Zpět na článek

Diskuze: Končí výroba jedné z nejpopulárnějších grafických karet, RTX 3060 stále vládne v Steam průzkumu

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
7. 8. 2024 06:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Když tady vidím tolikrát toho blokovaného blba, tak mi naskočila vzpomínka - Neříkal náhodou jeho pán Stach, tedy dutý, a on, tedy dutější - tehdy, že je 3060 propadák a hrozná karta? 😂
A teď mu není blbé sem hodit několik komentářů pod příspěvěk o tom, že končí výroba nejpopulárnější GPU v současnosti.. tomu říkám ostuda.

casperrapid
casperrapid
Level 35 Level 35
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
7. 8. 2024 07:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Darth36 Tak ty jejich prognózy narazily teméř vždy 😀 Ale jinak řada 7xxx od AMD trhá rekordy prodejnosti 😀

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
7. 8. 2024 13:16 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Darth36 4060 byla nejvice ztrhana grafika ve vsech recenzich v minulem roce vsude... A vem si ze v OEM segmentu je to totalni král prodejů... Bohuzel neplati pravidlo ze kvalitni produkt ktery dopada dobre v recenzich a odnasi si jedno doporuceni za druhym se musi hned prodavat nejlepe. 4060 se prodavala snad blbe jenom v retailu.. https://pctuning.cz/article/na-uvedeni-rtx-4060-v-japonsku-se-dostavil-jeden-jediny-zakaznik

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
7. 8. 2024 14:06 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Jan Belka K tomu zjevně clickbaitovému odkazu: já jsem se také nedostavil na zahájení prodejů RX 6800 a stejně jsem si jednu koupil. Teď jsem si třeba koupil nějaké baterie 18650, normálně jsem si je objednal přes e-shop, a ani nevím, kdy byly zahájeny jejich prodeje.

Vy jste byl na zahájení prodejů 7900 XTX? Jaké to tam bylo?

karelll
karelll
Level 45 Level 45
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
8. 8. 2024 00:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Slusnak123 ne,tu belka koupil v 2023 v CZC na ICO a pred tydnem ji prodaval jako nerozbalenou na bazosi,ale pak radsi inzerat smazal aby nemel z ostudy jeste vetsi kabat nez ma ted 😆

mloveckyorigin
mloveckyorigin
Level 30 Level 30
Procesor: Intel
Grafická karta: Intel
Operační systém: Windows
6. 8. 2024 13:08 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tak ve své době byla 3060 určitě v NV těžké rozhodování, původních 6GB už bylo vážně málo i při vydání, takže vynuceně museli dát jednou tolik když nechtěli udělat něco jako posledně s GTX 970. Tak oblíbenost vůbec není divu, dostatek paměti na fHD kde má i hrubý výkon a víc videopaměti se v této kategorii hodí hlavně pro modování než pro základní verze her.

Ano x60 kategorie je velice oblíbená proto udělali podraz s 4060, tedy downgrade a pochybuji že bude tak kupovaná jako právě 3060 - aby to byl upgrade tak jen základní podstatně dražší 4070 12GB. Nvidia v tom udělali záměrně bordel, takže zákazník co se rozhodoval podle obvyklých tříd je nyní dokonale zmaten. To co je dnes x60 by dřív byla padesátková řada . A reálně x80 neexistuje. Prostě NV se nechtělo dávat velký čip "za levno" do herních karet, takže reálně osmdesátkovou řadu vynechali a rozprostřeli to tak že neznalý nechápe. Přitom už jen pohled na rozdíl mezi AD104 a AD102 doslova bije do očí jaká tam je mezera ve které měla tradičně místo osmdesátková série.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
6. 8. 2024 13:15 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mloveckyorigin ### @mloveckyorigin bohuzel je to tak no... 4060 dokonce nekde podava i horsi vykony nez 3060 silene to brzdí to omezeni na PCIe x8 4.0 .. proto taky byla 4060 asi nejvice strhanou grafikou v recenzích, nikdo to nedoporucil.. bohuzel prodejne si vede snad nejlepe z cele 4000 rady pokud se podivame na oficialni cisla, je to uplne nelogicky.. ale lidi proste kupuji podle nazvu a ne podle pomeru cena/vykon..

RTX 4060 se proste mela jmenovat maximálně jako RTX 4050 Ti s tim souhlasim.

Jinak u RTX 5000 bude 5080 asi jeste mnohem vic orezana nez byla 4080 vuci 4090.. Zlaty casy 1080Ti za 22-25tis s DPH sou proste pryc..

mloveckyorigin
mloveckyorigin
Level 30 Level 30
Procesor: Intel
Grafická karta: Intel
Operační systém: Windows
6. 8. 2024 13:30 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Jan Belka má 128bit, to i tak patří do x50 série. Je to podobný experiment jako s tehdejší GTX 960 2GB, to byla také jedna z nejhorších šedesátkových karet vůbec. Ono už to je podezřelé při pohledu na tu minimální spotřebu, že by tak radikálně zlepšili technologii se nechtělo už při první recenzi věřit. Prostě patří o stupeň níž a o prodávanosti 3060 si bude moci nechat zdát.

Možná si v NV řekli že s 3060 byli až moc štědří, ale utáhli to teda brutálně.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
6. 8. 2024 13:46 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka ### @mloveckyorigin ano más pravdu má sice 128bit ale jenom PCIe x8 4.0... (spletl jsem to) propustnost je tedy bidná (defakto na urovni karet s 64bit + PCIe x16 4.0)... 272GB/s. Ovsem RTX 3060 mela 360 GB/s (tedy o 32% vic) . Tam je nejvetsi problem.. V tomto ohledu proste doslo k "downgradu" v ramci RTX 3000 vs 4000 rady u tohoto konkrétního modelu. Jinak s tim "utazenim" souhlasim.. utahli co mohli pritom cenove zas podrazili, nekde klidne az o 70% coz je proste silene

StratoLZImo
StratoLZImo
Level 40 Level 40
6. 8. 2024 15:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Jan Belka Odhliadnuc od toho, ze to co tu tak odusevnene diskutujes je, ako obvykle, trocha zlozitejsie... Jednym z hlavnych determinantov tejto "politiky" nvidie je aj to, ze amd jej nie je schopne konkurovat technologicky a hlavne nekonkuruje ani cenovo. AMD fakticky umoznuje nvidii robit si co chce, akurat naceni svoje produkty tak, aby mali opticky o par % lepsi pomer cena / vykon v rastri (vo vsetkom ostatnom zaostavaju).

Nomenklaturny bordel tiez nie je len vysadou "zlej zlej" nvidie. Take amd kludne vyda zjavneho nastupnika 6800XT vo forme 7800XT, pricom ma rovnaky (obcas aj horsi) vykon nez predchodca. A to bola 6800XT pri uvedeni vyrazne lacnejsia. Jedine, v com bola 7800xt na tom lepsie bola spotreba v zatazi.

Ten spasny multichip v 7000 gene prisiel s kopou problemov, vratane nezanedbatelne zlej idle spotreby. Nakolko ma byt multichip lacnejsi na vyrobu, kde je potom ta cenova vyhoda pre zakaznika? Predavat rovnaky vykon ako minula generacia za drahsie, ked ma byt gpu lacnejsie na vyrobu, je ozaj prozakaznicky pristup "dobreho amd" ktore vraj mysli na hracov.

