Zpět na článek

Diskuze: Jak veverka Peanut (možná) rozlouskla americké volby

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

RomanL
RomanL
Level 26 Level 26
14. 11. 2024 08:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vidím, že místní levičáky ten článek pěkně nakrknul... 😁

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 37 Level 37
12. 11. 2024 09:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Sracky morbidne obeznych lavicovych liberalnych fasistov necitam.

Situacia v USA alebo u nas je velmi jednoducha. Je to vlada luzy. Ochlokracia. Kakistokracia.

To je USA, to je slovensko a madarsko dnes a cesko s Babisom uz zajtra.

Absolutny diletant, curak bez moralneho kompasu, border line psychopat sa postavi na celo nevzdelanej degenerovanej luzy. Tu v EU, my konkretne stracame cele dekady pokroku ekonomickeho, politickeho kulturneho, vedu sme stratili u nas uz davno, sme iba rozvojove manufaktury.

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
11. 11. 2024 13:18 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já nevím, kdyby mě šikanovala Česká inspekce životního prostředí, krajská hygienická stanice nebo nějaký podobný orgán, asi bych si to s žádnou politickou stranou nespojil. Ale třeba je to v USA jinak.

palqo
palqo
Level 23 Level 23
11. 11. 2024 13:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Slusnak123 @Slusnak123 Presne toto. Navyse Demokrati/progresivci su ti odtrhnuti od reality a Republikani/konzervativci vedia co ludia potrebuju? To uz asi treti raz, co si tukam na celo u Rybkovho clanku. A to nehovorim o tom, ze sa nezhodneme ani na tom co meme je (nie, meme si nevyzaduje ziadne specialne vedomosti). Asi je nacase skoncit s citanim tychto prispevkov.

Martin1974
Martin1974
Level 29 Level 29
Operační systém: Linux
11. 11. 2024 22:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Slusnak123 @Slusnak123 Dost možná jde o to, že New York je obecně braný jako bašta demokratické strany, kde má státní aparát pod palcem (mj. existují rozbory, proč obžaloby na Trumpa nechávali podat zrovna tam).

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
12. 11. 2024 12:18 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin1974 @Martin1974 Já nevím, říkám jen svůj pohled, nicméně takový Chomutov asi nebude bašta současné vládní koalice a přesto bych jednání nějakého úřadu v Chomutově nepřičítal opozičním politikům. Ale možná, že v USA jsou tyto orgány více svázány s politickými stranami.

schali007
schali007
Level 1 Level 1
11. 11. 2024 11:19 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na začátku to vypadá jako strašné bezpráví, na konci jako fraška. Nese to všechny znaky emocionální manipulace. Pochybuju o vlivu na volby. Ovšemže byrokracie je špatná, o tom žádná. Zlo dělají jednotlivci s patřičnou mocí, kterou jim dává nějaký štempl. Řešení neexistuje, polovina populace(bez ohledu na stranu) je taková, že zneužije moc proti ostatním, protože spravedlnost, předpisy, zakony, cokoliv vas napadne. Takže jak řekl Musk, omezit, minimalizovat, ořezat. Lidi nezměníte, ale ty úřady se rušit dají.

Marek Staněk
Marek Staněk
Level 25 Level 25
11. 11. 2024 08:52 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V podstatě se dá říct, že demokraty ovládané úřady a instituce jsou "demonstrací banálního byrokratického zla v jeho nejhorší podobě". Abych tedy citoval Elona Muska a Hannah Arendtovou.

A v článku chybí zmínka, že kdyby ti byrokrati byť jen velmi opatrně použili tu PU pěnu mezi ušima, došlo by jim že
1) když veverka a mýval cca 7 let nikoho vzetklinou nenakazili, tak asi vzteklinu nemají, a
2) pár dnů před volbami v tak emocionálně citlivé zemi bude tahle úřední zvůle mít možná zásadní dopad na volby a jejich zaprděná teploučká místečka.

