Zpět na článek

Diskuze: Jaké je nové DLC ke Kingdom Come: Deliverance?

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

ajne
ajne
Level 1 Level 1
3. 1. 2019 10:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tenhle datadisk nebyl úplně špatný (počkal jsem si s hraním na opravu), získávání náramku a receptu na nápoj lásky jsou docela pěkné a zajímavé questy (hlavně ten recept prachsprostě nekoupit, připravíte se o zásadní kus hry). Nicméně bych měl dvě připomínky - celková rozsáhlost spíš připomíná questy, které jsou u takového Zaklínače přidány jako free DLC. Cena datadisku by měla být max. poloviční. Do pěti euro bych to bral jako přikoupený pěkný quest. Za těch deset jsem už na rozpacích, jestli mi doplněný obsah za takovou částku stál - spíše ne.

digitalzone
digitalzone
Level 1 Level 1
26. 10. 2018 12:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

U DLCček si mohl Warhorse napravit reputaci. KCD byla dobrá hra, ale taky hodně zabugovaná. To že DLCčka nejsou nic moc a nijak nevynikají v tom, co si vydavatelé zvykli vydávat, a že ani toto DLC nevyšlo v pořádku ukazuje prostě na ledabylý přístup. Už teď se ale rýsuje, jestli další hra od Warhorse bude mít úspěch, nebo ne. Komunita totiž nemusí zapomenout.

Turtle
Turtle
Level 22 Level 22
26. 10. 2018 19:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@digitalzone "A to i navzdory faktu, že původní hra byla rozbitá takovým způsobem, že se pomalu ani nedala hrát."

To je sprostá lež. V KCD jsem nahrál s day0 patchem přes 30 hodin a narazil jsem vesměs na pár mírně závažných grafických chyb a asi dva menší questy, co jsem musel dokončit jiným způsobem. Jinak vše docela v pohodě. K DLC se nevyjadřuju, nehrál jsem ho. Ale to okopávání KCD kvůli bugům je docela sprosťárna, když třeba Skyrim byl po vydání daleko horší a i poslední verze má bugy co jsem zažíval už v Oblivionu...

xxviktor
xxviktor
Level 1 Level 1
29. 10. 2018 17:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Turtle U PS4 Pro to byla opravdu katastrofa. Ani ne tak to, že to občas slítlo, ale hlavně ta věc kazila savy, což při té filozofii s ukládáním bylo šílené. Opravdu super hra, když ti slítne a ty pak zjistíš, že máš rozbitý 3 savy nazpět a musíš se tak, ne svou vinou, vrátit třeba 4 hodiny nazpátek. A to jsem to hrál nedávno a přitom si na rozbitý save systém stěžují lidi už od března. Warhorse na to evidentně prdí.

cursedslayer
cursedslayer
Level 1 Level 1
29. 10. 2018 07:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Turtle Já hrál verzi od GOG, tedy 1.2.0 hned jak vyšla a narazil jsem jenom na pár blbin. Nijak to necrashovalo (možná jednou za 30h?). Některý qeuesty byly trochu kostrbatý, ale že se to nedalo hrát? Tak co jsem tedy těch 30h na verzi 1.2.0 dělal? Věřím že nejvíc si to odneslo PS4, kde byl ten stav tragický (údajně, nemám vlastní zkušenost, jsem PC Master Race).
To že to bylo nehratelný stále dokola omílají ti samí. PS4kaři,lidi co to vůbec nehráli a mají to "načtené" z Youtube, nebo prostě hovádka, co mají rozprasený počítač a svádí to na hru. P.S.: KDC je po dlouhý době hra která je náročná na HW.

