já používám flashku jako flashku.

Zarušené pásmo bezdrátu :D pičo to je vtip jak svině. Nikdy se mi nestal jediný výpadek ani zaškobrtnutí nic. To, že pecky ztratí to už by měl radši vrátit občanku aby ji taky neztratil. Doufám, že tu S4 máš na krku na poutku abys jí neztratil.

Argument co dělat když se ti vybijou venku :D ty vole když jedeš autem někde doprdele tak co budeš dělat když ti v půlce dálnice dojde benzín? Jo vlastně nebudu takovej retard abych nevěděl jak na tom sem a podle toho se zařídím.

Vemte si svoje kabely a nakradený mp3 a běžte zpátky do pravěku.

Já rád využiju možností jako mít legálně hudbu (Spotify, Apple music vyberte si dle libosti)
Mít celej telefon automaticky zálohovanej v cloudu kdyby se něco stalo. Všechny fotky co nafotím se mi automaticky stahují rovnou do PC takže ten váš kabel vlastně nepotřebuju ani na to. A když jsme u toho tak itunes jsem zapl jednou... to je věc se kterou souhlasím ten program je vymrdanej.

Gembler23
Gembler23
Level 1 Level 1
7. 8. 2017 22:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gembler23 @Awee: AirDroid především funguje v prohlížeči přes mobilní data, nebo přes wifi, takže kabel nehledám, nic nikam nepojím, přenáším data tam a zpět, nepotřebuju knihovny, instalace nějakých zvěrstev, stačí prohlížeč v kompu.
Na netu je spousta setů, které jsou legálně ke stažení, nicméně na iPhonu bez iTunes ani tužku.
Už se mi kolikrát stalo, že jsem potřeboval stáhnout něco z kompu, který byl offline a flashka nebyla po ruce, tady jaksi cloud nepomůže, i kdyby byl za 0kč, jakože google drive třeba je, že a vše co nafotím se mi tam též stahuje.
Používám Koss PortaPro, jsou prostě nezničitelný, nedojde jim baterka. Nějaký airpody bych hned ztratil v trávě při jednom frisbee odpoledni. Nabíjet sluchátka? vždyť je to k smíchu, žádnej kabel mi nikdy nevadil, prostě ho dám pod triko a nevim o něm.
Spotify, Apple music? Jsem línej vytahovat kreditku kvůli takovým zbytečnostem, když mám mraky a mraky hudby z dob, kdy se na internet lezlo maximálně přes isdn :D

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
7. 8. 2017 18:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gembler23 @Awee: android nemam rad ale mohu ho svobodne uzivat a pracovat s jakymikoliv daty jak mne jen napadne ....u applu je to error jako prase...

argumend o kradezi rohliku je uplne mimo misu hodny vola protoze je plno kvalitni a svobodne tvorby napr. i vlastni vytvory ;) (a i u toho applu jde nahrat kradeny material jen mi to zbytecne komplikuje :) )

a co kdyz neni po ruce internet nebo jen silene pomaly co udelas pak ? s applem velky bobanek a jeste za ten vykal musis platit dekuji nechci :D(tohle je smysleni lidi co cele dny drepi jen ve mestech a nikde necestuji...spolehat se 100% na cloud a internet v dnesni dobe je toho jasnym dukazem)

bohuzel to vtip neni ono jde zastinit prenos i vlastnim telem ...nebo postaci kdyz se sejde vic uzivatelu bezdratu...nekdy se to tluce i s wifi..

zase debilni argument jako noha ohledne benzinu
a) v aute vidim presny stav + hladove oko
b) u benzinky naplnim nadrz za chvilicku
c) jen uplnemu volovi dojde uprostred dalnice palivo

takze co ma clovek delat kdyz potrebuje aby sluchatka vydrzeli dele nez se dostanu k nabijecce bez nutnosti prerusit prehravani abych si je vynucene musel dobit (takze ve vysledku zase musim tahat kabely) ? tohle je pokrok podrizovat se vice a vice potrebam techniky ? :D oh wait podle applistu ano :D

ja zase rad vyuziji moznosti mit legalni data a volne s nimi nakladat bez umelych omezeni jak me jen napadne dle aktualnich potreb....

