Zpět na článek

Diskuze: Jak nás naštvat aneb když na marketingu sněží o něco víc

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

BoMaster
BoMaster
Level 1 Level 1
14. 12. 2019 19:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A za odměnu delší(nebo další....dle blbosti)směnu.....Veselé a Radostné Svátky Všem Homo Sapiens

Hell Kitty
Hell Kitty
Level 1 Level 1
15. 12. 2019 00:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@BoMaster Hlavně bacha na prodejce nečeských kaprů bez šupin. Aby to nedopadlo tak, že bonus u konkrétního prodejce ke kapru dostanete šupinu pro štěstí zdarma. Čerstvá kapří šupina v peněžence vás ochrání před kapsáři po celý rok. Než ji do peněženky vložíte, musíte ji ještě políbit.

gilhad
gilhad
Level 7 Level 7
Operační systém: Linux
15. 12. 2019 02:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hell Kitty Nesmíš taky hned věřit každému blábolu, co se dočteš na internetu, digizombíku.

Hell Kitty
Hell Kitty
Level 1 Level 1
15. 12. 2019 18:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hell Kitty @gilhad: Když někdo varuje před negativním účinkem alkoholu a dělá osvětu je podle vás alkoholik? Když někdo dělá osvětu jak jsou nebezpečné návykové drogy je u vás hned feták? A když někdo varuje před škodlivými účinky dlouhodobému vysedáváním u počítačů hraním digitálních her je digizombík? Pane vy jste natvrdlý víc než kokosový ořech.

gilhad
gilhad
Level 7 Level 7
Operační systém: Linux
15. 12. 2019 20:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hell Kitty @Hell Kitty: Fakt osveta jak hrom - libani supin se zarukou 365 dni nedoknutelnosti soukromeho majetku ...

a kdyz to nekdo oznaci za blabol, tak prvni, co se vas napadne je, ze vas osocuje z alkoholizmu a pravidelneho brani navykovych drog - holt to podvedomi a bezdeke asociace jsou svina :lol:

jutes
jutes
Level 1 Level 1
14. 12. 2019 20:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Článok som nedočítal, bol som " Out Of Control"

martinX34
martinX34
Level 1 Level 1
15. 12. 2019 13:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ak operator ponuka nieco "zadarmo", za dobitie kreditu, tak to riesim tak, ze si kredit dobijem ale neminiem ho na sluzby operatora ale na nieco ine, co sa da platit cez SMS (cestovne na MHD, predplatne novin, ..).

Redmarx
Redmarx
Level 1 Level 1
15. 12. 2019 18:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chteljsem koupit hrnec od Tescomy, ale bohuzel, zrovna na nej sla akce, ze pokud ma clovek O2, dostane na ten hrnec slevu. Ja O2 nemam a navic tu firmu nesnasim, tudiz jsem si nekoupil ani hrnec od Tescomy. Jejich smula.

Marketingove u me vede Alza, jejich slogany jsou fakt chytlavy. Nevim, kdo to u nich vymysli, ale vymysli to fakt dobre.

rnb
rnb
Level 0 Level 0
15. 12. 2019 23:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx U zelenáče nakupují pouze internetově negramotní lidé. Všichni ostatní umějí nalézt identické zboží za výhodnějších podmínek jinde.

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
16. 12. 2019 06:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb komfor který mi nabídne alza těžko jinde najdu a když nabídnou slušnou cenu nevidím důvod tam nenakupovat :)

rnb
rnb
Level 0 Level 0
16. 12. 2019 09:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb @blackbox: jj, při čekání ve frontě na výdej zboží ti dají komfort kafe zdarma. Inu proti gustu žádný dišputát. Všichni ostatní nakupují jinde, kde se obvykle snaží frontu vůbec nemít.

Swiso
Swiso
Level 0 Level 0
16. 12. 2019 08:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb @blackbox: Osobně bych rád věděl o jakém komfortu mluvíš? Jestli tím myslíš neprofesionální přístup nebo lajdácké řešení problémů či snad nemáš na mysli předražené zboží? jestli ano, tak pak tvůj komfort chápu. Už sám Rybka je proALZAnoidní a je to na něm vidět. Firmu jako Alza bych zakázal jsou to zmetci a jedině zmetci mohou podporovat zmetky. O lidech co nakupují na Alze si myslím své, rozhodně se ovšem nejedná o odborníky ve světě IT, spíše o laciné parodie "ajťáků".