pepcadvorak
pepcadvorak
Level 1 Level 1
28. 10. 2018 19:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Turtle Souhlasim az na par drobnosti PC verze v poho. Hral jsem prvni DCL se staveni vesnice a to me dost bavilo kdyz to clovek dostavil tak mel konecne domov :)

inferius
inferius
Level 1 Level 1
28. 10. 2018 04:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Turtle Tak to mate stesti, ja sem cekal na vydani temer kazdeho patche, aby opravil nejaky bug, ktery mi branil ve hrani. Celkove sem cekal az do nejake verze 1.4, abych to mohl uspesne dohrat. Takze to skutecne lez neni, nekdo ma holt stesti, ja ho nemel.

armagedon
armagedon
Level 11 Level 11
27. 10. 2018 11:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Turtle Ja to mohu potvrdit - PC verzi jsem hral od dne vydani a behem 14 dnu jsem ji bez vetsich problemu dohral. Jedinny bug ktery mne potkal bylo asi 2x, kdy mne alchymisticky pultik katapultoval do vzduchu - ten mne akorat tak pobavil. Moje osobni zkusenost se tedy taky abolutne neshoduje s popisem v uvodu clanku. Mozna ze byla chyba nekde jinde. Mozna ze redaktorka hrala podle vseho opravdu nepovedenou PS4 verzi (ta verze byla zrejme zrala na vraceni penez, nevim proc to jeji uzivatele hromadne nedelali), ale na PC tuningu by mi to prislo takove, no rekneme nestastne.

cursedslayer
cursedslayer
Level 1 Level 1
29. 10. 2018 07:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Turtle @cursedslayer: Joooo málem jsem zapoměl. Ten slavný lukostřelecký závod v Ratajích! Tak ten opravovali dlouho. :] Tak z toho mi vlážně málem praskla cévka :D

Duncan66
Duncan66
Level 1 Level 1
28. 10. 2018 22:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Turtle @inferius: Zajimalo by me, co konkretne ti neslo dohrat v hlavnim Questu az do patche 1.4.
Ja jsem hral od vydani a byl tam bug, kdy se po splneni jednoho hlavniho questu v Neuhofu po tom masakru neotevrel dalsi a nedalo se pokracovat. Resil to pach tusim 1.3., nebo uz 1.25, ale ja jsem necekal a za 3 minuty googlovani jsem nasel reseni od samotnych hracu a zadny patch jsem tak ani nepotreboval.

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
27. 10. 2018 17:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Turtle @armagedon: Tak já jsem narazil na quest, který nešlo úspěšně dokončit – ti kacíři v Úžicích. ať jsem dělal, co jsem dělal, když jsem čekal na půdě, tak nějak nepřišli na večeři, závěrečná část se nespustila a vyhořelo to na uplynutí času.

Musel jsem se vrátit ke staršímu sejvu a znovu to odehrát, aby to prošlo (a mezitím byly i nějaké patche).

Duncan66
Duncan66
Level 1 Level 1
28. 10. 2018 22:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Turtle @Adam Vágner: kaciri v uzicich preci nejsou v ramci hlavniho questu, takze ikdyby nebyl splnen, tak to nebrani dohrani hlavni linie hry, nebo se pletu?

armagedon
armagedon
Level 11 Level 11
27. 10. 2018 21:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Turtle @Adam Vágner: Za celou hru jsem tam taky mel nejake neuspesne questy, ale v mem pripade vylozene jen mym chybnym postupem typu ze jsem ho nezacal plnit hned, protoze byl casove (i logicky) omezeny, nebo sem proste neco udelal spatne.
Ja verim, ze mnohe jine hrace hlavne v tech prvnich tydnech potkaly ruzne bugy..ale i tvuj pripad zni jako jeden bugly quest za cely pruchod hrou - byt to neni zadna omluva, tak nejaky ten zabugovany quest se objevuje prakticky v kazde podobne rozsahle hre. Myslim, ze to ma porad daleko do stavu, ze by se hra "skoro nemala dat hrat".
Skyrim od obrovskeho studia na tom byl v mem pripade podstatne hure - presto bych o nem nikdy nerekl ze se nedal hrat a naopak jej povazuji za jednu z nejlepsich her vubec (coz pro mne je i to KDC).

morke
morke
Level 1 Level 1
28. 10. 2018 02:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vzpomínáte na kritiku od Vávry na Skyrim ve 100 bodech? KCD by potřebovalo 500.
Měl jsem bugy, které nešlo obejít. Třeba vylézt z budovy byl mnohdy problém.
Největší problém je ovšem konec hry. Hra nemá konec. To je jako auto bez kol.