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
7. 8. 2017 16:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gembler23 @Awee: Je to tak vime to oba, jen... myslel sem ze nasi generaci nepotka takove to nechapave "internety bych zakazala, stejne vsechny jen otravuji" mysleni nasich babicek

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
9. 8. 2017 09:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gembler23 @Gembler23: Takže co jsme se dozvěděli.
Ztrácíte flashdisky.
Na kvalitě audio řetězce vám nezáleží.
Nic nového neposloucháte.
Když jste s přáteli, uzavíráte se do vlastního světa.

Otázka zní, proč o tom máme vědět?

Awee
Awee
Level 1 Level 1
7. 8. 2017 21:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gembler23 @blackbox: A ještě teda abych řekl asi poslední co mám na srdci.

Kabel už není kam zlepšovat. Ten je funkční přesně jak říkáte, ozkoušený a spolehlivý.

Jenže my nemůžeme zůstat pořád na jednom místě. Díky tomu, že bezdrát bude používat víc lidí tak zde bude tlak na jeho zdokonalování. Třeba se za 10let dočkáme bezdrátu a baterek které vydrží měsíc a bude to bez všech nevýhod, které sice osobně nepociťuji, ale vy o nich píšete.

Za 10let budeme mít třeba mobilní sítě s rychlostí 10gb/s všude i v té nejzapadlejší roklince. Díky tomu budeme moc mít téměř neomezené uložiště kdykoliv poruce.

Já této budoucnosti chci jít naproti. Můžeme zůstat u snůšek kabelů a paměťových karet.
Já bych byl nejradši kdyby šlo bezdrátově všechno. Vím, že dneska to nejde, ale lidé také říkali, že nic co je těžší než vzduch nemůže létat :)

Apple investuje kupu peněz do těhle věcí a třeba ten jejich W1 čip pro ten bezdrát je hrozně pěkný krok pro budoucnost.

Ano každý číňaň může namontovat jack za 10kč do telefonu a nic neřešit.

Apple aspoň jde dopředu.

Neříkám, že je to jediná firma, samsung mám taky moc rád za inovace na poli displayů například.

Awee
Awee
Level 1 Level 1
7. 8. 2017 21:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gembler23 @blackbox: Tak dobrý hele jakej je rozdíl když zapnu mass storage a zkopíruju tam mp3 nebo když zapnu itunes a zkopíruju tam mp3? Žádnej tak je to fuk.

Když budu na místě kde není internet tak já mám samozřejmě všechny songy, který normálně poslouchám dostupné offline. Je to na Apple Music otázka jednoho kliknutí.

Přenos zastínit vlastním tělem jde. U sluchátek co jsem testoval za 400 z číny se mi to stávalo neříkám, že ne. U beatsů od Applu nikdy.

a) taky vidím v iphonu přesný stav baterie sluchátek
b) třeba u těch airpods je za 15min nabito na 3h poslechu (asi 15min bez hudby neumřu)
c) mě taky nedojde baterka když vím kam jdu respektivě ty beatsy vydržej 40hodin tak to zvládnou i prodlouženej víkend v přirodě, nehledě na to, že zrovna na tůru se nechodí moc poslouchat :D

btw dřív než se mi vybijou ty sluchátka tak hrozí že se mi vybije mobil takže se na dlouhé cestě stejně kabelu nevyhnu :D :D

To s těma datama jako pokud používáte mobil místo flashky tak neříkám nic to na Applu opravdu normálně nepůjde. Ještě, že si každý může vybrat co mu vyhovuje :)

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
7. 8. 2017 20:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gembler23 @blackbox: Kdyz se objevily mobily, sposta lidi tvrdila ze je to nesmysl, ze si mohou zavolat z budky...