Ze pustili do obehu produkt, ktory ma podla tvojich vlastnych slov bug a nie je schopny dosahovat planovane vyssie takty uz radsej ani nejdem dalej rozoberat.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
6. 8. 2024 20:13 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @StratoLZImo nejsou schopny konkurovat technologicky? Dyt maji ve stejne cene vzdy lepsi grafiku s lepsim vykonem i vetsi VRAM? co bys proboha jeste chtel? Jinak 7800XT vuci 6800XT zlevnila a vuci RTX 4070 nabidla lepsi cenu a lepsi vykon + 4GB VRAM navic, neni divu ze 7800XT byla skoro 3 kvartaly po sobe nejprodavanejsi grafikou na Mindfactory a to s obrovskym naskokem... takze ta grafika byla doslova prodejni bestseller v retailu https://hardwaretimes.com/amd-radeon-rx-7800-xt-was-the-1-bestseller-in-nov-mf-selling-2-3x-more-than-the-rtx-4070/ to se o RTX 4070 moc rici nedalo, naopak jeji prodeje byly daleko za ocekavanim a Nvidia musela nekolikrat zastavit jeji vyrobu pro nezajem https://diit.cz/clanek/nvidia-zastavila-dodavky-geforce-rtx-4070-4080-neni-zajem

StratoLZImo
StratoLZImo
Level 40 Level 40
7. 8. 2024 02:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Jan Belka Nie, nie su. Maju v podobnej cene velmi podobny vykon "surovy" vykon v rastri a vo vsetkom ostatnom su VYRAZNE horsie. Spotreba, idle spotreba, gpgpu, kvalita encoderov, kvalita DLSS/FSR... Aj ten vykon v rastri dohanaju za cenu neefiktivity / vysokej spotreby.

Na to ze ma byt multichip reisenie lacnejsie na vyrobu na svojich zakaznikoch sprosto ryzuju. Nvidia nema realneho konkurenta.

Zmier sa s tym: posledna generacia grafik amd je prepadak, co jasne pomenovali aj zahranicne media. Nvidia ma objektivne lepsie produkty, co sa jasne prejavuje v celkovych predajoch. Tvoje smiesne cisla z jedneho nemeckeho shopu nemenia nic na smutnej realite trhu. Nvidia valcuje a nema konkurenciu. Amd sa dlhodobo prepada a ich podiel klesol k 12%. Ak sa amd velmi rychlo nepreberie, nastanu velmi zle casy pre dgpu segment.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
7. 8. 2024 06:57 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @StratoLZImo Propadak to rozhodne neni a prodejni cisla to jenom dokazuji, nepamatuju ze by na CZC jeden model herni grafiky od AMD mel zastoupeni hned trema modelama v TOP10 cozs e 7800XT povedlo behem roku 2023 a 2024 hned nekolikrat.. Kdyby to byl tak silenej propadak tak by se do TOP10 nedostala ani s jednim modelem.. zamysli se trosku

casperrapid
casperrapid
Level 35 Level 35
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
7. 8. 2024 07:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Jan Belka Ty by ses nad sebou měl zamyslet a přestat žvanit nesmysly

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
7. 8. 2024 09:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Jan Belka Já jsem se také zamyslel a napadlo mě, že nejvíce vypovídající jsou statistiky JPR. Naopak mi není jasné, proč vy odkazujete na CZC, když o Alze píšete, ze je bezvýznamná, tudíž CZC je ještě bezvýznamnější.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
7. 8. 2024 13:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Pavel Píša ano grafika ktera je v CZC v TOP10 zastoupena 3 modely je prodejni propadak to dava logiku :)

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
7. 8. 2024 13:17 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Slusnak123 ja se odkazoval i na ALzu a herueku tam se v zebrickach 7800XT darilo taky. v ALze jeden cas byly v TOP10 hned dva modely.. Na heurece byla 7800XT taky dlouho na 1. miste... Tak mi vysvetli jak je to mozny, kdyz to podle vas nikdo z hracu PC her nekupuje a je to propadak :) Pod pojmem propadak si predstavuju grafiku co se nedostane ani do TOP20

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
7. 8. 2024 13:40 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Jan Belka My se pořád v té argumentaci míjíme, ale proč mě to překvapuje, že? Já vůbec neřeším nějaké OEM prodeje celých karet, nebo prodeje koncovým zákazníkům. Je mi fuk, kolik čeho prodá nějaká Alza nebo jakýkoliv jiný obchod. Já řeším, kolik čipů prodá ta která společnost svým partnerům. A to nám říkají statistiky JPR.

Ale i kdyby se podíly Nvidia/AMD/Intel srovnaly, zase mi to bude jedno, já nebojuji za Nvidia ani proti AMD.

StratoLZImo
StratoLZImo
Level 40 Level 40
7. 8. 2024 18:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Jan Belka Prepadak rozhodne je, absolutny a extremny. Cisla a fakty hovoria jasne. Najhorsie predaje za poslednych 20 rokov, prepad trhoveho podielu k 12% a zlepsenie situacie v nedohladne.

casperrapid
casperrapid
Level 35 Level 35
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
6. 8. 2024 06:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

RTX3060 jsem měl dlouho a nedám na ní dopustit, na FullHD super grafika, teď jsem si trošku polepšil na 3060Ti, koupil jsem za stejnou cenu co jsem starou prodal 😉 A jako nečekal jsem nějaký velký rozdíl, ale třeba The Last Of Us a Alan Wake 2 mi jedou o poznání lépe... a to jsem spadl z 12GB na 8GB. Mohl by mi to tady místní odborník přes VRAM vysvětlit proč tomu tak je ? 😀

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
6. 8. 2024 08:01 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@casperrapid @Pavel Píša RTX 3060 sice mela 12GB ale uplne zbytecne, proste na to karta nemela vykon, vsak mnohem ale mnohem rychlejsi RTX 3080 mela jenom 10GB, tedy o 2GB méně.. Nvidia to s tou velikosti VRAM tak troskuk posrala u RTX 3000 generace, to je cele.. RTX 3060 totiz mela tak blbou velikost sbernice ze tam mohli narvat bud 6GB nebo 12GB a tech 6GB by proste vypadalo blbe... Podle mého nazoru to melo vypadat spis nejak takto:

RTX 3060 - 8GB (realita 12GB)

RTX 3060 Ti - 10-12GB (realita 8GB)

RTX 3070 - 12GB (realita 8GB)

RTX 3070Ti - 12-16GB (realita 8GB)

RTX 3080 - 16-20GB (realita 10GB)

RTX 3090 - 24GB

Takto by to davalo mnohem vetsi smysl vzhledem k cene, vykonu tech karet a taky jak na tom byla tehdejsi konkurence..

Treba konkurencni AMD to melo nasledovne

RX 6900XT - 16GB

RX 6800XT -16GB

RX 6700XT - 12GB

RX 6700 - 10GB

RX 6600XT - 8GB

casperrapid
casperrapid
Level 35 Level 35
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
6. 8. 2024 09:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Jan Belka Takže přiznáváš, že Nvidii stačí i méně paměti aniž by jí to nějak ohrozilo na výkonu, kdežto AMD tam musí cpát více jinak by bylo v dupě 😉

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
6. 8. 2024 09:41 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Pavel Píša prave ze moc nestaci, viz vysledky RTX 3070 po "upgradu" na 16GB

https://diit.cz/sites/default/files/geforce_rtx_3070_16gb_resident_evil_4_remake_01.png

https://diit.cz/sites/default/files/geforce_rtx_3070_16gb_the_last_of_us.png

https://diit.cz/sites/default/files/geforce_rtx_3070_16gb_hogwarts_legacy.png

tech 8GB navic prinasi brutalni narust vykonu.. A to se stale bavime "jenom " o rozliseni 1440p...

Ta karta mela v te dobe mit minimalne 12GB, jako 6700XT (launch cena 479 dolarů) od AMD, karta za oficialni cenu 499 dolaru by si takto velkou VRAM rozhodne zaslouzila..

