Zpět na článek

Diskuze: Jak se společnosti přestaly bát a začaly milovat piráty

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Wolfii
Wolfii
Level 1 Level 1
7. 3. 2014 16:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zrovna s conversion rate bych se screenem z WoT trochu váhal - mají v současnosti jedno z nejvyšších conversion rate na trhu, uvádí se lifetime conversion rate 25% (tzn. jedna čtvrtina si koupila alespoň někdy nějaké zlato), což je dost.

Daemonius
Daemonius
Level 0 Level 0
8. 3. 2014 11:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wolfii Určitě úspěch, ale myslím, že Blizzard-Activision se tomu můžou jen ďábelsky smát s WoW, které je stále měsíčně placené a pořád má pár milionů zákazníků (asi víc než pár). F2P hry jsou sice jakž takž úspěšné, ale díky tomu, že jsou F2P jsou dost často taky pěkně zkriplené, což občas odrazuje ty co mají peníze za to cokoliv dát. No nebo to dopadne jako u BF4..

Elevea
Elevea
Level 8 Level 8
9. 3. 2014 02:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Daemonius Jop, to srovnání WoT a WoW je na místě... Když sečtu všechny datadisky a měsíční poplatky, za hru na ofiku WoW jsem za 4 roky vyhodil něco přes 20 kolíků, kdežto přibližně stejný čas ve WoT mě přišel na ubohých pět tisíc.
Blizzard už ode mě nedostane ani vindru. Jsou to zloději...

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
7. 3. 2014 16:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wolfii Je to ilustrák, a ty tam dávám já, v tom je Michal nevinně. ;-)

V tomto konkrétním případě jsem to nezkoumal, ale je jasné, že tam to bude určitě lepší (sám jsem do toho nevrazil ani korunu, ale spousta lidí kolem mě ano.)

karelpipa
karelpipa
Level 1 Level 1
7. 3. 2014 18:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner Hlavně je tam správný popisek :D

Karlos.s
Karlos.s
Level 1 Level 1
7. 3. 2014 22:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @karelpipa: jj, ten popisek mě pobavil WoL :P , bohužel vystihuje stav serverů v poslední době.

ccdira
ccdira
Level 1 Level 1
10. 3. 2014 00:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Karlos.s: [quote=Karlos.s]jj, ten popisek mě pobavil WoL :P , bohužel vystihuje stav serverů v poslední době.[/quote]
To je tím u jakého jste poskytovatele připojení. Já jsem na wifi síti (CZF) a ping se mi na servery WOT pohybuje zřídka nad 20 ms. A letos jsem neměl vůbec žádné problémy s lagy.

ch3vr0n
ch3vr0n
Level 13 Level 13
10. 3. 2014 13:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @ccdira: :) neni problem na siti nastavit prioritu pro ICMP pakety (ping) a bude se vam zdat odezva skvela ikdyz to tak "nebude" :)

Mysel_1
Mysel_1
Level 1 Level 1
10. 3. 2014 09:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @ccdira: Velmi se mylite. Je to interni problem WG, jak lze snadno zjistit na webu i na foru.

MAX HACKER
MAX HACKER
Level 1 Level 1
8. 3. 2014 04:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ve článku je spousta názorů, ale autor by si měl skutečně prostudovat co to je vlastně termín OEM Original Equipment Manufacturer

A na Wikipedii je to také z části špatně.
Pokud o něčem nevíte přesně co znamená tak považuji ty 4věty nejen za špatné, ale především kdyby to šlo tak budu požadovat smazání info o OEM.

OEM dobře popsal například Dan Gookin ve své knize :) takže doporučuji nastudovat než psát nějaký názor který není založen na pravdivých informacích. Společnost si myslí, že OEM je jednoduchý záležitost spjatá na Mb, ale ono to jde hodně do hloubky, ale to už nikoho nezajímá a tak si společnost naivně myslí to své i když povědomně třeba ví, že je to špatně.

Psát sem jak to vlastně je nebudu, zjistěte si to sami v knize.