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
7. 8. 2017 17:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gembler23 @Mmchk: jenze tohle je kvalitativni i funkcni krok zpet takze pristup fanatickych applistu je mysleni babicek ... a porad dokola az apple vymysli a uvede v praxi neco lepsiho nebudu s tim mit jediny problem ...bohuzel se tak jeste nestalo

Awee
Awee
Level 1 Level 1
7. 8. 2017 16:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gembler23 @Mmchk: A ještě, že zvuk drátem je kvalitnější. Určitě ten DAC v mobilu nakrmí ty "pro drátový sluchátka co tu všichni maj"

Vsadím se, že kdybych vzal písničku ve flacu, 384kb/s mp3 a třeba 256kb/s mp3 tak nikdo z těhle zvukovejch expertů nerozezná správně podle zvuku z mobilu, která je která :D Jo samozřejmě 3 se tipnout daj tak kdybych takhle vzal 10 písniček aby jsme odstranili náhodu.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
9. 8. 2017 09:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gembler23 @Mmchk: Když jeden borec dělal čoudící čtyřkolky, říkali že to nechtějí, kůň je lepší.

Gembler23
Gembler23
Level 1 Level 1
7. 8. 2017 22:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gembler23 @Awee: když třeba na kompu v práci nemáš admin práva, tak asi ani nemáš nainstalovaný itunes, takže nezkopíruješ vůbec nic, kdežto android se tváří jako flashka a co do něj zkopíruješ pak i funguje v telelfonu a není z toho jen binární blob, který nelze z nepochopitelných důvodů přehrát.
Nikdo netvrdí, že je nutnost používat telefon jako flashku, nicméně v krajním případě poslouží i tak. Je tam místo? Je. Tak vo co de? U iPhone to nejde? Proč? Protože apple řekl... jinej důvod není. A to tě prostě musí štvát.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
6. 8. 2017 20:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mmchk Problém je vtom, že jsou lidé, kteří se snaží na věc nahlížet objektivně, což je v zásadním rozporu s filozofií Apple.

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
6. 8. 2017 21:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute No ja si myslim ze objektivne na to prave hledí apple - jak to rozhodneme? Podívame se na prodeje?

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
6. 8. 2017 22:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute @Mmchk: V zastoupení celkově máš přeci obejktivně minoritu (potvrzuj dál).

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
6. 8. 2017 22:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute @Xcute: jj "celkově"

Mysel_1
Mysel_1
Level 1 Level 1
6. 8. 2017 19:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mmchk Nemam ten dojem. Ano, jedni reseni Apple omlouvaji, druzi kritizuji. Ale je zjevne, ze tabory nejsou rozdeleny podle uzivani / neuzivani vyrobku tehle znacky. (Jiste, par pitomcu to na nenaviste prispevky tim nebo onim smerem degradovalo, ale na ty bych jako obvykle kaslal.)

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
6. 8. 2017 18:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mmchk osobne keruji do toho ze apple ma vylozene debilni dumb reseni ktere je vetsinou omezujici a kvalitativne zpatecnicke bez mozne alternativy(pritom vystup meli spickovy i bez externiho DAC) ...vim spousta veci jde resit obklikou i u applu ale proc se podvolovat proprietarnim resenim ktere me omezuji kdyz konkurence umi to same a navic jako bonus dostanu "uplnou" volnost v uzivani HW ktery jsem si koupil bez nutnosti resit ruzna omezeni ? (ano iphone jsem vlastnil >> ted uz musim resit problemy kvuli umelym omezenim na telefonu me pritelkyne ...) >> kdyz se zeptam lidi kolem sebe proc Apple tak spousta z nich mi odpovi jen ve stylu "libi se mi" - " je to znacka" - "proste jsem si ho zamiloval" ..ano apple ma perfektne vybudovanou znacku to uznavam ale skoro nikdo mi nedokaze odpoved na co konkretne vyuzije HW a SW tehle platformy ....vetsina lidi stejne jen vola skoci si na FB zahraje hru a obcas neco vyfoti ....a to zvladne i androidi smecko za 3-5 tisic i W10M za par supu (ac to posledni dobou to jde z kopce :)) ..

opravdu uz jsou ty doby kdy apple obslehnul co se dalo slozil z toho funkcni celek na vykonnem HW a tim vsem vytrel zrak (podle me meli nejvetsi uspech s tim ze dodali v te dobe vykonnejsi HW ktery ze "smart" telefonu udelal uzivatelsky prijemnejsi zarizeni..kdyby ne tak by proste vyhoreli...a to ze je konkurence behem par mesicu dorovnala uz bylo bezpredmetne a nedokazalo to prebit ten hype .. )...dnes je konkurence kolikrat i na vyssi urovni ale chapu ze znacka je znacka :)