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
6. 8. 2024 09:43 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Pavel Píša presne, nvidia ma lepsi manazment pamati a pouziva ai kompresiu , teda 8gb nvidia je lepsia ako amd s 12gb. ale konecne sam potvrdil, ze 12gb, teda viac ram je zbytocnych, ked karta nema vykon :)

casperrapid
casperrapid
Level 35 Level 35
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
6. 8. 2024 10:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @janko stratosik belnicek Asi tak, ale s ním to fakt nemá smysl vést nějakou smysluplnou debatu... ho ani nezajímá a hlavně neuznává názor druhých... prostě si vždycky pojede svoje

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
6. 8. 2024 10:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Jan Belka prestan si nutelu stale mazat na vajcia. kolko psov ti uz zomrelo koli tomu na diabetes? viem , ze sa znazis mamu odbremenit , ale tie zvierata trpia.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
6. 8. 2024 10:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @janko stratosik belnicek napodobne

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
6. 8. 2024 10:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Pavel Píša fakta boli? :)

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
6. 8. 2024 10:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Jan Belka uz som ti viac krat povedal zablokujma, ale ty si uchylny a to milujes :)

ziadnebfakta si nedal. to ze nejake minimalky pri nezmyselnych nastaveniach stupli, pri i tak nehratelnych fps nic neznamena.

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
6. 8. 2024 10:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @janko stratosik belnicek on hlupak netuší co jsou to 1% lows, ty padají na radeonech pří pomalu každém druhém ovladači, ale vram to zachraní :D :D

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
6. 8. 2024 10:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @janko stratosik belnicek testy 8gb vs 16GB u 3070 nejsou fakta?

komplik
komplik
Level 21 Level 21
6. 8. 2024 10:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Jan Belka stovky procent? Wow. A k cemu kdyz ta karta nema vykon, 3060ti nebo 3070 je zanedbatelný 10-15%, tam kde máš v narocne hře sotva 30fps, budes mit treba 35 na 70. Tomu říkám fakt posun o parnik proti 3060ti.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
6. 8. 2024 11:01 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @komplik nema vykon? kdyz ma v 1440p s 16GB v minimalnich FPS 55, tak nema vykon? to si delas srandu ne? :) https://diit.cz/sites/default/files/geforce_rtx_3070_16gb_resident_evil_4_remake_01.png ty jako nepoznas rozdil 55fps vs 6fps? nehlede na to ze se zvedly i prumerne FPS z tezko hratelnych 37Fps na krasne hratelnych 56fps? Tu kartu viditelne brzdi pouze a jenom 8GB VRAM.. jakmile dostane 16GB tak jde vykon rapidne nahoru.. tj jadro potencial k vetsimu FPS rozhodne má, brzdí ho jenom mala VRAM nic jinyho

casperdeluxe
casperdeluxe
Level 42 Level 42
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
6. 8. 2024 12:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Jan Belka "nehlede na to ze se zvedly i prumerne FPS z tezko hratelnych 37Fps na krasne hratelnych 56fps? "

Coto? Něco mi uniklo?

casperdeluxe
casperdeluxe
Level 42 Level 42
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
6. 8. 2024 13:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Jan Belka A co tam mám vidět?
"se zvedly i prumerne FPS z tezko hratelnych 37Fps na krasne hratelnych 56fps? "

Toto tam jaksi nevidím

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
6. 8. 2024 13:31 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Tomáš Malý na tech her narazis mnohem vic.. mnoho dnesnich her uz proste chce pri 1440p hrani vic jak 8GB VRAM.. 8GB uz mela i blba 390 nebo 5700XT apod.. a to sou grafiky mnohem ale mnohem starsiho data vydani, i blba GTX 1080 svyho casu mela 8GB a to mela mnohem mensi vykon nez RTX 3070/3070Ti, s rostoucim vykonem je zcela normalni ze musis umerne uvedat i velikost VRAM a propustnost na sbernici.. Nemuzech se na VRAM vyprdnout a zvedat jenom ciste vykon čipu, to je cesta do pekel

casperrapid
casperrapid
Level 35 Level 35
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
6. 8. 2024 13:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Jan Belka Té R9 390 bylo 8GB platné asi jako houpacímu koni kotoučové brzdy když jí dala i GTX780Ti s 3GB pamětí. Ale chápu, že víc paměti, víc Adidas... bohužel se tím řídí většina dodnes 🤔

casperdeluxe
casperdeluxe
Level 42 Level 42
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
6. 8. 2024 14:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Jan Belka Tak co ten graf? Nějak tam nevidím to co píšeš....

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
6. 8. 2024 14:10 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Pavel Píša rozhodne nebyla, v te dobe bylo plno srovnani 290 4GB vs 390 8GB a ta 8GB grafika mela lepsi latence, lepsi minimalni FPS apod.. pritom ty cipy byly defakto stejny, AMD jenom navysilo VRAM. Ten cip byl identickej, frekvence cipu narostla snad jenom o 50Mhz coz neudelalo s vykonem vubec nic.. ale v recenzich mela 8GB varianta klidne o 20-30% lepsi FPS https://www.youtube.com/watch?v=BVNKQj39Gkk takze mi nerikej ze ten cip nedokazal v ty dobe vyuzit potencialu 8GB VRAM.. A to jeste dokazalo AMD snizit cenu R9 390 pod uroven 290 i pris vetsi VRAM..

StratoLZImo
StratoLZImo
Level 40 Level 40
6. 8. 2024 15:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Jan Belka A budes tu dokola vytahovat tych 5 hier, kde je nejaky meratelny rozdiel. Pripadne sa ohanat rok a viac starymi pripadmi, ked mala hra pri uvedeni sprasenu optimalizaciu a developer updatmi dany problem davno vyriesil. Neverending story :D

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
6. 8. 2024 16:55 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Jan Belka

https://www.techpowerup.com/review/sapphire-radeon-rx-7600-xt-pulse/37.html (rozklikněte si dole "show per-game results")
Tady se zase 3070 s 8 GB paměti v Resident Evil 4 remake v rozlišení 1440p nepropadá a v 1 % lows má krásných 59 FPS. Těch vašich 37 FPS má až ve 4K. Nepopletli náhodou v Casual gamers rozlišení? 😃

Naopak se v těch testech na techpowerup docela propadá RX 7600 s 8 GB a určitě to není dáno celkově slabým výkonem karty, protože se to děje např. ve Far Cry 6, kde má 16 GB 7600 XT ve 4 K relativně slušných 43 FPS - a opět píšu o 1% lows, ne o průměrných FPS. Jinak v tého hře se 3070 opět nepropadá.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 4 Level 4
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
6. 8. 2024 17:20 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Pavel Píša Honzik šmelka Belka je mentolka, nemá cenu s tým starým dezolátom IT scény, vynucujúcim si pozornosť, diskutovať... odporúčam zablokovať si ho a máš pokoj, maximalne mu na komentár (ktorý neuvidíš) dať rovno mínus

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 4 Level 4
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
6. 8. 2024 17:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Slusnak123 neodolal si zareagovať na toho retarda? :-)

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 35 Level 35
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
6. 8. 2024 08:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@casperrapid @Pavel Píša dostane se ti jen hromady nesmyslů a blábolů. 🤣

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
6. 8. 2024 11:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @urbis83 ano odkazy na testy jsou blaboly :)

komplik
komplik
Level 21 Level 21
6. 8. 2024 10:55 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@casperrapid @Pavel Píša tam kde 3060ti nestaci pamet, nema vykon. Takze v nekterych hrach 3060ti sice klesne lehce pod 3060 ale i tak ta 3060 bude mit nehratelne fps. Takze to k nicemu neved. Tam kde neni limit pamet 3060ti ma i tretinu vic