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
16. 12. 2019 11:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb @rnb: - nj všichni ostatní nakupují jinde a CZC je dvojka na trhu :D :D větší blábol jsi nemohl vymyslet
- ve frontě nečekám a jediný kontakt s pracovníkem mám, když přebírám zboží :)
- fronty nejsou jen tam, kde mají malé prodeje, ale jelikož využívám různé prodejce, tak jsem ještě nezazžil ani jednoho, který by neměl nikdy žádnou frontu :)(nevím proč máte potřebu vymýšlet takové bludy:))

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
16. 12. 2019 11:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb @Swiso: - komfort = rychlost, pohodlí, výdej i o víkednu + bezproblémové reklamace atd.
- u nás má např. CZC výdejnu v centru a bez vlastního parkoviště a u Alzy v klidu zaparkuji a ještě než dojdu k přepážce mám zboží připravené >> ptám se kdo jiný mi nabídne takové služby ?
- kterou firmu pro odborníky bys tedy doporučil ?

Swiso
Swiso
Level 0 Level 0
16. 12. 2019 13:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb @blackbox: Komfort definuješ pěkně, ale jestli mohu mít připomínku. Rychlost? V Alze? Kdy tam chodíš? O půl druhé ráno? pak to chápu. Výdej i o víkendu. Souhlasím. Bezproblémové reklamace? Kolik jsi tam prosím tě reklamoval kusů zboží? A hlavně mi netvrď, že dva apod. A jaké byly povahy ty problémy u onoho zboží?
Doporučil? Nooo... když tu nechají šířit jméno Alza, tak snad i můj komentář s jménem Compos tu zůstane.

Swiso
Swiso
Level 0 Level 0
16. 12. 2019 13:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb @blackbox: ..., že je Alza plná amatérských pracovníků není žádný blud. Možná když už budeš čekat na vydání balíku, zkus se pozeptat, co ten či onen pracovník má za vzdělání či kde před tím pracoval. Osobně jsem se tam ptal takto tří zaměstnanců. Všichni byli označeni jako experti na prodej IT. Jeden byl vyučený prodavač a před Alzou pracoval v elektru a prodával pračky (hlavně), druhý byl před tím zaměstnán někde v hotelu na recepci a třetí byl před tím opět nějaký prodavač v Tescu či něčem podobným. Všichni hrozně arogantní nagelovaní pitomci. Jednou jsem si udělal takový malý quest a chtěl jsem po pracovníku na reklamacích, aby mi sdělil mé licenční číslo Windows 8 (když jsem za licenci zaplatil [samozřejmě jen na oko, licence Windows 8, nelze zakoupit, pouze se pronajímá]). Šel jsem tam s tím, že pro Windows 7 jsem klíč měl, ale na NB s Windows 8 je jenom malé logo MS. Nekecám!! za deset minut tam byl sám šéf reklamací a hledal mi ve fakturách a na NB a kdo ví, kde ještě, licenční klíč! Tohle jsou podle tebe odborníci? Jestli si tohle myslíš, svědčí to spíše o tom, že tvá odbornost je stejná či nižší, než je ta jejich. Pak nedej Bůh, jestli jsi někde zaměstnán jako IT pracovník. A to ještě nemluvím o tom jaké používají nátlaky na neznalé lidi apod. Hanba jim i tobě! Jestli si něco mohu přát, přeji si, aby tvoji rodiče byli napáleni nějakým podobným Alza hňupem a ty jsi to tam pak musel řešit. Snad se stane přání mé... když už jsou ty Vánoce.

rnb
rnb
Level 0 Level 0
16. 12. 2019 12:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb @blackbox: - Ony existují jenom dva obchody? :lol:
- Nelži.
- Jinde umějí odbavovat zákazníky efektivněji.