Awee
Awee
Level 1 Level 1
6. 8. 2017 21:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox Taky mě na telefonu kromě HW zajímá i SW zážitek. U Applu vím, že životnost zařízení je alespoň 4 roky a já 4roky budu dostávat nové SW funkce a všechen nový SW od třetích stran. To, že na androidu se po roce vysere výrobce na aktualizace (a platí to i o top modelech) a když se objeví nějaká bezpečnostní díra tak sorry jako. Nebo, že vyjde nová aplikace a objeví se mi nápis váš telefon není v seznamu podporovaných zařízení.

U Applu mám jistotu, že ten telefon bude minimálně 4 roky podporovat úplně všechno co je a bude.
A vím, že vývojáři aplikací ve většině případů svojí aplikace udělají na iphone.
Všechno není jenom o HW a ceně.
Když telefon používám každý den 4hodiny tak chci, aby každý den 4hodiny na 100% fungoval bez zaváhání.

Když budu autem jezdit jen jednou za týden do kauflandu tak mi asi bude stačit fabie HTP. Ale pokud budu dojíždět každý den 4hodiny třeba do práce, tak bych byl masochista jezdit ve fábce.

A když jsme u HW. Tak nevím co se na HW iphonu někomu nezdá. Vždy v době vydání iphonu je jejich procesor nejvýkonější na trhu to stejné platí pro GPU. Mají nejrychlejší paměti ze všech výrobců. Nejlepší čtečku otisků. Jeden z nejlepších foťáků. A jeden z nejlepších displayů. (neříkám, že mají všechno nejlepší v oblasti displayů a foťáků je samsung opravdu TOP) Co by jste si za lepší HW představoval?

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
6. 8. 2017 20:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox Pricina a nasledek -vykonejsi hw ktery z uzivani udelal prijemnejsi zalezitost. Ja tvrdím ze vedeli ze musi sprostredkovat prijemnejsi zazitek a proto vyvinuli hw... to je dost rozdil v pristupu

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
6. 8. 2017 20:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox @Mmchk: jenze oni ten HW nevyvinuli ani nevyrobili :D mimochodem to vedeli i ostatni akorat to vedeli moc brzo nebo o trochu pozdeji apple jen oslehnul koncept a trefil to do doby kdy byl dostupny dostatecne vykonny HW :)ale to nejdulezitejsi dokazal to prodat takze nejvetsi vyznam ac to zni krute mela reklama a kecy Jobse :)

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
6. 8. 2017 21:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox @blackbox: Schvalne se mrkni na to jak vypadaly mobily pred iphonem - ten skok je obrovskej... nejde o to jak uzasne jsou casti vyrobku ale v jake harmonii jsou k celku... xerox vymyslel grafik interface ale apple z nej byl schopen udelat neco pouzitelneho - opet jde o to jaky je uzivatelsky zazitek ne HW.

RomanL
RomanL
Level 26 Level 26
7. 8. 2017 08:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox @Mmchk: To je kravina. A mobily dávno před iPhonem uměly dokonce i posílat MMS, což první iPhone ani neuměl. A samozřejmě existovaly mobily s WM, které toho uměly mnohem víc, byly univerzální a byly naprosto použitelné. A ovládal jsem je normálně prstem, protože kdo chtěl, tak si to tak nastavil.

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
7. 8. 2017 10:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox @RomanL: to se ti akorat snazili nakecat "znalci" sam sem tomu taky veril a z hw statistik to tak vzpadalo ale kdyz sem se pak rozhodoval, mel sem vedle sebe apple killer htc daimond a iphone - ten rozdil byl obrovskej - odezva o dost lepsi vsechno behalo a nezamrzalo...