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
6. 8. 2024 14:15 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@komplik @Slusnak123 u tyhle karty nema 16GB smysl, nema na to vykon. AMD ji vydalo jenom ciste jako natlak OEM partneru jako reakci na to ze 16GB 4060 Ti mela v OEM segmentu trhu prodejne obrovsky uspech. Ono 8GB edice stoji dneska uz pod 6tis s DPH, tak k cemu tam chces davat 16GB VRAM? zeptej se sam sebe, je to totalni nesmysl... 16GB ma smysl vykonove az od RX 6800 a vejs.. 7600XT 16GB je pro me osobne zcela zbytecny produkt ale pokud si to OEM vyrobci u AMD vydupali tak je to jejich boj, v retailu to nekupuje nikdo nastesti, lidi co tomu rozumi a ctou recenze jsou po vetsinou rozumni.. proto ma taky 7800XT tak skvele prodejni cisla v retailu, neni recenze kde by tato karta nedostala doporuceni a nejake to oceneneni...

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
6. 8. 2024 14:22 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@komplik @Jan Belka Pozor, píšu o min FPS. Když tedy tvrdíte, že nemá výkon, tak si rozklikněte dole na stránce min FPS u jednotlivých her a vysvětlete mi propad u Ratchett a Clank a nepropad u Resident evil 4 remake. A jak to, že není u RE4 propad u 3070 8GB? Jsou to záhady...

A ještě jsou zajímavé výsledky ve Far cry 6, kde se 8 GB 7600 záhadně propadá, ale 8 GB 3070 nikoliv...

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
6. 8. 2024 20:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@komplik @Slusnak123 7600XT proste nema vykon na to aby vyuzila 16GB smir se s tim, je to ciste vynucena karta do OEM nic vic.

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
6. 8. 2024 22:53 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@komplik @Jan Belka A já se s tím nesmířím. Pokud se v těch testech na techpowerup propadá RX 7600 s 8 GB a určitě to není dáno celkově slabým výkonem karty, protože se to děje např. ve Far Cry 6, kde má 16 GB 7600 XT ve 4 K relativně slušných 43 FPS - a opět píšu o 1% lows, ne o průměrných FPS. Jinak v tého hře se 3070 opět nepropadá. Tak čím to?

A proč se na techpowerup 3070 s 8 GB paměti v Resident Evil 4 remake v rozlišení 1440p nepropadá a v 1 % lows má krásných 59 FPS? Těch vašich 37 FPS má až ve 4K. Nepopletli náhodou v Casual gamers rozlišení? 😃

Jsou to prostě záhady. Dokážete je nějak vysvětlit? Moc by mě to zajímalo.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
7. 8. 2024 13:19 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@komplik @Slusnak123 7600 jeste brzdi pomalejsi sbernice protoze nema plny 16x slot ale jenom 8x.. stejny problem ma treba 4060 vuci 3060, kde ma novejsi model o 30% mensi propustnost diky tomu a hry kde podava 4060 dokonce horsi vykon jak 3060.. 7600 proste grafika za 6tis s DPH nemusi mit 16GB VRAM je to totalni blbost.. Smysl to ma az u 7700XT kde uz je 12GB a 7800XT kde uz je 16GB AMD to ma krasne odstupnovane...

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
7. 8. 2024 13:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@komplik @Jan Belka Tak proč má 7600 XT s úplně stejnou sběrnicí lepší min FPS? A proč na techpowerup v Resident evil 4 remake 8 GB 3070 nemá problémy s pamětí, zatímco na Casual gamers ano?

mloveckyorigin
mloveckyorigin
Level 30 Level 30
Procesor: Intel
Grafická karta: Intel
Operační systém: Windows
7. 8. 2024 01:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@casperrapid @Pavel Píša to je jednoduché, co hraješ a v jakém nastavení evidentně na 8GB dobře stačí. Zkus tam ale dát jen starší hry s RT modama, na to mi nestačila ani 10GB 3080. Když dojde paměť tak sebesilnější gpu je na nic. I na takový Portal s RT bylo 10 GB málo a po chvíli se to začlo sekat. Ty velké videopaměti jsou právě určeny pro extra textury a věci související s RT. Jinak je 8GB většinově postačující, ale ne všude, třeba už předchozí Resident Evil při 1440p při pokusu nastavit vše naplno prostě spadl pro nedostatečnou kapacitu vram. A že je to už stará hra, dostal jsem ji tehdy k RX 590.

JIŘI ČERVENKA
JIŘI ČERVENKA
Level 5 Level 5
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
5. 8. 2024 15:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Trochu skoda ze lidi nekupuji vic AMD karty aby se nejaka dostala do zebricku na steamu :(

M
M
Level 42 Level 42
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
5. 8. 2024 16:03 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JIŘI ČERVENKA @JIŘI ČERVENKA s tym tu neuspejes. Tu je Nvidia a Intel sväty... Tu kazdy iny nazor brutalne minuskuju

Svojho casu bola 3060 super karta za este celkom rozumnu cenu

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
5. 8. 2024 16:18 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@M @M Nesmysl. Je tu pár idiotů, co jsou na opačném pólu než Belka. Ale ti beztak jen trollí stejně jako on. Ale v článcích ani v diskuzích se AMD zbytečně nehejtí. Sám teď mám v herním PC Ryzen + Radeon a tady věčně vyvracím různé blbosti, co tu Belka předvádí.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
5. 8. 2024 16:19 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@M @M intel svaty urcite nieje :D amd ma lepsie procaky. ale tu nikdo rebricky steamu nefalsiuje, aby tam bolo viac nvidii, to je skratka fakt ;-)

momentalne sa viac oplati postavit pc amd cpu a nvidia gpu. nejaka 5700x-5800x3d alebo 7700-7800x3d a k tomu nejaka 4070-4070ti super. azahras sa vsetky hry v slusnej kvalite.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 4 Level 4
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
5. 8. 2024 16:47 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@M @janko stratosik belnicek presne tak... v mojom pripade AMD CPU 5900X + Nvidia RTX 4070 Ti a AMD CPU 5700X + Nvidia RTX 2070

M bude tiez nejaky troll snaziaci sa o flame a trochu pozornosti ako ten retardovany Honzik Belka šmelka => blok

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
5. 8. 2024 17:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@M @RickyAFF Ta funkce je tu nová, že jsem si toho nikdy nevšiml?

karelll
karelll
Level 45 Level 45
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
5. 8. 2024 17:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@M @M bohuzel naprosta vetsina hejtu a spamu je tu kvuli tomu blaznovi J.B. ktery se zivi prodavanim veci z recenzi a tim,ze pise tyhle hovadiny vsude po internetech si udrzuje sledovanost a tim i svou pochybnou "zivnost".

Mam 5800x3d a rtx 4090 a hraju ve 4k s dlss,grafiku od Amd bych si ted nekupil,stejne tak bych si nekoupil Intel cpu,neni duvod.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 4 Level 4
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
5. 8. 2024 17:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@M @Tomáš Malý minimalne od 2.8. funguje v diskusiach funkcia (jednostranneho) blokovania ineho uzivatela

Dilinozravec
Dilinozravec
Level 30 Level 30
5. 8. 2024 18:54 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@M @RickyAFF V mojom bije 3600X +NV3800 na X570,je to obstarozne, ale na to co hrajem mi to poskytuje uzasny luxus. Nemam extremne naroky a za tu cenu to bol svojho casu deal.