RomanL
RomanL
Level 26 Level 26
14. 11. 2024 08:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Marek Staněk @Marek Staněk Taková zmínka v článku nechybí. Ba dokonce je to tam zmíněno několikrát. Musíte číst pořádně. 😉

Samboush
Samboush
Level 21 Level 21
10. 11. 2024 13:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Uvidíme jak bude pan Rybka protestovat až Trump začne deportovat ty milióny ilegálů , kterých děti už jsou plnohonotní občané USA. Chudák veverka, ale co ty děti?

Marek Staněk
Marek Staněk
Level 25 Level 25
11. 11. 2024 08:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Samboush @Samboush Strašně nerad komukoli chčiju do plyšáků, ale Biden deportoval cca 4x víc ilegálů než Trump.

RomanL
RomanL
Level 26 Level 26
14. 11. 2024 08:01 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Marek Staněk @Marek Staněk A to jste vyčetl odkud? Já jsem vnímal tohle:

Otevřené státy americké: Biden povolil migrační stavidla, do USA se valí tisíce lidí

https://cnn.iprima.cz/otevrene-staty-americke-biden-povolil-migracni-stavidla-do-usa-se-vali-tisice-lidi-20167

Ovšem je to možné, když zrušil ten plot, tak mu jich tam asi nalezlo víc, takže by měl koho deportovat. 🤔

Marek Staněk
Marek Staněk
Level 25 Level 25
21. 11. 2024 08:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Marek Staněk @RomanL Jde o to, že za prvního Trumpova období se deportace nevynucovaly nijak aktivně, ta politika byla spíš hromada keců, aby voliči měli pocit, že pro ně něco dělá.
V podstatě to jediné, co se provádělo fakt aktivně a mediálně hlasitě, bylo rozdělování rodin ilegálů s malými dětmi, protože zákon schválil ještě Obama, a hodilo se kydat špínu stylem "to my ne, to demokratický černý prezident schválil a my jsme povinni to prosazovat. TAM si stěžujte".

vr43x3m
vr43x3m
Level 23 Level 23
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
14. 11. 2024 05:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Samboush @Samboush Co som pocuval, tak deti pojdu pekne s rodicmi.

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
9. 11. 2024 10:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je usmevne tvrdit ze to jsou instituce rizene demokraty. Naopak bych rekl ze demokrati na policejni brutalitu poukazuji dlouhodobě… ale nikoho z republikánů nezajímá, když někdo zabije černocha,ale nedejbože, aby se něco stalo veverce…

Kryptofasista
Kryptofasista
Level 45 Level 45
9. 11. 2024 14:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mmchk @Mmchk Progresivní rádobydemokraty akorát zajímá, jestli někdo zabil černocha a nejlíp sfetovanýho kriminálníka, kterej se vlastně zabil sám. Vše ostatní je mimo jejich záběr. Od obrovské kriminality černochů, přes rudý Antifa bojůvky, až po následky jejich vlastní řízené masové migrace z Jižní Ameriky. To všechno je lepší zítřek.

Ale co, Trump to snad zvrátí, stejně jako všechny ostatní progresivní zvěrstva. 👌 MAGA 2025 👌

Ještě by to chtělo u nás.

Lukáš Meistner
Lukáš Meistner
Level 44 Level 44
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
9. 11. 2024 14:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kryptofasista @Kryptofasista pěkně jsi to napsal. Čas ukáže, kam se to vše vyvine

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
9. 11. 2024 18:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kryptofasista @Kryptofasista Jasný - u černochů můžeš tvrdit že to jsou všechno sfetovaní kriminálníci, ale u veverky to už nejde a snad to pomůže reformovat policii a pomoci i těm černochům…

Marek Staněk
Marek Staněk
Level 25 Level 25
11. 11. 2024 08:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mmchk @Mmchk On je problém v tom, že to násilí proti černochům se děje i ve státech ovládaných demokraty, kde proti tomu nedělají vůbec nic už desítky let. Používají to jen jako zástupný problém, ostatně jako v podstatě všechno ostatní, a navíc jen když moc zneužívá někdo jiný. Když mají máslo na hlavě oni sami, najednou je to "selhání jednotlivce, které se stává maximálně 3x za deset let".