RomanL
RomanL
Level 26 Level 26
7. 8. 2017 12:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox @Mmchk: To mi nikdo nenakecal, to jsem reálně používal. A "znalci" leda tak dokážou blekotat nesmysly o zalagovaným Androidu. kterej neviděli ani z rychlíku. :-P

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
7. 8. 2017 12:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox @Mmchk: jak to mohl byt apple killer kdyz byl vyrazne levnejsi a s horsimi parametry ? (btw je jasne ze optimalizovat pseudo OS s omezenou funkcnosti na jeden typ HW je urcite snazsi a bude se to chovat sviznejsi vsak symbian apod. taky slapal pomerne slusne na mnohem horsim HW a umeli toho vic nez iphone os

navic iphony byli dumb desingove zarizeni v podstate az "4" stala za neco kterou ale nasledne zalagoval apple aktualizacemi a osekal ho tim i o funkce ...teprve slusny smartphone od verze 5s az na chybejici funkce a omezenost vidim jako pouzitelny pristroj i v soucasnosti

ohledne zamrzani a lagovani mohu s cistym svedomim rici ze se to tyka i applu (v tomhle poradi nejvic levne androidy nasledne apple a pak teprve WP >> opravdu jde zasekat uplne kazdy u apple je to trestuhodne mnohem vic protoze nemusi resit mnoho ruznych HW konfiguraci )

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
7. 8. 2017 12:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox @RomanL: android byl oproti ios mene responsivni a podle srovnavacich videi cca pred dvema lety kdy sem to resil byl i tehdy... mozna je dnes megauzasnej ale byl bych skepticky

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
7. 8. 2017 12:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox @blackbox: co se tyce zasekani - to se neshoduje s mou zkusenosti... ale netvrdim ze to neni mozne

Jan Schrenk
Jan Schrenk
Level 1 Level 1
7. 8. 2017 14:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ani při veškeré úctě, kterou k Michalovi posledních skoro 20 let cítím...a to ani s mou celkem bujnou představivostí, si Michala jako sportovce prostě nedokážu představit :-).

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
9. 8. 2017 09:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Bohužel jeden z těch slabších textů (i ty musí zákonitě být).

Info o omezování připojení v iPhone je samo nesmysl, out of box je externí DAC (někteří zaměňují za redukci), je možné připojit i 20 let staré Koss Porta Pro... A externí DAC out of box btw není std. mezi výrobci.

To s těmi kabely u laptopu opět nesmysl, jeden kabel na stole (USB-C) zbytek v hubu někde pod stolem. Zeptejte se kohokoli, kolik kabelů chce připojovat po položení laptopu, některé to překvapí, ale lidi začnou někde u hodnoty limitně se blížící nule, ne u deseti....

Mechanická média-Apple nikdy nikomu nezakázal je nadále užívat, stačila externí mechanika, nicméně kde jsme vidíme jaksi všichni že. Skoro to vypadá, že je out mít vůbec lokální úložiště:)

Apple pak samozřejmě nijak neořezává ovládání na kabelu u sluchátek, naopak, tím, že se přešlo na digitální připojení se možné toto rozšiřovat (např. potlačování hluku).

Škoda toho textu no.

Awee
Awee
Level 1 Level 1
9. 8. 2017 10:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel Na tomhle webu se našel někdo kdo by všechny ty bezdraty a cloudy nechtěl zakázat ?

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
9. 8. 2017 18:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Awee Zrovna kdyz uz ztracis nadeji... :-D

x3m
x3m
Level 1 Level 1
9. 8. 2017 13:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pokial mu to budu ti zakaznici zrat, tak to apple robit bude. A kedze normalne zmyslajuci ludia zacinaju byt v mensine, tak sa takychto trendov asi len tak nezbavime.