PS: Aj tak som slepy. 2,5+

PS1: Ak pride v buducnosti hra, ktora ma zaujme a bude treba upgrade, tak ho spravim zatial nemam dovod, aj ked som uvazoval o 5800X3D. BTW, ak nieco hrajem a zaujme ma to, tak to hram aj roky. L2-11rokov, POE-necelych 10 aj s betatestom, etc...

Ja riesim podla svojich potrieb a moznosti, nemusim za komp vygrcat 5-6k, aby som zistil, ze za 6 mesiacov by stal 4k. To je domena mladych. MUST HAVE + mama hotel, tak sa to da :P

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
5. 8. 2024 19:06 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@M @M dej priklad, kde se tu amd minuskuje, pokud u toho neni napsana lez, diky :D

Intel je ted v pekne bíde, ale co je nejvtipnejší:

https://www.tomshardware.com/pc-components/cpus/puget-says-its-intel-chips-failures-are-lower-than-ryzen-failures-retailer-releases-failure-rate-data-cites-conservative-power-settings?utm_source=twitter.com&utm_medium=social&utm_campaign=socialflow

Oni jsou na tom vlastne furt lepe, nez amd :D a to ma Intel takovou ostudu ted.. co si o tom ma clovek myslet mi rekni :D

komplik
komplik
Level 21 Level 21
6. 8. 2024 11:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@M @M kdyz bude mit amd konkurenceschopnou kartu, rád si ji koupím. Amd pro me ma možná jen cenu, ale jestli je to 10% tak to je bez šance, kdyz bude za polovic, bude možné to zvážit. A i tak to bude těžké. Samo pokud se bavime o stredni třídě kolem 15k, které nejsou žádná raketa. U karty za 40k už by i 25% možná stálo za zvážení.

komplik
komplik
Level 21 Level 21
6. 8. 2024 11:07 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@M @RickyAFF přesně tak, po 10 letech na intelu v hernim pc tam šlo 5800x3d, je prostě lepší. Dřív to tak nebylo a lépe mi vycházel intel. Ale nv grafika je oorad superior nad amd. Už jen dlss a vyšší rt možnosti.

StratoLZImo
StratoLZImo
Level 40 Level 40
6. 8. 2024 15:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@M @M Nie. Tu uspejes s rozumnym nazorom podlozenym faktami. Nikto tu nepopiera a neminuskuje, ze amd ma dobre cpu.

Ale brutalne ti tu vyminuskuju nezmyselnu glorifikaciu amd, casto postavenu na lziach, demagogii a vymysloch. Ked ma raz amd objektivne horsie gpu nez nvidia, tak akekolvek rozpravky o opaku si nezasluzia nic ine nez minuskovanie.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
6. 8. 2024 20:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@M @StratoLZImo napodobne

StratoLZImo
StratoLZImo
Level 40 Level 40
7. 8. 2024 02:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@M @Jan Belka Chces tym povedat ze si skoncil s ucelovymi fantasmagoriami a svojou svatou vojnou za amd? Prestanes sirit svoju lzivu pro-amd "osvetu" a "napodobne" zacnes diskutovat ako normalny clovek?

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
5. 8. 2024 16:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JIŘI ČERVENKA @JIŘI ČERVENKA no mozno keby amd 7xxx karty nevydala s bugom a ho opravila, mali by vetsi uspech.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
6. 8. 2024 08:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @janko stratosik belnicek RX 7000 sice mela BUG ale AMD ty karty aspon dobre nacenila.. protoze pokud vetsinu roku 2023 stala TOP edice 7900XTX 24GB o 10-15tis mene nez TOP edice RTX 4080 16GB, tak nevim co bys jeste od AMD chtel.. teprve az s prichodem refreshe Nvidia aspon trosku zlevnila..

komplik
komplik
Level 21 Level 21
6. 8. 2024 11:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Jan Belka amd nenacenila dobře. Kdyby ano prodavaji se jak rohlíky. Ale těch pár kaček rozdílu na nv prostě jasně vede. Ano kdo setri každou kacku, vezme amd, ale kdyz mas pocitac, klidně levnejsi 25-35k, tak 1-2-3 tisice rozdílu na grafice nehrají roli

casperdeluxe
casperdeluxe
Level 42 Level 42
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
6. 8. 2024 12:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Jan Belka Kdyby se dobře prodávaly, tak AMD neklesá podíl na trhu....

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
6. 8. 2024 13:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @casperdeluxe v OEM dominuje Nvidia, v retailu se ale AMD prodava velmi dobre coz krasne ukazuji podrobne statistiky z Mindfactory.de vsak onech skoro 7000ks 7800XT co tam zakaznici koupili jenom v Q1 mluvi za vse

casperdeluxe
casperdeluxe
Level 42 Level 42
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
6. 8. 2024 13:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Jan Belka Spíš bych to upravil. Nvidia dominuje všude a AMD se daří na Mindfactory

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
6. 8. 2024 13:33 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @casperdeluxe nesmysl, na konci 2023 byly v CZC i na ALZE v TOP10 2 ale i treba 3 modely 7800XT.. prodavaly se tak velmi dobre i zde. Na heurece to bylo velmi ale velmi podobne.. 7800XT zde okupovala neustale 1-2. misto prodejnosti

casperdeluxe
casperdeluxe
Level 42 Level 42
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
6. 8. 2024 13:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Jan Belka Bohužel TOP 10 žebříčky o prodejích moc neprozradí.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
6. 8. 2024 13:51 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @casperdeluxe prozrazuji to ze o ty karty je zajem... i pocty hodnoceni od lidi byly u techto modelu nadprumerne.. Kdyby to nikdo nekupoval jak pises, nikdy by se ty karty nemohly dostat do TOP3

casperrapid
casperrapid
Level 35 Level 35
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
6. 8. 2024 13:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Jan Belka Tak asi všichni hráči ve statistikách na Steamu vlastní OEM sestavy, podle Tvojí logiky... a to Tvoje Mindfactory si můžeš tím pádem strčit někam

casperdeluxe
casperdeluxe
Level 42 Level 42
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
6. 8. 2024 13:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Jan Belka Tyto žebříčky ukazují jen to, že aktuálních 10 modelů v tomto žebříčku se v nespecifikovaném časovém období usadilo na daných příčkách při nespecifikovaném množství prodejů. Nic to neříká o tom, jestli se prodává více 7800XT vs 4070 nebo něco podobného.
Stejně jako to neurčujě nic o tom, jestli daná karta byla prodána koncovému zákazníkovi, který si ji namontoval do PC nebo to koupila firma, která staví hotovky (OEM).

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
6. 8. 2024 14:19 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Pavel Píša velke procento jsou PC z Ciny z verejnych prostor, ruzne herny, kavarny apod.. nehlede ze svoje duvody proc neberu stat steamu vazne jsem napsal uz nekolikrat, chybi zde 100% jistota ze to vezme vsechen HW kde to je nainstalovany a ze to bude HW odlisovat dle SN: aby nemohlo dojit k duplicite coz se steamu uz prokazatelne stalo a ne jednou.. Naopak data z mindfacotry jsou totalne neprustrelna..

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
6. 8. 2024 14:29 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Jan Belka "Naopak data z mindfacotry jsou totalne neprustrelna.."

Až na to, že jaksi nereflektují celý svět. A na to, že se jimi oháníte čirou náhodou vždy, kdyz váš favorit vede. Loni na jaře jste si na tento obchod nějak nevzpomínal.