Nedos
Nedos
Level 31 Level 31
31. 10. 2018 21:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@morke Vávra musel mít takový blbý řeči, aby si lidi tý hry vůbec všimli. Tak nějak jsem čekal že by to mohlo být lepší. ALe zlatej Skyrim :-)

Turtle
Turtle
Level 22 Level 22
29. 10. 2018 09:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@morke Nemyslím si, že srovnávat KCD se Skyrimem je fér.

1. Skyrim vydalo úspěšné studio, co funguje přes 10 let, nemá hluboko do kapsy a má zkušenosti. KCD je v podstatě indie hra od nového studia.

2. Skyrim funguje na stejném enginu jako Oblivion (byť se snažili předstírat, že to tak není).

3. Skyrim je extrémně odflákly hackjob, kde jednotlivé herní mechaniky jsou bez ladu a skladu naházeny na sebe bez jakékoli myšlenky nebo snahy zařídit aby to spolu fungovalo jako hra. KCD naopak podřizuje všechno jedné centrální filosofii a jako celek to funguje docela dobře.

Neříkám, že KCD je dokonalá hra. A nikdo asi nebyl tak naivní aby čekal dokonalou hru. Má spoustu problémů a spousta věcí šla udělat lépe. Ale KCD JE převratná a odvážná hra. Jde svou vlastní cestou místo aby kopírovalo všechny ostatní. Hodněkrát nabouralo mé představy o tom jak se hraje hra a ukázalo, že to jde udělat i jinak a nejen že to jde, je to dokonce kolikrát lepší.

Můžeme KCD vyčítat spoustu věcí, to určitě. Ale neměli bychom zapomenout, že spoustu věcí dělá inovativně, zábavně a nádherně způsobem na jaký konkurence ani nepomyslela. A za mě osobně to se počítá.

cursedslayer
cursedslayer
Level 1 Level 1
29. 10. 2018 07:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@morke Chápu že někteří lidé potřebují jasný začátek a konec, ideálně sluníčkově dobrý, jinak jim hlava nebere. Třeba i proto je konec ME3 tak kritizovaný. Všichni čekali, že to Shepard nějak dá a na konci budou za křiku orla skalního vlát emerický vlajky.

Turtle
Turtle
Level 22 Level 22
29. 10. 2018 08:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cursedslayer ME3 bylo taková, špatně napsaná kejda. Že mě udivuje, že to tolik lidí do toho konce vydrželo.

cursedslayer
cursedslayer
Level 1 Level 1
29. 10. 2018 07:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cursedslayer pardon...bělohlavého...

Redmarx
Redmarx
Level 1 Level 1
28. 10. 2018 03:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@morke +1

Presne tak. KCD urcite neni spatna hra, ti kdoz jsme ji nehrali hned po vydani, tak si myslime, ze je to dobra hra, ovsem ze by byla nejak vyslovene vyjimecna, tak to teda neni. Mame ji radi, protoze je ceska, ovsem co se tyka toho chvastounstvi Vavry, jak bude vyjimecna, tak zustalo jen u toho. Rozhodne by priste nemel kritizovat jine hry.

Co se tyka DLC, ke hre, tak si jen vzdy prectu o cem to ma byt, jak to ma dlasi technicke problemy a reknu si, ze pozornost zamerim jinam, DLCecka nejsou nijak zajimava. Souhlas s autorkou clanku.

Reklama
Reklama