Daemonius
Daemonius
Level 0 Level 0
8. 3. 2014 11:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MAX HACKER OEM je pokud se nepletu něco, co by se standartně ani nemělo prodávat a je to určené čistě pro firmy stavící/prodávající výpočetní techniku. V ČR sem ovšem nenarazil nikdy na to, že by někdo něco OEM odmítnul prodat. :D

Elevea
Elevea
Level 8 Level 8
9. 3. 2014 02:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Daemonius Malý fígl. Koupíte si díly, až později systém. No a? Nainstalujte, nalepte nálepku a pak to sami sobě prodejte. A najednou je to legální. Mrkvosoft může být rád, že jste si to vůbec koupili.

N10Tikky
N10Tikky
Level 1 Level 1
8. 3. 2014 12:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Daemonius A proč by ti neměli dovolit, aby sis to koupil? Ty si kupuješ OEM licenci a dodržení licenčních podmínek použití je na tobě.

Daemonius
Daemonius
Level 0 Level 0
9. 3. 2014 13:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Daemonius @N-10-Tikky: Píšu to z pohledu "zákona". Že se to prakticky neřeší mě jedině těší (většina mého PC je jaksi OEM).

Mysel_1
Mysel_1
Level 1 Level 1
10. 3. 2014 09:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Daemonius @Daemonius: No tim hur, ze z pohledu "zakona". Opravdovemu zakonu je to jedno, ten to neresi, a dodrzeni licence je na zakaznikovi, ne na prodejci.

mara.t
mara.t
Level 1 Level 1
8. 3. 2014 12:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak jak již tu někde zaznělo. Článek je jen snůška autorových názorů. Nevidím v něm nějakou pořádnou celistvost a navíc s některými názory nesouhlasím. To co se pan Rybka snaží sdělit je asi známá zákonitost, že úspěch produktu = kvalita implementace x přijetí zákazníkem. To je jeden ze základních principů "obchodu" (či prosazení čehokoliv). Škoda jen, že pan Rybka chodí kolem horké kaše, ale je na dobré cestě ;-) Kdyby si principy prostudoval a členil je do toho co píše v článku tak by to dávalo větší smysl.
Co se týká věcí, s kterými nesouhlasím, tak to je např. kafrání na model free to play. Ta konverze nemusí nutně říkat přesná čísla. Já třeba platil známému na lan párty za skiny postav protože on prostě měl účet. Stejně to udělalo víc lidí. Navíc nejde jen o tyto peníze. Zisk se může generovat jinde (trička, figurky, soutěže atd.), nebo v úplně jiném odvětví a to "ztrátové" slouží jen pro reklamu/získání zákazníků k firmě/značce. Prostě, tento článek potřebuje vysvětlení proč to tak je a ne jen nahlodávání z různých stran.

SoldierKopi
SoldierKopi
Level 1 Level 1
8. 3. 2014 15:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No uprime. Proc si mam kupovat neco co mohu mit zadarmo se stejnou funkcnosti ? Vim,ze argument muze bejt,ze je to vpodstate kradez atd. Ale vetsina lidi nejsou bohaci a penize radsi investujou do neceho jinyho. Napr hry. : dnes neni problem si behem hodky hru stahnout a hrat. Hru si koupim jen kdyz chci hrat multiplayer kterej je vetsinou nefunkcni. Dat za hru 1200,- a prehrat ji behem 10 hodin a odinstalovat... ? Ne diky :D co se tyce programu tak jsem jeste nenarazil na neco co bych si musel zakoupit. Tak a ted me tu ukamenujte ale 90%lidi co znam jsou na tom stejne jako ja.

Elevea
Elevea
Level 8 Level 8
9. 3. 2014 02:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SoldierKopi Vidíte a já se už dostal do fáze, kdy kupuju hry a přitom je nehraju :D.