StratoLZImo
StratoLZImo
Level 40 Level 40
6. 8. 2024 16:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Jan Belka AMD naopak nacenila gpu UPLNE OTRASNE. V zasade zobrali cenu porovnatelnych nvidii a kozmeticky nasadili nizsiu cenu, aby bol opticky o par % lepsi pomer cena / vykon v rastri. Vo vsetkom ostatnom uz su len horsie (spotreba, technologie, otrasna idle spotreba...). Na to ze ma byt multichip lacnejsi na vyrobu sa nekona ziadna cenova vojna. Vid napr. 7800xt vs 6800xt. Cize amd krasne ryzuje na zakaznikoch, na ktorych vraj tak velmi mysli.

Svetove media oznacili seriu 7000 za najvacsi prepadak za poslednych 20 rokov. Ked podla relevantnych statistik preda nvidia za q1 '24 tolko gpu co amd za cely rok, o niecom to svedci.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
6. 8. 2024 20:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @StratoLZImo pokud AMD nacenilo otresne tak Nvidia to nacenila uplne katastroficky :) Pokud mi 7900XTX dodala ve stejny cene jako 6900XT vykon ve 4K o 60% lepsi a o 50% vetsi VRAM tak fakt nevim co bys jeste vic od AMD chtel :)

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
6. 8. 2024 20:19 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Slusnak123 je to 20% retail Nemeckyho trhu co vic bys chtel, v dobe kdy se tam 7800XT prodaval nejvic, byly v CZC v TOP3 hned 3 modely 7800XT a jedna z nich dokonce na 1. miste.. Na ALzce byly v TOP10 2 modely a na Heurece to samy.. 7800XT byl proste prodejni hit smir se s tim

StratoLZImo
StratoLZImo
Level 40 Level 40
7. 8. 2024 02:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Jan Belka Nacenenie nvidie je zle. A je to priamy dosledok neschopnosti a nekonkurencnosti amd gpu. Tvoje plky o xx GB vram navyse su zbytocnejsie a prazdnejsie, nez marketingove nezmysly ktorehokolvek moderneho korporatu. Gratulujem ti, mas o par zbytocnych GB vram viac na svojom objektivne horsom produkte. Ked sa ti vdaka tomu v noci lepsie spi, tak si to uzi.

Tvoje prekrutene z kontextu vytrhnute ciselka su rovnako zbytocne. Kde je zmienka o amazon.de cez ktory ide nasobne viac nemeckeho retailu a prve priecky bestsellerov tam valcuju nvidie? To iste mediamarkt a dalsi nasobne vacsi retaileri? Kde su cisla z azie a USA, kde dominuje v retaile nvidia? Cherry picking je typ argumentacneho faulu a automaticky si na celej ciare prehral debatu.

Amd sa prepada v predajoch a gpu serie 7000 su najvacsi prepadak za poslednych 20 rokov. Trhovy podiel amd kontinualne klesa a uz spadol na hrozivu uroven 12% trhu. Tie tvoje predajne hity su v objektivnych cislach neoddiskutovatelne absolutne prepadaky. Zmier sa s tym.

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
7. 8. 2024 14:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Jan Belka To je skvělé a já jim gratuluji, až na to, že jaksi nemohli prodat víc karet, než kolik bylo vyrobeno a prodáno čipů. A to nám říkají statistiky JPR.

Kryptofasista
Kryptofasista
Level 45 Level 45
5. 8. 2024 21:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JIŘI ČERVENKA @JIŘI ČERVENKA Škoda je, že AMD neumí udělat dobrou mainstreamovou kartu.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
6. 8. 2024 08:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kryptofasista @Kryptofasista 7800XT nebo 7900GRE neni dobra mainstremova karta?

casperrapid
casperrapid
Level 35 Level 35
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
6. 8. 2024 10:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kryptofasista @Jan Belka To je mainstream ? Karty za 15000 a 18000 ?

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
6. 8. 2024 10:50 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kryptofasista @Pavel Píša 7800XT pokud se ted podivam na cenik, zacina na cene 13-14tis s DPH.. to je hodne? Jinak pokud bys chtel jit cenove nize, tak skoro celej rok 2023 si pod 10tis s DPH koupil 6700XT 12GB, vuci tomu nebylo k sehnani vubec nic od Nvidie se stejnym vykonem i stejnou VRAM

komplik
komplik
Level 21 Level 21
6. 8. 2024 11:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kryptofasista @Jan Belka 7800xt ani 7900gre neni lepsi nez 4070 super. Grr stoji stejne. Ma oodobny rastr vyko, nema dlss, ma slabší rt a vyšší sootrebu. No brainer koupit 4070s

Kryptofasista
Kryptofasista
Level 45 Level 45
6. 8. 2024 12:40 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kryptofasista @Jan Belka Ty jsi jedl vtipnou kaši, 4070 naprosto jasná volba po všech směrech. Menší spotřeba a až doslouží, prodám ji za více než kdybych na bazar hodil další nepodařený pokus od AMD.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
6. 8. 2024 13:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kryptofasista @Jan Belka Lidi často nekupují to, co je lepší, ale to, co je levnější. Podívej se průměrnému Čechovi do ledničky, co tam bude za hnusy.

Ale pokud tam nějakou korelaci vidíš, tak musíš uznat, že Nvidia je lepší. RTX 4070 má podle Steamu 2,68 % hráčů, RX 7800 XT nemá ani 0,1 % (proto vůbec není v žebříčku). Podle tvé zvrácené logiky je tak Nvidia asi 30x lepší, což je hodně odvážné tvrzení. :)

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
6. 8. 2024 13:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kryptofasista @Tomáš Malý podle steamu uz nemeo AMD minimalne 10 let existovat a davno zkrachovat :ú ty jejich cisla jsou doslova k smichu.

casperdeluxe
casperdeluxe
Level 42 Level 42
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
6. 8. 2024 13:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kryptofasista @Jan Belka Chceš říct, že 15% na steamu (resp. 12% globálních dedikovaných grafických karet) je na krach?

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
6. 8. 2024 13:52 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kryptofasista @casperdeluxe ja se bavim o vysledcich statistik za poslednich 10 let.. byly doby kdy podle techto statistik AMD snad ani neexistovalo :) to ze jsou tyhle statistiky silne nespolehlive se ukazalo v historii Steamu uz nekolikrat.. radeji se budu spolehat na mindfactory.de tento prodejce udava cisla naprosto presne, to steam nikdy nebude pokud se nezmeni to jak to delaji.. Tj steam by musel udavat cisla z 100% PC kde je nainstalovanejch a tyto cisla delat idealne dle SN: toho HW jaky indikuje.. uz se stalo nekolikrat ze steam indikoval GPU dle uzivatele co se prihlasil na PC a to je blbost protoze pak to kurvi statistiky internetovejch kavaren napriklad v Cine kde se na jednom PC vystrida nekolik lidi denne.. vsak zrovna za tento "bug" byly statistiky neduveryhodne uz v minulosti.. Taky to ze se steam pta na to zda se chces ucastnit statistiky mnohem vic s HW od Intelu a Nvidie na coz si rada lidi na forech taky stezovala.. od ty doby co mam 7900XTX se me steam jeste nezeptal ani jednou zda se chci zucastnit :) jakmile sem tam hodil nakou Nvidii zeptal se do nekolika tydnů, coz je usmevne

casperrapid
casperrapid
Level 35 Level 35
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
6. 8. 2024 13:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kryptofasista @Jan Belka K smíchu jsi akorát Ty... podle posledních výsledků prodejů to opravdu vypadá že asi ty karty prodává AMD jen na tom Tvém vymodleném Mindfactory

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
6. 8. 2024 14:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kryptofasista @Jan Belka To je zajímavé, že statistiky Steamu jdou ruku v ruce s udávanými globálními prodeji podle JPR a ty zase plus mínus odpovídají finančním výsledkům obou firem, reps. jejich gaming divizím.