Baloun
Baloun
Level 26 Level 26
9. 11. 2024 10:21 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Tím klíčovým faktorem je to, že se američtí demokraté, a hlavně jejich podporovatelé z řad elit kompletně oddělili od reality a vůbec nevnímají problémy běžných lidí s inflací, s nezaměstnaností, s nedostupným bydlením, s kriminalitou a s dalšími věcmi, které je trápí."

Co to je za blábol? Všechny elity jsou odtržené od reality. Určitě ty republikánské myslí na běžného občana víc než ty z řad demokratů. To zní fakt věrohodně 😂. Bože co se to s PCT stalo?

vr43x3m
vr43x3m
Level 23 Level 23
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
14. 11. 2024 06:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Baloun @Olda79 Len trocha z historie. Boli to republikani, ktori boli proti otroctvu a demokrati, ktori ho chceli zachovat. Co sa tyka sucasnosti, tak to sa este uvidi, ale ked si pozries co hovorili republikani a co demokrati, tak z toho je jasne kto je viac odtrhnuty od beznych ludi. Samozrejme az ciny ukazu aka bude realita.

Baloun
Baloun
Level 26 Level 26
15. 11. 2024 14:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vr43x3m @vr43x3m No jasné to samozřejmě je. Ovšem demokratům a republikánům každému opačně 😂.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 22 Level 22
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
9. 11. 2024 04:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pane Rybka... TOHLE na Pct opravdu nepatří...

Lukáš Meistner
Lukáš Meistner
Level 44 Level 44
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
9. 11. 2024 13:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Pitcha007 vznikl tady celkem slušný debatní kroužek, proč to neokořenit politikou a udržet klidnou a věcnou diskusi.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 22 Level 22
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
10. 11. 2024 21:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukáš Meistner @Lukáš Meistner Právě proto, že to na PCT nepatří a vidět třeba v pornu anime veverku asi taky nebude moc top.... Rybka ať si článek vytiskne a utře si s ním pozadí... Jestli jeho názory neberou kamarádi u stolu v hospodě, má to blbé. Takovými články pouze filozofuje a reálně to nic neznamená, ani nezmění... U korýtek jsou ti, které jsme si zvolili a tečka... Ať táhne kandidovat, jestli chce něco změnit, nicméně jeho ke korýtku nikdy nepustí 🤣

Lukáš Meistner
Lukáš Meistner
Level 44 Level 44
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
11. 11. 2024 06:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukáš Meistner @Pitcha007 jasný názor jste řekl jasně. Mám na to svůj.

Když si tu můžeme číst o holícím strojku, filmu nebo telefonu, proč nezabrousit k politice.

S autorem mohu, ale nemusím souhlasit. To neznamená, že ho pošlu do prdele nebo ať si s názorem prdel vytře. To není věcná diskuze.

Ale v pohodě, dokážeme se chovat jako hovada i u článku na základní desku a někdy se přidá i redaktor. Toliko k úpadku společnosti, která se logicky prolíná i do politiky.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 30 Level 30
8. 11. 2024 18:35 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pardon, asi ten článek čtu špatně, ale na celé věci je tedy špatně to, že úředníci nemysleli dost politicky a nezačali chvilku před volbami předstírat, že nejsou čiré zlo? Nebo jak mám ten závěr chápat? Pro mě to byla jen čirá demonstrace zrůdného systému současného establishmentu. A že se to stalo před volbami, inu páchají něco denně, tak se našlo zrovna tohle.