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
16. 12. 2019 14:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb @rnb: - ne jen jsem parafrázoval jejich kampaň :D
- nelžu
- kde odbavují zákazníky efektivněji ? vše je to jen o aktuálním "návalu" a počtu zaměstnanců :) když se tam po práci nahrne naráz 100 lidí a nebo před vánocí i víc, tak je jasné, že si člověk počká a pak jen čumí, když je všechny předběhnu, protože jsem si to vyzvedl v aplikaci :)
- čeká se v MALL, TS, CZC atd. kde se tedy nečeká a odbavují zákazníky efektivněji ? v Alze aspoň mohu vyzvednout přes aplikaci a vklidu odejít se zbožím během chvilky ..

chápu, že firmy které toho tolik neprodají mohou mít rychlejší časy odbavení :)

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
16. 12. 2019 13:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb @Swiso: - amatéři jsou doslova všude, ale to není důvod nekupovat od nich zboží, protože to bych nekoupil nikdy nic a nebo máš pocit, že špičkový odborník bude za pár korun makat za přepážkou výdeje ... ;) (fakt neznám prodejce, kde by dělali jen profíci a parodie typu elektroword, CZC, O2 Guru apod. nebudu ani zmiňovat :D :D >> jednoduše chci svůj produkt, který jsem zaplatil a ten prostředník, který mi to zařídí mi je doslova ukradený :)
btw i člověk nevzdělaný v oboru může mít lepší povědomí o HW než nějaký IT specialista plný předsudků :)
- nevím kde jsi přišel na to, že si o lidech na výdeji myslím, že to jsou odborníci na HW i SW (a ani nevím proč to sem taháš :D )
- řekni mi tedy co je špatného na Alze, když si tam koupím produkt levněji a pohodlněji ?
- zbytek dost ulítáváš mimo téma a chováš se jak blb, ale neva jsme v anonymní diskuzi ;)

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
16. 12. 2019 13:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb @Swiso: - naposledy rozbitý monitor (který jsem si sám rozbil) a dostal jsem nový kus(nepříplácím si za extra služby) :) ale je fakt, že s reklamací jsem neměl nikdy a nikde problém a občas reklamuji i za známé s kterými "vyběhnou"
- chodím tam různě během dne i večer a vyzvedávám zboží v aplikaci ;)

v tom Composu jsem se podíval na pár položek a vše co mě zajímalo bylo dražší a nemají pobočku po cestě ( a vzhledem k tomu jak fungují externí přepravci některé věci jim odmítám svěřit) >> jakou mi tedy Compos přinese reálnou výhodu ? (ano kdyby to bylo levnější vč. přepravy neměl bych asi problém nakoupit i u nich )

Swiso
Swiso
Level 0 Level 0
16. 12. 2019 15:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb @blackbox: Vyzvedl v aplikaci? Co je to za termín? Nějaký Alza zkrat? Copak existuje aplikace, kde si člověk "vyzvedne" zboží? To ho jako stáhnu přes USB kabel nebo jak? Stejně tam člověk musí stát, než se na něj dostane řada. Což u firem, která neumí řešit ani běžné otázky typu "Co je v tom za OS?", musí trvat hodiny. Pak jsou ty dlouho fronty. Každá firma si totiž poradí s návalem 100 lidí jinak. Někdo lépe a v případě Alzy to jde i hůře.

Swiso
Swiso
Level 0 Level 0
16. 12. 2019 14:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb @blackbox: Co je špatného na Alze? Hlavně to, že opíjí lidi rohlíkem a oni si myslí, bůh ví, jak výhodně nenakoupili. Také jejich obchodní praktiky jsou fakt za hranicí morálních zásad, chovají se stejně jako Šmejdi, hlavně protože Šmejdi jsou. Ve výdeji odborníky nečekám, ale na reklamacích, kde posuzují problémy a taky od lidí, kteří mají pomáhat s výběrem HW či SW jistou odbornost očekávám. Propo v jiných firmách ona odbornost je, tak proč se divit, že? Zajdi si do jiné firmy a budeš mile překvapen, co všechno Alza nedokáže. :)