Lumpik.Honzik
Lumpik.Honzik
Level 1 Level 1
14. 3. 2014 10:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Elevea Dospěl jsem do stejného stavu. Na svém steam účtu mám víc her, které jsem nehrál, než těch, co jsem si zahrál. 8)

RomanL
RomanL
Level 26 Level 26
10. 3. 2014 10:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Elevea Jo jo, já taky. Už toho mám stoh nastřádané staré dobré klasiky, a nemám na to čas... :)

Daemonius
Daemonius
Level 0 Level 0
9. 3. 2014 13:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Elevea Jop, na mě též čeká na STEAMu pár her, které sem koupil jak ženská ve slevě. :D

Lokavidu
Lokavidu
Level 1 Level 1
8. 3. 2014 19:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

open source je jako plevel :D :D :D

cheysuli
cheysuli
Level 1 Level 1
8. 3. 2014 21:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=SoldierKopi]No uprime. Proc si mam kupovat neco co mohu mit zadarmo se stejnou funkcnosti ? Vim,ze argument muze bejt,ze je to vpodstate kradez atd. Ale vetsina lidi nejsou bohaci a penize radsi investujou do neceho jinyho. Napr hry. : dnes neni problem si behem hodky hru stahnout a hrat. Hru si koupim jen kdyz chci hrat multiplayer kterej je vetsinou nefunkcni. Dat za hru 1200,- a prehrat ji behem 10 hodin a odinstalovat... ? Ne diky :D co se tyce programu tak jsem jeste nenarazil na neco co bych si musel zakoupit. Tak a ted me tu ukamenujte ale 90%lidi co znam jsou na tom stejne jako ja.[/quote]
1200? Tak takhle drahou hru jsem snad nikdy nekoupil a to jich vlastním něco kolem dvou set. Já si kupuju hry, který mě baví a chci tím podpořit autory, aby takové hry dělali dál a hru, kterou za 10 hodin odinstaluju si prostě nekoupim. Jak jednoduché

SoldierKopi
SoldierKopi
Level 1 Level 1
9. 3. 2014 17:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cheysuli Tak když vyjde nějaká pecka tak stojí okolo 1000,- určitě. No stejně si nedokážu představit,že bych si všechny hry co jsi chci zahrát měl koupit. To bych měsíčně utratil přes 2000,- jen za hry. To si raději koupím nějakej HW. Kupujete si hry které Vás baví ? A jak víte,že Vás ta hra bude bavit ? To ji předem nevyzkoušíte ? (když nepočítám demo verze) Fůru her chci jen vyzkoušet a po pár hodinách mě prostě přestanou bavit,nebo přehraji kampaň a hru už nespustím. Když mě hra baví a má dobrej multiplayer tak ano-pak je důvod ke koupi.

FAJKO
FAJKO
Level 4 Level 4
9. 3. 2014 18:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SoldierKopi Zlodeji a len a len zlodeji mozu za to ze predaje hier na PC su oproti konzoliam minimalne. Len a len zlodeji mozu za to ze dnes je kazda vacsia hra urcena na konzole. Dufam ze sa situacia zmeni a PC bude znova vzkvietat ako najkvalitnejsia platforma z najkvalitnejsimi hrami

SoldierKopi
SoldierKopi
Level 1 Level 1
9. 3. 2014 18:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SoldierKopi @FAJKO: No to máte pravdu,ale dokuď neudělají nějakou ochranu kterou nikdo neprojde tak to bude pořád stejný. Na Xbox jsou taky flashe,akorát xbox hry jsou podle mě pro širší veřejnost a flash má jen málo lidí...

nostrom
nostrom
Level 1 Level 1
9. 3. 2014 00:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

K te posledni casti clanku tykajici se her, jeste ze existuje GOG.com, nevim co bych si bez neho pocal. Fyzicke originaly sice muzete mit, ale k cemu vam jsou kdyz polovinu z nich se vam nepodari ani nainstalovat, tohle z meho pohledu degraduje "sbirani PC her" na sbirani krabic a manualu, coz je desna skoda a na plne care zde vyhravaji konzole, kde strcim a hraju 20 let stary vykopavky.