Overclocker8
Overclocker8
Level 1 Level 1
10. 8. 2017 19:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mám doma v podstatě celý Apple ekosystém a vždycky mi přijde úplně fascinující, jak všechny ty zařízení o sobě navzájem ví a komunikují, dokonce i Mac s hodinkami. To, a spolehlivost, je asi hlavní výhoda apple ekosystému jako takového. Je pravda, že jejich počítače jsou koncipované jako spotřební materiál (ku***ky drahý spotřební materiál), přijdou mi "jen" jako neupgradovatelné terminály pro práci s daty. Na druhou stranu, díky macOS je práce na nich je opravdu zážitek a pokud Mac odejde nebo si pořídíte nový, všechno bezproblémově obnovíte pomocí zálohovacího systému Time machine - ano, všechno nastavení, všechny programy a všechny dokumenty budou v naprosto stejném stavu jako jste je naposledy opouštěli a vy můžete pokračovat přesně tam kde jste na předchozím Macu skončili. Z tohoto jsem po hororových zkušenostech s windows úplně nadšený. To sámé iOS - pokud si pořídíte nový iPhone / iPad, snadno obnovíte přesně do bodu, kde jste skončili na starém, pomocí zálohy na iCloudu (platí dokonce i pro wallpaper a rozmístění ikon). Takže přechod na nový stroj není vbec bolestivé, jen pro peněženku:) Někdo může nadávat na nahrávání hudby do iPhonu jen pomocí iTunes. Mě to ale přijde jako velmi elegantní řešení, protože v iTunes si jen zaškrtám, jaká chci v iphonu alba, playlisty nebo dokonce podle ratingu, a jakmile ho připojím, automaticky se synchronizuje a v telefonu pak mám audioknihovnu přesně podle mého vkusu se všemi albmumarty a dalšími informacemi. To jsou věci, kterých si na Applu cením. Nevím ale co si myslet o "inovátorském" přístupu této firmy. Na jednu stranu mi přijde fajn, že zkouší nové věci, a ty co se neosvědčí, už neopakuje (např. iPhone 5c, i když sám jsem jeden měl, nebo to vypadá že tak dopadne i současný Mac pro). To by si žádný jiný výrobce nedovolil, ale proč do toho nejít, když lidi hltají všechno co vyjde z jejich dílny. Ale docela mi vadí, že poslední dobou Apple tlačí své zákazníky někam a nikdo se jich neptá jestli jim to nevadí - utíná nejen skvělé technologie, které sám vyvinul- např. Magsafe nabíjení, nebo jak píše autor drátová sluchátka s dálkovým ovládáním, ale dokonce už i zahazuje standardy a konektory, které každý používá už léta, to dnes a denně - sluchátkový vstup, USB 3, displayport, čtečka SSD karet, ethernetový konektor... Chápu, že Apple má svojí vizi o budoucnosti (mě se ta vize i líbí - jen konektor úplně na všechno), ale podle mě je si až moc jistý, že je správná, a to že už nenabízí žádnou důstojnou možnost užívat si to, na co je uživatel takovou dobu zvyklý (tzn. bez donglů, adaptérů atd.) mi přijde jako hodně riskantní krok a takový nátlak už se mi přestává líbit

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
11. 8. 2017 09:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Overclocker8 Hehe, zrovna jsem v ruce laptop "Staré školy", klasika, reinstalace. Dle mnohých zde ten správný, hromada různorodé konektivity, od RJ11 nějaký digitál na video. Hromada slotů na ty potřebné upgrady.
Výsledek? Je to v tom píchnutý 1xUSB-A (myš) a jack (repro) (a samo AC-proprietární konektor, jak jinak).
Takže když si odmyslíš ty až nikdy použité konektory, ty zbytečné sloty tak ti zbude....MacBook:) Asi tak.

Nicméně ten ThinkPad byl opravdu moc pěkný. A shánět na to drivery, když původní výrobce "krachnul" a aktuální se k němu nehlásí....mňam.
Takže, proč že vlastně nechceme kupovat ten zlý Apple?:D

bkf.1
bkf.1
Level 1 Level 1
14. 8. 2017 13:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mě Apple jako takový nevadí, ale HODNĚ MI VADÍ, když se jejich "skvělé" nápady motají mimo jejich produkty. Nebo když se ostatní Applem inspirují a pak vznikají takové různé OMEZUJÍCÍ NESMYSLY jako např. konkrétně USB-C nebo obecně neopravidelnost/nevyměnitelnost... :roll:

daiterr
daiterr
Level 1 Level 1
14. 8. 2017 16:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Upřímně - jako uživatel stařičkého Iphone 4, tedy ještě bez ESka, musím konstatovat, že jediné, co mě dost vadí, je iTunes. Zatím jsem tak nějak nepřivykl tomuto rozhraní, ale vždy si s tím nakonec poradím. Videa, Mp3, knihy - to všechno tam dostanu tak jako tak, jen to není tak jednoduché, jako u Androidích founů. Oplátkou za to mám zatím stálou výdrž, foun se opravdu nekazí a pokud neblbnu s "jailbrejkem", tak zatím za léta nebyl problém. Ano, určitě mi bude vadit absence 3,5 jacku. Snad ho ES2 bude mít..
Za dobu, co používám 4-ku ajfouna, mí kolegové už stačili vyměnit několik Androidích founů, prej se jim kazily. Takže zase až tak bych Apple tolik nezatracoval. To, že je diktátorem na svém písečku, to je bez diskuse. Zatím mi to za tu kvalitu, bezporuchovost a výdrž stojí. Tak uvidíme, jak to bude dál.

bkf.1
bkf.1
Level 1 Level 1
16. 8. 2017 21:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@daiterr Co se týče té bezporuchovosti apod. tak věc je zcela jasná - iPhony dělá jen jeden výrobce - Apple. Androidí telefony dělá tři p*dele výrobců a lidi mají velkou tendenci kupovat šroty typu "hujahej" nebo ještě horší. Něco jako u notebooků, kdy většinou jsem viděl Acer, což jsou snad největší šroty, co člověk může koupit (i když se najdou případy mezi nebem a zemí kdy i Acer funguje na jedničku spoustu let).

M4r1hu4n3
M4r1hu4n3
Level 1 Level 1
17. 8. 2017 18:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mno Rybka si stěžuje nad neopravitelností a to mi připomíná reportáž z televize kde mluvili o tom že by chtěli po výrobcích větší opravitelnost.

Ono si mnoho asi lidí neuvědomuje že vyrábět a udržovat na skladě náhradní díly taky něco výrobce stojí, což se promítne do ceny opravy. Takže když vám nabídnou novou elektroniku za cenu celého nového zařízení, asi se vám to líbit nebude.

V té reportáži byl i nějaký domácí opravář telefonů s mašinkami na opravu z číny. A ten si tam stěžoval jak výrobci kolem desky pájí takové plíšky a čipy pak zalévají do pryskyřice, že mu to znemožnuje opravu. Keci v kleci. Ten plíšek je tak jako RF stínění, kdyby pán nevěděl a i kdyby ty čipy nebyly zalité, tak on by je se svým low-cost vybavením stejně nedokázal v životě spolehlivě vyměnit.

Ale kdo o tom prd ví a bude čumět na takovou zprávu, tak musí být opravdu naštvaný že mu ty věci nejdou opravit. Ony by totiž pak ty věcičky byly dražší než jsou a stejně by je lidi vyměňovali za novější verze i kdyby je mohli opravovat.

JArty
JArty
Level 1 Level 1
19. 8. 2017 13:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Větší spekulativní blábol jsem dlouho nečetl.
Argumetace typu, že jde o keci jsou opravdu profesionální. Nevím proč by nemohli chtít a předpokládat, že hudba bude bezdrátová a naopak počítat se zadrátovaným světem.
To že dělají zařízení, nebo se snaží dělat, jako monolit není jen proto aby se do toho nikdo nedostal. Přečtěte si něco o designu. Navíc jak už tu někdo zmínil s životností baterie opravdu není problém jako u přístrojů PC. Nedávno se to zrovna potvrdilo u produktů Surface a o levnějších notebocích do 20tis nemluvě. U Applu v pohodě přežijete do doby kdy už si říkáte, že je to stařeček a chtělo by to změnu, ale proč když to pořád maká?
Další spekulace s MP3 přehrávačem kde jediným důvodem pude prostě neprodejnost. Neznám nikoho kdy by dnes používal samotný MP3. Bude jich prostě hrstka. A to že nemají wi-fi může být mínus hlavně pro zákazníka i když chápu, že pro někoho plus, ale to je opět jen pro hrstku uživatelů, kteří zamrzají nostalgicky ve staré době a těžko přijímají nové věci. Prostě stárnou a nostalgicky vzpomínají na dobu Atari vs Commodore, která byla skvělá, ale kdo by se chtěl vracet? Zkuste si to :)

Reklama
Reklama