Swiso
Swiso
Level 0 Level 0
16. 12. 2019 14:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb @blackbox: Stran monitoru je to o.k. To vyřeší všude. Já tam řeším daleko delikátnější věci, hlavně pracovně. Mám tam nějaká specifická oprávnění za právnickou osobu. Ovšem, co všude jinde, třeba v tom Composu zvládnou, je v Alze doslova problém jako prase. Věř mi, že ani největšímu nepříteli bych nepřál tyto problémy řešit. Jinak osobně udělám přes rok vyšší stovky objednávek (nejvíce v tom Composu, už se mi podařilo se před dlouho dobou od Alzy oprostit a tak tam už řeším jen nějaké případy z dob dávno minulých) a tak v 5% jsou na Alze levnější, jinak ne. Záleží, co člověk objednává. Ovšem profesionální přístup, který v Composu získáte, je prostě jednoznačně lepší, než nějaká Alza, která ještě k tomu odvádí daně mimo naší republiku. + vzhledem k tomu, jací to jsou arogantní namyšlenci a jak vychcávají s lidmi, nevidím jakýkoliv důvod tam dobrovolně nakupovat.

Tomcat2
Tomcat2
Level 22 Level 22
18. 12. 2019 09:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb @Swiso: Někdo to možná potřebuje, ale já, když už něco kupuju, tak o tom vím vše, co potřebuju, informace jsem si našel předem a od Alzy očekávám, že mi to jen prodá, nic víc...

Tomcat2
Tomcat2
Level 22 Level 22
18. 12. 2019 09:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb @Swiso: Já taky nevím, co to meleš. Dělám to stejně. V aplikaci objednávku odbavím, 5 minut předtím, než dojdu na prodejnu a v okamžiku, kdy tam přijdu, tak už ji mám nachystanou, vyzvednu a odcházím. Tohle je podle mě úplně super.

A taky převážně nakupuju v Alze, protože můžu cokoli vrátit, i použité a nikdo tam nedělá ofuky. Někdy si z Alzy dělám půjčovnu nebo zkušebnu věcí, to je pravda, ale když to umožňují, tak proč ne...

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
16. 12. 2019 15:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb @Swiso: - normální člověk jde k jejich automatu nebo k pracovníkovi na pokladně .. a pak až dostane pořadové číslo .. v aplikaci si vyzvednu zboží a než dojdu dovnitř, tak je připravené na přepážce a odcházím bez čekání :)
- tak mi ukažte jedinou firmu, která perfektně zvládne nával lidí (nezažil jsem takovou)
- no vidíš považuješ se za odborníka a dotazuješ se "obsluhy" na OS :D :D, problém je, že s tím mají kolikrát problém i firmy, které ty produkty vyrábí :)
- hele už si hodně vymýšlíš :) chápu, že nemáš rád Alzu, ale kvůli tomu tady nemusíš přehánět, když problémy jsou všude (a doslova pobočka od pobočky se liší podle kvality personálu) >> ani v McDonaldu není "kvalita" všude stejná a to mají vždy stejné základní suroviny ..
- říkám ukaž mi firmu, která zvládne obsloužit nával zákazníků lépe jak Alza (problém je, že takových firem je minimum protože ostatní jen paběrkují) >. snad nedáš za příklad Tesco/Kauflan/Globus apod. :D:D
- samozřejmě kolem vánoc je to s frontou horší všude, kde prodávají ve velkém :)

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
16. 12. 2019 15:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb @Swiso: nemám stejnou zkušenost a až ji budu mít, tak si naběhnou .. samé neurčité věci, ale nic konkrétního, ale snaha o reklamu compostu tu je viď >> kdyby to byla taková pecka, tak za ty roky na trhu budou o dost větší ..budou mít pobočky na více místech apod. :)

- pořád jsem se nedozvěděl v čem jsou tedy lepší, když člověk nakupuje HW a proč jsem tedy negramotný, když koupím stejný HW levněji u Alzy :) (argumenty o vysoké ceně, frontách, reklamacích apod. se ukázali liché, tak co konkrétního to je se asi nedozvím :D )

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
16. 12. 2019 15:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb @Swiso: - nevím co je špatného na tom, že si porovnám několik obchodů a vyberu si ten aktuálně nejlepší a obdržím svůj produkt :) čím mě tedy opili? asi tím pohodlím a lepší cenou... to jsou tedy hajzli !! :D už je taky budu nenávidět ..
- v jaké firmě je ta odbornost ? ještě jsem na takovou firmu nenarazil (ano někde je pár jednotlivců potvrzující vyjímku, kteří tomu hoví, ale to je tak vše ... )
- na reklamacích (ať je to jakýkoliv subjekt) fungují normálně operátoři podle nějakých postupů, kterými se řídí a tam taky nelze očekávat nějakou odbornost ...
- využívám služeb mnoha firem, tak bych byl rád, kdybych znal aspoň jednu "prodejnu", kde jsou jen špičkoví odborníci, dobré ceny a adekvátní služby:) namísto prázdného tlachání nějaký shop doporuč :)