Jediné, co tomu jejich podílu neodpovídá, jsou čísla z Mindfactory. Logicky, protože to je jedne shop na jednom trhu. A kde se ještě výsledky kompletují ze samostatně prodaných grafik, nikoliv sestav. Takže ty samozřejmě věříš jediným výsledkům, které jdou proti proudu. A pak ještě různým bizarním anketám, když vyjdou tak, jak se ti to hodí. Šašek.

casperdeluxe
casperdeluxe
Level 42 Level 42
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
6. 8. 2024 14:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kryptofasista @Jan Belka Ty se bav o čem chceš. Třeba o tom, že věříš na Ježíška ještě. Bohužel ale máme dostupná data. A to jak podíly na trhu, tak finanční výsledky. Aktuální podíl na trhu je tuším 88% vs 12%. Finanční výsledky jsi jistě viděl. Znamená to snad podle nich, že AMD krachuje? Jsi normální?

Kryptofasista
Kryptofasista
Level 45 Level 45
6. 8. 2024 14:14 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kryptofasista @Jan Belka Za danou cenu rozhodně ano a jinak líbí se mi, jak tu stále doporučuješ něco co by sis sám nikdy nekoupil 👌

RDNA 4 bude stát taky za prd, nemastný neslaný reflesh opravující hardwarové bugy kde budou rádi, když trochu stáhnou spotřebu.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
6. 8. 2024 14:21 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kryptofasista @Pavel Píša naopak prodava je velmi podobne skoro na vsech retail trzich.. proc myslis ze minuly rok byly v TOP10 u CZC hned tri modely 7800XT svyho casu,.. protoze se vubec neprodavaly? zamysli se

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
6. 8. 2024 14:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kryptofasista @Kryptofasista RDNA 4.0 rozhodne neni refresh, je to celkem dost prepracovana architektura, nastuduj si o tom neco.

casperdeluxe
casperdeluxe
Level 42 Level 42
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
6. 8. 2024 14:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kryptofasista @Jan Belka Tyto žebříčky ukazují jen to, že aktuálních 10 modelů v tomto žebříčku
se v nespecifikovaném časovém období usadilo na daných příčkách při
nespecifikovaném množství prodejů. Nic to neříká o tom, jestli se
prodává více 7800XT vs 4070 nebo něco podobného.
Stejně jako to neurčujě nic o tom, jestli daná karta byla prodána
koncovému zákazníkovi, který si ji namontoval do PC nebo to koupila
firma, která staví hotovky (OEM).

StratoLZImo
StratoLZImo
Level 40 Level 40
6. 8. 2024 16:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kryptofasista @Jan Belka Preco by mal niekto kupovat objektivne horsi produkt amd, ktory ma podobny vykon v rastri za podobnu cenu a vo vsetkom ostatnom je horsi?

Este ze sa nemusime spoliehat na statistiky jedneho mensieho nemeckeho obchodu a mame tu relevantne celosvetove cisla predajov. Podla nich trhovy podiel amd neustale klesa, uz je niekde na urovni 12%.

RDNA 4.0 bude tak prepracovana a zlepsena, ze gpu postavene na nej budu konkurovat max mainstreame. Aspon ze sa vratia naspat k monolitom, kedze multichip riesenie bol de facto fail.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
6. 8. 2024 20:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kryptofasista @StratoLZImo mensiho? lol kolik grafik proda za cely rok na ceskem trhu Alza? :)

Kryptofasista
Kryptofasista
Level 45 Level 45
6. 8. 2024 21:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kryptofasista @Jan Belka Samozřejmě, že to je reflesh. Studovat bys měl ty 😀

StratoLZImo
StratoLZImo
Level 40 Level 40
7. 8. 2024 02:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kryptofasista @Jan Belka Ano mensieho. Nemiesaj hrusky s jablkami a neuchyluj sa zase k argumentacnym faulom (znamena to, ze automaticky prehravas diskusiu). Aky je stav na samotnom nemeckom trhu napr u amazon.de, mediamarkt a podobnych retailerov, ktori maju niekolnasobne vacsie objemy predajov?

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
7. 8. 2024 13:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kryptofasista @StratoLZImo takze nevis kolik :)

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
7. 8. 2024 14:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kryptofasista @Jan Belka A víte kolik karet prodá největší e-shop v Port Moresby? Cha, nevíte!

StratoLZImo
StratoLZImo
Level 40 Level 40
7. 8. 2024 18:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kryptofasista @Jan Belka Viem ake su realne celkove cisla predajov z renomovanych zdrojov. Ine zdroje a statistiky (steam a pod) tieto cisla a fakty nepriamo potvrdzuju. Takze udaje z jedneho nemeckeho eshopu nemozu zvratit globalny trend. Seria 7000 gpu od amd je predajny prepadak, zmier sa s tym.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 35 Level 35
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
6. 8. 2024 05:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JIŘI ČERVENKA @JIŘI ČERVENKA musel by být reálný důvod ke koupi.. 😃 Snad v budoucnu bude.

Jan Rychtar
Jan Rychtar
Level 14 Level 14
6. 8. 2024 08:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JIŘI ČERVENKA @JIŘI ČERVENKA pokud budou stejně výkonné a nabídnou možnosti jako nVidia tak by asi lidé kupovali, ale v současnosti je prostě pro většinu hráčů TOP nVidia a její funkce.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
6. 8. 2024 08:14 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Rychtar @Jan Rychtar oni ale stejny vykon maji a pri nizsi cene.. AMD ma aktualni nabidku ke vsem kartam konkurence mimo RTX 4090 takze kde je problem?

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
6. 8. 2024 09:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Rychtar @Jan Rychtar tyjo, tyhle dvě věci se bohužel jen tak nestanou.. možná za 5-6 let, když se projeví více lidí v SW oddělení amd a chytnou dobrý HW, ale to je co, kdyby možná vůbec.. blabla :D

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
6. 8. 2024 09:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Rychtar @Darth36 i kdyby mela AMD stejny vykon, stejne funkce a stala 1/2 stejne by pro vas nebyla dost dobra :)

casperrapid
casperrapid
Level 35 Level 35
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
6. 8. 2024 10:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Rychtar @Jan Belka Já si vždycky koupím to co pro mě bude výhodnější bez ohledu na značku, ale máš pravdu, jsou takoví co už pomalu AMD nemůžou přijít na jméno, ale na tom máš Ty a Tobě podobní lví podíl...

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
6. 8. 2024 10:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Rychtar @Pavel Píša Asi tak.. Ja si občas amd koupím, zanadávám si když to mám, pak mám nvidii a intel a chytnu nostalgii :D tak vezmu zas amd.. ale u gpu jsem to dělal naposled, za ty problémy už to fakt nestojí

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
6. 8. 2024 10:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Rychtar @Darth36 stavim lidem AMD neustale sem tam i naka Nvidia a nikdo problem nema..

StratoLZImo
StratoLZImo
Level 40 Level 40
6. 8. 2024 16:18 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Rychtar @Jan Belka "oni ale stejny vykon maji a pri nizsi cene.. AMD ma aktualni nabidku ke vsem kartam konkurence mimo RTX 4090 takze kde je problem?" Oprava: maju podobny vykon v rastri pri podobnej cene a vo vsetkom ostatnom su vyrazne horsie. Nvidia ma dnes na trhu objektivne lepsie produkty. A tento fakt odrazaju realne predaje amd gpu. Ziadny problem.