Nějak úplně nechápu, co nám chtěl autor článkem říct. Že veverka rozhodla volby? Tohle byl jen střípek v mozaice a to, proč to progresivisti projeli shrnuli ti příčetnější z nich samých hned po volbách. Roky kašlali na normální lidi, co jen chodí do práce, starají se o rodinu a chtějí žít. Těmhle lidem totiž demokraté denně říkali, že jsou horší než Hitler protože nemají priority v uctívání genderu, palestiny, diversity a kultury černého muže. A pak se divili, že tentokrát dali hlas někomu, kdo aspoň řešil témata, která voliče opravdu tíží.

No a pak tu nebyl covid, takže se hlasy sčítaly pod kontrolou, někam "zmizelo" 20 mega hlasů od veteránů války severu proti jihu, obyvatel hřbitovů a podobných voličů Bidena . Pak taky místo provládního twitteru bylo Xko. Přesto mě překvapuje, jak silná podpora demokratů ve státech je, vždyť na hlasy to bylo skoro 50 na 50.

Jo a výběr memů dost ubohý, koukněte na 9gag.

Hajčus
Hajčus
Level 25 Level 25
8. 11. 2024 20:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Oskar Schindler Tvrdit, že politika mezi tranzistory nepatří, by bylo asi naivní. Napolovic s tebou souhlasím, zbytek těžko říci. Každopádně na tímto článkem rozpačitě krčím rameny. Nechápu smysl této rubriky.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 30 Level 30
8. 11. 2024 21:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hajčus @Hajčus Já bych ocenil, kdyby se politika vynechala. O hardwaru si čtu, právě protože je to téma v ideálním případě založené na nějakém měření a popisu skutečnsotí a ne na dojmologii a propagandě. Přes nekonečné války fanboů nvidie, intelu, amd, applu, andoidu a bůhvíčeho se ještě nějak dokážu přenést,. Klidně ať se hádají, kupovat mě to nenutí a vybrat si můžu klidně zcela iracionálně a hlasuju svobodně peněženkou. Samozřejmě, politika ovlivňuje co, kde jak a za kolik koupím, ale to mi cpou do hlavy ze všech stran, tak bych ocenil, kdyby to na technickém magazínu bylo nějak omezené.

Politika je svinstvo, ale je nutné se o ní bavit. Jen bych ocenil, aby to bylo na místech k tomu určených. Tahle glosa nebo co to je za stylistický útvar mě vlastně docela naštvala, ani nevím proč. O veveřici jsem viděl stovku memů na 9gagu, volby dopadly mnou preferovaným způsobem, v článku není nic, co by mě štvalo (tedy asi až na úplný závěr), přesto mě to tak nějak při pátečním podvečeru nasralo a na pana Rybku se kvůli to mu zlobím, byť ani nevím proč vlastně. Jeho články a přednášky mám rád, ale tohle mi zkazilo náladu. Asi jsem chtěl radši něco na téma nenažraných cen x3d procesorů a to jak nám hezky provětrávají peněženku a spustě lidem se to líbí.

Lukáš Meistner
Lukáš Meistner
Level 44 Level 44
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
9. 11. 2024 13:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hajčus @Oskar Schindler souhlasím, ale tak na uvolnění...... Zdražení X3D procesorů je logická reakce na poptávku na trhu. Radost z toho nemám, ale nepohoršuje mě to.

Hajčus
Hajčus
Level 25 Level 25
8. 11. 2024 17:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Oříšek, aha...

czchip
czchip
Level 43 Level 43
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
8. 11. 2024 15:49 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jen malá oprava, Scrat chce schovat žalud, ten sice podle wiki oříšek obsahuje, ale je to jen část žaludu, ale žalud je spíše nažka. Jinak článek standardně skvělý.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
8. 11. 2024 15:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

opět super počteníčko Michale, náramně jsem se u toho bavil.. posílám +3,- :)

Reklama
Reklama