Swiso
Swiso
Level 0 Level 0
16. 12. 2019 16:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb @blackbox: S tebou je těžká domluva, já se nikoho na OS nedotazoval. Resp. nevím, kde jsem to psal. Také nevím, kde si vymýšlím. Alza je prostě Alza a je mi jasné, že někoho, kdo radši dobře parkuje a nechce ani vidět obsluhu jinak, než při výdeji, budu těžko přesvědčovat o opaku, tedy, že pro mě je firma kvalitní profesionalitou a ne zameteným parkovištěm. Zametené parkoviště je dobrá vizitka pro parkoviště, ne pro IT firmu. Je vidět, že každý nahlížíme na kvalitu jinak. Jeden chce odbornost a druhý povrchní přístup. Jestliže jsme oba spokojení. Je vlastně vše v pořádku. :wink:

Veet
Veet
Level 1 Level 1
16. 12. 2019 16:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb @blackbox: Dřív jsem upřednosťnoval CZC, protože mi byly reklami se zeleným panáčkem otravné, ale dnes už neobjednávám jinde než u Alzy. Jak píše blackbox, stejné "pohodlí" jiný prodejce nenabízí.

Vlastně jsem tam teď nakoupil 90% dárků, od voňavek, žrádla pro kočkym hasičáku až po elektroniku. Vyzvednutí zboží přes aplikaci funguje výborně, čekám vždy max do pěti minut, tak akorát na to kafe zdarma.

V práci se tu akorát s kolegama smějeme, jak jsme všichni vyřešili Vánoce přes Alzu. Ale není se čemu divit, mají fakt na co si člověk vzpomene, za dobré peníze a ještě s velkými výhodami vyzvednutí zboží oproti konkurenci.

Prostě Aleš Zavoral investuje správným směrem.

Swiso
Swiso
Level 0 Level 0
16. 12. 2019 16:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb @blackbox: Ukázali se liché, protože je nechceš reflektovat. To je to samé, jako že z mého hlediska jsou i tvé argumenty liché, protože bych je nereflektoval. Bohužel nejsem jediný, komu se tvé argumenty nepozdávali. Firmu jsem ti napsal, ty jsi u nich zatím nic nekoupil a už ji hodnotíš. Chápu :shock:

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
16. 12. 2019 18:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb @Swiso: proč bych u nich něco kupoval ?
a) mají vyšší ceny(u těch produktů, které jsem kontroloval) i kdyby neměli jsem ochoten připlatit za rychlé nebo víkendové dodání toho co jsem si objednal atd.
b) stejně bych s tou "profesionální" obsluhou nepřišel do styku(na čem ty tak lpíš) a nechal si to poslat dopravní službou :)

takže rozdíl je opět v ceně, rychlosti, komfortu = win win win alza :)

nenapsal jsi nic konkrétního, co by mělo být tak úžasné, abych utratil víc za horší a nákladnější službu :)

dobře dám příklad objednám si třeba SSD s doručením na mou adresu >> stejná cena za produkt i dopravu (abych nikoho neznevýhodnil)

jaký bude rozdíl mezi Alzou a COMPOSTEM ? (rád bych to věděl, abych zjistil v čem je ta Alza tak špatná)

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
16. 12. 2019 18:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb @Swiso: - takže nemáš nic konkrétního ?:) nedotazoval, tak potom nechápu tvůj příspěvek a proč ho sem dáváš ;) "Což u firem, která neumí řešit ani běžné otázky typu "Co je v tom za OS?", musí trvat hodiny."

- btw proč bych vyžadoval špičkové znalosti obsluhy, když vím co chci a rozumím tomu a nebo co potřebuješ vědět např. o CPU?