"i kdyby mela AMD stejny vykon, stejne funkce a stala 1/2 stejne by pro vas nebyla dost dobra 😌 " Kedy amd vydalo taku kartu a nedarilo sa jej? Alebo na com stavias toto svoje retardovane tvrdenie, okrem vlastnej hluposti a obmedzenosti?

"stavim lidem AMD neustale sem tam i naka Nvidia a nikdo problem nema.. " Viaceri ludia v mojom okoli mali s amd gpu problemy a po prechode na nvidie su spokojni. Tvoja vzorka "nikto problem nema" teda asi nie je dostatocne velka.

Ta 7900XTX co spominas, je ta tvoja zazracna legendarna bajna nitro+, ktoru si prednedavnom predaval na bazosi?

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
6. 8. 2024 20:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Rychtar @StratoLZImo napodobne :)

StratoLZImo
StratoLZImo
Level 40 Level 40
7. 8. 2024 02:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Rychtar @Jan Belka Napodobne co? Pravda boli a konfrontacia tvojich lzi a fantasmagorii s tvrdou realitou je ti neprijemna? Vitaj v realnom svete, kde sa riadime faktami a nezijeme v cervenej rozpravke o dobrom a spravodlivom amd, proti ktoremu sa spikol zeleny modry a neviem este ako inak farebny moloch.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
7. 8. 2024 13:24 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Rychtar @StratoLZImo pravda od tebe? pobavil :)

StratoLZImo
StratoLZImo
Level 40 Level 40
7. 8. 2024 18:25 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Rychtar @Jan Belka Ano, vsetko co pisem je podlozene faktami a realnymi datami. Viem, ze v tvojich kruhoch su slova pravda a fakty neslusne slova, ktorym sa za kazdu cenu vyhybas. Mohol by si to ale vramci objektivity a vyvazenosti niekedy skusit :D

Som rad ze pravda a realita kolidujuca s tvojim zmysleny svetom ta bavi. Inak by si sa musel psychicky zrutit a opustit online diskusie :)

komplik
komplik
Level 21 Level 21
6. 8. 2024 11:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JIŘI ČERVENKA @JIŘI ČERVENKA tak by amd musela udělat lepsi produkt. Ale o rt a dlss se nechci připravit. A o spotrebe ani nemluvě. Tam kde amd potrebuje 300W, nv staci 200 a cena je stejná jestli 15 nebo 14 nebo 16 je jedno. To je cena stredni tridy mobilu a ten casto vymenis daleko casteji nez tu grafiku.

casperdeluxe
casperdeluxe
Level 42 Level 42
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
6. 8. 2024 12:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@komplik @Jan Belka naopak. V té anketě to vyšlo tak, že 24% RT neřeší...

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
6. 8. 2024 13:09 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@komplik # @casperdeluxe citace z clanku "Pro 81,5 % uživatelů není ray-tracing zajímavý " priste lepe cti..

casperdeluxe
casperdeluxe
Level 42 Level 42
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
6. 8. 2024 13:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@komplik @Jan Belka EHM, to že ocituješ něco od někoho neznamená, že to tak je.
Já ti cituji výsledek ankety, kde je jasně napsáno:
"Nezajímá mě RT, chci max FPS" - 24%

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
6. 8. 2024 13:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@komplik @casperdeluxe jó, to bude klasika diit clanek :D jak x, tak tenhle tupec bohuzel ignoruji to, ze rtx ted vladne uz vetsine na steamu, tak to asi zajimat nekoho bude.

Ono uz dle logiky to nvidie furt tlaci, a najednou ma nejlepsi vysledky za celou historii na poli gpu karet samotnych, tak to asi proste lidi zajima :D

Nehlede na to, ze tyhle ankety jsou plne amd fanousku, které radi rtx haní, ale pak si stejně koupí potají nvidii..

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
6. 8. 2024 13:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@komplik @casperdeluxe mas to v clanku jasne popsane jak k tomu dosli.. precti si to cely

casperdeluxe
casperdeluxe
Level 42 Level 42
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
6. 8. 2024 13:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@komplik @Jan Belka Já jsem to četl. Jenže jaksi tvůj malej mozeček si nedokáže udělat vlastní názor a vyvodit vlastní závěr.

I těch 24% bude spíše méně. Protože.... co to je max FPS? Nebude náhodou lidem jedno, jestli mají 1000 nebo 500 fps? A kde je ta hranice? 10k vs 5k? 300 vs 150? 200 vs 100? 100 vs 50?
Troufnu si říct, že u každého je ta hranice jinde. Takže bych si dokázal představit, že i z těch 24%, kteří chtějí max FPS se najde několik %, kteří si RT zapnou, protože ta jejich hranice byla pokořena

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
6. 8. 2024 14:23 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@komplik @casperdeluxe v dnesnich novych hrach opravdu 1000fps mit nebudes a to ani na 4090 ta ma kolikrat problem utahnout hru v max nastaveniu s RT bez DLSS

casperdeluxe
casperdeluxe
Level 42 Level 42
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
6. 8. 2024 14:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@komplik @Jan Belka Ano. Opět jsi si vybral jedno čísílko. Divím se, že sis nevybral těch 10.000. Ale jsem v podstatě rád za tvoji strohou reakci. Dává totiž vycítit, že jsi (aspoň snad zlehka) pochopil, že to není tak černobílé.

StratoLZImo
StratoLZImo
Level 40 Level 40
6. 8. 2024 16:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@komplik @Jan Belka RT riesi dostatok ludi na to, aby sa to odrazilo na otrasnych predajoch amd gpu - permanentne klesajuci trhovy podiel, momentalne niekde na urovni 12%.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
6. 8. 2024 20:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@komplik @StratoLZImo v retailu se AMD prodava krasne, to ze ma OEM trh podplaceny Nvidia je vec druha, neni divu ze uz Nvidii vysetruje antimonopolni urad v USA i ve francii to jejich prasakcé chovani uz nejde prehlizet.

StratoLZImo
StratoLZImo
Level 40 Level 40
7. 8. 2024 02:58 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@komplik @Jan Belka Obstojne predava leda tak na tvojom bajnom mindfactory. Panboh zaplat za neho, inak by si tu nemal o com tocit jak pokazeny kolovratok. Mimo sveta mindfactory panuje tvrda realita o 12% podiele na trhu a najmizernejsich predajoch za poslednych 20 rokov.

Oslavujes tu nejake vysetrovanie, o ktorom vies bez prepacenia uplne hovno. Priplaz sa naspat, ked budu z toho vysetrovania nejake jasne vysledky, ktore budu relevantne k meritu diskusie. Dovtedy su to len dalsie prazdne plky v tvojej lzivej rozpravke o dobrom bohatierovi amDD.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
7. 8. 2024 13:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@komplik @StratoLZImo stejne dobre se AMD prodavalo dobre vsude jinde coz dokazuji zebricky z ALZY i CZC.. kdyby melo AMD 12% v reetailu tak by se jejich grafiky pravidlene neumistovali v TOP3 mezi prodejnimi statistikami prave zde v ceskych eshopech, zamysli se trosku..

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
7. 8. 2024 14:27 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@komplik @Jan Belka Žebříčky z Port Moresby to nedokládají. Ale statistiky JPR dobře dokládají, kolik se prodalo čipů. A to je hlavní.

StratoLZImo
StratoLZImo
Level 40 Level 40
7. 8. 2024 18:28 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@komplik @Jan Belka "vsude jinde" znamena velmi dokladne vybrate momenty z czc a alzy ktore ti aktualne vyhovuju? :D Ty fakt bavis.

Neni ti blbo zo sameho seba? Posledna generacia gpu od amd je predajny prepadak, zmier sa s tym.

Reklama
Reklama