KCD 2: V motion-capture snímáme jen lidi, na zvířata nemáme kapacitu
Lead cinematic designer Petr Pekař z Warhorse Studios v rozhovoru vyprávěl, jaké to je snímat lidský pohyb a proč animace zvířat do KCD 2 tvoří ručně.
Druhá část rozhovoru magazínu Zing.cz se zaměřila na tvorbu cutscén a práci v motion-capture studiu. Filip Svoboda si povídal s lead cinematic designerem Petrem Pekařem, který popsal náročnost natáčení s herci ve speciálních černých oblecích a vysvětlil, proč stejnou technologií zatím nesnímají zvířata - i když by si to velmi přáli, zdá se.
“Technologie motion capture slouží primárně k záznamu lidského pohybu, takže prakticky všechny animace lidí, které máme ve hře, jsou natočené na motion capture. Je to čistě z důvodu, že je to mnohem přesnější, rychlejší a levnější, než kdybychom animace dělali ručně. Ať už se jedná o in-game animace, animace souboje anebo herecké výkony do cutscén, všechno natáčíme pomocí motion capture.
Rádi bychom točili i psy, koně a všechna možná zvířata, ale bohužel na to nemáme dostatečně velké prostory a dostatek zkušených zvířecích herců. Je trochu složitější je navléct do obleku, trochu složitější je to také s určitými biologickými procesy, které zvířata dělají. Takže nakonec jsme skončili u toho, že točíme jenom lidi.” Celý zajímavý rozhovor a video z kanceláří Warhrose Studios najdete na Zing.cz.
Improvizované záběry bývají nejlepší. Petr Pekař popisuje, jak vzniká cutscéna pro KCD II
Přinášíme druhý ze tří exkluzivních rozhovorů.
Kingdom Come: Deliverance 2 vyjde 11. února 2025 na PC, PlayStation 5 a Xbox Series X/S. Těšit se můžeme na plnohodnotnou českou lokalizaci, která zahrnuje i oficiální dabing, do kterého se pustil i sám zakladatel studia Warhorse, Daniel Vávra.