- ty si myslíš, že každý prodavač čehokoliv zná do detailu všechny informace produktů, které prodává ? Já ne :) a stačí mi, že když se ho zeptám, kde ten produkt je tak mě navede, abych si ho koupil :) u eshopu je to ještě jednodušší, protože ten kontakt minimalizuji na minimum a neotravuje mě nějaký prodavač, který ani neví, která bije, ale musí prodávat ;)

- no vidíš a já jsem zase spokojený s tím, že nakoupím levněji + zboží obdržím rychleji než u konkurence a to i o víkendu... nevím jak jinak měřit kvalitu a profesionalitu prodejců než jejich spolehlivostí a poskytnutým komfortem, protože můj čas mi nikdo nevrátí a opravdu nemám potřebu ho ztrácet s obsluhou :)

Swiso
Swiso
Level 0 Level 0
16. 12. 2019 17:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb @Veet: Aleš Zavoral hlavně investuje peníze jinam než zpátky k nám do ČR. Pevně doufám, že vám nevadí žádné "finanční čachry machry", které v tomto státě praktikují jistí lidé. Totiž jestli ano, jděte se léčit, něco máte v hlavě špatně.

Nedos
Nedos
Level 31 Level 31
15. 12. 2019 22:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx Slyšíš na alzu? Black friday od středy do února? Patřím mezi lidi co alzu aktivně bojkotujou, protože to co předvádí je už hodně přes čáru.

cihla
cihla
Level 1 Level 1
15. 12. 2019 18:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx Zrovna u zelenýho skřeta ze zásady nenakupuji, jelikož mi ten zeleňák leze krkem, jen ho vidím v TV, nebo slyším v rádiu. Jejich smůla.

Papundeklpunk
Papundeklpunk
Level 40 Level 40
16. 12. 2019 01:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Že je epizoda se Šáša burgery za každou zlatou medaili v Simpsonových podle skutečné události jsem někde četl, ale netušil jsem, že i epizoda o tom jak Bart vyhrál slona, je také podle pravdy. :D

Tomcat2
Tomcat2
Level 22 Level 22
16. 12. 2019 18:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já třeba nechápu marketing CZC.CZ v poslední době.

Billboardy kde se jako usmiřují s Alzou, deklasují se na dvojku na trhu a podobně mi přijde dost ujetý. Nevím, kdo to vymýšlí, ale vždycky nad tím jen kroutím hlavou, pro koho jsou vlastně určený?

95% lidí to ani nepochopí, protože vlastně ani neví, proč by měli být dvojka na trhu a o čem to tam sakra mluví? Ani neví, že by měla existovat nějaká "rivalita". A kde je vlastně psáno, že jsou dvojka a ne třeba trojka? Jak to může běžný člověk vědět?

Já bych se styděl udělat si takovou reklamu, kde se vlastně ponižuju, než abych se naopak před konkurencí vyšvihl...vlastně je to založenej marketing na tom, že jsem looser...

Redmarx
Redmarx
Level 1 Level 1
16. 12. 2019 20:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tomcat2 Souhlasim.

CZC bylo dobry, dokud ho nekoupil Mall. Ted to s nima jde od desiti k peti. Driv jsem nakupoval skoro jen na CZC, dnes tam neco koupim jen vyjimecne. Kdyz zbozi potrebuju co nejdriv, tak uz automaticky jdu na Alzu, protoze mi nabidne nejvyssi komfort a ryhle doruceni na pobocu, kde si to obvykle ten samy den vyzvednu. Kdyz hledam neco levne a nespecham na to, tak nakupuju dle srovnavace, to je pak ruzny, Softcom, Mironet, ..., ale treba onehdy herni sluchatka v Alze za 1500,- v akci a vsude jinde za 2000,-, takze i ta Alza se obcas hodne vyplati.

Tomcat2
Tomcat2
Level 22 Level 22
17. 12. 2019 09:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx Je fakt, že taky kupuju hlavně na Alze. Taky z toho důvodu, že když člověk do 14 dní něco vrací, tak nedělají ofuky, málo kdy se vůbec zeptají, proč to vracím.

Dokonce, když jsem vracel novou desku, kterou mi zkurvil po druhém zapnutí vadnej zdroj. Řekl jsem, že nenaběhla a nic neřešili...vysavač, se kterým jsem skoro dva týdny vysával, ale byl nic moc, prostě si ho vzali zpět a bez keců...

Reklama
Reklama