FAJKO
FAJKO
Level 4 Level 4
9. 3. 2014 11:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=mara.t]Tak jak již tu někde zaznělo. Článek je jen snůška autorových názorů. Nevidím v něm nějakou pořádnou celistvost a navíc s některými názory nesouhlasím. To co se pan Rybka snaží sdělit je asi známá zákonitost, že úspěch produktu = kvalita implementace x přijetí zákazníkem. To je jeden ze základních principů "obchodu" (či prosazení čehokoliv). Škoda jen, že pan Rybka chodí kolem horké kaše, ale je na dobré cestě ;-) Kdyby si principy prostudoval a členil je do toho co píše v článku tak by to dávalo větší smysl.
Co se týká věcí, s kterými nesouhlasím, tak to je např. kafrání na model free to play. Ta konverze nemusí nutně říkat přesná čísla. Já třeba platil známému na lan párty za skiny postav protože on prostě měl účet. Stejně to udělalo víc lidí. Navíc nejde jen o tyto peníze. Zisk se může generovat jinde (trička, figurky, soutěže atd.), nebo v úplně jiném odvětví a to "ztrátové" slouží jen pro reklamu/získání zákazníků k firmě/značce. Prostě, tento článek potřebuje vysvětlení proč to tak je a ne jen nahlodávání z různých stran.[/quote]Taktiez sa pripajam nazoru, Rybka dokola pise to iste pokazde v trochu inej forme a este pridava ako bonus svoje odborne riesenia

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
9. 3. 2014 11:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

uz tu mame kompilaci sosam z mega.co.nz, thx :D

vulu
vulu
Level 1 Level 1
9. 3. 2014 12:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel INSERT COIN :D

Igor
Igor
Level 1 Level 1
10. 3. 2014 12:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A diví se někdo pirátům? Vždyť protiústavní zločinecká organizace OSA vybírá výpalné. Platí presumpce viny bez možnosti dokázat nevinu. Při koupi svého HDD jsem byl automaticky odsouzen a finančně potrestán za pirátství. S čistým svědomím teď můžu pirátit, protože trest jsem si odpykal.

Airywave
Airywave
Level 1 Level 1
13. 3. 2014 13:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Elevea]Jsou to zloději...[/quote]

Soudruhu komunisto, soukromá firma má plné právo si za scůj výrobek účtovat jakoukoliv cenu se jim zachce, nikod vás nenutí ani nesmí nutit si to platit takže jste úplně mimo.

Elevea
Elevea
Level 8 Level 8
14. 3. 2014 15:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Airywave Nenene, soukromá firma cenu navrhuje a zákazník ji schvaluje tím, že ji koupí nebo ne. Však taky jsem s jejich hrama praštil a už jim peníze nedávám a navíc, světe div se, jim dělám negativní reklamu! Jak strašlivě jim ubližuju! Ó můj bože, asi zešedivím.
Přesně tak, mladý muži. Jsou to zloději, protože obírají mladé hlupáky, jako jsem byl já, nebo jste momentálně Vy, co jim zobou z ruky a jejich výrobky žerou. Až Vám přestane zábavu platit tatíček, poznáte, o čem mluvím.
Jinými slovy, úplně mimo jste tu Vy.

blue7325
blue7325
Level 1 Level 1
19. 3. 2014 09:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=FAJKO]Zlodeji a len a len zlodeji mozu za to ze predaje hier na PC su oproti konzoliam minimalne. Len a len zlodeji mozu za to ze dnes je kazda vacsia hra urcena na konzole. Dufam ze sa situacia zmeni a PC bude znova vzkvietat ako najkvalitnejsia platforma z najkvalitnejsimi hrami[/quote]
Toto je blbost. Chod si o tom nieco nacitat. Hlavnym dovodom su mensie investicie penazi a casu na vyvoj hier len na konzoly, ktore maju stanoveny a nemenny HW a dany vykon.

A este tu niekto spominal Blizzard. Ten je marketingovy boh. Len D3 sa predalo 20mil kusov, kus po 50 ecok :) A pirati si ani neskrtli. Doteraz :D

Ale samozrejme, mi cesi a slvoaci to vieme urcite lepsie a vyznamena v tom ovela viac ako oni, ze :)

Reklama
Reklama